کلینیک تخصصی زیبایی بیمارستان عرفان نیایش

لوگو کلنیک زیبایی عرفان نیایش
  • خانه
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
خدمات اصلی
خدمات دیگر
ارتباط با ما

لیست پزشکان کشور

لیست داروخانه های استان تهران

لیست داروخانه های استان البرز

ارتباط با ما
مدرن ترین کلینیک پوست و مو در کشور

هایفوتراپی غبغب چیست؟

با افزایش سن و وزن، پوست دچار آسیب های مختلف می شود، یکی از این آسیب ها، ایجاد غبغب می باشد که در اثر افتادگی پوست و یا انباشت چربی در ناحیه گردن به وجود می‌آید و تاثیر منفی بر زیبایی چهره دارد، بعضی از افراد تمایل دارند، غبغب را با استفاده از روش های مختلف از بین ببرند.
گاهی کاهش وزن منجر به از بین رفتن غبغب می شود، اما افرادی که به دلیل افتادگی پوست با این مشکل روبرو شده‌اند، می‌توانند از روش های کلینیکی استفاده کنند و استفاده از این روش ها، تاثیر زیادی بر از بین بردن غبغب دارد.
یکی از این روش ها هایفوتراپی می باشد که نسبت به عمل جراحی دارای عوارض کمتری می باشد، زیرا در هنگام جراحی، باید بیهوشی کامل انجام شود و دوره نقاهت آن طولانی می باشد، اما در انجام هایفوتراپی نیاز به بیهوشی نمی باشد و دوره نقاهت آن کوتاه می باشد.
این روش درمانی با استفاده از امواج متمرکز فراصوت انجام می‌شود و این امواج با طول موج مشخصی بر روی لایه پوست تابانده می‌شود و باعث از بین رفتن چربی های موضعی و رفع افتادگی پوست می شود. با توجه به میزان افتادگی پوست و تجمع چربی در ناحیه گردن، تعداد جلسات درمانی و شدت امواج فراصوت، متفاوت می باشد برای انجام هایفوتراپی غبغب مراحل زیر انجام می شود

۱قبل از انجام هایفوتراپی، باید پوست ناحیه مورد نظر تمیز و بدون آرایش باشد و همچنین پزشک ناحیه مورد نظر را به طور کامل تمیز می کند.

۲سپس از ژل های مخصوص در ناحیه مورد نظر استفاده می شود، استفاده از این ژل ها باعث می شود تصویر بهتری بر روی صفحه نمایشگر نشان داده شود.

هایفوتراپی غبغب چیست؟

۳امواج فراصوت با طول موج مشخص، به ناحیه مورد نظر تابانده میشود،میزان شدت و فرکانس امواج فراصوت، با توجه به ناحیه درمانی متفاوت می باشد و این امواج دقیقاً به ناحیه درم پوست تابانده میشود به گونه ای که باعث آسیب به پوست اطراف آن نشود.
مدت زمان جلسه درمانی برای افراد مختلف متفاوت می باشد، اما به طور معمول بین ۳۰ تا ۶۰ دقیقه زمان می برد و نیاز به بی حسی و بیهوشی ندارد، زیرا هیچگونه دردی متوجه فرد نمی شود.
تعداد جلسات درمانی نیز با توجه به شرایط فرد و میزان افتادگی و انباشت سلول های چربی متفاوت می باشد، اما بعد از انجام هایفوتراپی، نیازی به استراحت نمی باشد و  فرد می تواند به کارهای روزمره بپردازد.
چنانچه ایجاد غبغب به دلیل انباشت سلول‌های چربی باشد، امواج فراصوت با گرم کردن ناحیه مورد نظر، باعث تجزیه سلول های چربی شده و این سلول ها از طریق کبد و سیستم های لنفاوی از بدن دفع می شود و در صورتی که به دلیل افتادگی پوست باشد، در این روش افزایش گرما در ناحیه مورد نظر، منجر به کلاژن سازی می شود و افزایش کلاژن؟ باعث افزایش خاصیت ارتجاعی پوست شده و پوست محکم می شود.
بنابراین افرادی که از این روش استفاده می کنند، از نظر کبد و سیستم لنفاوی نباید هیچ گونه مشکلی داشته باشند.

