کلینیک تخصصی زیبایی بیمارستان عرفان نیایش

لوگو کلنیک زیبایی عرفان نیایش
  • خانه
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
خدمات اصلی
خدمات دیگر
ارتباط با ما

لیست پزشکان کشور

لیست داروخانه های استان تهران

لیست داروخانه های استان البرز

ارتباط با ما
مدرن ترین کلینیک پوست و مو در کشور

تزریق چربی از شکم به صورت

با افزایش سن میزان چربی های صورت کاهش پیدا کرده و عوامل مختلفی باعث از بین رفتن چربی های صورت می‌شود و از بین رفتن چربی های صورت باعث می شود از جذابیت چهره کاسته شده و باعث شود چهره لاغر و پیر به نظر برسد، اما می‌توان با تزریق چربی این زیبایی را به چهره بازگرداند، زیرا زمانی که بافت چربی صورت از بین می رود، پوست حالت افتاده و شل به خود می‌گیرد و باعث می شود که از طراوت و زیبایی آن کاسته شود.
به همین دلیل افراد به دنبال یافتن راهکارهایی برای از بین بردن افتادگی و شلی پوست می باشند، همچنین زمانی که پوست دچار کاهش بافت چربی می شود، چین و چروک هایی به صورت سطحی و عمیق بر روی آن ظاهر می شود.

تزریق چربی از شکم به صورت
یکی از راهکارهایی که باعث کاهش لاغری صورت و افتادگی آن می شود، تزریق چربی به صورت می باشد، که برای این کار می توان از چربی های ناحیه شکم برداشت کرده و با فرایند هایی آن را خالص کرده و برای تزریق به نواحی مختلف صورت مانند زیر چشم و گونه ها آماده کرد.
در واقع تزریق چربی روشی می باشد که با استفاده از چربی نواحی مختلف بدن و آماده سازی آن، می‌توان از آن برای افزایش حجم و تغییر شکل نواحی خاص بدن استفاده کرد، از نواحی که می توان تزریق چربی را انجام داد، می توان صورت، باسن، سینه ها را نام برد، که ممکن است این نواحی در اثر عواملی مانند تصادف، کاهش وزن و یا جراحی دچار مشکلات شود و با استفاده از این شیوه درمانی می توان این مشکلات را برطرف کرد.

آیا تزریق چربی از شکم به صورت امکان پذیر است؟

یکی از مواردی که تاثیر زیادی در افزایش خاصیت ارتجاعی پوست صورت دارد، پروتئینی به نام کلاژن می باشد، که با افزایش سن، پوست به میزان کمتری کلاژن تولید کرده، همچنین کلاژن های پوست نیز کاهش پیدا می‌کند و با کاهش سطح کلاژن و چربی پوست خاصیت ارتجاعی پوست کاهش پیدا کرده و باعث می‌شود مشکلاتی مانند چین و چروک و افتادگی پوست ظاهر شود و از جذابیت آن کاسته شود، با تزریق چربی می توان از نواحی بدن که دارای حجم مناسبی چربی می باشد، استفاده کرد و این چربی را با انجام فرآیندهایی خالص سازی کرده و در نواحی مختلف صورت مانند شقیقه، چانه و گونه ها تزریق کرد.

آیا تزریق چربی از شکم به صورت امکان پذیر است؟
این روش برای افرادی مناسب می باشد که دارای حجم مناسبی چربی در نواحی مختلف بدن باشند، اما بیشترین ناحیه ای که برای استخراج چربی مورد استفاده قرار می گیرد، شکم می باشد که با استفاده از لیپوماتیک شکم می توان چربی های اضافه را استخراج کرده و بعد از انجام خالص سازی، آن را در نواحی مدنظر تزریق کرد.
از مزیت این روش نسبت به ژل های تزریقی می توان ماندگاری بیشتر آن را عنوان کرد اما این موضوع را مد نظر داشته باشید که باید تزریق چربی توسط پزشک با مهارت انجام گیرد، تا نتایج آن ماندگاری بیشتری داشته باشد، زیرا در صورتی که تزریق چربی، توسط یک پزشک ماهر و مجرب انجام گیرد، تاثیر به سزایی در رفع مشکلاتی مانند جای زخم و مواردی از این قبیل دارد.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

تزریق چربی شکم به صورت چگونه انجام می شود؟

برای انجام تزریق از شکم به صورت باید سه مرحله انجام گیرد که این مراحل عبارتند از:

۱- برداشت چربی از ناحیه شکم

برداشت چربی از نواحی انجام می گیرد که دارای چربی اضافه باشند و یکی از نواحی بدن که بیشتر از سایر قسمت ها، دارای چربی اضافه می باشد ناحیه شکم می باشد، اما علاوه بر این ناحیه می توان از نواحی مانند ران و باسن نیز برای برداشت چربی استفاده کرد، برای برداشت چربی، ابتدا ناحیه مورد نظر با استفاده از بی حس کننده ها بی حس شده و سپس با لیپوماتیک حجم مورد نیاز چربی برداشت می شود.

