کلینیک تخصصی زیبایی بیمارستان عرفان نیایش

لوگو کلنیک زیبایی عرفان نیایش
  • خانه
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
خدمات اصلی
خدمات دیگر
ارتباط با ما

لیست پزشکان کشور

لیست داروخانه های استان تهران

لیست داروخانه های استان البرز

ارتباط با ما
مدرن ترین کلینیک پوست و مو در کشور

کاشت مو ظریف چگونه انجام می‌شود؟

موهای سر، یکی از تاثیرگذارترین اجزا بر چهره هر فرد محسوب می‌شوند و به همین علت، بسیاری از افراد به دنبال بهره‌گیری از روش‌های نوین برای زیبا و خوش حالت کردن موهای سر خود هستند. همینطور، امروزه، بیشتر از تمامی زمان‌ها شاهد افزایش ریزش موی سر افراد هستیم و دلایل آن چیزی جز ژنتیک، استرس مزمن، استفاده مداوم از مواد آرایشی و بهداشتی شیمیایی، تنفس مداوم هوای ناسالم و آلوده و شوک ریزش مو، نیست. اما خبر خوب برای شما آن است در سال های اخیر، روش‌های نوین و کارآمدی نیز جهت ترمیم تراکم موهای سر و همینطور از بین بردن طاسی، به وجود آمده اند.
کاشت مو، یکی از بهترین و معتبرترین روش‌های افزودن تراکم و از بین بردن طاسی سر افراد می‌باشد. همینطور، مزایا و ویژگی‌های منحصر به فرد کاشت مو، بسیاری را به انجام این عمل زیبایی ترغیب می‌کند. از جمله این مزایا می‌توان به هم مواردی همچون امکان بازگشت موها به حالت اولیه، دستیابی به نتایج همیشگی، امکان رشد دوباره موها پس از کاشت و… اشاره کرد.

کاشت مو ظریف چگونه است؟
گرچه کاشت مو یک عمل زیبایی رایج و پرطرفدار محسوب می‌شود، اما انجام آن از دقت و حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و باید حتماً مطابق با علایق متقاضیان این عمل، صورت گیرد.
بسیاری از افرادی که تصمیم به انجام عمل کاشت مو گرفته‌اند، تمایل دارند که این پیوند مو، بسیار دقیق و ظریف انجام شود. در واقع کاشت موی ظریف، سبب دستیابی به نتایج بهتر و زیباتری می‌شود و انجام این روش از کاشت مو، برای بسیاری از افراد سودمند خواهد بود. همینطور پس از کاشت موی ظریف، امکان تشخیص اینکه موهای شما کاشت شده است یا خیر، بسیار سخت است. در نتیجه، کاشت موی ظریف نزد متقاضیان عمل زیبایی کاشت مو، بسیار محبوب و پرطرفدار بوده و بسیاری از پزشکان از این تکنیک، برای انجام عمل کاشت مو بهره می‌گیرند. اگر قصد انجام کاشت موی ظریف و دستیابی به نتایج عالی آن را دارید، بهتر است طبق اقدامات زیر عمل کنید.

۱- انجام مشاورات پزشکی

برای انجام کاشت موی ظریف، بهتر است ابتدا به پزشک متخصص زیبایی در این زمینه مراجعه کنید و مشورت‌های لازم را با پزشک انجام دهید.
پزشک با انجام معاینات و بررسی وضعیت موها، شناخت خواسته های متقاضی و در نظر گرفتن برنامه‌ریزی‌ها، می‌تواند عمل کاشت موی استانداردی را انجام دهد.

۲- مشخص کردن محل کاشت

پس از انجام مشاورات پزشکی، نواحی محل کاشت به صورت دقیق مشخص می‌شوند. لازم است بدانید که این ناحیه، معمولا شامل نواحی است که موها در آن دچار ریزش شده‌اند یا عوامل طاسی به وضوح قابل مشاهده است.

۳- آماده سازی و استخراج کامل موها

پس از مشخص شدن محل کاشت، نوبت به آماده سازی و استخراج مو از نواحی پرتراکم می‌رسد. در این مرحله پس از تقویت و تمیز کردن محل کاشت، موهای انتخاب شده از نواحی پرتراکم، از این محل ها استخراج شده و برای کاشت در محل مشخص شده، آماده سازی می‌شود.

