کلینیک تخصصی زیبایی بیمارستان عرفان نیایش

لوگو کلنیک زیبایی عرفان نیایش
  • خانه
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
خدمات اصلی
خدمات دیگر
ارتباط با ما

لیست پزشکان کشور

لیست داروخانه های استان تهران

لیست داروخانه های استان البرز

ارتباط با ما
مدرن ترین کلینیک پوست و مو در کشور

۷ ماسک فوق العاده برای داشتن پوستی درخشان

همه افراد به دنبال راهکاری برای داشتن پوستی شاداب و با طراوت هستند تا باعث شود سن آنها نسبت به سن واقعی جوانتر نشان داده شود، همچنین چهره آنها از زیبایی خاصی برخوردار باشد. راهکارهای مختلفی برای زیباسازی و جوانسازی صورت وجود دارد که استفاده از ماسک خانگی یکی از این راهکارها می باشد.
پوست در اثر عوامل مختلفی مانند آلودگی‌ها، افتاب سوختگی، خشکی پوست و مواردی از این قبیل دچار آسیب‌های می‌شود و همچنین در صورتی که به صورت صحیح از پوست مراقبت نشود، ممکن است پوست دچار لکه های زیادی شده و خشکی پوست ایجاد شود.
داشتن یک روتین روزانه کمک زیادی به داشتن پوست شفاف می کند، همچنین لایه برداری از پوست باید هر چند وقت یکبار انجام شود.



۷ ماسک فوق العاده برای داشتن پوستی درخشان

چنانچه خواهان پوست شاداب و درخشان هستید می توانید با موادی که در دسترس می باشد یک ماسک خانگی ساده درست کرده و نتایج آن بر روی پوست خود مشاهده کنید. قبل از اینکه از ماسک استفاده کنید، باید نوع پوست شما مشخص شود، تا با توجه به نوع پوست، ماسک های مناسب با آن استفاده شود.
استفاده از ماسک خانگی صورت تاثیر زیادی بر روی شفافیت پوست دارد، اما این نتایج، سریع بر روی پوست ظاهر نمی شود، نیاز به تکرار دارد و در صورتی که با نظم خاصی از این ماسک استفاده کنید، نتایج فوق العاده آن را بر روی پوست خود مشاهده می کنید و با کمترین هزینه پوستی شاداب و درخشان خواهید داشت.ماسک‌هایی که حاوی آنتی‌اکسیدان‌ها، ویتامین‌ها و مواد معدنی هستند، به افزایش خاصیت ارتجاعی و درخشندگی پوست کمک می‌کنند.

وقتی صحبت از سفیدی و درخشانی پوست می‌شود، بسیاری از ما به دنبال راه‌های طبیعی و خانگی برای این منظور هستیم.

.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

نمونه ای از ماسک خانگی

۱- ماسک صورت آرد نخود و آب سیب زمینی

برای تهیه این ماسک با توجه به مقادیر زیر، مواد را با هم ترکیب کرده و یک ماسک فوق العاده برای پوست بسازید. استفاده از این ماسک باعث می شود موهای زائد صورت از بین برود، همچنین خاصیت  سفید کنندگی و شفاف سازی عالی دارد.

برای این ماسک می توانید چند قاشق آرد نخود را با آب سیب زمینی مخلوط کرده تا ترکیب خمیری شکل به دست آید، این ترکیب را بر روی صورت به مدت ۲۰ دقیقه قرار دهید و سپس با آب ولرم صورت را شستشو دهید.

چنانچه این ماسک دو بار در هفته استفاده، باعث تاثیرات فوق العاده بر روی پوست می شود.

از گلاب و چای سبز و ماست ساده می توانید به عنوان جایگزین آب سیب زمینی استفاده کنید.

