کلینیک تخصصی زیبایی بیمارستان عرفان نیایش

لوگو کلنیک زیبایی عرفان نیایش
  • خانه
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
خدمات اصلی
خدمات دیگر
ارتباط با ما

لیست پزشکان کشور

لیست داروخانه های استان تهران

لیست داروخانه های استان البرز

ارتباط با ما
مدرن ترین کلینیک پوست و مو در کشور

بهترین کلینیک کاشت مو در فومن

در این مقاله با بهترین کلینیک کاشت مو در فومن آشنا خواهید شد.
یکی از مواردی که تاثیر بسزایی در زیبایی چهره افراد دارد، تراکم موها می‌باشد که گاهی در اثر عوامل مختلفی مانند ژنتیک، تغذیه نامناسب و عدم تعادل هورمون‌های بدن موها دچار ریزش شده و از تراکم لازم برخوردار نمی‌باشد، به همین دلیل افراد از روش‌های مختلفی به منظور افزایش تراکم موها استفاده می‌کنند از این روش‌ها می‌توان مزوتراپی، استفاده از داروهای درمانی و کاشت مو را نام برد.
کاشت مو یکی از روش‌های دائمی به منظور افزایش تراکم موها می‌باشد و در فومن نیز کلینیک‌ های کاشت موی فراوانی وجود دارد، که اقدام به کاشت مو کرده و نتایج مثبتی در کلینیک‌های معتبر دریافت خواهد شد.
کلینیک‌ های کاشت مو معمولاً در شهرهای بزرگ و مراکز پزشکی معتبر فعالیت دارند.
قبل از انتخاب یک کلینیک، مهم است که اطمینان حاصل کنید که کلینیک دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه است و پزشکان آن دارای صلاحیت کافی برای انجام این روش هستند و تحقیق در مورد تجربه و تخصص پزشکان کلینیک، به ویژه در زمینه کاشت مو، می‌تواند به شما کمک کند.
همچنین خواندن نظرات و تجربیات افرادی که از خدمات کلینیک استفاده کرده‌اند، می‌تواند نقطه نظری برای شما باشد.
قبل از تصمیم‌گیری، با یک پزشک مشاوره کنید تا جزئیات بیشتری در مورد روش کاشت مو، احتمالات موفقیت، و راهنمایی‌های لازم دریافت کنید.
مطالعه دقیق و مشورت با متخصص در انتخاب کلینیک موثر و اطمینان‌بخش خواهد بود.

از ویژگی های بهترین کلینیک کاشت مو در فومن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- سابقه کلینیک

برای کلینیک کاشت مو اولین ویژگی که باید داشته باشد و مورد توجه قرار می‌گیرد، سابقه آن می‌باشد، چنانچه برای مدتی طولانی کلینیک دایر بوده باشد به دلایل زیادی این امر می‌تواند برای شما آسودگی خاطر بیاورد و اطلاعات بیشتری در مورد کلینیک و تجربیات بیماریان قبلی آن پیدا کنید.
در واقع برای هرگونه مراقبت‌ها یا پیگیری‌های مورد نیاز بعدی به شما اطمینان می‌دهد، در صورتی که یک کلینیک دارای سابقه بیشتری باشد، می‌توانید در رسانه‌های اجتماعی اطلاعات بیشتری در مورد آن دریافت کنید و با بازخورد مثبت بیماران و عکس‌های قبل و بعد از کاشت نیز اعتماد شما افزایش می‌یابد.

۲- انجام مشاوره به صورت رایگان

گاهی افراد با دیدن اولین ریزش مو تصور می‌کنند بهترین گزینه برای آنها کاشت مو می‌باشد.
اما ابتدا باید با یک متخصص مشورت کنند تا با راهکارهایی، ریزش موی آنها کنترل شود به همین دلیل یک کلینیک کاشت موی حرفه‌ای باید به صورت رایگان ابتدا مشاوره دهد، تا تکلیف متقاضی روشن شود، می‌توانید دلیل ریزش موی خود را با شرکت در یک جلسه مشاوره رایگان اولیه بدانید و برای خود بهترین برنامه درمانی را ارزیابی کنید و برای کاشت مو در آخرین مرحله اقدام کنید.

