کلینیک تخصصی زیبایی بیمارستان عرفان نیایش

لوگو کلنیک زیبایی عرفان نیایش
  • خانه
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
خدمات اصلی
خدمات دیگر
ارتباط با ما

لیست پزشکان کشور

لیست داروخانه های استان تهران

لیست داروخانه های استان البرز

ارتباط با ما
مدرن ترین کلینیک پوست و مو در کشور

تعداد شات لیزر برای کل بدن

از روش هایی که برای رفع موهای زائد استفاده می شود، لیزر موهای زائد می باشد که با استفاده از پرتوهای نور باعث از بین رفتن موهای ناخواسته در ناحیه مورد نظر می شود.
اشعه نوری توسط رنگدانه های پوست جذب شده و انرژی حرارتی باعث سوزانده شدن ریشه مو و تضعیف آن می شود.
دستگاه های لیزری که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد، دارای تعداد شات های مختلفی هستند که با توجه به ناحیه لیزر میزان شات ها، متفاوت می باشد، اما نمی توان کل بدن را در یک جلسه با لیزر درمان کرد و برای دریافت نتایج مثبت کل بدن به چند ناحیه تقسیم می شود و به صورت بخش بخش درمان می شود.

تعداد شات لیزر برای کل بدن
تعداد شات هایی که برای لیزر استفاده می شود با توجه به ناحیه مورد نظر، جنس و ضخامت موها و همچنین نوع دستگاه متفاوت می باشد، هر چه میزان ناحیه مورد نظر کوچکتر باشد به شات های کمتری احتیاج می باشد. استفاده از دستگاه لیزر برای حذف موهای زائد، مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا می باشد و با توجه به استقبالی که از این دستگاه شده است و افراد زیادی برای حذف موهای زائد از لیزر استفاده می کنند، طراحی دستگاه های لیزر پیشرفته شده است و گاهی استفاده از دستگاه های قدیمی باعث ایجاد لکه هایی بر سطح پوست می‌شود، اما در صورتی که تعداد شات های مورد استفاده در دستگاه بیشتر باشد، مدت زمان لیزر کاهش پیدا کرده و تاثیرگذاری آن افزایش پیدا می‌کند.
از دستگاه هایی که برای لیزر مو استفاده می شود لیزر اندیاگ می باشد که طول موج های به کار برده در این دستگاه بلندتر بوده و میزان عوارض آن برای پوست کمتر می باشد، در واقع افزایش شات های دستگاه های لیزر باعث انعطاف پذیری دستگاه لیزر مو می شود و شرکت های تولید کننده دستگاه های لیزر به دنبال تکنولوژی های هستند که میزان تعداد شات را در ثانیه افزایش دهند و آسیب دیدن پوست و زمان جلسات درمانی را با این روش به حداقل برسانند.

شات لیزر چیست؟

دستگاه لیزر با تاباندن اشعه های لیزر به ناحیه مورد نظر باعث جذب اشعه توسط رنگدانه های موجود در فولیکول های مو شده و حرارت ایجاد شده در آن ناحیه این فولیکول ها را می سوزاند و در صورتی که این کار مداوم انجام شود، رشد موها متوقف شده و دیگر بر سطح بدن رشد نمی کند.

شات لیزر چیست؟
دستگاهی که برای تاباندن لیزر مورد استفاده قرار می گیرد با فشار دادن یک کلید پالس ها را به سطح پوست می تاباند، اشعه ای که با یک بار فشار دادن کلید به سطح پوست تابانده می‌شود، شات گفته می شود. در واقع اشعه های لیزری که در ۱ ثانیه به روی پوست تابانده می‌شود و باعث تخلیه انرژی لیزر می شود، تعداد شات یا فرکانس گفته می شود.

