کلینیک تخصصی زیبایی بیمارستان عرفان نیایش

لوگو کلنیک زیبایی عرفان نیایش
  • خانه
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
خدمات اصلی
خدمات دیگر
ارتباط با ما

لیست پزشکان کشور

لیست داروخانه های استان تهران

لیست داروخانه های استان البرز

ارتباط با ما
مدرن ترین کلینیک پوست و مو در کشور

تزریق ژل بعد از چند روز اثر می کند؟

آسیب هایی که عمدتاً برای پوست به وجود می‌آید، علائمی مانند چین و چروک، افتادگی پوست، سیاهی زیر چشم و ایجاد لکه های تیره رنگ بر روی پوست می باشد، که افزایش سن باعث تشدید این آسیب ها می شود. امروزه روش های جوانسازی زیادی وجود دارد، که موجب از بین رفتن این آسیب های پوستی، مدت زمان مشخصی می شود.

تزریق ژل بعد از چند روز اثر می کند؟

یکی از این روش ها، تزریق ژل می باشد که این ژل ها با توجه به کیفیتی که دارند دارای تاثیرگذاری متفاوتی هستند. ژل ها دارای برندهای متفاوتی هستند و هر کدام از این ژل ها دارای ماندگاری متفاوتی نیز می باشد. ژل تزریقی دارای ترکیبات متفاوتی هستند که این ترکیبات باعث افزایش الاستین و کلاژن سازی پوست می شود و تاثیر زیادی بر روی جوانسازی و افزایش حجم در ناحیه مورد نظر دارد، بلافاصله بعد از تزریق ژل، تغییراتی بر روی پوست مشاهده می شود، اما به طور کلی بعد از تطبیق ژل با بافت پوست ناحیه موردنظر، تاثیر آن بیشتر مشخص می باشد.
تزریق ژل به این سرعت تاثیر نمی گذارد و ممکن است 4 تا 6 هفته طول بکشد تا اثر کامل خود را داشته باشد.

تزریق ژل بعد از چند روز اثر می کند؟ مدت زمان  تاثیر تزریق ژل بستگی به صورت شما دارد و دیدن نتیجه به دوز ماده تزریق شده و محل تزریق بستگی دارد، اما به طور کلی افراد می‌توانند بلافاصله پس از تزریق کردن ژل نتیجه را ببینند و تغییری در صورت و مورد نظر خود را مشاهده کنند.

ژل و کاربردهای تزریق ژل چیست؟

تزریق ژل، یکی از پرطرفدارترین روش های زیبایی می باشد که به صورت غیر تهاجمی بر روی پوست انجام می‌شود و باعث رفع بسیاری از مشکلات آن می‌شود. استفاده از این روش مقرون به صرفه می‌باشد و تاثیر بسزایی در زیبایی چهره دارد. از کاربردهای این روش زیبایی می توان کاربرد های زیر را نام برد

۱- باعث از بین رفتن چین و چروک صورت می شود استفاده از ژل تزریقی باعث می شود چین و چروک صورت از بین رفته و بین خطوط، توسط ژل تزریقی پر شود و هرگونه فرو رفتگی و تیرگی از بین رود. بنابراین استفاده از این روش تاثیر بسزایی در از بین رفتن زخم و گودی های ناشی از آسیب های مختلف، دارد.

۲- باعث حجم دهی به نواحی مختلف صورت می شود.

 استفاده از ژل باعث می شود قسمت های مورد نظر دارای حجم شود و فرم مناسبی به صورت داده شود. البته باید توسط افراد حرفه‌ای انجام شود تا به خوبی در نواحی مشخص و به اندازه معینی ژل  تزریق شود تا فرم مناسبی ایجاد شود. در صورت عدم مهارت، ممکن است باعث ایجاد جلوه ی نازیبا بر روی صورت شود. به طور مثال افرادی که دچار کاهش وزن شده اند، ممکن است در کاهش وزن، صورت آنها نیز تحلیل رفته و لاغر به نظر برسد با استفاده از ژل های تزریقی می‌توان حجم خاصی به صورت داده و باعث افزایش زیبایی صورت شد.