بهترین کلینیک کاشت مو در فومن

۳- تنوع درمانی

برای ریزش مو امروزه درمان‌های مختلفی وجود دارد، که به اشکال مختلفی همه آنها ارائه می‌شود، باید یک کلینیک معتبر باید اطلاع کافی از تمامی درمان‌های علمی روز داشته باشد و متناسب با مشتریان خود آنها را به کار گیرد، چنان چه موها به تازگی شروع به ریزش کرده، می‌توان با استفاده از داروهای ریزش مو یا میکروپیگمنتیشن این ریزش را کنترل کرد، در مورد درمان‌های مختلف کلینیک کاشت مو باید تخصص لازم را داشته باشد و به درمان تخصصی‌تر برخی افراد بپردازد، بنابراین به کلینیکی باید مراجعه شود که در زمینه انواع روش‌های درمانی پزشک‌های ماهر داشته باشد.

۴- مهارت پزشکان کلینیک

در مراحل ترمیم مو، کلینیک کاشت موی معتبر باید پزشکانی با مهارت و دلسوز داشته باشد، زیرا مهارت پزشکان تاثیر بسزایی در دریافت نتایج مثبت از کاشت مو دارد، گاهی برخی کلینیک‌ها اقدام به تبلیغات زیادی کرده، اما در مورد تیم جراحان خود اطلاعاتی ارائه نمی‌دهد و چنانچه در مورد پزشکان کلینیک هیچ اطلاعاتی پیدا نکردید و به صورت آنلاین مدارک پزشکی آنها در دسترس نباشد، بهتر است به آن کلینیک اعتماد نکنید.

۵- وجود عکس‌های قبل و بعد از کاشت مو

باید بتوانید نمونه‌ها و مراجع عکس بهترین کلینیک کاشت مو در فومن را در اختیار داشته باشید و انجام این کار باعث می‌شود، شما با اطمینان بیشتری به آن کلینیک اعتماد کنید و به جمع آوری اطلاعات لازم بپردازید و در مورد کاشت مو انتظارات واقع‌گرایانه داشته باشید، در واقع چنانچه یک کلینیک از اعتبار کافی برخوردار باشد، اجازه نمی‌دهد سال‌ها تلاش و عملکردش به هدر برود و از عمل‌های موفق و بعضاً ناموفق خود کارنامه و آرشیوی مدون و حرفه‌ای تنظیم می‌کند، انجام این کار باعث می‌شود در مورد نحوه واکنش بیماران اطلاعات در اختیار مشتریان قرار گیرد.

۶- ارائه جزئیات دقیق و برنامه‌ریزی مشخص

 چنانچه کلینیک کاشت به صورت حرفه‌ای باشد، از انتظارات شما در مورد کاشت مو، فهرست دقیق تهیه و ارائه می‌کند و می‌خواهد روش‌ها و تکنیک‌هایی که به کار می‌گیرد و داروهایی که باید قبل از عمل استفاده شود را به شما گوشزد کند، همچنین مراقبت‌ها و پیگیری‌های لازم نیز در این برنامه‌ریزی مشخص می‌شود.

۷- ارائه بیمه نامه

 در بین کلینیک‌های زیبایی با اینکه این موضوع زیاد فراگیر نمی‌باشد، اما برخی کلینیک‌ها به منظور اطمینان خاطر مشتریان بیمه نامه‌ای ارائه می‌دهند؛ که در صورت هرگونه خسارت وارده به بیمه گذار خسارت جبران شود.

۸- هزینه کاشت مو

بهتر است قبل از اقدام به کاشت مو، در مورد هزینه‌های تقریبی کاشت مو اطلاعاتی داشته باشید که در صورت عدم توانایی پرداخت هزینه درمان، نتایج مثبتی از آن دریافت نخواهید کرد و در واقع تلف کردن وقت می‌باشد، بنابراین بهتر است در مورد تمامی هزینه‌ها اطلاعات کافی داشته باشید.

علت محبوبیت عمل کاشت مو

عمل کاشت مو به دلایل متعددی محبوبیت دارد:

۱- تغییر ظاهر

برای بسیاری از افراد، موهای سر یک جزء مهم از ظاهر و جذابیت شخصی است.
کاشت مو می‌تواند ظاهر فرد را بهبود بخشد و به افراد اعتماد به نفس بیشتری بدهد.

