کلینیک تخصصی زیبایی بیمارستان عرفان نیایش

لوگو کلنیک زیبایی عرفان نیایش
  • خانه
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
خدمات اصلی
خدمات دیگر
ارتباط با ما

لیست پزشکان کشور

لیست داروخانه های استان تهران

لیست داروخانه های استان البرز

ارتباط با ما
مدرن ترین کلینیک پوست و مو در کشور

لیزر فوتونا برای لک صورت

پوست صورت نسبت‌ به سایر نقاط بدن دارای حساسیت بالاتری می‌باشد و به دلیل این‌ که بیشتر از سایر قسمت‌ های بدن در معرض نور خورشید و عوامل محیطی، قرار می‌گیرد، امکان آسیب‌ پذیری آن بیشتر است.
افراد به‌ دنبال راهکارهای مختلفی برای پیشگیری از ایجاد لکه بر روی صورت هستند و از کرم‌ های مختلفی برای صورت استفاده می‌کنند تا مانع از بروز لک، بر روی صورت شوند.
استفاده از ضد آفتاب تاثیر بسیار زیادی در پیشگیری لکه صورت دارد اما گاهی با مراقبت‌هایی که انجام می‌گیرد باز هم به دلیل شرایط جسمانی فرد و همچنین عوامل محیطی امکان دارد، انواع لک بر روی صورت ظاهر شود.

لیزر فوتونا برای لک صورت
لکه صورت در اثر عواملی مانند تغییر هورمون‌ های بدن، مشکلات کبدی، آفتاب‌ سوختگی، استفاده از کرم‌ های آرایشی نامرغوب، به وجود می‌آید و این مشکل با افزایش سن تشدید می‌شود، گاهی این لکه‌ها به قدری هستند که باعث می‌شود افراد دچار کاهش اعتماد به‌ نفس شوند و به دنبال راهکاری برای از بین بردن لک صورت می‌باشند.
یکی از بهترین راهکارها برای از بین بردن لک صورت استفاده از لیزر فوتونا می‌باشد،Fotona یک پروتکل درمان آکنه با لیزر را ارائه می دهد که یک راه حل واقعاً جامع برای مشکل آکنه ارائه می دهد.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

لیزر فوتونا چیست؟

پوست صورت همیشه اولین جایی است که نشانه‌های پیری بر روی آن ظاهر می‌شود و برای جلوگیری از بروز این علائم، افراد از کرم‌های مختلف استفاده می‌کنند.
اما با افزایش سن، استفاده از کرم نیز تاثیر چندانی بر روی پوست ندارد و در صورت بروز لک‌های پوستی می‌توان از خدمات لیزر استفاده کرد. یکی از تأثیرگذارترین و بهترین لیزرها، لیزر فوتونا می باشد، که تاثیر بسزایی در از بین بردن چین‌ و چروک، لک‌های پوستی و همچنین جوان‌سازی پوست دارد، به‌گونه‌ ای که این لیزر جزو تأثیرگذارترین لیزر چند کاره در دنیا شناخته‌ شده است.
لیزر فوتونا با تأثیری که بر روی لایه درم و اپیدرم می‌گذارد، باعث کشیده شدن و سفت شدن پوست می‌شود و مشکل افتادگی پوست و لکه‌های پوستی را برطرف می‌کند.
لیزر فوتونا با استفاده از دو طول‌ موج اربیوم و ان دی یاگ، باعث افزایش کلاژن سازی داخل پوست می‌شود.
افزایش کلاژن پوست، باعث می‌شود چین‌ و چروک آن از بین برود و تاثیر بسزایی در جوان‌سازی پوست دارد.

لیزر فوتونا چیست؟

در واقع کلاژن باعث افزایش خاصیت ارتجاعی پوست می‌شود و تاثیر فوق‌ العاده‌ ای در از بین بردن افتادگی و لک‌های صورت دارد.
این لیزر به‌صورت غیرتهاجمی می باشد و نیازی به جراحی و بیهوشی در این شیوه درمانی نیست.
مراحل درمانی لیزر فوتونا از روی پوست و داخل دهان انجام می‌شود و نیازی به تزریق و یا عمل جراحی نمی‌باشد.
میزان عوارض استفاده از لیزر بسیار کم می‌باشد و اکثر افراد طرفدار استفاده از این روش، برای جوان‌سازی و رفع لک صورت می باشند.