شات یا پالس در لیزر به چه معناست؟

زمانی که اشعه های لیزر به سطح پوست تابانده می شود  تخلیه انرژی لیزر و سطح پوست شات یاپالس گفته می شود، که معمولا با فشار دادن یک کلید، اشعه لیزر بر سطح پوست تابانده می شود.
برای استفاده از لیزر ورقه شات بر روی ناحیه مورد نظر که برای حذف موهای زائد انتخاب شده است، قرار داده می‌شود و سپس هندپیس هایی در فاصله با این ورقه ها قرار داده می‌شود، تعداد شات معینی برای از بین بردن موهای زائد ناحیه مورد نظر، توسط اپراتور به ناحیه تابانده می شود، که میزان این شات ها با توجه به حجم و ضخامت موها، در افراد مختلف متفاوت می باشد، همچنین حجم و ضخامت موها، بر میزان ورقه های استفاده شده و قدرت دستگاه نیز تاثیر گذار می باشد.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

تاثیر تعداد شات لیزر در نتیجه لیزر مو

دستگاه هایی که برای  لیزر استفاده می شود انواع مختلفی دارد و طول مدت تابش اشعه های لیزر بر روی پوست و تعداد شات هایی که برای دستگاه استفاده می شود، بر مدت زمان جلسه درمانی و اثرگذاری بیشتر دستگاه تاثیر گذار می باشد.
مدت زمانی که هر پالس لیزر بر روی پوست تابانده می‌شود TRT گفته می شود. در واقع زمانی که اشعه لیزر بر پوست تابانده می شود، انرژی های آن توسط رنگدانه های پوست جذب شده و باعث ایجاد حرارت در ناحیه مورد نظر می شود و شاخص TRT این مدت زمان را تعیین می کند.
در واقع زمانی که اشعه لیزر بر پوست تابانده می شود باعث افزایش دما در ناحیه مورد نظر شده و این افزایش حرارت ممکن است باعث ایجاد سوزش بر روی پوست شود، به همین علت دستگاه های لیزر از سیستم های خنک کننده منحصر به‌ فردی استفاده می کنند تا با خنک کردن ناحیه مورد نظر باعث کاهش احساس سوزش و نگرانی فرد شود.

از اهمیت تعداد شات های مورد استفاده در دستگاه لیزر می توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- هرچه تعداد شات هایی که در دستگاه لیزر مورد استفاده قرار می گیرد، بیشتر باشد باعث تاثیرگذاری بیشتر و رفع بهتر مو های زائد خواهد شد اما چنانچه میزان این شات ها بیش از اندازه باشد، باعث ایجاد سوختگی در پوست می شود، زیرا هرچه تعداد شات های به‌ کار برده در لیزر بیشتر باشد حرارت بیشتری به ناحیه مورد نظر تابانده می شود و موجب سوختگی پوست می شود.

۲- هرچه وسعت ناحیه درمانی افزایش پیدا کند و تعداد شات های لیزر برای این نواحی بیشتر باشد مدت زمان جلسه درمانی کوتاه تر می باشد، اگر همزمان با افزایش تعداد شات ها زمان تابش کوتاه تر شود، باعث تاثیر گذاری بیشتر بر روی پوست می شود، اما زمانی که پالس‌های به کار برده کوتاه باشند و تعداد شات کمی نیز استفاده شود، تنها ناحیه کوچکی از بدن قابل درمان می باشد.

تاثیر تعداد شات لیزر در نتیجه لیزر مو

۳- زمانی که لیزر برای مراجعینی که پوست تیره دارند استفاده می شود، باید تعداد شات های به کار رفته در لیزر کمتر باشد، زیرا افزایش تعداد شات ها منجر به سوختگی و تغییر رنگ پوست اطراف موها می شود. اپراتور لیزر برای کاهش میزان سوختگی مدت زمان هر پالس را افزایش داده و تعداد شات لیزر را کاهش می دهد، اما چنانچه افراد مراجعه کننده دارای پوست روشن باشند پالس های کوتاه و سریع با افزایش شات ها درمان موثرتری را برای آنها دارد.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مزایای دستگاه لیزر شاتی