۲- ماسک پودر کاکائو و روغن نارگیل

 استفاده از این ترکیب باعث تغییرات فوق العاده بر روی پوست می شود و خاصیت درخشان کنندگی زیادی دارد. برای تهیه ماسک دو قاشق غذاخوری پودر کاکائو را با یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل ترکیب کرده و این مواد را با هم مخلوط کنید تا خمیر صافی تهیه شود، سپس این ترکیب را به مدت ۱۵ دقیقه بر روی پوست ماساژ دهید، سپس صورت را با آب ولرم شستشو دهید. استفاده از این ماسک نیز دو بار در هفته توصیه می شود.

۳- دال عدس با شیر

استفاده از ترکیب دال عدس با شیر باعث روشن شدن و شفاف سازی پوست می شود، همچنین استفاده از این ماده باعث از بین رفتن رادیکال های آزاد پوست می شود. جهت تهیه ماسک دال عدس را پودر کنید و با مقداری شیر یا گلاب ترکیب کنید تا به صورت خمیری در آید، سپس ترکیب مورد نظر را بر روی صورت خود بمالید و اجازه دهید کاملا خشک شود، بعد از خشک شدن صورت خود را با آب ولرم شستشو دهید.

۴- ماسک صورت آب نارگیل و پودر شیر

استفاده از ترکیب پودر شیر و آب نارگیل تاثیر زیادی بر در روشن شدن پوست و بهبود رنگ آن دارد، زیرا اسید لاکتیک موجود در شیر باعث شفاف سازی پوست می شود. جهت تهیه ماسک کافیست مقداری پودر شیر را با آب نارگیل مخلوط کرده تا یک ترکیب خمیری شکل به دست آید و این خمیر را بر روی صورت بمالید و اجازه دهید خشک شود، سپس آن را با آب ولرم شستشو دهید استفاده از این ماسک، چند بار در هفته ممکن است، می توانید از آبلیمو به عنوان جایگزین برای آب نارگیل استفاده کنید.

۵- ماسک صورت چوب صندل و گلاب

گلاب تاثیر فوق العاده بر روی پوست دارد و باعث افزایش رطوبت آن و همچنین جوانسازی پوست می‌شود. چوب صندل نیز باعث روشن شدن پوست می شود. ترکیب این دو ماده در کنار هم تاثیر فوق العاده بر روی پوست دارد و موجب شفاف‌سازی آن می شود. جهت تهیه  ماسک مقداری پودر چوب صندل را با گلاب مخلوط کرده تا به صورت خمیری شکل درآید و ماسک مورد نظر را بر روی صورت به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه قرار دهید، سپس آن را با آب ولرم شستشو دهید. استفاده از این ماسک نیز دو بار در هفته توصیه می شود.

۶- ماسک صورت آلوئه ورا و چای سبز

یکی از مواد که امروزه برای جوانسازی پوست زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرد و همچنین در لوازم آرایشی کاربرد دارد، آلوئه ورا می باشد. آلوئه ورا دارای ویتامین ها، مواد معدنی و اسید آمینه می باشد و تاثیر فوق العاده بر روی درخشش پوست دارد. اگر می‌خواهید پوستی شفاف داشته باشید، کافیست مقداری از ژل آلوئه ورا را با یک قاشق چای سبز دم کرده مخلوط کرده و این ترکیب را به مدت ۲۰ دقیقه بر روی صورت نگهدارید، سپس صورت را با آب ولرم شستشو دهید.

۷- ماسک صورت با آب برنج

 شاید برای شما عجیب باشد برنجی که در هفته چند بار مورد استفاده قرار می گیرد و آب آن دور ریخته می‌شود، چقدر آب برنج برای شفافیت پوست تاثیر گذار می باشد. زمانی که برنج در حال پخت می باشد، می توانید از آب آن استفاده کنید و باعث ایجاد تغییرات فوق العاده بر روی پوست شوید.

برای تهیه‌ی ماسک لازم نیست کار خاصی انجام دهید، تنها زمانی که برنج  آبکشی می شود، آب آن را نریزید و اجازه دهید آب برنج خنک شود، سپس یک پنبه را در آب برنج فرو کرده و آن را روی صورت خود بمالید و صبر کنید تا رطوبت پوست شما کاملا خشک شود، بعد از ۲۰ دقیقه صورت خود را شستشو دهید.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

دستیابی به پوستی درخشان

داشتن پوستی شفاف و درخشان کار سختی نمی باشد، تنها با رعایت چند نکته ساده می توانید، همیشه پوستی شاداب و شفاف داشته باشید این نکات عبارتند از

۱- پاکسازی پوست به طور منظم انجام شود.

