کلینیک تخصصی زیبایی بیمارستان عرفان نیایش

لوگو کلنیک زیبایی عرفان نیایش
  • خانه
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
خدمات اصلی
خدمات دیگر
ارتباط با ما

لیست پزشکان کشور

لیست داروخانه های استان تهران

لیست داروخانه های استان البرز

ارتباط با ما
مدرن ترین کلینیک پوست و مو در کشور

تزریق ژل و فیلر خط اخم

با افزایش سن خطوطی بین دو ابرو، ایجاد می‌شود که نشان‌دهنده بروز علائم پیری می‌باشد و این خطوط به دلیل عوامل مختلفی، مانند  نور خورشید، استرس و ژنتیک به وجود می‌آید. افراد از راهکارهای مختلفی برای جلوگیری از ایجاد این خطوط استفاده می‌کنند.
یکی از این راهکارها، تزریق ژل می‌باشد که این روش به‌صورت غیرتهاجمی، برای بهبود و رفع خط اخم استفاده می‌شود.
به وجود آمدن این خطوط بر روی صورت علاوه‌ بر این که باعث می‌شود، سن فرد بیشتر نشان داده شود، چهره را عبوس و عصبانی، نشان می‌دهد.

تزریق ژل و فیلر خط اخم

تزریق ژل یکی از راحت‌ ترین و بی‌خطرترین راه‌های جوان‌سازی پوست می‌باشد و نسبت‌ به سایر روش‌ها دارای هزینه کمتری می‌باشد. این فیلرها انواع مختلفی دارند اما فیلر هایی که به‌ صورت موقتی استفاده می‌شود از هیالورونیک اسید تشکیل‌ شده‌اند که این ماده، مورد تأیید سازمان غذا و دارو می‌باشد.
میزان ماندگاری این شیوه درمانی بستگی به نوع پوست و مهارت پزشک در تزریق دارد، اما به‌ طور معمول حدود شش ماه تا یک‌ سال ماندگاری دارد، که باعث ترشح کلاژن بیشتر در ناحیه موردنظر می‌شود و باعث می‌شود خط اخم از بین برود.

درمان خط اخم می تواند برای بیمارانی که از تاثیرات منفی اخم بر چهره رنج می برند یا افرادی که مایلند به سادگی اثرات پیری را معکوس کنند، مفید باشد. خطوط اخم مداوم یا عمیق اغلب ممکن است باعث شود افراد عصبانی، تحت فشار، خسته یا نگران به نظر برسند. تزریق فیلر خط اخم یک راه درمانی برای رفع این مشکل است.

خط اخم چیست ؟

گاهی چروکی ایجاد شده بر سطح پیشانی با خط اخم اشتباه گرفته می‌شود، اما باید بدانید که چین هایی که به‌ صورت افقی بر روی پیشانی ظاهر می‌شوند، با خط اخم متفاوت می‌باشد. در واقع خط اخم، زمانی که ابروها به سمت هم کشیده می‌شود، بیشتر نمایان می‌شود.

خط اخم چیست؟
خط اخم بین دو ابرو است و ممکن است در هر سن‌ و سالی ایجاد شود. بروز این چروک‌ها حتی ممکن است در سنین بیست‌ سالگی نیز مشاهده شود و در اثر انقباضات بین دو ابرو، میزان این خط بیشتر می‌شود.
راه‌ های مختلفی برای از بین بردن خط اخم مانند تزریق ژل و فیلر خط اخم پیشانی وجود دارد اما باید ابتدا بررسی شود، دلیل به وجود آمدن خط اخم چیست.مهمترین کاربرد تزریق ژل، تزریق ژل به پوست و پرکردن چین و چروک و خط اخم صورت است.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

دلایل به وجود آمدن خط اخم چیست ؟

عوامل زیادی باعث به وجود آمدن خط اخم، بر روی پیشانی می‌شود که این عوامل عبارت‌اند از:

۱- عصبی شدن بیش‌ از اندازه

یکی از تأثیرگذارترین دلایل برای ایجاد خط اخم، عصبانیت می‌باشد. زیرا در هنگام عصبانیت، عضلات بین دو ابرو منقبض می‌شوند و انقباض مکرر این عضلات باعث می‌شود که این خطوط بصورت دائمی بر روی صورت ماندگار شود.

