کلینیک تخصصی زیبایی بیمارستان عرفان نیایش

لوگو کلنیک زیبایی عرفان نیایش
  • خانه
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
خدمات اصلی
خدمات دیگر
ارتباط با ما

لیست پزشکان کشور

لیست داروخانه های استان تهران

لیست داروخانه های استان البرز

ارتباط با ما
مدرن ترین کلینیک پوست و مو در کشور

مزوتراپی مو درمانی موثر برای کم پشتی و ریزش مو

مزوتراپی از جمله کار های تزریقی است که باعث می شود ویتامین و مواد معدنی و عصاره های گیاهی وارد پوست شود و هم چنین از مزوتراپی برای درمان کم پشتی و ریزش مو هم استفاده می شود.
این گونه که تمام مواد مغذی که برای رویش مو لازم است به کف سر تزریق می شود و بسیار تاثیر گذار می باشد.
انجام تزریق مزوتراپی می تواند بر روی فولیکول های مو تاثیر بگذارد و با تحریک آن باعث می شود تا مو های جدید رویش پیدا کنند و با توجه به این موضوع و رویش موی جدید از ریشه مو ها نیز می تواند جلوگیری کند.
با تزریق مزوتراپی موی سر با توجه به مواد تزریق شده پوست کاملا بازسازی می شود و استحکام خوبی را به اجزای رویش مو می بخشند.
در گذشته از مزوتراپی در مواردی جهت تسکین درد تنها به کار می رفت اما با پیشرفت عصر حاضر و مواد کاربردی در موارد دیگری هم کاربرد دارد که از جمله این کاربرد های مهم هم در زمینه رشد مو و جلوگیری از کم پشتی و ریزش مو است و علاوه بر آن در زمینه جوانسازی پوست هم تاثیر بسیار مثبتی دارد و لک هایی که روی پوست ایجاد شده که تیره هم هستند را توسط مزو تراپی از بین می برند.
همچنین مزوتراپی یکی از مدرن ترین روش ها است که به صورت مستقیم هر آنچه که برای پوست لازم است از نظر ویتامینی و مواد معدنی و… به پوست وارد می شود که تاثیر آن می تواند سریع هم اتفاق بیافتد.

مزوتراپی مو یک روش درمانی است که با تزریق ویتامین ها، مواد معدنی و اسیدهای آمینه و ترکیبات مورد نیاز مو به پوست سر انجام می شود. این روش یکی از روش های موثر در درمان ریزش مو است، زیرا موهای نازک را ضخیم می کند، منجر به توقف ریزش مو شده و به درخشان تر شدن و تقویت موها کمک می کند. شاید بتوان گفت که تعداد کمی از افراد علی الخصوص زنان از حجم موهای خود رضایت دارند. امروزه به دلایل مختلفی همچون آلودگی هوا، استرس و تنش بیش از حد، تغذیه و عدم رسیدگی کافی موهای سر دچار کم پشتی و ریزش می شوند. در این راستا اگر ریزش مو به دلایلی که ذکر شد اتفاق بیفتد یکی از بهترین روش های درمان آن، مزوتراپی مو است.

مزوتراپی مو درمانی موثر برای کم پشتی و ریزش مو

مزوتراپی برای تقویت مو

یکی از جدیدترین و به روز ترین روش های تقویت مو که امروزه هم مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است روش مزوتراپی است که همان تزریق مستقیم به پوست سر را می گویند. عملکردی که این تزریق بر روی پوست سر دارد این است که بر روی انواع بافت های سر تاثیر می گذارد و فولیکول های سر را تحریک می کنند و هم چنین گردش خون را در سر بیشتر می کنند.
این کارکرد ها تزریق بسیار موثر و کاربردی می باشد و حتی انقدر این روش عملکرد مثبتی داشته در برخی موارد طاسی سر را هم درمان کرده است.
اما در ارتباط با این موضوع که مزوتراپی از ریزش مو جلوگیری می کند یا خیر این است که درصد کمی درمان صد در صدی شدند ولی با این حال می تواند تا حدی درصد مثبتی داشته باشد.

مزوتراپی برای تقویت مو

در ارتباط با موادی که به پوست تزریق می شود شامل بیوتین و دوتاستراید و ویتامین ها و برخی مواد دیگر است که به تایید سازمان های بهداشتی بین المللی هم رسیده است و البته درصد درمان آن که توسط پزشکان و متخصصان بررسی شده است در حدود ۹۰ تا ۹۵ درصد بهبودی می باشد چرا که بیش ترین موردی که توانسته در درمان موثر باشد همان گردش خون است که بسیار فعال تر از حالت اولیه در سر می کند و عملکرد فولیکول های سر را فعال تر می کند.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مزوتراپی با درمان لایه میانی پوست

