کلینیک تخصصی زیبایی بیمارستان عرفان نیایش

لوگو کلنیک زیبایی عرفان نیایش
  • خانه
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
خدمات اصلی
خدمات دیگر
ارتباط با ما

لیست پزشکان کشور

لیست داروخانه های استان تهران

لیست داروخانه های استان البرز

ارتباط با ما
مدرن ترین کلینیک پوست و مو در کشور

بهترین روش‌های تایتنینگ و وایتنینگ واژینال چیست ؟

بهترین روش‌های تایتنینگ و وایتنینگ واژینال چیست ؟

واژه تایتنینگ به‌ معنای تنگ کردن واژن می‌باشد که در اثر عوامل متعددی برای افراد ایجاد می‌شود. روش‌های زیادی برای انجام تایتنینگ وجود دارد که این روش‌ها به‌ صورت جراحی و یا غیر جراحی می‌باشند.
از این روش‌ ها می‌توان انواع زیر را نام برد.

1- واژینوپلاستی یا تنگ کردن واژن با عمل جراحی

این روش باید توسط پزشکان متخصص و حاذق انجام شود زیرا جراحی به‌ گونه‌ ای می‌باشد که در بیهوشی کامل، باید انجام شود و برای تنگ کردن واژن در این عمل، بافت‌های اضافی پشت واژن برداشته می‌شود و پوست اضافه و عضله‌های پشت واژن را با بخیه به همدیگر متصل می‌کنند و این عمل باعث تنگ شدن واژن می‌شود.

واژینوپلاستی یا تنگ کردن واژن با عمل جراحی
دوران نقاهت در این نوع عمل جراحی تا دو هفته می‌باشد و امکان دارد که افراد بیمار احساس درد شدیدی داشته باشند. همچنین تا هشت هفته باید از هر گونه رابطه جنسی خودداری کرده و امکان دارد، داروهایی برای اثربخشی بیشتر توسط پزشک تجویز شود.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

2- تایتنینگ با امواج رادیوفرکوئنسی

این روش یکی از روش‌های درمانی غیرتهاجمی بوده و توسط دستگاه‌ های مخصوص، امواج رادیویی بر روی دیواره‌های واژن تاثیر گذاشته و باعث افزایش کلاژن سازی و همچنین افزایش گردش خون در ناحیه مورد نظرمی‌شود. همچنین در این روش تایتنینگ، دردی متوجه فرد نشده و باعث بروزمشکلاتی مانند عفونت قارچی و باکتریایی در فرد نمی‌شود.

3-  تایتنینگ با لیزر

در این روش امواج لیزر با طول موج‌های مشخص به ناحیه ی واژینال تابانده می‌شوند و باعث تنگ شدن دهانه واژن می‌شود. این روش به‌ صورت غیرتهاجمی بوده، هیچ‌گونه دردی متوجه فرد نمی‌شود و دوره نقاهت ندارد و بعد از انجام این روش نیازی به استراحت نیست و به‌ راحتی می‌توان به کارهای روزمره پرداخت.

4- تایتنینگ با نخ لیفت 

یکی از پرطرف‌ دارترین روش‌های تایتنینگ استفاده از نخ لیفت می‌باشد. زیرا این روش غیرتهاجمی بوده و هیچ‌ گونه درد و خون‌ ریزی متوجه فرد نمی‌شود و همچنین به‌ صورت سرپایی صورت‌ گرفته و نیاز به بیهوشی ندارد.
این نخ‌ ها به گونه‌ای هستند که بعد از ۱۲ روز به‌ طور کامل جذب‌ شده و اثری از آن‌ها باقی نمی‌ماند و با استفاده از نخ پوست‌های اضافی اطراف واژن  به سمت بالا جمع ‌شده و باعث تنگ شدن واژن می‌شود.

5- تایتنینگ با تزریق چربی

این روش که باید توسط پزشک حاذق انجام شود، قسمت‌ هایی از واژن که دچار افتادگی و گشادی شده ‌است، با تزریق چربی، افتادگی از بین می‌رود و تنگ می شود. اما باید در نظر داشته باشید که این روش دائمی نبوده و در کوتاه ‌مدت از بین می‌رود.

