کلینیک تخصصی زیبایی بیمارستان عرفان نیایش

لوگو کلنیک زیبایی عرفان نیایش
  • خانه
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
خدمات اصلی
خدمات دیگر
ارتباط با ما

لیست پزشکان کشور

لیست داروخانه های استان تهران

لیست داروخانه های استان البرز

ارتباط با ما
مدرن ترین کلینیک پوست و مو در کشور

کاشت مو برای پیشانی های بلند

اندازه پیشانی باید به گونه‌ای باشد که با سایر اعضای صورت تناسب داشته باشد و در صورتی که پیشانی بیش از اندازه بلند باشد، باعث کاهش جذابیت چهره می‌شود، به همین خاطر افرادی که پیشانی آنها بلند می باشد ترجیح می دهند اندازه آن را با استفاده از راهکارهای مختلف تغییر دهند تا بلندی آن زیاد به چشم نیاید.

کاشت مو برای پیشانی های بلند
پیشانی بلند به دلیل یک ویژگی ژنتیکی یا ریزش مو درخط رویش مو اتفاق می افتد. کاشت مو می تواند تاثیر زیادی در رفع این مشکل داشته باشد کاشت مو باعث می شود خط رویش موی سر حالت طبیعی باشد.

چرا برخی افراد پیشانی بلند دارند؟

پیشانی بلند به دلیل عوامل زیر ایجاد می شود.

۱- ژنتیک

گاهی افراد در بدو تولد پیشانی آن ها بلند می باشد و این افراد خط رویش موهای آنها در فاصله بالاتری از ابروها قرار دارد و باعث می شود که پیشانی بلند تر به نظر برسد.

۲- ریزش مو

ریزش مو در افراد مختلف به شکل های متفاوت اتفاق می‌افتد و گاهی ریزش مو از جلوی سر آغاز می‌شود و خط رویش موها عقب‌تر رفته و باعث بلندتر نشان داده شدن پیشانی می‌شود، زمانی که کاشت مو انجام گیرد، باعث می شود موهای پیشانی در فاصله نزدیک تری از ابروها قرار گیرد و موجب کوتاه تر نشان دادن پیشانی شود.
اما برای کوتاه کردن پیشانی باید در نظر گرفت که آیا پیشانی کوتاه با سایر اعضای صورت همخوانی دارد یا خیر و چنانچه پیشانی کوتاه برای چهره فرد مناسب باشد، پزشک متخصص از روش کاشت مو برای فرد استفاده می کند.

چرا برخی افراد پیشانی بلند دارند؟
نتایج کاشت برای افرادی که، بلند بودن پیشانی آنها به خاطر ژنتیک می باشد بیشتر پاسخگو بوده است، زیرا فولیکول‌های موی این افراد در برابر ریزش مقاومت بیشتری دارد و سریعتر در ناحیه جدید شروع به رشد خواهند کرد و خط رویش را پایین می‌آورد، اما چنانچه بلند بودن پیشانی به خاطر ریزش مو باشد، نتایج عمل کاشت نامشخص است و بستگی به جنس موی فرد و همچنین کیفیت کاشت دارد.
هرچه کیفیت موهای کاشته شده بالاتر باشد و جنس آن ها مقاوم تر باشد، نتایج کاشت موفق تر می باشد.
کاشت مو در خانم ها دارای حساسیت بالاتری می باشد زیرا خانم ها در تمامی نواحی سر دچار ریزش می شوند و باید فولیکول هایی که برای کاشت انتخاب می شوند، از مقاومت بالایی برخوردار باشند و یافتن این فولیکول ها، پیچیده‌تر است.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

روش های اصلاح اندازه پیشانی

روش های مختلف برای کوچکتر نشان دادن پیشانی بلند وجود دارد که از این روش ها می توان موارد زیر را نام برد.