۲- قرار گرفتن بیش‌ از اندازه در معرض نور خورشید

یکی دیگر از عواملی که بر روی ایجاد خط اخم مؤثر می‌باشد، نور خورشید است. زیرا نور خورشید باعث کاهش انعطاف‌پذیری پوست می‌شود و میزان الاستین آن را کاهش می‌دهد.

۳- ژنتیک

ازآنجایی‌که ژن‌های هر فردی با دیگری متفاوت است، باعث ایجاد تفاوت بین پوست افراد می‌شود. هرچه پوست دارای ضخامت بیشتری باشد، از مقاومت بیشتری در برابر عوامل محیطی برخوردار است. پوست‌های نازک به دلیل حساسیت بالایی که دارند، ایجاد خط اخم بر روی این‌گونه پوست‌ها بیشتر است.

۴- عادات روزمره

 مصرف بعضی از مشروبات الکلی و سیگار، باعث به وجود آمدن چین‌ و چروک بر روی صورت می‌شود. زیرا  تنباکو موجود در این مواد، باعث تنگ شدن رگ‌های خونی می‌شود و مانع رسیدن اکسیژن و خون‌رسانی به زیر پوست می‌شود. در نتیجه مواد لازم به‌اندازه کافی به پوست نمی‌رسد و موجب ایجاد خط اخم می شود.

۵- عدم رعایت رژیم غذایی سالم

رژیم غذایی هر فردی باید سرشار از انواع ویتامین‌ها و سبزیجات باشد، زیرا فیبر موجود در سبزیجات مانع ایجاد چین‌ و چروک زیاد بر روی پوست می‌شود.
درصورتی‌که افراد از فست‌فود استفاده کنند، میزان چین‌ و چروک بر روی پوست آن‌ها، سریع‌تر آشکار می‌شود.

روش‌های پیشگیری از بروز خط اخم

روش‌های زیادی برای پیشگیری از بروز خط اخم وجود دارد، که باعث می‌شود ایجاد خطوط بر روی پیشانی به تعویق بیافتد. چند مورد از این روش‌ها را برای شما بیان می‌کنیم.

۱- داشتن رژیم غذایی متعادل

رژیم غذایی شما باید به‌گونه‌ای باشد که از تمامی ویتامین‌ها و مکمل‌ها در  رژیم غذایی استفاده شود.

۲- خواب و استراحت کافی

 یکی از مواردی که تاثیر به‌ سزایی بر جلوگیری از ایجاد خط اخم دارد، داشتن خواب و استراحت کافی می‌باشد، خوابیدن باید به‌گونه‌ای باشد، که صورت بر روی بالش قرار نگیرد.

۳- ماساژ دادن

ماساژ دادن در از بین بردن خطوط سطحی پوست موثر است، اما باید به‌صورت اصولی انجام شود.

روش‌های پیشگیری از بروز خط اخم

۴- خشکی صورت

یکی از عواملی که باعث می‌شود، چین‌ و چروک سریع‌تر بر روی پوست نمایان شود، خشکی پوست است. برای جلوگیری از خشکی پوست، از کرم‌های مرطوب کننده و ضد آفتاب استفاده کنید، زیرا در صورت افزایش خشکی پوست، مواد مغذی به‌اندازه کافی به پوست نمی‌رسد و میزان کلاژن سازی آن کاهش پیدا می‌کند.

۵- استفاده از لایه بردار

 بهتر است هر چند وقت یک‌بار از لایه‌بردار مخصوص پوست، استفاده کنید، تا سلول‌های آسیب‌ دیده و مرده پوست از بین برود، و اکسیژن‌ رسانی و گردش خون سریع‌تر در زیر پوست جریان داشته باشد.

