کلینیک تخصصی زیبایی بیمارستان عرفان نیایش

لوگو کلنیک زیبایی عرفان نیایش
  • خانه
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
خدمات اصلی
خدمات دیگر
ارتباط با ما

لیست پزشکان کشور

لیست داروخانه های استان تهران

لیست داروخانه های استان البرز

ارتباط با ما
مدرن ترین کلینیک پوست و مو در کشور

ماسک کلاژن ساز دور چشم

پوست اطراف چشم نسبت به سایر قسمت‌های صورت، دارای حساسیت بیشتری بوده و به دلیل اینکه جنس آن نازک تر می باشد در برابر عوامل بیرونی سریعتر دچار آسیب می‌شود و به دلیل اینکه با افزایش سن، میزان کلاژن سازی پوست کاهش پیدا می‌کند، می‌توان با استفاده از ماسک های کلاژن ساز، تاثیر زیادی در کاهش تیرگی و رفع چین و چروک اطراف چشم داشت، زیرا ایجاد چین و چروک در اطراف چشم باعث می‌شود چشم‌ها نسبت به حالت طبیعی کوچکتر نشان داده شود واز جذابیت چهره می کاهد.

ماسک کلاژن ساز دور چشم
علاوه بر افزایش سن مواردی مانند استعمال دخانیات، قرار گرفتن در معرض نور آفتاب نیز باعث کاهش شادابی پوست اطراف چشم می شود، ایجاد چین و چروک در اطراف چشم باعث می شود چهره فرد ناراحت و خسته به نظر برسد، در واقع کلاژن یک پروتئین می باشد که در اندام های مختلف بدن مانند تاندون‌ها، پوست، مو، ناخن و ماهیچه ها وجود دارد و بدن این پروتئین را به صورت طبیعی سنتز کرده و باعث ترمیم ضایعات خواهد شد، اما زمانی که با افزایش سن میزان تولید کلاژن کاهش پیدا می‌کند ترمیم آسیب های پوستی نیز با مشکل مواجه می‌شود و بدن نمی تواند به میزان کافی کلاژن تولید کند و باعث ایجاد خطوط ریز و چین و چروک زیر چشم، پیشانی و گونه ها می شود.
ماسک کلاژن تاثیر بسزایی در کاهش علائم پیری پوست دارد و این خصوصیت به دلیل وجود پروتئین کلاژن در این ماسک ها می باشد، زیرا از اجزای اصلی ماسک کلاژن، کلاژن دریایی هیدرولیز شده، کائولن، اسیدهای آمینه ضروری، گلیسیرین، هیالورونیک اسید، اسید سیتریک می باشد که این مواد تاثیر بسزایی در افزایش جوان سازی پوست و استحکام آن دارد.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

آشنایی با انواع ماسک کلاژن ساز دور چشم

ماسک های کلاژن ساز برای درمان انواع آسیب های دورچشم وجلوگیری از ایجاد آسیب ها، مورد استفاده قرار می‌گیرد که از این ماسک هامی توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- ماسک کلاژن ساز دور چشم به منظور افزایش شفافیت و تغذیه پوست

یکی از ماسک هایی که موجب تغذیه پوست و شفافیت دور چشم می‌شود،ماسک سفیده تخم مرغ با عسل می باشد که برای تهیه آن کافیست یک عدد سفیده تخم مرغ را با قرص ویتامین E و کمی عسل ترکیب کنید و آن را در اطراف چشم بمالید، با توجه به اینکه سفیده تخم مرغ سرشار از ویتامین ها بوده و کالری بالایی دارد، تاثیر بسزایی در بسته شدن منافذ پوستی دارد و ویتامین E از پوست در برابر رادیکالهای آزاد و اشعه های مضر خورشید محافظت می‌کند و تاثیر بسزایی در بهبود رنگ پوست و کاهش تورم آن دارد، همچنین عسل خاصیت آنتی باکتریال دارد و استفاده از آن در این ماسک باعث تغذیه پوست می شود و در صورتی که از این سه ماده در کنار هم استفاده شود، تاثیر بسزایی در تغذیه و شفافیت پوست خواهد داشت.