برای این که همیشه پوستی شفاف و شاداب داشته باشید، بهتر است، پوست را از آلودگی ها پاکسازی کنید، هر شب قبل از خواب با استفاده از پاک کننده های ملایم، صورت را به طور کامل تمیز کنید و پاکسازی و فشیال پوست را به طور منظم انجام دهید.

۲- آبرسانی پوست

برای اینکه پوست دارای شفافیت بیشتری باشد، مرطوب نگه داشتن و آبرسانی آن، تاثیر بسزایی در افزایش شفافیت پوست دارد. بنابراین همیشه از آبرسان و مرطوب کننده برای پوست استفاده کنید.

دستیابی به پوستی درخشان

۳- استفاده از محصولات روشن کننده پوست

استفاده از بعضی ترکیبات، تاثیر بسزایی در روشن کردن پوست دارد که این مواد، ویتامین هایی مانند ویتامین D و ویتامین C می باشد. ویتامین C به خاطر داشتن آنتی اکسیدان باعث کاهش آنزیم هایی که رنگدانه تولید می کنند، می شود، در نتیجه پوست روشن می شود. همچنین ویتامین b نیز تولید رنگدانه ها را کاهش می‌دهد.

۴- استفاده از مرطوب کننده پوست

 نباید اجازه دهید که پوست شما دچار خشکی شود و همیشه پوست را مرطوب نگه دارید، زیرا خشک شدن پوست، باعث افزایش چین و چروک ها می شود. استفاده از مرطوب کننده ها باید حداقل در روز دوبار تکرار شود.

۵- استفاده از ماسک های خانگی

 استفاده از  ماسک های خانگی تاثیر بسزایی در شفافیت پوست دارد، ماسک هایی از قبیل ماسک عسل، ماسک خیار باعث روشن شدن پوست می شود‌.

۶- ماساژ دادن صورت

 ماساژ تاثیر بسزایی در شفافیت پوست دارد و باعث افزایش خونرسانی به ناحیه مورد نظر می شود و از ایجاد چین و چروک بر روی پوست جلوگیری می‌کند.

۷- داشتن رژیم غذایی ساده

چنانچه رژیم غذایی شما شامل انواع ویتامین ها ومواد مغذی باشد، باعث می‌شود پوست در برابر عوامل محیطی مقاوم تر باشد و عوارض کمتری بر روی پوست ایجاد شود.

۸- نوشیدن آب فراوان

یکی دیگر از مراقبت هایی که برای پوست باید انجام داد نوشیدن آب زیاد می باشد. نوشیدن روزانه ۸ لیوان آب، باعث آبرسانی پوست می شود و از ایجاد چین و چروک بر روی پوست جلوگیری می‌کند.

۹- داشتن خواب کافی

 یکی دیگر از مواردی که تاثیر بسزایی در جوانسازی پوست و شفافیت آن دارد داشتن خواب کافی می باشد.

۱۰- لایه برداری پوست

 یکی دیگر از موارد تاثیر گذار بر روی پوست لایه برداری آن می باشد، که هر چند وقت یکبار باید روی پوست انجام شود، استفاده از لایه بردار ها باعث حذف سلول‌های مرده از پوست می‌شود و سلول‌های جدید جایگزین آن می‌شود‌.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

ماسک های خانگی برای داشتن پوستی درخشان

استفاده از روش های مختلف جوانسازی پوست  باعث هزینه‌های زیادی شود، اما شما می توانید به راحتی با استفاده از دسترس ترین مواد در منزل، ماسک های جوانساز پوست را تهیه کنید و بدون هزینه اضافه پوست شاداب داشته باشید.

ماسک های خانگی برای داشتن پوستی درخشان

از این ماسک ها می توان ماسک های زیر را نام برد.

