کلینیک تخصصی زیبایی بیمارستان عرفان نیایش

لوگو کلنیک زیبایی عرفان نیایش
  • خانه
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
خدمات اصلی
خدمات دیگر
ارتباط با ما

لیست پزشکان کشور

لیست داروخانه های استان تهران

لیست داروخانه های استان البرز

ارتباط با ما
مدرن ترین کلینیک پوست و مو در کشور

بهترین روش لیفت گردن چیست؟

با افزایش سن میزان چربی های زیر پوست و همچنین تولید کلاژن کاهش پیدا می‌کند و این مورد باعث افزایش چین و چروک در ناحیه گردن می شود و افراد برای از بین بردن چین و چروک ها و افزایش استحکام پوست گردن، از روش های جوانسازی، برای لیفت آن استفاده می‌کنند، روش های مختلفی برای جوانسازی و لیفت گردن وجود دارد که انجام این روش ها، نتایج رضایت بخشی به همراه دارد، اما انتخاب بهترین روش با توجه به شرایط افراد، نوع و رنگ پوست آنها و میزان انتظاراتی که از انجام این شیوه های درمانی دارند، متفاوت می باشد.

بهترین روش لیفت گردن چیست؟
همچنین انجام این روش های درمانی در افراد مختلف دارای عوارض متفاوتی می باشد و روش هایی که بهترین نتیجه و کمترین میزان عوارض را داشته باشد، به عنوان بهترین روش برای جوانسازی و لیفت گردن در نظر گرفته می‌شود، بنابراین نمی‌توان یک روش درمانی را به عنوان بهترین روش انتخاب کرد و انتخاب بهترین روش با توجه به نظر پزشک متخصص و شرایط افراد انجام می شود
. پیری پوست گردن دارای علائمی باشد که با مشاهده این علائم باید به فکر رفع آن‌ها آن باشید، از این علائم می توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱مشاهده خطوط عمودی در ناحیه گردن

از علائم پوست پیری پوست گردن می توان به وجود نوارهای عمیق عمودی در ناحیه گردن اشاره کرد و در صورتی که مراقبت های لازم به خوبی انجام نگیرد، میزان عمق این نوارها افزایش پیدا می‌کند و پیری پوست گردن افزایش یافته و چین و چروک ها بیشتر نمایان می‌شود و عوامل مختلفی در ایجاد این نوارها تاثیر گذار می باشد، که این عوامل به صورت ژنتیکی می باشد یا اینکه قرار گرفتن افراد در معرض نور مستقیم خورشید نیز در بروز این نوارها تاثیر گذار است.

۲ایجاد خطوط عرضی

زمانی که میزان کلاژن پوست گردن کاهش پیدا می‌کند و همچنین خاصیت انعطاف پذیری پوست گردن کاهش پیدا کرده و رطوبت آن از بین می رود و باعث می شود خطوط عرضی در گردن ایجاد شود، این خطوط در زمان جوانی نیز ممکن است بر روی پوست قابل مشاهده باشد، اما با افزایش سن عمق خطوط افزایش پیدا کرده و بیشتر نمایان می شود.

۳افتادگی پوست گردن

زمانی که چربی های زیر پوست تحلیل می‌رود، این موارد باعث افتادگی پوست گردن می شود.

۴ایجاد ضایعات بر روی گردن

ممکن است عوامل مختلف مانند ژنتیک و تابش نور خورشید، باعث ایجاد لکه های تیره رنگی در ناحیه گردن شود، که با استفاده از روش های جوانسازی می توان این لکه ها را به صورت قابل توجهی کاهش شد.

