کلینیک تخصصی زیبایی بیمارستان عرفان نیایش

لوگو کلنیک زیبایی عرفان نیایش
  • خانه
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
خدمات اصلی
خدمات دیگر
ارتباط با ما

لیست پزشکان کشور

لیست داروخانه های استان تهران

لیست داروخانه های استان البرز

ارتباط با ما
مدرن ترین کلینیک پوست و مو در کشور

همه چیز درباره افتادگی ابرو و راههای درمان آن

یکی از اجزای صورت که تاثیر زیادی در افزایش جذابیت و زیبایی چهره دارد، ابرو می باشد و زمانی که ابروها دچار افتادگی می شود، باعث می شود، چهره فرد عبوس، ناراحت و غمگین به نظر برسد و سن فرد نسبت به سن واقعی بیشتر نشان داده شود. بالا بردن ابرو ها باعث می شود چهره از گیرایی بالاتری برخوردار باشد و فرد چهره جذاب تری داشته باشد.

همه چیز درباره افتادگی ابرو و راههای درمان آن

افتادگی ابرو به دلایل مختلفی مانند افزایش سن، ژنتیک، سیگار کشیدن به وجود می‌آید. گاهی افتادگی ابرو باعث می‌شود افراد اعتماد به نفس خود را از دست داده و حضور کمتری در اجتماعات داشته باشند. بنابراین چنانچه، این مشکل برای شما به وجود آمد، می توانید از روش های مختلف استفاده کرده و به درمان آن بپردازید و زیبایی چهره را افزایش دهید. راه های مختلفی برای درمان افتادگی ابرو وجود دارد، که با توجه به شرایط فرد، می‌توان از روش‌های مختلف آن استفاده کرد، که بعضی از این روش ها بدون اینکه عارضه خاصی برای فرد ایجاد شود، انجام می شوند.

افتادگی ابرو چیست؟

گاهی به دلایل مختلفی مانند ژنتیک و افزایش سن، خاصیت انعطاف پذیری پوست کاهش پیدا می کند و باعث می شود حد فاصله بین چشم و ابرو کمتر شود و ابرو حالت افتاده بگیرد و این مورد باعث شود چهره فرد خسته و افسرده به نظر برسد.

افتادگی ابرو چیست؟

بنابراین فرد، به دنبال یک راهکار مناسب برای از بین بردن افتادگی ابرو باشد. استفاده از روش‌های مختلف باعث می شود، چهره شادابی و جذابیت زیادی پیدا کند و همچنین باعث کاهش سن در افراد می شود.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

علت افتادگی ابرو

دلایل مختلفی برای افتادگی ابرو وجود دارد که هر کسی با توجه به سبک زندگی و شرایطی که به وجود می آید، ممکن است باعث افتادگی ابروها شود. از عوامل ایجاد افتادگی ابرو می توان موارد زیر را نام برد

۱- افزایش سن

با افزایش سن میزان کلاژن و سلول های چربی زیر پوست کاهش پیدا می‌کند و این عامل باعث می شود، ابرو ها دچار افتادگی شود و این عارضه موجب بروز علائم پیری در فرد می شود.

۲- ژنتیک

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر افتادگی ابروها، ژنتیک می باشد که این عامل بسیار تاثیر گذار می باشد و افراد ممکن است در سنین پایین نیز با این عارضه مواجه شوند.

علت افتادگی ابرو

۳- ضعف ماهیچه و شل شدن عضله در ناحیه اطراف ابرو

بین ابرو و پلک ماهیچه ای وجود دارد، که باعث بالا نگه داشتن ابرو می‌شود و چنانچه این ماهیچه دچار ضعف شود، باعث افتادگی ابرو می شود که بیشتر افراد به این دلیل، دچار افتادگی ابرو می شوند.

۴- بعضی عادت های اشتباه

گاهی افراد برای زیبایی صورت و فرم دهی به آن از ماساژ استفاده می‌کنند، اما در صورتی که این ماساژ ها و عادت ها اشتباه باشد، باعث بروز عوارضی بر روی چهره می شود. به عنوان مثال مالیدن چشم ها باعث ایجاد افتادگی ابروها می شود.