کاربرد لیزر فوتونا

لیزر فوتونا، تاثیر بسیار زیادی بر روی پوست دارد و باعث می‌شود به هدف‌های مختلف، از این لیزر استفاده شود، کاربردهای مختلف لیزر فوتونا، عبارت‌اند از:

۱- رفع افتادگی پوست

با افزایش سن، میزان کشسانی پوست و خاصیت ارتجاعی آن کاهش پیدا می‌کند و باعث می‌شود پوست صورت، دچار افتادگی شود.
لیزر فوتونا، با استفاده از طول موج‌های مختلف، باعث افزایش حرارت در ناحیه مورد نظر می‌شود و بدن به این  حرارت پاسخ داده و تولید کلاژن را در آن ناحیه افزایش می‌دهد.
افزایش کلاژن سازی باعث رفع افتادگی صورت می‌شود.

۲- از بین بردن چین‌ و چروک دور چشم

پوست اطراف چشم بسیار نازک و حساس می‌باشد و اولین نشانه‌های پیری به‌ صورت چروک پنجه کلاغی، در اطراف چشم قابل‌ مشاهده می‌باشد.
استفاده از لیزر فوتونا، باعث از بین رفتن این چین‌ و چروک های اطراف چشم می‌شود. اکثر افراد از، اثر درمانی این لیزر راضی می‌باشند.

۳- جوان‌سازی صورت

لیزر فوتونا با از بین بردن چین‌ و چروک صورت و تاثیر آن بر روی لکه های صورت، باعث جوان‌سازی صورت می‌شود.

۴- رفع جای بخیه و زخم

یکی از مواردی که ممکن است بر روی پوست افراد وجود داشته باشد و موجب آزار آن‌ها شود، جای بخیه می‌باشد، استفاده از لیزر فوتونا باعث می‌شود، جای بخیه از بین برود.برای آکنه تازه، لیزر فوتونا التهاب آکنه را از طریق جذب نور انتخابی و اثرات حرارتی کنترل شده کاهش می دهد.

۵- سفت کردن پوست ناحیه گردن

میزان چربی موجود در پوست گردن، با افزایش سن از بین می‌رود و باعث می‌شود، پوست، حالت افتادگی پیدا کند. استفاده از لیزر فوتونا، باعث سفت شدن پوست گردن می‌شود.

۶- از بین بردن ترک‌های پوستی

ترک‌های پوستی در اثر  چاقی و لاغری افراطی به وجود می‌آید و باعث می‌شود، قسمت‌هایی از پوست، دارای رگه‌های سفید باشد. استفاده از لیزر فوتونا تأثیر بسیاری بر از بین بردن این‌گونه، ترک‌های پوستی دارد.

کاربرد لیزر فوتونا

۷- لاغری موضعی

لیزر فوتونا، با هدف قرار دادن قسمت‌هایی از بدن، که دارای چربی اضافه می‌باشند، باعث افزایش دما در آن قسمت می‌شود و افزایش دما باعث مرگ سلول‌های چربی در قسمت موردنظر می‌شود و با این روش منجر به لاغری موضعی در بدن می‌شود.

۸- رفع افتادگی پلک

لیزر فوتونا، با افزایش کلاژن سازی در ناحیه پلک، باعث رفع افتادگی پلک می‌شود، پوست آن سفت شود و افتادگی آن از بین برود.

