کلینیک تخصصی زیبایی بیمارستان عرفان نیایش

لوگو کلنیک زیبایی عرفان نیایش
  • خانه
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
خدمات اصلی
خدمات دیگر
ارتباط با ما

لیست پزشکان کشور

لیست داروخانه های استان تهران

لیست داروخانه های استان البرز

ارتباط با ما
مدرن ترین کلینیک پوست و مو در کشور

فیشیال پوست چیست؟

همه ما دوست داریم زمانی‌که جلوی آینه به خودمان نگاه می‌کنیم، پوستی شاداب و سرحال و بدون کوچک‌ترین آلودگی داشته باشیم. اما شرایط محیطی و استرس‌های زندگی روزمره، باعث می‌شود پوست دچار مشکلات متعددی شود و تیره و خسته به ‌نظر برسد.
افراد از راهکارهای زیادی برای تمیز کردن پوست و شادابی آن استفاده می‌کنند که یکی از راهکارها استفاده از ماسک‌های مختلف در منزل می‌باشد این ماسک‌ها تاثیر زیادی بر روی شادابی پوست و لایه‌برداری از آن دارد، اما برای پوست‌هایی که میزان سلول‌های مرده‌ی آن بیش‌از اندازه می‌باشد و منافذ آن با لایه‌های چربی پر شده‌ است، گاهی پاسخ‌گو نیست و باید به‌دنبال راهکار بهتری باشید.

اگر از مشکلات پوستی مختلف رنج می برید و به دنبال داشتن پوستی شفاف و بلوری هستید، حتما فیشیال صورت را انجام دهید، در این شیوه شما می توانید منافذ خود را از هرگونه آلودگی پاک کنید و حتی سلول های مرده پوست را از بین ببرید، در سایه فیشیال رویای شادابی و جوانسازی پوست به واقعیت تبدیل می شود.

 

فیشال پوست
اگر یک دوره پراسترس و خسته ‌کننده را گذرانده‌اید، به شما پیشنهاد می‌کنیم فیشیال پوست را امتحان کنید.
زیرا در این جلسه درمانی پوست شما کاملاً لایه‌ برداری می‌شود و کاملاً شاداب و سرزنده می‌شود و برای شما احساس آرامش را ایجاد می‌کند.
فیشیال صورت یکی از بی‌عارضه ترین خدمات زیبایی پوست می‌باشد و تعداد جلسه درمانی که برای صورت در نظر گرفته می‌شود، نسبت ‌به نوع مشکلات پوستی آن تعیین می‌شود.
زمان هر جلسه درمانی حدود یک ساعت می‌باشد و بعد از انجام یک جلسه درمانی اثراین درمان بر روی پوست، به‌وضوح  مشخص می‌باشد.
فیشیال صورت باعث جوان‌سازی پوست می‌شود و روند پیری آن را کاهش می‌دهد، چنانچه فرد به صورت منظم از این روش برای پاکسازی ولایه برداری صورت استفاده کند نتیجه آن را به‌خوبی دریافت می‌کند.
فیشیال صورت نیاز به هیچ گونه بی‌حسی ندارد و دردی متوجه فرد نمی‌شود، نوع ماسکهایی که در این روش درمانی استفاده می‌شود با توجه به نوع مشکل پوستی متفاوت می‌باشد و همچنین، لایه‌برداری های متفاوتی برای پوست‌های مختلف استفاده می‌شود.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

فیشیال پوست مختلط

پوست مختلط به معنای هم‌ زمانی چربی در بخش‌ های مثل پیشانی و بینی و ترشحات خشکی در نواحی مثل گونه‌ها توصیف می‌شود.
علل پوست مختلط ممکن است متنوع باشند، از عوامل ژنتیکی گرفته تا عوامل محیطی.شناخت دقیق ویژگی‌های پوست مختلط اولین گام در مراقبت موثر از آن است. 
برای مراقبت از پوست مختلط، انتخاب محصولات مناسب بسیار حیاتی است.
معمولاً این محصولات باید بتوانند ترکیب کافی به ناحیه خشک و در عین حال از افزایش چربی در ناحیه چرب صورت جلوگیری کنند.

