کلینیک تخصصی زیبایی بیمارستان عرفان نیایش

لوگو کلنیک زیبایی عرفان نیایش
  • خانه
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
خدمات اصلی
خدمات دیگر
ارتباط با ما

لیست پزشکان کشور

لیست داروخانه های استان تهران

لیست داروخانه های استان البرز

ارتباط با ما
مدرن ترین کلینیک پوست و مو در کشور

کاشت مو برای زنان

موی زنان به دلایل مختلف دچار ریزش می شود که این ریزش مو ممکن است باعث کاهش حجم مو در نواحی مختلف شود و از زیبایی موها کاسته شود، ریزش موها به دلایلی مانند یائسگی، استرس ایجاد می‌شود، ممکن است، ریزش مو باعث آسیب روحی و روانی شود، به همین دلیل افراد به دنبال راهکار هایی برای درمان ریزش مو می باشند، از راه هایی که برای رفع ریزش مو استفاده می شودکاشت مو می باشد که نتایج رضایت بخشی از این شیوه درمانی کسب شده است.

کاشت مو برای زنان
در صورتی که کاشت مو در کلینیک های معتبر انجام گیرد و پزشکانی که کاشت انجام می دهند، از مهارت کافی در این زمینه برخوردار باشند، نتایج کاشت مو به صورت دائمی می باشد.

دلایل ریزش مو در زنان

ریزش مو به صورت تدریجی آغاز شده و کم کم در قسمت تاج سر و قسمت های گیجگاهی تراکم موها کاهش پیدا می کند و زمانی که خانم ها موهای خود را شانه می زنند، متوجه ریزش موها بیش از حد طبیعی می شود، دلایل مختلفی برای ریزش موها وجود دارد، از این دلایل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- ریزش موی ژنتیکی

گاهی ریزش موها به دلیل ژنتیک می باشد و خانم هایی که یکی از اعضای خانواده آنها دچار ریزش مو می باشد، ممکن است به صورت ارثی دچار ریزش شود و این نوع ریزش مو از طریق آزمایشات عمومی و بیوپسی انجام می گیرد.

۲- سندروم تخمدان پلی کیستیک

زمانی که فعالیت هورمونی در تخمدان ها دچار کاهش و اختلال شود، این وضعیت باعث ریزش مو می شود، زیرا کاهش فعالیت این هورمون ها باعث ترشح زیاد آندروژن یا تستوسترون می شود که افزایش این هورمون ها موجب ریزش مو می شود.

۳- استرس و سبک زندگی افراد

در صورتی که فرد در زندگی روزانه با استرس زیادی همراه باشد، این استرس بر روی سلامت جسمانی فرد تاثیر گذار بوده و از نظر روانی دچار به هم ریختگی شده و منجر به ریزش مو می شود همچنین افرادی که به بیماری تریکوتیلومانیا مبتلا هستند به دلیل اضطراب، ممکن است موهای خود را بکنند و این رفتار باعث ضعیف شدن فولیکول های مو و رشد آن ها خواهد شد.

۴- نداشتن رژیم غذایی مناسب

یک رژیم غذایی سالم باید سرشار از میوه و سبزیجات وپروتئین ها باشد و هر چه سن افراد بالاتر می‌رود، باید رژیم غذایی آنها به گونه‌ای باشد که به وضعیت جسمانی، پوست و موی آنها آسیبی وارد نشود و در صورتی که رژیم غذایی فرد مناسب نباشد، باعث ایجاد اختلال در سیستم بدن شده و این اختلالات باعث می شود، ماده مغذی کافی به موها نرسد و موجب تضعیف موها، ریزش آنها می‌شود.