۲- ماسک کلاژن ساز دور چشم به‌منظور آبرسانی پوست

برای آبرسانی پوست نیز می توان از ماسک کلاژن ساز دور چشم استفاده کرد، که از این ماسک ها می توان ماسک خیار را نام برد، زیرا خیار سرشار از آب بوده و تاثیر بسزایی در آبرسانی پوست دارد، برای تهیه ماسک خیار، خیار را رنده کرده و کمی از آب آن را به آرامی بر اطراف چشم بمالید و یا اینکه خیار را به صورت برشی استفاده کنید و آن را در اطراف چشم قرار دهید، بعد از چند بار استفاده نتایج فوق العاده آن را بر پوست اطراف چشم مشاهده خواهید کرد، استفاده از این ماسک باعث از بین بردن چین و چروک و خطوط پوستی، شادابی پوست و کاهش پف و ورم دور چشم می شود.

آشنایی با انواع ماسک کلاژن ساز دور چشم

۳- ماسک کلاژن ساز دور چشم برای جلوگیری از افتادگی پوست

به منظور رفع افتادگی پوست اطراف چشم ها می توان از ماسک روغن نارگیل استفاده کرد، زیرا این روغن خاصیت آنتی اکسیدانی دارد و با نفوذ به سلول های پوستی عمیق، از شل شدن و افتادگی بافت های پوست اطراف چشم جلوگیری می کند.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

ماسک کلاژن ساز دور چشم برای رفع تیرگی

یکی از مشکلاتی که ممکن است برای اغلب افراد ایجاد شود، تیرگی اطراف چشم می باشد که این تیرگی ممکن است به دلیل کاهش آب بدن، خستگی و عوامل دیگری باشد، اما می توان با استفاده از ماسک سیب زمینی تاثیر فوق‌العاده‌ای در رفع تیرگی پوست اطراف چشم داشت.
برای تهیه ماسک کافیست یک سیب زمینی را رنده کرده و آب آن را در اطراف چشم مورد استفاده قرار دهید، همچنین برای رفع تیرگی می توان از ماسک زرده تخم مرغ با عسل استفاده کرد و این ماسک بیشتر مناسب افرادی می باشد که پوست آن ها خشک می باشد.

ماسک کلاژن ساز دور چشم برای رفع تیرگی
برای تهیه این ماسک کافیست یک زرده تخم مرغ را با کمی عسل ترکیب کنید و ترکیب حاصله را به مدت ۱۵ دقیقه بر روی پوست اطراف چشم قرار دهید، سپس با آب ولرم آن را شستشو دهید، استفاده از ماسک لیمو و گوجه فرنگی نیز تاثیر بسزائی در رفع تیرگی و سیاهی اطراف چشم دارد، برای تهیه این ماسک، یک عدد گوجه فرنگی را رنده کرده و کمی آبلیمو به آن اضافه کنید و این ترکیب را به مدت نیم ساعت برروی پوست اطراف چشم قرار دهید.

ماسک کلاژن ساز دور چشم برای رفع چین و چروک

به منظور رفع چین و چروک اطراف چشم می توان از ماسک موز استفاده کرد، زیرا این ماسک تاثیر بسزائی در رفع سیاهی و چین و چروک اطراف چشم دارد و در صورتی که موز له شده را به صورت خمیری شکل درآورده و به مدت ۲۰ دقیقه آن را در اطراف پوست چشم قرار دهید، در مدت کوتاهی شاهد نتایج آن خواهید بود، همچنین می توان به منظور رفع چین و چروک اطراف چشم از ماسک شیر استفاده کرد، زیرا شیر دارای اسید لاکتیک می باشد، که این ماده تاثیر بسزایی در جوانسازی پوست و کاهش چین و چروک آن دارد.