فیشیال صورت چیست وچگونه انجام می شود؟

یکی از بهترین روش های پاکسازی عمیق پوستی روش فیشیال می باشد که پوستی درخشان و سرزنده را به شما می بخشد.
انجام این روش درمانی برای افرادی مناسب است که حس می کنند طراوت وشادابی پوستشان کاهش یافته است وبه علت استفاده طولانی مدت از مواد آرایشی پوستشان دچار  تیرگی شده است.
این روش در مراحل مختلف انجام می شود ویک ساعت زمان لازم دارد یعنی ظرف مدت یک ساعت به پوستی درخشان وجوانتر خواهید رسید.
یکی از راحت ترین و بهترین درمان های پوستی و جوانسازی پوست صورت روش فیشیال می باشد که با انجام این روش پوستی شاداب تر خواهید داشت، مخصوصاً امروزه که زندگی پر استرسی را می گذرانیم.

فیشیال صورت چیست وچگونه انجام می شود؟
فیشیال روش مناسب برای ریلکس شدن پوست می باشد پس اگر شماهم فردی هستید که به سلامت وزیبایی پوست خود اهمیت می دهید روش فیشیال را به شما توصیه می کنیم که با یک بار انجام دادن اثرات مثبت آن را درچهره خود مشاهده خواهید کرد.
نکته بسیارمهم در ارتباط با این روش درمانی این است که شما فقط در یک جلسه یک ساعتی،بسیاری از مشکلات پوستی شما برطرف می شود.
به خصوص جوش های سر سیاه با این روش از بین می روند.
به همین علت از فیشیال تحت عنوان یک روش درمانی بسیار مهم برای مراقبت از پوست در اقصی نقاط جهان استفاده می شود فیشیال در سالنهای زیبایی و کلینیک های پوست و مو صورت می گیرد ولی بهتراست فیشیال را در کلینیک های معتبرو مجرب انجام دهید زیرا اگرمراحل درمان درست انجام نشود یا موادمورداستفاده مرغوب نباشددرمان نتیجه نخواهد داشت.

مزایای فیشیال پوست 

1- جوان‌سازی پوست

امروزه با توجه به افزایش میزان آلودگی شهرها، روند پیری پوست افزایش پیدا کرده و پوست صورت، زودتر از سن واقعی دچار چین‌وچروک و همچنین افتادگی و انواع لکه می‌شود. فشیال پوست با استفاده از لایه‌برداری صحیح و انواع ماسک‌های متفاوت، باعث می‌شود روند پیری کاهش پیدا کند.

مزایای فیشیال پوست 

لایه‌ برداری پوست باعث می‌شود سلول‌های جدید جایگزین سلول‌های مرده شود و همچنین استفاده از ماساژ در این روش درمانی باعث کلاژن سازی می‌شود و افزایش کلاژن باعث کاهش چین ‌و چروک در قسمت‌های مختلف صورت و کاهش افتادگی صورت می‌شود، تمامی این موارد باعث جوان‌سازی پوست می‌شود.

2- پاک‌سازی عمیق پوست

اگر پوست به‌ صورت کامل پاک‌سازی نشود انواع مشکلات پوستی برای آن به وجود می‌آید. ایجاد لکه و جوش‌های سرسیاه، مشکلاتی ازاین قبیل می باشند. فیشیال پوست باعث می‌شود، پوست از هرگونه آلودگی و سلول‌های مرده پاک‌سازی شود و از مشکلات پوستی، پیشگیری شود.

