کلینیک تخصصی زیبایی بیمارستان عرفان نیایش

لوگو کلنیک زیبایی عرفان نیایش
  • خانه
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
خدمات اصلی
خدمات دیگر
ارتباط با ما

لیست پزشکان کشور

لیست داروخانه های استان تهران

لیست داروخانه های استان البرز

ارتباط با ما
مدرن ترین کلینیک پوست و مو در کشور

موضوعات داغ

لیفت صورت با نخ (نخ لیفت) چیست؟

لیفت صورت با نخ (نخ لیفت) چیست؟

یکی از مشکلاتی که افراد با افزایش سن با آن مواجه می‌شوند، افتادگی پوست و شل شدن آن می‌باشد.
دلیل افتادگی پوست با افزایش سن، از بین رفتن میزان کلاژن و الاستین پوست می‌باشد که باعث می‌شود پوست از حالت طبیعی خارج‌شده و حالت افتاده به خود بگیرد.
برای از بین بردن افتادگی پوست، راهکارهای مختلفی وجود دارد، یکی از این راهکارها استفاده از نخ لیفت می‌باشد.
نخ لیف باعث جمع کردن پوست اضافی در قسمت‌های مورد استفاده می‌شود، همچنین بدن در برابر نخ لیفت استفاده ‌شده واکنش نشان داده و موجب تحریک کلاژن سازی می‌شود و درنتیجه موجب جوان‌ سازی پوست شده و فرآیند پیری را با تاخیر مواجه می‌کند.
استفاده از نخ لیفت برای افرادی که میزان افتادگی پوست در آن‌ها کم می‌باشد  بیشتر نتیجه می‌دهد، اما در کسانی که میزان افتادگی پوست آن‌ها زیاد می‌باشد،باید از روش جراحی  نخ لیفت استفاده کنند.

لیفت صورت با نخ (نخ لیفت ) چیست؟

استفاده از نخ لیفت به دو روش جراحی و غیر جراحی صورت می‌گیرد.

 1- استفاده از نخ لیفت به روش جراحی

استفاده از این روش بیشتر برای کسانی می‌باشد که میزان افتادگی پوست آن‌ها بسیار زیاد می‌باشد، عوارض استفاده از این روش زیاد بوده و نیاز به بیهوشی کامل دارد، اما نتایج این روش ماندگار و دائمی می‌باشد.

2- استفاده از نخ لیفت به روش غیر جراحی

این روش به‌صورت غیرتهاجمی می‌باشد و عوارض آن بسیار کاهش عوارض آن بسیار کم می‌باشد و نیاز به ایجاد هیچ‌گونه زخم یا برشی برای انجام لیفت به این روش نمی‌باشد.

لیفت با نخ جذبی

این نوع لیفت با نخ‌هایی که از یک ماه زیست‌سازگار به نام PDO ساخته شده‌اند، تشکیل می‌شوند. نخ‌های جذبی به‌طور مخصوص برای جذب ایمن توسط بدن طراحی شده‌اند. این نوع از نخ‌ها معمولا حدود ۴ تا ۶ ماه در محل بخیه‌زده‌شده باقی می‌مانند، سپس به‌آرامی جذب بدن می‌شوند. البته نتیجه لیفت به دلیل تحریک کلاژن‌سازی، تا مدت‌ها بعد از جذب شدن نخ باقی می‌ماند. لیفت صورت با نخ جذبی تقریبا آسان و سریع است. ابتدا پزشک ناحیه تحت‌درمان را بی‌حس کرده و سپس با استفاده از یک سوزن نازک نخ را زیر پوست بخیه می‌زند. کل این فرایند ممکن است ۳۰ تا ۴۵ دقیقه طول بکشد.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

روش لیفت صورت با نخ چگونه است؟

برای انجام لیفت صورت از نخ لیفت های مختلفی استفاده می‌شود، این نخ لیفت ها به سه دسته تقسیم می‌شوند که عبارت‌اند از:

1- نخ‌های لیفت جذبی

موادی که برای ساخت این نخ‌ها استفاده شده‌اند، مواد سازگار زیستی هستند و بعد از مدتی جذب پوست می‌شوند و بدن هیچ واکنشی در برابر این نخ‌ها از خود نشان نمی‌دهد و تنها در اطراف این نخ‌ها مستقر شده و منجر به کلاژن سازی می‌شود .