ژل و کاربردهای تزریق ژل چیست؟

۳- باعث افزایش جوانسازی صورت می شود.

 استفاده از ژل به دلیل اینکه تاثیر زیادی بر روی از بین بردن خطوط چین و چروک و همچنین فرم دهی به آن دارد، باعث می‌شود که سن نسبت به سن واقعی کمتر نشان داده شود و پوست صورت شاداب تر و زیباتر به نظر برسد، بنابراین با استفاده از ژل می‌توانید، تغییرات زیادی را بر روی صورت خود ایجاد کنید و استفاده از تزریق ژل برای چند ناحیه از صورت قابل استفاده می باشد.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

ژل ها از چه ساخته شده اند؟

ژل ها دارای ترکیبات متفاوتی هستند، اما میزان ترکیبات به کار رفته در ژل ها با توجه به برند آنها متفاوت می باشد، این ترکیبات مورد تایید سازمان غذا و داروی ایالات متحده آمریکا است. از ترکیبات اصلی ژل می توان

۱- ژل هیالورونیک اسید

یکی از موادی که به طور طبیعی در بدن وجود دارد هیالورونیک اسید می باشد، که این ماده باعث افزایش رطوبت در پوست شده و همچنین موجب تحریک کلاژن سازی می شود. میزان ماندگاری ژل هیالورونیک اسید بستگی به نوع پوست افراد، دارد اما به طور معمول تا یک سال دوام دارد.

۲- هیدروکسیل آپاتیت کلسیم

یکی از موادی که در استخوان ها به وفور یافت می شود هیدروکسی آپاتیت کلسیم می باشد که این ماده موجب تحریک کلاژن سازی می شود و تاثیر بسزایی در از بین بردن چین و چروک دارد. میزان غلظت آن نسبت به هیالورونیک اسید، بیشتر است و باعث می شود، ماندگاری بیشتری بر روی پوست داشته باشد. از ژل های معروف هیدروکسی آپاتیت کلسیم می توان رادیز را نام برد، که مورد تایید سازمان غذا و دارو می باشد.

ژل ها از چه ساخته شده اند؟

۳- اسید پلی ال لاکتیک

وجود این ماده در ژل تزریقی باعث افزایش کلاژن سازی می شود و همچنین تاثیر بسزایی در رفع چین و چروک دارد. یکی از ژل های معروف حاوی اسید پلی لاکتیک، اسکالپترا می باشد و میزان ماندگاری آن تا ۲ سال می باشد.

۴- پلی متیل متاکریلات

این ماده دارای کلاژن فراوان می‌باشد و تاثیر زیادی بر روی استحکام و افزایش انعطاف پذیری پوست دارد. از فیلرهای معروف متاکریلات می توان بلا فیل را نام برد. استفاده از ژل ها، تاثیر آن به صورت دائمی می باشد و مشکلی که در حال حاضر وجود دارد، اینست که اگر از نتایج آن راضی نباشید، باید ژل از طریق جراحی خارج شود، همچنین برای استفاده از این ژل باید چند مرحله تزریق انجام شود تا نتیجه نهایی حاصل شود.

۵- پل اکلیل آمید

ژل های پلی آکریل آمید دارای ماندگاری بالایی هستند و در صورتی که از نتایج آن راضی نباشید، می توان تخلیه را انجام داد. ژل ها با بافت بدن سازگاری بالایی دارد و می توان در هر تزریق، حجم زیادی از ژل رابه ناحیه مورد نظر تزریق کرد.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

تزریق چربی

 یکی از روش های زیبایی استفاده از تزریق چربی می باشد. با افزایش سن، میزان چربی های زیر پوست کاهش پیدا می‌کند و این فرآیند باعث ایجاد چین و چروک بر روی پوست می شود، با تزریق چربی می توان میزان چین و چروک را از بین برد.

