کلینیک تخصصی زیبایی بیمارستان عرفان نیایش

لوگو کلنیک زیبایی عرفان نیایش
  • خانه
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
خدمات اصلی
خدمات دیگر
ارتباط با ما

لیست پزشکان کشور

لیست داروخانه های استان تهران

لیست داروخانه های استان البرز

ارتباط با ما
مدرن ترین کلینیک پوست و مو در کشور

علت به وجود آمدن چین و چروک دور چشم چیست؟

یکی از دغدغه های افراد داشتن پوستی صاف و بدون چین و چروک می باشد، زیرا بروز چین و چروک موجب می‌شود، سن نسبت به سن واقعی، بیشتر نشان داده شود. اگر به این علائم دقت نشود در دراز مدت به صورت چاله های عمیق بر روی پوست ایجاد می‌شود و از بین بردن آنها به زمان بیشتری احتیاج دارد و گاهی تاثیر استفاده از روش های درمانی بر روی این چین و چروک ها کمتر می باشد. با افزایش سن چین و چروک در نواحی مختلف بدن ایجاد می شود.
چین و چروک زیر چشم زمانی اتفاق می‌افتد که پوست اطراف چشم نازک‌تر می‌شود و خاصیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد که می‌تواند با قرار گرفتن مکرر در معرض آفتاب، سیگار کشیدن و برخی ویژگی‌های ژنتیکی تسریع می گردد.

علت به وجود آمدن چین و چروک دور چشم چیست؟

اما، صورت به دلیل اینکه بیشتر در معرض عوامل محیطی قرار می‌گیرد، سریعتر چین و چروک بر روی آن به وجود می‌آید، به خصوص در ناحیه اطراف چشم که پوست این ناحیه دارای ظرافت بیشتری می باشد و نسبت به سایر قسمت‌های صورت، سریعتر چین و چروک بر روی آن ظاهر می شود. بیرونی ترین لایه پوست اپیدرم می باشد. اپیدرم، با تکثیر سلولی که انجام می دهد، باعث ترمیم بافت آسیب دیده پوست می شود. دو نوع پروتئین به نام کلاژن و الاستین در پوست وجود دارد، که باعث افزایش خاصیت انعطاف پذیری پوست می‌شوند. با افزایش سن، میزان کلاژن و الاستین پوست کاهش می یابد، بنابراین موجب بروز چین و چروک بر روی صورت شده و پوست آسیب پذیرتر می باشد.

عوامل مختلفی باعث ایجاد چین و چروک دور چشم می شود، از این عوامل می توان موارد زیر را نام برد:

۱- سن

با افزایش سن میزان کلاژن و الاستین پوست کاهش می یابد، موجب ایجاد چین و چروک بر روی صورت می شود.

۲- ژنتیک

یکی از عواملی که بر روی ایجاد چین و چروک تاثیر گذار است، ژنتیک می باشد. به عنوان مثال افرادی که پوست آنها سیاه می باشد، دیرترچین و چروک بر روی پوست آنها ظاهر می شود و افراد سفید پوست بیشتر در معرض پیری زوردرس هستند.

۳- نوع پوست

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر روی چین و چروک پوست، وراثت، می باشد. گاهی افراد نوع پوست آنها به گونه ای می باشد، که زودتر بر روی آن چین و چروک ایجاد می شود.

۴- اشعه خورشید

نور خورشید به دلیل این که دارای اشعه ماورا بنفش می باشد، باعث آسیب به پوست می شود و میزان کلاژن و الاستین پوست را کاهش داده و موجب کاهش خاصیت انعطاف پذیری پوست می‌شود. همچنین اشعه ماورا بنفش باعث کاهش سلول های چربی زیر پوست شده و باعث خشکی آن می شود، بنابراین در افزایش چین و چروک و پیری تاثیر بسزایی دارد.

۵- مصرف سیگار

یکی دیگر از عواملی که باعث پیری زودرس پوست می شود، سیگار و دخانیات می باشد. زیرا این مواد باعث کاهش جریان خون در زیر پوست شده و خاصیت انعطاف پذیری پوست را کاهش می دهند، بنابراین باعث افزایش چین و چروک در اطراف چشم می شود.