ماسک زردچوبه

 یکی از دلایل وجود آکنه بر روی پوست، تجمع سلولهای مرده و باکتری ها می باشد، که این موارد باعث ایجاد پوستی غیرشفاف و لکه دار می شود. از موادی که تاثیر زیادی در از بین بردن آکنه بر روی صورت دارد، زردچوبه می باشد. زردچوبه خاصیت ضد التهابی دارد و باعث می شود پوست پاکسازی شود. چنانچه این ماده در کنار ترکیب های دیگر استفاده شود، تاثیر فوق العاده بر روی پوست دارد.

ماسک زردچوبه

یکی از موادی که می توان به همراه زردچوبه استفاده کرد عسل می باشد، و ماسک تهیه شده از این دو ماده باعث پاکسازی پوست میرشود. عسل خاصیت آنتی باکتریال دارد و در کنار زردچوبه باعث تغییرات فوق العاده بر روی پوست می شود.

برای تهیه این ماسک دو قاشق زردچوبه را با یک قاشق عسل مخلوط کرده و ترکیب حاصله را به مدت ۱۵ دقیقه بر روی صورت خود قراردهید، سپس آن را با آب ولرم شستشو دهید.

می توان با ترکیب زردچوبه و آبلیمو نیز یک ماسک فوق العاده، برای پاکسازی صورت ساخت. ویتامین c نیز تأثیر زیادی در شادابی پوست دارد به همین خاطر می تواند، در کنار زردچوبه استفاده شود و باعث شادابی پوست می شود. برای تهیه ماسک نصف قاشق زردچوبه را با چند قطره آبلیمو مخلوط کرده و ترکیب حاصل را بر روی پوست قرار داده و اجازه دهید، بر روی پوست خشک شود، سپس آن را شستشو دهید.

ماسک آووکادو

چنانچه پوست شما خشک می باشد و نیاز به یک لایه بردار ملایم دارید، می توانید از ماسک آووکادو استفاده کنید که این ماسک، تاثیر بسزایی در پاکسازی پوست و افزایش چربی آن دارد. زیرا میزان چربی های آووکادو زیاد می باشد و چنانچه در کنار پودر بادام و عسل استفاده شود، تاثیر عالی بر روی پوست دارد.

ماسک آووکادو

برای تهیه این ماسک کافیست یک قاشق عسل، دو قاشق پودر بادام زمینی و یک چهارم آوو کادو را با هم ترکیب کرده و به مدت ۲۰ دقیقه بر روی پوست قرار دهید، سپس آن را با آب بشویید.

با تداوم این ماسک بر روی صورت، می‌توانید اثرات فوق العاده آن را بر روی پوست مشاهده کنید.

چنانچه پوست شما نیاز به رطوبت رسانی دارند می‌توانید از ترکیب آووکادو و پودر کاکائو استفاده کنید که تاثیر این ماسک بر روی آبرسانی پوست فوق العاده می باشد.

جهت تهیه ماسک کافیست مقداری آوو کادو را له کنید و با دو قاشق غذاخوری پودر کاکائو و یک قاشق غذاخوری عسل مخلوط کرده و ماسک حاصله را به مدت ۲۰ دقیقه بر روی پوست قرار دهید، سپس صورت را با آب ولرم شستشو دهید.

ماسک عسل

چنانچه پوست شما حساس می باشد و نیاز به یک ماسک ملایم برای مرطوب کردن پوست و همچنین افزایش شفافیت پوست دارید، توصیه می‌کنیم از ماسک عسل استفاده کنید. زیرا عسل خاصیت آنتی باکتریال دارد و باعث نرم شدن پوست می شود و برای استفاده پوست‌هایی با حساسیت بالا، مناسب می باشد. چنانچه عسل به همراه چای سبز استفاده شود، تاثیر زیادی بر روی شفاف سازی پوست دارد. زیرا چای سبز خاصیت آنتی اکسیدانی دارد و باعث مقاوم شدن پوست در برابر رادیکال های آزاد می شود. برای تهیه ماسک کافیست، چای سبز را با یک قاشق عسل مخلوط کنید و برای افزایش چربی آن از روغن بادام شیرین استفاده کنید این ماسک را به مدت ۱۵ دقیقه بر روی پوست خود قرار دهید و سپس آن را با آب ولرم شستشو دهید.