تزریق چربی

اما برای تزریق چربی نیاز می باشد که از چربی‌های طبیعی بدن خود فرد استفاده شود. بنابراین چربی ها باید طی فرآیندی از بدن خارج شود. با استفاده از لیپوساکشن، چربی ها از نواحی مختلف بدن استخراج شده و برای تزریق چربی مورد استفاده قرار می گیرد. برای انجام لیپوساکشن نیاز می باشد که در پوست ناحیه موردنظر، برش ایجاد شود و سپس استخراج صورت بگیرد. بنابراین این مرحله به صورت تهاجمی می باشد و به دلیل اینکه احتمال عوارض آن بیشتر است، اغلب افراد ترجیح می‌دهند از تزریق ژل به جای تزریق چربی استفاده کنند، باید خاطر نشان گردد، میزان ماندگاری تزریق چربی بیشتر می باشد.

کدام ژل از همه بهتر است؟

 استفاده از ژل های مختلف باید زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه باشد، زیرا ژل های زیادی در بازار موجود می باشد و به دلیل تنوع آن، انتخاب برای افراد مشکل می باشد و هر ژل برای برای یک ناحیه کاربرد دارد و باعث تاثیرگذاری بیشتر بر روی همان ناحیه می شود. ممکن است ژل دارای کیفیت بالا باشد، اما به دلیل اینکه متناسب با ناحیه مورد نیست، نتایج نهایی آن رضایت بخش نمی باشد. ژل ها، دارای ساختار و چگالی های متفاوتی هستند، بنابراین استفاده از آنها برای نواحی مختلف بدن، دارای تاثیرات متغیری می باشد.

کدام ژل از همه بهتر است؟

به عنوان مثال  ژل هایی که برای تزریق در لب ها مورد استفاده قرار می گیرد دارای نرمی بیشتری می باشد، چنانچه برای فرم دهی صورت و تزریق در ناحیه گونه از ژل استفاده شود، ژل باید دارای قوام بیشتری باشد.

مراحل تزریق ژل

همان گونه که در بالا نیز کردیم، این روش درمانی دارای طرفداران زیادی می باشد اما برای انجام تزریق ژل باید مراحلی طی شود

۱- انتخاب پزشک مورد نظر

یکی از موارد اساسی برای تزریق ژل، انتخاب پزشک متخصص و با تجربه می باشد که تزریق ژل در نواحی معین به خوبی صورت بگیرد و باعث ایجاد جلوه نازیبا بر روی پوست نشود، بعد از انتخاب پزشک، جلسه مشاوره برای شما تعیین می شود و در این جلسه پزشک نوع پوست شما و میزان آسیب پوستی را ارزیابی می کند.

۲- آماده سازی و بی حسی

بعد از انجام جلسه مشاوره، ناحیه مورد نظر به وسیله محلول ضد باکتری ضد عفونی می شود و سپس با استفاده از بی حس کننده ها، به منظور کاهش درد، بی حس می شود.

مراحل تزریق ژل

۳- تزریق ژل

بعد از انجام مراحل فوق تزریق ژل انجام می‌شود، که نسبت به میزان آسیب پوستی و نتایج مورد نظر مراجعه کننده، تزریق فیلر چند مرحله انجام می شود.

مشاوره پیش از تزریق ژل

 تزریق ژل به صورت غیر تهاجمی بر روی پوست انجام می‌شود و میزان عوارض آن بسیار کم می باشد، اما قبل از انجام آن، جلسه مشاوره تعیین می‌شود و در این جلسه نوع پوست به خوبی بررسی می‌شود و پزشک متخصص از سابقه درمانی مراجعه کننده، آگاهی پیدا می‌کند.

مشاوره پیش از تزریق ژل

در این جلسه، چنانچه شما داروی خاصی مصرف می کنید، باید پزشک را در جریان بگذارید و اگر حساسیت به داروی خاصی دارید نیز، این موضوع را با پزشک در میان بگذارید.

تزریق ژل

برای تزریق ژل درد زیاد متوجه فرد نمی شود، زیرا اکثر ژل ها دارای لیدوکائین می باشد که این ماده باعث کاهش درد می‌شود و درد را به حداقل می رساند.

تزریق ژل

اما چنانچه پوست شما دارای حساسیت زیادی می باشد، می توانید با مشورت پزشک قبل از انجام تزریق ژل، از استامینوفن استفاده کنید تا درد کمتری متوجه شما شود.