ماسک کلاژن ساز دور چشم برای رفع چین و چروک
برای استفاده از ماسک شیر، کافیست کمی شیر را بر روی پنبه بریزید و به آرامی آن را دور چشم بمالید و اجازه دهید ۱۵ دقیقه بر روی پوست بماند و سپس با آب ولرم آن را شستشو دهید.

برای استفاده از ماسک های دور چشم، به چه نکاتی باید توجه کرد

هر نوع ماسکی دارای ویژگی های خاص خود می باشد و در صورتی که از ماسک هایی که در بازار وجود دارد استفاده می کنید، با توجه به اینکه این ماسک هابه صورت پد یا کرم می باشد، دستورالعمل های آن ها متفاوت می باشد و برای استفاده از آنها، نحوه صحیح استفاده از آنها را دقیق مطالعه کنید، اما در هنگام استفاده از این ماسک ها به نکات زیر نیز توجه کنید

۱- قبل از استفاده از ماسک نباید هیچگونه آلودگی و سلول مرده بر روی پوست باشد، بنابراین بهتر است ابتدا با یک پاک کننده ملایم صورت و پوست اطراف چشم را پاکسازی کنید و سپس از ماسک ها استفاده کنید، اما بهتر است قبل از این ماسک ها از لایه بردار استفاده نشود.

۲- در مرحله بعد،ماسک مورد نظر را انتخاب کنید که این ماسک ها ممکن است دارای ترکیبات گیاهی باشد که این ترکیبات موجب آبرسانی بهتر پوست اطراف چشم می شود و در صورتی که دارای ترکیبات پپتیدی باشد، تاثیر بسزایی در کاهش خطوط دور چشم دارد.

۳- زمانی که از ماسک استفاده می کنید، باید مراقب باشید که ترکیبات آن به چشم ها نفوذ نکند و اجازه دهید ماسک ها به مدت ۱۵ دقیقه بر روی پوست باقی بماند و سعی کنید در این مدت آرامش خود را حفظ کنید و گوش دادن به موزیک تاثیر بسزایی در آرامش شما دارد.

۴- بعد از زمان مورد نظر، پوست را با آب ولرم و یا پارچه های نرم پاکسازی کنید ماسک هایی که برای اطراف چشم مورد استفاده قرار می گیرد نباید روی پوست فشار داده شود، زیرا انجام این کار باعث تحریک پوست می شود.

۵- نکته‌ای که توجه به آن بسیار با اهمیت این است که به منظور افزایش تاثیرات ماسک صورت بهتر است به مدت یک ساعت قبل از استفاده، آن را در یخچال قرار دهید تا کاملا خنک شود، زیرا کاهش دمای ماسک ها باعث کاهش سیاهی زیر چشم و تورم آن می شود و بهتر است بعد از ماسک دور چشم، از محصولات مراقبتی پوست استفاده کنید، تا پوست شاداب و شفاف داشته باشید.

۶- از نکات دیگری که در هنگام استفاده از ماسک باید به آن توجه کنید ترکیبات مورد استفاده در ماسک می باشد و در صورتی که این ماسک ها فاقد هر گونه مواد شیمیایی و عطرهای مصنوعی باشد، نتایج شگفت انگیزی بر روی پوست به همراه خواهد داشت بهتر است برای استفاده از ماسک های دور چشم ماسک هایی را انتخاب کنید که حاوی ترکیبات زیر باشد.

برای استفاده از ماسک های دور چشم، به چه نکاتی باید توجه کرد

۱- کافئین

وجود کافئین در ماسک های دور چشم تاثیر بسزایی در رفع لکه های سیاه و ورم اطراف چشم دارد و باعث می شود ظاهر شما خسته به نظر نرسد، بنابراین بهتر است ماسک حاوی کافئین باشد.