۹- رفع خط خنده

با افزایش سن چین‌ و چروک، اطراف لب و بینی نمایان می‌شود، که به خطوط خنده معروف می‌باشند. لیزر فوتونا تأثیر بسیار زیادی بر از بین بردن خطوط خنده دارد.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

لیزر فوتونا و جوان‌ سازی 4 بعدی

اگر پوست شما در اثر عوامل مختلف دچار چین‌ و چروک و لک شده‌ است، می‌توانید با انجام لیزر فوتونا، این مشکلات را برطرف کنید و نگران زیبایی پوست خود نباشید.
فوتونا با تحریک کلاژن سازی، باعث جوان‌سازی پوست می‌شود.
این روش از طریق مخاط داخل دهان و سطح خارجی پوست انجام می‌شود و موجب حجم دهی پوست و سفت شدن آن می‌شود. که این فرآیند را، در چهار مرحله بر روی پوست انجام می‌دهد.
مراحل درمانی:

۱- از بین بردن خطوط خنده

یکی از آشکارترین نشانه‌های پیری نمایان شدن خطوط خنده در اطراف دهان می‌باشد. لیزر فوتونا در این مرحله با تاباندن طول‌موج مختلف بر روی ناحیه مورد نظر، باعث می‌شود کلاژن سازی در آن ناحیه انجام شود و با حجمی که ایجاد می‌کند، باعث از بین رفتن خطوط خنده می‌شود.

۲- از بین بردن رنگدانه‌های پوستی

 ممکن است پوست شما در اثر تابش نور خورشید و عوامل مختلف رنگدانه‌هایی بر روی آن مشاهده شود و همچنین خطوط چین‌ و چروک بر قسمت‌های مختلف صورت ظاهر شود.
استفاده از لیزر فوتونا تأثیر بسزایی در از بین بردن خطوط عمیق پیشانی و همچنین رنگدانه‌های پوستی دارد و با انجام این مرحله، پوست شما، شاداب و شفاف می‌شود.
این مرحله درمانی نیز از طریق بافت داخلی دهان انجام می‌شود.

۳- رفع افتادگی پوست

افراد با پا گذاشتن به سن سی‌سالگی متوجه می‌شوند که پوست اطراف پلک و گونه‌های آن‌ها دچار افتادگی می‌شود. استفاده از لیزر فوتونا مانند لیفت صورت می‌باشد و باعث افزایش حجم و فرم دهی به صورت می‌شود و این کار از طریق سطوح خارجی پوست و گرمادهی به عمق پوست انجام می‌شود.

لیزر فوتونا و جوان‌ سازی 4 بعدی

۴- لایه‌ برداری پوست

 یکی از تأثیرگذارترین مراحل لیزر فوتونا مرحله لایه‌برداری آن می‌باشد که باعث می‌شود سلول‌های مرده و آسیب‌دیده پوست از بین برود و سلول‌های سالم جایگزین آن شود. لایه‌برداری پوست باعث از بین رفتن سلول‌های آسیب‌دیده در اثر اشعه ماوراءبنفش و از بین بردن آکنه می‌شود و همچنین موجب کاهش روند پیری می‌شود.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

تعداد جلسات درمانی لیزر فوتونا

تعداد جلسات درمانی لیزر فوتونا بستگی به نوع پوست و عمق چین‌ و چروک دارد.
اما به‌ طور معمول بین ۳ تا ۴ جلسه انجام می‌شود و فاصله هر جلسه بین ۲ تا ۳ هفته می‌باشد.
شما بعد از هر جلسه درمانی، متوجه تغییر در رنگ و بافت پوست خود خواهید شد، اما اثرات کامل این شیوه درمانی یک ماه بعد از اتمام جلسات به‌ طور واضح مشخص است.

تعداد جلسات درمانی لیزر فوتونا
میزان ماندگاری لیزر فوتونا بستگی به عوامل مختلفی دارد، اما به‌طور معمول حدود ۵ تا ۶ ماه بعد از اتمام آخرین جلسه ماندگار است.درصورتی‌ که می‌خواهید این نتایج ماندگار باشد، می‌توانید تعداد جلسات درمانی را، دو بار در سال انجام دهید.

