کلینیک تخصصی زیبایی بیمارستان عرفان نیایش

لوگو کلنیک زیبایی عرفان نیایش
  • خانه
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
خدمات اصلی
خدمات دیگر
ارتباط با ما

لیست پزشکان کشور

لیست داروخانه های استان تهران

لیست داروخانه های استان البرز

ارتباط با ما
مدرن ترین کلینیک پوست و مو در کشور

تزریق بوتاکس گردن

تزریق بوتاکس یکی از روش های درمانی زیبایی می باشد که امروزه بیشتر مردم با آن آشنایی دارند و برای قسمت های مختلف بدن قابل استفاده است.
یکی از نواحی که می توان برای رفع چین و چروک آن، از تزریق بوتاکس استفاده کرده ناحیه گردن می باشد.
با افزایش سن میزان چین و چروک گردن افزایش پیدا می‌کند و ایجاد این چین و چروک، بر سن افراد تاثیر گذار می باشد، استفاده از تزریق بوتاکس در ناحیه گردن، باعث کاهش چین و چروک و جوانسازی پوست گردن می شود.
اما باید تزریق بوتاکس توسط پزشک حرفه ای انجام شود، تا نتایج درمانی آن قابل قبول باشد و فرد دچار عوارض زیادی نشود.

تزریق بوتاکس گردن
گاهی به علت عدم مهارت پزشک متخصص، خسارت های جبران ناپذیری به چهره فرد وارد می شود.
ایجاد چین و چروک بر ناحیه گردن به دلیل افزایش سن، بیماری های ژنتیکی و مشکلاتی مانند افتادگی پوست می باشد که با استفاده از تزریق بوتاکس، می توان میزان خطوط و چین و چروک ناحیه گردن را به میزان قابل قبولی کاهش داد.بوتاکس گردن درمان صاف کردن خطوط روی گردن با تزریق بوتاکس به عضله پلاتیسما است.

تزریق بوتاکس به گردن چگونه است؟

تزریق بوتاکس، یک روش غیر تهاجمی می باشد، یعنی نیاز به هیچ گونه برش و جراحتی بر روی پوست نمی باشد و با انجام تزریقات می‌توان نتایج مثبتی را از این شیوه درمانی دریافت کرد. قبل از تزریق بوتاکس، جلسه مشاوره ای برای بیمار تعیین می‌شود و تمامی مراحل بوتاکس و عوارض آن برای فرد توضیح داده می شود. مراحل تزریق بوتاکس به به شیوه زیر می باشد.

۱- چنانچه تزریق بوتاکس برای ناحیه گردن باشد، تزریق بوتاکس باید در نواحی انجام شود که بیشترین تأثیر را بر روی کاهش چین و چروک داشته باشد، بنابراین ابتدا ناحیه مورد نظر توسط پزشک نشانه گذاری می شود.

۲- ممکن است تزریق بوتاکس کمی درد داشته باشد، به همین خاطر پزشکی از بی حس کننده های موضعی استفاده می کند تا در هنگام تزریق، هیچگونه دردی متوجه فرد نشود.

تزریق بوتاکس به گردن چگونه است؟

۳- بعد از بی حسی ناحیه مورد نظر، با استفاده از سوزن های بسیار نازک و ریز تزریق انجام می شود، ماده تزریقی سم بوتولینوم می باشد.

در واقع بوتاکس از ماده سمی به نام بوتولینوم استفاده می‌ شود که این ماده باعث فلج کردن موقت عضلات ناحیه مورد نظر می شود و تاثیر زیادی در از بین بردن چین و چروک دارد و به مرور زمان فلج عضلات نیز از بین می رود، اما تاثیرگذاری این روش درمانی بر روی افراد مختلف متفاوت می باشد و به طور معمول بعد از یک هفته، عضلات فلج شده و نتیجه این روش درمانی بر روی پوست ناحیه مورد نظر قابل مشاهده است.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