لیفت گردن

همان‌گونه که در بالا ذکر کردیم، روش های مختلفی برای لیفت کردن و جوانسازی آن وجود دارد و استفاده از این روش های درمانی، تاثیر بسزایی در کاهش علائم پیری پوست گردن دارد، که این روش ها به صورت جراحی و غیرجراحی می باشند و تاثیر بسزایی در لیفت گردن و درمان غبغب دارد، چنانچه پوست گردن شما به دلایلی مانند کاهش وزن شدید و یا بالا رفتن سن، خاصیت انعطاف پذیری خود را از دست داد، می توان با لیفت گردن که یکی از روش های آسان و سریع برای جوانسازی پوست است، تاثیر بسزایی در از بین بردن علائم پیری پوست داشته باشید، که استفاده از این روش درمانی تاثیرات بسیار زیادی در این ناحیه دارد و میزان ماندگاری آن زیاد می باشد.

لیفت گردن
این روش درمانی به گونه‌ای انجام می‌شود، که کمترین عوارض برای فرد ایجاد شده و باعث افزایش خاصیت کشسانی پوست ناحیه گردن می شود، در این روش درمانی  پوست اضافه گردن و چربی های اضافه این ناحیه برداشت شده و تاثیر بسزایی در افزایش خاصیت کشسانی آن دارد، اما در صورتی که به همراه این روش از روش های جوانسازی صورت نیز استفاده شود، تاثیر آن بر روی پوست بیشتر قابل مشاهده است.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

علل ایجاد چین و چروک در صورت و گردن چیست؟

عوامل مختلفی باعث ایجاد چین و چروک در ناحیه گردن و صورت می شود که از این عوامل می توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱افزایش سن

با افزایش سن میزان کلاژن و الاستین پوست کاهش پیدا می‌کند و کاهش این پروتئین ها باعث افزایش چین و چروک در ناحیه صورت و گردن می شود.

۲وراثت

یکی از عوامل تاثیر گذار بر میزان چین و چروک های پوستی وراثت می باشد و افرادی که به صورت ارثی پوست قوی تری دارند، کمتر در معرض ایجاد چین و چروک بر ناحیه گردن و صورت هستند و ممکن است بعضی افراد دیگر به دلیل نازک بودن پوست، چین و چروک های زیادی در سنین پایین تر بر روی پوست آنها آشکار شود.

۳قرار گرفتن به مدت طولانی در معرض نور خورشید

اشعه مضر نور خورشید تاثیر بسزایی در افزایش روند پیری پوست دارد، بنابراین افرادی که در مناطق گرمسیری زندگی می کنند، بیشتر از سایر افراد در معرض چین و چروک پوست هستند، زیرا اشعه ماورای بنفش، تاثیر بسزایی در شکسته شدن بافت های همبند کلاژن و الاستین دارد و باعث کاهش خاصیت انعطاف پذیری پوست می شود، همچنین این اشعه باعث کاهش چربی پوست و رطوبت آن شده و تمامی این عوامل، باعث افزایش پیری زودرس، چین چروک های گردن و صورت می شود.

۴اعتیاد به مصرف دخانیات

مصرف دخانیات باعث کاهش خونرسانی در زیر پوست شده و کاهش خونرسانی منجر به ایجاد اختلالاتی در تکثیر سلول های پوست شده و این مورد باعث افزایش چین و چروک پوست می شود.

علل ایجاد چین و چروک در صورت و گردن چیست؟

۵ژنتیک

افرادی که رنگ پوست آنها تیره می باشد، نسبت به افراد سفید پوست پوست قوی تری دارند و سرعت پیری پوست در آنها کمتر می باشد.

۶حرکات تکراری

در صورتی که حرکات تکراری به صورت روزمره زیاد در طول روز انجام شود، این تکرار شدن حالات چهره باعث افزایش چین و چروک در ناحیه صورت می شود، زیرا با افزایش این حرکات سلول ها به سختی به حالت عادی بازگشت دارند و میزان این خطوط عمیق و قابل مشاهده می شود.