۴- انجام عمل کاشت مو

برای انجام عمل کاشت مو، موهای ظریفی که از قسمت‌های پرتراکم نواحی سر یا سایر اندام‌های بدن استخراج شده‌اند، در نواحی از سر که از قبل توسط پزشک مشخص شده است، قرار می‌گیرند.
لازم است بدانید که کاشت مو در نواحی مختلف از سر به صورت تک تک یا در گروه‌های کوچک گرافتی، انجام می‌پذیرد.

۵- انجام مراقبت‌های پس از عمل

پس از عمل انجام عمل کاشت مو، مراقبت‌های پس از عمل را که معمولا توسط پزشک تجویز می‌شود، به صورت دقیق انجام دهید. در نظر داشته باشید که برای دستیابی به نتایج کاشت مو ظریف، باید مراقبت‌های پس از عمل را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.
علاوه بر توجه به اقدامات گفته شده، حتماً توجه داشته باشید که کاشت موی ظریف، باید با دقت و ظرافت بالا انجام شود و تنها در صورت انجام گرفتن موارد زیر قابل دستیابی است.

۱- مراجعه به پزشک زیبایی متخصص پوست و مو و با تجربه در پروسه عمل کاشت مو

۲- استفاده از تجهیزات و تکنیک‌های مدرن و پیشرفته، (معمولا روش FUE، مدنظر قرار میگیرد.) برای انجام عمل کاشت مو

پیش از انجام عمل زیبایی کاشت، از وجود مشخصات بالا اطمینان حاصل کنید.

آیا کاشت مو روی پوست سر جای زخم باقی می‌گذارد؟

اینکه آیا کاشت مو روی پوست سر جای زخم باقی می‌گذارد، سوالی است که اکثر افرادی که می‌خواهند عمل کاشت مو را انجام دهند، می‌پرسند. در پاسخ به این سوال باید بگوییم، باقیماندن جای زخم پس از انجام عمل زیبایی کاشت مو، تا حدود بسیار زیادی به روش ها و تکنیک های صورت گرفته در عمل کاشت بستگی دارد. در واقع، اگر کاشت موی انجام شده به روش‌های سنتی صورت گیرد، امکان باقیماندن زخم روی پوست سر بسیار بالاست.
در روش‌های سنتی، اغلب از برش‌هایی با طول ۲۰ تا ۳۰ سانتی متری استفاده می‌شود و جای بخیه این برش ها ممکن است در طول دوران نقاهت نیز از بین نروند و برای مدت بسیار طولانی (در صورت عدم ترمیم)، روی سر باقی بمانند.

آیا کاشت مو رو ی پوست سر جای زخم باقی می گذارد؟
توجه داشته باشید که این روش برای کسانی که قصد دارند کاشت موی ظریفی را انجام دهند و همچنین، می‌خواهند برش‌های روی سر آنها مخفی و پنهان واقع شود، اصلاً مناسب نیست.
امروزه روش‌ها و تکنیک‌های کاشت مو به صورت مدرن و به روز و همینطور با استفاده از دستگاه‌ها و تجهیزات پیشرفته انجام می‌شوند و برای انجام این عمل‌های زیبایی، نیازی به برش‌های عمیق و طولانی در ناحیه سر، نخواهد بود. در نتیجه اگر قصد دارید که کاشت موی شما با دقت و ظرافت خاص و اصولی انجام شود، حتماً از تکنیک‌های به روز و پیشرفته کاشت مو، استفاده کنید و همینطور از سابقه پزشک خود اطمینان حاصل کنید.