۲- خالص سازی چربی برداشت شده

زمانی که چربی از ناحیه موردنظر، استخراج شد باید برای تزریق آماده شود که در این مرحله چربی ها در دستگاهی به نام سانتریفیوژ قرار داده می‌شود تا تمامی مواد اضافه آن مانند خون و سلول هایی که آسیب دیده، از آن جدا سازی شود و برای تزریق آماده شود.

تزریق چربی شکم به صورت چگونه انجام می شود؟

۳- تزریق چربی به ناحیه درمانی

زمانی که چربی های استخراج شده آماده شد، آنها را درون سرنگ ریخته و برای تزریق آماده می شود، اما قبل از تزریق چربی باید ناحیه مورد نظر  استریل و بی حس شود، سپس تزریق انجام گیرد که میزان تزریق با توجه به میزان آسیب پوستی متفاوت می باشد.

آمادگی قبل از تزریق چربی شکم به صورت

قبل از تزریق چربی جلسه مشاوره ای برای شما تعیین می شود، که در این جلسه درمانی باید اطلاعات کامل در مورد سلامت عمومی خود در اختیار پزشک قرار دهید، با توجه به شرایط شما پزشک تصمیم بگیرد که این عمل زیبایی برای شما نتایج مثبتی به همراه خواهد داشت یا نه.

از مواردی که قبل تزریق چربی از شکم، باید رعایت شود می توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- در صورتی که داروی خاصی مصرف می کنید، این موضوع را با پزشک در میان بگذارید، زیرا این داروها بر نتایج درمان و همچنین عوارضی که ممکن است برای فرد ایجاد شود تاثیر گذار است و ممکن است پزشک مصرف این داروها رابه مدت محدودی متوقف کند.

۲- از مصرف مشروبات الکلی و دخانیات چند روز قبل از تزریق چربی باید دوری کنید.

۳- چند روز قبل از تزریق چربی باید مصرف داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی و داروهای رقیق کننده خون را قطع کرد، زیرا این داروها باعث احتمال افزایش احتمال خطر خونریزی خواهد شد.

آمادگی قبل از تزریق چربی شکم به صورت

۴- گاهی پزشک تشخیص می دهد، آزمایشاتی قبل از انجام تزریق صورت گیرد، بنابراین آزمایشات را حتما انجام دهید.

۵- از خوردن سیر، جینکو، جنسینگ قبل از تزریق چربی دوری کنید، زیرا مصرف این مواد ممکن است باعث تاثیرات منفی بر نتایج درمان و همچنین لختگی خون شود.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

آیا تزریق چربی درد دارد؟

میزان دردی که متوجه افراد می شود، با توجه به آستانه تحمل درد آنها و همچنین شرایطی مانند اندازه سوزن، میزان مهارت پزشک و همچنین نوع پرکننده مورد استفاده، متغیر می‌باشد.

آیا تزریق چربی درد دارد؟
اما به طور کلی در روش تزریق چربی از بی حس کننده های موضعی استفاده می شود، تا درد کمتری متوجه فرد شود، در صورت لزوم برای کاهش استرس، پزشک آرامبخش هایی برای فرد تجویز می‌کند، تا عمل با آرامش بیشتری انجام گیرد، اما این روش درمانی درد کمی دارد و تنها ممکن است بعد از عمل میزان کمی کبودی و تورم در ناحیه درمانی ایجاد شود، که این عارضه نیز موقت می باشد و بعد از چند روز کاملا برطرف می شود.

تزریق چربی چقدر طول میکشد؟

مدت زمان تزریق چربی در افراد مختلف متفاوت می باشد، زیرا وسعت ناحیه درمانی و مناطقی که چربی از آن برداشت می‌شود، متفاوت است و زمانی که برای تزریق نیاز می باشد، بین ۱ تا ۵ ساعت متغیر است.