نحوه انجام هایفوتراپی صورت چگونه است؟

بیشتر افراد، صورت آنها دچار چین و چروک شده است و از این روش برای رفع چین و چروک استفاده می‌کنند، استفاده از این روش باعث رفع افتادگی پلک و از بین رفتن حلقه های سیاه زیر چشم می شود، همچنین باعث زاویه سازی فک شده و تاثیر زیادی در افزایش خاصیت ارتجاعی پوست صورت و همچنین کاهش پیری پوست دارد.
هایفوتراپی صورت نیز همانند هایفوتراپی غبغب انجام می‌شود و با توجه به نوع مشکل پوستی میزان فرکانس متفاوت می باشد.

نحوه انجام هایفوتراپی صورت چگونه است؟
در این روش  امواج فراصوت، لایه زیرین پوست را هدف قرار می‌دهند و منجر به ایجاد آسیب سلولی می‌شود، آسیب های سلولی باعث تحریک کلاژن سازی می شود و تاثیر زیادی در افزایش استحکام پوست و رفع چین و چروک آن و جوانسازی پوست دارد. همچنین استفاده از این روش باعث رفع جای زخم و جراحت بر روی صورت می شود.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

چه کسانی برای هایفوتراپی غبغب مناسب هستند؟

۱- افرادی که پوست گردن آنها نازک می باشد با استفاده از این روش میزان کلاژن پوست افزایش پیدا می کند و باعث افزایش ضخامت پوست می شود.

۲- افرادی که بین ۳۰ تا ۶۰ سال سن دارند و در ناحیه گردن دچار افتادگی پوست شده اند.

۳- خانمهایی که باردار نیستند.

تاکنون نتایجی در مورد تاثیر این روش بر روی مادر باردار و جنین حاصل نشده است، اما برای اطمینان خاطر بهتر است خانم‌هایی که باردار نیستند، از این روش استفاده کنند.

۴- افرادی که بیماری پوستی ندارند.

 استفاده از این روش برای افرادی که بیماری های پوستی دارند، مناسب نمی باشد. بنابراین در جلسه مشاوره ای که قبل از انجام هایفوتراپی انجام می شود، باید چنانچه بیماری پوستی دارید، پزشک را در جریان قرار دهید و در صورت صلاحدید پزشک، از این روش درمانی استفاده شود.

۵- افرادی که بیماری ویروسی نداشته باشند. استفاده از این روش برای افرادی که به بیماری هایی مانند آنفلونزا، کرونا و سرماخوردگی مبتلا هستند، توصیه نمی شود و بهتر است بعد از درمان این بیماری ها، از این روش درمانی استفاده شود.

چه کسانی برای هایفوتراپی غبغب مناسب هستند؟

۶- افرادی که مشکلات قلبی ندارند.

۷- افرادی که به بیماری دیابت مبتلا نیستند.

 چنانچه افراد به دیابت مبتلا باشند، این بیماری سبب عدم بازسازی پوست می شود و باعث می شود زخم های ایجاد شده دیرتر ترمیم شود.

۸-  افرادی که در صورت و گردن خود از پروتز فلزی استفاده نکرده اند.

چنانچه افراد در صورت و گردن خود از پروتز فلزی استفاده کرده باشند، امکان استفاده از این روش باعث آسیب به سلامت آنها می شود.

مزایای هایفوتراپی غبغب چیست؟

۱- انجام این روش درمانی، نیاز به ایجاد برش ندارد و به صورت غیر تهاجمی بر روی پوست گردن انجام می شود. بنابراین میزان عوارض آن، بسیار کم می باشد.

۲- تاثیر زیادی در درمان افتادگی و چین و چروک های پوست دارد. در این روش با استفاده از امواج فراصوت، لایه های زیرین پوست، تحت نفوذ قرار گرفته و ایجاد حرارت در این بافت ها باعث افزایش کلاژن سازی می شود و هیچ عارضه ای ایجاد نمی کند.

۳- این روش درمانی دوره نقاهت ندارد و فرد می تواند بعد از انجام آن به فعالیت های روزمره را بپردازد.

۴- بدون خونریزی و درد می باشد.

