کلینیک تخصصی زیبایی بیمارستان عرفان نیایش

لوگو کلنیک زیبایی عرفان نیایش
  • خانه
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
خدمات اصلی
خدمات دیگر
ارتباط با ما

لیست پزشکان کشور

لیست داروخانه های استان تهران

لیست داروخانه های استان البرز

ارتباط با ما
مدرن ترین کلینیک پوست و مو در کشور

بهترین روش لیفت پیشانی با لیزر اندولیفت

در این مقاله با بهترین روش لیفت پیشانی با لیزر اندولیفت آشنا خواهیم شد.
از مشکلاتی که با افزایش سن برای افراد ایجاد می‌شود ایجاد چین و چروک‌ها در ناحیه پیشانی می‌باشد که این موضوع باعث شلی و افتادگی پیشانی شده و باعث می‌شود، چهره افراد خسته و پژمرده به نظر برسد. افتادگی و شلی پیشانی بر ابروها و چین و چروک‌های دور چشم نیز تاثیرگذار می‌باشد.
یکی از روش‌های جوانسازی پوست لیفت پیشانی با لیزر اندولیفت می‌باشد.
با توجه به اینکه در پیشانی زودتر از بقیه نواحی در صورت چین و چروک ایجاد می‌شود، بنابراین در صورتی که در این ناحیه چین و چروک‌ها ایجاد شود، افراد از روش‌های مختلفی به منظور رفع این چین و چروک‌ها استفاده می‌کنند.

بهترین روش لیفت پیشانی با لیزر اندولیفت
برای این موضوع روش‌های مختلف جراحی و بدون جراحی وجود دارد، اما مزیت روش‌ های غیر جراحی نسبت به روش‌های جراحی بیشتر می‌باشد و هزینه آنها نیز کمتر است، بنابراین بیشتر افراد از روش‌های غیر جراحی به منظور جوانسازی پیشانی استفاده می‌کنند، که در این روش انرژی لیزر توسط میکروفیبرهای بسیار نازک که به لایه میانی پوست نفوذ پیدا کرده‌اند، به ناحیه هدف متمرکز می‌شود، طول موج این اشعه‌ها در حدود ۱۴۷۰ نانومتر می‌باشد و تاثیر بسزایی در تجزیه سلول‌های چربی اضافه و تحریک کلاژن سازی دارد، کلاژن تاثیر بسزایی در افزایش استحکام و خاصیت ارتجاعی پوست دارد و باعث رفع چین و چروک و لیفت پوست می‌شود، بنابراین با تاباندن اشعه لیزر به ناحیه هدف، سفتی، لیفت و کاهش چربی اضافه در آن ناحیه اتفاق می‌افتد.
وجود فیبرهای مخصوص در این روش درمانی باعث ارتباط بین آب و چربی و لیزر می‌شود و با تبدیل انرژی لیزر به انرژی گرمایی، میزان خونرسانی در ناحیه هدف افزایش پیدا کرده و باعث رساندن مواد مغذی بیشتری به آن ناحیه شده، در نتیجه موجب کلاژن سازی و افزایش الاستین پوست می‌شود و در نهایت پوست بازسازی می‌شود.
برای انجام لیفت پیشانی با لیزر اندولیفت، به منظور کاهش احساس درد در ناحیه مورد نظر کمی ماده بی‌حسی تزریق می‌شود و سپس فیبرهای نازک به آن ناحیه وارد می‌شود و با توجه به نوع پوست، میزان چین و چروک‌ها، با زمان و شدت مشخصی انرژی لیزر به پوست تابانده می‌شود، بعد از انجام این روش درمانی فرد می‌تواند به فعالیت‌های روزمره خود بپردازد.

لیفت پیشانی با لیزر اندولیفت یکی از روش‌های معتبر برای لیفت پیشانی می‌باشد. 

دریافت نتایج مثبت از اجرای لیزر اندولیفت و لیفت پیشانی به عوامل زیر بستگی دارد:

۱- تجربه و مهارت پزشک

انتخاب یک پزشک ماهر و متخصص در انجام لیزر اندولیفت بسیار مهم است.
پزشک با تجربه می‌تواند بهترین نتایج را برای شما ایجاد کند.

۲- وضعیت پوست

وضعیت پوست شما، اندازه تورم، چین و چروک‌ها و سلامت پوست تعیین کننده مهمی در انتخاب بهترین روش لیفت پیشانی با لیزر اندولیفت است.