2- نخ‌ های لیفت غیرقابل‌ جذب

موادی که در این نخ‌ها به کار برده شده  اکثراً از رشته‌های طلا و فیبرمی‌باشد، این نخ‌ها توسط پوست جذب نشده و به‌صورت دائمی در پوست باقی می‌مانند و بیشتر از این نخ‌ها برای افتادگی‌های شدید استفاده می‌شود و همچنین برای نقاطی از پوست که حساسیت  بیشتری دارند، مانند گردن استفاده می شود.

روش لیفت صورت با نخ چگونه است؟

3- نخ‌های لیفت ترکیبی

طراحی و ترکیب این نخ‌ها به‌گونه‌ای می‌باشد که قسمتی از آن‌ها جذب پوست می‌شود و قسمتی نیز درون ‌پوست باقی می‌ماند، قسمت‌هایی که باقی می‌ماند به‌صورت مخروطی‌شکل بوده اما با چشم در روی پوست قابل مشاهده نیستند و بعد از مدتی در درون پوست نیز احساس نمی‌شوند اما مشکلی که این نوع نخ‌ها دارند، سختی جابه‌جا کردن آن‌ها در درون پوست می‌باشد.
استفاده از هر کدام از نخ‌ های لیفت طبق صلاح‌ دید پزشک می باشد و برای انجام لیفت صورت با نخ ابتدا پزشک متخصص محل مورد نظر را نشانه‌ گذاری می‌کند تا از سوزن‌ های ظریف با دقت بیشتری وارد پوست شود برای انجام این‌ گونه انجام این روش لیفت به‌ صورت غیر تهاجمی بوده و نیاز به هیچ‌ گونه برش و یا زخم بر روی پوست نمی‌باشد تنها چند سوراخ کوچک بر روی پوست ایجاد می‌شود برای عبور سوزن و نخ ایجاد می‌شود.
سپس پزشک برای این‌که درد کمتری متوجه بیمار شود از بی‌حس کننده‌های موضعی استفاده کرده و سوزن ظریف را همراه با نخی که در درون آن قرار گرفته است وارد پوست می‌کند بعد از قرار دادن نخ در مکان مورد نظر پزشک به آرامی پوست را فشار داده، تا به حالت موردنظر فرم پیدا کند و پوست از حالت افتادگی خارج شود.

در این قسمت شما را به دیدن ویدیو تهیه شده ازفرایند جوانسازی پوست با روش لیفت صورت توسط نخ دعوت می نماییم…

کوچک کردن بینی با نخ لیفت

بینی یکی از اجزای صورت می‌باشد که تاثیر بسزایی در زیبایی چهره دارد، اما گاهی مشکلاتی در بینی وجود دارد، که باعث فرم نازیبا در بینی شده و درنتیجه بر روی صورت تاثیر می‌گذارد و افراد به‌ دنبال راهکاری برای تغییر فرم بینی هستند، اما از طرفی هزینه انجام عمل جراحی برای بینی بالا می‌باشد و گاهی افراد از انجام عمل جراحی نگران هستند و ترجیح می‌دهند از روش‌ های دیگری برای تغییر فرم بینی استفاده کنند.
یکی از این روش‌ها استفاده از نخ لیفت می‌باشد که این روش به‌صورت غیرتهاجمی بوده و عوارض آن بسیار کم می‌باشد و بلافاصله بعد از انجام نخ لیفت متوجه تغییر در فرم بینی خواهید شد.