برای مزوتراپی با درمان کردن لایه ی میانی پوست این گونه عمل می کنند که ابتدا ناحیه ی سر را که قرار است کار انجام شود تمیز می کنند و پس از تمیز کردن وسایل و ابزار مخصوصی که قرار است با آن مزوتراپی انجام شود روی پوست قرار می دهند و سپس تعدادی سوزن را که قرار است محتویات ویتامین ها و سایر مواد را به سر وارد کنند داخل سر می گذارند و کانال هایی را روی پوست ایجاد می کنند تا تزریق به راحتی صورت بگیرد.
این میزان فرو بردن سوزن زیر نظر پزشک متخصص انجام می شود و میزان را بر اساس نوع معالجه انجام می دهند و در این قسمت که در ارتباط با لایه ی میانی پوست است تا حد لایه ی میانی سر سوزن را فرو می برند تا محتویات کاملا به محل مشخص شده برسد و تاثیر مفید خود را بگذارد.
همچنین به علت این که ابزار مخصوص این کار پنوماتیکی است سوزن ها با سرعت وارد می شود تا شخص احساس درد نکند و در هر دقیقه به میزان ۵۰۰ تزریق داخل پوست انجام می شود که با توجه به این تفاسیر این روش کاملا بدون درد می باشد و شخص به راحتی می تواند ابن کار را در پوست خود انجام دهد.
وقتی سوزن ها با سرعت وارد می شوند و بر می گردند در همان لحظه به سرعت محتویات وارد پوست می شود. به این صورت است که لایه ی میانی پوست را مزوتراپی می کنند و عیب های آن ناحیه را برطرف می سازند.

مزوتراپی جهت جلوگیری از ریزش مو

همان طور که از فواید مزوتراپی مو صحبت کردیم گفتیم که می تواند تا حدودی از ریزش مو ها جلوگیری کند و به رویش مجدد موها تا حد زیادی کمک کند و نحوه ی عمل آن این گونه است که توسط سوزن هایی مخصوص کار تزریق انجام می شود، که با هر بار فرو رفتن کلاژن هایی را برای پوست تزریق می کند و باعث جوانسازی پوست نیز می شود و وقتی پوست شاداب باشد می تواند به رویش مو ادامه داده و از ریزش آن نیز جلوگیری کند.
هم چنین با تحریک فولیکول ها هم جوانه زنی جهت رویش مو بیش تر می شود و تا حد زیادی هم می تواند از ریزش مو جلوگیری کند.
به قاطعیت نمی توان گفت از ریزش مو جلوگیری صد در صد می کند ولی تا حد زیادی می تواند مفید واقع شود.
برای این که بخواهید از ریزش مو هایتان جلوگیری کنید مزوتراپی می تواند گزینه ی بسیار مناسبی باشد.

مزوتراپی جهت جلوگیری از ریزش مو

مزوتراپی برای درمان آلوپسی

آلوپسی نوعی بیماری محسوب می شود که فرد تکه های از موی سرش می ریزد که به ریزش سکه ای هم معروف است که در هر فرد می تواند به نوع های مختلفی ایجاد شود و در قسمت های مختلفی از بدنش هم ایجاد گردد.
این نوع بیماری بیش تر در کودکان دیده شده ولی در بزرگسالان هم ایجاد می شود.
یکی از راه هایی که برای رفع و حل این مشکل پیشنهاد می شود مزوتراپی است که در آن نواحی از سر که کچلی دارد تزریقات مزوتراپی صورت می گیرد و نتیجه ای که حاصل می شود رویش موهایی ضخیم و حجیم تر از حالت اولیه اش می باشد.

مزوتراپی برای درمان آلوپسی

عواملی که باعث می شود تا رویش مو دوباره صورت بگیرد مواد و محتویاتی است که به پوست وارد می شود و باعث می شود تا پوست و فولیکول های آن عملکردی بهتر و شاداب تر از حالت قبل خود داشته باشند و با تحریک فولیکول ها جوانه هایی از مو روی سر ایجاد شود و رویش مو مجدد آغاز شود که این موضوع برای افرادی که آلپسی دارند می تواند بسیار مفید باشد و رویش مو در بخش هایی از سر مجدد آغاز شود.
البته که درمان باید مراحل خود را طی کند و به صورت مرتب هم این درمان انجام شود تا نتیجه ی مطلوب حاصل شود و افرادی که از این بیماری رنج می برند دیگر نگار آن نباشند چرا که درمانی کاملا تضمینی بوده و نتیجه ی دلخواه در پایان کار ایجاد می شود.

چند جلسه مزوتراپی برای رسیدن به نتیجه نیاز است؟

مزوتراپی یا توجه به این برای کدام قسمت از پوست است و این که برای درمان چه نوع بیماری است تعداد جلساتش با هم متفاوت است.
چرا که مزو تراپی برای درمان بیماری های آلوپسی و طاسی و کم پشتی و رفع لکه های پوست و مواردی از این قبیل انجام می شود که هر کدام ممکن است میزان مواد و نوع موادی که دارد با هم متفاوت باشند و از همه مهم تر هم این است که تعداد جلساتی که پزشک متخصص مشخص می کند هم متفاوت است اما به صور میانگین اگر حساب کنیم در ۳ تا حدود ۵ جلسه معمولا مزوتراپی باید انجام شو،د اما باز هم بستگی به شرایط دارد که طرف چه مشکلی دارد و برای رفع آن باید چند جلسه را بگذراند.
نکته دیگر فواصل زمانی است که بین هر جلسات باید باشد، معمولا میزان فاصله ای که بین جلسات مزوتراپی در نظر گرفته شده است حدود ۲ تا ۳ هفته می باشد که از هر جلسه ی انجام مزوتراپی باید حدود ۲ تا ۳ هفته بگذرد تا مزوتراپی بعدی انجام شود اگر کم تر از این فاصله ی زمانی انجام شود کار به مشکل می خورد و عملکرد خوبی نخواهد داشت و اگر هم از ۳ هفته بیشتر شود ممکن است پایان کار نتیجه ی دلخواهی حاصل نشود پس حتما فاصله ی زمانی باید رعایت شود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به متن
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات نوشته شده
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x