۵- مدت زمان جلسه درمانی کوتاه باشد و حدود ۳۰ تا ۶۰ دقیقه زمان لازم دارد.

۶- بیشتر افراد با انجام یک جلسه درمانی، نتایج مثبتی دریافت می کنند، اما تعداد کمی از آنها به دلیل میزان افتادگی بیشتر پوست و شرایط بدنی، کلاژن کمتری تولید میشود، به همین دلیل نیاز به جلسات بیشتری برای درمان دارند. اما به صورت کلی تعداد جلسات درمانی این روش کم می باشد.

مزایای هایفوتراپی غبغب چیست؟

۷‌‌ ماندگاری زیاد
این روش درمانی، نسبت به سایر روش ها ماندگاری بالاتری دارد و میزان ماندگاری آن با توجه به شرایط فرد و میزان مراقبت هایی که از پوست انجام می گیرد، متفاوت می باشد. اما به طور معمول، بیشتر افراد به مدت یکسال نتایج آن را بر روی پوست مشاهده می‌کند.

۸- تاثیر زیادی در رفع افتادگی غبغب دارد.

۹- هزینه ی آن نسبت به جراحی کمتر می باشد.

۱۰- از این روش میتوان به صورت ترکیبی با روش های درمانی دیگر استفاده کرد.

۱۱- نتایج درمانی آن حدود یک تا دو سال ماندگاری دارد و با توجه به مراقبت های بعد از آن و شرایط افراد، میزان ماندگاری آن متفاوت می باشد.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

عوارض و خطرات ناشی از هایفوتراپی غبغب چیست؟

۱ایجاد التهاب و قرمزی در ناحیه تحت درمان

ممکن است بعد از انجام هایفوتراپی ناحیه تحت درمان، دچار قرمزی شود، که این واکنش طبیعی می باشد و بعد از مدتی از بین می رود.

۲ایجاد تورم

گاهی در بعضی از افراد بعد از انجام هایفوتراپی ناحیه مورد نظر دچار تورم می‌شود، که این عارضه بسیار نادر می باشد و بعد از چند روز از بین می رود.

عوارض و خطرات ناشی از هایفوتراپی غبغب چیست؟

۳ایجاد بی حسی بعد از انجام هایفوتراپی

عمق نفوذ امواج هایفوتراپی بسیار بالا می باشد و عمیق ترین لایه های پوست را تحت تاثیر قرار می دهد، نفوذ این امواج نسبت به سایر روش های درمانی بیشتر می‌باشد و ممکن است باعث ایجاد بی حسی موقتی در پوست شود، که این عارضه بعد از دو هفته برطرف می شود.

۴هایپر پیگمنتیشن

استفاده از روش درمانی هایفوتراپی، ممکن است باعث هایپرپیگمنتیشن شود. در واقع استفاده از این روش، به دلیل افزایش حرارت در ناحیه مورد نظر ممکن است، باعث افزایش رنگدانه های پوست و تیره شدن آن شود، که این عارضه برای تعداد کمی از افراد به وجود می آید، بنابراین قبل از اینکه هایفوتراپی استفاده شود، ممکن است آن را در بخش کوچکی از پوست تست کنند و در صورتی که پوست به آن واکنش نشان ندهد، از این روش استفاده می کنند.

آیا انجام هایفوتراپی دردناک است؟

مسئله درد یکی از موارد نگران کننده، متقاضیان می باشد، اما باید بیان کنیم که این روش درمانی معمولاً بدون درد است، اما بستگی به آستانه تحمل افراد گاهی اوقات از بی حس کننده های موضعی و یا مسکن استفاده می‌شود، تا هیچگونه دردی متوجه فرد نشود.

آیا انجام هایفوتراپی دردناک است؟گاهی بعضی از افراد در هنگام انجام هایفوتراپی، احساس سوزن سوزن شدن دارند یا میزانی گرما بر روی پوست خود احساس می‌کنند، که این درد خفیف می باشد.