کدام تکنیک کاشت مو پوست سر را زخم نمی‌کند؟

در ابتدا بهتر است بگوییم که روش‌های قدیمی انجام عمل زیبایی کاشت مو در بسیاری از کلینیک های زیبایی، منسوخ شده است و علت اصلی آن عوارض جانبی آزاردهنده و باقیماندن جای زخم برش‌های اعمال شده و بخیه آن ها برای مدت طولانی بوده است.
امروزه، استفاده از تکنیک‌ها و روش‌های مدرن کاشت مو، علاوه بر کاستن از عوارض عمل و نتایج طبیعی تر، با دقت و ظرافت بالایی انجام شده و هیچ جای زخمی را روی سر افراد باقی نمی‌گذارند. در ادامه، به معرفی برخی از این روش‌ها و تکنیک ها، خواهیم پرداخت.

۱- استفاده از روش FUE

روش کاشت موی FUE، یکی از بهترین و موثرترین روش‌های کاشت مو مدرن می‌باشد. برای انجام این روش کاشت مو، نیازی به ایجاد برش‌های عمیق و طولانی در پوست سر نیست و افراد بدون هیچگونه نگرانی از باقی ماندن جای بخیه، می‌توانند این روش کاشت را انجام دهند.
در واقع، در روش کاشت مو FUE، از دستگاه‌های پیشرفته و تجهیزات مدرن برای انجام عمل استفاده می‌شود و گرافت های مو به صورت بسیار ظریف در ناحیه محل کاشت قرار می گیرند.
توجه داشته باشید که افراد در این روش از کاشت مو، ممکن است نقاط ریز قرمز رنگی را پس از انجام عمل مشاهده کنند، که امری طبیعی بوده و این نقاط نیز پس از گذشت مدت زمانی از بین می‌روند.

پوست سر را زخم نمی کند؟

۲- استفاده از روش SUE

روش کاشت موی SUE، یکی دیگر از روش‌های مدرن کاشت مو به شمار می‌رود که مانند روش قبلی، با استفاده از دستگاه‌ها و تجهیزات پیشرفته کاشت، قابل انجام است.
در روش کاشت موی SUE، نیازی به ایجاد برش‌های متعدد در نواحی کاشت نبوده و بدون نیاز به بخیه انجام می‌شود. در نتیجه جای زخم حاصل از انجام عمل کاشت مو در ناحیه مورد نظر باقی نمانده و عمل بدون عارضه انجام می‌شود.
در روش کاشت موی SUE نیز مانند روش قبلی، ممکن است نقاط ریز و سرخ رنگی پس از پایان کاشت، مشاهده کنید. لازم به ذکر است تا بدانید نقاط ریز سرخ رنگی که پس از پایان انجام عمل کاشت مو با استفاده از تکنیک‌های مدرن، مشاهده می‌شوند به هیچ عنوان ماندگار نبوده و ممکن است در مدت زمان کوتاهی پس از عمل (احتمالا در روز های ابتدایی)، کاملاً از بین بروند. همچنین این نقاط ریز، قابل مشاهده نخواهند بود، واکنش طبیعی پوست بوده و به عنوان عارضه شناخته نمی‌شوند.
پیشنهاد ما به شما این است که برای انجام بهترین روش کاشت موی مدرن، حتماً به پزشکان متخصص و با تجربه مراجعه کنید.
پزشکان پس از بررسی وضعیت موهای سر شما، بهترین روش کاشت موی بدون عارضه را برای شما در نظر می‌گیرند. همچنین حتماً از معتبر بودن کلینیک زیبایی مورد نظر خود و برخورداری از دستگاه‌ها و تجهیزات پیشرفته، اطمینان حاصل کنید.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

 

مزایای کاشت مو ظریف

عمل های کاشت مویی که با ظرافت بالا و دقت کامل انجام می‌شوند، بسیار محبوب و پرطرفدار بوده و این روش ها به سبب ویژگی‌ها و مزایای بسیاری که دارند، شهرت پیدا کرده‌اند. جهت آشنایی بیشتر و بهتر شما با این روش ها، در ادامه به مزایای کاشت مو ظریف، اشاره خواهیم کرد.

۱- دستیابی به نتایج طبیعی

یکی از مزایای منحصر به فرد کاشت مو ظریف، این است که پس از گذشت دوران نقاهت، به نتایجی طبیعی و بسیار عالی دست پیدا خواهید کرد. همانطور که گفته شد، انجام روش کاشت مو ظریف، با دقت و ظرافت کامل انجام شده و امکان باقیماندن جای بخیه یا زخم حاصل از عمل، وجود ندارد. این مزیت به شما این امکان را می‌دهد که پس از کاشت از نتایجی طبیعی برخوردار شوید.

