کلینیک تخصصی زیبایی بیمارستان عرفان نیایش

لوگو کلنیک زیبایی عرفان نیایش
  • خانه
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
خدمات اصلی
خدمات دیگر
ارتباط با ما

لیست پزشکان کشور

لیست داروخانه های استان تهران

لیست داروخانه های استان البرز

ارتباط با ما
مدرن ترین کلینیک پوست و مو در کشور

نرم کننده مو چه تاثیری بر روی موها دارد؟

مو تاثیر زیادی بر روی زیبایی چهره افراد دارد، بنابراین مراقبت از آن و داشتن حالت زیبا و براق باعث می شود، زیبایی فرد دو چندان شود. مو از سه لایه، تشکیل شده است. لایه بیرونی آن که در معرض عوامل آسیب زا، مانند آلودگی ها، مواد شیمیایی، آب و هوای نامناسب و استفاده از وسایل و ابزار حالت دهنده، دچار خشکی و وزی می شود.
بنابراین افراد از راهکارهای مختلف برای افزایش انعطاف پذیری و حالت دهی موها استفاده کرده و می خواهند که شکل موها به صورت خشک و وز  نباشد و حالت پذیری خوبی داشته باشد.
استفاده از نرم کننده، تاثیر بسزایی در حفظ رطوبت موها و همچنین حالت دهی به آنها دارد و باعث می‌شود موها از ظاهر زیبایی برخوردار باشد. نرم کننده ها دارای ترکیبات مختلفی مانند ترکیبات سیلیکونی و روغن های مختلف می باشد که هر نرم کننده مخصوص موی خاصی می باشد و نمی توان یک نرم کننده را برای موهای مختلف استفاده کرد.

نرم کننده مو چه تاثیری بر روی موها دارد؟

در واقع زمانی که از سشوار استفاده می شود، موها دارای بار منفی هستند، بنابراین به خوبی بر روی سر حالت نمی‌گیرند، استفاده از نرم کننده باعث دادن بار مثبت به موها شده و به آنها حالتی ایستا می دهد و فرم دهی به آن ها راحت تر می باشد.
نرم کننده ها در انواع مختلف در بازار موجود می باشد، و از انواع آن می توان شامپو ها، سرم مو، ماسک مو و اسپری مو را نام برد، که استفاده از شامپوی آن بیشتر رایج می باشد.
گاهی افراد برای افزایش زیبایی موها به طور مرتب آنها را شستشو می دهند، تا هرگونه آلودگی و دود بر روی موها جمع شده است، از بین برود، اما شستشوی مداوم موها باعث از بین رفتن چربی های طبیعی مو شده و در بلند مدت باعث ریزش موها خواهد شد.

نرم کننده مو چیست؟

نرم کننده تاثیر بسزایی در افزایش نرمی و حالت دهی موها دارد و یک ابزار مخصوص برای افرادی می باشد که موهای آنها به صورت خشک و وز باشد به صورتی که با نبود نرم کننده زندگی این افراد با مشکل مواجه می‌شود.
زیرا شانه زدن موهای خشک و وز به سختی انجام می‌شود، به دلیل اینکه موهای خشک بیشتر در هم گره خورده و شانه زدن آنها، مشکل می باشد.
اما افرادی که موهای آنها به صورت طبیعی چرب می باشد، استفاده از این محصولات برای آنها کمتر می باشد.
زمانی که افراد موهای خود را شستشو می دهند، امکان دارد مقداری شامپو در بین موهای آنها باقی بماند، همچنین آلودگی های محیط باعث می شود لایه کوتیکول که در اطراف موها می باشد و نقش حمایتی برای موها را دارد و موجب افزایش حالت پذیری و همچنین رشد موها می‌شود، به آسانی از ساقه مو جدا شود و موجب آسیب به موها شده و موها در برابر عوامل محیطی آسیب‌پذیرتر شود.

