کلینیک تخصصی زیبایی بیمارستان عرفان نیایش

لوگو کلنیک زیبایی عرفان نیایش
  • خانه
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
خدمات اصلی
خدمات دیگر
ارتباط با ما

لیست پزشکان کشور

لیست داروخانه های استان تهران

لیست داروخانه های استان البرز

ارتباط با ما
مدرن ترین کلینیک پوست و مو در کشور

تزریق بوتاکس برای درمان لبخند لثه ای

یکی از مواردی که باعث زیبایی چهره افراد می شود، لبخند است، اما گاهی لبخند بعضی از افراد به گونه ای می باشد، که لثه های آنها نیز مشخص بوده و ظاهر زیبایی بر روی چهره آنها ندارد و این موضوع باعث کاهش اعتماد به نفس افراد شده و به همین خاطر سعی می کنند در اجتماعات کمتر لبخند بزنند و چهره جدی داشته باشند.
به طور معمول در هنگام لبخند زدن میزان بسیار کمی از لثه ها مشخص می باشد، اما در زمان لبخند لثه ای، لثه مشاهده شده، بیش از اندازه می باشد و باعث می شود، تناسب خوبی بین لب و دندان و لثه نباشد و باعث کاهش جذابیت چهره شود.

تزریق بوتاکس برای درمان لبخند لثه ای
اما اگر با این مشکل مواجه هستید، نگران نباشید، راهکارهای مختلفی برای درمان لبخند لثه ای وجود دارد که یکی از این راهکارها، تزریق بوتاکس می باشد.
اما قبل از اینکه در مورد این شیوه درمانی صحبت کنیم، بهتر است با عوامل ایجاد لبخند لثه‌ای آشنا شوید.

چه عواملی باعث ایجاد لبخند لثه ای می شود؟

عوامل مختلفی باعث ایجاد لبخند لثه ای می شود که از این عوامل می توان موارد زیر را نام برد.

۱- ایجاد اختلال در رشد فک

اگر در هنگام رشد فک، برآمدگی در آن ایجاد شود، باعث می شود دندان ها شکل خاصی داشته باشد و باعث ایجاد لبخند لثه ای شود.

۲- قرار گرفتن غیر طبیعی دندان ها در داخل لثه

اگر زمانی که دندان ها رشد می کند، به صورت غیر طبیعی بر روی لثه ها قرار بگیرد، باعث ایجاد لبخند لثه ای می شود. در واقع رشد غیر طبیعی دندان ها باعث می شود، میزان زیادی از دندان توسط لثه، پوشانده شود و در هنگام لبخند زدن میزان بیشتری از لثه مشخص شود.

۳- انقباضات بیش از اندازه لب بالایی

زمانی که حرکت لب بالایی شما، بیش از اندازه طبیعی باشد؟ باعث می شود در هنگام لبخند زدن، بافت لثه بیشتر مشخص شود.

چه عواملی باعث ایجاد لبخند لثه ای می شود؟

۴- هیپوپلازی لثه

گاهی بعضی از بیماری ها، باعث ایجاد التهاب در لثه می شود و وجود التهاب باعث می شود، هنگام لبخند زدن بخش بیشتری از لثه ها واضح شود، بنابراین چنانچه به بیماری خاصی مبتلا هستید، برای رفع این مشکل باید به درمان بیماری، بپردازید.
لبخند لثه ای بر اساس نمایان شدن میزان بافت لثه،به درجه بندی خفیف، متوسط و شدید تقسیم بندی می شود.
روش تزریق بوتاکس برای درمان لبخند لثه ای با تزریق ماده ای پروتئینی انجام می‌شود، که این پروتئین باعث انسداد سلول های عصبی و شل شدن عضلات می‌شود و از تحرک و انقباضات عضلانی جلوگیری می کند.
در واقع این تحرکات باعث ایجاد چین و چروک بر روی صورت می شود و تزریق بوتاکس باعث کم کردن این تحرکات شده و از ایجاد چین و چروک و در نتیجه لبخند لثه ای جلوگیری می کند.
این ماده در عضله لب بالا تزریق می شود و باعث شل شدن عضلات این ناحیه شده و در نتیجه لب بالا، انقباضات کمی دارد و در هنگام لبخند زدن میزان کمتری از لثه ها مشخص می شود.
اما چنانچه لبخند لثه ای به دلیل ناهنجاری در فک ایجاد شود بهتر است، ابتدا فک جراحی شود و چنانچه با رفع این مشکل، لبخند لثه ای درمان نشد، از تزریق بوتاکس استفاده شود.
به دلیلی که تزریق بوتاکس یک روش غیر تهاجمی می باشد، میزان عوارض آن بسیار کم بوده و بسیاری از افراد از این روش درمانی استفاده می کنند.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مراحل درمان لبخند لثه ای