ماندگاری هایفوتراپی غبغب چقدر است؟

با توجه به اینکه هایفوتراپی یک روش غیر تهاجمی می باشد اما میزان نتایج آن ماندگاری بالایی دارد و با توجه به سبک زندگی افراد و همچنین انجام مراقبت های قبل و بعد از هایفوتراپی، میزان ماندگاری این شیوه درمانی متفاوت می باشد.
نتایج این روش درمانی نسبت به سایر روش ها دیرتر بر روی پوست مشاهده می شود، اما ماندگاری آن طولانی می باشد و با توجه به موارد زیر ماندگاری نتایج هایفوتراپی متغیر می باشد.

  • چنانچه فرد بعد از انجام هایفوتراپی دچار کاهش وزن و یا افزایش آن نشود، میزان ماندگاری نتایج هایفوتراپی بیشتر است.
  •  در صورتی که فرد به خوبی از پوست خود مراقبت کند و از محصولات های مراقبتی در برابر نور خورشید و عوامل محیطی استفاده کند، میزان ماندگاری این روش درمانی افزایش پیدا می کند.
  •  سبک زندگی افراد، بر روی ماندگاری نتایج هایفوتراپی تاثیر گذار می باشد و چنانچه فرد بعد از انجام هایفوتراپی رژیم غذایی مغذی داشته باشد و این رژیم، سرشار از ویتامین ها و سبزیجات باشد، میزان ماندگاری این روش درمانی افزایش پیدا می کند.

ماندگاری هایفوتراپی غبغب چقدر است؟باید این مسئله را خاطرنشان کنیم که افزایش سن باعث ایجاد افتادگی در پوست می‌شود و استفاده از هایفوتراپی و انجام مراقبت های صحیح بعد از این شیوه درمانی، باعث کاهش نشانه‌های پیری می شود.

دوره نقاهت هایفو غبغب چقدر است؟

با توجه به اینکه این روش درمانی به صورت غیر تهاجمی انجام می شود و هیچ گونه برشی بر روی ناحیه تحت درمان ایجاد نمی شود، میزان عوارض این شیوه درمان بسیار کم باشد و فرد می تواند بعد از انجام آن، به فعالیت های روزمره بپردازد و هیچگونه دوره نقاهتی ندارد.

دوره نقاهت هایفو غبغب چقدر است؟

نکات قبل و بعد از هایفو غبغب

با توجه به اینکه این شیوه درمانی به صورت غیر تهاجمی انجام می شود، اما برای تاثیرگذاری بیشتر آن باید به نکاتی که قبل از آن و بعد از آن باید مورد توجه قرارگیرد، توجه کنید تا میزان تاثیر این شیوه درمانی بر روی پوست بیشتر باشد و همچنین نتایج آن ماندگاری بیشتری داشته باشد.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

نکات قبل از انجام هایفوتراپی

1- قبل از انجام هایفوتراپی، جلسه مشاوره ای برای متقاضی تعیین می شود که در این جلسه مشاوره تمامی مسائل بررسی می شود و در صورتی که فرد نسبت به نتایج این روش درمانی، انتظار معقولی داشته باشد، می توان از این روش برای فرد استفاده کرد. همچنین در این جلسه سلامت عمومی فرد، بررسی میشود و در صورتی که گزینه مناسبی برای انجام این شیوه درمانی باشد، از این روش برای فرد استفاده می شود

 -2چنانچه به بیماری خاصی دچار هستید و یا اینکه داروی خاصی مصرف میکنید، حتماً پزشک را در جریان قرار دهید.

3- قبل از انجام هایفوتراپی استحمام کنید و پوست خود را کاملاً تمیز نمایید.

4- به دلیل اینکه در این روش، کبد و سیستم لنفاوی نیز درگیر می باشد، این اندام ها نباید هیچگونه مشکلی داشته باشند، بنابراین قبل از انجام هایفوتراپی، از مصرف غذاهای شور و چرب خودداری کنید.

5- قبل از انجام هایفوتراپی، از ماساژ دادن و خاراندن ناحیه تحت درمان خودداری شود.

 -6دو روز قبل از انجام هایفوتراپی روزانه حداقل ۸ لیوان آب بنوشید.

7- به مدت یک هفته قبل از انجام هایفوتراپی، از خوردن نوشیدنی های الکلی و کافئین دار خودداری کنید.

