کلینیک تخصصی زیبایی بیمارستان عرفان نیایش

لوگو کلنیک زیبایی عرفان نیایش
  • خانه
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
خدمات اصلی
خدمات دیگر
ارتباط با ما

لیست پزشکان کشور

لیست داروخانه های استان تهران

لیست داروخانه های استان البرز

ارتباط با ما
مدرن ترین کلینیک پوست و مو در کشور

خارش بعد از لیزر فرکشنال

قبل از اینکه در مورد خارش، بعد از لیزر فرکشنال توضیح دهیم، بهتر است با لیزر فرکشنال، آشنایی داشته باشید.
لیزر فرکشنال یک روش سریع و تاثیر گذار برای از بین بردن مشکلات پوستی مانند چین و چروک، جای جوش، اسکار و بعضی دیگر از مشکلاتی، که در اثر افزایش سن بر روی پوست ایجاد می‌شود، می باشد.
استفاده از این روش درمانی، تاثیر بسزایی در جوانسازی پوست دارد و با کمک لایه برداری که بر روی پوست انجام می‌دهد، باعث از بین رفتن سلول های آسیب دیده پوست و جایگزینی سلول های جدید می شود. لیزر فرکشنال تنها یک نقطه از سطح پوست را مورد هدف قرار می‌دهد، و با از بین بردن لایه های سطحی پوست و ایجاد گرما در بافت های زیرین پوست، موجب تحریک کلاژن سازی می شود، در نتیجه تاثیر به سزایی در جوانسازی پوست و از بین بردن جای زخم و لک های پوستی دارد.

خارش بعد از لیزر فرکشنال
یکی از عوارضی که ممکن است، بعد از لیزر فرکشنال، بر روی پوست ایجاد شود، ایجاد خارش می باشد. این عارضه بیشتر در اثر قدیمی بودن دستگاه لیزر به وجود می آید و در صورتی که از دستگاه های پیشرفته تری برای انجام لیزر فرکشنال استفاده شود، میزان خارش بر روی پوست بسیار کم بوده و یا اصلا ایجاد نمی شود، همچنین میزان مهارت اپراتور بر روی این عارضه تاثیر گذار است.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

آیا لیزر فرکشنال عوارضی هم دارد؟

خارش، برآمدگی های کوچک سفید، تغییر رنگ، تورم و پوسته پوسته شدن همگی قابل انتظار هستند و می توانند از روز بعد از درمان شروع شوند.

۱- گاهی بعد از استفاده از لیزر فرکشنال، پوست کمی پوسته پوسته می شود، که این عارضه با استفاده از کرم های آبرسان از بین می رود.

۲- ممکن است پوست ناحیه ی درمانی، دچار التهاب قرمزی، خارش و سوزش شود که این عوارض طبیعی می باشد و به مدت  دو الی سه هفته بعد از لیزر فرکشنال این عوارض از بین می رود.

۳- گاهی ممکن است ناحیه درمانی دچار تاول شود، که این عارضه برای افرادی که پوست تیره دارند بیشتر محتمل است.

آیا لیزر فرکشنال عوارضی هم دارد؟

۴- گاهی افراد بعد از انجام لیزر فرکشنال، فشار خون آنها دچار اختلالاتی می‌شود، که این عارضه بسیار نادر است.

۵- به مدت چند ساعت بعد از انجام لیزر فرکشنال ممکن است پوست ناحیه مورد نظر سفت شود که این اتفاق نیز یک عارضه طبیعی می باشد و بعد از چند ساعت از بین می رود.

۶- گاهی پوست افراد بعد از انجام لیزر فرکشنال دچار تغییر رنگ می شود که این عارضه بیشتر برای افرادی با پوست تیره ایجاد می شود.

اسکار چیست؟

زمانی که پوست دچار آسیب می شود، کلاژن در بدن تولید شده و موجب ترمیم آسیب دیدگی می شود، مکانی که زخم دچار ترمیم می شود به اسکار معروف می باشد، در واقع امکان دارد اسکار با سایر قسمت‌های پوست یکسان نباشد و دچار برآمدگی و یا فرو رفتگی باشد.
هرچه میزان آسیب پوست بیشتر باشد، ممکن است ترمیم آن نیز طولانی تر شود و جای اسکار بیشتری بر روی پوست باقی بماند.