تزریق چربی چقدر طول میکشد؟
هرچه ناحیه درمان گسترده تر باشد، نیاز به چربی های بیشتری برای تزریق بوده و ساعت آن نیز افزایش پیدا می کند و میزان ماندگاری نتایج این روش درمانی در افراد مختلف با توجه به سبک زندگی آنها متفاوت می باشد، این چربی ها نیز مانند سایر چربی های بدن به مرور زمان از بین می رود، اما میزان ماندگاری آنها نسبت به فیلر های دیگر بیشتر می باشد و ممکن است نتایج آن تا چندین سال ماندگار باشد.

چه کسانی نباید تزریق چربی انجام دهند؟

با توجه به اینکه تزریق چربی یک روش کم خطر می باشد و در صورتی که پزشک متخصص از تجربه و مهارت کافی در این زمینه برخوردار باشد، مشکلات زیادی برای شخص به وجود نخواهد آمد، اما بعضی از افراد به دلیل شرایطی که دارند، نمی توانند از این روش درمانی استفاده کنند، این افراد عبارتند از :

۱- خانم هایی که در زمان بارداری یا شیردهی هستند، بهتر است این روش درمانی را بعد از اتمام این دوره انجام دهند.

۲- افرادی که نسبت به مواد بی حسی حساس می باشند.

۳- افرادی که به مصرف مشروبات و دخانیات اعتیاد دارند و امکان قطع این موارد در زمان تزریق چربی وجود ندارد.

چه کسانی نباید تزریق چربی انجام دهند؟

۴- افرادی که انتظارات غیر واقعی گرایانه نسبت به نتایج عمل دارند.

۵- افرادی که بدن آنها دچار عفونت های مختلفی می باشد.

تزریق چربی مدلینگ

تزریق چربی علاوه بر اینکه باعث افزایش حجم و رفع چین و چروک در نواحی مختلف صورت می شود، تاثیر زیادی در برجسته سازی خطوط جدا کننده بخش های مختلف صورت دارد و باعث افزایش جذابیت چهره می شود، با تزریق چربی مدلینگ می توان میزان خطوط صورت را که ظاهر زنانه و مردانه را تقویت می‌کند، برجسته‌سازی کرده و انجام این کار نیاز به مهارت و تجربه پزشک متخصص دارد، تا بتواند تزریق را در زوایای دلخواه و مناسب انجام دهد و همچنین میزان تزریقی که انجام می گیرد بسیار با اهمیت است.

تزریق چربی مدلینگ
بنابراین برای انجام این تزریق باید در انتخاب پزشک دقت و حساسیت زیادی به خرج داد، تا بتواند با مهارت کامل، حجم مشخصی چربی را در ناحیه مدنظر تزریق کند، تا باعث افزایش جذابیت های چهره شود.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

دلایل کاهش چربی پوست

عوامل مختلفی باعث کاهش چربی پوست می شود که از این عوامل می توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- افزایش سن

 با افزایش سن چربی های زیر پوست به خصوص در ناحیه چانه، گونه و بینی کاهش پیدا می کند و باعث می شود صورت استخوانی تر به نظر برسد و همچنین میزان پروتئین کلاژن کاهش پیدا کرده و از خاصیت ارتجاعی پوست می کاهد.

۲- کاهش وزن با رژیم غذایی نامناسب

کاهش وزن ناگهانی باعث می‌شود، میزان چربی های صورت دچار افت خاص شود و منجر به افتادگی پوست و افزایش پیری آن شود، افرادی که به صورت ناگهانی دچار کاهش وزن می‌شوند، رژیم غذایی نامناسبی دارند و رژیم غذایی تاثیر بسزایی در کاهش کلاژن صورت دارد.

۳- نور خورشید

یکی از عواملی که تاثیر زیادی بر روی پوست افراد دارد، نور خورشید می باشد، زیرا نور خورشید حاوی اشعه ماورابنفش بوده، که تاثیرات به صورت مستقیم و غیرمستقیم بر DNA داشته و موجب جداسازی سلول‌های پوست می‌شود و همچنین بر میزان کلاژن و الاستین پوست تاثیر گذار بوده و موجب از بین رفتن چربی های صورت می شود.

۴- فعالیت جسمانی بیش از حد

گاهی افراد به منظور کاهش وزن، زمان زیادی را صرف ورزش کردن می کنند، که اکثر مواقع ورزش در بیرون از منزل انجام می گیرد، این عوامل باعث می شود حجم بیشتری چربی از بین رفته و باعث ایجاد صورت استخوانی و لاغر می شود.

دلایل کاهش چربی پوست

۵- عدم تعادل هورمون های بدن

یکی از عواملی که باعث تنظیم میزان چربی در بدن و صورت می شود هورمون استروژن می باشد و زمانی که میزان این هورمون در بدن کاهش پیدا کند، موجب لاغری صورت و کاهش چربی های آن می شود.