وایتنینگ

وایتنینگ در واقع سفید کردن واژن می‌باشد، بسیاری از خانم‌ها علاوه‌ بر زیبایی چهره به زیبایی اندام تناسلی نیز اهمیت می دهند و تیرگی این نواحی باعث آزار واذیت آن‌ها شده و همچنین موجب کاهش اعتماد به‌ نفس در آن‌ ها می‌شود و ترجیح می‌دهند از راهکارهایی برای از بین بردن این تیرگی‌ها استفاده کنند، اما برخی از روش‌ های وایتنینگ عبارت‌اند از :

1- وایتنینگ به روش طبیعی

در این روش با کمک بسیاری از مواد موجود در منزل باعث سفید شدن ناحیه تناسلی می‌شوند، که این روش‌ها به‌صورت موقت بوده و اثر ماندگاری ندارند.

2- وایتنینگ با کمک لیزر

در این روش تیرگی‌ های پوست و سلول‌های مرده با کمک لیزر از بین می‌رود و سلول‌های جدید جایگزین می شود و باعث روشن ‌شدن و شفافیت واژن می‌شود.

3- وایتنینگ با مزوتراپی

در این روش مزوتراپی سوراخ‌ های ریز کوچکی را بر روی پوست واژن ایجاد کرده و باعث تحریک کلاژن سازی و افزایش الاستین در واژن می‌شوند.

وایتنینگ با مزوتراپی
همچنین از این طریق داروهایی را به ناحیه مورد نظر تزریق کرده، که این داروها بیشتر شامل ویتامین‌ها می‌باشند، و باعث افزایش گردش خون در ناحیه موردنظر شده و باعث روشن‌ شدن واژن می‌شود.

4- وایتنینگ با کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی با افزایش دی‌ اکسید کربن در ناحیه موردنظر باعث می‌شود، در پاسخ به افزایش دی‌ اکسیدکربن، اکسیژن بیشتری به ناحیه مورد نظر انتقال پیدا کند و انتقال اکسیژن همراه با گردش خون بوده و افزایش گردش خون باعث روشن‌شدن واژن شود.

5- استفاده از کرم‌های موضعی

بعضی از پمادها و کرم‌های آرایشی و بهداشتی هستند که باعث روشن ‌شدن واژن می‌شود اما اثرات این کرم‌ها دائمی نبوده و امکان دارد باعث ایجاد مشکلات متعددی برای خانم‌ها شود.

6- تزریق ژل و چربی

در این روش ژل و یا چربی را در قسمت هایی از واژن،  که دارای تیرگی و چروکیدگی می‌باشد، تزریق کرده و باعث از بین رفتن چروکیدگی و روشن‌ شدن واژن می‌شود. این راهکار نیز موقتی بوده و با از بین رفتن چربی‌ها مجدد واژن دچار تیرگی می‌شود.

واژینال تایتنینگ چیست؟

با افزایش سن و عوامل مختلف ممکن است واژن گشاد شده و دچار افتادگی شود که این عوامل عبارت‌اند از زایمان طبیعی، عدم رابطه جنسی مناسب، بلند کردن اجسام سنگین و همچنین ژنتیک نیز می‌تواند تاثیرگذار باشد، راهکارهای مختلف برای تنگ کردن و رفع افتادگی واژینال تایتنینگ گفته می‌شود.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

کاربردهای واژینال تایتنینگ(تنگ کردن واژن ) چیست؟

گشادی و افتادگی واژن مشکلات زیادی را برای خانم‌ها به وجود می‌آورد که درصدد هستند تا با راهکارهای مختلف، باعث تنگ شدن واژن شده و مشکلات را از بین ببرند. از جمله کاربردهایی که واژینال تایتنینگ دارد، جنبه درمانی داشته و هم باعث زیبایی اندام تناسلی می‌شود.

کاربردهای واژینال تایتنینگ(تنگ کردن واژن ) چیست؟
افتادگی واژن ممکن است مشکلات زیر را برای خانم‌ها به وجود آورد که با انجام عمل تایتنینگ این مشکلات از بین می‌رود.

1- نداشتن اعتماد به ‌نفس بالا

زمانی‌که واژن دچار افتادگی و گشادی باشد، باعث می‌شود، خانم‌ها رابطه جنسی مناسبی نداشته باشند و نتوانند شریک جنسی خود را راضی نگه دارند و این مسئله باعث می‌شود که اعتماد به ‌نفس آن‌ها پایین آمده و روحیه آن‌ها ضربه بخورد.
همچنین این گشادی واژن باعث می‌شوند که خانم‌ها به ارگاسم نرسند و در روابط جنسی با مشکل مواجه شوند و حتی امکان ازهم‌ پاشیدگی زندگی وجود دارد.

