کلینیک تخصصی زیبایی بیمارستان عرفان نیایش

لوگو کلنیک زیبایی عرفان نیایش
  • خانه
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
خدمات اصلی
خدمات دیگر
ارتباط با ما

لیست پزشکان کشور

لیست داروخانه های استان تهران

لیست داروخانه های استان البرز

ارتباط با ما
مدرن ترین کلینیک پوست و مو در کشور

کاشت ابروی اقساطی در کلینیک معتبر

ابروها تاثیر بسزایی در زیبایی چهره افراد دارند و به همین دلیل افراد خواهان ابروهای پرپشت و پرتراکم هستند.
هرچه ابروها از تراکم بیشتری برخوردار باشد باعث می‌شود، چشم‌ها درشت‌تر به نظر بیاید به همین دلیل افراد از روش‌های مختلفی به منظور افزایش تراکم ابروها استفاده می‌کنند، که از این روش‌ها می‌توان مزوتراپی، prp، استفاده از داروها را نام برد، ممکن است استفاده از این روش‌های درمانی نتایج مثبتی به همراه داشته باشد، اما به منظور دریافت نتایج دائمی و ماندگار باید این روش‌ها بعد از مدتی مجدداً تکرار شود، به همین دلیل افراد ترجیح می‌دهند از روشی استفاده کنند که دارای نتایج دائمی و ماندگار باشد و نیازی به تکرار آن نباشد.
به طور کلی ریزش ابروها به دلایلی مانند تغییرات هورمونی بدن، استرس، افزایش سن و ژنتیک ایجاد می‌شود، علاوه بر این در صورتی که فرد به بیماری زمینه‌ای مبتلا باشد، امکان ریزش ابروها نیز وجود دارد، به منظور درمان ریزش ابروها نیز ابتدا باید دلیل ریزش آنها مشخص شود و در صورت درمان، امکان متوقف شدن ریزش ابروها نیز وجود دارد.
کاشت ابرو یک روش جراحی زیبایی است که به شما ابروهای دلخواه و زیبا می‌دهد.

کاشت ابروی اقساطی در کلینیک معتبر
اگر به دنبال انجام این روش هستید و تمایل به پرداخت به صورت اقساط دارید، ابتدا باید یک کلینیک معتبر و متخصص در زمینه کاشت ابرو پیدا کنید.
سپس با کلینیک تماس بگیرید و درخواست اقساطی انجام این روش را ارائه دهید.
دقت داشته باشید که امکان پرداخت به صورت اقساط بستگی به کلینیک و شرایط آنها دارد.
بعضی از کلینیک‌ها ممکن است این امکان را فراهم کنند، در حالی که دیگران از شما خواسته‌اند، که مبلغ را به صورت یکجا پرداخت کنید.
بنابراین، مهم است که با کلینیک تماس بگیرید و شرایط مربوط به پرداخت اقساطی را در مقابل آنها مطرح کنید و تمام جزئیات را قبل از شروع روش کاشت ابرو بررسی کنید.
همچنین، اطمینان حاصل کنید که کلینیک انتخابی شما دارای مجوزهای مورد نیاز و تجربه کافی در زمینه کاشت ابرو است، تا از انجام این روش بهترین نتیجه را بگیرید.
به طور کلی یک امکان فوق العاده برای افرادی که توانایی پرداخت هزینه عمل کاشت مو را به صورت یکجا ندارند، کاشت ابرو اقساطی می‌باشد که این گزینه برای تمام متقاضیان فراهم می‌باشد، زیرا ممکن است برخی افراد به دلیل هزینه کاشت ابرو از انجام عمل کاشت صرف نظر کنند.
طرح اقساطی کاشت ابرو باعث می‌شود تمامی زیباجویانی که به افزایش تراکم ابروها با روش کاشت ابرو تمایل دارند، بتوانند از بهترین خدمات بهره‌مند شوند و به راحتی کاشت ابرو انجام دهند و هزینه آن را به صورت اقساطی پرداخت کنند.
در واقع هزینه کاشت ابروی اقساطی با هزینه عادی متفاوت نیست، اما افراد زیباجو می‌توانند در چند قسط این هزینه را پرداخت کنند، برای پرداخت اقساطی هزینه کاشت ابرو هر کلینیک ممکن است شرایط خاص خودش را داشته باشد که بدین منظور باید با کلینیک تماس برقرار نمایید.