۶- انقباضات مکرر صورت

حرکت هایی که به صورت مکرر بر روی صورت ایجاد می‌شود و شدت آنها زیاد باشد، باعث ایجاد چین و چروک بر روی صورت می شود. به طور مثال، افرادی که بیشتر اوقات، در حال عصبانیت هستند ممکن است چین و چروک هایی، به صورت خطوط عمودی و افقی بر روی پیشانی آنها نقش ببندد و همچنین افرادی که زیاد در حال خندیدن باشند و نیز خطوط خنده آنها عمیق شده و باعث تشدید چین و چروک در اطراف چشم و نواحی مختلف صورت می شود.

۷- سبک زندگی افراد

در صورتی که رژیم غذایی افراد حاوی سبزی و میوه جات نباشد و همچنین روزانه مصرف آب آن ها بسیار کم باشد، باعث می شود، چین و چروک در اطراف چشم آن ها و نواحی مختلف صورت ایجاد شود. همچنین داشتن خواب کافی یکی از موارد تاثیر گذار بر میزان چین و چروک صورت می باشد. افرادی که در شبانه روز خواب کافی ندارند بیشتر در معرض ایجاد چین و چروک هستند.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

سرم دور چشم چیست؟

پوست اطراف چشم نسبت به سایر قسمت‌های صورت، دارای حساسیت بیشتری می باشد. بنابراین نسبت به عوامل بیرونی آسیب پذیرتر می باشد و سریعتر دچار آسیب هایی مانند چین و چروک می شود. یکی از مواردی که تأثیر بسزایی بر کاهش اثرات مخرب بر روی پوست اطراف چشم دارد، سرم دور چشم می باشد.

سرم دور چشم چیست؟

این فراورده دارای بافت سبک می باشد به همین دلیل جذب آن از طریق پوست، آسان تر می باشد و موجب رطوبت رسانی و ویتامینه کردن پوست اطراف چشم می شود. در صورتی که از برندهای مناسب سرم چشم استفاده کنید، تاثیر آن را در کوتاه مدت بر روی این ناحیه مشاهده خواهید کرد.

کاربرد سرم دور چشم

سرم دور چشم به دلیل بافت سبکی که دارد و درصد خلوص ترکیبات به کار برده در آن، بیشترین تاثیر را در کاهش آسیب های پوستی و مراقبت از پوست، در برابر اثرات مخرب را دارد. از کاربردهای کرم دور چشم می توان موارد زیر را نام برد.

۱- رفع سیاهی زیر چشم

یکی از مواردی که ممکن است در اطراف چشم بروز کند، سیاهی زیر چشم می باشد که به دلیل کمبود رطوبت، عدم استراحت کافی و همچنین متورم شدن مویرگ ها، به وجود می آید. استفاده از سرم دور چشم باعث می‌شود پوست رطوبت رسانی شود و با انقباضاتی که در مویرگ ها صورت می گیرد، باعث رفع سیاهی زیر چشم می شود.

۲- کاهش چین و چروک اطراف چشم

سرم دور چشم به دلیل اینکه باعث تحریک کلاژن سازی می شود و همچنین رطوبت رسانی به پوست را افزایش می دهد، تاثیر بسزایی در از بین بردن چین و چروک اطراف چشم دارد.

کاربرد سرم دور چشم

۳- کاهش پف و ورم چشم

با افزایش سن میزان کلاژن پوست کاهش پیدا می‌کند و پوست خاصیت انعطاف پذیری خود را از دست می دهد و همچنین سلول های چربی در یک نقطه تجمع پیدا می کند و باعث افزایش ورم و پف در ناحیه مورد نظر می شود، استفاده از سرم دور چشم، باعث از بین بردن پف زیر چشم می شود.