دستگاه لیزر شاتی به دستگاهی گفته می شود که در آن از ورقه های مستطیل شکل در ابعاد مختلف استفاده می‌شود، که به این ورقه ها ورقه شات گفته می شود.
برای رفع موهای زائد ورقه های شات بر روی ناحیه مورد نظر قرار گرفته می شوند و اشعه های لیزر در فاصله مشخصی از این ورق ها بر سطح پوست تابانده می شود که از مزایای دستگاه لیزر شاتی می توان به موارد زیر اشاره کرد

۱- روش ایمن است.

با توجه به اینکه در این نوع لیزر از ورقه های شات استفاده می‌شود، بنابراین هندپیس ها به صورت مستقیم با پوست در تماس نیستند و به همین خاطر باعث کاهش آسیب وارده بر پوست و عوارض جانبی مانند سوختگی بعد از لیزر می شود.

۲- کاهش تعداد جلسات درمانی

با توجه به اینکه در دستگاه لیزر شاتی اپراتور می تواند با توجه به حجم مو و وسعت ناحیه درمان تعداد شات ها را تغییر دهد و باعث می شود لیزر موهای زائد در زمان کمتری انجام شود و به دلیل اینکه لیزر شاتی قابلیت تنظیم دارد و تعداد شات ها را می توان تغییر داد، یکی از بهترین دستگاه ها برای لیزر موهای زائد می باشد که باعث کاهش تعداد جلسات درمان می‌شود و معمولاً تا ۶ جلسه درمان نیاز می باشد.

۳- دریافت نتایج بهتر

دستگاه لیزر شاتی نسبت به سایر دستگاه های لیزر نتایج بهتری دارد به صورتی که بعد از انجام لیزر حدود ۸۵ درصد موها کاملاً از بین می‌رود و امکان رشد مجدد مو بعد از انجام لیزر مو با دستگاه شاتی به صورت قابل ملاحظه‌ای کاهش پیدا می کند.

مزایای دستگاه لیزر شاتی

۴- عوارض جانبی کمتر

با توجه به اینکه دستگاه هندپیس به صورت مستقیم با پوست در تماس نیست و انرژی لیزر به خوبی قابل کنترل است، بنابراین میزان عوارض جانبی استفاده از لیزر شاتی بسیار کمتر بوده و نتایج بهتری دارد.

۵- درد کمتری متوجه فرد می شود.

با توجه به اینکه دستگاه لیزر شاتی دارای سیستم خنک کننده می باشد و همچنین تعداد شات های مورد استفاده قابلیت تغییر دارند، بنابراین در صورتی که فرد احساس درد داشته باشد می توان تعداد شات ها را تغییر داد.

نکات مهم در رابطه با لیزر شاتی

میزان عملکرد لیزر شاتی برای حذف موهای زائد توسط فلش لامپ انجام می شود، که چگونگی عملکرد این فلش لامپ توسط سازنده دستگاه لیزر و شات هایی که برای ناحیه مورد نظر لازم می باشد تعیین می شود، برای حفظ نتایج درمانی لامپ دستگاه باید بعد از تعداد مشخصی شات تعویض شود.

۱- ایمنی لیزر شاتی

با توجه به پیشرفت هایی که در دستگاه لیزر شاتی صورت گرفته است میزان خطرات استفاده از این لیزر به صورت قابل ملاحظه‌ای کاهش پیدا کرده است و روش ایمنی برای لیزر مو می باشد.

۲- سرعت بالای حذف موهای زائد

یکی از سریع ترین دستگاه های لیزر، لیزر شاتی می باشد که با به کار بردن شات های معین باعث حذف موهای زائد در زمان کمتری خواهد شد و قابلیت تنظیم شات ها وجود دارد.