۷سبک زندگی افراد

رژیم غذایی سالم و داشتن خواب کافی تاثیر بسزائی در افزایش جوانسازی پوست دارد، افرادی که خواب آنها به میزان کافی نیست و یا اینکه تغذیه آنها به میزان کافی حاوی سبزی و میوه های تازه نیست و مصرف کافئین آنها در طول روز زیاد می باشد، این عوامل تاثیر زیادی در افزایش پیری پوست و کاهش شادابی آن دارد، بنابراین برای داشتن پوست جوان و سالم، بهتر است به میزان کافی بخوابید و تغذیه شما سرشار از سبزیجات و میوه تازه باشد.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

لیفت و جوانسازی گردن در کلینیک

روش های مختلفی برای جوانسازی پوست گردن در کلینیک وجود دارد، که این روش ها بصورت تهاجمی و غیرتهاجمی انجام می‌گیرد، از روش‌های تهاجمی می توان به لیپوساکشن، سرویکو پلاستی پلاتیسما پلاستی اشاره کرد و از روش های غیر تهاجمی، بوتاکس، لیزر مزوتراپی، هایفوتراپی و استفاده از نخ لیفت را می توان نام برد.

لیفت و جوانسازی گردن در کلینیک

چه افرادی کاندید مناسب برای لیفت گردن هستند؟

با اینکه لیفت گردن، تاثیر بسزایی در جوان سازی پوست دارد، اما استفاده از این شیوه درمانی در بعضی از افراد نتایج بهتری به همراه دارد، که این افراد عبارتند از:

۱افرادی که در زیر چانه آنها، بافت اضافی چربی به نام غبغب وجود دارد.

۲افرادی که زیر پوست گردن آنها چربی اضافه وجود دارد.

چه افرادی کاندید مناسب برای لیفت گردن هستند؟

۳افرادی که پوست گردن آنها دچار چین و چروک زیاد شده و پوست گردن دچار افتادگی و شل شدگی می باشد.

۴افرادی که پوست گردن آنها در اثر عوامل مانند تابش نور خورشید دچار آسیب شده است.

۵افرادی که به دلیل کاهش وزن افراطی پوست گردن آنها دچار افتادگی شده است، زیرا افرادی که اضافه وزن دارند، ممکن است با کمک ورزش و رژیم غذایی وزن خود را کاهش دهند و در این موارد لیفت کردن، دچار افتادگی خواهد شد و ممکن است  چربی در زیر پوست باقی بماند، که جراح با روش های مخصوصی چربی های اضافه را خارج می کند.

افراد برای رفع چین و چروک و ظاهری زیبا در پوست گردن می توانند از لیفت گردن استفاده کنند که این روش تاثیر بسزایی در رفع آسیب‌های پوستی گردن داشته و نیاز به استراحت و دوره نقاهت آن کوتاه می باشد، اما برای دریافت نتایج مثبت نیاز به زمان زیادی می باشد.

روش های لیفت گردن

همانگونه که در بالا ذکر کردیم، روش های مختلفی برای زیباسازی پوست گردن و کاهش چین و چروک آن وجود دارد، که این روش ها به صورت جراحی و غیرجراحی می باشد، در مورد روش‌های جراحی در ادامه توضیح خواهم داد اما از روش‌های غیر جراحی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱مزوتراپی

یکی از روش هایی که باعث رفع افتادگی و چین و چروک پوست گردن می شود، مزوتراپی می باشد که در این روش درمانی محلولی که حاوی انواع ویتامین ها و مواد معدنی، آمینو اسید ها و داروهای مختلف می باشد، به پوست ناحیه گردن تزریق می‌شود و این محلول موجب تحریک کلاژن سازی و الاستین پوست خواهد شد، زمانی که میزان کلاژن پوست افزایش پیدا می کند، تاثیر بسزایی در رفع چین و چروک ها و افتادگی آن دارد، همچنین ویتامین ها و مواد معدنی تاثیر بسزایی در تقویت پوست و افزایش درخشندگی آن دارد.