3- ایجاد حس آرامش و کاهش استرس

یکی از مزایای استفاده از برخی فیشیال صورت، ایجاد آرامش می‌باشد. زیرا یکی از مراحل فیشیال صورت ماساژ دادن می‌باشد، ماساژ صورت باعث می‌شود اعصابی که در صورت بوده و به سیستم‌های عصبی متصل می‌باشند با این ماساژ حس آرامش را به فرد القا کنند.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

4- کاهش چین و چروک سطحی

با افزایش سن میزان کلاژن سازی پوست کاهش ‌یافته و باعث ایجاد چین ‌و چروک بر روی صورت می‌شود، فیشیال صورت با انجام ماساژ، باعث تحریک کلاژن سازی شده و افزایش کلاژن سازی باعث افزایش انعطاف پوست و کاهش چین‌ و چروک های سطحی می‌شود.

 

5- از بین بردن جوش‌های سرسیاه

یکی از مشکلات پوستی وجود جوش‌های سرسیاه بر روی صورت می‌باشد که باعث ایجاد جلوه‌ای نازیبا، بر روی پوست می‌شود و همچنین گاهی جای جوش بر روی صورت باقی می‌ماند و به‌ صورت سوراخ‌های توخالی بر روی پوست نمایان هستند. استفاده از فیشیال پوست باعث می‌شود، فرد متخصص با استفاده از ابزار خاص جوش‌های سرسیاه روی پوست را خارج کند و همچنین با استفاده از کرم‌های حاوی سالیسیلیک به درمان جای جوش‌ها بپردازد. فشیال تأثیر بسزایی در از بین بردن این نوع جوش‌ها دارد.

مراحل فیشیال پوست

فیشیال پوست تنها مخصوص پوست‌های مشکل‌ دار نمی‌باشد و تقریباً تمامی افرادی که از سلامت عمومی برخوردار هستند و شرایط ویژه‌ ای ندارند، می‌توانند از این روش استفاده کنند و باعث ایجاد حس شادابی و تازگی در پوست می‌شود. برای انجام فیشیال پوست مراحل مختلفی باید طی شود که این مراحل شامل:

1- مشاوره پوست

اولین مرحله برای انجام فیشیال پوست، یک جلسه مشاوره می باشد تا در این جلسه نوع پوست و مشکل پوستی و همچنین شرایط جسمانی شما، توسط متخصص، به‌ طور کامل بررسی شود و هدف شما، از انجام فیشیال بیان شود و بنا به شرایط شما مناسبترین روش فیشیال، برای شما انتخاب شود.

2- پاک‌سازی پوست

در این مرحله پوست به‌صورت کامل توسط کرم‌های پاک‌کننده یا با استفاده از دستگاه‌های مخصوص شستشو، به‌طور کامل پاک‌سازی می‌شود تا هیچ‌گونه اثری از مواد آرایشی بر روی پوست باقی نماند.

مراحل فیشیال پوست

نوع پاک‌سازی، بستگی به نوع پوست دارد و برای پوست‌های مختلف از روش‌های مختلفی برای پاک‌سازی استفاده می‌شود.

3- بخاردهی صورت

در این مرحله به‌منظور این‌که لایه‌برداری پوست باعث افزایش خشکی آن نشود و همچنین فرایند تخلیه جوش‌های سرسیاه راحت‌تر صورت بگیرد، پوست را بخورمی دهند.  بخور دادن پوست باعث باز شدن منافذ پوست می‌شود و پوست را برای مراحل بعدی آماده می‌کند.

 

4- لایه‌ برداری پوست

در این مرحله پوست توسط، دستگاه‌های مخصوص و موادی که برای لایه‌برداری استفاده می‌شوند، به‌طور کامل لایه‌برداری می‌شود و باعث لطیف شدن صورت می‌شود.

5- تخلیه جوش‌ها و آلودگی های زیر پوست

در این مرحله جوش‌های سر سیاه که بیشتر بر روی بینی ظاهر شده، توسط ابزارهای مخصوص تخلیه می‌شود، همچنین لایه‌های عمیق‌تری از پوست را تحت تاثیر قرارداده و باعث پاک‌سازی آن‌ها می‌شود.

