کلینیک تخصصی زیبایی بیمارستان عرفان نیایش

لوگو کلنیک زیبایی عرفان نیایش
  • خانه
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
خدمات اصلی
خدمات دیگر
ارتباط با ما

لیست پزشکان کشور

لیست داروخانه های استان تهران

لیست داروخانه های استان البرز

ارتباط با ما
مدرن ترین کلینیک پوست و مو در کشور

بهترین کلینیک کاشت مو در رودسر

در این مقاله با بهترین کلینیک کاشت مو در رودسر آشنا خواهیم شد.
از جمله مسائلی که همه افراد با آن روبرو می‌باشند ریزش مو می‌باشد، با توجه به تاثیری که موها در افزایش زیبایی چهره و اعتماد به نفس افراد دارند با ایجاد ریزش مو افراد به دنبال روشی هستند که به درمان این مشکل بپردازند.
روش‌های مختلفی برای تقویت مو و افزایش تراکم آنها وجود دارد که از این روش‌ها می‌توان کاشت مو، مزوتراپی و آمپول‌های تقویتی را نام برد.
برای خانم‌ها و آقایان ریزش مو معمولاً ناراحت کننده و موجب کاهش اعتماد به نفس می‌باشد، که این ریزش ممکن است به صورت دائمی یا موقت باشد عواملی از قبیل مشکلات هورمونی، وراثت، مشکلات پزشکی و افزایش سن، باعث ریزش مو می‌شود که با ایجاد نگرانی افراد از ریزش مو ،ممکن است به جای درمان از روش‌هایی مانند استفاده از کلاه گیس و روش‌های دیگر به منظور پنهان کردی طاسی سر استفاده کنند، که این روش‌ها به صورت موقتی بوده و برای ریزش مو بهتر است از روش‌های اساسی استفاده شود.
به صورت ناگهانی ریزش مو می‌تواند اتفاق بیفتد و گاهی ممکن است به صورت تدریجی باشد، بهتر است قبل از انتخاب روش‌های درمانی با پزشک خود برای درمان ریزش مو مشورت کنید.
یکی از روش‌هایی که به منظور افزایش تراکم موها و زیبایی چهره مورد استفاده قرار می‌گیرد، کاشت مو می‌باشد و در صورتی که توسط پزشک متخصص و با تجربه انجام گیرد، نتایج موثری از آن دریافت می‌شود همچنین نوع تجهیزاتی که به کار گرفته می‌شود، بر نتایجی که از  کاشت مو دریافت می شود تاثیرگذار می‌باشد.
کلینیک‌هایی که از تجهیزات پیشرفته و مجهز استفاده می‌کنند، نتایج بهتری را دریافت می‌کنند در واقع این روش درمانی موجب پوشش طاسی سر شده و تاثیر بسزایی در افزایش اعتماد به نفس افراد دارد.
به طور کلی امروزه طرفداران زیادی از خدمات زیبایی استفاده می‌کنند و به این روش‌ها با توجه به اینکه پیشرفت علم و تکنولوژی رخ داده، اطمینان بیشتری می‌شود.
یکی از این خدمات زیبایی کاشت مو می‌باشد که موجب زیبایی چهره خواهد شد، در صورتی که توسط متخصصین با تجربه و در بهترین کلینیک‌های کاشت مو انجام شود.
در واقع کلینیک‌ها دارای تجهیزات بسیار پیشرفته می‌باشند که موجب دریافت نتایج مثبت می‌شود، زمانی که برای کاشت مو افراد اقدام می‌کنند، در مورد پزشک متخصص و کلینیک کاشت مو تحقیقاتی را انجام می‌دهد و برای انتخاب یک کلینیک تخصصی باید قبل از اقدام به درمان، مشاوره و راهنمایی صورت گیرد و همچنین امکانات و دستگاه‌هایی که در کلینیک مورد استفاده قرار می‌گیرد، نیز بررسی شود، همچنین این کلینیک ها باید به صورت کاملاً بهداشتی و استریل باشند و وسایل و تجهیزاتی که به منظور کاشت مو مورد استفاده قرار می‌گیرند، باید ضدعفونی و تمیز باشند، زیرا یکی از نکات با اهمیت، بهداشت و استریل بودن مکان می‌باشد.
به همین منظور لیست کاملی از کلینیک‌های کاشت موی رودسر را تهیه نموده و با انجام تحقیقات یکی از این کلینیک‌ها را برای کاشت مو انتخاب نمایید.