۴- افزایش رطوبت و شفافیت پوست اطراف چشم، دچار عارضه های مختلفی از قبیل عدم شفافیت، پوسته پوسته شدن می‌شود و این عارضه ها، ممکن است باعث کاهش اعتماد به نفس در افراد شود. استفاده از سرم دور چشم تاثیر بسزایی در از بین بردن این گونه عارضه ها دارد و از طریق آبرسانی که انجام می دهد، باعث رفع کدری پوست و همچنین رطوبت رسانی به آن می‌شود و همچنین ترکیباتی که در این سرم ها به کار برده شده است، هیچگونه حساسیتی را برای افراد ایجاد نمی کند.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

ترکیبات و مواد تشکیل دهنده سرم دور چشم

سرم دور چشم دارای ترکیباتی می باشد که هیچ گونه آسیبی به پوست وارد نمی کند. که این ترکیبات به شرح زیر می باشد

۱- هیالورونیک اسید

این ماده به صورت طبیعی نیز در بدن وجود دارد و موجب تحریک کلاژن سازی پوست می شود. همچنین خود هیالورونیک اسید باعث رطوبت رسانی پوست شده و تاثیر زیادی در جوانسازی پوست دارد. این ماده دارای وزن مولکولی بالایی می باشد و همین مورد باعث می‌شود، نفوذ آن به پوست مشکل باشد. روش های مختلفی برای کاهش اندازه مولکولی آن وجود دارد، که باید در هنگام خرید سرم پوست به این مورد توجه کنیم، که اندازه مولکولی به کار برده در آن کوچکتر باشد. همچنین ممکن است هیالورونیک اسید به صورت سدیم هیالورونیت در سرم دور چشم، مورد استفاده قرار گیرد، که اندازه آن نسبت به هیالورونیک اسید کوچکتر می باشد و جذب آن از طریق پوست آسانتر است.

 ۲- رتینول

یکی دیگر از ترکیبات موثر و کاربردی در سرم دور چشم، رتینول می باشد که این ترکیب مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا می باشد. رتینول تاثیر زیادی در درمان آکنه دارد، همچنین اثرات آن در درمان چین و چروک پوست، مشاهده شده است. رتینول با افزایش خونرسانی، باعث تغییر رنگ پوست ناحیه مورد نظر می شود و تأثیر بسزایی در کاهش تیرگی و لک های آن دارد. اما برای جذب رتینول ابتدا باید رتینول به رتینوئیک اسید تبدیل شود و سپس از طریق پوست جذب شود. اگر سرم دور چشم شما حاوی رتینول می باشد بعد از ۶ ماه، نتایج آن را بر روی پوست مشاهده خواهید کرد.

ترکیبات و مواد تشکیل دهنده سرم دور چشم

۳- ویتامین c

ویتامین c باعث افزایش کلاژن در ناحیه اطراف چشم می شود، بنابراین باعث کاهش چین و چروک و همچنین تغییر رنگ پوست آن و رفع تیرگی های دور چشم می شود. همچنین استفاده از سرم حاوی ویتامین c باعث مقاوم شدن پوست اطراف چشم در برابر رادیکال های آزاد می شود. پس چنانچه از سرم حاوی ویتامین c استفاده می کنید، بعد از چند ماه تاثیر آن را بر روی پوست مشاهده خواهید کرد.

۴- سرامید

سرامید نقش زیادی در تشکیل لایه محافظتی از پوست را دارد و باعث حفظ رطوبت و سلامت پوست می شود. همچنین این ترکیب باعث ترمیم سلول های آسیب دیده ی پوست می شود و از خروج آب از سطح پوست، جلوگیری می کند. در صورتی که این ماده با کلسترول ترکیب شود به عنوان یک لایه ضد آب عمل کرده و از خروج آب و ورود میکرو ارگانیسم ها جلوگیری می کند. به دلیل وجود این ترکیب پوست نوزادان نرم و لطیف می باشد.

۵- کافئین

یکی دیگر از ترکیبات سرم دور چشم کافئین می باشد که تاثیر زیادی در کاهش پف چشم دارد. گشاد شدن مویرگ های خونی، باعث تیرگی دور چشم میشود.کافئین با ایجاد انقباض در مویرگ ها، باعث تغییر رنگ پوست وکاهش تیرگی دور چشم می شود. این انقباضات باعث کاهش پف و ورم اطراف چشم نیز می شود.