۵- استفاده از لنزهای چشمی به مدت طولانی

استفاده از لنزهای سخت برای چشم ها به مدت طولانی باعث ایجاد عوارضی می شود که یکی از این عوارض افتادگی ابرو می باشد.

۶- وجود بعضی از بیماریها در فرد

بعضی از بیماریها مانند مشکلات عصبی، دیابت، تومور، مشکلات خود ایمنی، باعث ایجاد افتادگی ابرو می شود.

۷- انجام روش های درمانی به صورت غیر حرفه ای

گاهی افراد برای زیبایی چهره از روش های زیبایی مانند تزریق بوتاکس، تزریق ژل استفاده می کنند و در صورتی که این تزریقات به خوبی انجام نشود، ممکن است باعث ایجاد آسیب به سلولهای عصبی و عضله های اطراف آن ناحیه شود، که ممکن است به صورت افتادگی ابرو نشان داده شود.

۸- عدم تغذیه صحیح

گاهی نداشتن تغذیه صحیحی که شامل انواع ویتامین ها و مواد مغذی باشد، باعث می شود علائم پیری زودتر از موعد بر روی چهره مشاهده شود، یکی از علائم پیری، افتادگی ابرو می باشد.

۹- قرار گرفتن در معرض نور خورشید

افرادی که زیاد در معرض نور خورشید قرار می گیرند بیشتر آسیب پذیر می باشد و این علائم زودتر بر روی چهره آنها ظاهر می شود.

۱۰- استعمال دخانیات

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر روی افتادگی ابرو، استعمال دخانیات می باشد. زیرا این مواد باعث از بین رفتن چربی های زیر پوستی و میزان کلاژن پوست می شود و انعطاف پذیری پوست کاهش پیدا کرده و موجب بروز علائم پیری می شود. همچنین زمان سیگار کشیدن به دلیل انقباضاتی که در صورت به وجود می آید، امکان ایجاد بروز این علائم را افزایش می دهد.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

درمان افتادگی ابرو

اگر چنین مشکلی برای شما به وجود آمده است، هیچ نگرانی ندارد شما با انجام روش های درمانی که گاهی بعضی از این روش ها هیچ عارضه و دوران نقاهتی ندارد، می توانید مجددا به زیبایی چهره، دست پیدا کنید و بهتر است به جای ناراحتی به دنبال انتخاب یک روش صحیح با توجه به شرایط خود، برای رفع افتادگی ابرو باشید.

راه های زیادی برای رفع افتادگی ابرو وجود دارد که از این روش ها می توان موارد زیر را نام برد.

۱- عمل افتادگی ابرو

در عمل افتادگی ابرو پزشک متخصص برش هایی را در ناحیه خط رویش مو ایجاد می‌کند و در این روش نیازی به بیهوشی فرد نیست و گاهی با انجام بی حسی های تزریقی این عمل را انجام می دهند. در صورتی که در عمل افتادگی ابرو، در ناحیه پیشانی، پوست اضافی وجود داشته باشد و پیشانی بیمار نسبت به حد استاندارد، بلندتر باشد، جراح مقداری از پوست اضافه را برداشته و با بالا کشیدن پوست پیشانی، باعث رفع افتادگی ابرو می شود و سپس ناحیه مورد نظر را بخیه می زنند.

۲- جراحی ابرو با روش آندوسکوپی

به دلیل اینکه در این روش از ابزاری به نام آندوسکوپ استفاده می‌شود این روش، به آندوسکوپی نامگذاری شده است و با ایجاد برش هایی بر ناحیه فوقانی پیشانی و همچنین خط رویش مو، باعث رفع افتادگی ابرو می شوند در این روش آندوسکوپ از طریق برش هایی که در این ناحیه ایجاد شده است، به بافت های زیرین پوست ورود پیدا کرده و باعث بالا کشیدن ماهیچه های زیر پوست می شوند و تاثیر بسزایی در از بین بردن افتادگی ابرو دارد. استفاده از این روش علاوه بر تاثیری که بر رفع افتادگی ابروها دارد، باعث از بین رفتن چین و چروک بین ابروها و همچنین چروک های اطراف چشم می شود.