۶- استفاده از ماسک‌های طبیعی

 یکی از مواردی که در جوان‌سازی و زیباسازی پوست تاثیر بسزایی دارد، استفاده از ماسک‌های طبیعی مانند آلوورا و ماسک تخم‌مرغ می‌باشد.

۷- نوشیدن آب کافی

 آب باعث افزایش رطوبت رسانی و هیدراتاسیون پوست می‌شود، بنابراین سعی کنید، روزانه حداقل هشت لیوان آب بنوشید.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

روش‌های درمان خط اخم

روش‌ های مختلفی، برای درمان خط اخم وجود دارد که این روش‌ها به‌صورت خانگی و یا روش‌های کلینیکی، به کار برده می‌شوند.

روش‌های درمان خط اخماستفاده از روش‌های کلینیکی تاثیر به‌سزایی، در از بین بردن خطوط اخم دارد و دوره نقاهت این روش‌ها کوتاه می‌باشد، اما اثر این روش‌ها به‌صورت موقت بوده و باید هرچند وقت یک‌بار تمدید شود.

 این روش‌ها عبارت‌اند از:

۱-استفاده از لیزر فرکشنال

یکی از روش‌های درمان چین‌وچروک صورت، استفاده از لیزر فرکشنال می‌باشد. در این روش لیزر باعث آسیب جزئی به پوست می‌شود و بدن در برابر این آسیب جزئی واکنش نشان داده و اقدام به کلاژن سازی می‌کند، افزایش کلاژن سازی باعث بازسازی پوست می‌شود و خطوط اخم را از بین می‌برد.

۲- تزریق ژل یا فیلر

 یکی دیگر از روش‌هایی که تاثیر زیادی در از بین بردن خطوط اخم دارد، تزریق ژل می‌باشد که با افزایش حجمی که در ناحیه مورد نظر انجام می‌شود، باعث از بین رفتن چین‌ و چروک می‌شود. این ماده به زیر پوست تزریق می‌شود و پوست شما را صاف می‌کند و گاهی پزشک مورد نظر برای کاهش درد، از کرم‌های بی‌حسی استفاده می‌کند.
تاثیر این روش فوری بوده و ماندگاری آن بستگی به نوع پوست دارد، اما به‌طور معمول به مدت یک‌سال ماندگاری خواهد داشت.

۳- از بین بردن خط اخم با نخ

 این روش مانند لیفت صورت با نخ می‌باشد، اما نسبت‌به لیفت صورت کم تهاجمی‌تر می‌باشد و تنها برش‌های کوچکی بر روی نقاط مدنظر انجام می‌شود و نخ‌های بسیار نازک و خاردار، در زیر پوست قرار داده می‌شود. این نخ باعث کشیده شدن پوست ناحیه موردنظر می‌شود و خطوط را از بین می‌برد. استفاده از نخ لیفت بر روی پوست مشخص نمی‌باشد.

۴- پی آر پی

پی آرپی یا پلاسمای غنی‌ شده از پلاکت نیز تاثیر زیادی بر از بین بردن خطوط دارد تزریق این ماده غنی‌ شده از پلاکت در زیر پوست، باعث تحریک کلاژن سازی شده و چین‌ و چروک را از بین می‌برد.

۵- درمان خط اخم با میکرونیدلینگ

استفاده از این روش تاثیر زیادی بر از بین بردن چین‌ و چروک های عمیق ندارد. در این روش چندین سوزن بر روی پوست زده می‌شود تا زخم‌های ریزی در آن ایجاد شده و موجب تحریک کلاژن سازی شود.

۶- استفاده از روش اولتراپی

در این روش امواج اولتراسوند به لایه‌های عمقی پوست تابانده می‌شود و منجر به کلاژن سازی می‌شود و با افزایش حجم در ناحیه مورد نظر، باعث از بین رفتن چین‌ و چروک می‌شود.

