کلینیک تخصصی زیبایی بیمارستان عرفان نیایش

لوگو کلنیک زیبایی عرفان نیایش
  • خانه
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
خدمات اصلی
خدمات دیگر
ارتباط با ما

لیست پزشکان کشور

لیست داروخانه های استان تهران

لیست داروخانه های استان البرز

ارتباط با ما
مدرن ترین کلینیک پوست و مو در کشور

میکرودرم پاکسازی پوست

پوست در برابر عوامل مختلفی مانند آلودگی های محیطی آسیب پذیر بوده و با افزایش سن نیاز به مراقبت‌های بیشتری برای کند کردن سیر پیری نیاز دارد، اما سلول‌های مرده پوست باعث می‌شود از جذابیت و درخشانی پوست کاسته شده و باعث ایجاد چین و چروک های بر روی آن شود، به همین دلیل افراد زیادی به منظور کاهش سیر پیری نیاز به راهکارهای درمانی دارند که با استفاده از آن به جذابیت چهره افزوده و باعث کند شدن سیر پیری شوند.

میکرودرم پاکسازی پوست
یکی از راهکارهای درمانی که به صورت غیر جراحی انجام می گیرد، پاکسازی پوست با دستگاه میکرودرم می باشد، که موجب لایه برداری مکانیکی پوست، افزایش جوانی، زیبایی و شادابی پوست می شود. این شیوه درمانی باید توسط افراد متخصص انجام گیرد، تا تاثیر زیادی در رفع آسیب‌های ناشی از جای جوش، آکنه و اشعه خورشید داشته باشد.

پاکسازی صورت با دستگاه میکرودرم چیست؟

دستگاه میکرودرم ابریژن برای جوانسازی پوست استفاده می شود، که با ساییدن لایه‌های سطحی پوست، باعث بهبود رنگ و بافت پوست می شود، برای دریافت نتایج مثبت، این شیوه درمانی باید توسط افراد متخصص انجام شود تا دقت و مهارت لازم را برای لایه برداری پوست داشته و باعث بهبود ظاهر پوست، جای جوش، آکنه و سایر آسیب‌های پوستی شود، در این شیوه درمانی از دستگاه به نام اپلیکاتور استفاده می‌شود که این دستگاه باعث خراش دادن لایه سطحی پوست می شود و ممکن است در این روش از اسپری حاوی اکسید آلومینیوم یا بی کربنات سدیم استفاده شود، این روش به صورت غیر تهاجمی می باشد و به همین دلیل افراد زیادی برای پاکسازی پوست از این روش استفاده می کنند.
برای انجام میکرودرم آبریژن فرد به صورت دراز کشیده و خوابیده قرار گرفته و پزشک متخصص با استفاده از این دستگاه فرایند پاکسازی پوست را انجام می دهد.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

سه نوع اصلی دستگاه میکرودرم آبریژن

دستگاه های مختلف برای انجام میکرودرم آبریژن مورد استفاده قرار می گیرد که این دستگاه ها دارای مدل های زیادی می باشد و هر کدام به شیوه های مخصوصی باعث انجام میکرودرم پوست می شود، از این دستگاه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- دستگاه میکرودرم آبریژن با نوک الماس

این دستگاه بیشتر برای نواحی حساس صورت مانند اطراف چشم مورد استفاده قرار می گیرد، زیرا این دستگاه همزمان با از بین بردن لایه های سطحی پوست، سلول‌های مرده را از سطح پوست می کشد و نیاز به اعمال فشار در این ناحیه می باشد، بنابراین تکنسین انجام میکرودرم باید از مهارت کافی در این زمینه برخوردار باشد، تا آسیبی به پوست وارد نشود.

۲- میکرودرم آبریژن کریستال

برای انجام این نوع میکرودرم، از کریستال‌های استفاده می‌شود که این کریستال ها به صورت ریز بوده و با اسپری شدن بر روی پوست، باعث از بین بردن لایه های بیرونی و سلول های مرده پوست می شود، همچنین این دستگاه ها، توانایی برداشتن پوست و کریستال های استفاده شده را دارد.