بهترین کلینیک کاشت مو در رودسر

به منظور انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو باید معیارهایی در نظر گرفته شوند که از این معیارها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- سوابق کلینیک زیبایی

 از ویژگی‌های یک کلینیک سوابق آن می باشد، با توجه به مدت زمان تاسیس و همچنین نظر مراجعان نسبت به سابقه کلینیک، تحقیقات لازم را انجام دهید و با مراجعه به کلینیک و صحبت کردن با مراجعین و مشاهده عکس‌های قبل و بعد آن می‌توانید، از سوابق آنها مطمئن شوید.

۲- سوال از دوستان و آشنایان

 برای انجام کاشت مو ممکن است دوست و یا آشنایی به کلینیک مورد نظر مراجعه کرده باشد، که با صحبت و پرس و جو می‌توانید در مورد خدمات آن اطلاعاتی به دست آورده و به مشاهده نتایج کار بپردازید.

۳- استفاده از اینترنت و سایت‌های مختلف

 برای پیدا کردن یک کلینیک کاشت مو راه‌های بسیار سریع‌تر و معتبرتری نیز وجود دارد، که استفاده از اینترنت و سایت‌های مختلف یکی از بهترین راه‌ها می‌باشد و در مورد کلینیک‌های مختلف شما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحقیق کرده و دستگاه‌ها و خدمات کلینیک را مورد بررسی قرار بدهید و بهترین تصمیم را بگیرید.

بهترین دکتر کاشت مو در رودسر

برای کاشت مو از مهم‌ترین مواردی که باید در نظر گرفته شود، انتخاب پزشک متخصص می‌باشد، زیرا یکی از عواملی که باعث دریافت نتایج فوق العاده در هنگام کاشت مو می‌شود، تخصص و تجربه پزشک می‌باشد.

بهترین دکتر کاشت مو در رودسر
قبل از انجام هر کاری پزشکان بانک موی بیمار را مورد بررسی قرار می‌دهند و به طراحی مدل موی مناسب پس از انجام آزمایشات لازم می‌پردازند و در واقع موهایی که از ناحیه بانک مو برداشته می‌شوند، با دقت و ظرافت بالا بر روی نواحی هدف، در زاویه مناسب انتقال داده می‌شود که بدین منظور باید از تجهیزات و لوازم پیشرفته استفاده شود.

هزینه کاشت ابرو به چه عواملی بستگی دارد؟

در صورتی که کاشت مو در کلینیک‌ها یا مراکز نامعتبر صورت گیرد و پزشکان این مجموعه است از تخصص کافی در این زمینه برخوردار نباشند، باعث ایجاد نارضایتی و احساس پشیمانی خواهد شد و عوارضی مانند اسکار و جای زخم بر روی پوست باقی خواهند ماند، اما در کاشت مو چنانچه پزشک از مهارت و تجربه کافی در این زمینه برخوردار باشد، در نهایت ابروها ظاهر مناسبی داشته و ابروهای کاشته شده مانند موهای ابرو رشد طبیعی دارد.
به منظور کاشت مو باید هزینه‌های آن را نیز در نظر گرفت، عوامل مختلفی بر هزینه کاشت مو تاثیرگذار می‌باشد، از این عوامل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- نوع دستگاه‌ها و تجهیزات مورد استفاده در کلینیک‌ها

از تجهیزات و امکانات مدرن و به روز در برخی از کلینیک‌ها استفاده می‌شود، که این استفاده از تجهیزات پیشرفته باعث می‌شود نتایج مطلوبی از کاشت ابرو دریافت شود و کیفیت کار بسیار خوب و مطلوب باشد که هرچه در کلینیک از تجهیزات پیشرفته‌تری استفاده شود، باعث افزایش هزینه نهایی کاشت ابرو خواهد شد.