۷- درمان خطوط اخم با لیزر

در این روش از لیزر دی اکسید کربن و یا اربیوم استفاده شود. ابتدا، به‌ منظور کاهش درد از داروهای بی‌حسی استفاده می‌شود و سپس  اشعه‌ها بر روی لایه خارجی پوست تابانده می‌شود تا باعث کلاژن سازی شود. استفاده از لیزر ممکن است باعث ایجاد لکه‌های تیره بر روی پوست شود، بنابراین افرادی که رنگ پوستشان تیره می‌باشد، بهتر است از این روش استفاده نکنند.

۸- جراحی خط اخم

 یکی از روش‌های دائمی برای از بین بردن خط اخم، عمل جراحی می‌باشد، اما این شیوه درمانی دارای عوارض زیاد می‌باشد.

درمان‌های خانگی

روش‌های خانگی زیادی برای درمان خط اخم وجود دارد، اما تاثیر این روش‌ها بر روی پوست، نیاز به زمان زیادی دارد و اثرگذاری آن را، نمی‌توان به‌اندازه روش‌های کلینیکی دانست. از این روش‌ها می‌توان:

۱- استفاده ژل آلوئه ورا

ژل آلوئه ورا، تاثیر زیادی در افزایش کلاژن سازی دارد. بنابراین باعث تقویت پوست و افزایش انعطاف‌پذیری آن می‌شود و روند پیری را کاهش می‌دهد.

۲- استفاده از روغن بذر کتان

 با ماساژ دادن خطوط اخم به وسیله روغن بذر کتان نتایج درمانی بسیار خوبی حاصل می‌شود.

۳- عصاره جینسینگ

استفاده از عصاره جینسینگ، تاثیر زیادی بر کاهش میزان چین‌ و چروک صورت دارد، زیرا این عصاره باعث تولید کلاژن بیشتر در پوست می‌شود.

۴- استفاده از ماسک تخم‌مرغ

تخم‌مرغ به دلیل این‌که سرشار از پروتئین می‌باشد، تأثیر بسزایی در از بین بردن خط اخم دارد. برای اینکار کافیست زرده و سفیده آن را از هم جدا کنید و بر روی ناحیه مورد نظر قرار دهید و بعد از ده دقیقه مکان مورد نظر را با آب ولرم شستشو دهید و از کرم مرطوب کننده استفاده کنید تا باعث رفع خطوط اخم شود.

۵- استفاده از مرکباتی مانند لیمو و نارنج

یکی از ویتامین‌هایی که تاثیر بسیار زیادی برای جوان‌سازی پوست دارد، ویتامین سی می‌باشد. مرکباتی مانند لیمو و نارنج سرشار از این ویتامین‌ها می‌باشد. کافیست این مرکبات را به مدت بیست دقیقه، بر روی خط اخم قرار دهید و بعد از بیست و پنج دقیقه محل مورد نظر را شستشو دهید.

۶-  استفاده از ترکیب آب پرتقال و آرد برنج

مقداری آب پرتقال با آرد برنج ترکیب کرده تا حالت خمیری پیدا کند و بر روی خط اخم به مدت ۲۰ دقیقه قرار دهید و سپس با آب ولرم شستشو دهید.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

درمان خط اخم با بوتاکس

یکی از شیوه‌های درمانی، برای خطوط اخم تزریق بوتاکس می‌باشد، که امروزه در بین مردم بسیار رایج است.

بوتاکس نوعی ماده سمی می‌باشد، که در زمان تزریق باعث فلج شدن عضله قسمت مورد نظر می‌شود و حرکت آن را محدود می‌کند.
تزریق بوتاکس عضلات حرکتی ابروها را فلج می‌کند، بنابراین از عمیق شدن خطوط اخم جلوگیری می‌کند.
انجام بوتاکس تنها در مدت کوتاهی انجام می‌شود و نیاز به استراحت ندارد. تنها بعد از انجام بوتاکس ممکن است کمی درد و کبودی در محل تزریق ایجاد شود که بعد از چند روز از بین می‌رود و دو هفته زمان می‌برد تا اثرات این روش درمانی بر روی پوست نمایان شود.

درمان خط اخم با تزریق ژل

تزریق ژل در زیر پوست تاثیر بسزایی در از بین بردن خطوط عمیق اخم دارد. استفاده از تزریق ژل باعث افزایش حجم زیر پوست می‌شود و این حجم ایجاد شده در زیر پوست باعث می‌شود، خطوط عمیق اخم از بین برود.