تزریق ژل بعد از چند روز اثر می کند؟

زمان تاثیر تزریق ژل برای افراد مختلف متفاوت می باشد و بستگی به نوع پوست و میزان ماده تزریق شده و ناحیه تحت درمان دارد. بلافاصله بعد از تزریق ژل، تغییراتی بر روی صورت قابل مشاهده می باشد اما تاثیر آن بستگی به عوامل مختلفی دارد.

۱- همانگونه که در بالا نیز ذکر کردیم، میزان ژل تزریقی متفاوت می باشد، هرچه حجم ژل تزریقی بیشتر باشد، باعث می شود، نتایج تزریق، سریع تر بر روی پوست نمایان شود.

۲- برند این نوع ژل های تزریقی بر روی تاثیر آن اثر گذار است.

تزریق ژل بعد از چند روز اثر می کند؟

۳- با اینکه این روش به صورت غیر تهاجمی انجام می شود، اما میزان عوارض آن در افراد مختلف متفاوت می باشد. گاهی بعضی از افراد بعد از انجام این شیوه درمانی ممکن است دچار عوارض زیادی شوند و تا از بین رفتن این عوارض، تغییرات زیادی بر روی پوست ایجاد نشود و بعد از بین رفتن این عوارض، شاهد تغییرات بر روی پوست شود.

۴- رعایت مراقبت های قبل و بعد از انجام تزریق ژل یکی از مواردی که بر روی تاثیر این روش درمانی اثر گذار می باشد، رعایت مراقبت های قبل و بعد از این روش درمانی به صورت اصولی می باشد، که باعث می شود این روش درمانی تاثیر بیشتری بر روی پوست داشته باشد و ماندگاری آن نیز بیشتر شود.

ماندگاری نتایج تزریق ژل

میزان ماندگاری تزریق ژل به عوامل مختلفی بستگی دارد که این عوامل عبارتند از:

۱- نوع ژل

همانگونه که در بالا نیز کردیم، ژل ها دارای برند های مختلفی هستند و هر کدام از این برندها دارای کیفیت متفاوت و ویژگی‌هایی هستند که باعث می‌شود میزان ماندگاری ژل تزریقی نیز متفاوت باشد. به طور مثال، ژل هایی که حاوی هیالورونیک اسید می باشد، ماندگاری کمتری دارند و به طور معمول تا ۱۸ ماه تداوم دارد، اما چنانچه از ژل های سنتتیک استفاده شود، به دلیل اینکه این ژل ها توسط بدن جذب نمی شود، ماندگاری بیشتری دارد و برای افرادی که نیاز به تغییر دائمی دارند، استفاده از این ژل ها توصیه می شود.

۲- شرکت سازنده

شرکت های مختلفی به تولید ژل می‌پردازند که هر کدام از ژل ها دارای کیفیت های متفاوتی می باشند، و دارای ماندگاری متغیری نیز می باشند.

ماندگاری نتایج تزریق ژل

۳- محل تزریق

 تزریق ژل برای نواحی مختلف بدن انجام می گیرد، بنابراین میزان ماندگاری آن با توجه به ناحیه تحت درمان نیز متفاوت می باشد.

۴- شرایط افراد

یکی از عوامل تاثیرگذار بر میزان ماندگاری تزریق ژل، سن افراد می باشد. هر چه سن افراد بیشتر باشد میزان ماندگاری تزریق ژل کمتر می باشد.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

نواحی تزریق ژل

۱- ژل لب

یکی از نواحی که از تزریق ژل می توان برای ایجاد تقارن در آن و همچنین حجم سازی استفاده کرد تزریق ژل می باشد. بیشترین ژلی که برای این ناحیه  مورد استفاده قرار می گیرد، ژل های حاوی اسید هیالورونیک می باشد.

۲- ژل گونه

با افزایش سن میزان گونه های صورت کاهش پیدا می کند یا این که به دلیل لاغری صورت، گونه زیادی برروی آن وجود ندارد، استفاده از این روش، باعث لیفت صورت و برجسته شدن گونه ها می شود. خانم ها بیشتر، از تزریق ژل برای این ناحیه استفاده می کنند.