۲- عدم مواجهه با عوارض کاشت

پس از انجام کاشت مو ظریف، شما به هیچ عنوان عوارض کاشت را تجربه نخواهید کرد. جراحت، خونریزی، درد یا زخم، پس از جراحی این روش کاشت وجود نداشته و فرد بدون گذراندن دوران نقاهت سخت و مواجهه با عوارض کاشت، می‌تواند به نتایجی عالی دست پیدا کند.

۳- امکان کاشت مو در نواحی متفاوت سر

یکی دیگر از مزیت‌های روش کاشت مو ظریف، آن است که امکان کاشت مو در نواحی مختلف از سر وجود داشته و می‌توان بدون هیچگونه نگرانی موها و گرافت های برداشته شده را در نواحی مختلف از سر

کاشت. این نواحی می‌توانند شامل مناطق پیشانی، مناطق پشت گوش و… شوند.

مزایای کاشت مو ظریف

۴- دوران نقاهت کوتاه‌تر

از دیگر مزایای فوق العاده کاشت مو ظریف این است که با توجه به عدم وجود زخم‌های عمیق و بخیه، دیگر نیازی به گذراندن دوران نقاهت زیاد و طولانی نخواهید داشت.
در واقع به دلیل عدم ایجاد برش‌ها و زخم‌های بزرگ، دوران نقاهت کوتاه‌تر خواهد شد و افراد می‌توانند پس از گذراندن مدت زمانی کوتاه به نتایج عمل دست یابند و به فعالیت‌های روزمره خود بازگردند.

۵- انجام عمل با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته

همانطور که گفته شد، انجام عمل های کاشت موی ظریف، با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و تجهیزات به روز، صورت می‌گیرند. در نتیجه احتمال خطا کمتر و نتایج بهتری برای متقاضیان حاصل می‌شود. به همین دلیل پیش از انجام عمل کاشت مو ظریف، حتما مطمئن شوید که کلینیک زیبایی انتخابی، مجهز و مدرن است.

۶- کاشت مو ظریف بدون هیچگونه محدودیت

یکی از مزایای فوق العاده و منحصر به فرد کاشت مو ظریف این است که تمامی افراد، با هر نوع جنس و نوع مو، می‌توانند به انجام آن بپردازند. این موضوع سبب شده بسیاری از افرادی که از موهای ظریف و شکننده برخوردارند، بتوانند از این روش کاشت مو استفاده کنند.
مزایای فوق سبب شده‌اند که کاشت مو ظریف به یکی از بهترین و کاربردی‌ترین روش‌های کاشت مو در دنیا تبدیل شود و بسیاری از افراد در سرتاسر دنیا به انجام آن بپردازند.

معایب کاشت مو ظریف

گرچه کاشت موی ظریف دارای مزایای فوق العاده و بسیار مفیدی می‌باشد، اما این روش کاشت ممکن است معایبی نیز داشته باشد و این معایب، حتماً باید پیش از انجام کاشت مو ظریف، مورد ارزیابی قرار بگیرند. در ادامه به برخی از معایب این روش از کاشت مو، اشاره خواهیم کرد:

۱- امکان صرف هزینه‌های بالا

از معایب کاشت مو ظریف، می‌توان به هزینه‌های بالای این روش اشاره کرد. این روش نسبت به سایر روش‌های کاشت مو از قیمت بیشتری برخوردار است و ممکن است برخی نتوانند از آن استفاده کنند. (هزینه‌های بالای روش کاشت مو ظریف به دلیل استفاده از دستگاه‌ها و تجهیزات مدرن می‌باشد.)

۲- انجام کاشت در زمان طولانی

همانطور که گفته شد، فرایند کاشت مو ظریف نیاز به دقت و حساسیت بسیار بالایی دارد و به همین سبب ممکن است در زمان طولانی‌تری نسبت به سایر روش‌ها انجام شود. لازم است بدانید که هر جلسه کاشت موی ظریف ممکن است مشمول صرف ساعت‌های طولانی شود و این جلسات به تعداد چند مرتبه انجام شوند.