مراحل تزریق ژل خط اخم

تزریق ژل نسبت‌ به بوتاکس هزینه بیشتری دارد، اما تأثیرگذاری آن از بوتاکس بیشتر بوده و میزان عوارض آن کمتر است.

مراحل تزریق ژل خط اخم

۱- قبل‌ از این‌ که اقدام به تزریق ژل کنید، باید در انتخاب کلینیک زیبایی و پزشک متخصص، حساسیت زیادی به خرج دهید. زیرا این شیوه درمانی باید با دقت و تمرکز بالایی انجام شود و هر گونه خطایی باعث ایجاد صدمات جبران‌ناپذیری می‌شود.

۲- پزشک مورد نظر ابتدا پوست را کاملاً پاک‌سازی می‌کند.

۳- به‌منظور این‌که هیچ‌گونه دردی متوجه فرد نشود، از بی‌حس کننده‌های موضعی استفاده می‌شود.

مراحل تزریق ژل خط اخم

۴- با استفاده از سوزن‌های مخصوص، تزریق ژل به ناحیه موردنظر انجام می‌شود و میزان ژل تزریقی توسط پزشک تعیین می‌شود، اما به‌طور معمول حدود یک سی‌سی می‌باشد.

مدت‌ زمان تزریق ژل زیاد نمی‌باشد و حدود چند دقیقه زمان می‌برد.  نحوه‌ی تزریق ژل بسیار اهمیت دارد، زیرا نواحی که تزریق انجام می‌شود، دارای رگ‌هایی می‌باشد که به چشم ختم می‌شود، بنابراین اگر با دقت انجام نشود، ممکن است باعث مشکلات بینایی شود.

نکاتی که قبل‌ از تزریق ژل اخم باید رعایت کرد.

برای تاثیرگذاری بیشتر تزریق ژل، باید نکاتی را قبل‌ از انجام تزریق رعایت کنید. که این نکات عبارت‌اند از:

۱- به مدت یک هفته قبل‌ از انجام تزریق، از مصرف هرگونه داروی رقیق‌کننده خون، مانند ژلوفن یا بروفن خودداری کنید. زیرا احتمال خون‌ریزی و کبودی محل تزریق افزایش می‌یابد.

۲- درصورتی‌که داروی خاصی مصرف می‌کنید و یا سابقه بیماری خاصی مانند فشار خون و بیماری قلبی دارید، حتما پزشک را در جریان بگذارید.

نکاتی که قبل‌ از تزریق ژل اخم باید رعایت کرد.

۳- به مدت یک هفته قبل‌ از انجام تزریق، از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی خودداری کنید.

۴- یک هفته قبل‌از تزریق، از مصرف دمنوش‌های گیاهی و روغن ماهی خودداری شود.

۵- یک هفته قبل‌از انجام تزریق از کرم‌های موضعی که حاوی رتینول و اسید گلیکولیک هستند، استفاده نکنید.

۶- یک هفته قبل‌ از تزریق ژل خط اخم ، از اپیلاسیون و  اصلاح موهای صورت خودداری کنید.

۷- قبل‌از انجام تزریق ژل، باید صورت خود را کاملاً پاک‌سازی کنید و از هیچ‌گونه مواد آرایشی استفاده نشود.

موارد منع تزریق ژل

تزریق ژل یک روش کم تهاجمی می‌باشد و میزان عوارض آن بسیار کم و روش کاملاً بی‌خطر می‌باشد ولی استفاده از آن برای بعضی از افراد مناسب نمی‌باشد.

این افراد شامل:

۱- خانم‌هایی که در زمان بارداری و یا شیردهی هستند، بهتر است از این روش استفاده نکنند.

۲- افرادی که در ناحیه مورد نظر دارای عفونت می‌باشند.

۳- افرادی که در محل تزریق تب‌خال و یا آکنه دارند.

۴- افرادی که سابقه زخم‌های کلوئیدی دارند.