۶- مصرف دخانیات

مصرف دخانیات باعث کاهش کلاژن، الاستین و توده‌های عضلانی صورت می شود و همچنین میزان ویتامین c را کاهش داده و منجر به افزایش سرعت پیری می شود.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

اهداف تزریق چربی به صورت

تزریق چربی به صورت به هدف های مختلفی انجام می گیرد، که از این هدف ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- باعث جوانسازی صورت می شود.

با تزریق چربی می توان حجم مناسبی به صورت داد و تاثیر بسزایی در کاهش چین و چروک و تغییر خطوط آن دارد، که منجر به جوانسازی فرد می شود، همچنین ممکن است افزایش سن باعث از بین رفتن بافت های صورت شود و با تزریق چربی، بافت ها به صورت بازگشته و منجر به افزایش جذابیت چهره شود.

اهداف تزریق چربی به صورت

۲- درمان اسکار

گاهی افراد برای از بین بردن جای جوش و اسکار از این روش درمانی استفاده می‌کنند، که تاثیر بسزایی در بهبود این آسیب ها دارد.
در واقع تزریق چربی با افزایش حجم در صورت موجب جوان سازی و افزایش برجستگی های مانند گونه و لب می شود و همچنین میزان چین و چروک را در اطراف دهان از بین برده و موجب افزایش کیفیت پوست و بافت آن می شود.

اقدامات قبل از تزریق چربی به صورت

به منظور کاهش عوارض تزریق چربی به صورت و همچنین دریافت نتایج بهتر، پزشک متخصص توصیه‌هایی دارد که باید قبل از تزریق چربی به این توصیه ها توجه شود، از این اقدامات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- به منظور کاهش خونریزی در ناحیه درمانی بهتر است به مدت چند هفته قبل از تزریق چربی از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی خودداری کنید.

۲- مصرف داروهای رقیق کننده خون و داروهای ضد التهابی باعث ایجاد عوارض بیشتر می‌شود، بنابراین مصرف این داروها نیز به مدت چند هفته قبل از تزریق چربی باید دوری کرد.

۳- یک هفته قبل از تزریق چربی مایعات زیاد بنوشید تا باعث هیدراته شدن بدن شود.

۴- چنانچه به بیماری خاصی مبتلا هستید یا داروی خاصی مصرف می کنید، حتما این موضوع را با پزشک در میان بگذارید.

۵- زمانی که به کلینیک برای تزریق چربی مراجعه می کنید، یک همراه با شما باشد.

مراقبت های بعد از تزریق چربی شکم به صورت

به همان اندازه که مراقبت های قبل از تزریق چربی با اهمیت است، مراقبت های بعد از آن نیز مهم بوده و این مراقبت ها عبارتند از:

۱- چنانچه پزشک متخصص داروهایی برای شما تجویز کرد، این داروها باید به طور منظم مصرف شود.

۲- بعد از تزریق چربی از انجام فعالیت های سنگین خودداری کنید.

۳- از ماساژ دادن و یا دستکاری ناحیه درمانی خودداری شود.

۴- پانسمان نواحی برداشت چربی باید به موقع تعویض گردد و تمیز نگه داشته شود.

۵- به مدت چند روز بعد از تزریق چربی از رسیدن آب به نواحی که زخم شده است، خودداری شود.

مراقبت های بعد از تزریق چربی شکم به صورت

۶- از قرار گرفتن در معرض مستقیم نور آفتاب به مدت یک هفته خودداری شود.

۷- با توجه به اینکه افزایش دمای بالا باعث از بین رفتن چربی های تزریقی می‌شود، بنابراین به مدت یک تا دو هفته از رفتن به سونا، جکوزی و انجام سولاریوم خودداری کنید.

۸- عدم رژیمی گرفتن به مدت چند ماه پس از تزریق چربی، کاهش وزن باعث کاهش چربی های صورت می شود.

۹- در هنگام استراحت به صورت طاق باز بخوابید و از فشار آوردن به ناحیه درمانی خودداری شود و بهتر است در هنگام استراحت سر بالاتر از سایر نواحی بدن باشد.

فواید تزریق چربی شکم به صورت

با توجه به اینکه در این روش از چربی های بدن خود فرد استفاده می شود و واکنش بدن به آن بسیار کم بوده، در نتیجه باعث کاهش عوارض می‌شود و به دلیل اینکه با افزایش سن میزان کلاژن و الاستین پوست کاهش پیدا می‌کند و منجر به کاهش حجم صورت و ایجاد چین و چروک ها می شود، انتقال چربی می تواند راه‌حلی مناسب برای داشتن چهره زیبا باشد، که در این روش چربی به نواحی که دچار کم حجم شده است به صورت مستقیم تزریق شده و باعث ایجاد ظاهری هموار خواهد شد.