مزایای استفاده از لیزر فوتونا برای لک صورت

یکی از مشکلاتی که پوست صورت بسیاری از افراد را درگیر می‌کند، بروز لک بر روی آن می باشد، که این‌ موضوع باعث دغدغه افراد می‌شود و به‌دنبال راهکارهای مختلف برای از بین بردن لک صورت می‌باشند.
اما تاثیر کرم و پمادهای درمانی برای از بین بردن لک صورت کم می‌باشد و در صورت تاثیر گذاری نیاز به زمان زیادی، دارد.
یکی از روش‌های تاثیرگذار برای از بین بردن لک صورت لیزر فوتونا می باشد که این لیزر بدلیل مزایایی که دارد، افراد زیادی از این روش برای از بین بردن لک صورت استقبال می‌کنند.
از مزایای این لیزر می‌توان:

۱- غیرتهاجمی بودن

برای انجام لیزر فوتونا نیازی به بیهوشی و عمل جراحی نیست و درد زیادی ندارد، اما اگر پزشک احساس کند بیمار به درد کم نیز حساس می‌باشد، از بی‌حسی‌های موضعی استفاده می‌کند.

۲- دوره نقاهت این روش درمانی کوتاه می‌باشد و فرد بعد از انجام لیزر فوتونا، به‌راحتی می تواند به کارهای روزمره بپردازد. اما برای تاثیرگذاری بیشتر این روش درمانی باید مراقبت‌های لازم را، بعد از انجام لیزر انجام دهد تا پوست سریع‌تر بهبود پیدا کند و اثرات لیزر درمانی، زودتر بر روی پوست نمایان شود.

۳- زمان انجام لیزر فوتونا کوتاه می‌باشد و هر جلسه درمانی حدود ۳۰ تا ۴۵ دقیقه زمان می‌برد.

مزایای استفاده از لیزر فوتونا برای لک صورت

۴- باعث افزایش خون‌رسانی به ناحیه مورد نظر می‌شود، و افزایش خون‌رسانی، علاوه‌بر تاثیر آن بر روی لکه صورت، باعث از بین رفتن چین‌ و چروک می‌شود.

۵- با لایه‌برداری که بر روی پوست انجام شود و باعث افزایش شادابی و شفافیت پوست می‌شود

 لیزر فوتونا یکی از بی‌نظیرترین، روش‌های درمانی برای از بین بردن لک های صورت می‌باشد و درصد رضایتمندی زیادی از اثرات درمانی این روش حاصل شده‌ است، به نوعی که برگزیده‌ترین روش لیزر درمانی محسوب می‌شود.

روش لیزر فوتونا برای لک صورت به چه صورت است ؟

با افزایش سن انواع لکه‌های مختلف بر روی پوست صورت، نمایان می‌شود و آلودگی‌های محیط، باعث تشدید این لکه‌ها می‌شود.
برای جلوگیری از ایجاد لکه بر روی صورت، افراد در روز چند بار صورت خود را شست‌ و شو می‌دهند.
اما عوامل مختلفی می‌تواند باعث بروز لک صورت شود و این لکه‌ها باعث ایجاد جلوه نازیبا در صورت شود.

روش لیزر فوتونا برای لک صورت به چه صورت است ؟
روش‌های مختلفی برای درمان لک صورت وجود دارد، اما یکی از مؤثرترین روش‌ها استفاده از لیزر فوتونا می باشد که این لیزر با لایه‌ برداری که بر روی پوست انجام می‌دهد باعث از بین رفتن سلول‌های مرده و آسیب‌ دیده پوست می‌شود و زمانی‌که این سلول‌ها از بین می‌رود، بدن برای جایگزین کردن سلول‌های جدید باعث افزایش خون‌رسانی به ناحیه مورد نظر می‌شود، که این مراحل باعث از بین رفتن لک صورت و همچنین جوان‌سازی پوست می‌شود.