نرم کننده مو چیست؟

استفاده از نرم کننده ها باعث می‌شود میزان کوتیکول کاهش پیدا نکند و مجدداً به ساقه مو بچسبد‌. نرم کننده با افزایش انعطاف پذیری که بر روی موها دارد و همچنین حفظ رطوبت مو، باعث افزایش درخشانی و براق بودن موها می شود. نرم کننده های مختلفی در بازار موجود می باشد، که هر کدام از این محصولات مخصوص یک جنس مو هستند.
بنابراین در انتخاب نرم‌کننده‌ها، باید دقت کرد که نرم کننده، متناسب با موی شما باشد، تا تاثیر بیشتری بر روی مو داشته باشد و در دراز مدت، باعث آسیب بیشتری به موها نشود.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

فواید نرم کننده مو

به دلیل اینکه استفاده از نرم کننده باعث افزایش درخشندگی و زیبایی موها می‌شود بسیاری از افراد از نرم کننده برای موها استفاده می‌کنند که علاوه بر نرم کردن موها فایده های دیگری نیز برای موها دارد و به دلیل حس رقابتی که بین شرکت های تولید کننده مواد آرایشی بهداشتی می باشد شامپو های نرم کننده دارای کیفیت های متفاوتی هستند و میزان ماندگاری آنها متفاوت می باشد.
به طور معمول زمانی که نرم کننده برای موهایتان استفاده می کنید تا زمانی که مجدداً آن را با شامپو شستشو دهید، نتایج آن ماندگار هستند.نرم کننده ها دارای الکل های چرب، مرطوب کننده ها و روغن هایی هستند که موها را نرم و انعطاف پذیر می کنند. برخی دارای پروتئین برای اتصال موقت انتهای ریشه مو  و برخی دارای مواد ضخیم کننده برای مو هستند.

از فواید نرم کننده مو می توان موارد زیر را نام برد:

۱- مرطوب کردن سطح مو

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بعد از استفاده از شامپوی شوینده، موهای شما دچار خشکی شده و شانه زدن آن با مشکل مواجه شده است، استفاده از نرم کننده، باعث می شود کوتیکول مو بر روی ساقه آن ماندگار شود و از خروج رطوبت از موها جلوگیری کند.

استفاده از نرم کننده، باعث یک دست شدن تار موها می شود و آنها را نرم و لطیف می‌کند بعضی از نرم کننده ها به گونه ای هستند که باعث افزایش آبرسانی موها شده و فرآیند هیدراتاسیون موها را افزایش می دهد. افزایش رطوبت موها باعث افزایش حالت پذیری آنها شده و از شکننده شدن آنها جلوگیری می کند.

۲- درخشندگی و براق کردن مو

نرم کننده ها تاثیر بسزایی در افزایش حالت صیقلی موها دارد و باعث می‌شود سطح موها به گونه‌ای صاف و یکدست شود و نور به خوبی از آنها انعکاس پیدا کند، انعکاس نور باعث افزایش درخشندگی موها شده و جذابیت آنها را افزایش می دهد.

فواید نرم کننده مو

۳- تقویت و تغذیه

بسیاری از شرکت های تولیدی نرم کننده، به دلیل اینکه استفاده از این شامپو ها تاثیر بیشتری بر روی موها داشته باشد و همچنین رضایت مصرف کنندگان بیشتر باشد، از انواع ویتامین ها، پروتئین های هیدرولیز شده و روغن های مفید برای ترکیبات نرم کننده ها استفاده می کنند و استفاده از این ترکیبات در نرم کننده باعث می‌شود، موها دارای استحکام بالایی باشد و همچنین انعطاف پذیری  موها را افزایش می‌دهد و از ایجاد شکنندگی آنها جلوگیری می‌شود. در واقع استفاده از مواد مغذی باعث افزایش  بازسازی  و ترمیم مو طبیعی می شود و تاثیر بسزایی در تقویت آنها دارد.

