کلینیک تخصصی زیبایی بیمارستان عرفان نیایش

لوگو کلنیک زیبایی عرفان نیایش
  • خانه
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
خدمات اصلی
خدمات دیگر
ارتباط با ما

لیست پزشکان کشور

لیست داروخانه های استان تهران

لیست داروخانه های استان البرز

ارتباط با ما
مدرن ترین کلینیک پوست و مو در کشور

لیزر کیو سوئیچ چیست؟

لیزر کیو سوئیچ چیست؟

پوست در برابر عوامل مختلف بسیار حساس بوده و درصورتی‌که افراد مراقبت‌های لازم را از پوست نداشته باشند، باعث بروز مشکلات متعددی بر روی پوست می شود. یکی از این مشکلات پوستی، لک‌های صورت می‌باشد.
با افزایش سن و قرار گرفتن در معرض اشعه نور خورشید لک های مختلفی بر روی پوست به وجود می‌آید که این لکه ها باعث ایجاد ناراحتی در افراد شده و باعث می‌شود پوست از جذابیت زیادی برخوردار نباشد بنابراین افراد به‌دنبال راهکارهای مختلف برای ازبین بردن لکه‌های پوستی می‌باشند، تا با کمترین عوارض این لکه‌ها را برطرف کرده و پوستی زیبا و شاداب داشته باشند.
یکی از این روش‌ها لیزر کیو سوئیچ می‌باشد که با استفاده از اشعه‌های نورانی باعث از بین رفتن لکه‌های صورت می‌شود.

لیزر کیو سوئیچ چیست؟
علاوه‌ بر لیزر کیو سوئیچ، در سال‌های گذشته از روش‌های دیگری برای از بین بردن لکه‌های صورت استفاده می‌کردند، که این روش‌ها شامل ترم درم آبریژن و لیزر دی‌اکسیدکربن می‌باشد، اخیراً لیزر کیو سوئیچ به‌مراتب بیشتر از این راهکارها کاربرد داشته و عوارض آن بسیار کمتر می‌باشد.
پوست ناحیه بسیار حساسی می‌باشد و استفاده از روش‌های غیراصولی و نامناسب باعث ایجاد مشکلات بیشتری برای آن شده و گاهی مشکلات جبران‌ ناپذیر بوده و بر روی پوست ماندگار می‌شوند.
بنابراین اگر لکه‌ های صورت شما را آزار می‌دهد، بهتر است با مشورت پزشکان متخصص، بهترین راهکار را برای از بین بردن، لکه‌های صورت انتخاب کنید تا نتیجه رضایت‌ بخشی دریافت کرده و هزینه‌ای که برای انجام این شیوه پرداخت می‌کنید بیهوده نباشد.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

چه کسانی می‌توانند از لیزر کیو سوئیچ استفاده کنند؟

1- کسانی که از سلامت عمومی برخوردار می‌باشند و هیچ‌ گونه داروی خاصی مصرف نمی‌کنند.

2- این روش بیشتر برای افرادی که دارای پوست روشن می‌باشند پاسخ‌گو می‌باشد و برای افرادی با پوست تیره تعداد جلسات لیزر بسیار بیشتر می‌باشد.

3- افرادی که لکه‌های موجود بر پوست آن‌ها به‌صورت جداگانه و محدود می‌باشد، این‌گونه لکه‌ها توسط این دستگاه سریع‌تر از بین می‌روند و برای لکه‌ها در گستره وسیع، زیاد تاثیر گذار نمی باشد.

4- افرادی که در نواحی مختلف بدن دارای تاتو هستند و این تاتو ها به‌صورت سطحی نمی‌باشند و در لایه‌های زیرین پوست نیز، نفوذ رنگ نفوذ کرده باشد، استفاده از دستگاه کیو سوئیچ، بهترین روش برای از بین بردن رنگ جوهر از پوست این افراد می باشد.چه کسانی می‌توانند از لیزر کیو سوئیچ استفاده کنند؟

5- افرادی که بر روی پوست صورت آن‌ ها انواع مختلف کک و مک و جای جوش وجود دارد، می‌توانند از این روش برای بهبودی این‌گونه مشکلات پوستی استفاده کنند.