سه نوع اصلی دستگاه میکرودرم آبریژن

۳- هیدرودرم ابریژن

جدیدترین دستگاه های میکرو ابریژن، هیدرودرم آبریژن می باشد، که در آن از آب و اکسیژن به منظور برداشت لایه های سطحی پوست استفاده می‌شود و نیازی به کریستال نیست.
شاید برای شما سایش سطحی پوست موضوع نگران کننده باشد و احساس کنید که انجام این کار باعث درد فراوانی خواهد شد، ممکن است در جلسه اول کمی احساس درد داشته باشید و انجام میکرودرم ابریژن باعث گرمی سطح پوست شود، اما چنان چه هنگام انجام میکرودرم آبریژن، ناراحت هستید آن را با تکنسین در میان گذاشته تا بهترین شرایط ممکن را برای شما ایجاد کرده تا احساس راحت تری داشته باشید و چنانچه پوست شما از حساسیت بالایی برخوردار می باشد، حتماً پزشک را در جریان قرار دهید.

مزایای پاکسازی صورت با دستگاه میکرودرم

چنان چه با چگونگی انجام میکرودرم آبریژن آشنایی پیدا کردید، بهتر است از مزایای آن نیز آگاه شوید. از مزایای میکرودرم آبریژن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- با استفاده از میکرودرم آبریژن، پوست شما از صافی و لطافت بیشتری برخوردار شده و از میزان تنوع رنگدانه کاسته می شود.

۲- سایشی که در سطح پوست ایجاد می شود، موجب تحریک کلاژن سازی در آن شده و در نتیجه باعث افزایش خاصیت ارتجاعی و کاهش چین و چروک می شود.

۳- از بین بردن لایه های سطحی پوست، باعث می شود آسیب های پوستی مانند آکنه و جای زخم های خفیف کمتر بر روی پوست قابل مشاهده باشد.

۴- با برداشت سلولهای مرده پوست، پوست شما از شادابی بیشتری برخوردار شده و نسبت به قبل تمیز تر می باشد.

۵- این شیوه درمانی باعث می شود، میزان خون رسانی در زیر پوست افزایش پیدا کرده و در نتیجه مواد مغذی و اکسیژن بیشتری برای جوانسازی پوست فراهم می شود.

مزایای پاکسازی صورت با دستگاه میکرودرم

۶- زمانی که با دستگاه میکرودرم آبریژن اقدام به پاکسازی صورت می‌شود، باعث می‌شود پوست قدرت جذب بیشتری برای محصولات مراقبتی داشته باشد و افرادی که در حال درمان بیماری های پوستی هستند، می توانند بعد از انجام میکرودرم آبریژن نتایج بهتری از این محصولات مراقبتی پوست دریافت نمایند.

۷- در صورتی که این شیوه درمانی توسط اپراتورهای ماهر انجام گیرد، روش ایمن و بی‌خطری می باشد، زیرا لایه برداری آن به صورت سطحی می باشد و نتایج بسیار رضایت بخشی به همراه دارد.

۸- دوره نقاهت بسیار کوتاهی داشته و معمولا بعد از چند ساعت بهبودی حاصل می شود.

۹- چنان چه جای زخم هایی بر روی صورت وجود دارد و این زخم ها به صورت سطحی می باشند، می توان با استفاده از این شیوه درمانی درصد بالایی بهبودی حاصل کرد، اما با عمیق‌تر شدن جای زخم ها احتمال دریافت نتایج مثبت، بسیار کمتر می باشد، اما استفاده از این شیوه درمانی با پاکسازی که بر روی صورت انجام می دهد، موجب صافی کلی پوست می شود.