2- ایجاد عفونت‌های قارچی و باکتریایی

زمانی‌که اندازه واژن از حد طبیعی گشادتر باشد باعث می‌شود که ترشحات به میزان زیادی از واژن دفع شود و باعث خشکی واژن می‌شود، نتیجه خشکی واژن ایجاد عفونت‌های مختلف در آن می‌شود.

3- بی‌اختیاری در کنترل ادرار

گشاد بودن واژن باعث می‌شود که کنترل ادرار از دست فرد خارج ‌شده و دچار بی‌اختیاری شود و این‌موضوع خیلی آزاردهنده باشد و مشکلات زیادی را برای خانم ها به وجود می‌آورد.
با انجام تایتنیک این مشکلات به‌خوبی از بین می‌رود و باعث می‌شود، مشکلات روحی که برای خانم‌ ها به‌ وجود آمده از بین برود.
پس گاهی انجام این عمل‌ها با هزینه‌ای که دارند ارزش انجام دادن را دارد.

دلیل تیرگی واژن چیست؟

همان‌ طور که می‌دانید واژن نسبت ‌به سایر قسمت‌ های بدن بطور طبیعی تیره‌ تر می‌باشد، اما عوامل مختلفی نیز بر تیرگی آن تأثیرگذار می‌باشند.
با افزایش سن میزان رنگ پوست تغییر می‌کند و این تغییر رنگ باعث ایجاد تیرگی در واژن می‌شود همچنین عوامل دیگری نیز بر روی این تیرگی تاثیرگذار می‌باشند
از این عوامل می‌توان :

1- بهم‌ ریختگی هورمون‌های بدن

هورمون‌های بدن در اثر افزایش سن و یا عوامل مختلف مانند مصرف داروهای خاص و علائم یائسگی در خانم‌ها، سطح این هورمون‌ها تغییر کند و باعث ایجاد تیرگی در اندام تناسلی شود. به‌عنوان مثال میزان استروژن در زمان یائسگی بسیار کاهش پیدا می‌کند از مزیت‌های استروژن این است که باعث افزایش گردش خون در ناحیه تناسلی می‌شود و گردش خون باعث شفافیت واژن می‌شود، درصورتی‌که میزان استروژن کاهش پیدا کند باعث تیرگی واژن می‌شود.

2- استفاده بیش‌ از اندازه از تیغ اصلاح

یکی از عواملی که باعث تیرگی واژن می‌شود استفاده بیش‌از اندازه از تیغ و ژیلت برای اصلاح واژن می‌باشد.

استفاده بیش‌ از اندازه از تیغ اصلاح

این وسایل باعث از بین رفتن لایه‌های سطحی پوست می‌شود و به‌مرور زمان باعث تیرگی واژن می‌شود.

3- کمبود ویتامین‌ها

استفاده به‌ اندازه از انواع ویتامین‌ ها باعث روشن‌ شدن پوست می‌شود، درصورتی‌که ویتامین‌ های مورد نیاز برای بدن کم باشد، باعث تغییر رنگ پوست و درنتیجه تیره شدن واژن می‌شود.

4- استفاده از بعضی محصولات بهداشتی

 این محصولات  بهداشتی ممکن است دارای ترکیباتی باشند که این ترکیبات باعث آسیب به واژن شده و درنتیجه باعث تیرگی آن شود.

5- استفاده از لباس‌ زیرهای تنگ

عدم تهویه مناسب و چسبان بودن لباس‌ های زیر باعث می‌شود که پوست در ناحیه مورد نظر تغییر رنگ دهد و باعث تیرگی واژن شود.
همچنین استفاده از این لباسای زیر چسبان باعث ایجاد انواع عفونت‌ های باکتریایی و قارچی در خانم‌ها می‌شود.

6-  داشتن بیماری‌های خاص

بعضی از بیماری‌ها باعث تیرگی واژن می‌شوند که این بیماری‌ها شامل سرطان تخمدان، کم‌کاری تیروئید، انواع عفونت‌ها و سرطان معده ازجمله مواردی هستند که رنگ واژن را تحت تاثیر قرار می‌دهند.