۱- تغییر در مدل مو

مدل موی افراد تاثیر زیادی در جلوه پیشانی دارد و چنانچه افراد پیشانی بلندی داشته باشد و موهای آنها به صورت چتری باشد و یا از کلاه و هد بند استفاده کنند باعث پوشش دادن پیشانی و تناسب آن با سایر اعضای صورت می‌شود که این روش بیشتر برای خانم ها قابل استفاده می باشد و آقایان می توانند برای کوتاه نشان پیشانی از کلاه استفاده کنند.

۲- جراحی پیشانی

یکی دیگر از روش هایی که برای کوتاه کردن پیشانی استفاده می شود روش جراحی می باشد که در این روش، برشی در خط رویش مو ایجاد شده و باعث پایین کشیدن خط رویش موها و پیوند آن با پیشانی می شود. اما این روش در صورتی که به خوبی انجام نشود، باعث آسیب به فولیکول ها شده و عوارض زیادی را به همراه خواهد داشت با اینکه روش جراحی ماندگاری بالایی دارد اما ممکن است بعد از انجام جراحی فولیکول هایی که آسیب دیده اند، دچار ریزش شود و خط رویش مو عقب تر رفته و باعث بلند نشان دادن، مجدد پیشانی شود.

روش های اصلاح اندازه پیشانی

۳- کاشت مو

کاشت مو به صورت کم تهاجمی انجام می شود و تاثیر بسزایی در کوتاه کردن پیشانی دارد و می تواند روش دائمی و موثر برای زیبا جلوه دادن  چهره باشد. افرادی که به طور ژنتیکی، پیشانی بلند دارند نتایج رضایت بخشی از این شیوه درمانی دریافت می کنند، زیرا فولیکول موی آن ها در برابر ریزش مقاوم تر می باشد، همچنین افرادی که  پیشانی آنها به دلیل ریزش مو بلند شده و خط رویش عقب نشینی کرده است با انجام این شیوه درمانی نتایج مثبتی دریافت می‌کنند که این نتایج بعد از چند ماه قابل مشاهده می باشد.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

کاشت مو در افراد با پیشانی های بلند

یکی از درمان های زیبایی که برای خانم ها و آقایان قابل استفاده می باشد کاشت مو می باشد که این روش درمانی هیچگونه محدودیت سنی ندارد و همه افراد می‌توانند از مزایای آن بهره‌مند شوند، اما با توجه به اینکه الگوی ریزش مو در افراد مختلف متفاوت می باشد و گاهی ریزش مو از سمت جلوی سر آغاز می‌شود و باعث عقب نشینی خط رویش موها می شود، باعث می شود پیشانی افراد بلند تر به نظر برسد و ظاهر زیبایی نداشته باشد.
برای برطرف کردن این مشکل پزشک متخصص از بانک موی فرد استفاده می کند و به میزان کافی از فولیکول های مقاوم برداشت کرده و در ناحیه مورد نظر را کاشت می دهد و اکثر افراد نتایج رضایت بخشی از این شیوه درمانی دریافت می کنند اما باید کاشت مو توسط پزشک با تجربه و حرفه ای صورت گیرد تا نتایج رضایت‌بخشی دریافت شود. 

کاشت مو در افراد با پیشانی های بلند
کاشت مو به روش های مختلفی صورت می گیرد و به صورت کم تهاجمی بوده و کمترین میزان زخم و خونریزی را به همراه دارد و در هنگام کاشت از بی حس کننده های موضعی استفاده می‌شود تا هیچگونه دردی متوجه فرد نشود. افرادی که دارای پیشانی بلند هستند کاشت مو تنها در ناحیه جلوی پیشانی آنها صورت می‌گیرد، بنابراین مراقبت هایی که باید انجام دهد و طول دوره نقاهت در این افراد به نسبت کسانی که در تمام قسمت‌های سر کاشت انجام می دهند کمتر می باشد.