یک یا دو واحد بوتاکس برای رفع لبخند لثه ای مورد نیاز است. بوتاکس در ناحیه بین لب بالایی و بینی تزریق می شود تا ماهیچه هایی که هنگام لبخند زدن منقبض یا بلند می شوند سفت شود و به شما امکان می دهد بدون نشان دادن لثه لبخند بزنید.

  • قبل از درمان

قبل از شروع درمان لبخند لثه ای، دهان شما به خوبی معاینه می شود و در صورتی که روش تزریق بوتاکس برای شما پاسخگو باشد، از این روش درمانی استفاده می شود.
اما قبل از انجام این شیوه درمانی، شما باید با نحوه تزریق بوتاکس و همچنین عوارض آن، آشنایی داشته باشید و در مورد وضعیت عمومی خود و سوابق پزشکی اطلاعاتی را به پزشک ارائه دهید، تا روند درمان به خوبی انجام شود و شما با آگاهی کامل اقدام انجام این شیوه درمانی کنید.

  • درمان

در این مرحله بوتاکس در دو طرف دهان تزریق می شود و این عمل تزریق به مدت زمان ۵ تا ۱۰ دقیقه انجام می شود. تزریق بوتاکس، باعث شل شدن عضلات لب شده و باعث می‌شود میزان کمتری از لثه ها، در هنگام لبخند زدن نمایان شود.
در واقع تزریق با استفاده از سوزن های بسیار ریز انجام می‌شود، که این تزریقات در نقاط خاصی صورت می گیرد، زیرا سه عضله که در ناحیه بین بینی و لب فوقانی وجود دارند، باعث حرکت لب بالا می شود و انجام این تزریقات باعث فلج شدن این عضلات شده، که بعد از ۳ تا ۵ روز نتایج آن مشخص می شود.
اما بعد از ۲ هفته تاثیرات کامل این شیوه درمانی بر روی صورت مشخص می شود. فرد می تواند بعد از تزریق به فعالیت های روزمره بپردازد، تنها مراقبت هایی توسط پزشک ارائه می‌شود، که مراقبت ها باید به خوبی انجام شود.

مراحل درمان لبخند لثه ای

  • پس از درمان

گاهی بعد از تزریق بوتاکس، ناحیه مورد نظر دچار التهاب و تورم می‌شود، بنابراین از ماساژ دادن و دستکاری این ناحیه خودداری شود، این عوارض به صورت موقت می باشد.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

عوارض تزریق بوتاکس جهت درمان لبخند لثه ای

همانگونه که مستحضر هستید، تمام روش های درمانی دارای عوارض مختلفی هستند، اما تزریق بوتاکس به دلیل اینکه به صورت غیر تهاجمی انجام می شود، میزان عوارض آن کم می باشد، اما میزان مهارت اپراتور نیز بر روی این عوارض تاثیر گذار می باشد.
در صورتی که اپراتور در این زمینه حرفه‌ای باشد، به گونه‌ای تزریق را انجام می‌دهد که میزان عوارض به حداقل برسد همچنین انجام مراقبت های قبل از تزریق و بعد از آن نیز بر میزان این عوارض تاثیر گذار می باشد.
اما از عوارضی که ممکن است بعد از تزریق به وجود بیاید می توان موارد زیر را نام برد

۱- احتمال ایجاد کبودی در ناحیه مورد نظر که این کبودی به صورت موقت می باشد و بعد از چند ساعت از بین می رود، برای کاهش کبودی می توان از کمپرس یخ استفاده کرد.