درمان افتادگی ابرو

استفاده از این روش ممکن است به مدت ۱۰ روز دوره نقاهت داشته باشد و بعد از این ده روز فرد می تواند به فعالیت های روزمره خود ادامه دهد و آثار آن بعد از ۴ هفته بر روی صورت به خوبی قابل مشاهده می باشد.

بعد از این روش، باید فرد مراقبت های بعد از آن را به خوبی انجام دهد تا تاثیر این روش درمانی بر روی صورت افراد بیشتر باشد و همچنین روند بهبودی سریعتر اتفاق بیفتد.

۳- بلفاروپلاستی پلک

یکی از عواملی که باعث ایجاد افتادگی ابرو می شود، افتادگی پلک می باشد، که این عارضه منجر به نشان داده شدن افتادگی ابرو نیز می‌شود که با انجام بلفاروپلاستی پلک، می توان در رفع افتادگی ابرو نیز تاثیر گذار بود. انجام عمل بلفاروپلاستی پلک بالا، به صورت سرپایی انجام می‌شود و پزشک متخصص با ایجاد برش در بالای پلک، این عمل را انجام می دهد و پوست اضافه و چربی های اضافه ای که ممکن است به صورت ژنتیکی در لایه زیرین پلک تجمع یافته است، را برداشت کند و باعث از بین رفتن افتادگی پلک شود، که رفع این عارضه خود به خود، باعث از بین رفتن افتادگی ابرو نیز می شود.

۴- لیفت ابرو با نخ

یکی دیگر از روش هایی که برای از بین بردن افتادگی ابرو مورد استفاده قرار می گیرد، استفاده از لیفت نخ می باشد. استفاده از این روش برای افراد ۳۰ تا ۵۰ سال مفید واقع شده است. که در این روش برش هایی به قطر ۳ الی ۴ میلیمتر داخل ابرو ایجاد می شود که ایجاد این برش ها با استفاده از سوزن های ظریف انجام می‌شود و از این طریق نخ هایی در بین این شکاف ها وارد می شود و این نخ ها سبب از بین رفتن افتادگی پوست می شود. ایجاد بخیه و استفاده از نخ ها باعث واکنش بدن می‌شود و این واکنش به صورت تحریک کلاژن‌سازی، باعث از بین رفتن چروک ها و همچنین فضای خالی پوست می‌شود و تاثیر زیادی در از بین بردن افتادگی ابرو دارد. زیرا خاصیت انعطاف پذیری پوست افزایش پیدا می کند. ممکن است بعد از انجام این روش، به میزان کم قرمزی و تورم در ناحیه تحت درمان ایجاد شود، که این عوارض به صورت موقت می باشد. همچنین استفاده از این روش نسبت به سایر روش ها، دارای هزینه کمتری می باشد اما تاثیر آن حدود یک سال می باشد.

۵- لیفت ابرو با استفاده از هایفوتراپی

یکی از روش هایی که امروزه بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد، هایفوتراپی دور چشم می باشد که در این روش با استفاده از امواج التراسوند که با دامنه و فرکانس مشخصی به لایه های زیرین پوست تابانده می شود، باعث افزایش انعطاف پذیری و الاستین پوست شده و همچنین موجب بالا کشیدن ابروها می‌شود و تاثیر بسزایی در از بین بردن افتادگی ابرو دارد.

۶- لیفت ابرو به روش اولتراپی

یکی از روش هایی که برای سفت کردن پوست مورد استفاده قرار می گیرد اولتراپی می باشد که با ایجاد حرارت در لایه های عمیق پوست، موجب افزایش کلاژن سازی شده و افزایش کلاژن در ناحیه مورد نظر، باعث سفت شدن پوست و رفع چین و چروک می شود.