۲- عصاره چای سبز

عصاره چای سبز تاثیر بسزایی در محافظت از پوست و تسکین آسیب های پوستی می شود و در صورتی که ماسک حاوی این ترکیب باشد، باعث افزایش شادابی و طراوت پوست اطراف چشم خواهد شد.

۳- ویتامین c

به منظور رفع لکه های تیره و یکدست شدن رنگ پوست اطراف چشم از ماسک هایی استفاده کنید که حاوی ویتامین c باشد.

۴- اسید هیالورونیک

یکی از موادی که تاثیر بسزایی در انعطاف پذیری پوست دارد اسیدهیالورونیک می باشد، که این ماده به صورت طبیعی نیز در بدن وجود دارد و در صورتی که ماسک حاوی این اسید باشد، تاثیر بسزایی در افزایش خاصیت ارتجاعی پوست خواهد داشت.

۵- پپتیدها

به منظور افزایش کلاژن و الاستین پوست از ماسک های استفاده کنید که شامل پپتید ها باشد، زیرا پپتیدها پروتئین های اساسی برای پوست می باشد.

۶- رتینول

به منظور افزایش حجم و استحکام پوست اطراف چشم از ماسک های حاوی رتینول استفاده کنید و همچنین استفاده از این ماسک ها از تغییر رنگ پوست دور چشم چروک جلوگیری می کند.

۷- ویتامین ب ۳

در صورتی که ماسک اطراف چشم حاوی ویتامین ب ۳ باشد، باعث حفظ رطوبت اطراف چشم و یکنواختی رنگدانه ها در این ناحیه خواهد شد.

توصیه های لازم برای مراقبت پوست دور چشم

با توجه به اینکه پوست چشم از حساسیت بالایی برخوردار می باشد، بنابراین نیاز به مراقبت های روزانه دارد و ممکن است برخی عادات روزمره باعث آسیب‌های بر روی آن شود و به منظور جلوگیری از ایجاد آسیب ها در اطراف چشم باید به نکاتی توجه شود، تا روند پیری پوست کاهش پیدا کرده و از ایجاد چین و چروک در این ناحیه جلوگیری شود، انجام این راه کارها پیچیده نیست و تنها کمی نیاز به دقت دارد، ازاین مراقبت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد

۱- به میزان کافی آب بنوشید.

آب تاثیر بسزایی در رطوبت رسانی به پوست و جلوگیری از چین و چروک و خشکی پوست دارد، به همین منظور روزانه حداقل ۸ لیوان آب بنوشید تا از افتادگی و ایجاد چین و چروک اطراف چشم جلوگیری شود و موجب افزایش خاصیت ارتجاعی پوست شود.

۲- عدم استعمال دخانیات

مصرف دخانیات تاثیر بسزایی در کاهش شادابی پوست دارد، زیرا نیکوتین موجود در دخانیات باعث منقبض شدن رگ های خونی اطراف چشم می شود و با منقبض شدن رگ های خونی، مواد مغذی و اکسیژن کمتری به این ناحیه می رسد، در نتیجه بدن شروع به تجزیه کلاژن می کند و عدم رسیدن ویتامین ها به این ناحیه، باعث پیری زودرس پوست و افزایش چین و چروک در این ناحیه می شود.

۳- در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرید.

اشعه مضر نور خورشید،تاثیرات منفی زیادی بر پوست دارد و زمانی که در معرض نور خورشید قرار می گیرید بدن برای محافظت از پوست ملانین بیشتری تولید می کند، که وجود زیاد ملانین باعث ایجاد لکه های پوستی و آفتاب سوختگی آن می‌شود، همچنین اشعه فرابنفش رادیکال های آزاد در فضا تولید می کند که این رادیکال های آزاد دارای بارهای مثبت و منفی می باشند و برای اینکه به حالت خنثی در آیند، از پوست بار مثبت و منفی دریافت می‌کنند و باعث آسیب به پوست می‌شود، در نتیجه لکه ها و چین و چروک هایی بر روی پوست ایجاد خواهد شد، بنابراین چنانچه با توجه به شرایط کاری مجبور به قرار گرفتن در معرض نور خورشید هستید، به منظور محافظت از پوست در برابر آفتاب از کرم دور چشم و یا یک ضدآفتاب مناسب استفاده کنید، بیشتر کرم های دور چشم خاصیت ضدآفتاب را نیز دارند و از آسیب های ناشی از اشعه ماورا بنفش جلوگیری می کنند.