کاشت مو به روش SUT

در کاشت مو به روش SUT از ابزارهای مدرن برای کاشت استفاده می‌شود و مزیت استفاده از این روش ها، عملکرد سریع می باشد، همچنین میزان تراکم موها در این روش بیشتر خواهد بود.
روش SUT یکی از جدیدترین روش های کاشت مو می باشد و به دلیل نتایج مثبتی که از این شیوه درمانی دریافت شده است، افراد زیادی از این روش استقبال می‌کنند، علاوه بر عملکرد سریع، استفاده از این روش دارای عوارض کم می باشد و میزان اسکار هایی که  بر روی پوست به وجود می‌آید قابل مشاهده نیست و همچنین نسبت به سایر روش های درمانی دوره نقاهت کوتاه تری دارد.
استفاده از این روش درمانی به گونه ای می باشد که میزان آسیبی که به فولیکول ها و گرافت های مو وارد می شود، نزدیک به صفر می باشد، زیرا برداشت فولیکول ها توسط ابزارهای پیشرفته صورت می‌گیرد که هیچ گونه آسیبی به فولیکول ها وارد نمی‌کند.

کاشت مو به روش SUT
در گذشته روش‌های مختلفی برای کاشت مو استفاده می شد اما به دلیل آسیبی که به فولیکول ها در حین برداشت وارد می شد، نتایج رضایت بخشی از این روش ها دریافت نمی شد، اما در روش SUT در صورتی که فرد از بانک موی کافی برخوردار باشد نتایج بسیار رضایت بخشی دریافت می شود و این امکان را به جراح می‌دهد که تا حدود ۱۴ هزار تار مو را در ناحیه مورد نظر پیوند بزند و قابلیت کاشت را تا سه برابر افزایش  دهد.
نتایجی که از این شیوه درمانی دریافت می شود دارای ظاهری کاملا طبیعی می باشد و هیچ نشانی از کاشت برجای نخواهد گذاشت.

از مزایای کاشت مو به روش SUT می توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- در کاشت مو به روش SUT کمترین آسیب به فولیکول‌های مو وارد می شود و انتقال فولیکول ها به گونه ای می باشد که هیچ اتصالی به بقایای بافتی پوست سر ندارد، به همین دلیل فولیکول هایی که برداشت می شود اکثر آن ها قابلیت رشد دارد و همین عامل باعث برتری روش SUT به سایر روش های کاشت می باشد.

۲- استفاده از این روش درمانی نیاز به بیهوشی ندارد و تنها با بی حسی موضعی انجام می گیرد.

۳- ابزار هایی که برای کاشت و برداشت فولیکول های مو استفاده می‌شود پیشرفته می باشد و این پیشرفتگی باعث سرعت فرآیند کاشت نسبت به سایر روش ها می باشد.

۴- دوره نقاهت این روش درمان کوتاه بوده و سوراخ هایی که در پوست ایجاد می شود نهایت حدود یک هفته بعد التیام پیدا می کند.

۵- هیچگونه جای زخم و اسکار بر روی پوست باقی نمی ماند و فرد می تواند بدون محدودیت به انجام فعالیت‌های روزمره بپردازد.

۶- امکان برداشت مو از قسمت های مختلف بدن وجود دارد.

معایب کاشت مو به روش SUT

با اینکه میزان عوارض این روش درمانی بسیار کم می باشد اما گاهی بعضی از افراد بعد از انجام کاشت مو به روش SUT ممکن است تا چند روز پیشانی آنها دچار ورم شود و بعد از چند روز کاملا از بین می رود.

مراحل کاشت مو به روش  SUT به شرح زیر می باشد.

۱- قبل از انجام کاشت پزشک متخصص آزمایشاتی را برای فرد تجویز می‌کند و این آزمایشات حتماً باید انجام شود و نتایج آن به پزشک ارائه شود.

۲- به منظور دریافت نتایج مثبت، بانک موی فرد بررسی می شود و در صورتی که بانک مو از کیفیت مناسب برخوردار باشد، کاشت مو انجام می شود. در این روش به جز سر می توان از نواحی دیگر بدن نیز برای برداشت گرافت های مو استفاده کرد.

۳- طراحی خط رویش مو با استفاده از کامپیوتر انجام می‌شود و نتایجی که از آن دریافت می شود به صورت طبیعی می باشد.

۴- نواحی اهدا و کاشت مو تراشیده و استریل می شود و در این مرحله گرافت های مو از ناحیه اهدا برداشت شده و در ناحیه موردنظر کاشت می شود.

