کلینیک تخصصی زیبایی بیمارستان عرفان نیایش

لوگو کلنیک زیبایی عرفان نیایش
  • خانه
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
خدمات اصلی
خدمات دیگر
ارتباط با ما

لیست پزشکان کشور

لیست داروخانه های استان تهران

لیست داروخانه های استان البرز

ارتباط با ما
مدرن ترین کلینیک پوست و مو در کشور

پاک کردن تتو

پاک کردن تتو

تتو یکی از روشهایی می باشد که افراد از آن برای زیبایی پوست و اندام استفاده می کنند، اما گاهی به دلیل کمرنگ  شدن آن و عدم علاقه فرد به طرح های ایجاد شده، آنها تمایل دارند، تتو را از سطح پوست پاکسازی کنند.

پاک کردن تتو

در گذشته روش‌های مختلفی برای پاک کردن تتو وجود داشت که این روش‌ها شامل گذاشتن فلز داغ، تراشیدن پوست، گذاشتن سیر بر روی محل مورد نظر، استفاده از محلول های شیمیایی که تمام این موارد باعث آسیب به پوست بدن افراد می شد. اما امروزه با توجه به پیشرفت هایی که در دستگاه ها به وجود آمده است، روش‌های ساده‌تری برای پاک کردن تتو وجود دارد.

تکنیک پاک کردن تتو با لیزر کیوسوئیچ

پاک کردن تتو به دلیل اینکه نیازی به ایجاد برش بر روی بدن نمی باشد در گروه روش های غیر تهاجمی قرار می گیرد و با از بین بردن رنگدانه های تتو، موجب پاک شدن آن می شود.

 یکی از روش هایی که برای پاک کردن تتو مورد استفاده قرار می گیرد، لیزر کیوسوئیچ می باشد که به صورت حرفه‌ای باعث پاک شدن تتو شده، به گونه‌ای که هیچ اثری از آن بر روی پوست باقی نمی ماند. برای انجام لیزر بر روی پوست،

۱- ابتدا از بی حس کننده های موضعی بر روی پوست استفاده می‌شود، تا هیچگونه دردی متوجه فرد نشود.

۲- عینک محافظ را بر روی چشمان فرد قرار می دهد تا اشعه های لیزر موجب آسیب به چشم ها نشود.

تکنیک پاک کردن تتو با لیزر کیوسوئیچ

۳- اشعه های لیزر با پالس های معینی بر روی ناحیه تتو زده می‌شوند، تا باعث شکسته شدن رنگدانه های تتو شده و آنها را به قسمت های کوچکتری تقسیم کند.

ریموو کردن انواع رنگ تاتو

اگر برای تاتوی بدن شما از جوهرهای خاص با ماندگاری بالا استفاده شده باشد، امکان دارد تتو به صورت کامل پاک نشود. تتو با جوهر سیاه ‌این رنگ برای پاک کردن تاتو است. رتبه دوم به رنگ قرمز تعلق می‌گیرد. رنگ قرمز هم به سادگی پاک می‌شود.

۴- رنگدانه هایی که خرد شده‌اند به وسیله سیستم ایمنی بدن از آن دفع می شود. تتوها، دارای رنگ های متفاوتی هستند و برای از بین بردن هر کدام از این رنگ ها، از پالس های متفاوت لیزر استفاده می کنند، این پالس ها توسط رنگ ها جذب می شود.

راه های مختلفی برای ریمو کردن تتو وجود دارد و در صورتی که بعد از تتو، فرد از آن رضایت نداشته باشد می توانند از این روش ها برای ریمو کردن تتو استفاده کند.

۱- با استفاده از محلول ریموور

۲- پاک کردن با دستگاه

3- محلول ریموور

 با استفاده از ریموور و با حرکات چرخشی سوزن های مخصوص، موجب پاک کردن تتو از روی بدن می شوند. استفاده از این محلول ها به صورت صددرصد برای پاک کردن تتو ها، جواب نمی دهد و گاهی اثراتی از رنگ بر روی پوست باقی می ماند.