درمان افتادگی ابرو با لیزر

استفاده از لیزر تاثیر بسزایی در بالا بردن ابرو ها دارد، زیرا در این روش، با نئوکلاژنز باعث افزایش کلاژن سازی در ناحیه مورد نظر می شود. همچنین ایجاد حرارت در آن ناحیه باعث انقباضات ماهیچه های اطراف ابرو می‌شود و باعث می‌شود پوست بالای ابرو به سمت بالا کشیده شود.

درمان افتادگی ابرو با لیزر

استفاده از این روش ممکن است با ایجاد برش هایی در ناحیه مورد نظر انجام شود که ممکن است باعث عفونت در فرد شود و هزینه آن نسبت به سایر روش‌های ابرو بالاتر می باشد، زیرا نیاز به چند جلسه، درمانی وجود دارد تا فرد نتایج مثبتی، دریافت کند.

تزریق بوتاکس و فیلر

یکی دیگر از روش های تاثیر گذار برای از بین بردن افتادگی ابروها، تزریق بوتاکس و فیلر می باشد. که استفاده از این تزریقات، موجب فلج شدن سلول های عصبی ناحیه مورد نظر می شود و میزان ماندگاری آن با توجه به پوست افراد و همچنین مراقبت های بعد از آن متفاوت می باشد اما به طور معمول حدود ۶ ماه ماندگاری دارد.

تزریق بوتاکس و فیلر

انجام تزریق بوتاکس نیاز به بیهوشی ندارد و تنها با استفاده از کرم های بی حس کننده انجام شود و قبل از تزریق نواحی مورد نظر علامت گذاری شده و سپس مواد تزریقی که دارای کیفیت های متفاوتی می باشند، به ناحیه مورد نظر تزریق می‌شود و فرد بعد از انجام تزریق، می تواند به کارهای روزمره بپردازد.

انتخاب روش مناسب لیفت

همانگونه که مشاهده کردید راه های مختلفی برای لیفت ابرو وجود دارد که انتخاب روش مناسب برای شما تحت تاثیر عوامل مختلفی می باشد. از عوامل تاثیر گذار برای انتخاب روش  مناسب می توان عوامل زیر را نام برد

۱- میزان انتظار فرد از انجام لیفت

قبل از انتخاب روش صحیح برای از بین بردن افتادگی ابرو، یک جلسه مشاوره برای فرد در نظر گرفته می شود و در این جلسه توقعات فرد از انجام روش زیبایی ارائه می شود و پزشک متخصص با توجه به انتظارات فرد، مناسب ترین روش را برای شخص انتخاب می کند.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

۲- میزان افتادگی ابرو

میزان افتادگی ابروها بر روی روش انتخاب درمانی، بسیار تاثیر گذار می باشد. در واقع هر چه میزان افتادگی ابروها بیشتر باشد، ممکن است از راه های عمل جراحی برای رفع افتادگی استفاده شود.

انتخاب روش مناسب لیفت

۳- میزان چین و چروک

گاهی چین وچروک در پیشانی و خطوط بین ابرو زیاد می باشد که با توجه به میزان این چین و چروک ها، روش انتخابی برگزیده می شود.

۴- حالت چهره فرد

 یکی از عوامل تاثیر گذار بر روی انتخاب بهترین روش، حالت چهره می باشد، که با توجه به چهره فرد، باید مناسب ترین روش را انتخاب کرد.

به عنوان مثال زمانی که صورت فرد کشیده باشد، داشتن ابروهای صاف باعث می شود، چهره فرد جذابیت بیشتری داشته باشد و درازی صورت کمتر دیده شود و در صورتی که حالت چهره به صورت گرد باشد، داشتن ابروهای کمانی باعث افزایش زیبایی فرد می شود.