بوتاکس گردن برای چه افرادی نامناسب است؟

با توجه به اینکه تزریق بوتاکس امروزه در بین بسیاری از مردم رواج پیدا کرده است، اما ممکن است برای گروهی از افراد مناسب نباشد و عوارضی که در اثر این شیوه درمانی به وجود می‌آید، سلامت آنها را به خطر بیاندازد، بنابراین بهتر است قبل استفاده از این روش درمانی، اطلاعاتی در مورد وضعیت جسمانی خود در اختیار پزشک قرار دهید، تا با توجه به شرایط شما و صلاحدید پزشک، این روش درمانی برای شما استفاده شود و چنانچه استفاده از این روش برای سلامتی شما مضر باشد، سایر روش های درمانی به شما پیشنهاد می شود.

از جمله افرادی که نمی توانند از تزریق بوتاکس برای گردن استفاده کنند، افراد زیر می باشند.

۱- خانم هایی که در زمان بارداری و یا شیردهی هستند، بهتر است از این روش تا اتمام این دوران استفاده نکنند.

۲- افرادی که سیستم ایمنی آنها ضعیف می باشد.

۳- افرادی که نسبت به ماده تزریقی بوتاکس، حساسیت نشان می دهند.

بوتاکس گردن برای چه افرادی نامناسب است؟

۴- افرادی که به بیماری اختلالات عصبی عضلانی، مبتلا هستند.

۵- استفاده از این روش برای افرادی که میزان چین و چروک های عمیق آنها در ناحیه گردن بسیار عمیق باشد، تاثیر زیادی ندارد.

۶- افرادی که به دلیل بیماری خاصی که دارند، داروهای رقیق کننده خون مصرف می کنند.

دوره نقاهت و ترمیم بعد از تزریق بوتاکس گردن

همانگونه که در بالا نیز ذکر کردیم، تزریق بوتاکس به صورت غیر تهاجمی بر روی پوست ناحیه گردن انجام می‌شود، بنابراین دوره نقاهت زیادی ندارد و هیچ گونه جراحت و برشی بر روی پوست ایجاد نمی شود و چنانچه مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس به خوبی انجام شود، دوره نقاهت آن کوتاه باشد و فرد به مدت یک هفته بعد از تزریق بوتاکس گردن، می تواند به فعالیت های روزمره بپردازد و بهتر است از ماساژ دادن ناحیه مورد نظر خودداری شود.

دوره نقاهت و ترمیم بعد از تزریق بوتاکس گردن

عوارض و مزیت های تزریق بوتاکس گردن

این روش درمانی مانند سایر روش های درمانی دارای عوارض و مزیت هایی می باشد که با توجه به شرایط افراد و مهارت پزشک متخصص، میزان این عوارض و مزیت ها متغیر می باشد.
از عوارض این روش درمانی می توان موارد زیر را نام برد که چنانچه پزشک متخصص از مهارت کافی برخوردار باشد میزان عوارض این شیوه درمانی بسیار کاهش پیدا می‌کند همچنین انجام مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس در میزان عوارض تاثیر گذار می باشد.

۱- در صورتی که تزریق به خوبی انجام نگیرد، ممکن است باعث ایجاد تورم و کبودی در ناحیه تحت درمان شود، همچنین امکان ایجاد عفونت در ناحیه تزریق وجود دارد.

۲- ناحیه درمان به هیچ وجه نباید دستکاری و یا ماساژ داده شود، زیرا باعث جابجایی ماده تزریقی می‌شود و این جابه‌جایی باعث می‌شود سم بوتولینیوم به سایر قسمت های بدن انتقال یابد و باعث ایجاد فلجی آن نواحی شده و نتایج آن ناخوشایند باشد.

عوارض و مزیت های تزریق بوتاکس گردن

۳- در هنگام تزریق از بی حس کننده های موضعی استفاده می شود با رفع اثر بی حس کننده ها ممکن است، درد خفیف را بعد از تزریق بوتاکس احساس کنید که این درد، قابل تحمل است.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مزیت های تزریق بوتاکس به گردن

۱- با توجه به اینکه این روش به صورت غیر تهاجمی انجام می شود، بنابراین هیچ گونه جراحت و زخمی بر روی پوست ایجاد نمی شود و باعث می‌شود میزان عوارض آن بسیار کم باشد.

