کلینیک تخصصی زیبایی بیمارستان عرفان نیایش

لوگو کلنیک زیبایی عرفان نیایش
  • خانه
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
خدمات اصلی
خدمات دیگر
ارتباط با ما

لیست پزشکان کشور

لیست داروخانه های استان تهران

لیست داروخانه های استان البرز

ارتباط با ما
مدرن ترین کلینیک پوست و مو در کشور

بوتاکس طبیعی پوست صورت

امروزه تزریق بوتاکس به منظور کاهش چین و چروک پوست و بازسازی آن استفاده می شود، بوتاکس به وسیله باکتری به نام بوتولونیوم ایجاد می شود و افراد بر این باورند که این روش کاملا بی خطر نیست، اما در واقع تزریق بوتاکس ایمن و کم خطر می باشد و تنها در صورتی که توسط افراد حرفه‌ای ترجیح انجام نگیرد، امکان آسیب به رگ ها وجود دارد، بنابراین برای انجام تزریق بوتاکس باید به کلینیک های معتبر مراجعه شود، اما افراد می‌توانند به منظور سفت شدن پوست و کاهش چین و چروک از بوتاکس طبیعی نیز استفاده کنند، در ادامه در مورد روش‌های بوتاکس طبیعی توضیحاتی خواهیم داد.

در واقع گاهی افراد به دلیل شرایطی که دارند نمی توانند از بوتاکس واقعی استفاده کنند، از این افراد می توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- افرادی که نسبت به ترکیبات بوتاکس حساس هستند.

استفاده از سم بوتولونیوم باعث ایجاد حساسیت های خفیف و شدید بر ناحیه تزریق شود و افرادی که قصد انجام تزریق بوتاکس را دارند، ابتدا باید تست حساسیت انجام گیرد و در صورتی که با انجام تست حساسیت استفاده از تزریق بوتاکس باعث آلرژی شود، این افراد بهتر است به جای بوتاکس واقعی از بوتاکس طبیعی صورت استفاده کنند.

بوتاکس طبیعی پوست صورت

۲- خانم هایی که در زمان بارداری و یا شیردهی هستند.

به منظور تامین سلامت جنین، تزریق بوتاکس در دوران بارداری و شیردهی ممنوع می باشد، زیرا احتمال تاثیر منفی بر سلامت مادر و جنین وجود دارد و بهتر است این افراد در این دوران به منظور افزایش سفتی و استحکام پوست، از ماسک های  طبیعی که برای سلامت آنها ضرر ندارد، استفاده کنند.

۳- افرادی که داروهای ضد انعقاد مصرف می کنند.

افرادی که داروهای ضد انعقاد مانند وار فارین مصرف می کنند، نمی توانند از روشی مانند تزریق بوتاکس استفاده کنند و به منظور افزایش استحکام و لیفت پوست بهتر است از بوتاکس طبیعی استفاده کنند.

۴- افرادی که به بیماری های خاصی مبتلا هستند‌.

ابتلای افراد به بیماری های مانند سرطان، نارسایی کلیه و ام اس باعث می شود، در هنگام تزریق بوتاکس احتیاط بیشتری داشته باشند، زیرا مصرف برخی داروها ممکن است با ترکیبات موجود در بوتاکس باعث تداخل شود و این افراد بهتر است از روش های طبیعی استفاده کنند.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

بوتاکس سوزن اسفنجی چیست؟

یکی از روش های بوتاکس طبیعی، بوتاکس سوزن اسفنجی می باشد و در این روش از اسفنج های آغشته به بوتاکس استفاده می شود، به همان اندازه بوتاکس نیز موثر می باشد، که با توجه به نتایج این نوع بوتاکس، احتمالا در چند سال بعد خبری از درد سم بوتولونیوم یا تزریق نباشد.

بوتاکس سوزن اسفنجی چیست؟

بوتاکس طبیعی پوست یا طب سوزنی

بسیاری از افراد مشهور به منظور زیباسازی و جوانسازی چهره از بوتاکس طبیعی پوست به جای بوتاکس استفاده می کنند و یک جایگزین عالی و طبیعی برای بوتاکس، بوتاکس طبیعی پوست یا طب سوزنی می باشد، زیرا انجام طب سوزنی باعث تحریک کلاژن سازی شده و تاثیر بسزایی در روشن سازی و جوانسازی پوست دارد.
در این روش از سوزن های ظریفی در نقاط سیستماتیک استفاده می شود و باعث افزایش گردش خون، بهبود رنگ پوست و لیفت صورت و گردن می شود، همچنین این روش تاثیر بسزایی در کاهش قرمزی پوست و پاکسازی آن نیز دارد و همچنین باعث درمان انواع مشکل پوست صورت خواهد شد، با استفاده از طب سوزنی می توان خطوط ریز و چین و چروک های پوست را تا حد قابل ملاحظه‌ای کاهش داد، بدین منظور سوزن های ظریف در خطوط ریز و چین و چروک ها فرو می رود که موجب تحریک تولید کلاژن شده و در نتیجه تولید کلاژن، باعث پر شدن خطوط و چین و چروک صورت می شود.