توصیه های لازم برای مراقبت پوست دور چشم

۴- استفاده از عینک آفتابی

همان گونه که می دانید قرار گرفتن در معرض نور خورشید باعث می شود، چشم به صورت خودکار جمع شود و جمع شدن چشم ها باعث ایجاد خطوط ریز و پنجه کلاغی در اطراف چشم می شود، اما به منظور جلوگیری از جمع شدن چشم ها و آسیب نور خورشید، استفاده از عینک آفتابی توصیه می شود.

۵- خواب کافی

هر فرد به طور میانگین نیاز به هشت ساعت استراحت دارد، زیرا بی خوابی باعث تیرگی، ورم و گودی چشم می شود و در صورتی که این بی خوابی به صورت مداوم تکرار شود، به مرور باعث ایجاد چین و چروک هایی در اطراف چشم خواهد شد.

۶- عدم مصرف نوشیدنی های الکلی

با توجه به اینکه کبد مسئول سم زدایی بدن می باشد، در زمانی که افراد از نوشیدنی های الکلی استفاده می‌کنند، کبد بیشتر فعالیت خود را بر روی دفع الکل  مصرف شده می گذارد و سموم به خوبی از بدن پاکسازی نخواهد شد و نتایج منفی به همراه دارد، همچنین مصرف الکل باعث کم آبی بدن می‌شود و این کم آبی باعث ایجاد چین و چروک در اطراف چشم نیز خواهد شد.

۷- پاک کردن آرایش چشم به طرز صحیح

با توجه به اینکه پوست چشم بسیار نازک و حساس می باشد، بنابراین چنانچه از وسایل آرایشی در اطراف چشم استفاده شده است، برای پاک کردن آنها نباید فشار زیادی به این ناحیه وارد شود و بهتر است با استفاده از پاک کننده های ملایم و ضد حساسیت به آرامی این مواد آرایشی پاکسازی شود، یکی از بهترین روش ها برای پاکسازی پوست اطراف چشم استفاده از میسلارواتر های چشم می باشد، این میسلارواتر ها را بر روی پنبه بریزید و به آرامی پوست اطراف چشم را با آن را پاکسازی کنید، میسلارواتر ها باعث پاکسازی خط چشم، سایه و کرم از دور چشم می شود.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

استفاده از ماسک دور چشم تا چه اندازه تاثیر گذار است؟

استفاده از ماسک های کلاژن ساز دور چشم تاثیر بسزایی بر روی پوست دارد که از مزایای آن می توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- این ماسک ها خاصیت ضد پیری داشته و تاثیر بسزایی در درمان پیری پوست و کاهش روند پیری پوست دارند، زیرا وجود کلاژن در این ماسک ها باعث رفع چین و چروک و خطوط ریز ایجاد شده در اطراف چشم می شود.

۲- یکی از دلایل ایجاد چین و چروک و لکه‌های پوستی نبود رطوبت کافی می باشد و ماسک های دور چشم به اندازه کافی دارای مواد مغذی می باشند، که این مواد به لایه های عمیق پوست نفوذ کرده و موجب رطوبت رسانی به آن می‌شوند، در نتیجه بعد استفاده از این ماسک ها پوست درخشان و براق می شود و همچنین خاصیت ارتجاعی پوست و لطافت آن افزایش پیدا می‌کند، بنابراین یکی از بهترین محصول ها برای تغذیه پوست اطراف چشم استفاده از این ماسک می باشد.