۳- امکان فرسودگی قطعات دستگاه لیزر

همانگونه که در بالا نیز ذکر کردیم زمانی که تعداد شات های به کار برده در دستگاه لیزر شاتی، به حد معینی رسید، نیاز به تعویض لامپ فلش می باشد به همین علت امکان فرسودگی قطعات دستگاه لیزر وجود دارد، اما دستگاه هایی مانند دستگاه کندلا الکساندرایت زمانی که تعداد شات های آن به حد معینی برسد، در صورتی که دستگاه نیز سالم باشد اما به دلیل به پایان رسیدن تعداد شات ها دیگر قابلیت استفاده ندارد و در صورتی که این دستگاه قابلیت استفاده داشته باشد، باعث ایجاد عوارض جانبی برای فرد شده و نتایجی که دریافت می شود رضایت بخش نیست، به همین دلیل دستگاه های  شاتی بعد از مدت زمان معینی ممکن است باعث بروز سوختگی بر روی پوست شود.

نکات مهم در رابطه با لیزر شاتی

دلایل متفاوت بودن تعداد شات های لیزر در نواحی مختلف بدن برای از بین بردن موهای زائد در نواحی مختلف بدن شات های مختلفی نیاز می باشد که میزان این شات ها با توجه به عوامل مانند:

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

۱- میزان ضخامت و تراکم های فرد

هرچه میزان ضخامت و تراکم موهای ناحیه مورد نظر افزایش پیدا کند، شات های بیشتری برای حذف موها نیاز می باشد.

۲- رنگ پوست

هرچه پوست بیمار تیره تر باشد، نیاز به شات کمتری برای انجام هر جلسه درمانی می باشد، به دلیل اینکه پوست تیره نسبت به پوست های روشن نسبت به استفاده از لیزر حساس تر بوده و ممکن است استفاده از لیزر باعث ایجاد لکه هایی بر روی آن شود.

۳- نوع دستگاه

هرچه ضخامت موی ناحیه مورد نظر بیشتر باشد و پوست روشن تر باشد، تعداد شات بیشتری برای حذف موهای زائد نیاز می باشد و اپراتور لیزر تعداد این شات ها را افزایش می دهد، تا مدت زمان جلسه درمانی کاهش پیدا کند، اما برای پوست های تیره میزان شات ها را کاهش داده و مدت زمانی که شات بر پوست تابانده می شود، افزایش پیدا می کند.

تاثیر تعداد شات های لیزر روی هزینه لیزر موهای زائد

هرچه وسعت ناحیه تحت درمان بیشتر باشد به تعداد شات بیشتری نیاز می باشد.
در گذشته هزینه لیزر با توجه به تعداد شات که برای درمان مورد استفاده قرار می گرفت، برآورد می‌شد، اما امروزه با توجه به وسعت ناحیه محاسبه می شود و هرچه آن ناحیه گسترده تر باشد، تعداد شات های بیشتری مورد استفاده قرار می گیرد و به همین علت هزینه درمان افزایش پیدا می کند.
قبل از انجام لیزر موهای زائد جلسه مشاوره ای برای فرد تعیین می شود، در آن جلسه نوع پوست و ضخامت موها مشخص می شود و با توجه به نوع پوست و میزان ضخامت موها، هزینه لیزر تعیین می شود.
البته امروزه مراکز درمانی، هزینه ها را به صورت مشخصی تعیین می کنند تا فرد اطلاعات کامل از هزینه های لیزر نواحی مختلف بدن داشته باشند به عنوان مثال تعداد شات هایی که برای ناحیه بیکینی لازم می باشد کمتر از دست ها می باشد بنابراین هزینه لیزر برای آن کمتر می باشد با توجه به اینکه افزایش شات ها باعث سوختگی در بدن می شود، نمی توان کل بدن را در یک جلسه درمانی لیزر کرد و معمولاً در جلسات مختلف بخش های مختلف بدن تحت درمان قرار می گیرد تا از ایجاد عوارض جانبی پیشگیری شود.