ریموو کردن انواع رنگ تتو

4- پاک کردن تتو با استفاده از لیزر

استفاده از لیزر برای پاک کردن تتو تاثیر بیشتری دارد، اما باید قبل از انجام لیزر به نکاتی توجه شود

۱- این کار حتما باید توسط متخصص انجام شود تا باعث آسیب به پوست بدن نشود.

 ۲- افرادی که بیماری های مختلفی مانند پیسی و یا بیماری هایی که دوره نقاهت طولانی دارند، نباید از این روش برای پاک کردن تتو بدن استفاده کنند. زیرا عوارض جانبی لیزر برای این افراد زیاد می باشد.

۳- افرادی که پوست آن ها تیره می باشد، ممکن است بعد از استفاده از لیزر آن ناحیه، بیش از اندازه سفید شود و باعث ایجاد جلوه بر روی پوست شود.

۴- افرادی که سابقه واکنش آلرژی دارند نیز بهتر است از این روش برای پاک کردن استفاده نکنند.

ریموو کردن تتو

پاک کردن تتو، بستگی به نوع جوهر استفاده شده برای انجام تتو دارد، پاک کردن جوهر های خاص با رنگ سیاه ساده تر می باشد، بعد از آن رنگ قرمز به گونه‌ای که هیچ اثری از این رنگ ها بر روی  پوست باقی نمی ماند.اما چنانچه از رنگ هایی مانند قهوه ای، خرمایی، سبز و آبی استفاده شده باشد پاک کردن این رنگ ها به مدت زمان بیشتری نیاز دارد، همچنین رنگ های مانند زرد و نارنجی ممکن است با استفاده از لیزر از روی پوست پاک نشود.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

عوامل تاثیر گذار بر مدت زمان پاک کردن تتو

مدت زمان پاک کردن تتو، به عوامل مختلفی بستگی دارد اما به طور معمول بیش از یک جلسه نیاز می باشد تا به صورت کامل پاک شود و گاهی تا ده‌ جلسه نیز طول می کشد. برای اینکه بدانید، چند جلسه نیاز می باشد تا تتو به صورت کامل محو شود، باید ابتدا پوست شما توسط یک متخصص به طور کامل بررسی شود و با توجه به نوع جوهر و میزان گستردگی آن مدت زمان تتو تعیین شود. عوامل مختلفی بر روی مدت زمان ریموو کردن تاثیر دارد که از این عوامل می توان

۱- سن تتو

هر چه مدت زمان بیشتری از تتو کردن گذشته باشد، پاک کردن آن راحت تر می باشد، زیرا بسیاری از رنگ های آن به مرور زمان پاک شده است.

۲-تعداد رنگ های به کار برده برای تتو

 همانگونه که در بالا نیز ذکر کردیم، رنگ های مختلفی برای انجام تتو استفاده می کنند، همچنین رنگ ها دارای کیفیت های متفاوتی هستند. هرچه رنگ هایی به کار برده در تتو رنگ‌های روشن‌تر و به رنگ خرمایی یا سبز یا آبی باشد، مدت زمان بیشتری برای پاک کردن آنها صرف می شود.

عوامل تاثیر گذار بر مدت زمان پاک کردن تتو

۳- کیفیت رنگ های تتو

کیفیت رنگ های به کار برده در تتو، بر میزان ماندگاری آنها تاثیر گذار می باشد. هرچه کیفیت رنگ هایی که برای تتو استفاده شده است، از کیفیت بالاتری برخوردار باشد، مدت زمان بیشتری لازم می باشد تا این رنگ ها پاک شود.

۴- گستردگی ناحیه تتو

گاهی استفاده از تتو در قسمت کوچکی از پوست انجام می‌شود، اما گاهی نیز گستردگی آن زیاد می باشد، بنابراین هرچه میزان تتو بر روی پوست بیشتر باشد، مدت زمان ریموو کردن آن نیز بیشتر می باشد.