انواع اسکار با توجه به ظاهر هایی که بر روی پوست ایجاد می کند به انواع مختلف تقسیم می شوند که به شرح زیر می باشد

۱- اسکار هایپرتروفی

 که این نوع از اسکار ها نسبت به سایر بافت‌های پوست، برجسته تر می باشد و به صورت برآمده بر روی پوست ظاهر می شود.

۲- اسکار آتروفیک

 این نوع از اسکار ها نسبت به سایر بافت پوست فرو رفتگی دارد.

۳- اسکار کلوئید

زمانی که ترمیم زخم ها به گونه ای صورت بگیرد که اسکار ایجاد شده، بیشتر از زخم ایجاد شده باشد به این اسکارها، کلوئید گفته می‌شود، که بیشتر افرادی که پوست آنها تیره می باشد، در معرض این نوع اسکار هستند.

اسکار چیست؟

روش های مختلفی برای از بین بردن اسکار وجود دارد که از این روش ها می توان موارد زیر را نام برد.

۱- روش جراحی

 یکی از تاثیر گذارترین روش های درمانی برای از بین بردن اسکار، روش جراحی می باشد، در این روش با برداشتن اسکار و رساندن لبه های زخم در کنار یکدیگر، باعث می‌شوند جای اسکار کم تر به نظر برسد.

۲- روش درم آبریژن

 در این روش با استفاده از سمباده پوست را تراشیده تا بافت مورد نظر کلاژن بیشتری تولید کند، و باعث از بین رفتن بافت اسکار شود.

۳- استفاده از لیزر فرکشنال

 در این روش درمانی، لیزر ناحیه مورد نظر را هدف قرار می‌دهد و با تحریک کلاژن سازی در ناحیه مورد نظر، باعث از بین رفتن جای اسکار می شود.

۴- پانچ این روش درمانی بیشتر برای اسکار های فرو رفته استفاده می‌شود و ناحیه آسیب دیده از بافت پوست جدا شده و به اندازه کوچکتر بر روی پوست ایجاد می شود.

۵- میکرونیدلینگ

 در این روش با استفاده از درمارولر منافذ ریزی در ناحیه درمان ایجاد می شود و موجب تحریک کلاژن سازی شده و پوست های جدید جایگزین پوست های آسیب دیده می شود.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

کاربرد اصلی لیزر فرکشنال

یکی از اصلی ترین کاربردهای لیزر فرکشنال از بین بردن جای اسکار، بر روی پوست می باشد، که این لیزر با تکنولوژی پیشرفته ای که دارد، تاثیر بسزایی در درمان اسکار دارد، بدون اینکه عوارض زیادی برای فرد ایجاد شود. گاهی استفاده از این روش درمانی، ممکن است باعث ایجاد درد، بر روی ناحیه مورد نظر شود، که با استفاده از بی حس کننده های موضعی این درد را کاهش می دهد، بنابراین چنانچه ترک پوستی و یا اسکار بر روی پوست شما ظاهر شده است، می توانید با استفاده از این روش درمانی، اقدام به رفع این این عوارض کنید. از دیگر کاربردهای لیزر فرکشنال می توان موارد زیر را نام برد

۱- استفاده از لیزر فرکشنال برای از بین بردن سیاهی زیر چشم

یکی از روش های درمانی برای از بین بردن سیاهی زیر چشم که در اثر تغییرات هورمونی، موارد ژنتیک و کم‌خوابی ایجاد می‌شود، لیزر فرکشنال می باشد که استفاده از این روش باعث بازسازی پوست می شود و تاثیر بسزائی در درمان دارد. تعداد جلسات درمانی برای رفع این عارضه بستگی به میزان سیاهی دور چشم دارد و به طور معمول ۸ تا ۱۰ جلسه نیاز می باشد تا سیاهی دور چشم به طور کامل از بین برود.

۲- روشن شدن پوست با استفاده از لیزر فرکشنال

 زمانی که از این لیزر استفاده می شود پوست با افزایش کلاژن مواجه می شود و همچنین خاصیت ارتجاعی پوست افزایش پیدا می‌کند و افزایش این موارد باعث کاهش لکه ها و چین و چروک شده و باعث می‌شود فرد پوست درخشان تر و روشن تری داشته باشد.

