کلینیک تخصصی زیبایی بیمارستان عرفان نیایش

لوگو کلنیک زیبایی عرفان نیایش
  • خانه
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
خدمات اصلی
خدمات دیگر
ارتباط با ما

لیست پزشکان کشور

لیست داروخانه های استان تهران

لیست داروخانه های استان البرز

ارتباط با ما
مدرن ترین کلینیک پوست و مو در کشور

فشیال پوست

یکی از به روزترین و جدیدترین خدماتی که امروزه در مجموعه های مختلف از جمله مراقبت های پوستی و زیبایی استفاده می شود و خیلی هم مورد توجه افراد مختلف قرار گرفته است فشیال پوست می باشد.
هم چنین امروزه عموم مردم دوست دارند که پوستی شاداب و بدون نقص و البته صاف داشته باشند به همین دلیل روتین های پوستی را معمولاً انجام می دهند و با توجه به پیشرفت های حال حاضر این روتین های پوستی هم پیشرفته تر شده و در شکل جدیدی با نام فشیال پوست ایجاد شده است که در اکثر یا حتی همه ی جوامع امروز مورد استفاده و استقبال زیاد مردم هم قرار گرفته است.

هدف اصلی از انجام فشیال پوست، بهبود شرایط پوست است که شما می‌توانید در مدت‌زمان کوتاهی نتیجه آن را مشاهده کنید. مزیت‌های این شیوه از درمان برای هر فرد متفاوت خواهد بود، اما به‌طور کلی بسیاری از افراد به انجام فیشال صورت برای پیشگیری از پیری پوست می‌پردازند، زیرا این شیوه از درمان به آبرسانی پوست کمک می‌کند و این موضوع روند پیری را به تاخیر می‌اندازد.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)


البته در برخی موارد لازم است که از متخصصان پوست هم مشاوره هایی گرفته شود تا روتین پوستی خیلی دقیق تر و هم چنین پاکسازی پوست خیلی بهتر انجام شود تا آسیب های پوست تا حدی بر طرف شود، البته که فشیال پوست چرب هم از جمله این روش ها می باشد که می تواند برخی عیوب پوست را بر طرف کند و به جوان سازی و شادابی آن بیفزاید.
اگر بخواهیم مراحل فشیال پوست را بررسی کنیم در ابتدا پاکسازی پوست است که از یک سری پاک کننده های کاملا مخصوص و متناسب با جنس هر پوست استفاده می شود و سپس توسط پدی مخصوص روی صورت مالش داده و بعد از مدت زمان معین توسط دستگاه های شست و شو می شویند.
مرحله ی بعدی بخاردهی نام گرفته است که برای این که لایه برداری در عمق پوست انجام شود استفاده می شود این گونه که با بخار دادن منافذ پوست به راحتی باز می شود و جوش ها کاملا خارج و تخلیه می شوند.
این مرحله نوعی ریلکسیشن هم می باشد و می تواند آرامش خاصی را به فرد بدهد.
مرحله ی بعدی از فشیال پوست می رسد به لایه برداری که این مرحله مفید و برطرف کننده عیوب و جوش ها است و پوست پس از گذراندن مراحل اماده سازی به راحتی توسط دستگاه های مخصوص لایه بردار پاکسازی می شود و سلول های مرده کامل از بین می رود و سلول های زنده و شاداب جایگزین می شود.
حال بعد از انجام لایه برداری قسمت عمقی پوست هم پاکسازی می کنند که نام این مرحله استخراج است که پوست از هر گونه آلودگی تمیز و تخلیه شده است.
پس از اتمام تمام این مراحل ماساژ صورت آغاز می شود که این ماساژ بسیار کاربردی بوده و باعث می شود خون رسانی افزایش یابد که این مرحله را توسط روغن های مخصوص و کرم های متنوع استفاده می کنند و در آخر هم ماسک را روی صورت می گذارند که البته این ماسک به پوست شخص بسیار بستگی داشته و با توجه به آن ماسک را انتخاب می کنند.

فشیال پوست

آیا فشیال پوست چین و چروک را رفع می کند؟

فشیال پوست با توجه به اقداماتی که طی آن انجام می شود و مواد مختلفی از مرطوب کننده ها و کرم ها استفاده می شود برای درمان چین و چروک تا حدی کاربردی است.
این گونه که اگر جلسات به صورت مداوم انجام شود و فردی که این کار را انجام می دهد در کار خود تخصص لازمه را داشته باشد در طی جلسات به راحتی می توان تغییرات را در پوست مشاهده کرد چرا که از جمله فوایدی که می توان از فشیال پوست نام برد تولید کلاژن و پاکسازی منافذ و از بین بردن سلول های مرده و… است که کلاژن سازی از جمله مواردی است که برای جلوگیری از چین و چروک تا حد مناسبی تاثیر گذار می باشد چرا که کلاژن سازی پوست به شادابی و جوان سازی پوست بسیار کمک می کند.