۳- انتظارات شما

بحث کردن با پزشک در مورد انتظارات شما از این روش و چگونگی دستیابی به نتایج مطلوب می‌تواند به انتخاب بهتر کمک کند.
قبل از تصمیم‌گیری برای انجام هر روش لیفت پیشانی، بهتر است با پزشک مشورت کنید تا روش مناسب برای شما تعیین شود و همچنین از مهارت و تجربه پزشک اطمینان حاصل کنید.

روش های مطرح اندولیفت در جوانسازی پیشانی

از شیوه لیفت پیشانی با لیزر اندولیفت می‌توان به منظور رفع افتادگی و افزایش استحکام پوست در نواحی مختلف بدن استفاده کرد که از این نواحی می‌توان لگن، گونه‌ها بازوها، افتادگی زیر چشم، اطراف دهان، داخل ران، گردن، زانو، دور ناف، خط فک و چانه، مچ پا را نام برد.

از سایر روش‌هایی که به منظور لیفت پیشانی مورد استفاده قرار می‌گیرد و به صورت غیر جراحی می‌باشد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- لیفت پیشانی با نخ

یکی از روش‌های کم تهاجمی که تاثیر بسزایی در افزایش سفتی پوست و رفت افتادگی و چین و چروک آن دارد، لیفت پیشانی با نخ می‌باشد.
این روش درمانی باعث کاهش سن افراد نسبت به سن واقعی می‌شود.
در این روش نخ‌های جذبی توسط سوزن‌های کوچکی وارد پوست شده و کشیدن نخ‌ها موجب لیفت پوست پیشانی می‌شود، به منظور دریافت نتایج مثبت این نخ‌ها تا خط رویش مو کشیده می‌شوند، ممکن است این نخ‌ها دارای خارهایی باشند که باعث بالا کشیدن بافت‌های زیرین پوست نیز شود، مدت جذب این نخ‌ها ۱۲ تا ۱۸ ماه می‌باشد، که در این زمان کلاژن‌سازی در ناحیه درمانی رخ می‌دهد، این روش درمانی درد زیادی ندارد و نسبتا سریع می‌باشد، اما نتایج آن به صورت موقتی بوده و برای دوام نتایج نیازمند تکرار است، از عوارض آن می‌توان ایجاد زخم، کبودی، تورم و کشیدگی پوست را نام برد، که بعد از یک هفته این موارد کاهش پیدا می‌کند و فرد می‌تواند به فعالیت‌های روزمره بپردازد.

۲- لیفت پیشانی با فیلر

یکی دیگر از روش‌هایی که به منظور رفع فرورفتگی‌ها در اطراف ابروها و پیشانی مورد استفاده قرار می‌گیرد، تزریق فیلر پوستی می‌باشد که باعث درمان افتادگی ابروها نیز می‌شود، این روش به صورت غیر جراحی است و برای انجام آن نیاز به ۱۵ تا ۳۰ دقیقه زمان می‌باشد، نتایج آن بلافاصله قابل مشاهده است و در حدود ۴ تا ۶ ماه ماندگار خواهد بود.

روش های مطرح اندولیفت در جوانسازی پیشانی

۳- لیفت پیشانی با لیزر

استفاده از لیزر در ناحیه پیشانی باعث رفع چین و چروک و برطرف کردن افتادگی ابروها و پلک می‌شود و باعث ایجاد ظاهری شاداب‌تر خواهد شد، در این روش از لیزر co۲ به منظور افزایش استحکام پوست استفاده می‌شود، که میزان ماندگاری آن با توجه به شرایط افراد متغیر می‌باشد، اما به طور معمول ۵ تا ۱۰ ماه ماندگار خواهد بود.

۴- تزریق بوتاکس

یکی دیگر از مواردی که تاثیر بسزایی در رفع چروک‌های پیشانی دارد روش درمانی بوتاکس می‌باشد، که در این روش به نواحی خاصی از ابروها بوتاکی تزریق می‌شود و بوتاکس حاوی سم بوتولونیوم می‌باشد که باعث فلج شدن عضلات پیشانی شده و آن را به سمت بالا می‌کشد و باعث ایجاد قوس بیشتری در ابروها خواهد شد، نتایج این شیوه درمانی نیز به صورت دائمی نیست و معمولاً ماندگاری آن بین ۴ تا ۵ ماه می‌باشد و برای دوام نتایج نیاز به تزریق مجدد بوتاکس می‌باشد.