۲- حل مشکلات ریزش مو

برای افرادی که با مشکل ریزش مو یا کمبود مو روبرو هستند، کاشت مو یک راه حل دائمی و موثر به نظر می‌آید.

۳- تقویت روانی

با بازگشت به ظاهری که از آن راضی بوده‌اند، افراد ممکن است احساس بهبود روانی کنند.
این موضوع می‌تواند تأثیر مثبتی بر اعتماد به نفس و کیفیت زندگی داشته باشد.

علت محبوبیت عمل کاشت مو

۴- پیشرفت تکنولوژی

روش‌های کاشت مو بهبود یافته‌اند و فناوری‌های پیشرفته‌تری برای اجرای عمل ارائه شده است که باعث کاهش درد و زمان بازیابی شده است.

۵- پذیرش عمومی

با پیشرفت‌های درمانی و محبوبیت بالای این روش، بسیاری از افراد به عنوان یک گزینه معمولی برای بهبود ظاهر موهای خود این روش را در نظر می‌گیرند.
از این رو، عمل کاشت مو به عنوان یک راهکار موثر برای مشکلات مویی مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

بهترین مرکز کاشت مو در فومن

می‌توانید از روش‌ های زیر استفاده کنید:

۱- تحقیق آنلاین

جستجوی اینترنتی نظرات بیماران، اطلاعات درمورد تجربه کلینیک‌ها، و ارتباط با پزشکان متخصص در این زمینه می تواند کمک کننده باشد.

۲- پرسش از متخصصان پزشکی

مشاوره با پزشکان متخصص و پزشکان دارای تخصص در زمینه کاشت مو برای دریافت راهنمایی‌های تخصصی.

۳- مشاوره حضوری

با مراجعه به مراکز مختلف، شرایط و روش‌های اجرای عمل را بررسی کنید و نظرات بیماران پیشین را بپرسید.

بهترین مرکز کاشت مو در فومن

۴- مشاهده عکس‌های قبل و بعد

با مشاهده عکس‌های قبل و بعد از کاشت مو در کلینیک‌های مختلف می‌توانید به وضوح نتایج آن را مشاهده کنید و اطمینان بیشتری در مورد آن کلینیک به دست آورید.

کاشت مو با جراحی

در روش کاشت مو از موهای طبیعی خود فرد برای انجام عمل زیبایی و سطح پوست استفاده می‌شود که از نظر پزشکان نقاط مورد نظر و مناسب اهدا کننده پشت سر یا پشت گوش می باشد.
زیرا موهای این نواحی شباهت بیشتری به موهای وسط سر دارد و از نظر ضخامت و طول مناسب می‌باشد، تاکنون میلیون‌ها نفر از کسانی که دچار ریزش مو و یا طاسی سر شده اند، از این روش به منظور بازگشت موهای از دست رفته و زیبایی استفاده کرده‌اند، در این روش از بخش‌های دیگر پوست سر که بانک موی خوبی دارند تارهای مو جدا شده و در نواحی مورد نظر کاشت داده می‌شود.

۱- روش  FUT

در روش جراحی FUT از محل بانک موی فرد متخصص یک نواری به اندازه ۶ تا ۱۰ اینچ برداشت می‌کند و با جداسازی فولیکول‌های سالم آن را در ناحیه هدف کاشت می‌دهند، در واقع این گونه برداشت نیاز به تخصص بالای پزشک دارد و به گونه‌ای انجام می‌گیرد که کمترین جای اسکار در ناحیه بانکی مو ایجاد شود.

۲- روش FIT

توسط محققان و کارشناسان علم کاشت مو پس از مدتی روش کاشت موی FIT عرضه شده که نتایج کاشت آن بسیار بهتر بوده، ولی دارای معایبی نیز می‌باشد که از این معایب می‌توان نیاز به استراحت بعد از عمل، خونریزی، نیاز به جلسات مکرر و تورم اشاره کرد، در واقع این روش نوع پیشرفته و بهبود یافته تکنیک کاشت موی FUT است.