6- افرادی که در قسمت‌های مختلف بدن دارای چین‌وچروک سطحی می‌باشند، می‌توانند برای از بین بردن این چین‌وچروک‌ها از لیزر کیو سوئیچ استفاده کنند.

7-  اگر پوست شما دارای لکه‌های سطحی بوده و این لکه‌ها به‌صورت جدا از هم قرار دارد و تعداد آن‌ها، محدود می‌باشد، یکی از بهترین روش‌ها برای درمان این لکه‌ها استفاده از لیزر کیو سوئیچ می‌باشد.

چه کسانی نمی‌توانند از لیزر کیو سوئیچ استفاده کنند؟

1- این لیزر برای افرادی که از نظر جسمانی مشکلی دارند حتما باید با پزشک مربوطه بررسی شود.

2- افرادی که پوست آن‌ها دچار کلوئید می‌شود یعنی در زمانی‌که پوست لایه‌برداری می‌شود در هنگام ترمیم، گوشت اضافی بر روی پوست آن‌ها ایجاد می‌شود، نمی‌توانند از این روش درمانی استفاده کنند.

3- استفاده از این لیزر درمانی برای خانم‌های باردار مناسب نمی‌باشد و ممکن است باعث ایجاد مشکل برای جنین شود.

4- اگر پوست شما دارای جراحت بوده و یا سابقه تبخال دارید و  اثرات تبخال هنوز بر روی پوست شما باقی مانده است، بهتر است پزشک را در جریان بگذارید و تا زمانی‌که این تبخال ها از بین نرفته از این روش درمانی استفاده نکنید، زیرا این لیزر باعث تحریک پوست شده و امکان تشدید تبخال زیاد می‌باشد.چه کسانی نمی‌توانند از لیزر کیو سوئیچ استفاده کنند؟

5- یکی از مواردی که باعث می‌شود این لیزر برای شما پاسخ‌گو نباشد، مصرف داروی راکوتان می‌باشد، به گونه ای که تا شش ماه بعد از مصرف این دارو، نمی‌توانید از لیزر کیو سوئیچ استفاده کنید.

6- درصورتی‌که پوست شما بسیار حساس بوده، و در برابر کوچک‌ ترین حرارت دچار التهاب و قرمزی می‌شود، حتما پزشک متخصص را در جریان این امر قرار دهید، امکان دارد استفاده از این روش برای شما مناسب نباشد.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

کاربرد دستگاه کیوسوئیچ چیست؟

دستگاه کیو سوئیچ یک دستگاه پیشرفته می‌باشد و برای انجام خدمات زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. که این خدمات شامل جوان‌سازی پوست، از بین بردن لکه‌های مختلف بر روی پوست، که این لکه‌ها به‌صورت مادرزادی بوده و یا در اثر شرایط محیطی بر روی پوست بوجود آمده اند، و همچنین برای از بین بردن تاتو بر روی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد.
طراحی این دستگاه به گونه ای می‌باشد که دارای طول موج‌های مختلفی می‌باشد، بنا به نوع کاربردی که دستگاه کیو سوئیچ دارد، از پالس‌های مختلف آن استفاده می‌شود انواع لیزر کیو سوئیچ بنا به عمق نفوذ و نوع کاربرد آن شامل:

1- لیزر کیو سوئیچ یاگ

از این لیزر برای از بین بردن لکه‌های قهوه‌ای صورت، که به‌صورت مادرزادی به وجود آمده‌اند استفاده می‌شود. همچنین برای از بین بردن رنگ‌های خال‌کوبی و جوان‌سازی پوست استفاده می‌شود.

2- لیزرکیو سوئیچ روبی

اکثر رنگ‌های تاتو به رنگ‌های سیاه می‌باشد، اما درصورتی‌که از رنگ‌های دیگر مانند رنگ آبی و سبز استفاد ه‌شده باشد، برای از بین بردن این رنگ‌ها از لیزر کیو سوئیچ روبی استفاده می‌شود.

