کلینیک تخصصی زیبایی بیمارستان عرفان نیایش

لوگو کلنیک زیبایی عرفان نیایش
  • خانه
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
خدمات اصلی
خدمات دیگر
ارتباط با ما

لیست پزشکان کشور

لیست داروخانه های استان تهران

لیست داروخانه های استان البرز

ارتباط با ما
مدرن ترین کلینیک پوست و مو در کشور

تزریق چربی به روش نانوفت

یکی از روش هایی که برای زیباسازی پوست استفاده می شود، تزریق چربی می باشد. در این روش از چربی های خود فرد برای زیبا سازی پوست و از بین بردن خطوط صورت و بعضی نواحی بدن استفاده می شود. در گذشته بیشتر از تزریق چربی برای ترمیم نواحی آسیب دیده، استفاده می شد، اما با پیشرفت هایی که امروزه در روش های زیبا سازی، انجام گرفته است، یکی از روش های تزریق چربی، روش نانوفت می باشد، که در این روش از سلول های بنیادی موجود در سلول های چربی استفاده شده و منجر به جوانسازی پوست و از بین بردن چین و چروک می‌شوند.

تزریق چربی به روش نانوفت

به دلیل اینکه در این روش از چربی های خود فرد استفاده می شود، بدن در برابر این روش درمانی، واکنش نشان نمی دهد و نتایج مثبتی از این روش درمانی کسب می شود.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

تزریق چربی چیست؟

بهتر است قبل از آشنایی با تزریق چربی به روش نانوفت با روش تزریق چربی آشنا شوید. که در روش تزریق چربی، از چربی های نواحی مختلف بدن استفاده می‌شود که بیشتر، نواحی ران و پهلو می باشد. این چربی ها از طریق فرایندی به نام لیپوساکشن از این نواحی؟ استخراج می شود و به نواحی که نیاز به چربی دارد، تزریق می شود.

تزریق چربی چیست؟

اما قبل از اینکه این چربی ها به نواحی مختلف تزریق شود، باید خالص سازی شوند و خالص سازی آنها در دستگاه سانتریفیوژ انجام می گیرد و تمام اجزای آن از هم جدا می شود. در واقع سلول های چربی به واحدهای کوچکتری تبدیل می شود، تا تزریق آن ها راحت تر صورت بگیرد.

تزریق چربی به روش نانوفت چیست؟

در تزریق چربی به روش نانوفت، تمام سلول چربی مورد استفاده قرار نمی گیرد و تنها سلول‌های بنیادین یا سلول های فیبرو پلاست، برای از بین بردن آسیب‌های موجود بر روی پوست، مانند چین و چروک استفاده می شود. استفاده از این سلول‌های بنیادی باعث می‌شود، زمانی که این سلول ها به ناحیه مورد نظر تزریق می شود، شروع به تکثیر کنند و باعث از بین رفتن آسیب های پوستی و شفافیت پوست شود.

تزریق چربی به روش نانوفت چیست؟

در واقع در روش نانوفت، ماده تزریقی شامل چربی مایع فیلتر شده و سلولهای بنیادین می باشد که این ماده به دلیل غلظت بالایی که دارد، تغییرات چشمگیری بر روی پوست ایجاد می کند و این تغییرات به دلیل اینکه از سلول های چربی خود فرد استفاده شده است، به صورت طبیعی، بر روی صورت جلوه می کند. استفاده از این روش درمانی باعث می شود،  سلول های آسیب دیده به خوبی ترمیم شود و همچنین بدن در برابر این ماده تزریقی واکنش آلرژیک نشان نداده و باعث از بین رفتن چین و چروک، در نواحی مختلف بدن شود.