۲- ایجاد تورم و قرمزی در محل تزریق

۳- با تزریق بوتاکس عضلات لب شل شده و حرکت آن ها به صورت غیر ارادی می باشد، بنابراین  در هنگام بروز احساسات ممکن است، در چهره افراد عدم تقارن ایجاد شود.

عوارض تزریق بوتاکس جهت درمان لبخند لثه ای

۴- پایین آمدن پلک یا ابرو

۵- داشتن سردرد بعد از تزریق

تمامی عوارض ذکر شده به صورت موقت می باشد و چند روز بعد از درمان کاملا از بین می رود و هیچ اثری از آنها باقی نمی ماند، اما چنانچه این عوارض شدت یافت، پزشک را در جریان قرار دهید.

مزایای تزریق بوتاکس برای درمان لبخند لثه ای

۱- این روش درمانی بسیار سریع انجام می شود و نتایج آن به سرعت بر روی صورت نمایان می شود.

۲- باعث ایجاد تقارن و تناسب بین لب ها، لثه و دهان می شود.

۳- یکی از نواحی که بیشتر مستعد چروک شدن می باشد، اطراف دهان می باشد، زیرا انقباضات در این ناحیه بیشتر می باشد، با تزریق بوتاکس، میزان چین و چروک اطراف دهان کاهش پیدا می کند و باعث افزایش کلاژن سازی در این ناحیه و جوانی اطراف لب می شود.

مزایای تزریق بوتاکس برای درمان لبخند لثه ای

۴- نتایج این روش درمانی به صورت طبیعی بر روی صورت نمایان می شود.

۵- نسبت به سایر روش های درمانی، دارای هزینه کمتری می باشد.

۶- دوره نقاهت ندارد و فرد می تواند بعد از تزریق به کارهای روزمره بپردازد.

۷- هیچگونه دردی متوجه فرد نمی شود و افرادی که دارای حساسیت بالایی هستند، می توانند قبل از انجام تزریق، از بی حس کننده های موضعی استفاده کنند.

مراقبت های قبل از درمان لبخند لثه ای

۱- قبل از انجام تزریق، صورت خود را باید کاملا پاکسازی کنید و هیچگونه مواد آرایشی بر سطح آن نباشد.

۲- به مدت سه روز قبل از انجام تزریق از استعمال دخانیات و مشروبات الکلی خودداری کنید.

۳- چنانچه به بی حس کننده های موضعی حساسیت دارید، این موضوع را با پزشک در میان بگذارید.

مراقبت های قبل از درمان لبخند لثه ای

۴- یک روز قبل از تزریق بوتاکس، از داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین و وارفارین مصرف نکنید، زیرا مصرف این داروها باعث افزایش التهاب و تورم در ناحیه تزریق می شود.

مراقبت های بعد از درمان لبخند لثه ای

۱- امکان دارد بعد از تزریق بوتاکس ناحیه مورد نظر دچار تورم و قرمزی شود که برای کاهش التهاب می توانید از کمپرس یخ استفاده کنید.

۲- از دستکاری و ماساژ دادن ناحیه درمان خودداری کنید، زیرا باعث انتقال ماده تزریقی به سایر قسمت های صورت و آسیب عضلات آن می شود.

۳- به مدت یک هفته بعد از تزریق، از انجام فعالیت‌های سنگین خودداری شود.

۴- به مدت سه روز بعد از تزریق بوتاکس، از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید.

۵- از انجام فعالیت هایی که باعث خم شدن زیاد می شود، خودداری کنید.

۶- در هنگام استراحت به گونه‌ای بخوابید که سر بالاتر از سایر قسمت های بدن باشد، همچنین روی صورت نخوابید.

مراقبت های بعد از درمان لبخند لثه ای

۷- به مدت ۲۴ ساعت بعد از تزریق بوتاکس، قرص های رقیق کننده خون مانند آسپرین، وارفارین و همچنین ویتامین ای مصرف نکنید.

۸- به مدت دو روز بعد از تزریق، از رفتن به سونا و استخر، همچنین دوش گرفتن با آب داغ خودداری شود.