۲هایفوتراپی

هایفوتراپی از امواج فراصوت که به عمق های پوست نفوذ پیدا می کنند و باعث تحریک کلاژن سازی و رفع آسیب‌های آن خواهد شد و استفاده از این شیوه درمانی به مرور زمان باعث کاهش چین و چروک ها و افتادگی های پوست خواهد شد و تاثیر بسزایی در افزایش استحکام آن دارد، این روش درمانی نیاز به هیچگونه برشی در پوست نداشته و تنها قبل از انجام آن ناحیه درمانی بی حس شده و از ژل سونوگرافی بر روی محل استفاده می شود، سپس با استفاده از دستگاه هایفوتراپی، امواج فراصوت با طول موج های کوتاه به ناحیه مورد نظر تابانده می‌شود.

۳تزریق فیلر

یکی از دلایل پیری پوست، کاهش هیالورونیک اسید می باشد که کاهش هیالورونیک اسید باعث افزایش روند پیری پوست می شود، فیلر حاوی هیالورونیک اسید می باشد، بنابراین تزریق آن در پوست گردن  تاثیر بسزائی در جوانسازی و کاهش چین و چروک آن دارد، برای تزریق فیلر نیز ابتدا ناحیه مورد نظر با ژل بی حسی، بی حس می شود، سپس با استفاده از سوزن های ظریفی که در پوست تزریق شده و به منظور رسیدن به نتایج مطلوب ناحیه درمانی ماساژ داده می شود.

۴آندولیفت

روش درمانی آندولیفت، نیز از لیزر استفاده می شود و نیازی به ایجاد برش و بستری شدن در کلینیک نیست، در این روش لیزری با طول موج ۱۴۷۰ نانومتر به ناحیه مورد نظر تابانده می شود که این لیزر با استفاده از فیبر های بسیار ظریفی در زیر پوست هدایت شده تا بافت های عمقی را تحت تاثیر قرار دهد، این لیزر باعث تحریک کلاژن سازی شده و بر روی آب و چربی های پوست تاثیر گذار است، استفاده از فیبر ها تاثیر بسزایی در افزایش اثر انرژی لیزر دارد.

۵لیفت گردن با رادیو فرکانسی

رادیو فرکانسی اکثرا به همراه میکرونیدلینگ استفاده می شود، زیرا تاثیر آن بر روی پوست بیشتر می باشد و استفاده از این شیوه ها، باعث تولید کلاژن و الاستین و همچنین هیالورونیک اسید می شود، در میکرونیدلینگ از سوزن های ظریفی برای جوانسازی پوست استفاده می کند و این روش درمانی باعث لایه برداری سطح پوست و تقویت تاثیر رادیوفرکانسی می شود.

روش های لیفت گردن

۶لیفت گردن با نخ

در این روش درمانی از نخ های قابل جذب پلی ال ایکس استفاده می شود و این نخ ها به مدت ۲۴ ماه در زیر پوست جذب آن می شود و موجب تحریک کلاژن سازی و جوان سازی پوست می شود، با توجه به وسعت ناحیه درمانی تعداد نخ های که مورد استفاده قرار می گیرد، متفاوت می باشد و گاهی برای تاثیرگذاری بیشتر این نخ ها،  آنها را در زیر فک تعبیه می کنند.

۷لیفت گردن با لیزر فرکشنال

یکی دیگر از لیزر های تاثیرگذار و لیفت گردن، لیزر فرکشنال می باشد که باعث کاهش خطوط چین و چروک به حداقل شده، در این روش از لیزر هایی مانند اربیوم و کربن دی اکسید استفاده می کنند، که این لیزرها باعث افزایش حرارت در ناحیه مورد نظر شده و تاثیر بسزایی در افزایش استحکام و تحریک کلاژن سازی دارد، ممکن است استفاده از این روش ها باعث لایه برداری سطحی پوست شود، و دوره نقاهت آن کوتاه است و ماندگاری اثرات آن حدود ۶ تا ۱۲ ماه می باشد.