از تزریق چربی به روش نانوفت برای چه اهدافی استفاده می شود؟

به دلیل اینکه در روش تزریق چربی نانوفت، تنها از سلولهای بنیادین استفاده می‌شود، بنابراین زیاد جنبه حجم دهی ندارد و برای قسمت هایی که نیاز به حجم دهی دارند مانند سینه و باسن نمی توان از این روش استفاده کرد. همچنین استفاده از این روش برای نواحی که دارای گستردگی زیادی می باشند، نیز تاثیر زیادی ندارد و بیشتر استفاده از این روش باعث درمان آسیب ها و برطرف کردن نقوص استفاده می شود. بیشترین کاربرد تزریق چربی به روش نانوفت، شامل موارد زیر می باشد

۱- افزایش شادابی و جوانسازی پوست

 تزریق چربی نانوفت در زیر پوست باعث تقسیم سلولی در آن ناحیه شده و چین و چروک های ناحیه موردنظر، از بین می‌رود و منجر به جوانسازی و شادابی پوست می شود.

۲- از بین بردن لکه های پوستی و کک و مک

 لک های پوستی بیشتر در اثر آلودگی ها و عوامل محیطی ایجاد می‌شود، بنابراین با تزریق چربی به زیر پوست و تقسیم سلولی، سلول های جدید جایگزین سلول های مرده و آسیب دیده می‌شود و در نتیجه باعث از بین رفتن لکه های پوستی می شود.

از تزریق چربی به روش نانوفت برای چه اهدافی استفاده می شود؟

۳- از بین بردن تیرگی پوست اطراف چشم

تیرگی پوست اطراف چشم، بیشتر به دلیل کم بودن گردش خون می باشد که با تزریق چربی نانوفت و تقسیم سلولی، میزان گردش خون نیز افزایش پیدا می‌کند و منجر به از بین رفتن تیرگی پوست می شود.

۴- از بین بردن چروک های دست و صورت

با تزریق چربی نانوفت، سلول های بنیادین با تقسیم که انجام می دهند، منجر به رفع آسیب‌دیدگی های پوستی می‌شوند و تاثیر زیادی در از بین بردن چین و چروک ها دارد.

۵- درمان جای زخم و سوختگی

تزریق چربی با روش نانوفت باعث می‌شود، سلول‌های جدید جایگزین سلول های مرده و آسیب دیده شود و تاثیر زیادی در از بین بردن و درمان اسکار و جای زخم دارد.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

تزریق چربی به روش نانوفت چگونه انجام می شود؟

قبل از اینکه تزریق چربی صورت بگیرد، باید مراحلی طی شود تا بهترین نتیجه را از این روش درمانی دریافت کنید. مراحل تزریق چربی به شرح زیر است

۱- قبل از اینکه اقدام به تزریق چربی شود، باید یک پزشک متخصص و با مهارت انتخاب شود تا تزریق چربی به خوبی انجام شود و نتایج مثبتی دریافت کنید به همین دلیل بهتر است، از چند نفر که در این زمینه آشنایی دارند، سوال کرده تا بتوانید بهترین متخصص را انتخاب کنید، همچنین سایت هایی وجود دارد که در این زمینه بسیار کمک کننده هستند.

۲- بعد از انتخاب پزشک مورد نظر، باید در جلسه مشاوره ای که برای شما تعیین می شود، شرکت کنید و در آن جلسه، پزشک در مورد مراحل تزریق چربی، صحبت می‌کند و همچنین شما می‌توانید انتظاراتی که از این شیوه درمانی دارید، را با پزشک در میان بگذارید، ممکن است برای شما آزمایشات در نظر گرفته شود تا تشخیص دهند که این شیوه برای شما مناسب می باشد. همچنین در این جلسه میزان چربی مورد نیاز برای برطرف کردن آسیب پوستی و ناحیه‌ای که برداشت چربی باید از آن انجام گیرد، تعیین خواهد شد. همچنین پزشک در مورد مراقبت های قبل و بعد از انجام تزریق، توصیه هایی به شما دارد که شما باید به خوبی به این مراقبت ها را انجام دهید.

تزریق چربی به روش نانوفت چگونه انجام می شود؟

۳- در تاریخی که پزشک برای شما تعیین می‌کند، باید به کلینیک مراجعه کنید و تزریق چربی صورت بگیرد. قبل از تزریق چربی برای اینکه درد کمتری احساس کنید، بی حسی موضعی انجام می گیرد که این بی حسی ابتدا برای مناطقی که باید برداشت چربی صورت بگیرد، انجام می شود.