۹- به مدت یک روز بعد از تزریق بوتاکس، از انجام اصلاح صورت به دلیل ایجاد فشار بر ناحیه تزریق بوتاکس خودداری شود.

۱۰- یکی از موارد تاثیر گذار بر نتایج بوتاکس تغذیه مناسب می باشد، همچنین از نوشیدنی های الکلی نباید استفاده شود.

میزان درد تزریق بوتاکس جهت درمان لبخند لثه ای

بیشتر افراد برای استفاده از این شیوه درمانی بیشتر نگران درد در حین تزریق می باشند، همانگونه که در بالا نیز ذکر کردیم، این روش به صورت غیر تهاجمی انجام می شود، بنابراین میزان عوارض آن کم می باشد و همچنین دردی که متوجه افراد می شود، بسیار کم بوده و بستگی به آستانه تحمل افراد دارد، زیرا سوزن هایی که برای تزریق استفاده می شود، بسیار ظریف می باشد، در صورتی که آستانه تحمل درد شما بالا می باشد، استفاده از این شیوه درمان، درد زیادی را متوجه شما نخواهد کرد، اما چنانچه از حساسیت زیادی برخوردار هستید، بهتر است این موضوع را با پزشک در میان بگذارید تا با استفاده از بی حس کننده های موضعی یا کمپرسی یخ درد را کاهش دهد و شما با خیال راحت تزریق را انجام دهید.

میزان درد تزریق بوتاکس جهت درمان لبخند لثه ای

نکات مهم جهت تزریق بوتاکس

استفاده از این شیوه درمانی تاثیر زیادی در رفع چین و چروک های سطحی دارد، بنابراین می توانید با هدف درمان لبخند لثه ای چین و چروک ناحیه مورد نظر را نیز کاهش دهید.

۱- چنانچه داروی خاصی مصرف می کنید، قبل از اقدام به تزریق، پزشک را در جریان قرار دهید. زیرا استفاده از بعضی داروها، باعث تاثیرات منفی بر  نتایج درمان شده و میزان عوارض آن را افزایش می دهد.

۲- برای کاهش درد، بهتر است یک ساعت قبل از تزریق از بی حس کننده های موضعی استفاده کنید، تا با آرامش خاطر بیشتری تزریق انجام شود.

۳- بعد از استفاده از بی حسی، پزشک ناحیه مورد نظر را با پاک کننده های مخصوص پاک می کند، بنابراین می توانید برای بی حسی بیشتر از کمپرس یخ استفاده کنید، استفاده از کمپرس یخ علاوه بر تاثیری که بر بی حسی ناحیه مورد نظر دارد، باعث کاهش کبودی و تورم بعد از تزریق می شود.

۴- در انتخاب پزشک مورد نظر دقت کنید، زیرا مواد تزریقی باعث فلج شدن عضلات شده و در صورتی که با مهارت این کار انجام نشود، ممکن است باعث ایجاد آسیب های زیادی بر روی صورت شود.

نکات مهم جهت تزریق بوتاکس

۵- انتظارات واقع گرایانه از نتایج درمان داشته باشید و حتما این انتظارات را با پزشک در میان بگذارید.

۶- نتایج این شیوه درمانی به صورت دائمی نمی باشد و برای ماندگاری آن باید بعد از چند ماه مجددا تمدید شود.

۷- در هنگام استحمام دقت کنید که آب بیش از اندازه گرم نباشد و از ماندن طولانی در حمام و همچنین ایجاد فشار بر روی ناحیه درمان خودداری شود.

۸- به مدت ۲۴ ساعت بعد از تزریق بوتاکس بهتر است از شستن صورت خودداری شود و در صورت ضرورت این کار را با پنبه آغشته به آب انجام دهید.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

تزریق بوتاکس برای چه افرادی مناسب نیست؟

۱- افرادی که نسبت به مواد استفاده شده در بوتاکس حساسیت دارند.