۲- نیاز به بیهوشی ندارد و به صورت سرپایی انجام می شود، تنها از بی حس کننده های موضعی برای کاهش درد استفاده می شود.

۳- دوره نقاهت آن کوتاه می باشد، زیرا به صورت غیر تهاجمی انجام می گیرد و فرد می تواند به راحتی به کارهای روزمره بپردازد.

۴- نتایج آن بلافاصله بعد از تزریق بر روی پوست نمایان می شود و نیاز به زمان زیادی نیست و همچنین مدت جلسه درمانی کوتاه می باشد.

نکاتی که قبل از تزریق بوتاکس باید به آن توجه کرد.

قبل از تزریق بوتاکس مراقبت های وجود دارد که در صورت رعایت مراقبت ها تزریق بوتاکس بر روی ناحیه مورد نظر تاثیر بیشتری دارد.

مراقبت هایی که قبل از عمل باید انجام دهیم موارد زیر می باشد.

۱- به مدت یک هفته قبل از تزریق بوتاکس، قرص های روان کننده خون و ضد التهابی مانند آسپرین و ایبوپروفن استفاده نکنید و در صورتی که این داروها جزئی از درمان شما می باشد، حتما این موضوع را با پزشک در میان بگذارید.

۲- قبل از تزریق بوتاکس، از نوشیدنی های الکلی استفاده نکنید، زیرا این مواد باعث افزایش گردش خون در ناحیه مورد نظر می شود و میزان کبودی را افزایش می دهد.

۳- به مدت یک هفته قبل از تزریق بوتاکس، از انجام اپیلاسیون و استفاده از لایه بردار برای ناحیه مورد نظر خودداری کنید.

۴- چنانچه پوست گردن شما دچار آفتاب سوختگی شده است، بهتر است اجازه دهید به خوبی این سوختگی رفع شود و سپس تزریق بوتاکس را انجام دهید.

۵- اگر آستانه تحمل درد شما بسیار پایین می باشد و نسبت به درد حساس هستید، حتما این موضوع را به پزشک اطلاع دهید تا با صلاحدید ایشان از قرص مسکن و یا بی حس کننده های موضعی استفاده شود.

نکاتی که قبل از تزریق بوتاکس باید به آن توجه کرد.

۶- چنانچه به بیماری خاصی مبتلا هستید، حتما  پزشک را در جریان قرار دهید.

۷- در صورتی که سابقه تبخال دارید، این موضوع را به پزشک اطلاع دهید تا قبل از تزریق بوتاکس، داروهای مخصوص برای شما تجویز شود و استفاده از این روش درمانی منجر به تحریک ویروس تبخال نشود.

۸- گاهی با توجه به مسائلی که شما در جلسه مشاوره، بیان می کنید پزشک برای شما داروهای تجویز می‌کند، این داروها باید به طور منظم و سر وقت مصرف شود تا در هنگام تزریق مشکلی برای شما ایجاد نشود.

بعد از بوتاکس چه کارهایی باید انجام داد؟

انجام مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس تاثیر بسزایی در میزان نتایج دریافتی و همچنین ماندگاری نتایج آن دارد بنابراین به خوبی مراقبت ها را انجام دهید.

مراقبت ها عبارتند از:

۱- به مدت یک روز بعد از تزریق بوتاکس در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرید و در صورت لزوم از ضد آفتاب مخصوص استفاده کنید.

۲- از ایجاد فشار به ناحیه مورد نظر خودداری شود، اما انجام فعالیت های معمولی هیچ ممانعتی ندارد.

۳- به منظور کاهش کبودی و تورم ایجاد شده در ناحیه مورد نظر، می توانید از کمپرس یخ استفاده کنید.

۴- در زمان استراحت، نباید هیچگونه فشاری به عضلات گردن وارد شود، بنابراین در هنگام خوابیدن باید سر را به گونه ای قرار دهید که از ایجاد فشار به این ناحیه جلوگیری شود.