7- بارداری و زایمان

از جمله عواملی که بر روی رنگ واژن تاثیرگذار می‌باشد وباعث تغییر شکل واژن می شود، زمان بارداری و هنگام زایمان می‌باشد. زیرا در این زمان‌ها میزان فشار به واژن بیش‌ از اندازه بوده و باعث تغییر رنگ پوست در این ناحیه می‌شود.

8- چاقی و لاغری افراطی

چاقی زیاد باعث از بین رفتن لایه‌ های سطحی پوست می‌شود و منجر به پارگی این لایه‌ ها می‌شود درنتیجه باعث تیرگی در ناحیه واژن می‌شود. همچنین لاغری افراطی باعث چروک شدگی واژن شده و به‌دنبال آن تیرگی واژن به وجود می‌آید.

روشن‌سازی واژن با لیزر

همانگونه که ذکر کردیم عوامل مختلفی باعث تیرگی واژن شده و برای رفع این تیرگی‌ها استفاده از لیزر می‌تواند کمک ‌کننده باشد.
بدین‌منظور توسط دستگاه‌ های مخصوص لیزر بر ناحیه اپیدرم واژن تابانده می‌شود و باعث از بین رفتن ملانین در سطح ناحیه واژن می شود، وجود ملانین در این ناحیه باعث تیرگی واژن می‌شود و از بین بردن آن باعث ایجاد رنگ روشن و شفافیت در ناحیه واژن می‌شود.
این روش نیاز به بیهوشی ندارد و برای این‌ که هیچ‌گونه دردی متوجه فرد نشود از کرم‌ های موضعی بی‌حس کننده استفاده می‌شود. همچنین این دستگاه‌ ها دارای لوله‌ هایی به نام پروب هستند که این لوله‌ها وارد واژن شده و باعث ایجاد برش‌هایی در ناحیه داخلی واژن می‌شود.
این برش‌ها باعث تحریک کلاژن سازی شده ودرنتیجه میزان انعطاف‌پذیری واژن را افزایش می‌دهند و درنتیجه باعث تنگ شدن واژن و رفع افتادگی آن می‌شود.

روشن‌سازی واژن با لیزر
استفاده از این روش عوارض خاصی برای افراد ایجاد نمی‌کند. تنها امکان دارد، حداکثر سه روز علائمی مانند تورم و قرمزی داشته باشد که این علائم نیز با تجویز پمادهای مخصوص توسط پزشک از بین می‌رود.

مراقبت‌های بعد از وایتنینگ یا روشن‌سازی واژن

1- عدم داشتن رابطه جنسی حداکثر به مدت سه روز

2- خودداری از انجام تمرینات ورزشی به مدت ده روز

3- رعایت بهداشت فردی

4- خشک کردن ناحیه واژن بعد از هر بار شستشو

5- استفاده از پمادها و کرم‌های مخصوص که توسط پزشک تجویز شده است.

6-  عدم استفاده از لباس‌های زیر چسبان

روش‌های خانگی روشن سازی واژن

اگر امکان روشن‌سازی واژن برای شما مقدور می‌باشد و هزینه لازم  برای انجام اینکار را ندارید، می‌توانید برای رفع تیرگی‌ها در منزل اقدام کنید. شاید استفاده از این روش‌ها به‌ صورت دائمی نباشد اما بر روی روشن‌ سازی واژن تاثیر گذار است.

1- استفاده از ترکیب جوش‌شیرین و آب‌ لیمو

جوش‌ شیرین علاوه‌ بر خاصیت سفیدکنندگی، خاصیت ضد عفونی کردن نیز دارد و برای این منظور مقداری جوش‌شیرین را با آب ‌لیمو ترکیب کرده تا به‌ صورت خمیری شکل درآید و بر روی ناحیه موردنظر قرار داده و بعد از ۱۰الی ۱۵دقیقه محل موردنظر را با آب ولرم شستشو داده شود.

2- استفاده از ترکیب ژل آلوئه ورا با زردچوبه

مقدار یک قاشق ژل آلوئه ورا را با یک قاشق زردچوبه مخلوط کرده تا به‌ صورت خمیر درآید و سپس این ترکیب را بر روی ناحیه واژن قرار داده و به مدت ۳۰ دقیقه به آن زمان داده و سپس با آب سرد شستشو داده شود.