۶- پپتاید

آمینو اسیدها با پپتاید باعث تولید کلاژن والاستین می شوند درصورتیکه سرم دور چشم حاوی پپتاید باشد، موجب تولید کلاژن می شود و کلاژن تاثیر زیادی در کاهش چین و چروک و افزایش خاصیت انعطاف پذیری پوست دارد. هرچه میزان کلاژن پوست بیشتر باشد پوستی صاف تر و شفاف تر خواهیم داشت.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

۷- کو آنزیم ها

این ترکیبات به دلیل داشتن خاصیت آنتی اکسیدانی، باعث مقاومت پوست اطراف چشم، در برابر عوامل بیرونی از قبیل اشعه خورشید می شود و همچنین تاثیر زیادی در جلوگیری از ایجاد چین و چرک دارد، پس یک ترکیب مهم در سرم دور چشم به حساب می آید.

۸- نیاسین آمید

وجود نیاسین آمید در ترکیبات سرم دور چشم باعث حفظ رطوبت پوست دور چشم می شود و از خشکی آن جلوگیری می کند، در نتیجه باعث کاهش چین و چروک اطراف چشم می شود. همچنین این ترکیب باخاصیت آنتی اکسیدانی که دارد باعث کاهش التهابات اطراف چشم شده و منجر به کلاژن سازی می شود.

۹- ویتامین E

آنتی اکسیدان های محلول در چربی، حاوی ویتامین E می باشند و این انتی اکسیدان ها باعث جلوگیری از تخریب کلاژن به وسیله رادیکال های آزاد می شود. همچنین ویتامین E باعث محافطت پوست در مقابل اشعه ماورا بنفش خورشید می شود و از سرطان پوست پیشگیری می کند‌. وجود این ترکیب به همراه ویتامین سی باعث افزایش خاصیت ویتامین c می شود تا حدی که تا حدود ۴ برابر اثر ویتامین c را افزایش می دهد.

۱۰- آلفالیپوئیک اسید

این ترکیب یک آنتی اکسیدان قوی می باشد و جذب ان از طریق پوست با سرعت بالایی انجام می شود و در صورتی که از طریق پوست جذب شود به آنی اکسیدان قوی تری تبدیل می شود. اما باید سرم دور چشم حاوی مقادیر کمی از این ترکیب باشد، زیرا در صورت افزایش مقدار آن، ممکن است باعث سوزش پوست شود.

۱۱- آلفا هیدروکسی اسیدها

این ترکیبات باعث افزایش گردش سلولی می شوند و تاثیر زیادی در کاهش لک و افزایش کلاژن سازی دارند. اما این ترکیبات نیز ممکن است باعث التهاباتی در پوست شوند، به همین دلیل غلظت آنها در سرم دور چشم کم می باشد.

۱۲- سایر ترکیبات

این ترکیبات که بیشتر به صورت گیاهی می باشند تاثیر زیادی بر کاهش انقباضات و حرکت عضلات دارند. در واقع عملکرد این ترکیبات مانند بوتاکس می باشد و با کاهش انقباضات، باعث کاهش میزان چین و چروک می شود و از عمیق شدن ان ها جلوگیری می کند.

ویژگی های بهترین سرم دور چشم

یک سرم دور چشم باید دارای ویژگی های زیر باشد تا تاثیر زیادی بر روی جوانسازی پوست اطراف چشم داشته باشد.

۱- باعث ایجاد چسبندگی بر روی ناحیه مورد نظر نشود.

۲- جذب آن از طریق پوست با سرعت بالا انجام شود.

ویژگی های بهترین سرم دور چشم

۳- دارای بافت سبک و روان باشد.

۴- ترکیبات به کار برده در آن از کیفیت بالایی برخوردار باشند.

از بهترین سرم های دور چشم می توان موارد زیر را نام برد

۱- سرم دور چشم درمالاین

این سرم تاثیر بسزایی در کاهش چین و چروک اطراف چشم دارد، همچنین باعث رفع افتادگی و پف اطراف چشم می‌شود و ترکیباتی مانند کومدو ژنیک و هیپو آلژریک را دارا می باشد که موجب جوانسازی پوست می شود.