کاربرد دستگاه کیوسوئیچ چیست؟

3- لیزر کیو سوئیچ الکساندریت

از این لیزر برای از بین بردن لکه‌های قهوه‌ای پوست و همچنین برای پاک‌سازی پوست از رنگ‌های سیاه تاتو استفاده می‌شود. لکه‌های قهوه‌ای، که این لیزر از بین می‌برد بیشتر در اثر عوامل محیطی به ‌خصوص اشعه نور خورشید به وجود آمده‌اند.
لیزر کیو سوئیچ با توجه به این‌که یک روش غیرتهاجمی بوده و نیاز به بیهوشی ندارد و تنها با بی‌حس کننده‌های موضعی خدمات زیبایی را انجام می‌دهد و همچنین دوره نقاهت ندارد و میزان عوارض آن بسیار پایین می‌باشد، مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته‌ است.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

لکه صورت چگونه به وجود می‌آید؟

همانگونه که می‌دانید تمامی افراد دوست دارند، پوستی شاداب، صاف و یکدست داشته باشند و هیچ‌گونه اثری از لکه و جوش بر روی پوست ظاهر نشود.
همان گونه که می‌دانید بیشتر افراد دوست دارند پوستی صاف و یکدست و بدون هیچ‌گونه لکه‌ ای داشته باشند، بنابراین سعی می‌کنند مراقبت‌های لازم از پوست را انجام دهند تا این‌گونه عوارض برای پوست به وجود نیاید، اما گاهی عوامل مختلف بر روی پوست تأثیر گذاشته وباعث تولید ملانین بیشتر شده و ملانین یک ماده رنگ‌دانه دار می‌باشد و تولید ملانین زیاد باعث ایجاد لکه بر روی پوست می‌شود و یک نوع واکنش طبیعی بدن در برابر عوامل مختلف می‌باشد.

این عوامل شامل:

1- اشعه نور خورشید

زیاد قرار گرفتن در معرض نور خورشید باعث می‌شود، اشعه‌های فرابنفش بر روی قسمت‌های مختلف پوست متمرکز شوند و بدن در برابر این اشعه‌ها از خود واکنش نشان داده و میزان ملانین بیشتری در قسمت‌های مختلف بدن تولید می‌شود، این ملانین بیشتر در ناحیه صورت تولید می‌شود و باعث بروز لکه‌های مختلف بر روی پوست می‌شود.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

2- تغییر در میزان هورمون‌های بدن

مصرف بعضی از داروهای خاص باعث ایجاد تغییر در میزان استروژن و پروژسترون بدن شده و هر گونه تغییر در میزان این هورمون‌ها باعث بروز لکه‌های مختلف بر روی پوست می‌شود.

لکه صورت چگونه به وجود می‌آید؟

3- ایجاد لکه در زمان بارداری

یکی از مشکلاتی که خانم‌ها در زمان بارداری با آن روبرو می‌شوند، ایجاد لکه درقسمت‌های مختلف پوست صورت، به‌خصوص در ناحیه پیشانی و گونه می‌باشد، دلیل ایجاد این لکه‌ها تغییر در هورمون‌های بدن بوده و امکان دارد بعد از زمان بارداری این لکه‌ها کم‌کم از بین برود، اما گاهی این لکه‌ها ماندگار بوده و تنها با راهکارهای مختلف قابل‌درمان می‌باشد.

4- مواد آرایشی نامناسب

 استفاده از بعضی مواد آرایشی نامناسب و بی‌کیفیت باعث ایجاد صدمه برروی پوست صورت شده و این صدمات منجر به ایجاد لک‌های مختلف بر روی پوست می‌شود.

5- عدم استفاده از کرم ضدآفتاب

اشعه نور خورشید بسیار برای پوست مضر بوده و باعث بروز لکه‌های متعددی بر روی پوست می‌شود. بنابراین هر شخصی متناسب با نوع پوست خود باید از کرم ضد آفتاب مخصوص استفاده کند، تا دچار لکه بر روی پوست نشود.

6- نداشتن رژیم غذایی مناسب

یک رژیم غذایی مناسب باید سرشار از انواع ویتامین‌ها و فیبر باشد تا پوست از سلامت کامل برخوردار شود اما گاهی نداشتن یک رژیم غذایی مناسب باعث کمبود انواع ویتامین‌ها در بدن شده و این کمبودها به‌صورت لکه بر روی پوست ظاهر می‌شود.