۴- برداشت چربی توسط دستگاه های مخصوص انجام می گیرد، که در این روش از قسمت هایی از بدن که بیشترین چربی را دارد، برداشت صورت می گیرد که عمدتاً شکم یا ران می باشد.

۵- در این مرحله چربی برداشت شده، فرآوری می‌شود. فرآوری باعث می شود، غلظت سلول‌های بنیادین، افزایش پیدا کند و خون و مواد بی حسی که در آن موجود می باشد، کاملا از بین برود و همچنین ممکن است مواد خاصی به این سلول های بنیادین برای اثرگذاری بیشتر تزریق شود به عنوان مثال ماده به نام سیتوکین وجود دارد، که باعث ترمیم بافت های آسیب دیده می‌شود و ترکیب این ماده با سلول های بنیادین، باعث اثربخشی بیشتر آن می شود.

۶- پس از آماده شدن محلول تزریقی، مجدداً نواحی که باید تزریق انجام شود، با بی حس کننده های موضعی، بی‌حس می‌شود و سپس با استفاده از سوزن های ظریف محلول چربی به زیر پوست تزریق می‌شود.

۷-مدت زمان تزریق با توجه به گستردگی ناحیه تحت درمان، متفاوت می باشد. اما انجام تمامی مراحل تزریق به حدود یک تا سه ساعت، زمان لازم دارد.

8- بعد از تکمیل مراحل تزریق، برای برطرف شدن تاثیر داروهای بی حسی و احتمال ایجاد حساسیت  مدتی در کلینیک بمانید و در صورتی که هیچ مشکلی پیش نیاید، می توانید به خانه باز گردید.

تزریق چربی به روش نانوفت اکثراً در یک جلسه تاثیر خود را دارد، اما گاهی در بعضی افراد نیاز به تکرار دارد.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

توصیه های قبل از تزریق چربی به روش نانوفت

برای اثرگذاری بیشتر این روش درمانی، پزشک متخصص دستورالعمل‌هایی ارائه می دهدو قبل از انجام تزریق به خوبی آنها را رعایت کنید. ممکن است، قبل از تزریق چربی، از ناحیه مورد نظر عکس گرفته شود تا تغییرات ایجاد شده بعد از تزریق چربی، به خوبی مشخص باشد. مراقبت هایی که قبل از تزریق چربی باید انجام بگیرد عبارتند از:

۱- کشیدن سیگار و قلیان باعث می شود، ترمیم زخم ها به سختی انجام بگیرد و روند بهبودی به تاخیر بیفتد، بنابراین به مدت یک ماه قبل از انجام تزریق چربی، سیگار و قلیان را ترک کنید.

۲- به مدت یک هفته قبل از تزریق چربی از نوشیدن الکل خودداری شود.

توصیه های قبل از تزریق چربی به روش نانوفت

۳- مصرف قرص های روان کننده خون، مانند آسپرین، وارفارین و داروهای غیر استروئیدی و همچنین ویتامین ای باعث افزایش احتمال خونریزی می شود. بنابراین به مدت یک هفته قبل از تزریق چربی از مصرف این گونه داروها خودداری شود.

۴- قبل از انجام تزریق چربی، به میزان کافی آب بنوشید، زیرا تاثیر زیادی در هیدراتاسیون پوست  دارد و باعث اثربخشی بیشتر این روش درمانی می شود.

۵- رژیم غذایی شما باید سالم و سرشار از مواد مغذی باشد، تا روند بهبودی سریعتر انجام شود.

مراقبت های پس از تزریق چربی به روش نانوفت

۱-از انجام فعالیت های سنگین به مدت دو هفته بعد از تزریق چربی خودداری شود، زیرا انجام فعالیت های سنگین، باعث ریزش سلولهای چربی می شود، همچنین گردش خون را افزایش می دهد و باعث افزایش تورم و التهاب در ناحیه مورد نظر می شود.