بوتاکس طبیعی پوست یا طب سوزنی
در واقع استفاده از این سوزن ها باعث بازسازی پوست می شود و تاثیر بسزایی در افزایش اکسیژن رسانی و افزایش گردش خون دارد، در نتیجه مواد مغذی بیشتری به پوست رسیده و دفع سموم و ضایعات سلولی با سرعت بیشتری انجام می شود.
چنانچه به همراه بوتاکس طبیعی از کرم ضدچروک نیز استفاده شود، نتایج نسبتاً سریعی حاصل می می شود، با توجه به پژوهش های انجام گرفته افراد بعد از ۵ جلسه انجام طب سوزنی صورت نتایج قابل قبولی دریافت کرده‌اند، طب سوزنی نسبت به بوتاکس واقعی صورت به صرفه تر می باشد.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

بوتاکس طبیعی و گیاهی پوست

استفاده از برخی ماسک ها تاثیر بسزایی در ترمیم سازی پوست داشته و مانند بوتاکس طبیعی عمل می کند، این ماسک ها از ایجاد چین و چروک بیشتر بر روی پوست جلوگیری می کند و در صورتی که در استفاده از آنها مداومت داشته باشید، تاثیر بسزایی در کاهش چین و چروک و جوانسازی پوست دارد.

از بوتاکس های طبیعی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- ماسک بوتاکس نشاسته ذرت

ماسک با نشاسته ذرت نیز تاثیر بسزایی در لیفت پوست دارد، برای تهیه آن یک قاشق غذاخوری نشاسته ذرت را به ۱۰۰ میلی لیتر آبی که در حال جوشیدن می باشد، اضافه کنید و شعله را کم کرده تا این محلول به خوبی غلیظ شود و سپس آن را خاموش کنید و اجازه دهید نشاسته خنک شود و سپس یک قاشق غذاخوری خامه و ۵ قاشق غذاخوری آب هویج به آن اضافه کنید، تمام مواد را با هم مخلوط کرده و ماسک را به مدت ۲۰ دقیقه بر روی صورت خود قرار دهید، سپس با آب ولرم صورت را بشویید، این ترکیب تأثیر بسزایی در آبرسانی پوست و از بین بردن چین و چروک دارد؛ همچنین وجود آب هویج در این ماسک باعث روشن سازی و شفاف سازی پوست می شود، زیرا حاوی دارای ویتامین های زیادی می باشد، استفاده از نشاسته ذرت در این ترکیب، باعث رفع خشکی و کدری پوست نیز می شود.

۲- بوتاکس طبیعی پوست با آووکادو

آووکادو حاوی اسیدهای چرب ضروری، آنتی اکسیدان ها و ویتامین های فراوانی می‌باشد  بنابراین تاثیر بسزایی در شفاف سازی پوست و آبرسانی آن دارد و همچنین باعث پر شدن صورت می شود، برای درست کردن ماسک نیاز به یک آووکادو رسیده می باشد، بدین منظور پوست آووکادو را از آن جدا کرده و داخل ظرف به‌خوبی له کنید، سپس مقداری روغن زیتون را به آن اضافه کنید تا به صورت بافت یکدست شود و این ماسک را به مدت ۲۰ دقیقه بر روی صورت خود قرار دهید، در هنگام استفاده از این ماسک ها نباید صورت از حالت طبیعی خارج شود و بهتر است در هنگامی که از این ماده استفاده می شود دراز بکشید و آرامش خود را حفظ کنید و از صحبت کردن در آن زمان خودداری کنید.

۳- بوتاکس طبیعی پوست با ماسک موز

موز دارای خاصیت آنتی اکسیدان می باشد و از پوست در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند و تاثیر بسزایی در کاهش علائم پیری و چین و چروک ها دارد و در صورتی که از موز به همراه عسل و روغن زیتون استفاده شود، باعث بازسازی پوست آسیب دیده و رطوبت رسانی به آن می شود، برای تهیه ماسک نیاز به قاشق چای خوری عسل، ۱ قاشق چایخوری روغن زیتون و نصف موز رسیده می باشد، ابتدا موز را کاملاً له کنید و سپس روغن زیتون و عسل را به آن اضافه کنید و کاملا به هم بزنید تا به صورت خمیری شکل شود، این ترکیب را به مدت ۱۵ دقیقه بر روی پوست قرار دهید و بعد با آب ولرم شستشو دهید، برای دریافت نتایج مثبت دو بار در هفته از این ماسک استفاده شود.