۵- کسانی که به بیماری‌های پوستی مانند اگزما و پسوریازیس مبتلا هستند.

موارد منع تزریق ژل

۶- کسانی که سیستم ایمنی آن‌ها ضعیف می‌باشد یا به بیماری خود ایمنی مبتلا هستند.

۷- گاهی افراد نسبت‌ به مواد تشکیل‌دهنده ژل تزریقی، حساسیت دارند و بهتر است از این روش برای جوان‌سازی استفاده نکنند.

۸- کسانی که در شش ماه قبل‌از انجام تزریق ژل، داروی راکوتان مصرف کرده‌اند.

۹-افرادی که مبتلا به بیماری دیابت هستند و انسولین تزریق می‌کنند.

۱۰- افرادی که انتظارات غیرواقع گرایانه از تزریق ژل دارند.

عوارض تزریق ژل به خط اخم

تمام روش‌های زیبایی علاوه‌ بر مزایایی که برای زیباسازی پوست دارند، ممکن است عوارضی نیز داشته باشند از این عوارض می‌توان:

۱- ممکن است بعد از تزریق بر روی ناحیه مورد نظر کبودی و التهاب ایجاد شود، می‌توانید از کمپرس یخ به‌منظور کاهش این عوارض استفاده کنید.

۲- درصورتی‌ که پزشک حرفه‌ای نباشد و دچار خطا شود، ممکن است این تزریق به‌خوبی انجام نشود و باعث پاره شدن عروق خونی در محل خط اخم شود.
در این صورت خون در ناحیه موردنظر لخته می‌شود.

عوارض تزریق ژل به خط اخم

۳- تزریق این ژل باید به‌اندازه‌ی کافی صورت بگیرد اگر بیش‌از اندازه نیاز به پوست تزریق شود، باعث آسیب به سلول‌های پوستی می‌شود و تولید کلاژن انجام نخواهد شد، درنتیجه پوست خشک می‌شود.

۴- امروزه ژل‌ های تقلبی زیاد در بازار موجود می‌باشد، بنابراین باید در انتخاب کلینیک زیبایی دقت کنید، تا از مواد استاندارد، برای تزریق استفاده شود.

۵- درصورتی‌که سرنگ مورد استفاده برای تزریق، استریل نباشد باعث ایجاد عفونت بر روی پوست می‌شود.

مراقبت‌های بعد از تزریق ژل اخم

۱- برای از بین بردن تورم و التهاب در ناحیه تزریق بهتر است از کمپرس سرد استفاده کنید.

۲- به مدت دو روز بعد از انجام تزریق ژل از انجام تمرینات ورزشی سنگین خودداری کنید.

۳- بعد از انجام تزریق ژل به مدت یک هفته در معرض نور خورشید قرار نگیرید و در صورت لزوم حتماً از کرم ضدآفتاب استفاده کنید.

۴- به مدت یک روز بعد از تزریق ژل، از کرم‌های آرایشی استفاده نشود.

۵- به مدت یک هفته بعد از انجام تزریق ژل از انجام تمرینات ورزشی سنگین، خودداری شود.

۶- یک هفته بعد از انجام تزریق ژل، از رفتن به سونا و استخر خودداری کنید.

۷- مصرف مشروبات الکلی و دخانیات به مدت یک هفته بعد از انجام تزریق ممنوع می‌باشد.

۸-  از هرگونه دست‌کاری و فشار بر روی ناحیه موردنظر خودداری شود.

مراقبت‌های بعد از تزریق ژل اخم

۹- بهتر است در روزهای اولیه بعد از تزریق از مواد غذایی که نیاز به جویدن دارند استفاده نکنید.

۱۰- به منظور ترمیم سریع‌تر  و کاهش کبودی بهتر است از میوه‌هایی مانند آناناس استفاده شود.

۱۱- به مدت یک هفته بعد از تزریق ، داروهای رقیق‌کننده خون استفاده نشود.