انواع لیزر برای پاک کردن تتو

استفاده از لیزر برای پاک کردن تتو یکی از موثرترین راه ها می باشد، به طوری که هیچ اثری از تتو بر روی پوست باقی نمی ماند و شما می توانید از طرح ها و رنگ های متنوع تتو استفاده کنید و سپس با استفاده از لیزر آنها را پاک کنید. لیزر هایی که برای پاک کردن تتو مورد استفاده قرار می گیرند عبارتند از

۱- لیزر فرکشنال

 استفاده از لیزر فرکشنال باعث پاک شدن کامل تتو نمی‌شود، تنها باعث کمرنگ شدن تتو می شود و نسبت به بقیه لیزرها دارای تاثیر کمتری می باشد.

۲- لیزر الکساندرایت

این لیزر نیز، برای از بین بردن رنگ های مانند رنگ سیاه آبی و سبز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انواع لیزر برای پاک کردن تتو

۳- لیزر پیکو

 یکی از تاثیر گذار ترین روش ها برای از بین بردن تتو، استفاده از لیزر پیکو می باشد. زیرا این لیزر دارای قدرت زیادی می باشد و تتو را به طور کامل از بین می برد.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

۴- لیزر کیوسوییچ

همانطور که در بالا ذکر کردیم لیزر کیوسوئیچ تاثیر بسیار زیادی در پاک کردن انواع تتو و خالکوبی دارد و می‌تواند رنگ های مختلفی را از روی پوست پاک کند.

با اینکه استفاده از لیزر باعث پاکسازی می شود، اما چنانچه در کنار این لیزرها، از لایه بردار استفاده کنید، باعث می شود تتو سریعتر و راحت تر پاک شود و نیاز به جلسات درمانی کمتری باشد.

سریع ترین و مطمئن ترین روش پاک کردن تتو چیست؟ روش های مختلفی برای پاک کردن تتو وجود دارد، اما بهترین روش پاک کردن تتو، استفاده از لیزر کیوسوئیچ می باشد. زیرا با استفاده از این لیزر هیچ گونه زخمی بر روی پوست ایجاد نمی شود و میزان عوارض ایجاد شده، با استفاده از این روش درمانی بسیار کم می‌باشد. همچنین استفاده از این لیزر، باعث پاکسازی کامل رنگ از سطح پوست می شود. امروزه با توجه به اینکه تتو ها دارای تنوع زیادی می باشند و انواع رنگ ها در آن استفاده می شود، استفاده از لیزر کیوسوئیچ تاثیر بسزایی در پاک کردن انواع تتو دارد و باعث پاکسازی کامل پوست می‌شود. زیرا این لیزر دارای قدرت بالایی می باشد بدون اینکه آسیب به پوست وارد شود، اشعه های لیزر توسط رنگدانه های تتو جذب می شود و به نقاط اطراف آن آسیبی وارد نمی کند. در واقع این اشعه ها به گونه ای می باشند که فقط توسط رنگدانه ها جذب می شود و این مورد یکی از مزیت‌های این لیزر می باشد، که باعث آسیب به پوست اطراف تتو نمی شود. اما بهتر است افرادی که در شرایط خاصی هستند از این روش برای پاک کردن تتو استفاده نکنند، مانند خانم هایی که در زمان بارداری و یا شیردهی هستند و افرادی که سیستم ایمنی آنها ضعیف می باشد، استفاده از این روش برای آنها مناسب نمی باشد.

تعداد جلسات پاک کردن تتو با لیزر به چه عواملی بستگی دارد؟

تعداد جلسات تتو بستگی به عوامل مختلفی دارد و در کل نمی توان تعداد جلسات ثابتی، برای پاک کردن تتو در نظر گرفت، زیرا این تعداد جلسات از شخصی به شخص دیگر متفاوت می باشد که با توجه به تعداد رنگ های به کار برده در تتو، جنس پوست و رنگ پوست تعداد جلسات نیز متفاوت می باشد.