دلایل ریزش مو در زنان

۵- اختلالات غده تیروئید

در صورتی که غده تیروئید دچار اختلال شود و فرد به پرکاری و کم کاری تیروئید دچار شود، عوارض داروهای مصرفی باعث تاثیر بر رشد موها خواهد شد، در واقع نمی توان گفت که ریزش مو به دلیل اختلالات غده تیروئید می باشد یا عوارض داروهای مصرفی، بر ریزش موها تاثیر گذار است.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

کاشت موی زنان چیست؟

کاشت مو یکی از راه های درمان ریزش مو می باشد که قابل استفاده برای خانم ها و آقایان می باشد، استفاده از این شیوه درمانی نتایج خوبی را برای زنان نیز به همراه دارد، چنانچه کاشت مو توسط افراد حرفه ای انجام شود.
در واقع کاشت موی یک نوع جراحی می باشد که به صورت پیوند، برای افرادی که موهای آنها دچار ریزش شده است انجام می‌شود و استفاده از این شیوه درمانی باعث افزایش تراکم موها شده و در صورتی که بر روی زیبایی افراد تاثیر گذار باشد، باعث افزایش اعتماد به نفس آنها نیز می‌شود. شیوه کاشت مو در خانم ها و آقایان یکسان می باشد،

برای کاشت مو در خانم ها:

مرحله اول

بیماری را در موقعیت مناسبی قرار می‌دهند تا بدون استرس و نگرانی کاشت مو انجام گیرد.

 مرحله دوم

 در ناحیه کاشت مو بی حسی انجام می گیرد، تا هیچگونه دردی متوجه فرد نشود.

مرحله سوم

 برداشت فولیکول های مو از بانک موی خود فرد می باشد و اصولاً ناحیه اهدا کننده دارای تراکم بالای مو می باشد، موهای این ناحیه از مقاومت بیشتری نسبت به سایر قسمت های بدن برخوردار می باشد.

مرحله چهارم

فولیکول های سالم مو در ناحیه مورد نظر کاشت می شود، اندازه کاشت فولیکول ها باید به گونه‌ای باشد که ظاهر نامناسب و فشرده به خود نگیرد، طبق الگوی خاصی موها در ناحیه مورد نظر پیوند داده شود تا نتایج رضایت‌بخشی دریافت شود.
این روش درمان برای تمامی خانم ها قابل استفاده نیست و تنها افرادی که به دلایل زیر موهای آنها دچار ریزش شده است می توانند از این شیوه درمانی استفاده کنند.

کاشت موی زنان چیست؟

۱- خانم هایی که موهای آنها دچار ریزش موی مردانه شده است و قسمت هایی از موی آنها در ناحیه جلو، بالا و فرق سر دچار ریزش شده، می توانند با استفاده از کاشت مو، تراکم موهای این نواحی را افزایش دهند.

۲- زمانی که افراد تراجنسیتی برای تغییر جنسیت اقدام کنند با استفاده از کاشت مو می توان، خط رویش موی زنانه را در این افراد ایجاد کرد و ویژگی های زنانه را برای ایجاد خط رویش در نظر می‌گیرند.

۳- خانم هایی که موهای آنها در اثر آسیب های ناگهانی دچار ریزش شده است، می توانند با استفاده از پیوند مو، این نواحی را پوشش دهند به گونه ای که زخم های روی سر آنها قابل مشاهده نباشد.

۴- گاهی خانم ها اقدام به کشیدن پوست صورت می زنند و این عمل جراحی باعث ریزش مو می‌شود و ریزش مو به وضوح قابل مشاهده باشد با کاشت مو می توان این نواحی را پوشش داد.

۵- خانم هایی که برای فرم دادن و بافتن موها بیش از اندازه مو ها را می کشند، ممکن است موهای آنها دچار ریزش شود و کاشت مو می تواند ریزش این موها را متوقف کرده و تراکم مو های از بین رفته را بازگرداند.

