کلینیک تخصصی زیبایی بیمارستان عرفان نیایش

لوگو کلنیک زیبایی عرفان نیایش
  • خانه
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
خدمات اصلی
خدمات دیگر
ارتباط با ما

لیست پزشکان کشور

لیست داروخانه های استان تهران

لیست داروخانه های استان البرز

ارتباط با ما
مدرن ترین کلینیک پوست و مو در کشور

انواع عمل های زیبایی بدن

امروزه شاهد انجام عمل های زیبایی مختلفی در سطح جامعه می توانیم باشیم، بسیاری از افراد طرفدار عمل های زیبایی نقاط مختلف بدن خود می‌باشند تا تغییر و تحولاتی در چهره و بدن خودت ایجاد نمایند، و یا نیز افرادی دیگر هستند که به دنبال رفع عیب و نقص هایی می‌باشند که ممکن است بر اثر رویدادهای مختلف برای آنها به وجود آمده باشد؛ به همین منبال آنها به سراغ عمل های زیبایی صورت و بدن میروند. و یا نیز ممکن است افراد به دلیل افزایش سن برای اینکه به حالت جوانی نزدیک شوند به سراغ عمل های جراحی زیبایی بروند.
برای بیشتر نقاط بدن انجام عمل های زیبایی امکان پذیر است، که صورت هر شخص معمولاً محلی است که توجه هرکسی را در نگاه اول به خود جذب میکند، پس عمل های زیبایی که مخصوص به اجزای صورت می‌باشند، به مراتب بیشتر صورت میگیرد و طرفدارن بیشتری را به خود اختصاص داده است.
ممکن است اجرای مختلف صورت همچون،بینی،چشم ها، فک و چانه،دچار نقص و عیب هایی باشند که زیبایی افراد را کاهش دهند و برای آنها آزار دهنده باشد و سبب کاهش اعتماد به نفس آنها شود، اما برای این مشکل راه حل وجود دارد و آن راهکاری همچون انجام عمل های زیبایی موجود است که این نقص ها از بین بروند و اصلاح شوند و افراد به چهره و نتیجه مطلوب باب میل خود برسند.

به طور مثال چشم ها یکی از اجرای مهم صورت هستند که در هر برخوردی با افراد ابتدا با آنها به اصطلاح چشم تو چشم میشویم و توجه ما را به خود جذب میکند، و چشم ها از اجزایی در صورت هستند که به خوبی می‌توانند اندر احوالات انسان را به نمایش گذارند پس در زیبایی چهره یک انسان تاثیر به سزایی به همراه دارد.
پس به طور کلی فرم و شکل چشم ها و فرم اطراف چشم ها حائز اهمیت می‌باشند، پس عمل های زیبایی زیادی در خصوص آنها صورت میگیرد.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

محبوب ترین عمل های زیبایی

اگر بخواهیم محبوب ترین عمل های زیبایی که صورت میگیرد را بررسی کنیم، باید به دنبال بیشترین تعداد عمل هایی باشیم که صورت میگیرند، به این ترتیب مشخص است که محبوب ترین عمل های زیبایی مربوط می شوند به عمل های زیبایی که مخصوص صورت می باشند، همان طور که پیش تر پرداختیم چهره افراد برای هر یک از آنها مهم ترین بخش بدن می باشد،و معمولاً اکثر افراد حتی با وجود کوچک ترین نقص و عیب در صورت خود به دنبال انجام عمل های زیبایی جهت رفع آن می‌روند.
انجام عمل زیبایی چشم ها نیز از گونه عمل های زیبایی می‌باشد که بسیاری از افراد خواهان آن هستند، انجام جراحی زیبایی چشم می‌تواند یک تحول و نشاط و تازگی به خصوصی در صورت و چهره شما به وجود بیاورد، افراد به دنبال این هستند که چشم هایی شاداب و جوان داشته باشند و از داشتن آنها لذت ببرند، به خصوص افرادی که دوره جوانی خود را پشت سر گذاشته اند و وارد دوره دیگری از زندگی شده اند. به طور کلی عمل های زیبایی که برای چشم ها وجود دارد، به ۴ نوع عمل جراحی زیبایی چشم تقسیم می شوند.
اشخاصی می‌توانند به کمک عمل های زیبایی چشم، چشم هایشان را کشیده تر و درشت تر از قبل بکنند.
عمل کانتوپلاستی یا شکاف دادن گوشه داخلی چشم که یکی از موارد عمل زیبایی چشم ها می‌باشد سبب میشود تا چشم ها کشیده تر از حالت قبلی خود شوند، و همچنین بزرگ تر شوند.
نوع دوم عمل زیبایی چشم ها مخصوص پلک پایین چشم ها می‌باشد، این عمل به پهن کردن پلک پایین معروف است.
این عمل زیبایی چشم مختص افرادی است که چشم هایشان حالت خموده به خود گرفته است و آنها را خسته جلوه میدهد، با انجام این عمل و کشیده شدن پلک های پایینی، چشم از حالت خموده و خستگی خارج می شود و حالت نشاط را به چشم ها می‌بخشد.
نوع دیگر عمل زیبایی  به چشم ها مربوط می شود به افرادی که پلک های بالایی تنها پف دارد، که نام آن اپیکانتوپلاستی می‌باشد. در این عمل پف بالایی چشم رفع می‌شود.
آخرین نوع عمل زیبایی چشم ها برای افرادی مناسب است که از افتادگی پلک خود رنج می‌برند، نام این عمل پتوز یا عمل افتادگی پلک می‌باشد.
از دیگر عمل های محبوب برای اکثر افراد انجام لیزر پوست می‌باشد، با انجام دادن لیزر پوست افراد سلول های آسیب دیده افراد از بین می‌روند، و یا نیز بسیاری از خال ها و لک ها که باعث آزار آنها می شود را می‌توانند به راحتی با کمک لیزر بردارند و پوستی صاف به همراه داشته باشند.