نکات بعد از انجام هایفوتراپی

۱به مدت یک ماه بعد از انجام هایفوتراپی، در معرض مستقیم نور خورشید قرار نگیرید، زیرا پوست دارای حساسیت بالایی می باشد و نور خورشید باعث ایجاد هایپرپیگمنتیشن یا تیرگی پوست می شود و در صورت لزوم حتما از کلاه و کرم ضد آفتاب مناسب با شرایط آب و هوایی استفاده کنید، کرم ضدآفتاب شما باید با کیفیت و با برند معتبر باشد، تا باعث ایجاد لک بر روی صورت نشود، همچنین استفاده از دستگاههای سولاریوم که باعث برنزه سازی پوست می شود، اثرات مخربی بر روی نتایج این روش درمانی دارد.

نکات قبل و بعد از هایفو غبغب

۲به مدت یک هفته بعد از انجام هایفوتراپی از مصرف نوشیدنی های کافئین دار و الکلی خودداری شود، زیرا در هایفوتراپی، کبد باعث دفع سلولهای چربی می شود و در صورت مصرف الکل و کافئین، کبد درگیر سم زدایی و دفع  الکل و کافئین می شود.

۳پوست خود را ماساژ ندهید و از خاراندن آن پرهیز کنید، زیرا پوست بعد از انجام هایفوتراپی از حساسیت بالایی برخوردار است و ماساژ دادن و دستکاری آن، باعث ایجاد زخم و کاهش اثرات درمان می شود.

۴به مدت یک هفته بعد از انجام هایفوتراپی، روزانه آب زیاد بنوشید، زیرا استفاده از مایعات باعث بهبودی سریع تر پوست شده و همچنین ساخت کلاژن را افزایش می دهد.

۵با آب داغ استحمام نکنید، زیر آب داغ اثرات منفی بر نتایج درمانی هایفوتراپی دارد، اما استحمام با آب ولرم تاثیر زیادی در روند بهبودی و کاهش التهابات دارد.

۶از قرار دادن کمپرس سرد، بر روی ناحیه درمان خودداری کنید، زیرا استفاده از کمپرس سرد، باعث تاثیر منفی بر روی نتایج درمانی، هایفوتراپی می شود.

۷به مدت سه روز بعد از انجام هایفوتراپی، از اپیلاسیون صورت خودداری شود.

۸چنانچه از روتین روزانه استفاده میکنید، بهتر است دو روز بعد از انجام هایفوتراپی، مراقبت ها را انجام دهید.

۹چنانچه قصد استفاده از لایه بردار دارید و یا از سایر روش های جوانسازی پوست، مانند بوتاکس و تزریق ژل استفاده می کنید، بهتر است یک هفته بعد از هایفوتراپی، از این روش ها استفاده کنید.

انواع دستگاه هایفوتراپی

دستگاه های زیادی برای انجام هایفوتراپی وجود دارد، که از این دستگاه ها می توان موارد زیر را نام برد.

۱دستگاه الترا و دلتا

یکی از پیشرفته ترین دستگاه ها برای انجام هایفوتراپی، دستگاه اولترا و دلتا باشد که استفاده از این دستگاه تاثیر زیادی در از بین بردن چین و چروک و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست می شود، اما قیمت هایی که برای هرکدام در نظر گرفته می‌شود متفاوت است.

۲دستگاه سه بعدی هایفو تراپی

این دستگاه به دلیل سه بعدی بودن، قابلیت بالایی دارد و استفاده از این دستگاه، دارای تاثیرگذاری زیادی می باشد و چندین کاربرد دارد.

انواع دستگاه هایفوتراپی

۳دستگاه ۶ بعدی هایفو

یکی از بروزترین دستگاه ها برای انجام هایفوتراپی دستگاه ۶ بعدی می باشد، که استفاده از این دستگاه باعث می‌شود سلول‌ها از ۶ بعد تحت نفوذ قرار بگیرد و استفاده از این نوع دستگاه، باعث می شود هیچگونه دردی متوجه فرد نشود و تاثیر زیادی در از بین بردن چربی های غبغب و گردن دارد و باعث فرم دهی به این نواحی می شود.