نواحی تزریق ژل

۳- ژل سینه

یکی دیگر از مواردی که از تزریق ژل استفاده می شود، برای لیفت سینه و حجیم سازی آن می باشد که بیشترین ژلی که برای این ناحیه استفاده می شود، حاوی هیالورونیک اسید می باشد و موجب فرم دهی به سینه ها می شود.

۴- ژل زیر چشم

بسیاری از افراد در ناحیه زیر چشم دچار تیرگی و گودی هستند و بروز این علائم، باعث ایجاد جلوه نا زیبا بر روی صورت می‌شود. یکی از مواردی که برای رفع گودی و تیرگی زیر چشم استفاده می شود، تزریق ژل می باشد که موجب از بین رفتن آسیب ها شده و با افزایش حجم این نواحی، تاثیر بسزایی در از بین بردن گودی زیر چشم دارد.

۵- ژل بینی

برای از بین بردن چین و چروک بینی و همچنین رفع افتادگی آن و در بعضی موارد برای رفع نواقص بینی از ژل بینی استفاده می شود. این روش برای افرادی قابل استفاده می باشد که بینی آنها را بزرگ نباشد و موجب فرم دهی به بینی می شود. افرادی که بینی آنها دارای قوز می باشد با استفاده از این روش می توانند با تزریق ژل در ناحیه‌ی بالا و پایین  قوز بینی، باعث شوند که قوز آن مشخص نباشد، اما این روش برای بینی های گوشتی و بینی های بزرگ کاربرد ندارد زیرا باعث می شود بینی بزرگ تر جلوه کند.

۶- تزریق ژل در ناحیه تناسلی

با افزایش سن ناحیه تناسلی خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و همچنین دچار کاهش حجم می شود، با استفاده از تزریق ژل می توان باعث افزایش خاصیت ارتجاعی و افزایش حجم آن شد. البته این روش برای رفع چین و چروک و همچنین افتادگی پوست نیز کاربرد دارد، اما چنانچه میزان این آسیب ها شدید باشد، استفاده از تزریق ژل توصیه نمی شود.

۷- ژل باسن

تزریق ژل باعث حجم دهی و خوش فرم شدن باسن می شود. در واقع تزریق ژل به این ناحیه، باعث افزایش کلاژن سازی شده و تاثیر بسیاری بر روی حجم دهی و کاهش چین و چروک این ناحیه دارد و موجب سفت شدن پوست باسن، می شود.

۸- تزریق ژل دست

با افزایش سن، پوست دست دچار چین و چروک شده و رگ های آن به خوبی بر روی پوست قابل مشاهده می شود، با استفاده از تزریق ژل می توان این موارد را از بین برد. همچنین افرادی که به دلیل لاغری زیاد، حجم ماهیچه های خود را از دست داده اند، می توانند از این روش برای حجم دهی بازو، استفاده کند.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مراقبت های قبل از تزریق ژل

۱- به مدت یک هفته قبل از تزریق ژل، از داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین، ایبوپروفن استفاده نکنید. همچنین مصرف موادی مانند روغن ماهی و ویتامین e، موجب رقیق سازی خون می شود.

۲- به مدت دو هفته قبل از تزریق ژل از مصرف داروهای حاوی رتینول و اسید گلیکولیک خودداری شود.

مراقبت های قبل از تزریق ژل

۳- انجام اپیلاسیون، دکلره کردن و استفاده از کرم های موبر باعث افزایش حساسیت پوست می شود، بنابراین به مدت دو روز قبل از تزریق، از این روش ها استفاده نکنید.

۴- چنانچه مستعد تبخال زدن می باشید، حتماً این موضوع را با پزشک در میان بگذارید، زیرا تزریق ژل ممکن است، باعث ایجاد تبخال شود.

۵- در صورتی که داروی خاصی مصرف می کنید یا اینکه نسبت به داروهای خاصی، حساسیت دارید، حتما این موضوع را با پزشک در میان بگذارید.

۶- صورت خود را کاملا پاکسازی کنید و هیچگونه مواد آرایشی بر سطح آن نباشد.

۷- به مدت یک هفته قبل از انجام تزریق، از خوردن نوشیدنی های الکلی و مصرف دخانیات خودداری شود.