بوتاکس طبیعی و گیاهی پوست

۴- بوتاکس طبیعی پوست با پودر مولتانی میتی

پودر مولتانی میتی باعث بهبود رنگ پوست می شود و تاثیر بسزایی در رفع جای زخم ها و جوش ها دارد و باعث افزایش گردش خون می‌شود، در صورتی که پودر مولتانی میتی به همراه شیر خام استفاده شود، تاثیر بسزایی در افزایش استحکام و ضخامت پوست دارد، زیرا شیر خام حاوی اسید لاکتیک می باشد، بدین منظور مقداری شیر خام را با سه قاشق غذاخوری پودر مولتانی میتی ترکیب کنید تا به صورت خمیر شکل شود و این ترکیب را به صورت یکنواخت بر روی صورت و گردن ماساژ دهید و اجازه دهید به مدت ۱۰ دقیقه بر روی پوست بماند، تا خشک شود سپس آن را با آب بشویید، برای دریافت نتایج مثبت از این ماسک یک بار در هفته استفاده شود، اما افرادی که نسبت به مصرف لبنیات حساسیت دارند، نباید از این ماسک استفاده کنند و به جای شیر از گلاب استفاده کنند.
علاوه بر استفاده از ماسک های خانگی با مصرف مواد غذایی می توان تاثیر بسزایی در افزایش شادابی و لیفت پوست داشت، از این مواد خوراکی می توان به موارد زیر اشاره کرد

۱- آجیل

به منظور تغذیه پوست و مبارزه آن با آکنه و اگزما می توانید آجیل را در رژیم غذایی خود قرار دهید، زیرا مصرف آجیل ها باعث جوانسازی و ترمیم پوست می‌شود و دلیل آن وجود اسیدهای چرب امگا ۳ و امگا۶  در آجیل ها می باشد که باعث افزایش نرمی و لطافت پوست می شود، از این آجیل ها می توان گردو را نام برد که دارای چربی های ضروری بوده و بدن قادر به ساخت این چربی نمی باشد.

۲- بلوبری

بلوبری حاوی ویتامین c، ویتامین k، منگنز می باشد و تأثیر بسزایی در کاهش روند پیری پوست دارد، همچنین وجود آنتی اکسیدان ها در بلوبری باعث مقابله آن با رادیکال‌های آزاد می‌شود، بنابراین مصرف بلوبری باعث افزایش شادابی و جوانسازی پوست خواهد شد.

۳- انار

انار تاثیر به سزایی در جوانسازی پوست و بازسازی بافت های آسیب دیده دارد و همچنین باعث کاهش روند پیری پوست می شود،زیرا مصرف انار باعث مقابله با آسیب به کلاژن های پوست می شود، برای استفاده از انار می توان آن را به صورت خوراکی و موضعی مورد استفاده قرار داد، برای استفاده موضعی ار آب انار به صورت ماسک استفاده می شود.

۴- پرتغال

پرتقال حاوی ویتامین c و اسید سیتریک می‌باشد که باعث خاصیت ضد پیری در پوست شده و تاثیر بسزایی در درمان آکنه دارد، همچنین از ماسک پرتقال می توان به عنوان لایه بردار استفاده کرد.

۵- انگور

وجود منگنز و ویتامین در انگور باعث جلوگیری از آسیب به پوست شده و در صورتی که از انگور به صورت ماسک استفاده شود، موجب کلاژن سازی و حفاظت از آن در برابر رادیکال های آزاد می شود، استفاده از روغن هسته انگور نیز باعث لایه برداری پوست شده و تاثیر بسزایی در حفظ رطوبت آن دارد، زیرا سرشار از ویتامین E می باشد.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

بوتاکس گیاهی صورت با روغن نارگیل

یکی از روش های خانگی که تاثیر زیادی در سفت شدن پوست دارد، استفاده از روغن نارگیل می باشد که این روغن خاصیت آنتی اکسیدانی قوی دارد و باعث محافظت از پوست در برابر رادیکال های آزاد می شود، همچنین تاثیر بسزایی در رطوبت رسانی و آبرسانی به پوست دارد، به همین دلیل از افتادگی پوست جلوگیری می کند، افرادی که از این ماسک استفاده کرده اند،  از نتایج آن رضایت زیادی دارند.