کاشت مو به روش میکروگرافت

قبل از اینکه فرد اقدام به کاشت مو کند باید در مورد روش های کاشت مو اطلاعاتی داشته باشد و پزشک قبل از انجام کار، جلسه مشاوره ای برای فرد تعیین کرده و این جلسه روش کاشت مو و همچنین مراحل کاشت برای مراجعه کننده  را توضیح می دهند.

۱- ابتدا سر بیمار ماساژ داده می‌شود و سپس داروی بی حسی به ناحیه اهدا کننده مو تزریق می شود گاهی امکان دارد پیش از تزریق، از اسپری بی حس کننده استفاده شود تا درد کمتری متوجه فرد شود به دلیل اینکه کاشت در ناحیه کاسه سر می باشد احتمال ایجاد درد زیاد می باشد.

۲- برای برداشت مو، سوراخ ها به صورت خطی در ناحیه اهدا کننده ایجاد می شود و برداشت گرافت ها با استفاده از ابزار های اتوماتیک صورت می گیرد.

۳- در مرحله بعد نواحی که قرار است کاشت در آن انجام شود با استفاده از تزریق ماده بی حسی کاملا بی‌حس می‌شود و سپس سوراخ هایی به اندازه یک میلیمتر توسط سوزن های بسیار ظریف بر روی این نواحی ایجاد می‌شود.

۴- گرافت های موی برداشت شده به وسیله دستگاهی به نام میکرو ایمپلنت در ناحیه مورد نظر کاشت می شود، انجام عمل کاشت به مدت ۱ تا۲ ساعت زمان نیاز دارد، اما نتایج این روش درمانی به صورت کاملا طبیعی می باشد. شاید این سوال برای افراد پیش آید که بعد از انجام کاشت احتمال درد وجود دارد یا خیر، باید بگوییم که این مسئله بستگی به شرایط افراد دارد، گاهی بعضی از افراد هیچگونه دردی احساس نمی کنند و برخی دیگر ممکن است کمی درد احساس کند و چنانچه احساس درد کردند می توان از داروهای مناسب برای کاهش درد استفاده کنند.

کاشت مو به روش میکروگرافت

روش درمانی میکروگرافت مانند روش SUT دارای مزایای زیادی می باشد که از این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- سرعت عمل بالا

روش میکروگرافت با سرعت عمل بالا انجام می گیرد و مدت هر جلسه درمانی بین ۱ تا ۲ ساعت زمان نیاز دارد، البته طول جلسه درمان بستگی به تراکم موهای کاشت شده دارد و هرچه میزان تراکم بیشتر باشد، نیاز به زمان بیشتری دارد.

۲- به دلیل اینکه به روش میکرو گرافت به صورت کم تهاجمی انجام می شود میزان عوارض و خطرات آن بسیار کم می باشد و نیاز به برش عمیقی در سر نمی باشد.

۳- در روش میکروگرافت دو تا چهار برابر برداشت از بانک مو بیشتر از سایر روش های درمانی می باشد.

۴- با توجه به اینکه این کاشت و برداشت مو ها توسط میکرو موتور ها و ایمپلنت های میکرو انجام می گیرد، بنابراین هیچ گونه جای اسکار در این نواحی باقی نمی ماند.

۵- دوره نقاهت این روش درمانی کوتاه می باشد.

۶- میزان آسیبی که به فولیکول ها وارد می شود حداقل بوده در نتیجه رشد سریعتر داشته و نتایج کاشت بیشتر می باشد.

با توجه به اینکه روش کاشت مو به صورت میکروگرافت و روش SUT شباهت زیادی به هم دارند، مراقبت هایی که باید قبل و بعد از کاشت انجام شود، تقریباً یکسان می باشد از این مراقبت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مراقبت های قبل از کاشت

۱- به مدت یک هفته قبل از انجام کاشت هیچ گونه داروی رقیق کننده خون مانند آسپرین و وارفارین مصرف نکنید، زیرا مصرف این داروها باعث تاثیر محدود نتایج کاشت می شود.