۵- از انجام فعالیت های سنگین و کارهایی که باعث ایجاد تغییر حالت گردن می شود، دوری کنید.

۶- به هیچ عنوان ناحیه مورد نظر را ماساژ ندهید و دستکاری نکنید.

بعد از بوتاکس چه کارهایی باید انجام داد؟

۷- به مدت یک روز بعد از تزریق بوتاکس سر خود را خم نکنید، زیرا باعث فشار زیاد بر روی گردن می شود.

۸- به مدت دو روز بعد از تزریق، از داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین و وارفارین، ویتامین E استفاده نکنید.

۹- به مدت دو روز بعد از تزریق بوتاکس از رفتن به استخر و سونا و خودداری شود، زیرا احتمال ایجاد عفونت می باشد.

۱۰- از پوشیدن لباس هایی که باعث ایجاد فشار به ناحیه گردن می شود، خودداری کنید.

۱۱- به مدت دو روز بعد از تزریق بوتاکس، از نوشیدنی های الکلی استفاده نکنید.

کاربردهای بوتاکس گردن

تزریق بوتاکس یکی از روش هایی می باشد که مزیت های زیادی دارد و مزیت های آن بر کسی پوشیده نمی باشد.
یکی از کاربردهای تزریق بوتاکس، استفاده از آن برای پوست گردن می باشد، که استفاده از تزریق بوتاکس تاثیر های زیادی از نظر های مختلف بر روی ناحیه گردن دارد. سم بوتولینیوم که در ترکیبات بوتاکس وجود دارد، به طور طبیعی در بدن بعضی از حیوانات و همچنین در خاک وجود دارد و با استخراج این ماده آن را به دارویی برای انجام بوتاکس تبدیل می کنند، استفاده از این دارو تاثیرات زیادی بر روی پوست ناحیه گردن دارد، اما باید دقت کرد که این ماده تزریقی باید در دوز پایین مورد استفاده قرار گیرد و با افزایش دوز آن ممکن است، فلج عضلات به صورت دائمی باشد و منجر به مرگ افراد شود.
بنابراین افرادی که تزریق بوتاکس، انجام می‌دهند، باید از تجربه و مهارت کافی در این زمینه برخوردار باشند. از کاربردهای تزریق بوتاکس در گردن می توان موارد زیر را نام برد.

۱- تاثیر زیاد در درمان بیماری ترتیکولی

یکی از بیماری‌هایی که ممکن است افراد در بدو تولد با آن مواجه شوند، بیماری ترتیکولی می باشد، که عضلات گردن را تحت تاثیر قرار می‌دهد و باعث می‌شود به گردن به صورت کج بر روی بدن قرار بگیرد و ممکن است این شرایط باعث درد شود.
این بیماری تاثیرات منفی زیادی بر زندگی افراد دارد و استفاده از تزریق بوتاکس تاثیر زیادی در درمان این بیماری دارد.
بیماری ترتیکولی به دلیل خونرسانی ضعیف ایجاد می‌شود و در بعضی موارد ممکن است به صورت مادرزادی به وجود بیاید.
در واقع تزریق بوتاکس باعث فلج شدن عضلاتی که دچار گرفتگی و خشکی شده و منجر به ایجاد بیماری ترتیکولی شده‌اند، می شود.
استفاده از تزریق بوتاکس باعث از بین رفتن انقباض های عصبی در این عضلات می شود و به صورت موقت باعث فلجی این عضلات می شود و تاثیر زیادی در بهبودی بیماری تورتیکولی دارد.