 

عوارض جانبی میکرودرم آبریژن

با توجه به اینکه دستگاه های مورد استفاده در میکرو درم به گونه ای طراحی شده اند که این شیوه درمانی کاملا ایمن می باشد، میزان مهارت پزشک در این زمینه در اولویت قرار دارد و در صورتی که اپراتور از مهارت کافی در این زمینه برخوردار نباشد عوارض بیشتری بر روی پوست ایجاد می‌شود، همچنین میکرودرم آبریژن باید در کلینیک های معتبر انجام گیرد تا نکات بهداشت را به خوبی رعایت کرده، زیرا در صورت عدم رعایت نکات بهداشتی، آلودگی‌های زیادی وارد پوست شده و منجر به آسیب های پوستی می شود از عوارضی که ممکن است بعد از میکرودرم آبریژن برای فرد ایجاد شود، می توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- ممکن است بعد از انجام میکرودرم آبریژن کمی قرمزی و حساسیت بر روی پوست ایجاد شود که این عوارض به صورت موقتی بوده و بعد از دوساعت، کاهش پیدا می کند.

عوارض جانبی میکرودرم آبریژن

۲- در صورتی که تکنسین انجام میکرودرم ابریژن از مهارت کافی برخوردار نباشد، ممکن است در فرایند ساکشن، باعث ایجاد کبودی در ناحیه درمان شود.

۳- چنانچه افراد دارای پوست حساس می باشند بنا به توصیه پزشک باید مراقبت های ویژه بعد از انجام میکرودرم صورت گیرد، تا از تحریک پوست جلوگیری شود، به همین منظور افرادی که به بیماری های پوستی مانند تبخال، پسوریازیس، روزاسه مبتلا هستند بهتر است تا درمان کامل از انجام این شیوه درمانی صرف نظر کنند و در صورتی که بر روی پوست آنها آسیب هایی مانند آفتاب سوختگی یا زخم باز وجود دارد، بهتر است تا بهبودی کامل پوست از میکرودرم آبریژن استفاده نکنند.

 

پاکسازی صورت با دستگاه میکرودرم آبریژن در خانه

گاهی افراد برای انجام میکرودرم ترجیح می دهند از دستگاه های خانگی استفاده کنند، اما برای استفاده از این دستگاه باید با ویژگی های پوست خود آگاهی کامل داشته باشید و چگونگی استفاده از دستگاه را بدانید و همچنین از چگونگی مراحل انجام میکرودرم کاملاً آگاهی داشته باشید.
با اینکه برای از بین بردن لایه های سطحی پوست و سلول های مرده می توان از لایه بردار و اسکراب استفاده کرد، اما تاثیر میکرودرم ابریژن بر روی پوست بیشتر می باشد، زیرا میکرودرم آبریژن علاوه بر تاثیری که بر لایه برداری پوست دارد، باعث کاهش چین و چروک، جای جوش، آکنه و خطوط ریز پوست نیز می شود، بنابراین می‌توان به عنوان یک روش بسیار مثبت برای پاکسازی پوست استفاده کرد، برای انجام میکرودرم ابریژن در خانه باید به شیوه زیر عمل شود.

۱- تمیز کردن پوست صورت

در این مرحله پوست خود را با استفاده از یک پاک کننده ملایم به طور کامل تمیز نمایید تا هیچگونه آلودگی و چربی بر سطح آن نباشد و سپس اجازه دهید، پوست کاملاً خشک شود.

پاکسازی صورت با دستگاه میکرودرم آبریژن در خانه

۲- آماده سازی دستگاه میکرودرم آبریژن

قبل استفاده از دستگاه میکرودرم آبریژن باید با توجه به شدت لایه برداری، نوک مناسبی برای دستگاه انتخاب کنید زیرا هر ابزاری به میزان مورد نیاز، لایه برداری از پوست را انجام می دهد و با توجه به میزان لایه برداری، می توان شدت دستگاه را تنظیم کرد، چنانچه پوست حساسی دارید بهتر است ابتدا دستگاه در حالت ملایم شروع به کار کرده و بعد از انجام چند جلسه میکرودرم آبریژن، درجه دستگاه را بر روی درجات بالاتر تنظیم کنید همچنین نوک هایی که برای دستگاه مورد استفاده قرار می دهید باید با پوست شما هم خوانی داشته باشد، همانگونه که در بالا ذکر کردیم دستگاه های میکرودرم دارای ویژگی های مختلفی می باشند.
در صورتی که از نوک درشت برای دستگاه استفاده شود، باعث می شود مناطق بزرگتری از سطح پوست را پوشش دهد و برای پاکسازی نواحی کوچکتر و چروک های ریز مناسب تر می باشد، برای نواحی حساس مانند بالای لب، زیر بینی و اطراف ابرو ها از نوک دقیق استفاده شود.