۵- لیفت با هایفوتراپی

 یکی دیگر از روش‌های لیفت و بالا بردن پیشانی با هایفوتراپی می‌باشد، که بدون عمل جراحی انجام می‌گیرد و هیچ درد و خونریزی و یا تزریقی ندارد، این روش تاثیر بسزایی در رفع افتادگی پوست و شل شدگی آن در ناحیه پیشانی دارد، زیرا موجب تحریک کلاژن سازی و افزایش شادابی و زیبایی پوست می‌شود، این روش درمانی بدون دوره نقاهت بوده و افراد بعد از انجام آن می‌توانند به فعالیت‌های روزمره خود بپردازند.

جراحی پیشانی بهتر است یا اندولیفت؟

تصمیم بین جراحی پیشانی و اندولیفت به ویژگی‌ها و نیازهای شخصی شما بستگی دارد.

هر دو روش می‌توانند به جوانسازی پیشانی کمک کنند، اما ویژگی‌های مختلفی دارند:

۱- جراحی پیشانی

این روش با برش پوست اضافی و تنش دادن پوست، پیشانی را لیفت می‌دهد.
این جراحی معمولاً برای افرادی مناسب است که نیاز به برش پوست دارند و ممکن است از لحاظ شرایط برای انجام گزینه مناسبی نباشند.

جراحی پیشانی بهتر است یا اندولیفت؟

۲-  اندولیفت پیشانی

اندولیفت یک فرآیند جوانسازی غیر جراحی است که با لیزر انجام می‌شود.
این روش‌ها به تحریک تولید کلاژن و لیفت کردن پوست بدون نیاز به برش پوست می‌پردازند.
اندولیفت معمولاً زمان بازگشت به فعالیت‌های روزمره کمتری دارد و عارضه کمتری دارد.
تصمیم به انتخاب بین این دو روش برعهده پزشک می باشد و به ویژگی‌های شما، انتظارات، و وضعیت پوستی خودتان بستگی دارد، همچنین، هزینه، زمان بازگشت به فعالیت‌های روزمره، و عارضه ممکن است در انتخاب نهایی تأثیرگذار باشند.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مراقبت های بعد از اندولیفت پیشانی

مراقبت‌های پس از لیفت پیشانی با لیزر اندولیفت می‌توانند به بهبود سریع‌تر و نتایج بهتر این روش در جوانسازی پیشانی کمک کنند.

در ادامه مراقبت‌هایی که پس از انجام اندولیفت پیشانی معمولاً توصیه می‌شوند آمده است:

۱- پیروی از دستورات پزشک

 ابتدا از دستورات و توصیه‌های پزشک خود پیروی کنید.
این شامل مصرف داروها، استفاده از یخ به صورت منظم برای تسکین ورم، و هر گونه محدودیتی که پزشک شما تعیین کند، می‌شود.

۲- استراحت

 بعد از اندولیفت، نیاز به استراحت دارید.
بیشتر مردم باید حداقل یک تا دو روز استراحت کنند تابه بافت‌های جدید فرصت داده باشند برای بهبود. همچنین، باید خودتان را از فعالیت‌های سنگین و ورزش متوقف کنید.

۳- پوشش و محافظت از آفتاب

 پس از اندولیفت، پوست شما حساس‌تر می‌شود.
بنابراین، باید از آفتاب خود محافظت کنید. از کلاه و عینک آفتابی استفاده کنید و از محصولات ضدآفتاب برای پوست استفاده کنید.

مراقبت های بعد از اندولیفت پیشانی

۴- تغذیه مناسب

تغذیه سالم و با مواد غذایی کافی برای بهبود سریع‌تر جوانسازی و بهبود پوست بسیار مهم است. می‌توانید با پزشک یا متخصص تغذیه در مورد تغذیه مناسب بعد از اندولیفت مشورت کنید.

۵- پیگیری جلسات پزشکی

باید به دوره‌های مراقبت پس از اندولیفت پیشانی توجه داشته باشید و برنامه ملاقات با پزشک خود را رعایت کنید تا پیشرفت و نتایج را مورد ارزیابی قرار دهید.
توصیه می‌شود همواره با پزشک خود در مورد مراقبت‌های بعد از اندولیفت پیشانی صحبت کنید تا بهترین مشورت و راهنمایی‌ها را دریافت کنید.