۳- کمک به لایه برداری پوست

گاهی بعضی از آسیب ها بر روی پوست وجود دارد، که با استفاده از لیزر فرکشنال این آسیب ها کاهش پیدا می کند.

۴- افزایش خاصیت ارتجاعی پوست

 با استفاده از لیزر فرکشنال خاصیت ارتجاعی پوست، به دلیل افزایش تولید کلاژن افزایش پیدا می‌کند و میزان افتادگی پوست به خصوص در ناحیه اطراف چشم از بین می رود.

کاربرد اصلی لیزر فرکشنال

۵- یکی از عوارضی که ممکن است با گشاد شدن رگ ها بر روی پوست ایجاد شود، عارضه تلانژکتازی می باشد که با استفاده از لیزر فرکشنال می توان این عارضه را درمان کرد.

۶- استفاده از لیزر فرکشنال، تاثیر بسزایی در رفع جای جوش، جای خال و جای آبله مرغان بر روی پوست دارد.

۷- در صورتی که چین و چروک های ایجاد شده بر روی پوست، به صورت سطحی باشد، استفاده از لیزر فرکشنال تاثیر بسزایی در رفع چروک ها دارد.

چه عواملی عوارض ناشی از  لیزر مثل خارش بعد از لیزر فرکشنال را کاهش می دهد؟

نتایج حاصل از لیزر فرکشنال در افراد مختلف متغیر می‌باشد، زیرا شرایط افراد و نحوه انجام لیزر متفاوت می باشد. برای اینکه استفاده از لیزر فرکشنال، بر روی پوست نتایج مثبتی داشته باشد و میزان عوارضی که بعد از استفاده از این شیوه درمانی ایجاد می شود، بسیار کم باشد بهتر است به نکات زیر توجه کنید

۱- میزان مهارت پزشک متخصص یا اپراتور

یکی از عوامل تاثیر گذار بر کاهش میزان عوارض بعد از استفاده از لیزر فرکشنال، مهارت پزشک متخصص می باشد، هرچه پزشک در این زمینه تجربه بیشتری داشته باشد و به صورت حرفه‌ای این کار را انجام دهد، آسیب هایی که در اثر این روش درمانی ممکن است، برای فرد ایجاد شود به حداقل می رسد و همچنین عوارض بعد از استفاده از لیزر کاهش پیدا می‌کند و گاهی به صفر می رسد. بنابراین برای استفاده از این شیوه درمانی در انتخاب پزشک متخصص، بسیار دقت و حساسیت به خرج دهید، تا نتایج رضایت بخشی از انجام لیزر دریافت کنید.

۲- نوع دستگاه لیزر مورد استفاده

 یکی دیگر از موارد تاثیر گذار بر میزان عوارض ناشی از لیزر فرکشنال، نوع دستگاه مورد استفاده می باشد. هرچه دستگاه لیزر پیشرفته تر باشد، آسیب هایی که ممکن است برای پوست ایجاد شود کاهش پیدا می‌کند. بنابراین هنگام استفاده از این روش درمانی به این مورد نیز توجه کنید. زیرا چنانچه دستگاه پیشرفته نباشد، منجر به سوختگی پوست می‌شود و این سوختگی باعث ایجاد لکه های پوستی و آسیب های جبران ناپذیری بر روی پوست می شود.

چه عواملی عوارض ناشی از  لیزر مثل خارش بعد از لیزر فرکشنال را کاهش می دهد؟

۳- انجام مراقبت های قبل و بعد از لیزر فرکشنال چنانچه مراقبت های قبل و بعد از لیزر فرکشنال به خوبی انجام شود، تاثیر بسزائی در روند بهبودی و همچنین کاهش عوارض دارد.