نکات مهم قبل‌ از لیزر فوتونا برای لک صورت

هر شیوه درمانی برای این‌ که تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد، نیاز به مراقبت‌هایی دارد تا عوارض کمتری برای فرد، ایجاد کند و نتیجه آن بر روی پوست، سریعتر نمایان شود.
لیزر فوتونا نیز از این قاعده مستثنی نمی‌باشد. قبل‌ از انجام لیزر فوتونا باید به نکاتی توجه کنید تا اثر این لیزر بر روی پوست شما بیشتر باشد و عوارض آن کمتر شود.

۱- قبل‌ از این‌ که اقدام به انجام لیزر فوتونا، بهتر است، یک کلینیک زیبایی با سابقه و معتبر را پیدا کنید، تا در آن کلینیک، افراد متخصص تمامی خدمات مربوط به زیبایی را انجام دهند و با مهارتی که در این زمینه دارند، بهترین نتیجه را از انجام این شیوه درمانی دریافت کنید.

۲- ده روز قبل‌ از انجام لیزر فوتونا از مصرف داروهایی که باعث رقیق شدن خون می‌شوند، خودداری کنید. داروهایی مانند آسپیرین و ایپوبروفن و ویتامین‌ ای باعث رقیق شدن خون می‌شوند و احتمال ایجاد التهاب بعد از انجام لیزر فوتونا را افزایش می‌دهند.

۳- یک هفته قبل‌ از انجام لیزر فوتونا، در معرض مستقیم نور خورشید قرار نگیرید.

۴- به مدت دو هفته قبل‌ از انجام لیزر به‌ هیچ‌ عنوان، پوست را لایه‌برداری نکنید و از کرم‌های لایه بردار استفاده نکنید.

نکات مهم قبل‌ از لیزر فوتونا برای لک صورت

۵- در صورتی‌ که قبل‌ از لیزر فوتونا، عمل تزریق بوتاکس انجام داده‌اید، دو هفته بعد از انجام بوتاکس می‌توانید از لیزر فوتونا استفاده کنید.

۶- زمانی‌ که قصد انجام لیزر فوتونا دارید، باید سطح پوست خود را کاملاً پاک‌سازی کنید و هیچ‌گونه ماده‌ی آرایشی بر روی پوست نباشد.

۷- یک هفته قبل‌ از انجام لیزر فوتونا از مصرف هرگونه مشروبات الکلی و دخانیات خودداری کنید، زیرا امکان دارد، باعث خون‌ریزی شود.

۸- درصورتی‌که داروی خاصی مصرف می‌کنید، حتما پزشک موردنظر را در جریان بگذارید.

۹- قبل‌ از انجام لیزر فوتونا، از لیزر برای رفع موهای زائد استفاده نکنید.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

عوارض لیزر فوتونا برای لکه صورت

همانگونه که می‌دانید اکثر روش‌های درمانی دارای عوارض می‌باشند و افراد می‌توانند مراقبت هایی انجام دهند تا، از میزان عوارض کاسته شود. لیزر فوتونا نیز با اینکه یک روش غیرتهاجمی می‌باشد و نیازی به بیهوشی ندارد، اما امکان دارد اثر آن بر روی افراد مختلف متفاوت باشد و بعضی از افراد در هنگام انجام لیزر فوتونا دچار عوارضی شوند. این عوارض عبارت‌اند از

۱- ایجاد قرمزی و التهاب در ناحیه مورد نظر پس‌ از انجام لیزر فوتونا که این مورد طبیعی می‌باشد و بعد از چند ساعت از بین می‌رود.

۲- به دلیل این‌که لیزر فوتونا، سطح پوست را لایه‌برداری می‌کند، این لایه‌برداری  منجر به خشکی پوست می شود. بنابراین پزشکان برای برطرف کردن این مورد، به مراجعه‌ کنندگان توصیه می‌کنند، بعد از انجام لیزر فوتونا از مرطوب کننده استفاده کنند.

۳- درصورتی‌ که افراد سابقه تب‌ خال زدن داشته باشند، استفاده از لیزر فوتونا ممکن است باعث تحریک ویروس تب‌خال شود و همچنین امکان بروز عفونت وجود دارد.