۲- پزشکان و متخصصان کلینیک

 یکی دیگر از عوامل موثر بر هزینه کاشت ابرو مهارت و تجربه پزشکان متخصص می‌باشد، که موجب بالا رفتن نتایج مثبت و همچنین افزایش هزینه می‌شود، زیرا مهارت متخصصان و پزشکان تاثیر بسزایی در دریافت نتایج دارد و برای مراجعین با توجه به شرایطی که دارند، روش‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد و باید روش انتخابی مورد نظر، نتیجه با کیفیت به همراه داشته باشد و موجب افزایش رضایت مراجعین شود.
به طور کلی هرچه میزان مهارت و تجربه پزشک بالاتر باشد امکان دریافت نتایج مطلوب افزایش پیدا کردند و ممکن است باعث افزایش هزینه کاشت مو نیز شود.

هزینه کاشت ابرو به چه عواملی بستگی دارد؟

۳- مکان کلینیک

یکی دیگر از عوامل موثر بر هزینه کاشت ابرو، مکان و موقعیت جغرافیایی کلینیک می‌باشد هرچه موقعیت یک کلینیک بهتر باشد، باعث افزایش هزینه پرداختی شده و در نتیجه بر میزان هزینه کاشت مو نیز تاثیرگذار است.

بهترین قیمت کاشت ابرو در رودسر

همانگونه که در بالا ذکر کردیم عوامل مختلفی بر هزینه کاشت ابرو تاثیرگذار می‌باشد، بنابراین با توجه به شرایط فرد و نوع روشی که به منظور کاشت ابرو مورد استفاده قرار می‌گیرد، هزینه کاشت ابرو نیز متفاوت می‌باشد.

بهترین قیمت کاشت ابرو در رودسر
بهتر است به منظور انتخاب کلینیک کاشت مو و انجام کاشت مو، ابتدا هزینه های کلینیک‌های مختلف را مورد بررسی قرار دهید و در صورتی که این کلینیک‌ها از ویژگی‌های لازم برخوردار می‌باشند، با بررسی تفاوت قیمت‌ها، بهترین کلینیک کاشت مو در رودسر را انتخاب نمایید.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

روش‌های پیوند مو

روش‌های مختلفی به منظور کاشت مو مورد استفاده قرار می‌گیرند، که با با استفاده از این روش‌ها نتایج طبیعی و موثری دریافت خواهد شد از این روش‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- روش FUT

در روش FUT  ابتدا در پشت سر که در اصطلاح ناحیه بانک مو می‌باشد، نوار باریکی به عرض ۱ تا ۲ سانتی‌متر و طول ۲۰ الی ۲۵ سانتی‌متر برداشت شده و با دقت زیادی فولیکول‌های مو از این نوار استخراج شده و به منظور کاشت آماده می‌شوند، سپس در ناحیه مورد نظر فولیکول‌های آماده شده کاشت داده می‌شود، با اینکه نتایج این روش درمانی به صورت کاملاً طبیعی می‌باشد، اما یکی از عوارضی که به همراه خواهد داشت، بر جای ماندن جای بخیه در ناحیه بانک مو می‌باشد، که به همین دلیل بعضی از افراد از انجام این شیوه درمانی خودداری می‌کنند.

۲- روش FUE

با استفاده از دستگاه‌های مخصوص در روش FEU به صورت تکی و مجزا فولیکول‌های مو از ناحیه بانک مو استخراج شده و در ناحیه مورد نظر کاشت داده می‌شود، که این موضوع باعث افزایش محدوده بانک مو خواهد شد، برای انجام این روش ابتدا توسط یک پانچ در ناحیه بانک مو حفره کوچکی ایجاد شده و با استفاده از یک پانچ دیگر از بافت نرم اطراف فولیکول‌ها جدا می‌شوند، در واقع استفاده از پانچ کندتر در این مرحله باعث پیشگیری از آسیب رسیدن به بافت نرم اطراف فولیکول‌ها می‌شود؛ در صورتی که کاشت مو به روش Super FUE انجام شود، در این روش به منظور برداشت و کاشت فولیکول‌های مو از دستگاه‌های هوشمند و تمام اتوماتیک استفاده می‌شود، که استفاده از این دستگاه‌ها باعث کاهش خطاهای انسانی شده و در مقایسه با سایر روش‌های کاشت مو در این تکنیک بسیاری از معایب دیده نمی‌شود.