7- لکه براثر مشکلات پوستی

گاهی مشکلاتی بر روی پوست به وجود می‌آید که در اثر عدم درمان این مشکلات، التهاب تشدید شده و بر روی پوست ماندگار می‌شود و پوست دچار لکه می‌شود از این مشکلات می‌توان جوش صورت و همچنین سوختگی‌هایی که به‌خوبی ترمیم نشده‌اند را نام برد که این مشکلات به‌صورت لکه بر روی پوست ماندگار می‌شود.

8- عملکرد نامناسب کبد

یکی از اعضای بدن که وظیفه آن پاک‌سازی خون می‌باشد کبد می‌باشد و درصورتی‌که کبد عملکرد مناسبی نداشته باشد فرایند پاک‌سازی به‌خوبی انجام نگرفته و باعث بروز لکه‌های مختلف بر روی پوست می‌شود.
گاهی عوامل محیطی هیچ‌گونه تأثیری بر روی پوست نداشته و لکه‌های مختلفی بر روی پوست در بدو تولد وجود داشته‌اند که این لکه‌ها، مادرزادی می باشند.

در این قسمت شما را به دیدن ویدیو تهیه شده از فرایند درمانی جهت از بین بردن کک و مک و خالکوبی با روش لیزر کیوسوئیچ دعوت می نماییم…

 

لیزر کیو سوئیچ چگونه انجام می‌شود؟

لیزر کیو سوئیچ دستگاه پیشرفته ای می‌باشد که دارای طول موج‌های ۵۰۳۲ و ۱۰۶۴ می‌باشد و بنا به نوع درمانی که دارد، از طول موج‌های مختلف استفاده می‌شود. این طول موج‌ها برای از بین بردن انواع لکه بر روی پوست، ماه‌گرفتگی و رنگ‌های مختلف تاتو بر روی بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد.
نحوه انجام این لیزر پوست به‌گونه‌ای می‌باشد که نیاز به هیچ‌گونه ماده بیهوشی ندارد و تنها درصورتی‌که فرد دارای پوست حساسی باشد از بی‌حس کننده‌ های موضعی نیم‌ساعت قبل‌از انجام لیزر استفاده می‌شود تا درد کمتری متوجه فرد شود.

لیزر کیو سوئیچ چگونه انجام می‌شود؟
سپس نور لیزر با طول‌ موج معین بر روی ناحیه مشخص‌شده، تابانده می‌شود تا ذرات رنگ‌دانه دار، به ذرات ریزتری تبدیل شوند و سپس این ذرات ریز توسط دستگاه‌های لیزر به سلول‌ های بیگانه‌ خواری بنام ماکروفاژ داده شوند تا این ذرات ریز توسط این ماکروفاژها بلعیده ‌شده و از بدن دفع شوند.

رفع تاتو با استفاده از لیزر کیو سوئیچ

یکی از کارهایی که امروزه بیشتر افراد از آن بر روی قسمت‌های مختلف بدن استفاده می‌کنند تاتو می‌باشد. که اغلب، رنگی که برای تاتو استفاده می‌شود رنگ سیاه می‌باشد، اما گاهی از رنگ‌های دیگر نیز برای تاتو استفاده می‌شود، برای از بین بردن این رنگ‌ها می‌توان از روش‌های مختلفی استفاده کرد.
یکی از روش‌هایی که طرف‌داران زیادی دارد لیزر کیو سوئیچ می‌باشد و به دلیل این‌که رنگ تاتو را به‌خوبی از بین می‌برد و اثری از آن بر روی پوست باقی نمی‌ماند، امروزه بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.
لیزر کیو سوئیچ از طول موج‌های مختلفی برای از بین بردن تاتو استفاده می‌کند، گاهی این تاتو ها به‌صورت سطحی بوده و پاک کردن آن‌ها هیچ‌گونه مشکلی را برای فرد ایجاد نمی‌کند، اما برای تاتو های عمیق‌تر تعداد جلسات بیشتری برای از بین بردن تاتو باید انجام شود و همچنین طول‌ موج لیزر متفاوت می‌باشد. نحوه انجام لیزر برای تاتو به شیوه زیر می‌باشد :

1- استفاده از بی‌حس کننده‌های موضعی برای ‌اینکه فرد دچار درد کمتری شود.