۱۲- رژیم غذایی شما باید سرشار از میوه و سبزیجات باشد، تا روند بهبودی سریع‌تر اتفاق بیفتد و آثار این شیوه درمانی زودتر برروی پوست نمایان شود.

چه کسانی کاندید مناسبی برای انجام تزریق ژل می‌باشند؟

تزریق ژل به دلیل این‌که عوارض کمی دارد، طیف وسیعی از افراد را پوشش می‌دهد و باعث می‌شود روند پیری کاهش پیدا کند، اما افرادی که دارای ویژگی‌های زیر می‌باشند می‌توانند کاندید مناسبی برای استفاده از این روش باشند.

چه کسانی کاندید مناسبی برای انجام تزریق ژل می‌باشند؟

۱- افرادی که میزان چین‌ و چروک بر روی پوست آن‌ها کاملاً مشخص و واضح می‌باشد و بروز این چین‌ و چروک باعث افزایش نگرانی آن‌ها شده‌ است.

۲- کسانی که می‌خواهند سن آن‌ها نسبت‌ به سن واقعی کمتر نشان داده شود.

۳- افرادی که تمایل دارند، فرم خاصی به‌ صورت خود دهند.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

هزینه تزریق ژل خط اخم

عوامل مختلفی بر روی هزینه تزریق ژل تاثیرگذار می‌باشد که این عوامل عبارت‌اند از:

۱- مکان کلینیک

کلینیک های زیبایی با توجه به موقعیتی که در آن قرار دارند، میزان هزینه دریافتی آن‌ها تیز متفاوت می‌باشد. چه‌بسا کلینیک‌های زیبایی در یک شهر هستند، اما به توجه به مکان‌های متفاوت، هزینه‌های دریافتی آن‌ها نیز متفاوت می‌باشد. بنابراین نمی‌توان قیمت ثابتی برای هزینه تزریق ژل مشخص کرد.

۲- نوع مواد تزریقی

 ژل‌های تزریق دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام از آن‌ها دارای قیمت متفاوتی نسبت‌به سایرین می‌باشد، بنابراین نوع ژل تزریقی، در تعیین هزینه تزریق ژل تاثیرگذار می‌باشد.

۳- تعداد جلسات درمانی

 تعداد جلسات درمانی بستگی به میزان عمق چین‌ و چروک و خط اخم دارد، هرچه میزان این خط اخم عمیق‌تر باشد، امکان دارد تعداد جلسات درمانی نیز بیشتر شود و هر چه تعداد جلسات درمانی بیشتر باشد، هزینه دریافتی نیز بیشتر است.

۴- استفاده از داروهای تکمیلی

گاهی پزشک متخصص با توجه به نوع پوست افراد و عوارضی که امکان دارد برای فرد به وجود بیاید، داروهای خاصی را تجویز می‌کند، میزان هزینه خرید این داروها، بر روی برآورد کلی هزینه تاثیر گذار است.

۵- میزان مهارت و سابقه پزشک متخصص

 تزریق ژل نیاز به‌مهارت و دقت کافی دارد، بنابراین باید در انتخاب پزشک مورد نظر حساسیت زیادی به خرج داد و یک پزشک با مهارت را برای انجام تزریق ژل انتخاب کرد. هرچه پزشک مهارت بیشتری داشته باشد، امکان دارد میزان هزینه دریافتی آن نیز بیشتر باشد، اما نتیجه‌ای که از این شیوه درمانی دریافت می‌کنید رضایت‌بخش تر است.

جمع بندی

تزریق ژل یک روش کم تهاجمی می‌باشد و دارای عوارض بسیار کمی می‌باشد و چنانچه خواهان این هستید که تأثیرات روش‌های زیبایی سریع‌تر بر روی پوست شما نمایان شود، تزریق ژل می‌تواند به شما کمک شایانی کند، زیرا بلافاصله بعد از انجام تزریق اثرات آن بر روی پوست مشخص می‌شود. اما حدود  یک الی دو هفته بعد از انجام تزریق، تمامی عوارض آن از بین‌ رفته و تأثیرات آن بهتر نمایان می‌شود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به متن
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات نوشته شده
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x