۶- خانمهایی که به بیماری تریکوتیلومانیا مبتلا هستند، موهای سر، ابرو ها و سایر نقاط بدن را می کنند و این کندن موها باعث کاهش تراکم مو در نواحی مختلف سر می شود و با کاشت مو می توان ریزش مو را درمان کرد.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

گزینه های ترمیم مو برای زنان

به منظور ترمیم موی زنان ابتدا موهای آنها به خوبی توسط پزشک متخصص معاینه می شود تا در صورتی که موهای آنها با استفاده از دارو ترمیم می شود، برایشان داروهای مناسب تجویز شود، همچنین در صورتی که نیاز به روش های کاشت مو می باشد، باید میزان حجم موهای از بین رفته و نواحی خالی از مو، به خوبی بررسی شود تا اطلاعات دقیقی به دست آید.

گزینه های ترمیم مو برای زنان
از روش هایی که برای ترمیم مو در زنان به کار می رود روش های FUT و FUE می باشد که انتخاب بهترین گزینه بر عهده پزشک متخصص می باشد،  با توجه به شرایط افراد، روش کاشت انتخاب می شود و کاشت باید به گونه‌ای باشد که باعث افزایش تراکم موها در ناحیه مورد نظر شود. شیوه کاشت در این روش ها به شرح زیر است

کاشت مو به روشFUT

استخراج فولیکول های مو در این روش به صورت نواری می باشد و ابتدا فولیکول‌های مو از نواحی اهدا کننده به صورت نواری برداشت می‌شود و در ناحیه موردنظر کاشت می شود. برداشت فولیکول‌های مو در این روش به گونه ای می باشد که جای آنها باید بخیه زده شود و ممکن است این زخم ها بر روی سر قابل مشاهده باشد، که با موهای اطراف این نواحی را پوشش می دهند، در این روش درمانی نیاز به اصلاح و کوتاهی موها نمی باشد.

۲- کاشت مو به روش FUE

در این روش درمانی فولیکول های مو به صورت مجزا، از نواحی اهدا کننده برداشت شده و در نواحی مورد نظر کاشت انجام می گیرد، برای انجام این شیوه درمانی باید موهای نواحی اهدا کننده اصلاح شود و سپس برای برداشت فولیکول‌ها اقدام شود، کاشت مو نیاز به ایجاد برش ندارد و باعث می شود درد کمتری پس از درمان متوجه فرد شود.

زمان مناسب برای کاشت مو خانم ها

افرادی که در سنین نوجوانی حجم زیادی از موهای خود را از دست می دهند، می توانند به کاشت مو به عنوان یکی از بهترین گزینه ها برای درمان ریزش مو اقدام کنند و نتایج این شیوه درمانی به صورت دائمی می باشد، اما برای دریافت نتایج رضایت بخشی از این شیوه درمانی باید کاشت در محدوده سنی مناسب انجام گیرد و تمامی افراد نمی‌توانند از کاشت مو استفاده کرده و به نتایج دلخواه برسند.
محدودیت سنی در مورد خانم ها برای کاشت مو وجود ندارد و می‌توانند در هر سنی برای داشتن موهایی با تراکم بیشتر، برای کاشت مو اقدام کنند، اما بهتر است کاشت مو بعد از سن ۱۸ سالگی انجام شود تا تعادل هورمون های بدن به ثبات برسد و بر نتایج کاشت تاثیرات منفی نداشته باشد.

زمان مناسب برای کاشت مو خانم ها
البته خانم هایی که موهای آنها در اثر تصادف و آسیب‌های جسمانی دچار ریزش شده است، می‌توانند در هر سنی برای پوشش دادن جای جراحت و سوختگی از این شیوه درمانی استفاده کنند و محدودیت سنی در این موارد در نظر گرفته نمی‌شود.
با توجه به اینکه ریزش مو در تمامی نقاط پوست سر در خانم ها اتفاق می‌افتد، بنابراین تمامی آنها کاندیدای مناسبی برای پیوند مو نیستند و ممکن است نتایج کاشت به صورت موقتی باشد و در کوتاه مدت مو کنده شود، بنابراین ابتدا پزشک متخصص موها را بررسی می‌کند و وسعت ناحیه ای که موها دچار ریزش شده است و تعداد بانک موی فرد را بررسی می کند و در صورتی که فرد گزینه مناسبی برای کاشت مو باشد و نتایج سودمندی از این شیوه درمانی کسب شود، اقدام به کاشت مو می کند.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

تفاوت کاشت مو در مردان و زنان

با توجه به اینکه الگو ریزش مو در زنان و مردان باهم متفاوت است، درمان هایی که برای آنها در نظر گرفته می شود، با توجه به نیازهای آنها متفاوت است، که از این تفاوت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- خانم ها به زخم های ایجاد شده در نواحی پشت سر توجه کمتری دارند.