۴- محافظت از مو در برابر نور خورشید

 امروزه در اکثر نرم کننده ها از ضد آفتاب استفاده می شود،  نرم کننده ها تاثیر بسزایی در افزایش مقاومت موها در برابر اشعه فرابنفش خورشید دارد. زیرا ممکن است این اشعه به ساقه موها آسیب وارد کند و باعث کاهش ضخامت موها شده و منجر به ریزش آنها شود و همچنین در صورتی که فرد موهای خود را رنگ کرده باشد، نور خورشید ممکن است باعث تغییر رنگ موها شود به همین دلیل، استفاده از ضد آفتاب در نرم کننده، تاثیر بسزایی در کاهش این عوارض دارد.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

تاثیر نرم کننده مو بر موها

استفاده از نرم کننده مو دارای اهمیت زیادی می باشد و باعث افزایش براقی موها و همچنین نرم و لطیف شدن آنها می شود، اما باید استفاده از آن به گونه ای صحیح باشد و نیاز به مراقبت و زمان بیشتری دارد، تا از گره خوردگی، خشکی و زبری موها جلوگیری کرده و افراد در هنگام شانه زدن موها با مشکل مواجه نشوند. یک نرم کننده مو، زمانی می تواند، نتیجه مثبتی بر روی موها داشته باشد که با جنس مو سازگاری داشته باشد. نرم کننده ها اغلب دارای ترکیباتی مانند سیلیکون، روغن و نرم کننده می باشد و این ترکیبات تأثیر بسزایی در افزایش ضخامت موها و ترمیم موهای آسیب دیده با رنگ و دکلره دارد و در صورتی که همه موها به صورت طبیعی خشک و وز باشد، استفاده از نرم کننده، باعث افزایش لطافت و نرمی آنها می‌شود.  زمانی که نرم کننده برای مو استفاده می‌شود، می‌تواند تاثیر های زیر را بر روی مو داشته باشد

۱- استفاده از نرم کننده باعث افزایش نرمی و لطافت موها شده و از خشکی و گره خوردن آن‌ها جلوگیری می‌کند، بنابراین باعث می‌شود، فرد در هنگام شانه زدن با مشکل مواجه نشود.

۲- استفاده از نرم کننده مو باعث افزایش مقاومت موها در برابر اشعه فرابنفش خورشید می شود و از پیری زودرس و نازک شدن موها جلوگیری می کند.

تاثیر نرم کننده مو بر موها

۳- نرم کننده تاثیر بسزایی در ترمیم موهای آسیب دیده دارد، استفاده از نرم کننده از مو خوره جلوگیری می کند و باعث حفظ رطوبت در موها شده و در نتیجه باعث حالت پذیری بهتر آنها می شود.

۴- موهای خشک بیشتر زمینه شکنندگی را دارد، بنابراین استفاده از نرم کننده برای موها باعث افزایش نرمی آنها می‌شود.

۵- به دلیل استفاده از مواد شیمیایی و ابزارهای الکتریکی ممکن است، موها دچار بار منفی باشد و به صورت ژولیده در آیند، استفاده از نرم کننده باعث خنثی شدن بارهای منفی می شود.

استفاده از نرم کننده مو

برای تمیزی و براق شدن موهای خود باید علاوه بر شامپو که نقش اساسی در تمیز کردن مو را دارد، از نرم کننده نیز استفاده کنید.

استفاده از نرم کننده مو

استفاده از نرم کننده باعث می‌شود، مواد مغذی بیشتری به موها برسد و باعث تقویت و تغذیه موها شود و همچنین موجب مرطوب نگه داشتن موها می شود و بر روی درخشندگی مو تاثیر بسزایی دارد. اما باید نحوه استفاده از نرم کننده به خوبی انجام شود، تا این تاثیرات مثبت بر روی مو ها مشاهده شود.

روش و مدت زمان استفاده از نرم کننده

نرم کننده ها به سه دسته نرم کننده های معمولی، نرم کننده های عمیق و نرم کننده های بدون نیاز به آبکشی، تقسیم می شوند، که روش استفاده از هر کدام از این نرم کننده ها متفاوت می باشد.

۱- نرم کننده های معمولی

برای استفاده از نرم کننده های معمولی باید مراحل زیر طی شود:

۱- انتخاب یک نرم کننده مناسب

 قبل از انجام هر کاری باید نرم کننده که شما انتخاب می کنید، با موهای شما متناسب باشد و هر نوع نرم کننده مخصوص یک مو می باشد و بهتر است در این زمینه از افراد متخصص کمک بگیرید.