2- استفاده از طول‌ موج معین لیزر

طول موجی که برای تاتو های سطحی استفاده می‌شود نسبت‌ به تاتو های عمیق متفاوت می‌باشد، زیرا تاتو های سطحی تنها لایه اپیدرم پوست را تحت تاثیر قرار می‌دهند اما تاتوهای عمیق، لایه‌ درم را نیز تحت تاثیر قرار داده و پاک کردن آن‌ نیاز به طول موج‌هایی،  باقدرت بیشتر دارد.

رفع تاتو با استفاده از لیزر کیو سوئیچ

3- تاباندن لیزر به ناحیه موردنظر

با تاباندن لیزر به ناحیه مورد نظر، رنگ‌های جوهر به قسمت‌های ریزتر تبدیل ‌شده و توسط سیستم ایمنی بدن جذب‌ شده و بعد از چند روز از بدن به‌طور کامل دفع می‌شود.

مراقبت‌های قبل‌ از انجام لیزر کیو سوئیچ

1- در صورتی‌ که بر روی پوست بدن شما مو وجود دارد، حتما قبل‌از انجام لیزر این موها را از بین ببرید.

2- بهتر است یک هفته قبل‌از انجام لیزر از کرم مرطوب کننده استفاده کنید، استفاده از کرم مرطوب کننده باعث می‌شود که پوست شما کمتر دچار التهاب شود.

3- اگر قصد انجام این لیزر را دارید از برنزه کردن و یا سولاریوم پوست خودداری کنید.

4- یک هفته قبل‌ از انجام این لیزر از خوردن آسپرین و یا داروهای ضد انعقاد خون خودداری شود.

5- اگر داروی خاصی مصرف می‌کنید حتماً پزشک متخصص را در جریان بگذارید.

6- هر گونه مواد آرایشی را از سطح پوست خود پاک کرده و پوست را کاملاً پاک‌سازی کنید.

مراقبت‌های بعد از انجام لیزر کیو سوئیچ

۱.تا دو روز بعد از انجام لیزر کیو سوئیچ، استفاده از هرگونه لایه بردار و اسکراب ممنوع می باشد، زیرا باعث می‌شود پوست حساس شده و در برابر نورخورشید آسیب پذیرتر باشد.

۲.بهتر است برای التیام سریع‌ تر جای لکه یا تاتو از کرم‌های ترمیم‌کننده استفاده کنید تا سریع‌تر بهبود یابید.

۳. از کرم ضدآفتاب به‌صورت مناسب و منظم استفاده کنید وspf این کرم‌های ضدآفتاب باید متناسب با ناحیه زندگی شما باشد.

۴. در صورت ایجاد زخم برروی پوست از دست‌کاری این زخم‌ها خودداری کنید، این زخم‌ها بعد از چند روز از بین خواهد رفت، اما دست‌کاری آن‌ها باعث ایجاد لکه جدید بر روی پوست می‌شود.

۵. به مدت بیست و چهار ساعت، استحمام نکنید.

۶. ممکن است به دلیل از بین رفتن لایه‌های سطحی پوست، رنگدانه‌های عمیق تا دو روز بعد از انجام لیزر پررنگ‌تر باشد، اما جای نگرانی نیست این رنگدانه‌ها به‌مرور زمان از بین خواهد رفت.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

آیا تکنیک لیزر کیو سوئیچ درد دارد؟

این تکنیک یک روش بدون درد می‌باشد و درصورتی‌که درد متوجه فرد شود از بی‌حس کننده‌های موضعی برای کاهش درد استفاده می‌شود.
دردی که متوجه افراد می‌شود به‌صورت سوزش در بدن می‌باشد که در اثر حرارت ایجاد شده از طریق این لیزر بر روی بدن به وجود می‌آید، که این درد برای بعضی از افراد قابل تحمل بوده و بعضی نیز نسبت‌ به این درد واکنش نشان می‌دهند.

آیا تکنیک لیزر کیو سوئیچ درد دارد؟
اما چون این روش هیچ‌گونه زخم و یا برشی بر روی پوست ایجاد نمی‌کند درد آن بسیار کم بوده و هیچ‌گونه عوارضی را بر روی پوست ایجاد نمی‌کند.