کوچک کردن بینی با نخ لیفت
برای استفاده از نخ لیفت برای کوچک کردن بینی، ابتدا پزشک بینی شما را بررسی کرده و در صورتی‌که نخ لیفت برای کوچک کردن پاسخ‌ گو باشد، از نخ‌های لیفت در درون بینی استفاده می‌کند که این نخ‌ها به‌صورت افقی و همچنین عمودی در نوک بینی قرار داده می‌شوند و باعث بالا آمدن نوک بینی می‌شود و همچنین فرم آن را تغییر می‌دهد.
استفاده از نخ برای بینی نیاز به هیچ‌گونه برشی بر روی بینی نیست و از طریق سوراخ‌ های کوچک بر روی پل بینی، نخ‌ها در درون پوست بینی قرار داده می‌شود.
برای انجام این روش نیازی به بیهوشی نیست و تنها از بی‌حس کننده‌ های موضعی استفاده می‌شود و نخ‌ های لیفت در درون پوست قرار داده می‌شوند به گونه‌ ای که هیچ مشکلی برای تنفس فرد به وجود نمی‌آید اما برای برای تغییر شکل غضروف و همچنین شکستگی بینی با انحراف شدید آن پاسخ‌گو نمی‌باشد.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

لیفت صورت با نخ (نخ لیفت) چقدر دوام دارد؟

عوامل مختلفی بر روی ماندگاری لیفت صورت با نخ تاثیرگذار می‌باشند که این عوامل عبارت‌اند از:

  • نوع نخ استفاده‌شده برای نخ لیفت

نخ‌های قابل جذب استفاده‌شده برای لیفت از نوع PDOوPLLAمی‌باشد. اگر نخ مصرفی PDO باشد میزان ماندگاری آن تا دوازده ماه است و درصورتی‌که از نوع PLLA باشد، حداقل ۱۸ ماه ماندگاری دارد.

  • یکی دیگر از عواملی که بر روی دوام استفاده از نخ لیفت  تاثیر گذار می‌باشد نوع پوست می‌باشد. هرچه میزان الاستیته و انعطاف‌پذیری پوست بیشتر باشد تاثیر نخ لیفت خیلی بیشتر بوده و ماندگاری بیشتری دارد.
  • تعداد نخ‌های لیفت استفاده‌شده و نحوه قرار دادن نخ‌ها، بر روی ماندگاری آن تاثیر زیادی دارد، به‌نحوی‌که هر چه تعداد نخ‌ها بیشتر باشد و به‌صورت صحیح بر روی نواحی مورد نظر قرار بگیرد، ماندگاری آن بیشتر است.
  • میزان ماندگاری پوست صورت بانخ لیفت، بستگی به نکات توصیه‌شده توسط پزشک دارد و درصورتی‌که این نکات به‌خوبی رعایت شود باعث می‌شود میزان ماندگاری لیفت صورت توسط نخ بیشتر باشد.
  • داشتن تغذیه مناسب، درصورتی‌که بعد از انجام لیفت، رژیم غذایی شما متعادل باشد و سرشار از انواع فیبر و ویتامین باشد، باعث ماندگاری بیشتر لیفت صورت می‌شود.
  • سن یکی از عوامل تاثیرگذار بر روی ماندگاری لیفت می‌باشد، هرچه سن فرد بالاتر باشد میزان کلاژن سازی آن کمتر بوده و باعث می‌شود، افتادگی پوست زودتر اتفاق بیفتد.

لیفت صورت با نخ (نخ لیفت) چقدر دوام دارد؟

 گاهی با توجه به شرایط بیمار  پزشک تشخیص می‌دهد که از نخ لیفت غیرقابل‌جذب برای درمان استفاده شود، استفاده از نخ‌های غیرقابل‌جذب  ماندگاری بیشتری دارد اما ممکن است باعث ایجاد عفونت در فرد شود.

سن مناسب برای لیفت صورت با نخ

لیفت صورت برای افتادگی پوست در نواحی مختلف صورت استفاده می‌شود و افتادگی پوست عموماً در سنین بالای ۳۰ سال اتفاق می‌افتد.
بنابراین می‌تواند یک راهکار درمانی برای این سن باشد اما زمانی‌ که میزان افتادگی پوست بیش‌ از اندازه باشد که بیشتر این اتفاق در سنین بالای ۶۰ سال اتفاق می‌افتد بهتر است نخ لیفت از طریق جراحی برای درمان استفاده شود، زیرا این روش بیشتر نتیجه‌ بخش بوده و اثر آن ماندگارتر می‌باشد.