با توجه به اینکه خانم‌ها بیشتر تمایل دارند موهای جلوی سرشان تراکم زیادی داشته باشد و به نواحی پشت سر توجه کمتری دارند، استقبال آنها از روش نواری کاشت یا روش FUT بیشتر است اما آقایان به دلیل این که اکثراً موهای پشت سرشان را کوتاه نگه می دارند، استقبال زیادی از کاشت مو به روش FUT ندارند.
در واقع خانم ها بیشتر تمایل دارند تعداد گرافت های موی خود را با هزینه کمتری، افزایش دهند، البته این موضوع را مد نظر داشته باشید که موهای پشت سر خانم ها مستعد نازک شدن می باشد، بنابراین گزینه مناسبی برای اهدای مو نمی باشد، اما پشت سر مردان، موها مقاومت بیشتری دارد و برای استخراج موها از این نواحی استفاده می شود، با در نظر گرفتن این موارد به این نتیجه می‌رسیم که روش FUE برای زنان مناسب تر است.

۲- زن ها بانک موی بیشتری برای اهدا دارند.

با توجه به اینکه میزان ریزش موی مردانه در خانم ها نسبت به آقایان کمتر می باشد، فولیکول های بیشتری برای اهدا به نواحی کاشت دارند، زیرا نواحی فرق سر و بالای موهای آن ها، کمتر دچار ریزش می‌شود، اما زمانی که مردها موهایشان دچار ریزش می شود، مراحل پیشرفته تری از ریزش دارند و برای اهدای مو بیشتر از پشت سر و کناره های آن فولیکول های مو استخراج می شود.

تفاوت کاشت مو در مردان و زنان

۳- با توجه به این که ضخامت موهای بدن زن ها کم می باشد، این نواحی برای اهدا مناسب نیست.

ضخامت موی مردان در نواحی مختلف بدن نسبت به خانم‌ها بیشتر می‌باشد و می‌توان از موهای نواحی مختلف بدن برای کاشت در سر استفاده کنند به عنوان مثال می توانند از موهای ریش و موی بدن برای کاشت در سر استفاده کنند، اما زن ها نمی توانند از موهای بدن برای کاشت استفاده کنند.

تفاوت دیدگاه زنان و مردان نسبت به  کاشت مو

انتظارات زنان نسبت به نتایج کاشت مو نسبت به مردان متفاوت می باشد، در صورتی که میزان طاسی سر مردان با انجام کاشت مو کاهش پیدا کند، مردان از نتایج کاشت راضی هستند، اما زنان انتظار دارند که با انجام کاشت مو، مشکل آنها به طور کامل درمان شود، به همین دلیل پزشکان قبل از انجام کاشت مو، نتایج کاشت را برای آن‌ها شرح داده و سعی بر این دارد که انتظارات واقع بینانه در آنها ایجاد کند.
با اینکه ممکن است کاشت مو تراکم زیادی برای موهای آنها ایجاد کند، اما ممکن است که نتایج آن مانند تراکم موهای آنها در دوران کودکی نباشد.

تفاوت دیدگاه زنان و مردان نسبت به  کاشت مو
این روش درمان بیشتر برای خانم های کاربرد دارد که فرق سر آنها و جلوی موی آنها دچار کاهش تراکم شده است و می‌توانند برای ترمیم مو از کاشت مو استفاده کنند، اما استفاده از روش کاشت مو برای افزایش تراکم در همه قسمت ها گزینه مناسبی نیست و خانم هایی که وسعت ریزش موهای آنها در نواحی مختلف سر زیاد می باشد، بهتر است علاوه بر کاشت مو، از رنگ مو و مواد آرایشی برای پرپشت تر نشان دادن موها استفاده کنند.