۲- شستشوی موها با شامپو

 قبل استفاده از نرم کننده، باید موهای شما شستشو داده شود، تا تاثیر نرم کننده بر روی موها بیشتر باشد و در هنگام شستشوی موها دقت کنید، که بیشتر پوست سرتان را شستشو دهید و تارهای مو را زیاد فشار ندهید، زیرا تارمو ها حساس و شکننده می باشند و موجب آسیب رساندن به آن خواهید شد.

روش و مدت زمان استفاده از نرم کننده

۳-آبکشی موها

برای شستشوی موها از آب ولرم استفاده کنید، زیرا آب داغ موجب آسیب رساندن به موها می شود و در هنگام شستشو، به گونه ای موها را شستشو دهید که هیچ شامپویی بر روی سر باقی نماند.

۴- گرفتن آب اضافی موها

 در صورتی که موهای شما خیلی خیس باشد، در هنگام استفاده از نرم کننده، نرم کننده به میزان کافی بر روی موها باقی نمی ماند. بنابراین بهتر است کمی آب اضافه موها را از آن خارج کنید و سپس از نرم کننده استفاده کنید.

۵- استفاده صحیح از نرم کننده

 استفاده از نرم کننده باید با موهای شما تناسب داشته باشد و با توجه به غلظت آن مقدار آن متفاوت می باشد. برای استفاده از نرم کننده باید نرم کننده به ساقه های مو زده شود و از زدن نرم کننده به ریشه مو خودداری شود، زیرا ممکن است باعث بسته شدن فولیکول های مو شده و از رشد موها جلوگیری کند.

۶- کمی زمان دهید، نرم کننده بر روی موها باقی بماند.

به منظور افزایش عملکرد و تاثیرگذاری نرم کننده، بهتر است اجازه دهید نرم کننده برای مدتی بر روی موها بماند تا تاثیر آن روی موها بیشتر باشد و از درخشانی کامل برخوردار شوند.

۷- آبکشی موها

موها را با آب ولرم شستشو دهید و هیچ اثری از شامپوی نرم کننده بر روی موها باقی نماند و این شستشو را تا زمانی ادامه دهید که احساس لیزخوردگی، بر روی موها نداشته باشید.

استفاده از نرم کننده های بدون نیاز به آبکشی

۱- این نوع از نرم کننده ها نیز باید متناسب با موی شما باشد و برای موهای ضخیم بهتر است از نوع کرم استفاده کنیم و برای موهای نازک، بهتر است از اسپری نرم کننده استفاده شود.

۲- برای استفاده از این نرم کننده ها نیز باید ابتدا موهای سر شسته شود، زیرا در هنگام مرطوب بودن موها تاثیر این نرم کننده ها بیشتر می باشد.

۳- استفاده از نرم کننده با توجه به ضخامت و قد موها متفاوت می باشد. اما بهتر است در ابتدا از مقدار کمتر آن را شروع کنید و سپس متناسب با میزان مورد نیاز، مقدار آن را افزایش دهید.

۴- استفاده از این نرم کننده ها نیز باید در قسمت انتهایی ساقه مو باشد، تا موجب آسیب به پوست سر نشود. برای استفاده از اسپری نیز، بهتر است آن را با فاصله از موها اسپری کرد، تا تمام سطح مو را پوشش دهد. در صورتی که حجم موهای شما زیاد است، بهتر است آن را به چند دسته تقسیم کنید تا نرم کننده به خوبی بر روی موها اثر گذار باشد.

۵- شانه کردن موها

 برای تاثیرگذاری بیشتر نرم کننده، بهتر است در انتها موها را با شانه دندان پهن، شانه بزنید تا نرم کننده به تمام بخش های مو برسد.