مزایای لیزر اندولیفت پیشانی

لیفت پیشانی با لیزر اندولیفت یک فرآیند جوانسازی غیرجراحی است که مزایا و مواردی که ممکن است باعث جذابیت آن شود، عبارتند از:

۱- بدون جراحی

یکی از مزایای بزرگ لیزر اندولیفت این است که بدون نیاز به جراحی بازسازی پیشانی صورت انجام می‌شود.
این به معنای کاهش خطرات و عوارض مرتبط با جراحی است. در واقع در این روش درمانی نیازی به بستری شدن در بیمارستان نیست و محدودیت‌های زمانی و مالی عمل جراحی را ندارد

۲- کوتاه‌ترین زمان بازیابی

پس از لیزر اندولیفت، زمان بازیابی به طور معمول کوتاه‌تر است نسبت به جراحی‌های پیشانی سنتی. بسیاری از افراد بعد از چند روز می‌توانند به روزمرگی خود بپردازند.

۳- کاهش ترکیبات زیان‌آور پوست

لیزر اندولیفت می‌تواند موجب کاهش چین و چروک‌های پوستی شود، همچنین ترکیبات زیان‌آور مانند لکه‌های پوست و آفتابگردانی را بهبود می‌بخشد.

۴- تحریک تولید کلاژن

 انجام لیزر اندولیفت می‌تواند تولید کلاژن در پوست را تحریک کند، که منجر به بهبود کمیت و کیفیت پوست می‌شود. این افزایش کلاژن باعث تسکین چین و چروک‌های پوستی می‌شود. در واقع کلاژن تاثیر بسزایی در افزایش انعطاف پذیری پوست دارد و موجب ترمیم ضایعات پوستی، چین و چروک‌های ریز و بهبود ساختار پوست می‌شود.

مزایای لیزر اندولیفت پیشانی

۵- ایمن وبی خطر

لیزر اندولیفت معمولاً به عنوان یک روش کم خطر وایمن توصیف می‌شود.
این به معنای این است که برخلاف جراحی‌های پیشانی سنتی، شما نیازی به بیمارستان نخواهید داشت و می‌توانید به زندگی روزمره‌تان بپردازید.

۶- بدون برش

لیزر اندولیفت بدون برش پوستی انجام می‌شود، بنابراین نیازی به بخیه ندارید و هیچ اثری بر روی صورت شما نمی‌ماند.
با توجه به اینکه برشی در این روش درمانی بر روی پوست ایجاد نمی‌شود، معمولاً عوارضی مانند کمتر نسبت به روش‌های جراحی دارد ممکن است پس از انجام اندولیف عوارضی مانند قرمزی تورم و یا خارش ایجاد شود که این عوارض به صورت موقتی بوده و بعد از چند روز التیام پیدا می‌کند.

۷- نتایج پایدار

تاثیرات اندولیفت بر روی پوست به اندازه‌ای می‌باشد که افراد می‌توانند تغییرات مشاهده در پوست را تا مدت زیادی حفظ کنند و ممکن است عوامل محیطی و فرایندهای طبیعی پیری پوست بر آن تاثیرگذار باشند، که برای حفظ نتایج نیاز به جلسات تکمیلی می‌باشد.
با این حال، برای اطمینان از تطابق روش لیزر اندولیفت با نیازها و وضعیت شما، مشاوره از یک پزشک متخصص در زمینه جراحی زیبایی الزامی است.

۸- هزینه کمتر اندولیفت پیشانی

نسبت به روش‌های جراحی دارای هزینه کمتری می‌باشد و زمان کمتری نیاز دارد، بنابراین برای برخی افراد از نظر مالی و زمانی به صرفه‌تر بوده و دسترسی آسان‌تری دارد.

هزینه لیفت پیشانی با لیزر اندولیفت

هزینه لیفت پیشانی با لیزر اندولیفت ممکن است متغیر باشد و به عوامل متعددی مانند مکان محل اجرای روش، تخصص پزشک، میزان نیاز به درمان و منطقه جغرافیایی بستگی دارد.

در اغلب موارد، هزینه لیزر اندولیفت پیشانی در مقایسه با جراحی‌های پیشانی سنتی کمتر است.