روش‌های پیوند مو

۳- کاشت مو به روش SUT

یکی دیگر از روش‌هایی که به منظور کاشت مو مورد  استفاده قرار می‌گیرد، روش SUT می‌باشد، که نحوه استخراج گرافت ها از ناحیه بانک مو تفاوت این روش با سایر روش‌ها می‌باشد.
برای برداشت گرافت ها در این روش از دستگاه‌های مخصوص استفاده می‌شود که با توجه به نوع دستگاه مورد استفاده در این تکنیک استخراج گرافت ها بسیار بالا می‌باشد، علاوه بر این در این روش نسبت به سایر تکنیک‌ها ضریب حفظ شدگی گرافت ها بیشتر می‌باشد، پس از استخراج فولیکول‌ها آنها را در محلول خاصی قرار می‌دهند تا باعث افزایش احتمال حفظ شدگی آنها شود، که این موضوع تاثیر بسزایی در افزایش کیفیت کاشت مو خواهد داشت.

۴- کاشت مو به روش HRT

از دیگر روش‌های کاشت مو می‌توان به روش HRT اشاره کرد که این روش به عنوان روش ترمیم مو نیز شناخته می‌شود، که در این روش موهای کاشته شده کاملاً مصنوعی بوده اما برای ساخت این موها گرافت های مو یه فرد نیز در نظر گرفته می‌شود، بنابراین قبل از انجام کاشت مو ابتدا ویژگی‌ها و گرافت های موی فرد به طور دقیق مورد بررسی قرار داده می‌شود و جنس و رنگ موهای ساخته شده به موهای خود فرد بیشترین شباهت را خواهد داشت، اما با توجه به تلاش زیادی که در این زمینه صورت می‌گیرد نتایج ترمیم مو به روش HRT مانند روش‌های پیوند موی طبیعی نخواهد بود، در واقع تار موهای کاشته شده مانند تار موهای طبیعی قابلیت رشد نداشته و اندازه آنها ثابت می‌باشد، علاوه بر این بیش از نیمی از گرافت های ساخته شده به روش HRT بعد از یک سال و نیم از بین خواهد رفت و نیاز به ترمیم مجدد موها بعد از یک سال می‌باشد
روش‌ها و تکنیک‌های مختلفی به منظور کاشت مو در ایران مورد استفاده قرار می‌گیرند و باید درمان در یک کلینیک معتبر انجام گیرد، تا درمان موفقیت آمیزی صورت گیرد و برای انجام درمان‌های زیبایی باید در کلینیک‌های معتبر از پزشکان مجرب و متخصص استفاده شود، نحوه کار و تصمیم گیری پزشک، در تمامی مراحل کاشت مو بر کیفیت درمان تاثیرگذار می‌باشد، بنابراین با معاینات اولیه در رابطه با روش مناسب کاشت مو تصمیم گیری می‌شود و برای کاشت مو ابتدا به منظور برداشت شکاف‌های در ناحیه بانک مو ایجاد می‌شود و همچنین به منظور کاشت گرافت ها، نیاز به ایجاد سوراخ‌های ضعیف در ناحیه کاشت می‌باشد، بنابراین پزشک باید از مهارت و تجربه کافی در این زمینه برخوردار باشد، تا موجب رفع عوارض احتمالی و دریافت بهترین نتیجه از پیوند مو شود.
در کلینیک‌های معتبر در رودسر نیز از تجهیزات پیشرفته و به روز استفاده می‌شود و پزشکان این مجموعه‌ها نیز از مهارت کافی در این زمینه برخوردار می‌باشند، شما می‌توانید با بررسی تصاویر کاشت مو در این کلینیک‌ها یک انتخاب مناسب داشته باشید، در صورتی که در انتخاب تکنیک درمانی برای کاشت مو دچار تردید هستید، در این زمینه با فرد متخصصی مشورت کرده و این موضوع را به پزشک اطلاع دهید، که در تصمیم گیری، پزشکان با تجربه‌ای که در این زمینه دارند، می‌توانند کمک شایانی به شما کنند، در واقع پس از بررسی وضعیت بانک مو، پزشک بهترین روش مناسب پیوند مو را با توجه به شرایط شما انتخاب می‌کند.
به صورت کلی در تمامی این روش ها، قبل از آن باید اقداماتی صورت گیرد، تا موجب کاهش عوارض و دریافت نتایج مطلوب‌تر شود.