هزینه کاشت مو خانم ها

به دلیل اینکه کاشت مو یکی از روش های زیبایی محسوب می‌شود، بنابراین بیمه هیچگونه تعهدی نسبت به پرداخت هزینه‌های کاشت مو ندارد، عوامل مختلفی بر هزینه کاشت مو تاثیر گذار می باشد که از این عوامل می توان به موارد زیر اشاره کرد

۱- نوع روش انتخابی کاشت مو

هر روشی که برای کاشت مو انتخاب می شود، نیاز به دستگاه های مخصوص دارد و گاهی روش کاشت نیاز به تجهیزات فوق پیشرفته ندارد و برخی روش های دیگر نیاز به دستگاه های مخصوص دارد، بنابراین میزان هزینه های این روش ها متفاوت بوده و هر چه روش به کار برده از دقت و حساسیت بالاتری برخوردار باشد، هزینه دریافتی نیز افزایش پیدا می کند.

۲- میزان مهارت و تجربه پزشک متخصص

به دلیل اینکه کاشت مو از حساسیت بالایی برخوردار می باشد، بنابراین پزشکی که این کار را انجام می‌دهد، باید از مهارت کافی در این زمینه برخوردار باشد و هر ابزاری که برای کاشت مو در اختیار می‌گیرد، نتیجه مطلوبی به همراه داشته باشد، هر چه پزشک متخصص از مهارت بیشتری برخوردار باشد، امکان دارد هزینه کاشت مو نیز افزایش پیدا کند.

۳- تجهیزات مورد استفاده

کلینیک های زیبایی ابزار و تجهیزات مختلفی را در اختیار مراجعین قرار می دهند و هر چه میزان خدمات ارائه شده، از کیفیت بالاتری برخوردار باشد میزان هزینه نهایی کاشت مو نیز افزایش پیدا می کند.

۴- تعداد گرافت های کاشته شده

هرچه نواحی پوست سر که دچار ریزش مو شده است، از وسعت بیشتری برخوردار باشد، نیاز به گرافت های بیشتری برای کاشت می باشد و مدت زمان عمل نیز افزایش پیدا می‌کند و این موارد باعث افزایش هزینه کاشت مو می شود، تعداد گرافت های به کار برده، از مهمترین عامل های افزایش هزینه می باشد.

هزینه کاشت مو خانم ها

۵- بانک مو

هرچه بانک مو مراجعه کننده از تراکم بهتری برخوردار باشد، برداشت گرافت ها راحت تر بوده و بدون اینکه مشکل ایجاد شود، این موها در نواحی مورد نظر کاشت می شود، اما چنانچه وضعیت بانک موی مراجعه کننده مناسب نباشد، برداشت گرافت ها سخت تر بوده و ممکن است به آن ها آسیب برسد و این عوامل بر روی هزینه کاشت تاثیر گذار می باشد.

۶- سن افراد

با افزایش سن، میزان تراکم بانک مو کاهش پیدا می کند و هر چه سن افراد کمتر باشد، کاشت مو راحت تر انجام می گیرد، بنابراین هزینه کاشت مو در سن بالا افزوده می شود.

سایر گزینه های ترمیم مو برای زنان

۱- لیزر درمانی

یکی از روش های ترمیم مو برای افرادی که گزینه مناسبی برای پیوند مو نیستند، نور درمانی یا لیزر درمانی می باشد، که در این روش از لیزرهای کم توان برای ترمیم ریزش مو استفاده می شود، همچنین از این روش می‌توان به عنوان روش مکمل پیوند مو استفاده کرد، که این فرآیند به صورت غیر تهاجمی انجام شده و باعث تحریک رشد موها در اثر برخورد با نور اندک می شود، در اصل این روش در مراحل ابتدایی ریزش مو استفاده می شود و افرادی که موهای آنها در حدود ۲۰ درصد دچار ریزش شده و یا از ضخامت آنها کاسته شده است، می توانند از لیزر درمانی استفاده کنند.