فواید تزریق چربی شکم به صورت
به طور کلی از فواید تزریق چربی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- باعث لاغری موضعی می شود.

با توجه به اینکه می توان برداشت چربی را از نواحی که دچار چربی اضافه می باشد، برداشت کرد، بنابراین این شیوه درمانی هم باعث رفع چین و چروک و افزایش حجم در ناحیه صورت می شود و همین که باعث برداشت چربی های اضافه از نواحی مختلف بدن می شود و موجب لاغری موضعی می شود.

۲- نتایج این شیوه درمانی ماندگاری طولانی دارد.

نتایجی که از طریق چربی به این صورت حاصل می‌شود، مانند نتایجی می باشد که با تزریق ژل دریافت می شود، اما میزان ماندگاری نتایج تزریق چربی نسبت به تزریق ژل طولانی تر می باشد و در صورتی که در زمان های مقرر مجددا تزریق انجام شود، موجب جوانسازی دائمی می شود.

۳- مقرون به صرفه می باشد.

با توجه به اینکه چربی از بدن خود مراجعین استخراج می شود، می توان این چربی را در یک جلسه استخراج کرده و نیاز به پرداخت هزینه در جلسات مختلف نمی باشد.

۴- نتایج آن کاملاً طبیعی می باشد.

نتایجی که از این شیوه درمانی حاصل می شود نتایج طبیعی بوده و باعث ایجاد آلرژی در فرد نمی شود، زیرا هیچگونه مواد خارجی در این روش به بدن وارد نمی شود.

۵- دوره نقاهت آن کوتاه می باشد.

دوره نقاهت تزریق چربی بسیار کم بوده و گاهی بعضی افراد، بلافاصله بعد از تزریق چربی به فعالیت های روزمره می پردازند، اما برای دریافت نتایج بهتر لازم است تا چند هفته بعد از تزریق چربی، از انجام کارهای سنگین خودداری شود و مراقبت های لازم انجام گیرد.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

عوارض تزریق چربی

با توجه به اینکه در این روش درمانی از چربی های بدن خود فرد استفاده می شود، در نتیجه میزان عوارضی که متوجه فرد می شود، بسیار کم بوده اما در صورتی که پزشک متخصص از مهارت کافی در این زمینه برخوردار نباشد، ممکن است عوارض زیادی برای فرد ایجاد شود و بعضی از عوارض نیز به صورت موقت بوده و بعد از مدتی کاملا از بین می رود.

از این موارد می توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- در صورتی که مراقبت ها به خوبی انجام نگیرد ممکن است باعث ایجاد عفونت در ناحیه اهدا کننده و ناحیه درمان شود.

۲- ممکن است باعث ایجاد توده هایی در ناحیه درمانی و یا ناحیه اهدا کننده شود.

۳- در صورتی که پوست دچار عفونت عمیق شود، ممکن است پوست ناحیه از بین برود.

عوارض تزریق چربی

۴- در صورتی که تزریق به خوبی انجام نگیرد، ممکن است باعث آسیب عصبی در نواحی مختلف صورت شود.

۵- ممکن است نتایج رضایت بخشی از این شیوه درمانی دریافت نشود.

۶- در صورتی که برداشت چربی به خوبی انجام نگیرد، ممکن است باعث خونریزی شدید شود.

هزینه تزریق چربی به صورت

هزینه تزریق چربی به صورت با توجه به عوامل مختلفی تعیین می‌شود و نمی‌توان برای آن هزینه ثابتی در نظر گرفت، از عوامل تاثیر گذار بر هزینه تزریق چربی می توان میزان مهارت و سابقه پزشک متخصص، تجهیزات به کار برده و مکان کلینیک را نام برد، به گونه‌ای که هرچه کلینیک از موقعیت بهتری برخوردار باشد و پزشکان مجرب به کار گیرد باعث افزایش هزینه تزریق چربی می شود، اما نتایجی که از این روش دریافت می‌شود، رضایت بخش تر بوده و میزان عوارضی که متوجه فرد می شود، کاهش پیدا می‌کند.

هزینه تزریق چربی به صورت
بنابراین چنانچه قصد دارید از این شیوه درمانی استفاده کنید، بهتر است در انتخاب پزشک متخصص دقت کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به متن
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات نوشته شده
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x