سن مناسب برای لیفت صورت با نخ
درصورتی‌ که سن شما پایین‌تر از ۳۰ سال باشد و  صورت شما دچار چین‌وچروک های سطحی شده‌است، بهتر است از روش‌های درمانی دیگر مانند فیلر استفاده کنید تا نتیجه بهتری دریافت کنید.

چه کارهایی باید قبل‌ از لیفت صورت انجام گیرد؟

1- صورت ناحیه‌ای بسیار حساس بوده بنابراین باید در انتخاب پزشک متخصص زیبایی دقت کنید تا کار را با دقت و ظرافت بیشتری انجام دهد و  میزان عوارض انجام این روش زیبایی بسیار کم باشد و مشکلی برای پوست شما به وجود نیاید.
راه‌های زیادی برای انتخاب پزشک معتبر وجود دارد، می‌توانید با جستجو در اینترنت و همچنین پرس‌ و جو از اطرافیان، از نحوه کار و سابقه پزشک متخصص و آگاه شوید.

2- قبل‌ از انجام لیفت صورت هر گونه مواد آرایشی را از پوست خود کامل پاک کنید.

3- اکثراً خانم‌ها برای انجام لیفت صورت اقدام می‌کنند ولی درصورتی‌که این شیوه درمانی برای مرد استفاده شود، باید صورت آن‌ها ریش و سبیل نداشته باشد.

4- یک هفته قبل‌ از انجام لیفت صورت از خوردن داروهای ضد انعقاد خون مانند آسپیرین و داروهای استروئیدی خودداری شود.

چه کارهایی باید قبل‌ از لیفت صورت انجام داد ؟

5- به مدت یک هفته قبل از انجام لیفت از خوردن نوشیدنی‌های کافئین‌دار خودداری کنید.

6- مصرف دخانیات و نوشیدنی‌های الکلی برای بیماران به مدت یک هفته قبل‌از انجام لیفت، ممنوع می‌باشد. زیرا موجب کبودی در محل انجام لیفت می‌شود.

7- درصورتی‌که داروی خاصی مصرف می‌کنید، حتما  پزشک متخصص را در جریان بگذارید.

8-  درصورتی‌که قبلاً از روش‌های زیبایی برای پوست صورت مانند بوتاکس استفاده کرده اید، حتما پزشک را در جریان بگذارید.

معمولاً کدام ناحیه صورت با نخ لیفت می‌شود؟

استفاده از روش درمانی زیبایی با نخ لیفت عموماً یک روش کوتاه‌ مدت می‌باشد و تقریباً بعد از دو سال  از بین می‌رود و نیاز به تمدید مجدد دارد.معمولاً کدام ناحیه صورت با نخ لیفت می‌شود؟
اما از این روش در ناحیه صورت بیشتر برای رفع افتادگی گونه، غبغب و همچنین افتادگی پوست گردن استفاده می‌شود و گاهی برای بالا بردن ابرو و افتادگی پلک نیز از نخ لیفت استفاده می‌شود، اما بیشترین کاربرد آن برای قسمت میانی و پائین صورت می‌باشد.

 

لیفت صورت با نخ چه مزایایی دارد؟

1- استفاده از نخ لیفت برای صورت به روشی غیر جراحی، به‌ صورت غیرتهاجمی می‌باشد به‌ گونه‌ای که افتادگی صورت با استفاده از نخ جمع‌ شده و پوست سفت می‌شود بدون این‌ که نیاز به ایجاد برش و یا زخمی بر روی پوست باشد.
پزشک متخصص نخ لیفت را درون‌ پوست قرار می‌دهد و سپس با عملیاتی که بر روی پوست انجام  میدهد، شکل پوست را به حالت موردنظر فرم میدهد و باصرف کمترین زمان  پوست شما سفت و خوش حالت می‌شود.لیفت صورت با نخ چه مزایایی دارد؟

2- پوست را مجبور به کلاژن سازی می‌کند، استفاده از نخ لیفت در زیر پوست باعث تحریک کلاژن سازی در پوست شده و کلاژن سازی باعث ایجاد حس شادابی و طراوت در پوست و همچنین موجب حجیم شدن پوست می‌شود و باعث می‌شود حداقل سن ده سال کمتر از سن واقعی نشان داده شود.