3- استفاده از ترکیب ماست و آب‌ لیمو

مقداری ماست را با چند قطره آب‌ لیمو ترکیب کرده و به مدت ۳۰ دقیقه بر روی ناحیه موردنظر قرار داده سپس بعد از بیست دقیقه با آب ولرم شستشو دهید.

4-  استفاده از پوره گوجه

یک عدد گوجه را به‌صورت پوره درآورید و با مقدار چند قطره آب‌ لیمو مخلوط کرده و این ترکیب را بر روی ناحیه موردنظر قرار دهید و بعد از بیست دقیقه آن را با آب سرد شستشو دهید.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

5- ترکیب زردچوبه و آبلیمو

مقداری زردچوبه را با آبلیمو ترکیب کرده تا به‌ صورت خمیر درآید و این ترکیب را بر روی ناحیه مورد نظر قرار دهید و بیست دقیقه به آن زمان دهید سپس با آب ولرم شستشو دهید، این کار را دو بار در روز انجام دهید.

روش‌های خانگی روشن سازی واژن

6- استفاده از گلاب

یکی از عواملی که باعث سفیدی واژن می‌شود گلاب می‌باشد. برای این کار یک پنبه را به گلاب آغشته کرده و بر روی سطح واژن بکشید این کار را چند بار در روز تکرار کنید و نتیجه آن را ببینید.

7- استفاده از سیب‌ زمینی

برای این منظور میزان دو قاشق آب سیب‌ زمینی را با دو قاشق آب گوجه و مقداری عسل ترکیب کرده و بر روی ناحیه مورد نظر قرار داده بعد از ۲۰ دقیقه آن ناحیه را با آب سرد شستشو دهید.

8- سفیده تخم‌ مرغ

سفیده تخم‌مرغ را به‌ هم زده و بر روی ناحیه مورد نظر قرار داده و سپس به آن زمان می‌دهیم تا خشک شود بعد از این‌که خشک‌ شده و به ‌آرامی آن را با آب سرد شستشو دهید این روش بسیار سریع، باعث سفید سازی واژن می‌شود.

9-  شیر خام

پنبه را با مقداری شیر خام آغشته کرده و بر روی واژن کشیده و به مدت ۱۵دقیقه به آن زمان بدهید و سپس با آب سرد شستشو داده و این عمل را باید چند روز در هفته تکرار کنید تا اثر آن را ببینید.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مراقبت‌های بعد از تایتنینگ

درصورتی‌که تایتنینگ به‌ صورت جراحی بوده باشد باید بعد از انجام عمل تایتنینگ مراقبت‌های زیر را انجام دهید.

  • به مدت سه روز از دوش گرفتن خودداری کنید تا تمامی زخم‌ها به‌طور کامل درمان شود.
  • حداکثر به میزان دو ماه از انجام ورزش‌های سنگین و همچنین شنا رفتن خودداری کنید.
  • برای کاهش عوارض عمل جراحی و بهبود سریع‌تر زخم‌ها از کرم‌ها و پمادهای تجویزی توسط پزشک به‌طور مرتب استفاده کنید.
  • بعد از عمل جراحی بهتر است از کمپرس سرد استفاده کنید تا علائم عمل جراحی از بین برود.
  • بعد از هر بار شستشوی ناحیه تناسلی باید محل موردنظر خشک شود و بهتر است این کار توسط سشوار انجام شود.
  • از پوشیدن لباس‌ های زیر چسبان خودداری شود و این لباس‌ها باید از جنس نخی باشد.
  • از بلند کردن اجسام سنگین حتماً خودداری کنید زیرا باعث فشار آوردن به بخیه‌ها شده و امکان دارد منجر به پارگی بخیه شود.
  •  رژیم غذایی باید سرشار از فیبر باشد تا دوره نقاهت کوتاه‌ تر شود و زخم‌ها بهبود پیدا کرده و علائم زودتر از بین برود.مراقبت‌های بعد از تایتنینگ

درصورتی‌که تایتنینگ به‌صورت لیزر باشد دوره نقاهت ندارد و نیاز به استراحت نیست و فرد به‌ راحتی می‌تواند به فعالیت‌های روزانه بپردازد اما نیاز به مراقبت‌هایی نیز دارد که این مراقبت‌ها شامل :