هزینه انجام لیزر کیو سوئیچ

عوامل مختلفی بر روی هزینه لیزر کیو سوئیچ تاثیرگذار می‌باشند که این عوامل عبارت‌اند از:

1- نوع لکه

همانگونه که در بالا نیز ذکر کردیم لیزر کیو سوئیچ برای انواع لکه کاربرد دارد، گاهی این لکه‌ها به‌صورت عمیق می‌باشند، برای از بین بردن این لکه‌ها باید تعداد جلسات بیشتری برای درمان انجام شود.
همچنین میزان گستردگی این لکه‌ها متفاوت می‌باشند، هرچند لیزر کیوسوئیچ برای لکه‌ هایی که میزان گستردگی آن زیاد باشد، زیاد پاسخ‌گو نمی‌باشد.
اگر برای ازبین بردن تاتو استفاده شود، تاتوهای عمیق، میزان هزینه بیشتری، برای پاک کردن متوجه فرد می شود.

2- نوع خدمات

لیزر کیو سوئیچ خدمات مختلفی را برای پوست انجام می‌دهد، که این خدمات هم شامل پاک‌سازی و هم شامل جوان‌سازی پوست می‌باشد، درصورتی‌که از تمامی این خدمات برای پوست استفاده شود، هزینه بیشتری باید صرف شود.

هزینه انجام لیزر کیو سوئیچ

3- استفاده از داروهای تکمیلی

ممکن است در اثر انجام لیزر کیو سوئیچ التهاباتی بر روی پوست به وجود آید، که بنا به تجویز پزشک باید از داروهای مکمل، برای ترمیم این نوع التهابات استفاده شود و هزینه این داروهای تکمیلی در برآورد نهایی هزینه لیزر، تاثیر گذار است.

4- نوع دستگاه کیو سوئیچ

عملکرد انواع دستگاه کیو سوئیچ با هم متفاوت می‌باشد و بعضی از دستگاه‌ها از خدمات بیشتری برای بیماران استفاده می‌کنند، هرچه خدمات بیشتر باشد، میزان هزینه‌ای که برای این خدمات باید پرداخت شود بیشتر است.

5- مکان کلینیک زیبایی

یکی از عوامل تاثیرگذار بر روی هزینه لیزر کیو سوئیچ، مکان کلینیک زیبایی می‌باشد. همان‌طور که می‌دانید مکان‌های مختلف در یک شهر، دارای قیمت‌های متفاوتی هستند و بنابراین اگر کلینیک زیبایی در مکان هایی واقع‌ شده باشد که میزان هزینه مکان آن‌ نسبت‌ به سایر مکان ها بالاتر باشد، درنتیجه میزان هزینه‌ای که از مراجعان دریافت می‌کنند، بیشتر است. حتی این هزینه در شهرهای مختلف با هم نیز متفاوت است.

6- سابقه پزشک متخصص

پوست یکی از حساس‌ترین قسمت‌های بدن می‌باشد، بنابراین برای انجام هر گونه خدمات زیبایی بر روی آن باید حساسیت زیادی به خرج دهید، تا پوست شما دچار مشکلات بیشتر نشود. یکی از این حساسیت‌ها انتخاب پزشک باسابقه و حرفه‌ ای می‌باشد تا هر گونه خدمات زیبایی را برای شما به بهترین نحو انجام دهد.
استفاده از لیزر کیو سوئیچ نیاز به‌ مهارت بالایی دارد به‌ طوری‌که اگر اشعه‌ های تابانده شده از این لیزر بر روی پوست بیشتر از اندازه مورد نظر باشد، باعث می‌شود پوست نواحی مشخص‌ شده، نسبت‌ به سایر قسمت‌ ها روشن‌تر شود و این عارضه پوستی بر روی پوست ماندگار شود، یا این‌ که میزان طول‌ موج آن لیزر کمتر باشد و باعث شود پاک‌سازی پوست از انواع لکه به‌ خوبی انجام نشود و هزینه‌ای که برای انجام این لیزر پرداخت کرده‌اید، بیهوده باشد.
امکان دارد هزینه‌ای که پزشکان باسابقه از شما دریافت می‌کنند به نسبت سایر پزشکان بیشتر باشد، اما مطمئناً نتیجه‌ای که از کار این پزشکان دریافت می‌کنید نسبت‌ به هزینه آن به‌صرفه تر می‌باشد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به متن
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات نوشته شده
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x