هر چند وقت یکبار باید از نرم کننده مو استفاده کرد؟

 استفاده از نرم کننده باعث درخشانی موها و همچنین افزایش حالت پذیری آنها می‌شود، بنابراین توصیه می‌شودT زمانی که موهای خود را با شامپو شستشو می دهید،

هر چند وقت یکبار باید از نرم کننده مو استفاده کرد؟

به منظور حفظ حالت پذیری و همچنین رطوبت مو از نرم کننده استفاده کنید، تا با شانه زدن آنها مشکل پیدا نکنید و همچنین موها از درخشندگی زیبایی برخوردار باشند.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

اثرات منفی نرم کننده مو چیست؟

۱- ممکن است در بعضی از افراد بعد استفاده از نرم کننده، پوست دچار التهاب و قرمزی شود، اما این مورد بسیار جزئی می باشد.

۲- اگر افراد مستعد آکنه هستند، ممکن است بعد  استفاده از نرم کننده، این نرم کننده بر روی قسمتی از پوست بدن آنها بریزد و باعث ایجاد حساسیت شود.

اثرات منفی نرم کننده مو چیست؟

۳- در صورتی که استفاده از نرم کننده ها بیش از اندازه باشد و همچنین در ترکیبات آن از روغن و مواد نرم کننده زیادی استفاده شده باشد، ممکن است موها بعد استفاده از نرم کننده حالت چرب و به هم چسبیده داشته باشد، این مورد در افرادی که موهای آنها نازک می باشد بیشتر به وجود می آید.

چه نوع نرم کننده مناسب موی شماست؟

در هنگام انتخاب نرم کننده برای موها، باید جنس مو و حالت آنها را مد نظر قرار دهید و با توجه به این موارد، یک نرم کننده مناسب برای موها، انتخاب کنید. شاید به نظر انتخاب نرم کننده یک انتخاب عمومی باشد، که نیاز به دقت زیادی نداشته باشد. اما چنانچه انتخاب نرم کننده با توصیه پزشک باشد تاثیر بیشتری بر روی موها دارد و باعث زیبایی بیشتر موها می شود.

چه نوع نرم کننده مناسب موی شماست؟

نرم کننده های مختلفی در بازار موجود می باشد.نرم کننده هایی که برای موهایی با جنس متفاوت و همچنین حجم متفاوت مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین در صورتیکه مو حجم زیادی دارد، اما به صورت خشک و وز می باشد، استفاده از نرم کننده های که موها را حجم زیادی نمی دهد، برای موهای شما مناسب تر می باشد. اما چنانچه موهایتان صاف و لخت است، بهتر است از نرم کننده های حجم دهنده، استفاده کنید. پس توجه به این نکات جزئی باعث می شود نتایج بهتری از مصرف نرم‌کننده دریافت کنید.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

اقدامات مهم برای تاثیر نرم کننده مو

۱- همان‌گونه که در بالا ذکر کردیم نوع نرم کننده باید متناسب با موهای شما باشد به عنوان مثال چنانچه موهای شما خشک باشد و از نرم کننده مخصوص موهای چرب استفاده کنید، استفاده از این نرم کننده ها باعث افزایش چربی موها می شود و همچنین ظاهر موها را درخشان نمی باشد و ممکن است باعث ریزش موها شود.

۲- نوع ترکیبات به کار برده در میزان تاثیرگذاری آن اثر گذار می باشد، بنابراین باید به ترکیبات نرم کننده ها نیز توجه کرد. به عنوان مثال یکی از ترکیباتی که در نرم کننده ها استفاده می شود، پارابن می باشد که استفاده از این ترکیب برای نرم کننده باعث ایجاد مشکلاتی در رشد مو و یا ریزش مو می شود. بنابراین باید از محصولاتی استفاده کرد، که از پارابن در ترکیب آنها استفاده نشده باشد.

اقدامات مهم برای تاثیر نرم کننده مو

۳- در صورتی که موهای شما دارای رطوبت کافی باشد، استفاده از نرم کننده مو، تاثیر بیشتری بر روی موها دارد، همچنین نحوه شانه زدن موها بعد از استفاده از نرم کننده نیز مهم می باشد.

۴- بعد استفاده از نرم کننده، نیز باید مراقب موهای تان باشید و همیشه موهای تمیزی داشته باشید تا باعث سلامت بیشتر موها شود.