چگونه عوارض ناشی از لیزر فرکشنال را کاهش دهیم؟

۱- با استقبالی که امروزه از روش های درمانی و جوانسازی پوست شده است، بسیاری از افراد با تبلیغاتی که در این زمینه انجام می دهند، باعث می شوند، افرادی که در این زمینه اطلاعاتی ندارند، جذب این تبلیغات شده و بدون توجه به مهارت پزشک و اعتبار کلینیک اقدام به استفاده از این شیوه درمانی کنند باید این مطلب را ذکر کنیم که تنها به این وعده و وعید ها توجه نکنید و قبل از استفاده از لیزر فرکشنال به مهارت پزشک و اعتبار کلینیک توجه کنید.

۲- گاهی بعضی از مراکز درمانی برای جذب مشتریان بیشتر، هزینه درمانی کمتری پیشنهاد می‌دهند، اما نباید قیمت کمتر را ملاک انتخاب قرار دهید، زیرا با عوارضی که در اثر حرفه ای نبودن اپراتورها ایجاد می شود، ممکن است آسیب هایی را برای شما ایجاد کند، که میزان هزینه ای که متحمل می شوید، بیشتر از هزینه درمانی باشد.

۳-چنانچه بیماری خاصی مبتلا هستید، پزشک مورد نظر را در جریان قرار دهید.

۴- در صورتی که به دخانیات اعتیاد دارید، حتماً پزشک را در جریان بگذارید.

چگونه عوارض ناشی از لیزر فرکشنال را کاهش دهیم؟

۵- چنانچه داروی خاصی مصرف می کنید، باید پزشک در جریان مصرف این داروها قرار گیرد.

۶- تمامی دستورالعمل های ارائه شده از توسط پزشک باید توسط متقاضیان، به خوبی اجرا شود.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مراقبت های بعد از لیزر

۱- بعد از استفاده از لیزر فرکشنال پوست دچار خشکی می شود، بنابراین بهتر است از کرم های مخصوص ترمیمی استفاده کنید.

۲- بعد از انجام لیزر فرکشنال، پوست دارای حساسیت بالایی می باشد، بنابراین نسبت به عوامل محیطی آسیب پذیر است، بنابراین به مدت دو هفته بعد از لیزر فرکشنال، در معرض مستقیم نور خورشید قرار نگیرد و در صورت لزوم حتما از کرم های ضدآفتاب استفاده کنید.

۳- از دستکاری و ماساژ دادن ناحیه مورد نظر خود داری کنید.

۴- استفاده از پماد زینک اکساید تاثیر بسزایی در روند بهبودی دارد.

۵- برای کاهش عوارض و تسریع بهبودی، پزشک مورد نظر کرم های مخصوص برای شما تجویز می کند، که این کرم ها باید به طور منظم قبل از خواب بر روی پوست مورد استفاده قرار بگیرد.

مراقبت های بعد از لیزر

۶- به منظور کاهش التهابات بعد از انجام لیزر درمانی، می توانید از کمپرس یخ استفاده کنید.

۷- از کرم ضد آفتاب مخصوص پوست هر ۴ ساعت یکبار استفاده کنید.

۸- در صورتی که پوست شما از زخم شده است، می توانید از کرم های آنتی بیوتیک دار استفاده کنید، تا روند بهبودی پوست سریعتر انجام شود.

چه مراقبت هایی را باید قبل از لیزر انجام دهیم؟

چنانچه قبل از هر روش درمانی مراقبت های قبل و بعد از آن را به صورت اصولی انجام دهیم نتایج درمانی آن روش تاثیرات مثبت تری بر روی پوست دارد، لیزر فرکشنال نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد، بنابراین قبل از استفاده از لیزر فرکشنال، باید مراقبت های زیر را انجام دهید.

۱- قبل از استفاده از این شیوه درمانی با دکتر متخصص پوست مشورت کنید و در صورتی که این روش درمانی برای شما مناسب می باشد، اقدام به استفاده کنید.

۲- به مدت دو هفته قبل از استفاده از لیزر فرکشنال، در معرض مستقیم نور خورشید قرار نگیرد و از دستگاه های برنزه کننده پوست استفاده نکنید.

۳- دو هفته قبل از استفاده از لیزر، از داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین، ناپروکسن و سایر داروهای ضد التهابی استفاده نکنید.

چه مراقبت هایی را باید قبل از لیزر انجام دهیم؟

۴- به مدت یک ماه قبل از لیزر فرکشنال، از لایه بردار و محصولات ضد پیری استفاده نکنید.