۵- جنسیت فرد

با توجه به سلایق مختلف آقایان و خانم ها، روش های مختلفی برای رفع افتادگی ابرو در آنها استفاده می شود. اغلب خانم ها دوست دارند ابروهای کمانی داشته باشتد اما بیشتر آقایان ترجیح می‌دهند، ابروهای صاف داشته باشند.

۶- بلندی پیشانی

 با توجه به میزان بلندی پیشانی، باید بهترین گزینه را برای رفع افتادگی انتخاب کرد. استفاده از عمل های جراحی برای افرادی که پیشانی آنها بلند می باشد گزینه مناسبی می باشد.

درمان افتادگی ابرو در خانه

در صورتی که در انجام روش های درمانی فوق مشکل دارید و یا اینکه هزینه پرداخت آن را ندارید، می توانید با درمان های خانگی تاثیر بسزایی در لیفت ابروها داشته باشید. از روش های تاثیر گذار برای لیفت ابرو می توان روش های زیر را نام برد.

۱- لیفت ابرو با استفاده از ورزش ابرو

در صورتی که ورزش و تمرینات خاصی انجام شود، باعث ایجاد لیفت ابرو می شود و شما می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای، لیفت ابرو را در منزل انجام دهید. اما باید این تمرینات به صورت اصولی انجام شود تا نتایج رضایت‌بخشی دریافت کنید. کافیست چند دقیقه از وقت خود را روزانه به انجام این تمرینات اختصاص دهید و باعث خوش فرم شدن ابروها شوید. در واقع انجام این تمرینات باعث انقباضات ماهیچه های، اطراف ابرو شده و تأثیر زیادی بر روی خوش‌حالتی ابروها دارد، اما به شرطی که به صورت صحیح انجام شود.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

۲- لیفت ابرو در خانه با ژل آلوئه ورا

 یکی از درمان های خانگی که تاثیر زیادی در بالا کشیدن ابروها دارد، استفاده از ژل آلوئه ورا می باشد که به دلیل آنتی اکسیدان هایی که دارد، تاثیر زیادی در درمان افتادگی ابرو دارد و موجب آبرسانی به پوست می شود. برای لیفت ابرو  کافیست کمی از ژل آلوئه ورا را در پشت پلک و اطراف ابرو بزنید و این کار را به طور منظم و روزانه انجام دهید و به مدت ۲۰ دقیقه بعد، ناحیه  مورد نظر را با آب خنک شستشو دهید.

درمان افتادگی ابرو در خانه

۳- روغن زیتون

 یکی دیگر از درمان های خانگی استفاده از روغن زیتون می باشد که این روغن زیتون نیز حاوی آنتی اکسیدان ها می باشد و تاثیر زیادی در از بین بردن افتادگی ابرو دارد. برای استفاده از روغن زیتون باید کمی روغن زیتون را گرم کرده و سپس آن را در ناحیه پلک و ماهیچه های ابرو ماساژ داد، اما باید این روغن به مدت یک شب تا صبح روی ناحیه موردنظر بماند و سپس با آب سرد شستشو داده شود. استفاده از روغن زیتون باعث افزایش خاصیت انعطاف پذیری پوست می شود، همچنین موجب مرطوب کردن ناحیه مورد نظر می شود و از خشکی پوست جلوگیری می کند.

۴- استفاده از سفیده تخم مرغ

 سفیده تخم مرغ به دلیل آنزیم های طبیعی که دارد باعث پیشگیری از افتادگی ابرو می شود و همچنین باعث افزایش انعطاف پذیری پوست می شود و تاثیر زیادی در لیفت ابروها دارد، برای استفاده از سفیده تخم مرغ، کافیست آن را هم زده و سپس بر روی پلک ها مالیده شود و بعد از چند دقیقه با آب سرد شستشو داده شود.

۵- استفاده از انگور در مصرف روزانه

انگور تاثیر زیادی بر روی کاهش روند پیری پوست دارد و موجب جوانسازی پوست می شود، بنابراین استفاده از انگور در رژیم روزانه تاثیر زیادی بر از بین بردن افتادگی ابروها دارد.