6- ماساژ دادن

در این مرحله، پوستی را که کاملاً پاک‌سازی شده ‌است را با استفاده از کرم‌های مخصوص و روغن‌های گیاهی به‌طور کامل ماساژ می‌دهند و به دلیل این‌که منافذ پوست به‌ طور کامل پاکسازی شده‌اند این ماساژ درمانی تاثیر فوق‌ العاده‌ ای بر روی شادابی و زیبایی پوست دارد.
سپس با توجه به نوع پوست از انواع  مختلف ماسک صورت استفاده می‌شود به دلیل این‌که پوست لایه‌برداری شده‌ است، در آخر از کرم ضد آفتاب استفاده می‌شود‌.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

انواع فیشیال پوست

 1- فیشیال کامل پوست

در این نوع از فیشیال پوست علاوه ‌بر مراحل ذکرشده قبلی درمورد فشیال، بر روی نواحی سر و گردن و سرشانه نیز ماساژهای انجام می‌شود و این نوع فیشیال برای تمامی گروه‌های سنی مناسب می‌باشد، همچنین برای افرادی که دارای پوست‌های چرب با جوش‌های زیاد می‌باشند، گزینه مناسبی است.

2- اکسیژن تراپی

یکی از انواع فیشیال، اکسیژن تراپی می‌باشد، در این نوع فیشیال، بعد از انجام فیشیال ساده پوست توسط سرم‌های مغذی شده با کلاژن و همچنین ماسک‌های ویتامینه به‌صورت کامل تقویت می‌شود، این نوع درمان  به همراه حباب‌های اکسیژن صورت می‌گیرد و برای تمام گروه‌های سنی به‌خصوص عروس خانم‌ها درمان زیبایی فوق‌العاده‌ای می‌باشد.

3- گالوانیک فیشیال

این نوع فیشیال بعد از انجام فیشیال ساده صورت می‌گیرد و در آن توسط ژل‌های مخصوص ناحیه صورت و گردن به‌طور کامل ماساژ داده می‌شوند. این روش درمانی بیشتر برای افرادی استفاده می‌شود که دچار افتادگی صورت و گردن می‌باشند، تعداد جلسات درمانی این نوع فیشیال بستگی به میزان افتادگی صورت و گردن دارد. می‌توان از این نوع فیشیال تا دو بار در هفته استفاده کرد.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

4- رولر ماساژ غبغب و گردن 

این روش فیشیال نیز بعد از انجام فیشیال ساده انجام می‌گیرد و با استفاده از ماساژهای مخصوص باعث افزایش خون‌رسانی به ناحیه گردن شده و با تحریک فیبرو بلاست ها میزان حجم غبغب کاهش پیدا کرده و پوست این ناحیه سفت می‌شود.

انواع فیشیال پوست

5- اولتراسوند فیشیال

بعد از این‌که فیشیال ساده انجام شد با استفاده از دستگاه‌های مخصوص بر روی پوست باعث می‌شوند که میزان پاک‌سازی پوست، به‌صورت عمیق‌تر انجام بگیرد و خون‌رسانی بیشتری در ناحیه پوست جریان داشته باشد و میزان سموم خروجی از پوست بیشتر باشد. همچنین در این روش از سرم‌های کلاژن برای تقویت پوست و همچنین افزایش میزان درخشندگی و شفافیت پوست استفاده می‌شود. تعداد جلساتی که برای این نوع فیشیال در نظر گرفته می شود، با فاصله ده روزه باید انجام شود.

 6- لایت تراپی

این روش فیشیال نیز به‌منظور عمیق سازی تاثیر فیشیال ساده، استفاده می‌شود. در این روش با استفاده از پالس‌ های نوری بر روی ناحیه پایینی صورت باعث از بین رفتن خطوط سصحی پوست به خصوص دراطراف چانه ولب می شوند.