ماسک عسل

ماسک دیگری که می توان با عسل تهیه کرد، ترکیب شیر با عسل می باشد که باعث  تاثیر فوق العاده بر روی پوست می شود. جهت تهیه ماسک عسل و شیر را با یکدیگر مخلوط کنید و بر روی تمام صورت خود بمالید و بعد از ۱۵ دقیقه پوست خود را با آب ولرم شستشو دهید.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

ماسک آلوئه ورا

چنانچه پوست شما خشک می باشد و علائم مانند پوسته پوسته شدن بر روی آن ظاهر می شود، می توانید از ماسک آلوئه ورا استفاده کنید، آلوئه ورا به دلیل اینکه حاوی ویتامین A ویتامین C و آنزیم ها  تأثیر فوق‌العاده‌ای بر روی پوست دارد و موجب لایه برداری پوست می شود، چنانچه این ماده در کنار موز و روغن بادام استفاده شود، باعث تغییر شگرف بر روی پوست شده و موجب افزایش شفافیت پوست می شود.

ماسک آلوئه ورا

جهت تهیه ماسک کافیست دو قاشق ژله آلوئه ورا با روغن بادام و یک موز با یکدیگر مخلوط کرده و این ترکیب را به مدت ۱۵ دقیقه بر روی صورت خود قرار دهید، سپس آن را با آب ولرم شستشو دهید.

یکی دیگه از موادی که به همراه ژل آلوئه ورا، می توان برای پوست های خشک مورد استفاده قرار داد، ترکیب آلوئه ورا و خیار می باشد، که موجب رطوبت رسانی به پوست می شود و میزان خارش های پوست را بسیار کاهش می دهد.

جهت تهیه ماسک به این صورت است که خیار را با ۲ قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا ترکیب کنید و به مدت ۳۰ دقیقه بر روی پوست قرار می دهیم و سپس آن را با آب ولرم شستشو دهید، پوست خشک به دلیل اینکه دارای انعطاف پذیری کمی می باشد، نسبت به سایر پوست ها زودتر دچار چین و چروک می شود و استفاده از ماسک برای نرم کنندگی آن بسیار اهمیت دارد.

ماسک موز

چنانچه پوست شما چرب می‌باشد، مستعد بروز آکنه و رشد باکتری ها می باشد، گاهی غدد زیر پوستی، روغنی به نام سبوم تولید می کنند و چنانچه این روغن بیش از اندازه تولید شود، باعث چرب شدن پوست می شود‌. به همین خاطر می توانید از ماسک هایی استفاده کنید که میزان چربی پوست را کاهش می دهند و از بسته شدن منافذ پوست جلوگیری می کند. یکی از این مواد موز می باشد و به دلیل اینکه حاوی پتاسیم، آنتی اکسیدان و ویتامین های b۶ و C می باشد، تاثیر فوق‌العاده‌ای بر روی پوست دارد؟ چنانچه این ماده با آبلیمو استفاده شود، باعث پاکسازی پوست صورت می شود.

ماسک موز

جهت تهیه ماسک چند تکه موز له شده را با یک قاشق آبلیمو و چند قطره روغن زیتون ترکیب کرده و این ترکیب را به مدت ۱۵ دقیقه بر روی صورت خود قرار دهید سپس آن را با آب ولرم شستشو دهید.

ماسک سفیده تخم مرغ

چنانچه پوست شما چرب می‌باشد، پوست چرب مستعد بروز انواع جوش‌های سرسیاه و جوش های سر سفید می باشد، زیرا به دلیل بسته شدن منافذ پوست، سلول های مرده بر روی پوست جمع می شود، همچنین رشد باکتری ها افزایش پیدا می‌کند. یکی از موادی که  تأثیر فوق‌العاده‌ای بر روی پاکسازی پوست دارد، سفیده تخم مرغ می باشد. که استفاده از این ماده بر روی پوست، باعث کاهش چربی پوست و رفع آکنه می شود.