تزریق بوتاکس جهت جوانسازی گردن

بوتاکس یکی از روش های زیبایی می باشد که طرفداران زیادی دارد و به صورت غیر تهاجمی انجام می شود و کوچک ترین درد و خونریزی در ناحیه درمانی ایجاد نمی شود، در این روش نواحی که نیاز دریافت بوتاکس دارد، مشخص می‌شود، سپس ناحیه مورد نظر با استفاده از بی حس کننده های موضعی بی‌حس می‌شود تا در هنگام تزریق دردی متوجه فرد نشود، سپس با استفاده از سوزن های بسیار ظریف تزریق انجام می شود.

تزریق بوتاکس جهت جوانسازی گردن
بوتاکس حاوی سم بوتولونیوم می باشد که این سم باعث فلج کردن عضله های ناحیه درمانی شده و این عمل تاثیر بسزائی در رفع چین و چروک ها دارد، نتایج اولیه حدود یک هفته بعد از تزریق قابل مشاهده می باشد، اما برای دریافت نتایج نهایی نیاز به یک ماه زمان می باشد
.

جوانسازی پوست گردن با لیزر

لیزر دارای امواج متمرکز می باشد، که این امواج با افزایش حرارت در ناحیه درمانی، موجب ساخت کلاژن و سفت شدن پوست بدن در نتیجه کاهش چین و چروک های آن می شود، استفاده از لیزر به دو صورت می باشد که عبارتند از:

۱جوانسازی پوست با استفاده از لیزر تخریبی

در این روش ابتدا سطح پوست دچار آسیب می شود و آسیب پوستی باعث واکنش بدن شده و منجر به بازسازی بافت های آسیب دیده می شود، این روش ممکن است پوست گردن دچار اسکار یا کلوئید شود.

جوانسازی پوست گردن با لیزر

۲استفاده از لیزر غیر تخریبی

در این روش با تاباندن اشعه های لیزر به لایه های عمقی پوست، باعث افزایش حرارت در این ناحیه شده و افزایش حرارت موجب تحریک کلاژن سازی و افزایش کیفیت پوست می شود.
از لیزر های غیر تخریبی می توان لیزر جنسیس را نام برد، که این لیزر هیچگونه آسیبی به پوست وارد نمی کند و همچنین نیازی به مراقبت خاصی ندارد.

بهترین روش جوانسازی پوست گردن

زیبایی پوست صورت و گردن تاثیر زیادی در افزایش زیبایی، کم نشان دادن سن افراد دارد به همین دلیل برای پیشگیری از پیری پوست در این نواحی، بیشتر افراد سعی می‌کنند از ماسک های مختلف استفاده کننده و همچنین سبک زندگی آنها سالم باشد، اما باید بدانید در صورتیکه این موارد را رعایت کنید، اما باز هم ممکن است پوست گردن دچار افتادگی و چین و چروک هایی شود و به روش‌های جوان‌سازی پوست احتیاج داشته باشید.

بهترین روش جوانسازی پوست گردن
انتخاب بهترین روش جوانسازی پوست با توجه به نوع پوست افراد و سبک زندگی آنها متفاوت میباشد و بهترین آنها با بررسی پوست و پیش بینی پزشک متخصص انتخاب می گردد
.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

انواع تکنیک های جراحی لیفت گردن

لیفت گردن یکی از درمان های زیبایی می باشد که با از بین بردن پوست و چربی اضافه موجب جوانسازی پوست گردن و افزایش استحکام آن می شود، جراحی لیفت گردن به دو روش اصلی انجام می شود که از روش ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱لیپوساکشن گردن

گاهی وجود رسوبات چربی در ناحیه گردن باعث ایجاد غبغب و افتادگی هایی در زیر چانه می شود، که استفاده از لیپوساکشن، باعث تخلیه این چربی های اضافه شده و باعث می شود گردن ظاهری زیباتر و باریک تر نسبت به حالت اولیه داشته باشد، این روش درمانی با سرعت انجام می‌شود و به منظور کاهش درد از بی حسی موضعی استفاده می شود، اما ممکن است به مدت دو هفته بعد از انجام لیپوساکشن، ناحیه درمان دچار کبودی و تورم شود و بعد از دو هفته کبودی و تورم از بین خواهد رفت و بعد از یک هفته افراد می توانند به فعالیت های روزمره خود بپردازند.