تاثیر تعداد شات های لیزر روی هزینه لیزر موهای زائد
همانگونه که در بالا نیز ذکر کردیم تعداد شات هایی که برای بدن مورد استفاده قرار می گیرد با توجه به نوع پوست و وسعت ناحیه و همچنین ضخامت موی افراد متفاوت می باشد، چنانچه فرد ناحیه کوچکی از بدن را تحت  درمان قرار دهد به صورت معمول حدود ۱۰ شات نیاز می باشد به صورتی که برای کل بدن تا حدود ۴۰۰۰ شات می رسد، به طوری که افرادی با پوست روشن که ضخامت موی آنها زیاد باشد، میزان شات بیشتری نیاز دارند، اما افرادی که پوست آن ها تیره می باشد برای کاهش عوارض جانبی تعداد شات ها کمتر و مدت زمان استفاده از آنها طولانی تر می شود، به طوری که میزان شات های مورد نیاز برای افرادی که پوست آنها سیاه می باشد تا حدود ۲۰۰۰ هزار شات کاهش می یابد.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مقایسه تعداد شات های لیزر در انواع دستگاه ها

۱- لیزر کندلا الکساندرایت

یکی از پیشرفته ترین دستگاه های لیزر برای حذف موهای زائد لیزر کندلا الکساندرایت می باشد که این دستگاه با طول موج ۷۵۵ نانومتر طراحی شده است و برای پوست های روشن و سفید استفاده از این لیزر بسیار رضایت بخش می باشد، اما برای افرادی که پوست آنها تیره تر می باشد، طول موج آن ۱۰۶۴ نانومتر می باشد با توجه به اینکه رنگ پوست تحت شرایط آب و هوایی تغییر می کند.
بیشتر افراد دارای رنگ پوست تیپ ۳ و ۴ می باشد بنابراین مناسب ترین هزینه لیزر برای این افراد لیزر الکس می باشد که در لایه های عمیق تر پوست نفوذ کرده و میزان عوارض جانبی آن و امکان سوختگی پوست در استفاده از این لیزر نسبت به سایر لیزر ها کمتر می باشد، زیرا این لیزر مجهز به سیستم خنک کننده می باشد و باعث کاهش عوارض می‌شود.
همچنین از خصوصیات مثبت دیگر این دستگاه قابلیت تنظیم شات های لیزر می باشد که باعث کاهش عوارض جانبی و تاثیرگذاری بیشتر دستگاه می شود و برای هر جلسه درمانی تعداد شات مشخصی تعیین می شود تا به پوست مراجعین آسیب وارد نشود.
در واقع این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که اگر اپراتور لیزر بخواهد تعداد شات ها را تغییر دهد، دستگاه کارایی نداشته و از ایجاد صدمه بر روی پوست بیمار جلوگیری می شود، بنابراین می توان گفت یکی از ایمن ترین دستگاه های لیزر، دستگاه الکساندرایت می باشد.

مقایسه تعداد شات های لیزر در انواع دستگاه ها

۲- سایناشور الیت پلاس

دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس قابلیت تنظیم در دو حالت شاتی و رولی را دارد و این خصوصیت به دلیل قابلیت تغییر سایز دهانه بزرگ ۷ در ۲ سانتی متری دستگاه سایناشور الیت پلاس است، به همین علت این نوع دستگاه با سایر دستگاه ها متفاوت می باشد.
زیرا دستگاه های لیزر دیگر به صورت کلی به حالت رولی یا به حالت شاتی هستند، در صورتی که دستگاه سایناشور الیت پلاس این امکان را به اپراتور می‌دهد که با توجه به نوع پوست بیمار و ضخامت موهای آن بهترین گزینه را انتخاب کند با قرار دادن دستگاه در حالت شاتی میزان انرژی بیشتر با تعداد شات کمتر به پوست ناحیه مورد نظر تابانده می‌شود و زمانی که دستگاه بر روی پوست قرار داده می شود با روشن شدن کلید انرژی آن آزاد شده و با توجه به این که تعداد شات به کار برده در این روش کمتر می باشد، تعداد جلسات درمانی کمتر می شود.
در صورتی که دستگاه سایناشور الیت در حالت رولی قرار داده شود، تعداد شات هایی که روی پوست مورد استفاده قرار می گیرد، افزایش پیدا می کند و میزان انرژی کمتری مورد استفاده قرار می گیرد، بنابراین زمانی که دستگاه بر روی پوست قرار داده می شود به آرامی بر روی پوست حرکت کرده و به دلیل اینکه انرژی کمتری دارد، درد آن نسبت به حالت شاتی کمتر می باشد، اما به دلیل اینکه در این دستگاه قابلیت استفاده از شات های نامحدود وجود دارد، احتمال سوختگی پوست افزایش پیدا می کند و ایمنی آن نسبت به دستگاه الکساندرایت کمتر است.