مراحل کاشت ابرو قسطی به چه صورتی می باشد؟

کاشت ابروی اقساطی همان کیفیت کاشت ابروی عادی را دارد، اما گاهی برخی افراد بر این باور هستند که ممکن است اقساطی بودن کاشت ابرو باعث کاهش کیفیت آن شود، اما باید بدانید از همان روش و تجهیزاتی که در کاشت ابروی معمولی استفاده می‌شود، در کاشت ابروی اقساطی نیز استفاده می‌شود.
در واقع کاشت ابرو یک عمل سبک و کم عارضه می‌باشد بنابراین تنها در یک جلسه و به راحتی پزشک می‌تواند این عمل زیبایی را انجام دهد و به ابروهای شما حجم مورد نیاز را بدهد.
مراحل کاشت ابرو به صورت کلی عبارتند از:

۱- مشاوره و بررسی اولیه
در این مرحله، شما با یک متخصص زیبایی یا پزشک پوست مشاوره می‌کنید.
شما می‌توانید در این جلسه نیازها و ترجیحات خود را مطرح کنید و با پزشک به برنامه‌ریزی کاشت ابرو بپردازید.

۲- طراحی ابرو
پس از مشاوره، ابروهای مورد نظر شما طراحی می‌شوند.
شما می‌توانید شکل، اندازه، و نقطه شروع و پایان ابروها را با پزشک خود تعیین کنید.

۳- آماده‌سازی پوست
پوست اطراف محل کاشت ابرو برای جراحی آماده می‌شود.
این ممکن است شامل تمیزکاری و ضدعفونی کردن باشد.

۴- کاشت ابرو
از روش‌های مختلفی به منظور کاشت ابرو استفاده می‌شود که از این روش‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

– کاشت ابرو به روش FUT
یکی از رایج‌ترین و بهترین روش‌های کاشت ابرو، کاشت ابرو به روش FUTمی‌باشد که یکی از قدیمی‌ترین روش‌های کاشت ابرو می‌باشد و در صورتی که به صورت اقساطی این کاشت ابرو صورت گیرد، تنها تفاوت آن با سایر روش‌ها اقساطی بودن آن می‌باشد و تفاوتی در نحوه برداشت گرافتها ایجاد نخواهد کرد.
معمولاً پشت گوش و پشت سر در این روش به عنوان بانک مو انتخاب می‌شوند، زیرا موهای این ناحیه شباهت بسیاری با موهای ابرو داشته و بسیار نازک می‌باشد، برای انجام این روش کاشت ابتدا در ناحیه بانک مو، بی‌حسی موضعی صورت می‌گیرد و با ایجاد برش در ناحیه مورد نظر نوار باریکی از گرافتها برداشت می‌شود، سپس این نوار باریک در زیر میکروسکوپ قرار داده می‌شود، تا گرافت های سالم
جداسازی شود، سپس در ناحیه ابرو به وسیله سوزن‌های مخصوص شکاف‌های ریزی ایجاد می‌شود و گرافت های برداشته شده با توجه به خواب ابروها با زاویه مناسب در این محل کاشته می‌شود.

– کاشت ابرو به روش FIT
این روش کاشت ابرو، دارای مزایای زیادی نسبت به سایر روش‌ها می‌باشد، در واقع در هنگام برداشت فولیکول‌های مو در این روش کاشت ابرو، جای هیچ گونه زخم اسکاری بر روی پوست سر باقی نمی‌ماند و روشی بدون درد می‌باشد ، به طور کلی برداشت فولیکول‌ها به صورت تک به تک صورت می‌گیرد و سپس در ناحیه ابروها کاشت داده می‌شود و بلافاصله بعد از عمل کاشت ابرو، موهای کاشته شده شروع به رشد می‌کند، بعد از گذشت ۴ تا ۶ ماه بعد از کاشت می‌توان نتایج کاشت را مشاهده کرده که تا یک سال بعد از کاشت ابروها، رشد موها ادامه خواهد داشت.