۳- شروع درمان میکرودرم آبریژن

برای استفاده از دستگاه میکرودرم آبریژن ابتدا آن را به آرامی بر روی پوست خود قرار داده و فشار داده و بچرخانید، در صورتی که دستگاه به خوبی بر روی پوست تنظیم نشود، باعث می شود قدرت مکش دستگاه به خوبی انجام نگیرد و لایه برداری ضعیف باشد، برای هر بخش از صورت به شیوه زیر عمل کنید.

۱- ناحیه لب

برای انجام میکرودرم آبریژن در این ناحیه از صورت از نوک دقیق استفاده شود و میکرودرم از وسط لب ها شروع شده و به سمت بیرون حرکت داده شود و لب های شما نباید توسط نوک دستگاه لمس شود.

۲- ناحیه چانه و گونه

برای این قسمت از صورت نیز میکرودرم از وسط صورت شروع شده و به سمت بیرون آن کشیده می‌شود و باید این کار تا زمانی که تمامی نواحی چانه و گونه لایه برداری شود، تکرار کنید.

۳- اطراف چشم

اطراف چشم ناحیه بسیار ظریفی می باشد، بنابراین برای پاکسازی آن باید بسیار مراقب باشید و از ناحیه شقیقه ها شروع شده و به سمت چشم ها حرکت کند، همچنین برای پاکسازی اطراف ابرو ها باید میکرودرم آبریژن از کنار ابرو شروع شده و به سمت گوش ها حرکت کند.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

۴- اطراف بینی

برای میکرودرم آبریژن پوست ناحیه اطراف بینی ابتدا از روی پل بینی به سمت پایین، دستگاه را حرکت دهید و از روی پل بینی به سمت بیرون، پاکسازی این ناحیه را انجام دهید.
دستگاه میکرودرم آبریژن دارای فیلتر می باشد که باعث جمع آوری ذرات مرده پوست می شود، بنابراین بعد از انجام پاکسازی فیلتر را گردگیری کرده و از یک فیلتر دیگر برای پاکسازی استفاده کنید.

۴- پاک کردن و شستشوی صورت

بعد از انجام میکرودرم آبریژن باید ذرات باقی مانده سلول های مرده بر روی پوست پاک شود، بنابراین می توانید مقداری آب بر روی صورت خود بپاشید، اما از مواد شوینده خشن استفاده نکنید، زیرا بعد از انجام میکرودرم آبریژن پوست از حساسیت بالایی برخوردار می باشد و استفاده از مواد شوینده ی خشن باعث تحریک و التهابات بر روی آن خواهد شد.

۵- استفاده از یک مرطوب کننده مناسب

بعد از انجام میکرودرم آبریژن پوست دچار کمی قرمزی و التهاب می‌شود و این التهابات به صورت موقت بوده و کمی بعد از بین می رود، اما بهتر است بعد از انجام پاکسازی، از یک مرطوب کننده مناسب استفاده کنید تا باعث تسکین التهابات شود، همچنین در صورت خروج از منزل، یک کرم ضد آفتاب مناسب پوست خود استفاده کنید.
پاکسازی صورت با استفاده از دستگاه میکرودرم آبریژن نیاز به مدت زمان ۱۰ تا ۱۵ دقیقه دارد، اما بعد از آن به طرز قابل ملاحظه‌ای پوست نرم خواهد شد، بنابراین بهتر است این روش پاکسازی، هفته ای یکبار در خانه انجام شود.