۳- لیزر موی Elight

یکی از دستگاه های لیزر که در گذشته بیشتر مورد استفاده قرار می گرفته است، دستگاه لیزر موی Elight می باشد که امواج نوری و حرارت ایجاد شده در این لیزر زیاد بوده و تاثیرگذاری آن درحذف موهای زائد بر اساس نوع دستگاه و همچنین رنگ پوست و ضخامت موی افراد متفاوت می باشد.
دستگاه هایی که در گذشته مورد استفاده قرار می گرفته، توانایی تاباندن یک شات در ثانیه را داشته اند، اما با پیشرفتی که در این دستگاه ها روی داده است این قابلیت ها نیز افزایش پیدا کرده است، اما به دلیل اینکه امواج این نوع دستگاه به صورت نامتمرکز می باشد، میزان بازدهی آن بسیار کم می‌باشد، زیرا اکثر اشعه های ساتع شده یا از پوست بازتاب می شود یا اینکه توسط سلول های رنگدانه جذب نمی شود، بنابراین استفاده از این لیزر بازدهی کمتری نسبت به کندلا الکساندرایت دارد و همچنین زمان جلسه درمانی طولانی می باشد.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

تفاوت لیزر رولی با لیزر شاتی

در لیزر رولی امواج لیزر از طریق هندپیس به بدن نفوذ می کند و به دلیل اینکه هندپیس به صورت کامل با پوست بدن در تماس می باشد از انواع لیزر مانند سولاری، آی پی ال، ای  لایت، اس اچ آر استفاده می شود.
دستگاه لیزر رولی دارای امواج مختلفی می باشد که شدت امواج آن نسبت به لیزر شاتی کمتر می‌باشد، اما ناحیه بیشتری را تحت پوشش قرار می دهد، علیرغم اینکه میزان بازدهی آن نسبت به لیزر شاتی کمتر می باشد، در صورتی که در لیزر شاتی از ورقه های مستطیل شکلی استفاده می شود که باعث می شود، لیزر به طور مستقیم با بدن در تماس نباشد و این لیزر برای نواحی مختلف بدن مورد استفاده قرار می گیرد و زمانی که دستگاه روشن می شود، تعداد مشخصی شات بر روی ناحیه موردنظر تابانده می شود و تعداد شات ها با توجه به حجم، ضخامت موهای ناحیه تحت درمان با متفاوت می باشد.

تفاوت لیزر رولی با لیزر شاتی

کلام آخر

یکی از مهمترین موضوعات برای خانم ها و آقایان حذف موهای زائد می باشد و با توجه به پیشرفت هایی که در دستگاه های لیزر روی داده، انتخاب برای افراد سخت تر شده است، انتخاب نوع دستگاه لیزر با توجه به نوع پوست افراد و میزان بازدهی دستگاه متفاوت می باشد، بنابراین قبل از انتخاب نوع لیزر، بهتر است با متخصص پوست و مو مشورت نمایید، تا بهترین نوع دستگاه برای شما مشخص شود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به متن
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات نوشته شده
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x