کاربردهای بوتاکس گردن

۲- رفع افتادگی پوست ناحیه گردن

یکی از مشکلاتی که افراد با افزایش سن با آن روبرو می شوند، افزایش چین و چروک در ناحیه پوست، به خصوص پوست گردن که دارای حساسیت بالایی می باشد و سریع دچار چین و چروک می شود. تزریق بوتاکس به ناحیه گردن باعث از بین رفتن چین و چروک می‌شود، زیرا تزریق بوتاکس باعث افزایش تحریک کلاژن سازی می شود و این امر موجب رفع چین و چروک می‌شود، همچنین تزریق بوتاکس باعث از کار افتادن عضلات تاثیر گذار بر انقباض ماهیچه ها شده و فلج این عضلات تأثیر زیادی در کاهش چین و چروک پوست دارد.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

هزینه بوتاکس گردن

بوتاکس گردن یکی از درمان های زیبایی می باشد و هزینه آن باید به صورت شخصی پرداخت شود و بیمه هیچ حمایتب در این زمینه ندارد. عوامل مختلفی بر روی هزینه تزریق بوتاکس گردن تاثیر گذار می باشد، که از این عوامل می توان موارد زیر را نام برد.

۱- نوع کاربرد

 همانگونه که در بالا ذکر کردیم، تزریق بوتاکس به به هدف های مختلفی انجام می شود و با توجه به کاربرد بوتاکس، میزان هزینه دریافتی متفاوت می باشد.

۲- نوع برند بوتاکس

برندهای مختلفی برای این ماده تزریقی وجود دارد که هر کدام از این برندها قیمت متفاوتی دارند و میزان نتایجی که از اینگونه برندها به دست می‌آید نیز متفاوت می‌باشد. بنابراین هرچه برند انتخابی دارای ماندگاری بیشتری باشد، میزان هزینه دریافتی نیز بیشتر است.

۳- میزان مهارت پزشک متخصص

با توجه به استقبالی که از این روش درمانی صورت گرفته است، امروزه بسیاری از کلینیک ها و سالن های آرایشی، اقدام به انجام این روش درمانی می کنند.
اما باید این موضوع را در نظر داشته باشید که تزریق بوتاکس دارای حساسیت بالایی می باشد و حتماً باید اپراتور، کاملاً حرفه ای تزریق را انجام دهد، هر چه پزشک متخصص مهارت بیشتری داشته باشد، امکان دارد میزان هزینه دریافتی نیز افزایش پیدا کند.

هزینه بوتاکس گردن

۴- مکان کلینیک زیبایی

 یکی از موارد تاثیر گذار بر هزینه دریافتی تزریق بوتاکس مکان کلینیک زیبایی می باشد، که هرچه کلینیک از موقعیت جغرافیایی بهتری برخوردار باشد، هزینه‌هایی که باید پرداخت شود، نیز افزایش پیدا می‌کند. چه بسا کلینیک های زیبایی واقع در یک شهر، که هزینه دریافتی تزریق بوتاکس آن ها متفاوت می باشد و این موضوع در مورد کلینیک های زیبایی شهر های مختلف نیز صدق می کند.

۵- میزان چین و چروک

چنانچه این شیوه درمانی به منظور رفع چین و چروک مورد استفاده قرار گیرد، هر چه میزان چین و چروک بیشتر باشد، هزینه دریافتی نیز افزایش پیدا می کند.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

سایر روش های جوانسازی گردن

علاوه بر بوتاکس، روش های دیگری برای جوانسازی گردن وجود دارد، که این روش‌ها عبارتند از:

۱- جوانسازی پوست گردن با استفاده از عمل جراحی
یکی از روش هایی که تاثیر زیادی در جوانسازی پوست گردن دارد، جوانسازی آن با عمل جراحی می باشد که این روش بیشتر برای افرادی کاربرد دارد، که میزان چین و چروک و افتادگی پوست گردن آنها شدید می باشد و استفاده از این روش تاثیر بسزایی در جوانسازی پوست گردن دارد. برای انجام این روش درمانی برش هایی در دو طرف صورت ایجاد می شود و پوست اضافه گردن را می کشند تا کاملا سفت شود و موجب صاف شدن و از بین رفتن چین و چروک شود.