محبوب ترین عمل های زیبایی

قیمت انواع عمل زیبایی

قیمت انواع عمل های زیبایی به عوامل مختلفی بستگی دارد.
مثلا انجام جراحی بینی، که از گونه عمل های زیبایی می توان از آن نام برد که بیشترین محبوبیت را در میان مردم و مخصوصا جوانان دارد. این عمل به دو صورت انجام می شود باز و بسته.
با توجه به نوع بینی هر شخص و مشکل و نقص آن بینی اعم از بزرگ بودن، کج بودن ، قوز داشتن و … قیمت عمل آن بعد از تشخیص پزشک تعیین می‌شود.
مثالی دیگری که می توان در خصوص متغیر بودن هزینه عمل جراحی های زیبایی بدن نام برد جراحی برای رفع غبغب می باشد.
افرادی که دچار اضافه وزن می‌شوند، چربی های زیادی مثل یک لایه در زیر چانه آنها قرار میگیرد، ( البته میتواند دلایل دیگری نیز مانند عوامل ژنتیکی نیز وجود داشته باشند که باعث ایجاد غبغب شوند) که برای رفع آن ۵ روش وجود دارد که سبب می شود تا آن رفع شود، هر یک از افراد پس از گرفتن مشاوره از دکتر، و معاینه می‌توانند از هزینه عمل خود آگاه شوند.

 

چگونه عمل زیبایی را با هزینه ای کم انجام دهیم؟

اکثر افراد هزینه جراحی های زیبایی را در اولویت خود قرار می‌دهند و به دنبال مرکز و جایی میگردند که هزینه های عمل زیبایی آنها کم باشد، که بسیار خطر آفرین برای آنها می تواند باشد، این مسئله صحیح است که باید به مبلغ هزینه جراحی های زیبایی توجه کنیم، اما به این صورت نباید باشد که اولویت اول خود را انتخاب مراکزی بگذارید که کمترین هزینه را می‌گیرند.
چرا که ممکن است مراکزی که هزینه های کمی می‌گیرند، مجوز نداشته باشند، و یا مهارت کافی در انجام عمل های زیبایی را به دست نیاورده باشند، پس نباید در خصوص سلامتی خود ریسک کنید.
این امر به این معنا نیست که به دنبال مراکزی بروید که مبلغ های کلونی را از بیماران دریافت میکند خیر!

چگونه عمل زیبایی را با هزینه ای کم انجام دهیم؟

قبل از انجام عمل زیبایی خود به دنبال مرکزی بروید که از سوابق درخشان برخودار باشند، و نتیجه عمل های زیبایی موفق آنها برای شما قابل مشاهده باشد.
درست است که زیبایی مسئله مهمی است اما نباید به این آسانی سلامت خود را به خطر بیندازید برای انجام عمل های زیبایی، و گاهی نیز ممکن است افرادی که در مراکز ارزان عمل های زیبایی خود را انجام می‌دهند، در اثر موفق نبودن عمل مجبور شوند که مجدداً ترمیم انجام دهند، که مجبور می شوند یکبار دیگه هزینه ای را متقبل شوند.

جراحی زیبایی در ایران و جهان

انجام جراحی های زیبایی در ایران و جهان طرفدارن بسیاری را به خود جلب کرده است، از افراد نوجوان گرفته تا افراد مسن، اکثراً اشخاصی که زیبایی برایشان مهم است، به دنبال عمل های مختلف زیبایی میروند.
مثلا اکثراً افراد که به دلایل مختلف مثل ارثی، یا عوامل محیطی و یا افزایش سن دچار ریزش مو می‌شوند در سرتاسر دنیا، عمل کاشت مو را انتخاب می کنند تا به جای موهایی که از بین رفته اند مو بکارند، که اکثرا موهای پشت سر افراد کمتر پیش میاید که بریزد، با کمک آنها می‌توانند با برداشتن موها اندازه یک نوار از پشت سر کاشت موهای آنها انجام شود.
در ایران جراحی هایی که مخصوص اجزای صورت هستند مانند جراحی های فک، تزریق ها، جراحی های لیفت و لایپوساکشن و جراحی بینی بیشترین طرفدارن را به همراه دارد.
گونه گذاری یکی دیگر از عمل های زیبایی مخصوص اجزای صورت می‌باشد که در چاق شدن صورت نقش بسیار پر رنگی دارد و بسیاری از افراد در نقاط مختلف جهان به دنبال گونه گذاری می‌باشند،که با انجام این عمل ژل و چربی ها به صورت تزریق می‌شود.

جراحی زیبایی در ایران و جهانبه طور کلی بیشترین تعداد انجام عمل های زیبایی مربوط می شود به کشور آمریکا.بعد از کشور آمریکا دومین کشور در جهان که بیشترین عمل های زیبایی را انجام می‌دهند کشور برزیل است و بعد از آن کشور کره جنوبی و ژاپن، کشور کره جنوبی و ژاپن بیشترین عمل ها در خصوص چشم ها را انجام می‌دهند، به دلیل فرم مخصوص چشم هایشان ترجیح می دهند چشمانی شبیه غربی ها داشته باشند.

ماموپلاستی افزایش  لیفت پستان، افزایش حجم پستان، از بین بردن چربی اضافی و تصحیح شکل ظاهری پستان به علت شل شدن و افتادگی پستان بعد از بارداری و شیردهی می‌باشد. این عمل در مردان دارای سینه‌های بزرگ یا ژنیکوماستی قابل انجام است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به متن
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات نوشته شده
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x