۲- برای کاهش درد و جلوگیری از تورم و کبودی از کمپرس یخ استفاده کنید.

مراقبت های پس از تزریق چربی به روش نانوفت

۳- به هیچ عنوان، ناحیه تحت درمان را دستکاری نکنید و ماساژ ندهید، زیرا دستکاری و ماساژ ناحیه، باعث ریزش سلول‌های چربی می شود و همچنین باعث می شود، در نتایج درمانی تغییر ایجاد شده و انتظاری که از تزریق چربی می رود، دریافت نشود.

۴- محیط های گرم و نور خورشید، ممکن است باعث از بین رفتن سلول های چربی شود و باعث ایجاد عدم توازن، در ناحیه مورد نظر شود. بنابراین به مدت دو هفته بعد از تزریق چربی، از قرار گرفتن در نور مستقیم خورشید و همچنین رفتن به سونا و گرفتن حمام با آب داغ خودداری شود.

۵- چنانچه پزشک مورد نظر، برای شما دارویی تجویز کرده است، داروها را به موقع و بطور منظم مصرف کنید.

۶- از زخم های ایجاد شده بر روی بدن به خوبی مراقبت کنید تا از ایجاد عفونت پیشگیری شود.

عوارض تزریق چربی به روش نانوفت

میزان عوارض ایجاد شده در اثر تزریق چربی به روش نانوفت، بسیار کم می باشد. زیرا این روش درمانی به صورت غیر جراحی می باشد، اما ممکن است در بعضی از افراد عوارض جانبی مانند درد تورم و کبودی بسیار خفیف و همچنین بی حسی ایجاد شود. امروزه به دلیل روی آوردن بسیاری از افراد به روش های درمانی زیبایی، بعضی از آرایشگاه ها و مراکز غیر معتبر، اقدام به تزریق چربی به روش نانوفت می کنند، در صورتی که به صورت حرفه‌ای این کار را انجام ندهند، ممکن است عوارض زیادی برای فرد به وجود بیاید. از عوارضی که ممکن است در صورت غیر حرفه‌ای بودن اپراتور  به وجود بیاید، عبارتند از:

۱- ایجاد التهاب و قرمزی در ناحیه تحت درمان

۲- دقیق نبودن ناحیه تزریق

عوارض تزریق چربی به روش نانوفت

۳- چربی تزریق شده به صورت گلوله در آید.

۴- آسیب شدید به بافت مورد نظر

۵- عدم دریافت نتایج مثبت

در واقع در صورتی که پزشک متخصص از مهارت کافی در این زمینه برخوردار باشد، هیچ عوارضی برای فرد به وجود نمی آید و تنها ممکن است در اثر تزریق سوزن در پوست، کمی التهاب و قرمزی در آن ناحیه ایجاد شود.

هزینه تزریق چربی نانوفت

یکی از موارد مهم برای انجام تزریق چربی به روش نانوفت هزینه ها می باشد، زیرا این هزینه ها تحت حمایت بیمه نمی باشد و فرد باید تمام هزینه را پرداخت کند. هزینه تزریق چربی به روش نانوفت دارای قیمت متفاوت است، زیرا میزان انتظارات هر فرد از نتایج درمانی متفاوت است. از عوامل موثر بر هزینه تزریق چربی به روش نانوفت، موارد زیر را می توان نام برد

۱- حجم چربی استخراج شده

با توجه به میزان آسیب پوستی و چین و چروک، میزان چربی استخراجی متفاوت می‌باشد. بنابراین به دلیل  اینکه، هرچه حجم استخراج بیشتر باشد باید فرایندهای بیشتری برای تصفیه و خالص سازی آن انجام شود و نیاز به زمان بیشتری دارد، هزینه تزریق نیز افزایش پیدا می‌کند.

۲- وسعت ناحیه تحت درمان

 هرچه وسعت ناحیه تحت درمان افزایش پیدا کند، نیاز به چربی بیشتری دارد و مدت زمان جلسه درمانی نیز افزایش پیدا می‌کند، بنابراین هزینه تزریق چربی نیز افزایش پیدا میکند.