۲- چنانچه داروی خاصی مصرف می کنید حتما پزشک متخصص در جریان قرار دهید، زیرا ممکن است این داروها باعث ایجاد عوارض زیاد شود.

۳- مصرف سیگار باعث تنگ شدن عروق خونی و اختلال در انتقال جریان خون می شود، بنابراین به مدت یک هفته قبل از انجام کاشت از مصرف سیگار و دخانیات خودداری کنید، همچنین مصرف نوشیدنی های الکلی باعث رقیق شدن خون و تاثیر منفی بر نتایج کاشت می شود.

۴- در روز کاشت مو هایتان را با یک شامپوی ملایم شستشو دهید.

۵- لباس های گشاد و راحت بپوشید تا هنگام درآوردن لباس به سرتان فشار وارد نشود.

۶- از خوردن نوشیدنی های کافئین دار در روز کاشت مو اجتناب شود، زیرا باعث ایجاد حساسیت و خونریزی می شود.

مراقبت های بعد از انجام کاشت

۱- زمانی که کاشت انجام می شود به ناحیه مورد نظر هیچگونه فشار و ضربه ای وارد نشود زیرا گرافت ها تثبیت نشده و فشار آوردن به آن باعث ریزش آنها می‌شود.

۲- از قرار گرفتن در محیط های گرم و تماس مستقیم با نور خورشید خودداری شود.

۳- داروهای رقیق کننده خون، باعث افزایش احتمال خونریزی در ناحیه مورد نظر می شود، بنابراین به مدت یک هفته بعد از کاشت مو از داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین استفاده نکنید.

۴- بعد از کاشت از ماساژ دادن و خاراندن ناحیه کاشت شده، خودداری شود.

۵- سعی کنید لباس های دکمه دار بپوشید تا مجبور نشوید در هنگام درآوردن لباس به موهای کاشت شده فشار وارد کنید.

نکات و توصیه های مهم

زمانی که قصد دارید کاشت مو انجام دهید، قبل از آن باید با یک پزشک متخصص و با تجربه مشورت کنید و قبل از انجام این روش به یک سری نکات توجه کنید که این نکات عبارتند از:

۱- با توجه به اینکه کاشت در ناحیه جلوی سر انجام می‌گیرد، بنابراین مشخصات مو باید به گونه‌ای باشد که زمانی که در خط رویش کاشت می شود حالت و شکل مو مناسب باشد.

۲- موهایی که برای اهدا در نظر گرفته می شود، باید به گونه ای باشد که با موهای سر تفاوت زیادی نداشته باشد، تا نتایج آن طبیعی تر باشد.

۳- فولیکول هایی که برای کاشت انتخاب می شوند باید از مقاومت بالایی برخوردار باشند تا بعد از کاشت دچار ریزش نشوند و نیاز به کاشت مجدد نباشد.

نکات و توصیه های مهم

۴- در هنگام کاشت باید به تناسب اعضای صورت توجه شود و کاشت به گونه ای انجام شود که باعث   عدم تقارن در صورت نشود.

۵- در جلسه مشاوره ای که قبل از انجام کاشت مو انجام می شود باید شرکت کنید تا با تمامی اطلاعات در این زمینه آشنا شوید و آمادگی کامل را برای انجام کاشت داشته باشید.

۶- در انتخاب کلینیک و پزشک متخصص دقت و حساسیت زیادی به خرج دهید، زیرا برای دریافت نتایج رضایت بخش باید کاشت مو توسط افراد حرفه‌ای انجام گیرد تا علاوه بر دریافت نتایج مثبت، میزان عوارضی که ممکن است پیش آید به صفر برسد.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

هزینه کاشت مو

کاشت مو به روش های مختلفی انجام می گیرد و هزینه کاشت مو در افراد مختلف، متفاوت می باشد هزینه کاشت با توجه به عوامل زیر تعیین می شود.

۱- میزان تراکم مو

هرچه تعداد تراکم موی ناحیه مورد نظر بیشتر شود پزشک متخصص باید وقت و حساسیت بیشتری به خرج دهد به همین دلیل هزینه کاشت نیز افزایش پیدا می کند.