مراقبت های بعد از تزریق ژل

۱- امکان دارد نواحی مورد نظر دچار تورم و کبودی شود، برای کاهش میزان تورم و کبودی می توانید از کمپرس سرد بر روی ناحیه مورد نظر استفاده کنید.

۲- از ماساژ دادن و یا دستکاری ناحیه مورد نظر خودداری شود‌.

مراقبت های بعد از تزریق ژل

۳- به مدت دو روز بعد از انجام تزریق، از قرار گرفتن در معرض مستقیم نور خورشید خودداری شود و در صورت لزوم از کرم ضدآفتاب استفاده شود.

۴-دبه مدت یک هفته از گرفتن حمام گرم و همچنین رفتن به استخر و سونا اجتناب کنید.

۵- برای کاهش تورم می توانید از داروهایی مانند آنتی هیستامین و سیتریزین استفاده کنید.

۶- برای کاهش کبودی می توان از داروهای حاوی آرنیکا یا بروملین استفاده کرد.

۷- چنانچه حالت غیر طبیعی برای نواحی تزریق به وجود آمد، حالت هایی مانند تیره شدن یا سفید شدن منطقه تزریق و یا بروز تب و لرز حتما پزشک مورد نظر را در جریان قرار دهید.

مزایای تزریق ژل به صورت

۱- استفاده از تزریق ژل برای افرادی که صورت لاغری دارند مناسب می باشد و باعث افزایش حجم دهی به صورت و گونه زایی برای این افراد می شود.

۲- با افزایش سن میزان چین و چروک پوست افزایش پیدا کرده و همچنین پوست صورت دچار افتادگی می شود با استفاده از تزریق ژل می توان چین و چروک صورت و همچنین افتادگی آن را رفع کرد.

۳- این روش گزینه مناسبی برای افرادی می باشد که نمی‌توانند، تزریق چربی را انجام دهند. تزریق چربی به دلیل اینکه، یک مرحله از آن به صورت غیر تهاجمی می باشد، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند از این روش استفاده نکنند و تزریق ژل گزینه مناسبی برای این افراد می باشد.

۴- غیر تهاجمی بودن تزریق ژل

 تزریق ژل نیاز به ایجاد هیچگونه برش و جراحتی بر روی پوست ندارد و میزان عوارض آن بسیار کم می باشد.

۵- این روش نیاز به بیهوشی ندارد و به صورت سرپایی انجام شده و فرد بعد از انجام می‌تواند به فعالیت های روزمره بپردازد.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

هزینه تزریق ژل

عوامل مختلفی بر روی هزینه تزریق ژل، تاثیر گذار می باشد که این عوامل عبارتند از

۱- نوع برند استفاده شده برای تزریق

 ژل ها دارای برند های متفاوتی هستند و هر کدام از آنها قیمت متفاوتی دارد، بنابراین با توجه به برند تزریقی، هزینه ژل نیز متفاوت است.

۲- ناحیه تحت درمان

 ژل برای نواحی مختلف بدن استفاده می شود که با توجه به ناحیه تحت درمان، هزینه تزریق ژل متفاوت است.

هزینه تزریق ژل

۳- تعداد جلسات درمانی

 برای اینکه فرد مورد نظر، نتایج رضایت بخشی از تزریق ژل دریافت کنند، ممکن است تعداد جلسات درمانی افزایش پیدا کند. هرچه تعداد جلسات درمانی بیشتر باشد، میزان هزینه تزریق ژل نیز بیشتر است.

۴- میزان آسیب پوستی

هرچه میزان چین و چروک پوست بیشتر بوده و همچنین افتادگی آن شدیدتر باشد، میزان دوز مصرفی ژل بیشتر است و در نتیجه هزینه آن نیز افزایش پیدا می کند.

۵- میزان سابقه و مهارت پزشک متخصص

تزریق ژل دارای حساسیت بالایی می باشد و باید توسط افراد حرفه‌ای تزریق انجام بگیرد تا باعث ایجاد جلوه نازیبا بر روی پوست نشود و تقارن صورت به هم نریزد، بنابراین هرچه پزشک متخصص و حرفه ای تر باشد امکان دارد، هزینه دریافتی آن نیز بیشتر باشد.

3 1 رای
امتیازدهی به متن
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات نوشته شده
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x