گاهی افراد، بعد از تزریق بوتاکس پوست آن‌ها دچار حساسیت‌های می‌شود، که این حساسیت‌ها ممکن است در ناحیه تزریق و سایر قسمت های بدن ایجاد شود و در صورتی که برای اولین بار تزریق بوتاکس انجام می دهید، حتما پزشک را در جریان قرار دهید تا قبل از اینکه این شیوه درمانی مورد استفاده قرار گیرد، ابتدا تست شود.

۲- خانم هایی که در زمان بارداری هستند، نباید از این شیوه درمانی استفاده کنند.

همانگونه که در بالا نیز کردیم، تزریق بوتاکس ممکن است، باعث ایجاد حساسیت در افراد شود و به دلیل اینکه، نوع حساسیت های جنین مشخص نمی باشد، استفاده از این شیوه درمانی برای خانم های باردار توصیه نمی شود.

۳-افرادی که داروهای رقیق کننده خون، مصرف می کنند و این داروها جزو درمان آنها می باشد.

گاهی افراد به دلیل بیماری هایی که دارند، باید داروهای ضد انعقاد خون مصرف کنند، تزریق بوتاکس برای این افراد به هیچ وجه توصیه نمی شود، در صورتی که داروهای مصرفی دوز پایینی داشته باشند، می توانند با صلاحدید پزشک از این روش درمانی استفاده کنند.

۴- افرادی که دچار بیماری های خاصی هستند.

گاهی افراد به دلیل بیماری هایی که دارند، داروهایی مصرف می کنند، که مصرف این داروها با ترکیبات بوتاکس تداخل پیدا کرده و باعث ایجاد عوارض زیادی در فرد می‌شود.

تزریق بوتاکس برای چه افرادی مناسب نیست؟

۵- افرادی که ضعف عضلانی دارند.

گاهی بعضی از اندام های افراد به صورت ناگهانی دچار فلج شده و استفاده از بوتاکس باعث تشدید این بیماری می شود.

۶- افرادی که دارای حساسیت های پوستی هستند.

گاهی افراد برای کاهش حساسیت های پوستی از داروهای ضد جوش، آکنه و یا کرم های لایه بردار استفاده می کنند، بنابراین در هنگام استفاده از این داروها، بهتر است تزریق بوتاکس انجام نگیرد.

۷- افرادی که سیستم ایمنی آنها ضعیف می باشد.

چنانچه افراد سیستم ایمنی ضعیفی دارند، بهتر است، تزریق بوتاکس انجام نگیرد، زیرا بوتاکس حاوی باکتری های ضعیف شده می باشد، که به دلیل ضعف سیستم ایمنی، ممکن است این باکتری ها برای سلامت اینگونه افراد مضر باشد.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

هزینه تزریق بوتاکس

عوامل مختلفی بر روی هزینه بوتاکس تاثیر گذار می باشد که این عوامل برای افراد مختلف متغیر می‌باشد. از عوامل تاثیر گذار بر هزینه بوتاکس می توان موارد زیر را نام برد.

۱- میزان تزریق بوتاکس

 یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار بر هزینه بوتاکس میزان ماده تزریقی می باشد، هر چه میزان بوتاکس تزریق شده، بیشتر باشد، هزینه درمانی نیز افزایش پیدا می‌کند که میزان آن قبل از تزریق مشخص نیست و در هنگام عمل تزریق با توجه به ناحیه درمانی، میزان آن مشخص می شود.

۲- میزان سابقه و مهارت پزشک متخصص

امروزه با توجه به استقبالی که از این شیوه درمانی می شود، بسیاری از افراد اقدام به تزریق بوتاکس می کنند، اما باید بدانید که تزریق بوتاکس دارای حساسیت بالایی می باشد و باید توسط افراد حرفه ای انجام شود، هرچه اپراتور و پزشک متخصص از مهارت و سابقه بیشتری در این زمینه برخوردار باشد، امکان دارد میزان هزینه تزریق بوتاکس نیز افزایش پیدا کند.

هزینه تزریق بوتاکس

۳- موقعیت مکانی کلینیک

کلینیک های زیبایی، دارای موقعیت جغرافیایی مختلفی هستند، که موقعیت آنها بر روی هزینه دریافتی تاثیرگذار باشد و هر چه یک کلینیک از موقعیت بهتری برخوردار باشد، میزان هزینه هایی که توسط کلینیک باید برداشته شود، نیز افزایش پیدا می‌کند و افزایش این هزینه ها بر روی هزینه دریافتی از مشتریان نیز تاثیر گذار می باشد.