3- دوره نقاهت ندارد.

استفاده از این روش درمانی بدون بیهوشی صورت می‌گیرد و تنها برای کاهش درد از بی‌حس کننده‌های موضعی استفاده می‌شود.
امکان دارد بعد از انجام لیفت محل موردنظر دچار تورم و قرمزی شود که این عوارض بعد از چند روز کاملاً از بین می‌رود، اما بعد از انجام لیفت نیاز به استراحت نیست و فرد می‌تواند به‌ راحتی به کارهای روزمره بپردازد.
تنها در صورتی که امکان عوارض استفاده از این روش برای فرد بیمار زیاد باشد، فرد به مدت یک روز بستری می‌شود.

4- قابل ‌استفاده برای نقاط مختلف صورت می‌باشد و درصورتی‌که از این روش برای نقاط حساس صورت مانند ابروها و پلک استفاده شود، می‌توانید بدون هیچ‌گونه نگرانی از این روش استفاده کنید. زیرا این روش عوارض بسیار کمی دارد. اما باید توجه کنید که حتماً  پزشک متخصص باید از مهارت کافی برخوردار باشد تا عوارضی که برای شما به وجود می‌آید بسیار کم باشد.

 5- دوام آن نسبت‌ به سایر روش‌ها زیاد ترمی‌باشد. اما باید در نظر داشته باشید که حتما باید مراقبت‌های لازم را انجام دهید تا میزان ماندگاری آن بیشتر باشد.

لیفت صورت با نخ چه عوارضی دارد؟

1- امکان کبود شدن قسمت تحت درمان

بااینکه برای انجام لیفت صورت با نخ نیاز به ایجاد هیچ‌گونه برشی نمی‌باشد، اما سوراخ‌های کوچکی بر روی پوست ایجاد می‌شوند که امکان دارد باکتری‌ها از این طریق وارد پوست شده و موجب التهاب و کبود شدن قسمت تحت درمان شوند. اما باید این‌موضوع را بدانید که آثار این کبودی بعد از یک هفته از بین می‌رود و استفاده از آنتی‌بیوتیک‌های تجویزشده توسط پزشک متخصص باعث می‌شود، سریع‌تر این التهابات از بین رود.

2- امکان خون‌ ریزی در محل مورد نظر

درصورتی‌که پزشک متخصص از مهارت کافی برخوردار نباشد، ممکن است باعث آسیب به رگ‌های خونی شود و این فرایند منجر به خون‌ریزی در محل تحت درمان شود،  آسیب دیدن رگ‌های اصلی خون باعث می‌شود که میزان ماندگاری این روش، نیز کاهش پیدا کند.لیفت صورت با نخ چه عوارضی دارد؟

3- احتمال حساسیت افراد نسبت‌ به این شیوه درمانی

گاهی سیستم ایمنی افراد در برابر عوامل خارجی واکنش نشان می‌دهد و با آن‌ها مبارزه می‌کند نخ لیفت نیز برای سیستم ایمنی واکنش ایجاد می‌کند، گاهی این واکنش در حد بالا بوده و باعث افزایش عوارض می‌شود. درصورتی‌که این مشکل برای شما به وجود بیاید، باید حتما پزشک متخصص را در جریان بگذارید، و امکان دارد پزشک تشخیص دهد این روش زیبایی برای شما پاسخ‌گو نباشدونخ لیفت از پوست شما خارج شود.

4- نا متقارن بودن قسمت های مختلف صورت

درصورتی‌که پزشک متخصص از مهارت کافی برخوردار نباشد، باعث می‌شود نخ لیفت به‌خوبی بر روی پوست جای‌گذاری نشود و باعث ایجاد حالت نامتقارن در قسمت‌های مختلف صورت شود. اما باید بدانید،این مشکل  قابل‌درمان می‌باشد و پزشک متخصص می‌تواند، نا متقارن بودن را رفع کند و باعث ایجاد تناسب در صورت شود.