۵- در جلسه مشاوره ای که برای شما تعیین می شود، انتظارات خود را با پزشک در میان بگذارید.

۶- چنانچه نسبت به درد حساسیت زیادی دارید، پزشک را در جریان بگذارید، تا از کرم های بی حس کننده موضعی بر روی پوست استفاده کند، استفاده از این کرم ها ساعت قبل از انجام لیزر می باشد.

نحوه انجام لیزر درمانی فرکشنال

برای انجام لیزر فرکشنال، ابتدا ناحیه مورد نظر کاملا پاکسازی می شود و سپس بی حس کننده های موضعی که غالباً کرم های بی حس کننده می باشد، بر روی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد و پرتو ها با طول موج مشخصی بر روی ناحیه موردنظر تابانده می شود.
میزان انرژی لیزر مورد استفاده، با توجه به عمق آسیب ها متفاوت می باشد، هر چه میزان این آسیب ها شدیدتر باشد، انرژی لیزر افزایش پیدا می کند.
برای استفاده از این شیوه درمان، سوراخ های ریزی، در پوست ایجاد می‌شود. احتمال ایجاد اسکار و عفونت در این شیوه درمانی بسیار کم باشد و در مدت کمی، میزان عوارض ایجاد شده بر روی پوست کاملا از بین می رود،  میزان این عوارض نسبت به نوع دستگاه متفاوت می شود، بنابراین بهتر است برای کاهش این عوارض، در انتخاب پزشک مورد نظر و دستگاه هایی که مورد استفاده قرار می گیرد، دقت کنید، تعداد جلسات درمانی با توجه به نوع آسیب پوستی، متفاوت می باشد، اما در حد معمول به ۴ الی ۶ جلسه درمانی نیاز می باشد، که طول هر جلسه ی درمان حدود ۳۰ دقیقه می باشد.
گاهی بعد از انجام لیزر ممکن است، پوست دچار سوختگی می‌شود، که این عارضه طبیعی می باشد و جای نگرانی ندارد و بعد از مدتی کاملاً برطرف می‌شود، و در صورت ماندگار شدن، حتماً پزشک را در جریان قرار دهید.

مزایای لیزر فرکشنال

۱- عوارض کم

این روش درمانی به صورت غیر تهاجمی بر روی پوست انجام می شود، بنابراین میزان عوارض ایجاد شده در اثر این روش درمانی بسیار کم می‌باشد و در اغلب افراد بدون عارضه می باشد.

۲- دوره نقاهت کوتاه

با توجه به اینکه این روش به صورت غیر تهاجمی بر روی پوست انجام می شود، نیاز به استراحت ندارد و فرد می تواند بعد از انجام لیزر فرکشنال به فعالیت های روزمره بپردازد.

۳-ماندگاری بالا

استفاده از این روش درمانی نتایج مثبتی بر روی پوست دارد و میزان ماندگاری آن طولانی می باشد.

مزایای لیزر فرکشنال

۴- کاربردهای زیاد

 استفاده از این شیوه درمانی، کاربردهای زیادی دارد، و باعث تغییرات زیادی بر روی پوست می شود. از کاربردهای این روش می توان کوچک کردن روزنه های پوستی، برطرف کردن سیاهی زیر چشم و تاثیر زیاد در رفع کک و مک صورت، افزایش خاصیت ارتجاعی پوست ، از بین بردن افتادگی پوست را نام برد.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

هزینه لیزر فرکشنال

استفاده از این شیوه درمانی تحت حمایت بیمه نمی باشد و فرد باید به صورت شخصی هزینه آن را پرداخت کند، بنابراین هزینه آن برای بسیاری از افراد، دارای اهمیت می باشد. عوامل مختلفی بر روی هزینه انجام لیزر فرکشنال، تاثیر گذار می باشد که از این عوامل می توان موارد زیر را نام برد.