۱- مکان اجرای لیفت

کلینیک‌های زیبایی دارای موقعیت‌های جغرافیایی متعددی می‌باشند، که با توجه به موقعیت آنها، هزینه انجام لیفت، متغیر می‌باشد، چه بسا کلینیک‌هایی که در موقعیت بهتری قرار دارند و هزینه آنها نسبت به سایر مکان‌ها بیشتر باشد و این موضوع در مورد کلینیک‌های زیبایی در شهرهای مختلف نیز صدق می‌کند.

۲- مهارت و تخصص پزشک

لیزر اندولیفت از حساسیت بالایی برخوردار می‌باشد، بنابراین انجام آن نیاز به دقت و مهارت پزشک متخصص دارد، تا باعث کاهش عوارض و دریافت نتایج مطلوب شود، بنابراین چنانچه پزشک در این زمینه از مهارت و تجربه کافی برخوردار باشد، امکان افزایش هزینه وجود دارد.

هزینه لیفت پیشانی با لیزر اندولیفت

۳- جلسات درمانی

به منظور انجام لیفت پیشانی با اندولیفت تعداد جلسات درمان در افراد مختلف متفاوت می‌باشد، به طور معمول با انجام یک جلسه درمان نتایج مطلوب حاصل خواهد شد، اما ممکن است در بعضی افراد نیاز به تعداد جلسات بیشتر باشد که با افزایش تعداد جلسات هزینه نیز افزایش پیدا می‌کند.

۴- نوع تجهیزات کلینیک

کلینیک‌های زیبایی دارای تجهیزات مختلفی می‌باشد و هرچه تجهیزات به کار برده در کلینیک پیشرفته‌تر باشد، باعث دریافت نتایج مطلوب‌تر و کاهش عوارض می‌شود، بنابراین امکان افزایش هزینه در این کلینیک‌ها وجود دارد.

۵- داروهای تکمیلی

 به منظور کاهش عوارض و دریافت نتایج مطلوب و همچنین کوتاه‌تر شدن دوره نقاهت، پزشک متخصص داروهایی تجویز می‌کند که هزینه این داروها بر هزینه نهایی اندولیفت تاثیرگذار است.

۶- رعایت موارد بهداشتی

یکی از موارد بسیار مهم در هنگام انجام اندولیفت استفاده از ابزار و وسایل استریل و کاملاً بهداشتی می‌باشد و چنانچه این ابزار غیر بهداشتی باشد، باعث ایجاد عفونت و عوارض شدیدتر خواهد شد و در کلینیک‌هایی که این موارد را رعایت می‌کنند، امکان افزایش هزینه وجود دارد، ممکن است برخی از کلینیک‌ها هزینه کمتری برای انجام اندولیفت دریافت کنند، اما مراقب باشید که تمامی اصول در این کلینیک‌ها به خوبی رعایت شود.
معمولاً بهترین راه برای دریافت اطلاعات دقیق در مورد هزینه انجام این روش، مشاوره با یک پزشک متخصص در زمینه جراحی زیبایی یا کلینیک‌های مختص در انجام این روش است.
آنها می‌توانند براساس نیازها و اهداف شما یک برآورد هزینه ارائه دهند و توضیحاتی در مورد روش‌های مختلف و نحوه پرداخت به شما ارائه دهند.
همچنین ممکن است تخفیف‌ها یا پکیج‌های ویژه در برخی کلینیک‌ها موجود باشد که می‌توانند هزینه را کاهش دهند.

کلام آخر

از روش‌های مختلفی به منظور جوانسازی پوست پیشانی استفاده می‌شود، که انتخاب این روش‌ها بر عهده پزشک متخصص می‌باشد. اما یکی از این روش‌ها روش اندولیفت می‌باشد، که با فناوری لیزر انجام می‌گیرد و نتایج مطلوبی به همراه دارد، در واقع این روش درمانی باعث حذف سلول‌های چربی اضافه و تحریک کلاژن سازی می‌شود، که تاثیر بسزای در رفع چین و چروک و جوان‌تر شدن افراد خواهد داشت، اما به منظور دریافت نتایج مثبت، اندولیفت پیشانی باید در کلینیک‌های معتبر صورت گیرد و پزشک از مهارت و تخصص لازم در این زمینه برخوردار باشد، تا باعث کاهش عوارض احتمالی و نتیجه مطلوب شود، بدین منظور برای انتخاب کلینیک و پزشک دقت و حساسیت زیادی به خرج دهید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به متن
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات نوشته شده
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x