۴- به دلیل این‌ که اثر لیزر فوتونا بر روی پوست، با افزایش حرارت در ناحیه موردنظر می‌باشد، امکان دارد در بعضی از افراد باعث تغییر رنگ پوست شود.

۵- اگر پزشک متخصص از مهارت کافی برخوردار نباشد، امکان دارد لیزر با طول‌موج معین، بر ناحیه موردنظر تابانده نشود و منجر به سوختگی پوست شود.

مراقبت‌های بعد از انجام لیزر فوتونا

به‌ منظور کاهش عوارض بعد از انجام لیزر فوتونا و همچنین اثرات درمانی سریع‌تر لیزر فوتونا بهتر است، مراقبت‌های بعد از درمان انجام شود تا تاثیر این روش درمانی بیشتر باشد.

۱- درصورتی‌که پزشک متخصص با توجه به نوع پوست شما دارویی تجویز کرده‌ است، حتماً دارو را به‌موقع و به‌طور منظم مصرف کنید.

۲- درصورتی‌که بر روی ناحیه مورد نظر التهاب به‌ وجود آمده است استفاده از کمپرس آب سرد تاثیر چشمگیری بر کاهش تورم و سوزش دارد.

۳- برای برطرف کردن خشکی پوست حتما از کرم مرطوب کننده ملایم استفاده کنید. استفاده از کرم مرطوب کننده به بهبود روند درمان کمک می‌کند.

۴- تا یک هفته بعد از انجام لیزر از انجام تمرینات ورزشی سنگین خودداری کنید.

۵- بعد از انجام لیزر فوتونا بهتر است در هنگام استراحت سر خود را بالاتر از سایر قسمت‌های بدن قرار دهید، می‌توانید بالش بلند، زیر سر قرار دهید. این کار باعث می‌شود خون به‌راحتی در گردش باشد و از تورم جلوگیری شود.

مراقبت‌های بعد از انجام لیزر فوتونا

۶- بعد از انجام لیزر فوتونا، از دست‌کاری و یا ماساژ دادن ناحیه موردنظر خودداری کنید.

۷- تا دو روز بعد از انجام لیزر فوتونا در معرض مستقیم نور خورشید قرار نگیرید و از محصولات آرایشی و کرم‌های لایه بردار استفاده نکنید.

۸- حتما از کرم ضدآفتاب استفاده کنید.

۹- برای شستشوی صورت، بهتر است از لوسیون‌ها و پاک‌کننده‌های ملایم استفاده کنید.

۱۰- درصورتی‌که محل تحت درمان همیشه مرطوب باشد، باعث روند بهتر بهبودی می‌شود.

۱۱- دوازده ساعت بعد از انجام لیزر فوتونا صورت خود را نشویید.

۱۲- تا یک ماه بعد از انجام لیزر فوتونا از  انجام سولاریوم دوری کنید.

۱۳- رعایت یک رژیم غذایی مناسب که شامل انواع مواد مغذی و ویتامین‌ها باشد، تاثیر بسزایی در روند بهبود و کاهش عوارض دارد.

۱۴- بعد از انجام لیزر فوتونا سعی کنید حداقل هشت ساعت در طول شبانه‌روز  خواب و استراحت داشته باشید. زیرا تاثیر بسزایی در شادابی و شفافیت پوست دارد.

۱۵- انجام حرکات ورزشی هوازی باعث می‌شود، گردش خون در بدن افزایش پیدا کند و تاثیر این روش درمانی را افزایش دهد.

۱۶- مصرف آب باعث می‌شود شفافیت پوست افزایش پیدا کند و باعث رطوبت رسانی به پوست می‌شود، پس در طول شبانه‌روز، حداقل هشت لیوان آب بنوشید.

چه کسانی نباید از لیزر فوتونا استفاده کنند؟

با اینکه لیزر فوتونا دارای عوارض بسیار کمی می‌باشد و افراد زیادی می‌توانند از این روش درمانی استفاده کنند، اما ممکن است برای بعضی از افراد استفاده از این شیوه درمانی مناسب نباشد، این افراد عبارت‌اند از

۱- خانم‌هایی که در زمان بارداری و یا شیردهی هستند، بهتر است از این شیوه درمانی استفاده نکنند.