۲- لیفت گردن با نخ

استفاده از این روش درد و خونریزی کم دارد و همچنین دوران نقاهت آن کوتاه می‌باشد، بنابراین افراد زیادی از این روش برای لیف گردن استفاده می کنند. با قرار دادن نخ های قابل جذب در زیر پوست گردن، باعث کشیده شدن پوست گردن می شود و چین و چروک و افتادگی آن از بین می رود.

۳- استفاده از لیزر

 یکی دیگر از روش های موثر بر جوانسازی پوست گردن، استفاده از لیزر می باشد. که این روش به صورت غیر تهاجمی انجام می شود و با استفاده از امواج، تاثیر زیادی در سفت کردن پوست دارد. در این روش گرما ایجاد شده توسط لیزر، باعث تحریک کلاژن سازی می شود و تاثیر زیادی در کاهش چین و چروک و سفت شدن پوست گردن دارد. این روش به صورت غیر تخریبی بر روی پوست انجام می‌شود و به لایه های عمیق پوست نفوذ کرده و منجر به کلاژن سازی می شود. یکی از بهترین لیزر هایی که برای این منظور استفاده می شود، لیزر جنسیس می‌باشد که بدون آسیب به لایه سطحی پوست به لایه های عمیق تر نفوذ کرده و باعث جوانسازی پوست گردن می شود.

سایر روش های جوانسازی گردن

۴- مزوتراپی

گاهی به دلیل عدم تغذیه مناسب و نرسیدن مواد معدنی و ویتامین های لازم به بدن، پوست گردن دچار پیری زودرس می‌شود و آسیب های زیادی بر روی آن ایجاد می شود.
در مزوتراپی، تزریق ویتامین ها، مواد معدنی و آمینو اسید های لازم به پوست، تاثیر زیادی در جوانسازی آن دارد و موجب تحریک کلاژن سازی و الاستین در ناحیه تحت درمان می شود و چین و چروک و افتادگی آن را از بین می برد، استفاده از این روش به صورت غیر تهاجمی می باشد و فرد می تواند بعد از تزریق به راحتی به کارهای روزمره بپردازد.

۵- هایفوتراپی

 یکی دیگر از روش هایی که با استفاده از امواج فراصوت انجام می شود، هایفوتراپی می باشد، که در این روش اشعه های لیزر لایه های عمیق تر از پوست را تحت نفوذ قرار می‌دهند و باعث کلاژن سازی در ناحیه مورد نظر می شود و تاثیر بسزایی در افزایش حالت ارتجاعی پوست و کلاژن سازی آن دارد.

۶- لیپوساکشن

گاهی افتادگی پوست ناحیه گردن به دلیل تجمع چربی‌های موضعی می باشد و این چربی ها باید به طریق مختلف از این ناحیه استخراج شود. یکی از این روش ها لیپوساکشن می باشد، که با ایجاد سوراخ های کوچکی در ناحیه گردن، باعث خروج سلول‌های اضافی چربی از این ناحیه می شود، بدون اینکه جای هیچگونه بخیه یا برشی بر روی پوست باقی بماند، زیرا شکاف های ایجاد شده بسیار کوچک می‌باشد.

کلام نهایی

در واقع جوانسازی پوست گردن، استفاده از روش های درمانی برای از بین بردن چین و چروک گردن و افتادگی آن می باشد تا پوست گردن مجدداً سفت شود و هیچ گونه آسیبی بر سطح آن نباشد.
اما انتخاب روش درمانی با توجه به شرایط بیمار و همچنین صلاحدید پزشک متخصص، متفاوت می باشد و هزینه‌ای که برای انجام هر کدام از این روش ها باید پرداخت شود، نیز متفاوت است. اما هزینه جراحی عمل زیبایی نسبت به سایر روش ها که نیاز به جراحی نیست، بالاتر می باشد و همچنین میزان ماندگاری روش‌های جراحی نسبت به روش هایی مانند بوتاکس بیشتر می باشد و در صورتی که می خواهید نتایج بوتاکس بر روی پوست شما ماندگار باشد، باید هر ۶ ماه یکبار آن را تمدید کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به متن
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات نوشته شده
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x