بوتاکس گیاهی صورت با روغن نارگیل
به طوری که این نتایج را با بوتاکس قابل مقایسه می دانند، برای تهیه ماسک روغن نارگیل ، نیاز به یک عدد سفیده تخم مرغ ، نصف قاشق چای خوری روغن نارگیل و نصف قاشق چای خوری آب لیموی تازه می باشد، بدین صورت که سفیده تخم مرغ را با روغن نارگیل و آبلیمو به خوبی ترکیب کرده تا به صورت یکدست شود، سپس برای استفاده از این ماسک، ابتدا صورت خود را بشویید تا هیچگونه آلودگی و مواد آرایشی بر روی آن نباشد و این ماسک را به صورت یکنواخت بر روی صورت به مدت ۵ دقیقه ماساژ دهید و اجازه دهید به مدت ۳۰ دقیقه بر روی صورت بماند، سپس آن را بشویید، برای دریافت نتایج مثبت از این ماسک چهار بار در هفته استفاده شود.

 

بوتاکس طبیعی صورت با ماسک تخم مرغ

تخم مرغ تاثیر بسزایی در تقویت پوست و ترمیم سازی آن دارد، زیرا تخم مرغ حاوی پپتیدهای زیادی می‌باشد و تاثیر بسزایی در از بین بردن لکه ها و پاکسازی آن دارد، در صورتی که از تخم مرغ به همراه شکر استفاده شود، باعث لایه برداری پوست از سلول های مرده شده و تاثیر بسزایی در روشن سازی آن نیز دارد، برای تهیه این ماسک نیاز به یک سفیده تخم مرغ، یک قاشق غذاخوری ماست و یک هشتم قاشق چای خوری شکر می باشد، سفیده تخم مرغ  را با شکر و ماست مخلوط کنید و آن را بر روی صورت خود بمالید و اجازه دهید خشک شود.

بوتاکس طبیعی صورت با ماسک تخم مرغ
سپس آن را با آب ولرم شستشو دهید،برای دریافت نتایج مثبت از این ماسک و بوتاکس طبیعی پوست، یکبار در هفته از این ماسک استفاده شود.

بوتاکس طبیعی پوست با بلغور جو دوسر

به منظور لیفت صورت و پاکسازی آن از آلودگی ها و مواد مضر در منافذ پوست می‌توان ازبلغور جو دوسر استفاده کرد، زیرا بلغور جو دوسر دارای خاصیت آنتی اکسیدانی بوده و از پوست در برابر رادیکال های آزاد محافظت می‌کند و تاثیر بسزایی در تسکین پوست دارد، در صورتی که به همراه بلغور جو دوسر از آرد نخودچی و چای سبز استفاده شود، تاثیر بسزایی در لیفت پوست واستحکام آن دارد.

بوتاکس طبیعی پوست با بلغور جو دوسر
برای تهیه ماسک بلغور جو دوسر نیاز به یک قاشق غذاخوری عسل، یک قاشق غذاخوری آرد نخودچی، دو قاشق غذاخوری بلغور جو دوسر و مقداری گلاب می باشد، برای تهیه ماسک، ابتدا جو را آسیاب کرده تا به صورت پودری نرم شود، سپس گلاب و عسل را به آن اضافه کنید، تا به صورت خمیری شکل شود، ترکیب به دست آمده را به مدت ۱۰ دقیقه بر روی صورت و گردن خود بمالید و بعد آن را با آب بشویید، به منظور دریافت نتایج مثبت از این ماسک یک بار در هفته استفاده شود.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

ماسک خاک رس برای سفتی پوست و بوتاکس در خانه

به منظور پاکسازی پوست و از بین بردن چربی ها و ناخالصی های آن میتوان از ماسک خاک رس استفاده کرد و با توجه به مطالعات انجام گرفته این روش ها تاثیر بسزایی در افزایش کلاژن سازی در پوست و سفت کردن آن دارد، برای تهیه این ماسک نیاز به دو قاشق غذاخوری خاک رس، یک قاشق چای خوری شیر خشک و مقداری آب یا گلاب می باشد، تمام مواد ذکر شده را با هم مخلوط کنید تا به صورت خمیری غلیظ شود و سپس آن را به صورت دورانی بر روی پوست صورت و گردن ماساژ دهید و اجازه دهید به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بر روی پوست بماند، سپس آن را بشویید، برای دریافت نتایج مثبت هفته ای یک بار از این ماسک استفاده شود.

ماسک خاک رس برای سفتی پوست و بوتاکس در خانه

کلام آخر

طب سوزنی یکی از بهترین راهکارها برای بوتاکس  طبیعی پوست می باشد و با استفاده از ماسک های خانگی و مواد خوراکی نیز علاوه بر طب سوزنی می توان باعث بوتاکس طبیعی پوست شد، بنابراین بهتر است از این روش‌ها به‌منظور افزایش شادابی و جوانسازی پوست استفاده شود و در صورتی که ترجیح می دهید از بوتاکس واقعی به منظور جوانسازی پوست استفاده کنید، حتما به کلینیک های معتبر مراجعه کنید، زیرا عدم مهارت افراد باعث آسیب های جبران ناپذیری برای سلامت افراد خواهد شد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به متن
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات نوشته شده
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x