لیفت صورت با نخ چه عوارضی دارد؟

5- جابجایی نخ لیفت

این‌ مورد نیز به مهارت پزشک متخصص مربوط می‌باشد. و درصورتی‌که به‌خوبی در پوست قرار داده نشود در زیر پوست حرکت می‌کند و باعث ایجاد درد می‌شود.

6- احتمال آسیب عصبی

درصورتی‌که انجام فرایند لیفت باعث آسیب دیدن اعصاب شود، منجر به بی‌حس شدن این اعصاب می‌شود و این بی‌حسی می‌تواند به‌صورت دائمی باشد.

7- امکان ایجاد چین‌وچروک

درصورتی‌که برای انجام لیفت از نخ‌های دندانه‌دار استفاده شود با گذشت زمان امکان دارد این دندانه‌ها بیشتر در پوست نفوذ کرده و بر روی ظاهر پوست تاثیرگذار باشند و این دندانه‌ها بر روی پوست قابل‌مشاهده باشد. همچنین درصورتی‌که این نخ‌ها بیش‌از اندازه محکم شود باعث ایجاد چین‌وچروک بر روی پوست شود.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

هزینه عمل لیفت صورت با نخ چقدر است؟

عوامل مختلفی بر روی هزینه عمل لیفت تاثیرگذار می‌باشند که از این عوامل می‌توان:

1- نوع نخ استفاده‌ شده برای انجام لیفت

نخی که برای لیفت استفاده می‌شود دارای انواع مختلفی می‌باشد و بنا به نوع استفاده‌شده از آن برای لیفت، هزینه آن نیز متفاوت می‌باشد. بعضی از نخ‌ها از ماندگاری بیشتری برخوردار بوده و باعث می‌شود، هزینه پرداختی برای این نخ‌ها نیز بیشتر باشد.

2- تعداد نخ به کار برده برای انجام لیفت

تعداد نخ‌هایی که برای انجام لیفت صورت قسمت‌های مختلف، استفاده می‌شود متفاوت می‌باشد. هرچه تعداد نخ به کاربرده بیشتر باشد میزان هزینه‌ای که برای انجام این عمل باید پرداخت شود، نیز بیشتر است.

3- مکان کلینیک زیبایی

یکی از عوامل تاثیر گذار بر روی برآورد هزینه مکان کلینیک زیبایی می‌باشد.هزینه انجام لیفت، در نقاط مختلف یک شهر ممکن است با هم متفاوت باشد. زیرا هزینه‌هایی که برای مکان‌های این کلینیک‌های زیبایی پرداخت می‌شود متفاوت بوده درنتیجه برروی هزینه پرداختی مشتریان نیز تاثیر گذار است .

4- میزان افتادگی پوست

هرچه میزان افتادگی پوست بیشتر باشد، باید پزشک متخصص از نخ‌هایی باکیفیت بالاتر و همچنین تعداد نخ بیشتری برای انجام لیفت استفاده کند، درنتیجه هزینه نهایی نیز بیشتر می‌شود.

هزینه عمل لیفت صورت با نخ چقدر است؟

5- میزان سابقه پزشک متخصص

یکی از اصلی‌ترین عوامل برای انجام لیفت، انتخاب پزشک باسابقه و حرفه‌ای می‌باشد. زیرا انجام عمل لیفت بسیار حساس می‌باشد و کوچک‌ترین سهل‌انگاری در این‌مورد باعث آسیب‌های جبران‌ ناپذیر در پوست می‌شود.
بنابراین برای انتخاب پزشک مورد نظر باید حساسیت زیادی به خرج دهید و حتی اگر هزینه بیشتری پرداخت کرده‌اید، در مورد عوارض بعد از انجام لیفت نگرانی ندارید. هر چه سابقه و مهارت پزشک موردنظر بیشتر باشد، امکان دارد هزینه دریافتی نیز بیشتر شود.

6- استفاده از داروهای تجویزی توسط پزشک متخصص

گاهی پزشکان متخصص برای کاهش عوارض بعد از انجام لیفت، داروهای تسکین‌دهنده و ضد التهاب تجویز می‌کنند، قیمت این داروها نیز بر روی هزینه نهایی تاثیر گذار است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به متن
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات نوشته شده
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x