۲- میکروپیگمنتیشن

این روش به صورت جراحی می باشد که باعث قرار دادن رنگدانه ها در لایه میانی پوست شده و باعث می شود پوست سر به گونه ای نشان داده شود که کاهش تراکم موها به چشم نیاید و در واقع با هم خوانی رنگ مو و پوست، باعث زیباتر نشان دادن موها شود.

سایر گزینه های ترمیم مو برای زنان

۳- ماینوکسیدیل

روش دیگری که برای افزایش تراکم موها و کاهش ریزش موها توصیه می شود، استفاده از داروی ماینوکسیدیل می باشد، که این دارو، به راحتی و بدون نسخه در داروخانه ها در دسترس می باشد، استفاده از این دارو با غلظت ۲ درصد برای خانم ها تجویز می‌شود و حتی افرادی که کاشت مو انجام داده اند، می توانند بعد از کاشت برای کاهش ریزش مو از این دارو استفاده کنند.

۴- استفاده از مکمل های آهن

چنانچه ریزش موها به دلیل کمبود آهن باشد، می توان با استفاده از مکمل های آهن، ریزش مو را کاهش داد و خانم هایی که سابقه کم خونی دارند در دوران قاعدگی باید از این مکمل‌ها استفاده کنند، همچنین برای بررسی میزان کمبودهای بدن آزمایشاتی باید انجام گیرد.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

استفاده از تکنیک های ایده آل کاشت مو برای زنان

چگونگی روش کاشت در خانم ها و آقایان یکسان می باشد، اما انتخاب روش بر عهده پزشک متخصص می باشد که با توجه به شرایط بیمار از روش‌های مختلفی برای کاشت استفاده می شود، تا نتایج رضایت‌بخشی دریافت شود، برای کاشت مو از تکنیک های زیر استفاده می شود.

۱- برداشت فولیکول های مو از بانک مو به گونه ای می باشد که از آسیب رسیدن به فولیکول های مجاور جلوگیری می‌شود و این فولیکول ها باعث پرپشت نشان دادن و ضخیم کردن مو ها در نواحی که دچار ریزش می باشد، می شود.

۲- برداشت فولیکول ها به گونه ای می باشد که موهای ناحیه اهدایی و پیوند زدن آنها به نواحی که دچار تراکم مو شده است، به گونه ای  باشد که باعث پوشش دادن سر در آن ناحیه شود و حالت طبیعی و زیبا را در پوست سر ایجاد کند.

۳- پزشکان متخصص سعی بر این دارند که از گرافت های مو در اندازه های مختلف استفاده کنند، تا بیشترین بازدهی برای کاشت حاصل شود و پوشش بهتری در نواحی که دچار تراکم پایین شده است، ایجاد شود.

استفاده از تکنیک های ایده آل کاشت مو برای زنان

۴- گاهی برای دریافت نتایج بهتر، قسمتی از پوست سر ناحیه گیرنده نیز برداشته می شود.

۵- استخراج فولیکول ها و کاشت مو به گونه ای می باشد، که جای زخم در نواحی اهدا کننده مو به حداقل برسد.

با توجه به اینکه مو تاثیر زیادی در زیبایی خانم ها دارد و در صورتی که موهای آنها دچار ریزش شود به خصوص موهای جلوی سر، این مورد باعث نگرانی زیادی در خانم ها شده و در صدد هستند که بهترین نتایج را از گزینه های درمانی دریافت کنند و کاشت مو، یکی از بهترین گزینه ها برای درمان ریزش مو و افزایش تراکم موها می باشد، اما باید فرد مورد نظر شرایط مناسب، برای کاشت مو را داشته باشد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به متن
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات نوشته شده
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x