۵- نوع pH به کار برده در نرم کننده، نیز باید متناسب با موهای شما باشد و در صورتی که PH آن بالاتر از حد مجاز باشد، ممکن است باعث ایجاد خارش در پوست سر و همچنین آسیب به ساقه موها شود.

۶- هنگام استفاده از شامپوهای نرم کننده، باید موهای سر کاملا شستشو داده شود و هیچ اثری از شامپوی نرم کننده بر روی موها باقی نماند، زیرا باعث بسته شدن منافذ پوست سر می شود و از رشد موها جلوگیری می کند و ممکن است باعث ایجاد شوره سر و همچنین ریزش موها شود.

۷- خشک کردن موها نیز باید توسط حوله نرم صورت بگیرد و به آرامی این کار انجام شود حتی الامکان، بعد از نرم کننده از سشوار استفاده نکنید.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

انواع نرم کننده های موی سر را بشناسید.

ترکیبات نرم کننده یکی از مهمترین عوامل در تاثیرگذاری  نرم کننده مو می باشد، که از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. زیرا این ترکیبات به کار برده در نرم کننده ها متفاوت می باشد و در صورتی که انتخاب خوبی انجام نشود، نتیجه مثبتی از نرم کننده دریافت نخواهید کرد.

۱- نرم کننده برای موهای سالم

چنانچه موهای شما سالم می باشد و مشکلی ندارند، بهتر است از نرم کننده هایی استفاده کنید که ترکیبات آنها معمولی می باشد، در واقع برای جلوگیری از ایجاد مشکلات مو از این نرم کننده ها استفاده کنید.

۲- نرم کننده برای موهای خشک

 در صورتی که موهای شما به صورت خشک و وز، می باشد بهتر است نرم کننده هایی برای آنها استفاده شود، که باعث مرطوب نگه داشتن موها شود و استفاده از این محصولات، باعث افزایش شادابی موها شده و از شکننده شدن موها جلوگیری  کند، همچنین می توانید از نرم کننده هایی استفاده کنید که خاصیت حجم دهی داشته باشد.

انواع نرم کننده های موی سر را بشناسید.

۳- نرم کننده برای موهای فر

 در صورتی که موهای شما به صورت فر می باشد و یا اینکه از رنگ مو برای آنها استفاده کرده اید، بهتر است از نرم کننده هایی که به صورت ماسک هستند، استفاده کنید. زیرا این نرم کننده ها قوی می باشد و بهترین نتایج را برای این گونه موها دارد.

بهترین نرم کننده های موجود در بازار

۱- نرم کننده لورال

این نرم کننده ساخت کشور فرانسه می باشد و برای انواع مو قابل استفاده می باشد و تاثیر بسزایی در نرم کنندگی مو و تقویت موها دارد.

۲- نرم کننده موی آرگان

 این شامپوی نرم کننده، ساخت کشور ایران می باشد و ترکیباتی مانند سرامید و روغن ارگان در آن به کار برده شده است که باعث افزایش رطوبت موها شده و در صورتی که موها در اثر استفاده از رنگ و آلودگی های هوا دچار آسیب شده باشد، استفاده از این شامپو، تاثیر بسزایی در رفع این آسیب‌ها دارد. همچنین روغن آرگان، حاوی ویتامین آ و ویتامین ای می باشد که تاثیر بسیاری در تقویت مو دارد.

بهترین نرم کننده های موجود در بازار

۳- نرم کننده موی سینره

این محصول نیز تولید کشور ایران می باشد و برای موهای رنگ شده قابل استفاده میباشد و با خاصیت ضد رادیکالی که دارد و همچنین افزایش مقاومت موها تاثیر بسزایی در نرم کنندگی موها دارد. استفاده از این نرم کننده بر روی موها به گونه ای می باشد که موها در برابر حرارت سشوار و اتو مو نیز مقاوم می‌شود. همچنین در این شامپو از ضد آفتاب استفاده می‌شود که تاثیر بسزایی در برابر اشعه آفتاب دارد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به متن
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات نوشته شده
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x