-کاشت ابرو به روش SUT
 این روش کاشت مو کاشت ابرو به روش FUT شباهت زیادی دارد، اما دستگاه‌ها و تجهیزاتی که در این روش استفاده می‌شود، پیشرفته‌تر می‌باشد و به صورت اتوماتیک برداشت گرافت ها اقدام می‌کنند، در واقع در این روش دخالت دست وجود ندارد و جای هیچ گونه زخم و اسکاری بر روی سر باقی نمی‌ماند.

۵- مراقبت‌های پساعملیاتی
پس از جراحی، شما ممکن است برای مراقبت از منطقه کاشت ابرو و جلب به توصیه‌های پزشک پیش بروید.
این ممکن است شامل استفاده از یخ، محدودیت در تماس با آب و استفاده از پمادها یا کرم‌های خاص باشد.
در مورد کاشت ابرو به صورت قسطی، شما همچنان ابتدا مشاوره می‌گیرید و پس از تعیین جزئیات و هزینه، ممکن است تعهد به پرداخت اقساط کنید.
توجه داشته باشید که ممکن است شرایط پرداخت اقساطی متفاوتی داشته باشند و با کلینیک و پزشک خود در این خصوص توافق کنید.
همچنین، انتخاب کلینیک معتبر و پزشک ماهر در این جراحی حائز اهمیت است.

هزینه کاشت ابرو قسطی به چه صورت محاسبه می شود؟

کاشت ابرو در تمامی کلینیک‌ها دارای قیمت ثابتی نمی‌باشد و عوامل مختلفی بر هزینه کاشت ابرو تاثیرگذار می‌باشد که از این عوامل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- موقعیت جغرافیایی کلینیک
یکی از عوامل موثر بر هزینه کاشت ابرو، مکان جغرافیایی کلینیک می‌باشد، زیرا با توجه به موقعیت جغرافیایی، کلینیک‌ها باید هزینه‌های مختلفی را پرداخت نمایند، که این هزینه‌ها بر هزینه کاشت ابرو نیز تاثیرگذار می‌باشد و هرچه موقعیت یک کلینیک بهتر باشد، هزینه کاشت ابرو نیز افزایش پیدا می‌کند.

هزینه کاشت ابرو قسطی به چه صورت محاسبه می شود؟

۲- میزان مهارت پزشک
متخصص کاشت ابرو باید به صورت هنرمندانه و با ظرافت صورت گیرد، بنابراین مهارت و تجربه پزشک در این زمینه بسیار با اهمیت می‌باشد و با افزایش مهارت و تجربه پزشک امکان افزایش هزینه کاشت ابرو وجود دارد.

۳- تکنیک کاشت ابرو
از روش‌های مختلفی مانند FUT، SUT،FIT برای کاشت ابرو استفاده می‌شود، که نسبت به سایر روش‌ها تکنیک FUT قدیمی‌تر به حساب می‌آید و هزینه کمتری دارد، اما یکی از جدیدترین روش‌هایی که به منظور کاشت ابرو مورد استفاده قرار می‌گیرد، کاشت ابرو به روش میکروگرافت می‌باشد، که در این روش برای کاشت ابرو دقت و ظرافت بالاتری به کار برده می‌شود و از دستگاه‌ها و ابزارهای هوشمند و پیشرفته استفاده می‌شود، بنابراین نسبت به سایر روش‌های کاشت ابرو هزینه آن بالاتر می‌باشد، با توجه به اینکه شرایط افراد با هم متفاوت می‌باشد، نمی‌توان از یک روش برای همه افراد استفاده کرد.

۴- میزان تراکم
میزان تراکمی که بعد از کاشت ابرو حاصل می‌شود در افراد مختلف متفاوت می‌باشد و برای هر ابرو تعداد گرافت های مورد نیاز متفاوت می‌باشد، برای کاشت ابرو معمولاً بین ۱۰۰ تا ۴۰۰ گرافت نیاز می‌باشد، که با افزایش شدت ریزش ابرو ممکن است تعداد گرافت های مورد نیاز افزایش پیدا کند، برای رسیدن به نتایج مد نظر هر چقدر که تعداد گرافت های مورد نیاز بیشتر باشد، باعث افزایش هزینه کاشت ابرو خواهد شد.