۱- همان‌گونه که در بالا ذکر کردیم، لیزرها به شکل های مختلفی برای پاک کردن تتو مورد استفاده قرار می گیرد، بنابراین ممکن است لیزر هایی که مورد استفاده قرار می گیرد، از نظر تجهیزات و پیشرفت، با سایر دستگاه‌ها متفاوت باشد، هرچه دستگاه پیشرفته تر باشد میزان جلسات درمانی کمتر می باشد.

تعداد جلسات پاک کردن تتو با لیزر به چه عواملی بستگی دارد؟

۲- میزان رنگ به کار برده در تتو گاه این رنگ ها به گونه ای پررنگ می باشند که پاک کردن آنها نیاز به زمان بیشتری دارد پس هرچه این رنگ ها بیشتر باشد، تعداد جلسات درمانی نیز بیشتر است.

۳- جنس پوست، هر چه پوستی که بر روی آن تتو انجام شده باشد دارای ضخامت بیشتری باشد پاک کردن تتو نیاز به جلسات کمتری دارد اما چنانچه پوست دارای حساسیت بالایی داشته باشد و از ظرافت خاصی برخوردار باشد به دلیل اینکه سریع بر روی آن التهاب به وجود می آید تعداد جلسات درمانی افزایش پیدا می کند.

سایروش های پاک کردن تتو

۱- پاک کردن تتو با کرم

 امروزه روش‌های مختلفی  برای پاک کردن تتو وجود دارد که یکی از این روش ها استفاده از کرم ها و محلول ها می باشد، که در بازار موجود می باشد. استفاده از این کرم ها با لایه برداری از پوست باعث پاک کردن جوهر تتو می‌شود، اما باید بدانید که استفاده از این مواد، تتو بدن را به طور کامل از بین نمی‌برد و هیچ کدام از این داروها مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا نیستند و ممکن است باعث ایجاد عوارضی بر روی پوست شود و گاهی آسیب ها قابل جبران نیستند و به صورت دائمی بر روی پوست ماندگار می‌شوند، پس برای  پاک کردن تاتو ها بهتر از این روش ها استفاده نشود.

سایروش های پاک کردن تتو

۲- ریمو تاتو در آرایشگاه

ریموو کردن کار بسیار حساسی است و باید توسط افراد حرفه‌ای صورت بگیرد. امروزه در اکثر آرایشگاه‌ها این کار انجام می شود، اما افرادی به صورت غیر حرفه‌ای این کار را انجام می‌دهند که باعث ایجاد آسیب های جبران ناپذیری بر روی پوست می شود. گاهی این کار را با زدن یک تتو جدید بر روی تتو قبلی انجام می‌دهند، تا اثری از تتو های قبلی مشخص نباشد، که این کار باعث می‌شود میزان رنگ های ورودی به پوست بیشتر باشد. یا اینکه رنگ کرمی را به زیر پوست تزریق می کنند، تا تتوی قبلی را کاور دهد، که استفاده از این روش نیز خطرناک می باشد. بنابراین حتماً برای ریمو کردن تتو از افراد متخصص کمک بگیرید تا با استفاده از روش های خطرناک، باعث آسیب بیشتری به پوست شما نشوند.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

 پاک کردن تتو با لایه برداری

لایه برداری باعث پاکسازی لایه سطحی پوست می شود و باعث می‌شود رنگدانه های تتو از لایه درم پوست بر روی لایه سطحی آن بیاید. استفاده از این روش به همراه فرکشنال و درم آبریژنموثرتر می باشد، اما چنانچه این روش به تنهایی استفاده شود، تاثیر زیادی بر روی پاک سازی ندارد و ممکن است باعث ایجاد درد در ناحیه مورد نظر و حساسیت پوست شود. استفاده از لیزر فرکشنال نیز تنها باعث کمرنگ تر شدن تتو می شود. چنانچه قصد استفاده از لایه برداری برای پاک کردن تتو را دارید، حتما در کنار لیزر از این روش استفاده کنید، تا تاثیر گذاری آن بیشتر باشد.