چه کسانی نباید از لیزر فوتونا استفاده کنند؟

۲- اگر فردی داروی رقیق‌کننده خون و یا داروهای استروئیدی مصرف می‌کند، بهتر است از این شیوه درمانی استفاده نکند، زیرا میزان عوارض آن، برای این افراد بیشتر است.

۳- اگر فردی، بر روی ناحیه مورد نظر زخم و یا تب‌خال دارد، بهتر است از این روش درمانی تا زمان بهبودی کامل استفاده نکند.

۴- افرادی که بیماری پوستی دارند، بهتر است از این شیوه درمانی استفاده نکنند.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

هزینه انجام لیزر فوتونا

هزینه انجام لیزر فوتونا به عوامل مختلفی بستگی دارد، و این هزینه در شهرهای مختلف متفاوت می‌باشد. عوامل مؤثر بر هزینه انجام لیزر فوتونا عبارت‌اند از:

۱- مکان کلینیک زیبایی

همانگونه که می‌دانید هزینه مکان‌های مختلف با هم متفاوت است. درصورتی‌ که کلینیک در مکانی باشد که هزینه آن نسبت‌ به سایر مکان‌ها بیشتر باشد، بالطبع هزینه دریافتی برای انجام لیزر فوتونا نیز بیشتر است. پس نمی‌توان هزینه ثابتی برای انجام لیزر فوتون در نظر گرفت.

۲- میزان خدمات

هر چه میزان خدمات و رعایت موارد بهداشتی در  کلینیک، بیشتر باشد، میزان هزینه دریافتی از مشتریان نیز بیشتر است.

۳- میزان سابقه و مهارت پزشک متخصص

لیزر فوتونا نیاز به دقت و حساسیت بالایی دارد و انجام آن باید توسط پزشک متخصص و با مهارت انجام شود، زیرا کوچک‌ترین بی‌دقتی در این‌ موضوع باعث می‌شود، میزان عوارض آن افزایش پیدا کند و نتیجه رضایت‌ بخشی دریافت نشود.
هرچه سابقه و مهارت پزشک متخصص بیشتر، باشد میزان هزینه دریافتی نیز بیشتر است.

۴- تعداد جلسات درمانی

تعداد جلسات درمانی بستگی به نوع مشکل پوستی و عمق آن دارد. هرچه میزان چین‌ و چروک پوست عمیق‌تر باشد و ناحیه موردنظر، گستردگی بیشتری داشته باشد، تعداد جلسات درمانی نیز بیشتر است، هر چه تعداد جلسات درمانی بیشتر باشد، هزینه انجام لیزر فوتونا نیز بیشتر است.

هزینه انجام لیزر فوتونا

۵- هزینه داروهای تکمیلی

گاهی پزشک متخصص با توجه به نوع پوست بیمار و تسریع بهبودی، داروهایی برای مراجعه‌کننده تجویز می‌کند که هزینه این داروها، بر روی برآورده هزینه نهایی انجام لیزر فوتونا تأثیر گذار است.

جمع بندی

اگر از آن دسته افراد هستید که زیبایی و جوانی پوست برای شما دارای اهمیت زیادی می‌باشد، می‌توانید از لیزر فوتونا برای جوان‌سازی و شادابی پوست استفاده کنید و چنانچه یک کلینیک زیبایی معتبر و باسابقه را انتخاب کنید، در مورد عوارض استفاده از این لیزر نگرانی نداشته باشید.
زیرا کمترین عوارض را این شیوه درمانی دارد، که آن‌هم برای یک افراد خاص به وجود می‌آید و با توجه به پوست افراد متفاوت می‌باشد. از مهم‌ترین عامل برای انجام لیزر فوتون‌ها انتخاب پزشک با مهارت و کلینیک معتبر می‌باشد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به متن
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات نوشته شده
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x