1- استفاده از کرم‌های تجویزی توسط پزشک متخصص

2- رژیم غذایی متعادل و سرشار از فیبر

3- عدم انجام تمرینات ورزشی به مدت سه روز

4- نوشیدن آب فراوان

آیا واژینال تایتنینگ با لیزر به‌ اندازه عمل جراحی مؤثر است؟

باید بدانید، واژینال تایتنینگ با لیزر دارای عوارض بسیار کمی می‌باشد که اکثر خانم‌ها ترجیح می‌دهند از این روش برای تنگ کردن واژن استفاده کنند اما عمل جراحی واژن دارای عوارض زیادی می‌باشد و ممکن است مشکلاتی را برای خانم‌ها به وجود آورد.
واژینال تایتنینگ با لیزر نیاز به مراقبت خاصی ندارد و طی چند جلسه با توجه به‌ نظر پزشک مشکلات واژن رفع می‌شود، اما بعد از عمل جراحی واژن دوره نقاهت بسیار طولانی‌ تر بوده و نیاز به مراقبت‌های ویژه‌ای دارد.

آیا واژینال تایتنینگ با لیزر به‌ اندازه عمل جراحی مؤثر است؟
اگر بعد از انجام تایتنینگ با لیزر تمامی مراقبت‌های لازم به‌ صورت اصولی انجام شود، باعث می‌شود که اثر این درمان طولانی‌تر بوده و به‌خوبی عمل جراحی پاسخ‌گو باشد.

نکاتی که قبل‌ از تایتنینگ باید به آن توجه کرد.

1- تایتنینگ باید حداقل به مدت سه روز بعد از انجام قاعدگی انجام شود تا حین انجام تایتنینگ دچار خون‌ ریزی و لکه بینی نشود و انجام عمل تایتنینگ باعث ایجاد عفونت در ناحیه موردنظر نشود.

2- استعمال هرگونه دخانیات به مدت دو هفته قبل‌ از انجام تایتنینگ ممنوع می‌باشد، زیرا استعمال دخانیات باعث کاهش اکسیژن در بدن می‌شود و کاهش اکسیژن روند تایتنینگ را با مشکل مواجه می‌کند.

3- حتما قبل‌ از انجام تایتنینگ دوش بگیرید تا هر گونه آلودگی از ناحیه مورد نظر پاک شود و منجر به ایجاد عفونت نشود.

4-اگر داروی خاصی مصرف می‌کنید حتما پزشک متخصص را در جریان بگذارید زیرا بعضی از این داروها باعث عدم انعقاد خون می‌شود و باعث می‌شود تایتنینگ به‌خوبی پاسخگونباشد.

5- قبل‌ از انجام عمل تایتنینگ باید مطمئن شوید باردار نیستید و در صورت باردار بودن انجام عمل تایتنینگ مضر می‌باشد.

نکاتی که قبل‌ از تایتنینگ باید به آن توجه کرد.

6- اندام تناسلی بسیار حساس بوده و برای انجام عمل تایتنینگ باید دقت کنید که پزشک متخصص شما از سابقه و تخصص بالایی برخوردار بوده و این عمل را به‌خوبی انجام می‌دهد.

7-  حتما آزمایشات مربوط به عفونت زنان را انجام دهید که یکی از این آزمایش‌ها، آزمایش پاپ اسمیر می‌باشد و باید مطمئن شوید که هیچ‌گونه مشکل زنانه ندارید.

چه افرادی نمی‌توانند از تایتنینگ استفاده کنند ؟

1- خانم‌های باکره، زیرا ممکن است مشکلاتی برای آن‌ها به وجود بیاید.

2- خانم‌های باردار

انجام عمل تایتنینگ ممکن است برای جنین مضر باشد و همچنین باعث شود انجام عمل زایمان طبیعی سخت‌تر صورت گیرد.

3- خانم‌هایی که تازه زایمان کرده‌اند.

بهتر است که انجام عمل تایتنینگ تا سه ماه بعد از زایمان انجام نشود زیرا انجام زایمان ممکن است مشکلاتی را برای خانم‌ها به وجود آورد وتایتنینگ این مشکلات را تشدید کند.

چه افرادی نمی‌توانند از تایتنینگ استفاده کنند ؟

4- افرادی که مشکل انعقاد خون دارند.

5- در دوران قاعدگی انجام عمل تایتنینگ عوارض زیادی دارد و نباید در این دوران صورت بگیرد.