کاشت مو با جراحی

مراحل کاشت مو عبارتند از:

۱- انجام مشاوره قبل از عمل کاشت

قبل از انجام هر کاری در جلسه مشاوره‌ای که برای افراد تعیین می‌شود، می‌توانند تمامی سوالات خود را از پزشک متخصص بپرسند و انتظارات خود را از عمل کاشت مو بیان کنند، تا پزشک متخصص با بررسی وضعیت موهای انها برای جراحی روش مناسب را انتخاب نماید.

۲- انجام آزمایشات در جراحی

انجام آزمایشات لازم قبل از عمل کاشت به منظور بررسی انعقاد خون و ویروس‌های احتمالی انجام می‌گیرد و با توجه به شرایط هر فرد جدیدترین روش کاشت مو شروع می‌شود.

۳- انجام جراحی کاشت مو

روش‌های کاشت مو را می‌توان با توجه به بانک مو و شرایط هر فرد با نظر پزشک متخصص انتخاب کرد، زمانی که روش کاشت مو انتخاب شد، با توجه به تعداد گرافت های مورد نیاز، پس از انجام آزمایشات لازم برای کاشت مو بهترین فولیکول‌ها انتخاب می‌گردد و در نهایت موهای برداشته شده در ناحیه هدف کاشته می‌شود، انجام این کار با بی‌حسی موضعی انجام می‌گیرد، بنابراین هیچگونه دردی متوجه بیمار نخواهد شد.

مزیت های کاشت مو در فومن چیست؟

 بهترین کلینیک کاشت مو در فومن، همانند سایر مناطق، می‌تواند به دلایل مختلفی جذاب باشد.

مزایای این روش ممکن است شامل موارد زیر باشد:

۱- نتایج دائمی

در مقایسه با برخی روش‌های دیگر، کاشت مو نتایج دائمی‌تر و ماندگارتری فراهم می‌کند.

۲- پذیرش عمومی

به دلیل موفقیت‌های بسیاری که در این زمینه حاصل شده است، بهترین کلینیک کاشت مو در فومن نیز به عنوان یک راهکار قابل قبول توسط افراد مختلف در نظر گرفته می‌شود.

مزیت های کاشت مو در فومن چیست؟

۳-  قابلیت رشد

در روش کاشت مو، موهایی که کاشته می‌شوند قابلیت رشد دارند و مانند موهای طبیعی رشد می‌کند، بنابراین امکان اصلاح و پیرایش آنها وجود دارد، همچنین می‌توان برای این موها از رنگ استفاده کرد و دقیقاً مانند موهای طبیعی می‌توان آنها را حالت داد.

۴- هیچگونه محدودیت سنی و جنسی وجود نخواهد داشت.

کاشت مو یکی از روش‌هایی می‌باشد که هیچگونه محدودیت سنی و جنسی ندارد، بنابراین در هر محدوده سنی تمامی افراد اعم از بانوان و آقایان می‌توانند، از این تکنیک بهره‌مند گردند و توسط افرادی که قبلاً از شیوه‌های دیگر ترمیم مو استفاده کرده اند.
امکان استفاده از روش کاشت مو وجود دارد، به طور کلی افرادی که از روش‌های مانند کلاه گیس  استفاده می‌کرده اند، در این خصوص هیچگونه محدودیتی نخواهند داشت و برای پوشاندن جای زخم، بخیه، سوختگی، امکان استفاده از این روش وجود دارد، به طور کلی امکان پوشش دادن و پنهان کردن آثار سوختگی اصلی‌ترین فواید کاشت مو می‌باشد که نه تنها می‌تواند آثار جراحت را پوشش دهد، بلکه در قسمت‌هایی از سر که به علت عواملی مانند سوختگی رشد مو متوقف شده است، باعث فعال شدن مجدد رشد مو خواهد شد.

۵- بازیابی زیبایی

زیبایی از دست رفته افراد با انجام کاشت مو، مجدداً به دست می‌آید و از مهمترین فواید کاشت مو این موضوع می‌باشد.
مهم است که هر کسی قبل از تصمیم به کاشت مو، با یک پزشک مشورت کند تا در خصوص امکانات، توقعات، و نحوه پیشرفت کاشت مو به‌طور دقیق آگاه شود.