7- مایکروکارنت کامل

در این روش فیشیال عضلات ناحیه اطراف چشم و پیشانی و همچنین صورت و گردن توسط امواج مایکرو کارنت ماساژ داده می‌شود و باعث افزایش آرامش و ریلکسی این عضلات می‌شوند. برای نتیجه‌گیری کامل از این روش بهتراست، ده جلسه این فیشیال انجام شود.

بعد از فیشیال پوست چه مراقبت‌هایی نیاز است؟ 

 1- بعداز انجام فیشیال پوست از دست‌کاری کردن این نواحی خودداری کنید. زیرا پوست بسیار حساس‌شده و کوچک‌ترین دست‌کاری آن باعث ایجاد آسیب می‌شود.
ممکن است بعد از انجام فیشیال جوش‌ هایی بر روی پوست باقی‌مانده باشند، که این جوش‌ها زمان تخلیه آن‌ها فرا نرسیده‌ است و دست‌کاری آن‌ها باعث ایجاد زخم برروی پوست می‌شود.

بعد از فیشیال پوست چه مراقبت‌هایی نیاز است؟ 

بعد از فیشیال پوست چه مراقبت‌هایی نیاز است؟

2- در معرض نور خورشید قرار نگیرید.

یک هفته بعد از انجام  فیشیال صورت سعی کنید در معرض نور خورشید قرار نگیرید، زیرا لایه‌برداری که بر روی پوست صورت‌گرفته باعث آسیب‌پذیرتر شدن آن می‌شود، این فرصت را به پوست بدهید تا سلول‌های جدید به‌طور کامل جایگزین شود و حتما از کرم‌های ضد آفتاب استفاده کنید.

3- از انجام تمرینات ورزشی به مدت دو روز بعد از انجام فیشیال پوست خودداری کنید.

انجام تمرینات ورزشی باعث می‌شود پوست شما عرق کند و به دلیل این‌که منافذ پوست به‌طور کامل پاک‌سازی شده‌اند و امکان جذب عرق توسط این منافذ وجود دارد و همچنین باعث تحریک پوست می شود.

4- از کرم‌های آرایشی استفاده نکنید.

بعد از فیشیال صورت، استفاده از کرم‌های آرایشی باعث آسیب‌های جبران‌ناپذیری بر روی پوست می‌شود. زیرا لایه سطحی پوست ازبین‌رفته و پوست دارای حساسیت بالایی می‌باشد. استفاده از کرم‌های آرایشی باعث ایجاد عفونت در پوست و همچنین جذب مواد  موجود در کرم‌های آرایشی از طریق پوست می‌شود.

 

5- از لایه بردار یا اسکراب استفاده نکنید.

در فرآیند فیشیال صورت از لایه‌برداری های قوی، برای پاک‌سازی پوست استفاده می‌شود و لایه‌های سطحی پوست که سلول‌های مرده می‌باشند به‌طور کامل از بین می‌رود و دیگر نیاز به لایه‌برداری پوست تا چند وقت نمی‌باشد و به مدت یک هفته بعد از انجام فشیال پوست به‌هیچ‌عنوان از لایه بردار استفاده نکنید، زیرا باعث ایجاد التهاب بر روی پوست می‌شود.

6- پرهیز از استفاده ی داروهای خاص

استفاده از بعضی داروها باعث ایجاد قرمزی پوست می‌شود و باعث می‌شوند درخشندگی پوست از بین برود. این داروها شامل سالیسیلیک اسید و تونرها  می‌باشد.

7- از روتین های مناسب پوست استفاده کنید، اغلب پزشک متخصص کرم مخصوص پوست را برای شما تجویز می‌کند و حتما طبق نظریه پزشک از این کرم‌ها استفاده کنید.