هم چنین این کلاژن سازی به علت این که فشیال هم به صورت سطحی و هم به صورت عمقی پاکسازی صورت می گیرد به همین دلیل تا عمق پوست آب رسانی و از بین بردن سلول های مهم و سایر اقدامات صورت می گیرد باعث می شود تا عمق پوست هم کلاژن سازی صورت بگیرد و پوستی شاداب را به شما ببخشد.
اگر مشکلات پوستی که خیلی شدید نداشتید می توانید توسط فشیال پوست تا حد زیادی بهبود ببخشید و از پوست جوان و شاداب خود نهایت لذت را ببرید و البته که طی یک یا دو جلسه این اتفاقاتی که انتظار است اتفاق نمی افتد، بلکه در طی جلسات باید کامل و دقیق صورت گرفته و مداوم باشد.
فرد انجام دهنده ی فشیال هم باید از مهارت و تمرکز بالایی برخوردار باشد تا تاثیر مفید خود را داشته باشد.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

فواصل زمانی انجام فشیال

حال با توجه به این که گفته شد فشیال برای جوان سازی و پاکسازی پوست بسیار موثر است و باید مداوم انجام شود سوال پیش می آید که هر چند وقت یکبار لازم است که فشیال صورت رخ دهد در این جا لازم به ذکر است که هر دو ماه یک بار بهتر است که فشیال صورت بگیرد و پوست از هر گونه آلودگی تمیز و پاکسازی شود و به اصطلاح نفس تازه ای بکند.
این تعداد جلسات به طور معمول است ولی اگر شخصی بخواهد زودتر انجام دهد و یا حتی بیش تر و سریع تر این کار را انجام دهد مشکلی نداشته و به راحتی می تواند از این خدمات پوستی استفاده کند.
البته نکته ای که گفتن آن حائز اهمیت است این موضوع است که افرادی که سن بالا دارند پوستی شل دارند که زیبایی را می تواند کاهش دهد اگر در دوره ی جوانی و میان سالی از فشیال پوست استفاده شود تا حد زیادی از شل شدن پوست در پیری کاهش می یابد و البته که افرادی با سن بالا بهتر است فواصل زمانی کم تری را برای انجام فشیال در نظر بگیرند تا پوستی شاداب را در آن دوره داشته باشند.

فواصل زمانی انجام فشیال

انتخاب فشیال بر اساس نوع پوست

یکی از خدماتی که می تواند آرامش برای پوست صورت باشد و پوست را از هر گونه آلودگی پاکسازی کند و عیب های پوست را هم تا حدودی از بین ببرد فشیال پوست است که با انجام آن پوست را از پیری زودرس و آکنه و جوش و افتادگی پوست در امان می گذارید و با انجام مداوم آن پوست را عاری از عیوب برخوردار می کنید.
حال در این قسمت به این که آیا انجام فشیال باید متناسب پوست باشد و یا براساس نوع پوست چگونه است می پردازیم.
پوست ها انواع مختلفی دارند پوست های خشک، چرب و مختلط که برای هر کدام از این نوع ها فشیال به صورت جداگانه انجام شده و کرم ها و مرطوب کننده های مخصوص هر پوست استفاده می شود.
برای پوست های خشک و عادی مرحله ی لایه برداری نسبت به حالت عادی کم تر باید انجام شود چرا ممکن است باعث آسیب پوست شود و هم چنین در مرحله ی آخر نیز برای پوست های خشک از مرطوب کننده ی مخصوص استفاده می کنند.
فشیال پوست برای پوست های خشک می تواند بسیار مفید باشد و میزان آبرسانی را در پوست خشک بالا ببرد.
حال در ارتباط با فشیال پوست های مختلط باید گفت که به علت این که این پوست ها هم خشک هستند و هم چرب هستند و مخلوطی از آن ها هستند از محصولات مخصوص تر و به اصطلاح ملایم تر مورد استفاده قرار می گیرد تا از بروز هر گونه جوش و یا هر عیب دیگر جلوگیری شود.

انتخاب فشیال بر اساس نوع پوست

در اخر هم میپردازیم به فشیال پوست های چرب که در این نوع از پوست ها الزامی است که از محصولات ارگانیکی استفاده شود تا از ایجاد چربی زیاد پوست جلوگیری شود هم چنین مهم ترین کاری که در این بخش برای پوست های چرب انجام می شود استفاده از ماسک ها و سرم های مخصوصی است که باعث می شود منافذ پوستی که مسئول ایجاد چربی هستند به مرور کوچک تر شود و حتی کاملا بسته شود و فرد از پوستی متعادل برخوردار شود.

اثر فشیال صورت تا چه زمانی باقی می ماند؟

این خدمات پوستی اصلا آسیبی به پوست نمی رساند بلکه شادابی و طراوت را پوست بر می گرداند و در ارتباط با مدت زمان ماندگاری هم این گونه است که هر روز یا ماه به طور معمول انجام می شود اما به علت متفاوت بودن جنس پوست ها با توجه به این که چه نوع پوستی دارید می توانید زودتر یا دیرتر از دو ماه به انجام فشیال بپردازید.
مدت زمان انجام این خدمات پوستی در حدود ۱ ساعت می باشد و در آن یک ساعت پوست را ریلکس و از ارامش خاصی بر خوردار می سازد.
فشیال پوست امروزه از جمله خدمات پر طرفدار است که مورد توجه عموم مردم قرار گرفته است.

اثر فشیال صورت تا چه زمانی باقی می ماند؟

0 0 رای ها
امتیازدهی به متن
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات نوشته شده
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x