هزینه تزریق چربی نانوفت

۳- فرم ایده آل متقاضی

میزان انتظارات هر فرد نسبت به نتایج درمانی متفاوت می باشد و با توجه به انتظاراتی که هر فرد دارد، ممکن است میزان حجم چربی تزریقی و همچنین مدت زمان متفاوت باشد و هزینه تزریق چربی نیز با این موارد متغیر است.

۴- نوع خدمات ارائه شده

 هرچه خدمات ارائه شده در کلینیک پیشرفته تر باشد و موارد بهداشتی بهتر رعایت شود، میزان هزینه دریافتی نیز افزایش پیدا می کند.

۵- میزان سابقه و مهارت پزشک

تزریق چربی به روش نانوفت، نیاز به دقت و مهارت بالایی دارد، تا نتایج مثبتی از این روش درمانی دریافت شود. هر چه میزان مهارت و سابقه پزشک مورد نظر بیشتر باشد، این روش درمانی بهتر صورت می گیرد و نتایجی که فرد دریافت می کند رضایت بخش تر می باشد.  هر چه پزشک مهارت بیشتری داشته باشد، امکان دارد، هزینه تزریق چربی نیز افزایش پیدا کند.

۶- مکان کلینیک زیبایی

کلینیک های زیبایی، دارای مکان های جغرافیایی متعددی هستند و موقعیت کلینیک بر روی هزینه دریافتی تاثیرگذار می باشد. هرچه کلینیک از موقعیت جغرافیایی بهتری برخوردار باشد، هزینه دریافتی نیز افزایش پیدا می کند.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

چه کسانی نمی توانند تزریق چربی را به روش نانوفت انجام دهد؟

۱- به دلیل اینکه در تزریق چربی به روش نانوفت از چربی های بدن خود فرد استفاده می شود، باید  چربی به میزان کافی در بدن فرد موجود باشد، چنانچه چربی در بدن، به اندازه کافی موجود نباشد، این افراد نمی توانند از تزریق چربی به روش نانوفت استفاده کنند.

۲- ورزشکارانی که بیشتر بافت بدن آنها عضله می باشد، نمی توانند از این روش استفاده کنند.

چه کسانی نمی توانند تزریق چربی را به روش نانوفت انجام دهد؟

۳- افرادی که انتظارات واقع گرایانه از نتایج درمانی ندارند و تمایل دارند با انجام این روش حجم نواحی تحت درمان نیز تغییر کند.

مقایسه نانوفت با سایر روش های تزریق چربی

علاوه بر نانوفت روش دیگری به نام میکروفت نیز برای تزریق چربی وجود دارد، که تفاوت این روش در اندازه سلول های چربی می باشد. در واقع در هر دو روش، سلول‌های چربی استخراج شده، توسط فرآیند مختلف به ابعاد کوچکتر تقسیم می‌شود اما  اندازه سلول های چربی در میکروفت نسبت به نانو فت بزرگ تر می باشد. همچنین در میکروفت، حجیم سازی در ناحیه تحت درمان به وجود می آید و این موضوع به دلیل اندازه سلول های چربی در میکروفت می باشد. اما در هر دو روش، تغییراتی که بر روی بدن ایجاد می شود به صورت طبیعی جلوه می کند و میزان عوارض ایجاد شده بعد از تزریق بسیار کم می‌باشد.

مقایسه نانوفت با سایر روش های تزریق چربی

روش دیگری نیز امروزه تبلیغ می‌شود به نام روش بایوفت،که ادعا برای این است که در این روش، بعد از تزریق هیچ تورمی ایجاد نمی‌شود، اما این موضوع مورد تایید نمی باشد، زیرا امکان ندارد تزریق در پوست انجام بگیرد اما هیچگونه تورم ایجاد نشود. اگر بخواهیم نانوفت و میکروفت را از نظر هزینه باهم مقایسه کنیم، باید بدانید که  هزینه درمانی نسبت به ناحیه تحت درمان متفاوت می باشد، اما در کل به دلیل اینکه سلول های چربی در نانوفت،دارای ابعاد کوچکتری هستند، بنابراین مراحل بیشتری باید طی شود، تا این سلول ها به اندازه های کوچکتر، تبدیل شوند، همچنین نیاز به دقت و حساسیت بیشتری می باشد، بنابراین هزینه دریافتی در نانوفت نسبت به میکرو فت بیشتر است.