ماسک سفیده تخم مرغ

 برای تهیه ماسک، کافیست سفیده تخم مرغ و زرده آن را جدا کنید و سپس یک پنبه را به سفیده آغشته کنید و بر روی صورت خود بمالید. بعد از ۱۵ دقیقه صورت خود را با آب ولرم شستشو دهید تخم مرغ باعث افزایش خشکی پوست می شود، بنابراین حتماً باید بعد از آن از مرطوب کننده استفاده کنید.

ترکیب سفیده تخم مرغ به همراه عسل و آبلیمو

این ماسک تاثیر فوق العاده بر روی شفاف سازی پوست دارد. برای تهیه این ترکیب سفیده تخم مرغ را با یک قاشق عسل و نصف قاشق آبلیمو با هم ترکیب کرده و بر روی صورت خود قرار دهید، بعد از ۳۰ دقیقه صورت را با آب ولرم شستشو دهید.

ماسک ذغال فعال

اگر پوست شما حاوی جوش های سرسیاه می باشد، استفاده از ماسک ذغال فعال، تاثیر زیادی بر روی پاکسازی پوست شما دارد و باعث از بین رفتن جوش های سرسیاه می‌شود، زیرا ذغال فعال، آلودگی های زیر پوست را جذب می کند و منجر به پاکسازی پوست می شود.

ماسک ذغال فعال

برای تهیه این ماسک کافیست دو قاشق پودر ژلاتین را با شش عدد کپسول ذغال فعال و مقداری آب مخلوط کرده تا ترکیب خمیری شکل حاصل شود و این ترکیب را بر روی پوست خود قرار دهید و اجازه دهید، بر روی پوست خشک شود، سپس آن را از سطح پوست جدا کنید، خواهید دید که تاثیر زیادی بر روی پاکسازی پوست دارد.

چند نکته ای که در هنگام استفاده از ماسک باید رعایت شود؟

چنانچه قصد استفاده از ماسک صورت را دارید، بهتر است مواردی را قبل استفاده از ماسک رعایت کنید، تا تاثیر آن بر روی پوست شما بیشتر باشد و باعث افزایش شفافیت پوست و همچنین جوانسازی پوست شود. این نکات عبارتند از:

۱- قبل از اینکه ماسک را بر روی پوست خود قرار دهید حتماً پوست را پاکسازی کنید و هیچ گونه آلودگی بر سطح پوست نباشد.

۲- ماسک باید به صورت یک لایه نازک و هموار بر روی صورت قرار داده شود. همچنین نباید این ماسک بر روی چشم ولب استفاده شود.

۳- از چگونگی استفاده از ماسک اطلاع کافی داشته باشید، زیرا بعضی از ماسک ها باید بر روی پوست ماساژ داده شود، تا تاثیر آن بیشتر باشد.

۴- مدت زمانی که باید ماسک ها برای پوست قرار بگیرد با یکدیگر متفاوت می باشد و بستگی به نوع ماسک و همچنین پوست دارد، چنانچه ماسک هایی برای افزایش رطوبت پوست استفاده می شوند، زمان طولانی تری باید بر روی پوست باقی بماند.

۵- بعد استفاده از ماسک صورت خود را با آب ولرم شستشو دهید، زیرا موجب بسته شدن منافذ باز می شود.

۶- بعد استفاده از ماسک، برای پوست خود از مرطوب کننده و ضدآفتاب استفاده کنید.

۷- تعداد دفعات استفاده از ماسک بستگی به نوع پوست شما دارد، چنانچه درای پوست خشک هستید و یا پوست شما دارای حساسیت بالایی می باشد، بهتر است در هفته یکبار از ماسک صورت استفاده کنید، اما استفاده از ماسک برای پوست چرب، دفعات بیشتری می باشد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به متن
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات نوشته شده
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x