۴دستگاه دابلو

یکی دیگر از دستگاه هایی که برای انجام هایفوتراپی، مورد استفاده قرار می گیرد، دستگاه دابلو می باشد، استفاده از این دستگاه باعث می شود، هیچ گونه سوختگی و یا لکه بر روی پوست ایجاد نشود و نسبت به سایر دستگاه ها استفاده از این روش تاثیر بیشتری بر روی لیفت پوست دارد.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

هزینه عمل هایفوتراپی غبغب چقدر است؟

هزینه انجام هایفوتراپی با توجه به عوامل مختلف متفاوت می باشد و به دلیل اینکه بیمه در این زمینه هیچ حمایتی ندارد، باید به صورت شخصی پرداخت شود. از عوامل موثر بر هزینه دریافتی، می توان موارد زیر را نام برد

۱میزان افتادگی غبغب

 هرچه میزان افتادگی غبغب بیشتر باشد، نیاز به مدت زمان بیشتری برای رفع مشکل می باشد، بنابراین هزینه دریافتی نیز افزایش پیدا می کند.

۲مکان کلینیک زیبایی

 کلینیک زیبایی دارای موقعیت های جغرافیایی متفاوتی هستند و موقعیت جغرافیایی بر روی هزینه های کلینیک تاثیر گذار می باشد، هر چه یک  کلینیک از موقعیت بهتری برخوردار باشد، میزان هزینه دریافتی آن بیشتر میباشد. چه بسا کلینیک های زیبایی واقع در یک شهر، که هزینه دریافتی  آنها متفاوت می باشد و این موضوع در مورد کلینیک های شهرهای مختلف، نیز صدق می کند.

۳میزان خدمات ارائه شده

هرچه کلینیک از خدمات بیشتری برای متقاضیان استفاده کند، میزان هزینه دریافتی نیز افزایش پیدا کند.

هزینه عمل هایفوتراپی غبغب چقدر است؟

۴تعداد جلسات درمانی

هر چه تعداد جلسات درمانی بیشتر باشد، میزان هزینه دریافتی نیز افزایش پیدا می کند.

۵میزان سابقه و مهارت پزشک متخصص

 عمل هایفوتراپی بسیار حساس می باشد و انتخاب یک پزشک با سابقه و حرفه ای تاثیر زیادی در نتایج دریافتی دارد و از اولویتهای اساسی انجام عمل هایفو تراپی می باشد، بنابراین هرچه پزشک از سابقه و مهارت بیشتری برخوردار باشد، امکان دارد هزینه دریافتی نیز افزایش پیدا کند.

۶استفاده از داروهای تکمیلی

گاهی با توجه به شرایط بیمار، پزشک متخصص داروهای تجویز می کند، که این داروها دارای هزینه های مختلفی هستند و این هزینه ها بر روی برآورد کلی هزینه انجام هایفوتراپی تاثیر گذار است.

نتایج هایفو را چه زمانی می توان دید؟

سوالی که برای اکثر متقاضیان پیش می‌آید این است که نتایج هایفوتراپی چه مدت بعد بر روی ناحیه تحت درمان، مشخص می باشد، باید این را بگوییم که بلافاصله بعد از اتمام جلسه درمانی هایفو تراپی، تغییرات ایجاد شده بر روی پوست قابل مشاهده می باشد، اما برای تاثیرات نهایی این روش درمانی، نیاز به زمان ۳ و ۶ ماه می باشد.

نتایج هایفو را چه زمانی می توان دید؟
این روش درمانی به دلیل افزایش انعطاف پذیری پوست تاثیر زیادی در رفع چین و چروک آن دارد و شما بعد از انجام آن برای رفع غبغب متوجه تغییرات در رنگ پوست و میزان چروک آن خواهید شد.

کلام نهایی

هایفوتراپی یک درمان غیر تهاجمی می باشد و نیاز به هیچگونه برشی بر روی پوست نیست و تاثیر زیادی در رفع افتادگی و تجمع چربی، در ناحیه غبغب دارد اما استفاده از این روش برای سایر قسمت های بدن نیز امکان پذیر است و تاثیر زیادی در رفع چین و چروک و سفت کردن پوست و همچنین کاهش چربی‌های موضعی دارد، اما چنانچه میزان چین و چروک پوست عمیق باشد، استفاده از این روش، تاثیر زیادی بر رفع اینگونه چین و چروک ها ندارد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به متن
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات نوشته شده
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x