۲پلاتیسما پلاستی

با افزایش سن میزان قدرت ماهیچه ها و الاستیسیته آن ها کاهش پیدا می‌کند و موجب ایجاد خطوط و چروک در ناحیه گردن می شود که پلاتیسما پلاستی با تأثیر بر ماهیچه ای به نام پلاتیسما باعث درمان این آسیب ها خواهد شد، زیرا در این روش پلاسمای گردن محکم تر می شود و برای دریافت نتایج بهتر است پلاتیسما پلاستی به همراه سرویکوپلاستی انجام شود، زیرا سرویکو پلاستی باعث از بین بردن چین و چروک و شلی پوست گردن می شود، اکثر پزشکان برای دریافت نتایج بهتر به همراه پلاتیسماپلاستی، از سرویکو پلاستی استفاده می کند که انجام این روش های درمانی به مدت  ۲ تا ۴ ساعت زمان نیاز دارد و تحت بیهوشی عمومی انجام می شود.

نکاتی که قبل از جراحی لیفت باید به آن ها توجه کرد.

۱لیفت گردن از حساسیت بالایی برخوردار می باشد، بنابراین باید در انتخاب پزشک متخصص دقت و حساسیت بالایی به خرج بدهید و این پزشکان باید در زمینه لیفت گردن از تجربه و مهارت کافی برخوردار باشند.

۲قبل از انجام عمل لیفت، در مورد سلامت عمومی و سوابق پزشکی خود صادقانه با پزشک صحبت کنید، تا بتوانید نتایج بهتری از انجام عمل لیفت دریافت کنید.

۳به مدت سه هفته قبل از انجام عمل لیفت از مصرف دخانیات خودداری کنید، زیرا مصرف این مواد باعث کاهش گردش خون و در نتیجه کاهش روند بهبودی می شود.

انواع تکنیک های جراحی لیفت گردن

۴به مدت یک هفته قبل از جراحی لیفت، از مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند وارفارین، آسپرین و ویتامین E خودداری کنید، زیرا مصرف این داروها باعث افزایش خونریزی در ناحیه درمان شده و ممکن است باعث ایجاد عفونت شود.

۵یک روز قبل از انجام عمل لیفت، از انجام فعالیت های بدنی سنگین خودداری شود، زیرا این فعالیت ها باعث کمبود آب بدن می شود.

کلام آخر

چنانچه میزان افتادگی در پوست گردن به میزان سطحی باشد، از روش‌های غیرتهاجمی برای از بین بردن این چین و چروک ها و جوانسازی استفاده می شود، اما با عمقی شدن میزان چین و چروک، از روش‌های جراحی لیفت گردن استفاده می شود که هر کدام از این روش ها، دارای مزایا و معایبی می باشد، که با توجه به شرایط بدنی افراد و نوع پوست آن ها، بهترین گزینه برای آنها انتخاب می شود. در واقع روش های غیر تهاجمی نسبت به روش‌های تهاجمی دارای عوارض کمتر می باشند، اما میزان ماندگاری آنها بر روی پوست به صورت موقت می باشد و برای دریافت نتایج دائمی نیاز به تکرار این روش‌های درمانی می باشد، عمل لیفت گردن به صورت جراحی دارای تاثیرات بیشتری بر رفع چین و چروک گردن دارد و نتایج آن به صورت دائمی می باشد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به متن
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات نوشته شده
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x