از مراقبت‌های پیش از کاشت مو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- تحقیق و مشاوره

قبل از انجام کاشت مو بهتر است یک وقت مشاوره از پزشک متخصص کاشت مو بگیرید و درباره کاشت مو و نتایج آن گفتگو نمایید، با اینکه این روش درمانی برای اکثر افراد قابل استفاده می‌باشد، اما ابتدا باید توسط متخصص موهای شما مورد بررسی قرار گیرد، تا نوع ریزش مو و وضعیت موها به خوبی بررسی شود تا درباره کاشت موی سر و انتخاب مناسب‌ترین روش کاشت، تصمیم آگاهانه‌ای بگیرید.

۲- انتخاب کلینیک

با توجه به اینکه کاشت مو یک عمل جراحی بسیار حساس و مهم می‌باشد، بنابراین تخصص و مهارت کافی پزشک متخصص از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد، بنابراین پیش از کاشت مو در مورد کلینیک و پزشک مناسب تحقیقات کافی انجام دهید.

۳- رژیم غذایی

قبل از اقدام به کاشت مو در رژیم غذایی خود تغییراتی اعمال کنید و مواردی را در رژیم غذایی بگنجانید که باعث افزایش ترمیم و بهبودی و کاهش دوره نقاهت می‌شود، اما باید این مطلب را در نظر بگیرید در غذا خوردن زیاد روی و پرخوری توصیه نمی‌شود، از خوردن مواد غذایی زیاد ۲۴ ساعت قبل از عمل جراحی اجتناب کرده و از مواد غذایی حاوی مقادیر مناسب کربوهیدرات قند و پروتئین استفاده کنید.

۴- مصرف داروها

پیش از کاشت مو اکثر پزشکان و متخصصان توصیه می‌کنند، در مورد مصرف برخی از داروها احتیاط نموده و با پزشک مشورت نمایید، به عنوان مثال مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند ویتامین e، آسپرین وارفارین قبل از کاشت مو ممنوع می‌باشد، مصرف هرگونه داروی ضد انعقاد خون به دلیل اینکه موجب افزایش احتمال خونریزی شدید در طی عمل خواهد شد، برای مدتی باید به تعویق بیفتد، مصرف مکمل‌ها و ویتامین‌ها نیز پیش از عمل جراحی ممنوع می‌باشد، در صورتی که مصرف برخی داروها برای شماضروری می‌باشد، طبق نظر پزشک می‌توانید به مصرف این داروها ادامه دهید و یا از داروهای جایگزین استفاده شود.

۵- عدم استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی

در صورتی که قبلاً از داروهای تقویتی مو استفاده کرده‌اید، به مدت یک هفته پیش از کاشت مو مصرف آن را قطع کنید و پس از عمل جراحی و بهبودی کامل مصرف آن را با مشورت و تایید پزشک ادامه دهید.

۶- عدم مصرف الکل و دخانیات

 یکی از عواملی که موجب رقیق شدن شدید خون می‌شود، مصرف الکل می‌باشد، بنابراین به مدت یک ماه پیش از عمل کاشت مو از مصرف هرگونه مشروبات الکلی به منظور کاهش احتمال خونریزی اجتناب کنید، تاثیرات دخانیات بر روی خون نیز مانند الکل می‌باشد بنابراین یک ماه پیش از کاشت مو توصیه می‌شود، از مصرف سیگار و قلیان اجتناب شود و پس از عمل تا بهبودی کامل از مصرف آنها خودداری شود.