۲- سرم دور چشم سینره

این سرم از مواد طبیعی و گیاهی ساخته شده است و حاوی میزان زیادی کلاژن و الاستین می باشد و تاثیر زیادی در کاهش تیرگی پوست و پف چشم دارد. همچنین به دلیل دارا بودن اسیدهای چرب مانند امگا۳ باعث مقاومت پوست در برابر رادیکال های آزاد می شود. این سرم حاوی ترکیبات دیگری مانند کوآنزیم و ویتامین E می باشد، که خاصیت آنتی اکسیدانی قوی دارند و از ایجاد چین و چروک جلوگیری می کنند. مصرف این سرم تاثیر زیادی در زیبایی و شفافیت پوست اطراف چشم دارد.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

۳- سرم دور چشم لمبر

سرم دور چشم لمبر ساخت کشور اروپا می باشد و تاثیر زیادی در کاهش میزان چین و چروک دارد. این سرم موجب آبرسانی پوست و نقویت آن می شود، همچنین باعث کاهش پف اطراف چشم می شود و در کوتاه مدت تاثیر آن را بر روی پوست اطراف چشم را مشاهده خواهید کرد.

۴- سرم دور چشم پرتی

این سرم دارای بافت سبکی می باشد و سریع از طریق پوست جذب می شود، بدون اینکه باعث ایجاد چسبندگی شود.استفاده از این سرم باعث مرطوب شدن پوست اطراف چشم شده و از پیری زودرس جلوگیری می کند. موجب افزایش انعطاف پذیری پوست می شود و در رفع تیرگی و پف چشم تاثیر بسزایی دارد، همچنین میزان چین وچروک را به صورت قابل ملاحظه ای کاهش می دهد.

طریقه مصرف و نحوه استفاده صحیح از سرم دور چشم

۱- چشم ناحیه بسیار حساسی می‌باشد، به‌همین منظور در استفاده از سرم چشم باید دقت و حساسیت زیادی به خرج بدهید.

۲- برای استفاده از آن، بهتر است آن را ابتدا بر روی انگشتان دست بریزید و سپس در اطراف چشم مورد استفاده قرار دهید.

طریقه مصرف و نحوه استفاده صحیح از سرم دور چشم

۳- بهتر است استفاده از سرم چشم به‌صورت دایره‌وار انجام شود، به این صورت که ضربه‌ای سرم چشم را از قسمت خارجی چشم به سمت داخل آن استفاده کنید.

۴- بهتر است برای تأثیر بیشتر سرم دور چشم آن را به‌ صورت ضربه‌ای استفاده کنید. ضربه زدن باعث افزایش جذب سرم از طریق پوست می‌شود.

۵- ممکن است استفاده از سرم چشم باعث ایجاد آلرژی در چشم شود، بنابراین به‌گونه‌ای سرم را مورد استفاده قرار دهید که بیش‌از اندازه به چشم‌ها نزدیک نشود.

۶- بهتر است قبل‌ از مصرف سرم دور چشم ابتدا ناحیه مورد نظر از هرگونه مواد آرایشی پاک‌سازی شود و درصورتی‌که قبل‌ استفاده از سرم از مرطوب کننده و یا کرم شب استفاده کنید تأثیر سرم دور چشم، بر روی پوست بیشتر می‌باشد.

۷- در صورتی‌که قصد استفاده از مواد آرایشی را دارید، بهتر است بعد از چند دقیقه این کار را انجام دهید تا سرم به‌ خوبی جذب پوست شود.

۸- درصورتی‌که بعد از شستشوی صورت پوست شما دچار خشکی پوست و کشیدگی شده، بهتر است مجدداً از سرم استفاده کنید.

۹-  به‌منظور این‌که سرم تأثیر بیشتری بر روی پوست داشته باشد، می‌توانید آن را در یخچال نگه‌دارید تا تأثیر آن بر روی کاهش التهابات اطراف چشم بیشتر باشد.