۲- گرافت های برداشت شده

هرچه تعداد گرافت های برداشت شده از بانک مو بیشتر باشد، هزینه دریافتی نیز افزایش پیدا می کند.

۳- نوع روش کاشت

همان‌گونه که در بالا ذکر کردیم روش های مختلف برای کاشت مو وجود دارد، که هر کدام از این روش ها نیاز به دستگاه ها و عملیات مختلفی دارد، بنابراین هزینه ای که برای هر شیوه درمانی دریافت می‌شود، نسبت به روش دیگر متفاوت است.

۴- نوع دستگاه های مورد استفاده

دستگاه هایی که برای کاشت مو مورد استفاده قرار می گیرد، دارای برند های مختلفی هستند و عملکرد آن ها متفاوت می باشد و هرچه این تجهیزات پیشرفته تر باشد، میزان هزینه دریافتی نیز افزایش پیدا می کند.

هزینه کاشت مو

۵- تجربه و مهارت پزشک

کاشت مو نیاز به دقت و تجربه زیادی دارد و انتخاب پزشک باید به گونه ای باشد که باعث ایجاد عوارض زیادی برای فرد نشده و نتایج آن رضایت بخش باشد و هرچه پزشک از مهارت و تجربه بیشتری برخوردار باشد، هزینه دریافتی نیز افزایش پیدا می کند.

۶- موقعیت جغرافیایی کلینیک

موقعیت جغرافیایی کلینیک های مختلف با هم متفاوت می باشد، میزان هزینه ای که باید پرداخت کنند، متفاوت می باشد، هر چه موقعیت جغرافیایی کلینیک بهتر باشد، میزان هزینه ای که برای کاشت دریافت می شود بیشتر است.

کاشت مو برای کوتاه شدن پیشانی

کاشت مو یک روش جراحی زیبایی است که اجازه می‌دهد تا موهایتان را برای کوتاه کردن پیشانی افزایش دهید.
در این روش، موها از مناطق دیگری از پوست برداشته شده و در محل کم موی پیشانی کاشته می‌شوند. این روش معمولاً برای پوشش بخش‌هایی از پیشانی که به دلیل بیماری‌های پوستی، عوامل ژنتیکی یا آسیب‌های دیگر کم مو شده‌اند، استفاده می‌شود.
برای انجام این روش، ابتدا محلی را که موها در آن قرار خواهند گرفت، با مواد ضد عفونی کننده تمیز می‌کنند. سپس با استفاده از یک سوزن کوچک، موهایی که از مناطق دیگری از بدن گرفته شده‌اند، در پیشانی کاشته می‌شوند.
بعد از انجام عمل، باید مراقبت‌های لازم برای پوست خود بپردازید تا به زودی بهبودی را تجربه کنید.

کلام نهایی

یکی از تاثیرگذارترین روش ها برای کوتاه کردن پیشانی بلند، کاشت مو می باشد که نتایج آن به صورت طبیعی می باشد و تاثیر بسزایی در جلوه صورت دارد، اما قبل از اقدام به کاشت حتماً با پزشک در این مورد مشورت کنید و چنانچه این روش برای شما مناسب تشخیص داده شد، از این روش استفاده کنید.
شاید نگران باشید که کاشت مو برای شما عوارض داشته باشد، اما چنانچه در انتخاب پزشک و کلینیک دقت کنید، هیچ گونه عوارضی برای شما به وجود نمی آید و در صورت بروز به صورت موقت می باشد. با توجه به اینکه روش‌های نوین برای کاشت مو انجام می‌شود و این روش ها هیچگونه درد و خونریزی به همراه ندارد بنابراین جای هیچگونه نگرانی برای افراد نمی باشد
چنانچه آگاهی خود را در این زمینه افزایش دهید می توانید باخیال راحت نسبت به کاشت اقدام کرده و نتیجه ای که دریافت می‌کنید رضایت بخش است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به متن
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات نوشته شده
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x