۱- میزان سابقه و مهارت پزشک متخصص

 همان‌گونه که در بالا نیز ذکر کردیم، یکی از موارد مهم در انجام لیزر درمانی، انتخاب پزشک متخصص و حرفه ای، برای انجام لیزر فرکشنال می باشد، زیرا در صورت عدم حرفه ای بودن پزشک، ممکن است آسیب های زیادی بر روی پوست به وجود بیاید، که گاهی بعضی از این آسیب ها قابل جبران نمی باشد. بنابراین در هنگام انتخاب پزشک متخصص باید بسیار دقت و حساسیت به خرج داد، گاهی هزینه دریافتی انجام لیزر فرکشنال با توجه به میزان مهارت و سابقه پزشکی متغیر می باشد و هر چه پزشک از مهارت بیشتری برخوردار باشد، میزان هزینه نیز افزایش پیدا می کند.

۲- میزان آسیب دیدگی پوست

 با توجه به کاربردهای مختلفی که لیزر فرکشنال دارد، برای موارد متعددی مورد استفاده قرار می گیرد و با توجه به میزان آسیب، میزان هزینه ای که برای انجام لیزر دریافت می شود، نیز متفاوت می باشد، هر چه میزان ناحیه تحت درمان افزایش پیدا کند و آن ناحیه از حساسیت بالاتری برخوردار باشد، میزان هزینه دریافتی لیزر فرکشنال نیز افزایش پیدا می کند.

۲- مکان کلینیک زیبایی

با توجه به استقبال بیشتر مردم از این روش درمانی، بسیاری از افراد در این زمینه فعالیت دارند. اما باید دقت کنید مکانی که لیزر انجام می شود، از خدمات پیشرفته در آن استفاده شود، همچنین کلینیک اعتبار بالایی داشته باشد. هرچه کلینیک زیبایی، از موقعیت جغرافیایی بهتری، برخوردار باشد، میزان هزینه‌ای که باید پرداخت کند، نیز افزایش پیدا می‌کند و این هزینه تاثیر زیادی بر میزان هزینه دریافتی از متقاضیان دارد.

۳- استفاده از داروهای تکمیلی

برای دریافت نتایج رضایت بخش لیزر و رفع عوارض این شیوه درمانی، پزشک متخصص داروهایی برای متقاضیان تجویز می‌کند، که این داروها دارای هزینه هایی می باشد، که این هزینه ها بر روی برآورد کلی هزینه لیزر فرکشنال، تاثیر گذار می باشد.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

کاندیدای مناسب برای انجام لیزر فرکشنال

۱- افرادی که پوست آنها دچار افتادگی می باشد و میزان سلول های چربی زیر پوست آنها کاهش پیدا کرده است با استفاده از این روش درمانی می تواند تاثیر بسزایی در رفع افتادگی پوست داشته باشند.

۲- کسانی که پوست نواحی مختلف بدن آنها دچار چین و چروک ها شده است.

۳- افرادی که به دلیل عوامل محیطی، آسیب هایی بر روی پوست آنها ایجاد شده است

۴- افرادی که پوست آنها دچار اسکار و جای بخیه می باشد با استفاده از این شیوه درمانی می توانند،  تاثیر بسزایی در رفع این گونه عوارض داشته باشند.

کاندیدای مناسب برای انجام لیزر فرکشنال

۵- گاهی در اثر تابش نور خورشید، لکه های پوستی تیره رنگی بر روی پوست ایجاد می‌شود، که استفاده از کرم های مختلف تاثیری بر رفع این لکه ها دارد، یکی از روش هایی که برای این افراد تأثیر بسزایی دارد، لیزر فرکشنال می باشد.

۶- افرادی که جای جوش و کک و مک بر روی پوست آن ها ماندگار شده است، با استفاده از لیزر فرکشنال می توانند سلول‌های جدید، جایگزین سلول‌های آسیب دیده کنند، که این فرآیند با تحریک کلاژن سازی انجام می گیرد.

۷- افرادی که پوست آنها منافذ باز زیادی دارد، با استفاده از این روش درمانی می توانند، تاثیر بسزایی در کوچک کردن منافذ داشته باشند.

۸- افرادی که به دلیل بارداری یا چاقی و لاغری افراطی، ترک های زیادی بر روی پوست آنها ایجاد شده است، می‌توانند با استفاده از لیزر فرکشنال اینگونه ترک ها را رفع کنند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به متن
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات نوشته شده
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x