۳- استفاده از ماسک ها باعث رفع لکه های پوستی می شود با اینکه با مصرف یک شبه این ماسک ها  نتایج چشمگیر دست نمی آید، اما در صورتی که به مدت چند ماه از این ماسک ها استفاده شود، نتایج آن به صورت تدریجی بر روی پوست ظاهر خواهد شد.

استفاده از ماسک دور چشم تا چه اندازه تاثیر گذار است؟

۴- استفاده از ماسک دور چشم باعث حفاظت از پوست در برابر اشعه مضر آفتاب می شود و منجر به جوانسازی پوست و افزایش شادابی آن خواهد شد.

۵- با توجه به اینکه اشعه ماورا بنفش خورشید باعث برنزه شدن پوست می‌شود، اما استفاده از ماسک های دور چشم نه تنها تأثیر زیادی در جوانسازی پوست این ناحیه دارد بلکه باعث افزایش درخشندگی پوست و روشن سازی آن می‌شود، زیرا استفاده از این ماسک ها تاثیر بسزایی در کاهش آسیب‌های پوستی دارد.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

چند ماسک خانگی دور چشم

۱- ماسک قهوه

قهوه خاصیت آنتی اکسیدانی دارد، بنابراین باعث حفاظت از پوست در برابر رادیکال های آزاد می شود و برای تهیه ماسک قهوه کافیست قهوه آسیاب شده را با پودر کاکائو ترکیب کنید و کمی عسل به آن اضافه کنید، سپس این ماسک را به مدت ۱۵ دقیقه بر روی پوست اطراف چشم بمالید و بعد آن را به آرامی با آب ولرم شستشو دهید، در صورتی که این کار هر روز تکرار شود، پس از مدتی نتایج شگفت انگیز آن را بر روی پوست مشاهده خواهید کرد.

۲- ماسک روغن زیتون

روغن زیتون حاوی ویتامین E و همچنین آنتی اکسیدان می باشد که تاثیر بسزایی در رفع چین و چروک دور چشم دارد، برای استفاده از ماسک روغن زیتون کافیست روغن زیتون را به آرامی بر پوست اطراف چشم بمالید و اجازه دهید به مدت ۱۰ دقیقه بر روی پوست بماند، سپس پوست را با آب ولرم شستشو دهید.

چند ماسک خانگی دور چشم

۳- ماست

وجود آلفا هیدروکسی اسید در ماست باعث تقویت پوست و لایه برداری آن می‌شود، بنابراین باعث رفع چین و چروک و افزایش صافی پوست می شود، همچنین استفاده از ماست باعث آبرسانی پوست اطراف چشم می شود، برای تهیه ماسک کافیست کمی ماست را با عسل ترکیب کرده و چند قطره گلاب به آن اضافه کنید و این مواد را کاملاً مخلوط کرده تا به صورت خمیری شکل درآید و ماسک حاصله را به مدت ۲۰ دقیقه بر روی صورت و زیر چشم بمالید و سپس آن را با آب خنک شستشو دهید، برای دریافت نتایج مثبت هر روز این کار را تکرار کنید.

۴- ماسک آلوئه ورا

آلوئه ورا دارای ویتامین E وC وبتاکاروتن می‌باشد، بنابراین تاثیر بسزایی در جوانسازی پوست و رسیدن مواد مغذی به آن دارد. برای تهیه ماسک آلوئه ورا کافیست ژل آلوئه ورا را با ماست و آب خیار ترکیب کنید و آن را به مدت ۱۰ دقیقه بر روی پوست اطراف چشم به ماساژ دهید و اجازه دهید ۲۰ دقیقه بر روی پوست بماند،سپس با آب ولرم آن را شستشو دهید.

5 1 رای
امتیازدهی به متن
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات نوشته شده
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x