آیا قبل‌ از فیشیال پوست مراقبت خاصی نیاز است؟

1- قبل‌ از انجام فیشیال پوست، برای این‌که متوجه شوید پوست شما نسبت ‌به مواد مورد استفاده در فیشیال حساسیت نشان نمی‌دهد، ابتدا آن را بر روی قسمتی از پوست امتحان کنید و درصورتی‌که پوست شما واکنش نشان نداد از روش فیشیال استفاده کنید.

2- اگر داروی خاصی مصرف می‌کنید حتماً این‌موضوع را با متخصص درمیان بگذارید.

3- برای انجام فیشیال دقت کنید، در کلینیک‌های معتبر این کار را انجام دهید. امروزه بیشتر سالن‌های آرایشی فیشیال صورت را انجام می دهند اما همه آن‌ها به‌صورت حرفه‌ای این کار را انجام نداده و ممکن است باعث آسیب پوست شما شود.

4- درصورتی‌ که نسبت‌ به استفاده از بعضی داروها بدن شما واکنش نشان می‌دهد، حتما این‌موضوع را با فرد متخصص درمیان بگذارید، تا باعث ایجاد مشکل برای شما نشود.

آیا قبل‌ از فیشیال پوست مراقبت خاصی نیاز است؟

5- اگر زخم یا جراحتی بر روی پوست شما وجود دارد به آن زمان دهید تا کاملاً خوب شود و اثری از آن بر روی پوست باقی نماند سپس اقدام به فیشیال پوست کنید.

6- چند روز قبل‌ از انجام فیشیال پوست، لایه بردار و اسکراب استفاده نکنید.

7- درصورتی‌ که پوست شما در اثر نور خورشید، دچار آفتاب‌ سوختگی شده باشد، این روش زیاد برای شما پاسخ‌گو نیست و بهتر است روش‌های درمانی دیگر را انتخاب کنید. 

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

تعداد جلسات فیشیال پوست

عوامل مختلفی بر روی تعداد جلسات فیشیال پوست تاثیرگذار می‌باشد، نوع پوست و مشکل پوستی تعیین‌کننده تعداد جلسات فیشیال می‌باشد.
اگر هدف ازفیشیال پوست پاک‌سازی و شفاف کردن پوست باشد، بهتر است در سال چهاربار این روش درمانی استفاده شود، اما اگر به‌منظور از بین بردن مشکل پوستی استفاده می شود، تعداد جلسات توسط پزشک تعیین می‌شود و فاصله جلسات معین می‌باشد.

تعداد جلسات فیشیال پوست
فصول سرد سال برای انجام فیشیال پوست مناسب‌تر می باشد، زیرا رطوبت پوست در این فصول کم شده و باعث ایجاد خشکی پوست می‌شود و انجام فیشیال پوست باعث آب‌رسانی شده و خشکی آن بر طرف می‌شود، همچنین در فصول گرم سال احتمال آسیب دیدن پوست در برابر نور خورشید بیشتر است، بنابراین اغلب تعداد جلسات درمانی در فصول سرد سال بیشتر انجام می‌شود.

چه زمانی فیشیال پوست نباید انجام شود؟

1- درصورتی‌که در زمان بارداری و یا شیردهی هستید، بهتر است فیشیال صورت را انجام ندهید.

2- در فصول گرم سال به‌خصوص در مناطقی که آب ‌وهوای گرم و خشک دارند و شدت حرارت آفتاب بالا می‌باشد، بهتر است فشیال صورت انجام نگیرد زیرا باعث حساسیت پوست شده و امکان تشدید مشکلات پوستی وجود دارد.

چه زمانی فیشیال پوست نباید انجام شود؟

3-  درصورتی‌که پوست شما حساس بوده و در استفاده از مواد لایه بردار، واکنش نشان می‌دهد حتما پزشک را در جریان بگذارید تا با صلاح‌دید ایشان از روش‌های دیگر استفاده کنید.