ماندگاری تزریق چربی به روش نانوفت در مقایسه با سایر روش ها

یکی از مزیت های روش نانوفت، میزان ماندگاری نتایج آن می باشد، که نسبت به روش های دیگر مانند تزریق فیلر، تاثیر نانوفت بر روی پوست بیشتر بوده و نتایج آن به صورت دائمی می باشد. و این موضوع به دلیل وجود سلول های بنیادین، در ماده تزریقی می باشد. سلول های بنیادین زمانی که در ناحیه مورد نظر تزریق می شوند، شروع به رشد و تکثیر می‌کند و منجر به جوانسازی پوست می‌شود. اما در تزریق چربی به روش معمولی، برای ماندگاری نتایج باید تزریق تکرار شود. البته لازم به ذکر است که باید مراقبت های لازم بعد از تزریق چربی نانوفت صورت بگیرد، تا پوست از شادابی و طراوت برخوردار باشد. دائمی بودن این روش درمانی، دلیل بر این نمی باشد که با افزایش سن هیچ تغییری در چهره‌ی ایجاد نشود، اما به میزان ۷۰ درصد اثر جوانسازی این شیوه درمانی باقی می ماند، گاهی ممکن است در اثر فرآیند تزریق، بعضی از سلول های چربی از بین برود، اما سلول های باقی مانده تقسیم سلولی انجام داده و تاثیر گذاری را بر روی پوست دارد.

سن و زمان تزریق چربی

همانگونه که در بالا نیز ذکر کردیم تزریق چربی نانوفت باعث افزایش حجم در ناحیه مورد نظر نمی شود. بنابراین افرادی که نیاز به حجم دهی دارند، نمی توانند از این روش نتایج مثبتی دریافت کنند و همچنین افرادی که در سنین بالا هستند و میزان چین و چروک پوست آنها عمیق می باشد، نتایج مثبتی از این شیوه درمانی دریافت نمی کنند‌ به طور کلی استفاده از روش تزریق چربی به روش نانوفت، در سن بالای ۳۰ سالگی انجام می‌شود و زمانی که میزان چین و چروک عمیق نباشد، تاثیرگذاری این روش درمانی بیشتر می باشد. در واقع چنانچه در سن پایین تر از این روش استفاده شود، از مزیت های آن در آینده برخوردار می‌شود و میزان چین و چروکی که بر روی پوست با افزایش سن ایجاد می‌شود، در این افراد کمتر می باشد.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مزایای تزریق چربی نانوفت

۱- نتایج درمانی حاصل از این روش بسیار طبیعی جلوه می کند و به مدت زمان طولانی تاثیر آن ماندگار است.

۲- در روش تزریق چربی نانوفت از سلول های بنیادین خود فرد استفاده می شود، بنابراین نتایج مثبتی بر روی پوست دارد.

۳- دوره نقاهت این شیوه درمانی کوتاه می باشد و بعد از دو روز، فرد می‌تواند به شرط اینکه کارهای روزمره اش فعالیت های سنگین نباشد، به کار های روزمره بپردازد.

۴- در این روش درمانی جراحت های عمیق بر روی پوست ایجاد نمی شود و تنها چند زخم کوچک ایجاد می‌شود، که پس از چند روز به خوبی بهبود پیدا می‌کند و کاملا از بین میرود.

۵- با استخراج چربی همه نواحی که از آن استخراج صورت می گیرد، به تناسب می رسد و هم نواحی که به چربی نیاز دارد با استفاده از این چربی ها، آسیب های آن از بین میرود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به متن
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات نوشته شده
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x