۴- نیاز به تکرار تزریق

با توجه به نوع آسیب موجود، تزریق بوتاکس در جلسات مختلفی انجام می شود، هر چه تعداد جلسات درمانی، افزایش پیدا کند، هزینه دریافتی نیز افزایش پیدا می کند.

سایر روش های درمانی لبخند لثه ای

۱- پایین آوردن لب برای درمان لبخند لثه ای

چنانچه لبخند لثه ای افراد، به دلیل مشکل وجود مشکل در لب باشد با با پایین آوردن لب بالا و همچنین برداشتن ردیف کوچکی از لثه باعث درمان لبخند لثه ای می شوند. البته این روش به گونه ای می باشد که هیچگونه زخم و جراحتی بر روی صورت نمایان نمی باشد.
اما این روش برای افرادی که دلیل لبخند لثه ای آنها به دلیل اندازه بیش از حد لثه در اطراف دندان می باشد، قابل استفاده نیست.
استفاده از این روش درمانی باعث می شود در هنگام لبخند زدن لب بالا، کمتر بالا رود و لثه ها زیاد نمایان نباشد.

۲- استفاده از لیزر برای درمان لبخند لثه ای

یکی دیگر از روش های درمانی لبخند لثه ای، که بیشتر برای لبخند لثه ای متوسط و شدید کاربرد دارد، استفاده از لیزر می باشد، در این روش درمانی، میزان مشخصی از لثه ها برداشته می شود، تا باعث شود، میزان کمتری از لثه در هنگام لبخند زدن مشخص شود.
اما استفاده از این شیوه درمانی، گاهی در بعضی از افراد، باعث ایجاد حساسیت و خونریزی شدید در لثه ها می شود، چنانچه افراد لثه های حساسی دارند، نمی توانند از این روش درمانی استفاده کنند، طول درمان و هزینه آن نسبت به میزان لبخند لثه ای متفاوت می باشد، اما انجام این روش درمانی ممکن است، عوارضی مانند خونریزی داشته باشد، که این خونریزی بعد از چند روز قطع می شود.

۳-کانتورینگ لثه

کانتورینگ لثه یک عمل جراحی می باشد، که در آن میزان مشخصی از لثه برداشته می شود تا در هنگام لبخند زدن لثه نمایان نبوده و بیشتر دندان ها در لبخند زدن مشخص باشد، استفاده از این روش درمانی ماندگاری بالایی دارد و همچنین میزان عوارض آن کم می باشد و عوارضی که ممکن است بعد از این روش درمانی به وجود بیاید، بعد از ۱۰ روز کاملا از بین می رود، اما در این روش  رعایت کردن بهداشت دهان و دندان بسیار اهمیت دارد و باعث می شود این روش درمانی به صورت دائمی و ماندگار باشد.
در واقع استفاده از این شیوه درمانی باعث می شود تناسب زیادی بین لب، لثه و دهان برقرار شود و چهره فرد زیبا و جذاب شود.

۴- عمل جراحی لبخند لثه ای

در صورتی که سایر روش ها، در درمان لبخند لثه ای تاثیری نداشته باشد، از عمل جراحی برای درمان لبخند لثه ای استفاده می شود، که در این روش فک بالا و پایین و چگونگی اتصال آنها تغییر پیدا می کند.
این روش درمانی در بیهوشی کامل انجام می‌شود و ممکن است میزان خاصی از استخوان های فک حذف شود تا باعث ایجاد توازن در اندازه فک ها شود و باعث شود، هنگام لبخند زدن لثه ها نمایان نشود. دوره نقاهت این روش درمانی طولانی می باشد و نیاز به مراقبت های ویژه دارد. در واقع به عنوان آخرین راهکار برای درمان لبخند لثه ای در نظر گرفته می شود.

3 2 رای ها
امتیازدهی به متن
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات نوشته شده
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x