رشد مو بعد از کاشت مو به روش SUT

یک روش کاملاً مدرن کاشت مو به روش SUT می‌باشد، که نسبت به سایر تکنیک‌ها بسیاری از معایب آن برطرف شده است و در این روش فولیکول‌ها به گونه‌ای برداشت می‌شوند، که بافت پوست سر به صورت حداقلی برداشته شود و به تنهایی انتقال فولیکول‌ها بدون اتصال به بقایای بافتی پوست سر صورت می‌گیرد و باعث فراهم شدن رشد حداکثری فولیکول‌های کاشته شده خواهد شد.
در واقع این عامل باعث می‌شود روش SUT نسبت به سایر روش‌ها متمایز باشد، در این روش برداشت فولیکول‌ها به طور کامل توسط دستگاه‌های پیشرفته انجام می‌شود، بنابراین دقت بالایی دارد و بسیار بهتر و طبیعی نتایج به دست آمده خواهد بود. در این روش به وسیله ابزارهای تمام اتوماتیک، استخراج جمع آوری نگهداری و کاشت فولیکول‌ها انجام می‌شود، که تحت نظر پزشک جراح می‌باشد که استفاده از این ابزارها در مقایسه با سایر تکنیک‌ها به طور قابل توجهی روند کاشت را سرعت می‌بخشد و امکان ایجاد خطا و آسیب به فولیکول‌ها به صورت حداقلی می‌باشد، هیچگونه درد، خونریزی و جای زخمی در این روش تجربه نمی‌شود، زیرا از پانچ‌های تیز دستی در آن استفاده نمی‌شود.

رشد مو بعد از کاشت مو به روش SUT
همچنین نیازی به بیهوشی فرد متقاضی نمی‌باشد و در این روش از بی‌حسی موضعی استفاده می‌شود، بنابراین یک روش کم تهاجمی بوده و فرد هیچگونه بیهوشی، خونریزی و بخیه‌ای را تجربه نمی‌کند، تنها سوراخ‌های کوچکی در ناحیه بانک و ناحیه گیرنده ایجاد می‌شود، که این سوراخ‌ها بین ۷ تا ۱۴ روز بهبود پیدا می‌کند و پس از عمل کاشت مو در روش SUT عوارض به صورت حداقلی بوده و کمترین درد و ناراحتی متوجه فرد خواهد شد و هیچگونه جای زخم و اسکاری باقی نخواهد ماند، بنابراین برای فعالیت‌های روزانه پس از درمان محدودیتی وجود ندارد، با استفاده از این تکنیک می‌توان از مناطقی از بدن غیر از پوست سر مانند سینه یا ریش نیز فولیکول‌های مو را برداشت نمود، در واقع این روش برای افرادی که بانک  موی مناسبی در سر خود ندارند، گزینه مناسبی خواهد بود، برخلاف سایر روش‌ها در روش کاشت مو با تکنیک SUT  فقط با یک جلسه درمان می‌توانید به نتایج ایده‌آل دست یابید و ممکن است در سایر روش‌ها نیاز به ۳ تا ۴ جلسه برای فرایند کاشت مو باشد، در این روش قابلیت استخراج و کاشت ۱۴۰۰۰ فولیکول وجود دارد.
با اینکه کاشت مو یکی از روش‌های دائمی برای افزایش تراکم موها می‌باشد، اما باید به منظور دریافت نتایج موفق، مراقبت‌های بعد از کاشت مو صورت گیرد و در صورتی که این موارد رعایت نشود.
نتایج مطلوبی به همراه نخواهد داشت، یکی از مواردی که بعد از کاشت مو باید با دقت فراوان صورت گیرد، نحوه شستن سر می‌باشد، تا از آسیب به موها جلوگیری شود و موها بتوانند به رشد خود ادامه دهند.
بنابراین در هنگام شستشوی موها به موهای خود با ناخن و انگشتان فشار زیادی وارد نکنید و برای موها از شامپوی مخصوص که توسط پزشک تجویز شده است، استفاده کنید، همچنین برای خشک کردن آنها از ابزارهای حرارتی مانند سشوار استفاده نشود، زیرا امکان آسیب به فولیکول مو وجود دارد و اجازه دهید موها به صورت عادی خشک شود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به متن
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات نوشته شده
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x