4- چنانچه مبتلا به بیماری پوستی خاصی می‌باشید بهتر است فیشیال پوست را انجام ندهید زیرا با لایه‌برداری در این روش، امکان تحریک پوستی وجود دارد و ممکن است مشکل شما تشدید شود.

آیا فیشیال پوست برای آقایان انجام می‌شود؟

فیشیال پوست یک روش درمانی برای انواع پوست می‌باشد و همچنین قابل‌ استفاده برای آقایان و خانم‌ها می‌باشد. اما با توجه به این‌که شرایط کاری آقایان نسبت‌به خانم‌ها متفاوت می‌باشد و گاهی مجبور به انجام کار، در معرض نور خورشید می‌باشند، پزشک این موارد را بررسی می‌کند و در صورت صلاح‌دید این روش درمانی را برای آقایان استفاده می‌کند.

آیا فیشیال پوست برای آقایان انجام می‌شود؟
درصورتی‌که آقایان قصد انجام فیشیال پوست را دارند باید دوروز روز قبل از انجام فیشیال پوست از اصلاح صورت پرهیز کنند تا باعث ایجاد حساسیت بر روی پوست نشود. 

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

هزینه انجام فیشیال پوست چقدر است؟

عوامل مختلفی بر روی هزینه انجام فشار پوست تاثیرگذار می‌باشند که این عوامل عبارت‌اند از:

  • نوع مشکل پوستی

هدف از انجام فیشیال پوست به دلایل مختلف می‌باشد گاهی افراد تنها برای پاک‌سازی پوست این اقدام را انجام می دهند اما گاهی به دلیل وجود مشکلاتی مانند تیرگی زیر چشم و یا وجود آکنه بر روی صورت به شیار پوست انجام می‌شود و بنابراین نوع درمان متفاوت می‌باشد و برای هر کدام از این مشکلات هزینه‌ای جداگانه دریافت می‌شود.

  • نوع مواد لایه بردار

موادی که برای لایه‌برداری پوست استفاده می‌شود با یکدیگر متفاوت هستند که این نوع لایه‌برداری ها با توجه به نوع پوست و مشکل پوستی تعیین می‌شود هزینه‌ای که هر کدام از این لایه‌برداری ها دارند با سایرین متفاوت می‌باشد درنتیجه برروی هزینه دریافتی از مشتریان نیز تاثیر گذار است.

هزینه انجام فیشیال پوست چقدر است؟

  • مکان کلینیک زیبایی

یکی از عوامل تاثیرگذار بر روی هزینه دریافتی از مشتریان مکان کلینیک زیبایی می‌باشد همان‌طور که می‌دانید مکان‌های مختلف دارای هزینه‌های جداگانه می‌باشند و چه‌بسا کلینیک‌های زیبایی در یک شهر دارای هزینه‌های متفاوت باشند و این تفاوت هزینه بر مشتریان نیز تاثیرگذار می‌باشد و هر کدام از این کلینیک‌های زیبایی قیمت‌های جداگانه دارد.

  • میزان مهارت و تخصص فرد

افرادی که فیشیال پوست را انجام می‌دهند باید از مهارت و تخصص بالایی برخوردار باشند تا با استفاده از مواد مخصوص پوست لایه‌برداری از آن را انجام دهند. درصورتی‌که لایه‌برداری پوست بیشتر از حد معین انجام شود، موجب آسیب پوست می‌شود.
امروزه بیشتر سالن‌های آرایشی این خدمات را برای مشتریان انجام می‌دهند، باید مراقب باشید که این افراد در این زمینه تخصص داشته باشند و باعث مشکلات پوستی برای شما نشود، هر کدام از این افراد هزینه دریافتی متفاوتی دارند اما ممکن است در کلینیک‌های زیبایی که این کار توسط پزشک انجام می‌شود میزان هزینه دریافتی بیشتر باشد، اما باید بدانیم این پزشکان علم انجام این کار را دارند و کمتر آسیبی متوجه پوست شما می‌شود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به متن
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات نوشته شده
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x