نکات مهم که قبل از تتو باید بدانید

۱- قبل از اینکه تتو انجام دهید، مطمئن شوید که بعد از انجام آن پشیمان نمی شوید و حتماً در مورد آن کامل فکر کنید.

۲- طرحی که برای تتو انتخاب کرده اید باید دقیقاً همان طرحی باشد که در ذهن شما می باشد و آن را به گونه ای برای آن طراح توضیح دهید تا دقیقا همان طرح را برای شما بر روی پوست طراحی کند.

۳- فردی که برای شما تتو انجام می‌دهد، باید یک طراح ماهر باشد، تا بتواند آن طرح را به صورت کامل بر روی بدن شما طراحی کند.

۴- قسمتی از بدن که بر روی آن تتو انجام می شود، باید به گونه‌ای باشد که در هر شرایطی بتوانی با آن احساس راحتی داشته باشید.

۵- قبل از انجام تتو حتماً کارهایی را که قبلاً تتو کار انجام داده است را ببینید و مطمئن شوید که در کار خود حرفه ای می باشد.

۵-دانجام تتو بر روی پوست با ایجاد خراش های همراه می‌باشد. بنابراین وسایلی که برای انجام تتو استفاده می شود، باید کاملا استریل باشد زیرا ممکن است در صورت غیر بهداشتی بودن، باعث ایجاد بیماری های مختلف و عفونت در بدن فرد شود.

۶- قبل از انجام تتو از سلامت خود مطمئن شوید، بهتر است آزمایش خون انجام دهید، تا در صورتی که مبتلا به بیماری هایی مانند کم خونی، دیابت و یا هپاتیت می باشید، تتو را انجام ندهید.

۷- یک روز قبل از انجام تتو از قرص هایی که باعث رقیق شدن خون می شود، مانند قرص آسپرین مصرف نکنید زیرا استفاده از این قرص ها، باعث افزایش خونریزی در ناحیه مورد نظر می شود.

۸- چنانچه داروی خاصی مصرف می کنید، حتما پزشک مورد نظر را در جریان قرار دهید.

۹- اکثر سالن کارها این کار را انجام می‌دهند، اما باید قبل از انجام تتو، از مهارت تتو کار مطمئن شوید و ارزان بودن را دلیل بر خوب بودن کار قرار ندهید و صرفاً به دلیل قیمت پایین آن را بر روی پوست انجام ندهید. چه بسا افرادی که به صورت غیر حرفه‌ای این کار را انجام می‌دهند و باعث ایجاد آسیب های جبران ناپذیری می شود و هزینه های پرداختی برای رفع این آسیب‌ها چند برابر برای فرد برآورد می‌شود.

پاک کردن تتو با لیزر چند جلسه زمان می برد

به طور معمول پاک کردن تتو با لیزر بین ۲ تا ۱۰ جلسه انجام می شود، اما پاک کردن آن به عوامل دیگری مانند رنگ، زمان انجام تتو و محل تتو و گستردگی آن دارد. اما باید فاصله بین جلسات درمانی به صورت منظم انجام شود تا پوست دچار التهاب نشود و رنگدانه ها به صورت کامل پاکسازی شود.

پاک کردن تتو با لیزر چند جلسه زمان می برد

بهتر است فاصله بین هر جلسه درمانی چهل روز باشد، تا التهابات جلسه قبلی به طور کامل رفع شود و پوست در اثر استفاده از لیزر آسیب نبیند. بعد از هرجلسه لیزر درمانی رنگ های به کار برده در تتو کمرنگ تر شده و به مرور زمان به صورت کامل از پوست حذف می شود.

 آیا پاک کردن تتو با لیزر دردناک است؟

چون انجام تتو بر روی پوست با استفاده از سوزن هایی انجام می شود و باعث ایجاد خراش هایی بر روی پوست می شود، ممکن است برای فرد دردناک باشد، پزشک متخصص برای اینکه درد کمتری متوجه فرد شود، از بی حس کننده های موضعی استفاده می کند، یا از بی حس کننده های تزریقی استفاده می شود.