۵- فرم دلخواه ابروها
یکی دیگر از عواملی که بر هزینه کاشت ابرو تاثیرگذار می‌باشد، فرم ابروها می‌باشد در صورتی که فرد خواهان ابروهای پهن‌تر و کشیده‌تری باشد، نیاز به گرافت های بیشتری می‌باشد که این مورد نیز باعث افزایش هزینه‌های کاشت خواهد شد.

۶- تجهیزات کلینیک
برای کاشت ابرو تجهیزاتی که در کلینیک‌های زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرد، متفاوت می‌باشد هرچه کلینیک از تجهیزات و ابزارهای پیشرفته‌تری بهره‌مند شود، باعث افزایش هزینه‌های کاشت خواهد شد، در واقع هرچه تجهیزات به کار برده در کلینیک پیشرفته‌تر باشد، باعث دریافت نتایج نهایی مطلوب‌تر خواهد شد به منظور تخمین دقیق‌تر هزینه‌های کاشت ابرو مراقبت‌های بعد از عمل و داروهای مصرفی را نیز در نظر داشته باشید.
اما مطلبی که باید در اینجا عنوان کنیم این است که کاشت موی اقساطی باعث می‌شود، این هزینه‌ها در چند قسط پرداخت شود و در کیفیت نتایج هیچ تغییری ایجاد نخواهد شد و این گزینه برای افرادی می‌باشد که خواهان ایجاد تغییر در ابروهای خود هستند، اما امکان پرداخت هزینه آن را به صورت یکجا ندارند، بنابراین یک فرصت برای این افراد ایجاد می‌شود.
برای پرداخت اقساطی کلینیک‌ها شرایط مختلفی دارند که باید از طریق تماس با این کلینیک‌ها از این شرایط آگاهی یابید.
برای دقیق‌ترین اطلاعات در مورد هزینه کاشت ابرو، بهتر است با پزشک یا متخصص زیبایی مشورت کنید و از ایشان جزئیات مربوطه را بپرسید.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

آیا کاشت ابرو قسطی در کیفیت آن تاثیرگذار خواهد بود؟

به طور کلی کاشت ابروی طبیعی شامل مراحل زیر می‌باشد:

۱- معاینه ومشورت
در این مرحله ابتدا پزشک متخصص به بررسی بانک موی فرد می‌پردازد، تا با توجه به بانک مو بهترین روش عمل انتخاب شود، همچنین در مورد شرایط جسمانی فرد سوالاتی مطرح می‌کند تا با توجه به نیازهای او بهترین روش انتخاب شود، بر اساس انتظارات مراجعین با استفاده از ابزارهای مختلف متناسب با چهره فرد بهترین فرم ابرو انتخاب می‌شود.

۲- برداشت فولیکول‌ها
مرحله بعدی کاشت ابرو، برداشت فولیکول‌ها می‌باشد که اصولاً از نواحی پشت گوش و کنار سر فولیکول‌های مو به دلیل شباهت زیاد به ابروها برداشته می‌شود، با دقت بالا این فولیکول‌ها استخراج شده تا مورد آسیب قرار نگیرد، در واقع این فولیکول‌ها در زیر میکروسکوپ قرار داده می‌شوند تا باعث جداسازی فولیکول‌های سالم شود.

۳- کاشت گرافت ها
با استفاده از ایمپلنترهای مخصوص در مرحله آخر فولیکول‌های برداشته شده، توسط پزشک در نواحی مورد نظر در ابرو کاشته می‌شود که این کاشت باید با توجه به فرم طراحی ابرو و خواب ابروها صورت گیرد، در واقع زاویه کاشت ابرو بسیار با اهمیت می‌باشد و در صورتی که ابروها در زاویه مناسبی کاشت داده نشود نتایج آن باعث می‌شود ابروها به صورت سیخ و حالت بد داشته باشد، در واقع ظرافت کاشت، تاثیر بسزایی در تضمین رشد و کیفیت نتایج خواهد داشت.
کیفیت کاشت ابرو قسطی  می‌تواند هیچ تفاوتی با کاشت عادی ندارد.
اگر کاشت ابرو توسط یک پزشک یا متخصص ماهر و با استفاده از تجهیزات و مواد مرغوب انجام شود، احتمالاً نتایج بهتر و زیباتری به دست می‌آید.
در عوض، اگر کاشت ابرو توسط شخصی بدون تجربه یا در محیط‌های غیرحرفه‌ای انجام شود، ممکن است کیفیت نهایی آن کاهش یابد و مشکلاتی مانند ناهمگنی و ناپایداری ابروها به وجود آید.
بنابراین، انتخاب پزشک یا متخصص ماهر بسیار مهم است.
همچنین، مراقبت و پساعملیات درست نیز برای حفظ کیفیت کاشت ابرو بسیار مهم است.
پیشنهاد می‌شود با پزشک خود در مورد انتظاراتتان و جزئیات کاشت ابرو صحبت کنید تا به نتایج دلخواهتان برسید.