۷- آماده کردن موها

 پیش از کاشت مو برای روز عمل جراحی از پزشک خود در مورد میزان کوتاهی موی پشت سر و دو طرف سر سوال کنید و برای رفع سفیدی موهای اطراف گوش و قسمت‌های دیگر چند روز پیش از عمل از رنگ مو استفاده نمایید، همچنین برای عمل کاشت مو، موها تمیز بوده و هیچگونه آلودگی بر سطح آن نباشد.

۸- برای رفتن به کلینیک با یکی از آشنایان هماهنگ باشید.

برای عمل جراحی شما باید در موعد مقرر در کلینیک حضور پیدا کنید و حتی الامکان پیش از کاشت مو با یکی از نزدیکان، برای همراهی شما هماهنگ باشید با توجه به اینکه در عمل کاشت مو از داروهای بی‌حسی و بیهوشی استفاده می‌شود، احتمالاً آمادگی لازم را برای رانندگی نخواهید داشت، بنابراین لازم است که یکی از اقوام به همراه شما باشد.

کاشت مو با ضمانت‌نامه

در صورتی که کاشت مو با موفقیت انجام گیرد، باعث دریافت نتایج کاملاً طبیعی و موهای پرپشت شده و می‌تواند باعث عوض شدن روال زندگی شما شود، اما باید قبل از کاشت مو این موضوع را در نظر داشته باشید که احتمال با شکست مواجه شدن پیوند مو وجود دارد، با اینکه ۹۰ درصد افراد از نتایج کاشت راضی می‌باشند، اما ممکن است برخی افراد به دلیل شرایطی که دارند از پیوند مو نتایج دلخواه را کسب نکنند، عوامل مختلفی باعث ناموفق بودن کاشت مو می‌شود که برخی از این عوامل قابل ترمیم و رفع می‌باشد، به همین دلیل برای اطمینان خاطر مراجعین برخی کلینیک‌ها و مراکز معتبر کاشت و پیوند مو در رودسر ضمانت‌نامه کتبی به مراجعان خود می‌دهند، این ضمانت نامه‌ها در کلینیک‌های مختلف محتوای متفاوتی دارند، اما به طور کلی در این ضمانت نامه‌ها قید می‌شود، چنانچه نتایج حاصل از پیوند مو با شکست مواجه شود، با هزینه بسیار کم و یا به طور رایگان به ترمیم آن پرداخته می‌شود.

کاشت مو با ضمانت‌نامه
در کاشت مو اصولاً از ناحیه اطراف سر و پشت سر به منظور بانک مو استفاده می‌شود امافولیکول‌ها بعد از کاشت در ناحیه مورد نظر پس از چند ماه شروع به رشد کرده و به شکل کاملاً طبیعی ظاهر می‌شوند و به تدریج به میزان ضخامت و تراکم آنها افزوده خواهد شد و دیگر دچار ریزش نمی‌شود، اما ممکن است کاشت مو برای برخی افراد موفقیت ۱۰۰ درصدی نداشته باشد، و در مواردی با شکست مواجه شود و رشد مورد انتظار در فولیکول‌ها حاصل نشده و از تراکم پایینی موها برخوردار شوند، از عواملی که باعث با شکست مواجه شدن نتایج کاشت طبیعی مو می‌شود، می‌توان به عفونت پس از کاشت، جدی نگرفتن مراقبت‌های پس از کاشت، پزشک بی تجربه اشاره کرد.
در واقع ارائه ضمانت‌نامه در مورد کاشت مو باعث اطمینان خاطر در مشتریان شده و آنها با خیال راحت می‌توانند به کلینیک مراجعه کنند و مطمئن خواهند بود که کلینیک از مهارت پزشکان خود اطمینان دارد و هیچ تردیدی برای آنها باقی نخواهد ماند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به متن
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات نوشته شده
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x