 آیا پاک کردن تتو با لیزر دردناک است؟

اما بعد از رفع اثر  بی حس کننده های موضعی، ممکن است درد کم متوجه فرد شود، که به مرور زمان این درد کاهش می یابد و فرد می‌تواند زیر نظر پزشک از مسکن استفاده کند تا درد کمتری احساس کند.

مراقبت های بعد از انجام ریموو تاتو

۱- محل ریموو را کاملا خشک کنید و بعد از ۵ ساعت از کرم های ترمیم کننده با تجویز پزشک استفاده کنید و این کرم ها را به صورت آرام بر روی ناحیه مورد نظر بمالید.

۲- تا سه روز بعد از انجام ریموو تاتو از حمام با آب داغ و رفتن به استخر و جکوزی خودداری شود و دوش گرفتن باید به گونه‌ای باشد که تتو در تماس با آب قرار نگیرد.

۳- محلی که پاک شده است، دچار التهاب باشد، این التهاب طبیعی می باشد و به مرور زمان بهبود پیدا می‌کند. بنابراین به هیچ وجه این نقاط را دستکاری نکنید.

۴- ممکن است ناحیه مورد نظر دچار خارش شود، بهتر است از پماد های آرام بخش برای این نقاط استفاده کنید. درصورتیکه خارش ادامه دار باشد، حتماً با پزشک مورد نظر در میان بگذارید.

۵- از قرار گرفتن در معرض مستقیم نور خورشید خودداری شود.

۶- افرادی که سیستم ایمنی آنها قوی می باشد، بهتر است از ویتامین سی استفاده کنند.

۷-بعد از گذشت چند روز از ریموو تتو، ممکن است پوست دچار خشکی شود، که برای ترمیم خشکی پوست می توان از کرم های ترمیم کننده استفاده کرد.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

هزینه لیزر تتو چقدر است؟

عوامل مختلفی بر روی هزینه لیزر تتو تاثیر گذار می باشند که این عوامل عبارتند از:

۱- هر چه ناحیه ای که تتو بر روی آن انجام شده است، وسعت بیشتری داشته باشد‌‌. لیزر آن نیاز به زمان بیشتری دارد و بنابراین هزینه آن نیز بیشتر است.

۲- رنگ های به کار برده شده برای تتو

همانگونه که در بالا توضیح دادیم رنگ های مختلفی برای طراحی تتو به کار می رود، که پاک کردن هر کدام از این رنگ ها متفاوت می باشد، به گونه ای که رنگ‌های سیاه به سرعت پاک می شود اما رنگ هایی مانند زرد و نارنجی نیاز به زمان بیشتری  دارد. هر چه میزان رنگ های زرد و نارنجی در تتو بیشتر باشد، زمان بیشتری برای انجام لیزر نیاز میب باشد و هزینه دریافتی نیز بالا می رود.

هزینه لیزر تتو چقدر است؟

۳- میزان رنگ های به کار برده شده در تتو

هرچه رنگ هایی که در تتو به کار برده شده اند، پررنگ تر باشد، نیاز به لیزر بیشتری دارد تا به صورت کامل از سطح پوست پاکسازی شود و هزینه دریافتی نیز بیشتر می‌شود.

۴- نوع لیزر به کار برده برای پاکسازی تتو

هرچه لیزر به کار برده برای پاکسازی پیشرفته تر باشد، هزینه بیشتر است.

۵- میزان سابقه و مهارت پزشک متخصص

 هرچه میزان سابقه پزشک متخصص بیشتر باشد، این کار را با دقت و ظرافت بیشتری انجام می‌دهد به گونه‌ای که هیچ آسیبی به پوست نرسد و تتو به صورت کامل پاک شود، بنابراین ممکن است هزینه دریافتی بیشتر باشد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به متن
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات نوشته شده
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x