مراقبت های قبل از پاکسازی صورت

با اینکه میکرودرم آبریژن باعث پاک سازی پوست می شود، اما برای دریافت نتایج بهتر از این شیوه درمانی بهتر است مراقبت هایی قبل از آن انجام گیرد، از این مراقبت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- به دلیل اینکه بعد از انجام میکرودرم آبریژن نیاز به مراقبت‌های می باشد، بنابراین سعی کنید میکرودرم آبریژن در روزهایی انجام گیرد که برنامه ریزی برای کار سختی ندارید.

۲- بهتر است در مواقعی از سال که نور خورشید قدرت کمتری دارد، انجام گیرد.

۳- نباید هیچ گونه زخمی بر روی پوست وجود داشته باشد، چند هفته قبل از انجام میکرودرم آبریژن از لایه برداری پوست، اجتناب کنید.

مراقبت های قبل از پاکسازی صورت

۴- به دلیل اینکه برنزه کردن پوست و حمام آفتاب باعث آسیب‌های برسطح پوست می‌شود، بنابراین تا التیام کامل پوست از انجام میکرودرم آبریژن خودداری کنید.

۵- چنانچه روی پوست شما تبخالی وجود دارد و یا زخم ایجاد شده است، بهتر است تا التیام کامل این زخم ها میکرودرم آبریژن انجام نگیرد.

۶- نباید هیچ گونه آرایشی برسطح پوست باشد و  قبل از انجام میکرودرم آبریژن، پوست صورت را کاملا پاکسازی نمایید.

مراقبت های بعد از پاکسازی صورت با دستگاه میکرودرم

در صورتی که بعد از انجام میکرودرم آبریژن مراقبت هایی انجام گیرد، باعث می شود التهابات به وجود آمده، سریعتر التیام پیدا کرده و عوارض کمتری برای فرد ایجاد شود، از این مراقبت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- بعد از انجام میکرودرم آبریژن، به دلیل اینکه لایه های سطحی پوست برداشته می‌شود، ممکن است پوست دچار التهاب شود و پمادهایی را پزشک تجویز کند که باید به صورت منظم مورد استفاده قرار گیرد، همچنین این پمادها برای کاهش قرمزی پوست نیز تاثیر گذار می باشد و بهتر است برای استراحت در مکان خنکی باشید.

۲- در جلسات آخر میکرودرم آبریژن سوزش پوست بیشتر می باشد، زیر لایه برداری بیشتری انجام می گیرد، برای کاهش سوزش از کمپرس یخ استفاده کنید، تا باعث کاهش سوزش شود.

۳- از روتین های زیبایی متناسب با پوست استفاده کنید.

با توجه به اینکه بعد از انجام میکرودرم آبریژن پوست از حساسیت بالایی برخوردار می باشد، بنابراین روتین های زیبایی که برای پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد، باید به گونه‌ای باشد که از تحریک پوست جلوگیری کند و بعد سه روز از انجام میکرودرم آبریژن از این محصولات مراقبتی استفاده شود و این محصولات نباید حاوی مقدار زیادی عطر یا الکل باشد و همچنین به مدت دو هفته بعد از انجام میکرودرم آبریژن از کرم های موبر استفاده نشود.

مراقبت های بعد از پاکسازی صورت با دستگاه میکرودرم

۴- از قرار گرفتن در برابر نور مستقیم خورشید دوری کنید.

به مدت دو هفته بعد از میکرودرم ابریژن پوست از حساسیت بالایی نسبت به آفتاب برخوردار می باشد و در صورتی که فرد در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار گیرد.
باعث افزایش رنگدانه های پوستی و سوختگی آن می شود، بنابراین بهتر است از انجام سولاریوم و قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری شود و حتما از کرم های ضدآفتاب با spf مناسب با شرایط آب و هوایی استفاده شود، تا پوشش مناسب پوست مهیا شده، همچنین استفاده از کلاه و عینک آفتابی تاثیر بیشتری در محافظت از پوست خواهد داشت، این مراقبت ها باید مداوم باشد تا از ایجاد لکه های ناشی از نور خورشید و سایر آسیب‌های پوستی کاسته شود.