6- خانم‌هایی که دچار عفونت‌های قارچی و باکتریایی شدید هستند بهتر است از این عمل استفاده نکنند.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

هزینه عمل تایتنینگ چقدر است؟

عوامل مختلفی بر روی هزینه عمل تایتنینگ تاثیرگذار می‌باشد که از این عوامل می‌توان:

1- محل کلینیک زیبایی

همان‌ طور که می‌دانید شهرها به چند منطقه تقسیم می‌شوند و مناطقی هستند که هزینه‌ های فعالیت‌ های آن به نسبت سایر مناطق بالاتر می‌باشد اگر کلینیک زیبایی در این مناطق قرار گرفته باشد به نسبت آن، هزینه دریافتی برای انجام تایتنینگ بیشتر است.

2- سابقه و تخصص پزشک

هرچه میزان سابقه و تخصص پزشک بالاتر باشد امکان دارد هزینه دریافتی برای انجام تایتنیک نیز بیشتر باشد.

3- نوع عمل تایتنینگ

همانگونه که در بالا توضیح دادیم تایتنینگ به شیوه‌ های مختلف انجام می‌شود که هر کدام از این روش‌ ها هزینه مختص به خود را دارد و با سایر روش‌ها متفاوت می‌باشد.

هزینه عمل تایتنینگ چقدر است؟

4- استفاده از کرم‌ ها و پماد های تکمیلی درمان

گاهی بسته به نوع تایتنینگ،عوارضی به‌ وجود آمده و پزشک متخصص کرم‌ ها و پمادهای موضعی را تجویز می‌کند، که این هزینه‌ ها نیز بر روی هزینه پایانی تاثیر گذار است.
باید دقت کنید، بعضی از کلینیک‌ های زیبایی به دلیل این‌ که دارای سابقه زیادی نمی‌باشند و در انجام تایتنینگ زیاد مهارت ندارند، قیمت‌های پایینی را برای انجام این عمل پیشنهاد می‌دهند که صرفاً به‌خاطر هزینه پایین، انجام این عمل را به این کلینیک‌های زیبایی نسپارید زیرا ممکن است عوارضی را برای شما به وجودآورد که قابل جبران نباشد.

بهترین روش های تنگ کردن واژن

بهترین روش‌های تنگ کردن واژن شامل چندین روش طبیعی و غیر طبیعی هستند. در ادامه به برخی از این روش‌ها و نکات مرتبط با آن‌ها پرداخته خواهد شد:

1- ورزش‌های کششی و ورزش‌های مربوط به پله: ورزش‌های کششی مانند یوگا و پیلاتس می‌توانند به تقویت عضلات کمک کنند. همچنین، ورزش‌های مربوط به پله مثل پله‌رفتن و پله‌نزدیک‌کردن نیز می‌توانند به تنگی واژن کمک کنند.

2- استفاده از تمرینات کِگِل: تمرینات کگل، به تقویت عضلات داخلی واژن کمک می‌کنند. این تمرینات شامل تنفس عمیق و فشار دادن و رها کردن عضلات کف لگن می‌باشند. انجام تمرینات کگل به صورت منظم می‌تواند به بهبود و تقویت عضلات داخلی واژن کمک کند.

بهترین روش های تنگ کردن واژن

3- استفاده از دستگاه‌های تنگ کننده واژن: امروزه برخی دستگاه‌ها وجود دارند که می‌توانند به تنگی واژن کمک کنند. این دستگاه‌ها عموماً با برق کار می‌کنند و با استفاده از انواع مختلف تنظیمات قابل تنظیم هستند.

4- استفاده از گیاهان طبیعی: برخی گیاهان طبیعی مانند چای سبز، گیاه دامنه برفی و گیاه آلوئه ورا می‌توانند به تنگی واژن کمک کنند. این گیاهان به عنوان یک روش طبیعی و غیر ضرر آمیز برای تقویت و تنگ کردن واژن معرفی شده‌اند.

در نهایت، بایدتاکید شود که تنگ کردن واژن در برخی موارد می‌تواند نیاز برخی از زنان باشد. اما از آنجایی که هیچ یک از روش‌های فوق به طور مستقل و به تنهایی قادر به تنگ کردن واژن نیستند، بهتر است قبل از هرگونه تصمیم‌گیری، به یک کلینیک معتبر مراجعه کرده و نظر و راهنمایی او را در این مورد دریافت کنید.