۳- امکان وجود محدودیت در تعداد کاشت موها

از دیگر معایب کاشت مو ظریف، می‌توان به وجود محدودیت در تعداد موهای کاشته شده اشاره کرد. توجه داشته باشید که در هر جلسه از فرایند کاشت مو ظریف، ممکن است تنها بتوان تعداد مشخصی از موها را کاشت و حتما نیاز به جلسات متعددی برای کامل کردن فرایند کاشت مو است.

معایب کاشت مو ظریف

۴- وابستگی نتایج به مهارت پزشک

گرچه فرایند کاشت مو ظریف با استفاده از دستگاه‌ها و تجهیزات مدرن انجام می‌شود، اما نتایج نهایی این عمل به مهارت و سابقه پزشک بستگی دارد. اگر هرگونه خطا در این عمل توسط پزشک صورت گیرد، ممکن است نتایج ثمربخش را تجربه نکنید. در نتیجه حتماً توجه داشته باشید که پزشک مورد نظر شما از تجربه و تخصص کافی برخوردار است.
می‌توان گفت وابستگی نتایج کاشت مو ظریف به مهارت پزشک، از معایب این عمل زیبایی به شمار می‌رود.

۵- امکان عدم دستیابی به نتایج دلخواه

از دیگر معایب کاشت مو ظریف می‌توان به وجود امکان عدم دستیابی به نتایج دلخواه، اشاره کرد. این روش نیز مانند سایر روش‌ها ممکن است نتایج دلخواه شما را به ارمغان نیاورد و در این صورت، نیاز به انجام عمل کاشت دوم یا بیشتر کردن تعداد جلسات باشد.
عمل کاشت مو ظریف، باید با ظرافت بالا و حساسیت خاصی صورت گیرد. در نتیجه اگر قصد انجام عمل کاشت مو ظریف را دارید، حتماً این عمل را زیر نظر پزشکان متخصص و ماهر و همینطور، مشورت با افراد با تجربه انجام دهید.

جدیدترین روش کاشت مو در دنیا

امروزه با پیشرفت روزافزون علم و فناوری در زمینه پزشکی، امکان دستیابی به نتایج ثمربخش از انجام عمل‌های زیبایی و درمانی، ممکن شده است. عمل جراحی کاشت مو نیز از این قاعده مستثنی نیست و انجام این عمل زیبایی، با استفاده از تکنیک‌های به روز و دستگاه‌های پیشرفته و استاندارد جهانی انجام می‌شود.
کاشت مو به کمک دستگاه های لیزر پیشرفته (روش FUE)، یکی از جدید ترین روش های کاشت مو در دنیا به شمار می رود و علم و فناوری روز دنیا را میتوان در این روش کاشت مو، به وضوح مشاهده کرد. امکان دستیابی به نتایج طبیعی و منحصر به فرد با بهره گیری از این روش کاشت مو، در کوتاه ترین زمان و بدون گذراندن دوران نقاهت طولانی، امکان پذیر است و علاقه مندان می توانند بدون هیچ نگرانی، اقدام به انجام این عمل کنند.

جدیدترین روش کاشت مو
خوب است بدانید که تکنیک‌ها و روش‌های کاشت مو در دنیا به صورت مداوم ارتقا یافته و در حال توسعه هستند. در واقع پزشکان و مهندسین پزشکی با بهره‌گیری از دانش و تخصص خود در این زمینه، موفق به کسب نتایجی موثر و مدرن شده‌اند.
همچنین، با توجه به تقاضای بالای افراد برای انجام عمل زیبایی کاشت مو، مهندسین تلاش گسترده‌ای جهت ارائه خدمات عالی و با کیفیت به متقاضیان انجام داده‌اند و در این راه تا حدود بسیار زیادی موفق بودند. جالب است بدانید که در سال‌های آینده نیز شاهد رشد مداوم علم و دانش در انجام پروسه های جراحی پزشکی، خواهیم بود.

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به متن
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات نوشته شده
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x