یک عمل زیبایی که دارای نتایج دائمی و ماندگار می‌باشد و باعث می‌شود ابروها به تراکم مناسب با حالت دلخواه برسد کاشت ابرو می‌باشد، که برای افرادی با ابروهای کم پشت گزینه مناسبی می‌باشد و یا ممکن است ابروهای افراد دارای فرم مناسبی نباشند که با انجام این عمل کاشت می‌توانند، نتایج دلخواهی کسب کنند، در واقع کاشت ابرو می‌تواند فرم و حالت مناسبی به ابروها ببخشد.
با روش های مختلف کاشت ابرو انجام می‌گیرد که با توجه به شرایط افراد روش کاشت مناسب انتخاب می‌شود، که هر کدام از این روش‌ها از تکنیک‌های خاصی استفاده می‌کنند که بر نتایج آن تاثیر می‌گذارد.

از تکنیک‌های کاشت ابرو می‌توان به روش FUT، FIT ،SUT اشاره کرد که در تمامی این روش‌ها بیشتر از ناحیه پشت سر و پشت گوش برای برداشت فولیکول‌های مو استفاده می‌شود، زیرا موهای این نواحی به موهای ابرو شباهت بیشتری دارد، اما پزشک متخصص باید از مهارت کافی در این زمینه برخوردار باشد و با ظرافت بالا به کاشت ابرو بپردازد.
امکان پرداخت اقساطی هزینه کاشت ابرو برای افرادی که نمی‌توانند این هزینه را به صورت یکجا بپردازند در کلینیک عرفان نیایش وجود دارد، در واقع این اقدام باعث می‌شود افراد بتوانند از بهترین خدمات به صورت اقساطی بهره‌مند شوند و به منظور کاهش هزینه‌ها به سمت مراکز نامعتبر نروند.
به طور کلی این هزینه اقساطی با هزینه عادی هیچ گونه تفاوتی ندارد و تنها تفاوت آن در پرداخت هزینه در چند قسط می‌باشد.
برای دریافت اطلاعات دقیقتر در مورد کاشت ابرو قسطی، بهتر است با کلینیک زیبایی مشورت کنید تا از شرایط اقساطی آن اطلاع یابید.

کلام آخر

یکی از پرطرفدارترین روش‌ها به منظور افزایش تراکم ابروها و ایجاد فرم مناسب در آنها کاشت ابرو می‌باشد، این روش زیبایی دارای نتایج دائمی و ماندگار می‌باشد و از موهای طبیعی خود فرد به منظور دریافت نتایج مثبت استفاده می‌شود، که اصولاً از نواحی پشت سر و پشت گوش‌ها به عنوان بانک مو استفاده می‌شود.
اما ممکن است هزینه کاشت ابرو برای برخی افراد بالا باشد و امکان پرداخت آن را به صورت یکجا نداشته باشند، به همین منظور برخی از کلینیک‌ها این فرصت را برای مشتریان فراهم کرده‌اند تا بتوانند هزینه کاشت ابرو را در چند قسط پرداخت کنند.
طرح اقساطی کاشت ابرو به منزله کیفیت پایین آن نمی‌باشد، بلکه تنها باعث می‌شود افراد راحت‌تر بتوانند اقدام به کاشت ابرو کنند.
بنابراین چنانچه خواهان ابروهای زیبا هستید اما توان پرداخت هزینه آن را به صورت یکجا ندارید، می‌توانید با مراجعه به کلینیک‌های معتبر که این خدمات را به صورت اقساطی ارائه می‌دهند، اقدام به کاشت ابرو به صورت اقساطی نمایید و از نتایج این روش زیبایی بهره‌مند شوید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به متن
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات نوشته شده
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x