رفع تیرگی واژن با خمیر دندان 

رفع تیرگی واژن با استفاده از خمیر دندان، یکی از روش‌هایی است که برخی از افراد برای بهبود وضعیت واژن خود استفاده می‌کنند. اما باید توجه داشت که این روش یک راه حل موقت و نهایی نیست و بهتر است در صورت وجود هرگونه مشکل در واژن، به پزشک معالج خود مراجعه کنید.
برای استفاده از این روش، ابتدا باید خمیر دندانی که حاوی سدیم فلوراید است را تهیه کرده، سپس با آب گرم مخلوط کرده و بر روی منطقه تیرگی واژن خود به مدت چند دقیقه ماساژ دهید. سپس با آب گرم بشویید و این روش را به صورت روزانه تکرار کنید.

رفع تیرگی واژن با خمیر دندان 
نکته مهمی که باید در نظر داشت، عدم استفاده از خمیر دندان حاوی مواد شیمیایی تند و ضدعفونی کننده هایی مانند الکل و پراکسید هیدروژن است که می‌تواند باعث تحریک و التهاب واژن شود. همچنین باید توجه داشت که این روش برای بعضی افراد ممکن است حساسیت زا باشد و بهتر است قبل از استفاده، با پزشک معالج خود مشورت کنید.

قوی ترین تنگ کننده گیاهی واژن

تنگ کننده‌های گیاهی واژن ممکن است به عنوان یک راه حل طبیعی برای افزایش لذت جنسی و حساسیت در منطقه تناسلی زنان مورد استفاده قرار بگیرند. در اینجا چندین گیاهی که به عنوان قوی ترین تنگ کننده‌ واژن شناخته شده‌اند، آورده شده است:

  • نعناع: از بین برنده باکتری‌های زنجیره ای و قارچ‌های عفونی است و در نتیجه به تنگ کردن واژن کمک می کند.
  • چای سبز: چای سبز حاوی آنتی‌اکسیدان‌هایی است که به عنوان آنتی‌بیوتیک طبیعی عمل کرده و باعث تنگی واژن می‌شود.
  • همیشه بهار: گیاه همیشه بهار حاوی ترکیباتی است که به عنوان مقدمه‌ای برای استروژن عمل می کند و به همین دلیل می‌تواند به تنگی واژن کمک کند.

قوی ترین تنگ کننده گیاهی واژن

  • بابونه: بابونه دارای ترکیبات ضد التهابی است که به عنوان تنگ کننده واژن مفید هستند.

مهم است بدانید که هیچ گیاهی نمی تواند به تنهایی تنگی واژن را بهبود بخشد. علاوه بر استفاده از این گیاهان، بهتر است که به یک سبک زندگی سالم پایبند باشید، از تمرینات کششی نیز استفاده کنید و مصرف مواد مخدر و سیگار را از دور بیندازید. در صورت نیاز به تنگ کننده‌های واژن، بهتر است با پزشک معالج خود مشورت کنید.

بهترین و سریع ترین روش سفید کردن واژن

مهم‌ترین نکته قبل از پاسخ دادن به این سوال، این است که واژن به عنوان یک بخش حساس از بدن زنان، می باشد که باید با احتیاط و با محصولاتی که بهداشتی و طبیعی هستند، مراقبت شود.
به همین دلیل، توصیه می‌گردد که قبل از هرگونه تلاش برای سفید کردن واژن، با پزشک معتبر مشورت کنید و روش‌هایی که ممکن است برای شما مضر باشد را اجرا نکنید.

بهترین و سریع ترین روش سفید کردن واژن
در عین حال، برای حفظ بهداشت و تمیزی واژن، می‌توانید به روش‌هایی مانند استفاده از آب گرم و ملایم برای شستشوی واژن، استفاده از محصولات بهداشتی مناسب مانند صابون‌های خالص و غیرعطری و رنگی، همچنین، بهداشت ویژه واژن را می‌توان با محصولات خاص مانند ژل‌های ضدعفونی‌کننده و پودرهای بهداشتی بدون عطر و رنگ حفظ کرد.
لازم به ذکر است که واژن در حالت طبیعی باید دارای رنگ و بوی خاص خود باشد و سعی در تغییر آن به شکل مصنوعی ممکن است به سلامتی واژن ضربه بزند.
بنابراین، بهترین روش برای سفید کردن واژن، حفظ بهداشت و تمیزی آن است که باعث حفظ سلامت و رضایت شما از خودتان خواهد شد.

5 1 رای
امتیازدهی به متن
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات نوشته شده
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x