۵- از فشار آوردن و ضربه زدن به نواحی درمان خودداری شود.

با اینکه بعد از انجام میکرودرم آبریژن فرد می تواند به فعالیت های روزمره بازگردد، اما در صورتی که شغل شما از نظر فیزیکی سخت می باشد، بهتر است به مدت یک روز بعد از انجام میکرودرم آبریژن استراحت کرده و از فشار آوردن و ضربه زدن به پوست خودداری شود. همچنین دستکاری پوست باعث ایجاد خونریزی و زخم هایی بر روی آن می شود، در صورتی که پوست شما دچار خارش شده بهتر است با استفاده از یک پنبه، آن را به آرامی ماساژ دهید و همچنین می توانید برای کاهش خارش از ژل آلوئه ورا استفاده کنید، این ژل باعث آبرسانی به پوست و کاهش خارش خواهد شد.

۶- بعد از انجام میکرودرم آبریژن از انجام فعالیت هایی که باعث تعریق می شود، مانند ورزش های سنگین خودداری شود و در محیط های خنک و دور از نور آفتاب قرار بگیرید.

۷- با توجه به حساسیت پوست بعد از انجام میکرودرم آبریژن از کرم ضدآفتاب با توجه به نوع پوست خود استفاده کنید و بهتر است در انتخاب کرم ضد آفتاب از پزشک متخصص مشاوره بگیرید.

۸- به دلیل حساسیت بالا بعد از انجام میکرودرم آبریژن از رفتن به استخر و سونا بلافاصله بعد از آن خودداری شود.

۹- با توجه به اینکه استفاده از کرم پودرهای آرایشی ممکن است باعث افزایش سوزش پوست شود، بعد از انجام میکرودرم آبریژن از وسایل آرایشی به مدت یک روز استفاده نکنید.

۱۰- میکرودرم آبریژن ممکن است باعث خشکی کمی در پوست شود، بنابراین بعد از انجام آن از کرم های مرطوب کننده و آبرسان مناسب پوست استفاده کنید.

۱۱- بعد از انجام میکرودرم آبریژن رژیم غذایی شما باید سرشار از میوه و سبزیجات باشد و همچنین روزانه به میزان کافی آب بنوشید تا باعث هیدراته شدن پوست شود.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

آیا بعد از میکرودرم باید مراقبت پوستی انجام داد؟

توصیه پزشکان برای این است که بعد از انجام میکرودرم آبریژن مراقبت ها به خوبی انجام گیرد تا باعث کاهش التهابات پوست، در کمترین زمان ممکن شود، هم چنین نتایجی که از میکرودرم آبریژن دریافت می شود رضایت بخش تر باشد.
تعداد جلسات درمانی با توجه به نوع آسیب های پوستی و هدف از انجام میکرودرم آبریژن، متفاوت می باشد اما به طور معمول بین ۵ تا ۸ جلسه درمان نیاز می باشد که فاصله بین هر جلسه درمانی حدود یک هفته تا ۱۰ روز می باشد و در صورتی که افراد برای رفع جای زخم و آکنه به انجام میکرودرم آبریژن اقدام کنند، ممکن است تعداد جلسات درمانی بیشتری نیاز داشته باشند و برای دریافت نتایج بهتر، این درمان مراقبتی هر دو تا سه ماه یک بار باید تکرار شود.

آیا بعد از میکرودرم باید مراقبت پوستی انجام داد؟
با اینکه این شیوه درمانی روشی ایمن و رایج می باشد اما دوره نقاهتی ندارد و فرد می تواند بعد از انجام آن به فعالیت های روزمره بپردازد، اما انجام مراقبت ها بعد از انجام میکرودرم باعث می شود التهابات پوست کمتر شده و از میزان عوارض به صورت قابل ملاحظه کاسته مشود، تنها بهتر است بلافاصله بعد از انجام میکرودرم آبریژن به منظور تنفس و بازسازی پوست از لوازم آرایشی بر روی پوست استفاده نشود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به متن
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات نوشته شده
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x