۶- چای سبز

چای سبز یکی دیگر از مواردی است که باعث لیفت ابرو می شود، استفاده از چای سبز می باشد. زیرا چای سبز خاصیت ضد التهابی دارد و همچنین حاوی آنتی اکسیدان ها می باشد و باعث افزایش خاصیت ارتجاعی پوست می شود. کافیست پلک ها با چای سبز ماساژ داده شود، همچنین نوشیدن چای سبز برای جوانسازی پوست تاثیر گذار می باشد. برای این کار می توانید از چای سبز به صورت کیسه ای استفاده کرده و در ناحیه زیر ابرو و پلک قرار دهید.

۷- نوشیدن آب فراوان

 یکی از عواملی که موجب هیدراته شدن پوست می شود، نوشیدن آب فراوان می‌باشد. بنابراین روزانه حداقل ۸ لیوان آب بنوشید تا آب کافی به بدن برسد و پوست خاصیت انعطاف پذیری داشته باشد.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

هزینه درمان افتادگی ابرو

همانگونه که در بالا نیز عنوان کردیم، روش های مختلفی برای رفع افتادگی ابرو وجود دارد که با توجه به انتخاب روش درمانی، میزان هزینه دریافتی نیز متفاوت می باشد. از عوامل تاثیر گذار بر هزینه درمانی رفع افتادگی ابرو، می توان موارد زیر را نام برد.

۱- کلینیک زیبایی

 یکی از عوامل تاثیر گذار بر روی هزینه دریافتی درمان افتادگی ابرو، موقعیت جغرافیایی و مکان کلینیک زیبایی می باشد، که هرچه کلینیک زیبایی از موقعیت بهتری برخوردار باشد و همچنین از خدمات پیشرفته‌تری برای مراجعه کنندگان استفاده کند، میزان هزینه دریافتی متفاوت می باشد. چه بسا کلینیک های زیبایی که در یک شهر می باشد، هزینه متفاوتی برای درمان افتادگی ابرو دریافت کنند و این هزینه برای شهرهای مختلف نیز متفاوت می باشد.

۲- میزان سابقه و مهارت پزشک

 ناحیه اطراف چشم بسیار حساس می باشد، بنابراین انتخاب یک پزشک با مهارت و حرفه ای برای انجام روش های درمانی رفع افتادگی ابرو بسیار مهم و با اهمیت می باشد. بنابراین باید یک پزشک حرفه ای برای انجام روش های درمانی انتخاب شود تا بتواند به صورت حرفه‌ای این کار را انجام دهد، بدون اینکه آسیبی به سلولهای عصبی چشم وارد شود، هرچه پزشک مورد نظر حرفه ای تر باشد ممکن است، هزینه دریا آن نیز بالاتر باشد.

هزینه درمان افتادگی ابرو

۳- نوع روش درمانی

روش های درمانی مختلفی برای رفع افتادگی پلک که وجود دارد که با توجه به نوع آن، میزان هزینه دریافتی نیز متفاوت می باشد. به عنوان مثال هزینه انجام عمل‌های جراحی نسبت به عمل های هایفوتراپی بسیار بیشتر می باشد.

۴- تعداد جلسات درمانی

 با توجه به روش درمانی برگزیده توسط پزشک متخصص، ممکن است تعداد جلسات درمانی نیز افزایش پیدا کند. به عنوان مثال چنانچه لیزر درمانی برای رفع مشکل انتخاب شود، تعدادجلسات درمانی، با توجه به میزان افتادگی ابرو نیز متفاوت می باشد، هرچه تعداد جلسات درمانی بیشتر باشد، هزینه دریافتی نیز افزایش پیدا می کند.

۵- استفاده از داروهای مکمل

 گاهی برای نتایج بیشتر و روند بهبودی بهتر، پزشک متخصص، داروهایی برای مراجعین تجویز می کند، که هزینه این داروها، بر روی برآورد نهایی هزینه تاثیر گذار می باشد.

5 1 رای
امتیازدهی به متن
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات نوشته شده
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x