۱۰- درصورتی‌که می‌خواهید نتایج دریافتی از سرم دور چشم بیشتر باشد، بهتر است به مدت دوازده ساعت آن را در اطراف چشم نگهدارید.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

سرم دور چشم یا کرم دور چشم، کدام یک بهتر است ؟

سرم دور چشم نسبت به کرم دور چشم

دارای تفاوت هایی هستند که در اینجا بیان می کنیم

۱- نتایج درمانی سرم و کرم

استفاده از سرم دور چشم، باعث ترمیم آسیب های اطراف چشم می شود و به دلیل اینکه دارای وزن مولکولی کمتری نسبت به کرم دور چشم می باشد، جذب آن از طریق پوست بیشتر می‌باشد و همچنین نسبت مواد فعال در سرم نسبت به کرم بیشتر می باشد. کرم دور چشم بیشتر باعث جلوگیری از ایجاد چین وچروک و خشکی پوست می شود.

۲- بافت

سرم دور چشم نسبت به کرم ها، دارای بافت سبک تری می باشد و به دلیل اینکه کرم های دور چشم دارای بافت سنگین تری هستند، بیشتر به عنوان لایه حفاظتی عمل کرده و از کاهش رطوبت پوست جلوگیری می کنند. در صورتیکه سرم ها با توجه به ترکیبات به کار برده در آن، گاهی اوقات نقش کمتری در حفظ رطوبت دارند.

سرم دور چشم یا کرم دور چشم، کدام یک بهتر است ؟

۳- نوع پوست

سرم ها به دلیل وزن مولکولی پایین، گزینه مناسبی برای انواع پوست می باشد و تاثیر زیادی در رفع مشکلات و آسیب های دور چشم دارد. اما کرم های دور چشم وزن مولکولی بالاتری دارند و برای انواع پوست قابل استفاده نمی باشد. به عنوان مثال در صورتیکه پوست شما دارای چربی زیاد می باشد، استفاده از سرم برای دور چشم مناسبتر می باشد.

اما چنانچه پوست شمل خشک می باشد، استفاده از کرم دور چشم گزینه مناسبتری برای شما می باشد.

در واقع نمی توان گفت کدام گزینه برای پوست بهتر می باشد، زیرا بهتر بودن آن بستگی به نوع پوست و مشکل پوستی دارد. به عنوان مثال چناچه پوست شما مشکل خاصی نداشته باشد و شما نگران ایجاد عارضه بر روی آن هستید، استفاده از کرم دور چشم گزینه مناسبی برای شما می باشد. یا این که پوست شما دارای چین و چروک می باشد و از کرم های ارایشی استفاده می کنید، سرم دور چشم گزینه مناسبتری برای شما می باشد. در صورتیکه قصد خرید این محصولات را داید، حتما با توجه به توقعاتی که از آن محصول دارید به ترکیبات تشکیل دهنده آن توجه کنید تا بتوانید بهترین نتیجه را دریافت کنید و در صورتی که که در این زمینه اطلاعات شما کم می باشد، حتما به پزشک مراجعه کنید تا با توجه به انتظارات شما بهترین گزینه، برای شما تجویز شود.

در صورتی که نیاز به یک روتین روزانه دارید، استفاده از کرم دور چشم، برای شما گزینه مناسب تری می باشد. کرم دور چشم با پوششی که در اطراف چشم ایجاد می کند، از بروز چین و چروک جلوگیری می کند. اما چنانچه نسبت به پوست خود بسیار حساس می باشید، می توانید از هر دو گزینه استفاده کنید ونمی توان از سرم دور چشم به عنوان جایگزین کرم دور چشم استفاده کرد. بهتر است سرم دور چشم قبل از کرم دور چشم استفاده شود تا نتایج مطلوبی از مصرف آن دریافت کنید. در صورتیکه این محصولات به صورت صحیح و اصولی مصرف شود، تاثیر زیادی بر روی جوانسازی پوست خواهند داشت.

0 0 رای ها
امتیازدهی به متن
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات نوشته شده
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x