کلینیک تخصصی زیبایی بیمارستان عرفان نیایش

لوگو کلنیک زیبایی عرفان نیایش
  • خانه
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
خدمات اصلی
خدمات دیگر
ارتباط با ما

لیست پزشکان کشور

لیست داروخانه های استان تهران

لیست داروخانه های استان البرز

ارتباط با ما
مدرن ترین کلینیک پوست و مو در کشور

هایفوتراپی پیشانی

به وجود آمدن چین و چروک بر سطح پیشانی باعث کاهش جذابیت و زیبایی چهره شده و این چین و چروک با افزایش سن زیادتر شده و به همین دلیل افراد به منظور حفظ جذابیت و شادابی چهره، به دنبال روش هایی برای از بین بردن این چین و چروک ها می باشند.
یکی از روش های بسیار تاثیر گذار در از بین بردن چین و چروک پیشانی، روش هایفوتراپی می باشد که این روش با استفاده از امواج التراسوند، باعث از بین رفتن چین و چروک می شود، زیرا بر نواحی آسیب دیده پوست تاثیر گذاشته و موجب تحریک کلاژن سازی و جوانسازی این نواحی خواهد شد
.

هایفوتراپی پیشانیاین روش زیبایی علاوه بر اینکه باعث از بین رفتن چین و چروک پیشانی می شود، تاثیر بسزایی در زیباتر شدن پوست و کشیده تر شدن ابروها دارد. هایفوتراپی به صورت غیر تهاجمی انجام می‌شود، بنابراین عوارضی که برای فرد ایجاد می شود، حداقل بوده و نتایجی که به دست می آید بسیار رضایت بخش می باشد و در مدت زمان طولانی بر روی پوست ماندگار می باشد.

هایفوتراپی چیست؟

هایفوتراپی یک روش زیبایی می باشد که در آن از امواج اولتراسوند با شدت بالا استفاده می‌شود و در نتیجه موجب لیفت و جوانسازی پوست شده و تاثیر بسزایی در جوانسازی نواحی گردن و صورت دارد، این امواج شبیه امواج به کار برده در سونوگرافی می باشد و به همین دلیل روش ایمنی بوده و به صورت غیر تهاجمی انجام می گیرد و این امواج با افزایش کلاژن سازی در نواحی مورد نظر موجب ترمیم سلول های آسیب دیده پوست و جایگزین شدن سلول های جدید با سلول های آسیب دیده می شود، این روش درمانی به صورت سرپایی انجام می گیرد و نیازی به بستری شدن فرد نیست، به همین دلیل دوره نقاهت کوتاهی داشته که بدون درد و بسیار سریع روند درمان انجام می شود. امواجی که در هایفوتراپی مورد استفاده قرار می گیرد.

هایفوتراپی چیست؟
لایه های عمیق پوست را تحت نفوذ خود قرار داده و با ایجاد گرما در این نواحی موجب تحریک کلاژن سازی می شود، کلاژن تاثیر بسیاری در افزایش استحکام و سفتی پوست دارد، در نتیجه باعث از بین رفتن چین و چروک و زیباتر شدن پوست می شود
.
افرادی که در مورد جراحی های لیفت نگرانی دارند، می توانند با استفاده از این شیوه درمانی نتایج رضایت‌بخشی دریافت کرده و تاثیر بسزایی در رفع افتادگی و آسیب‌دیدگی‌های پوستی داشته باشند، این روش درمانی مورد تایید سازمان غذا و داروی ایالات متحده آمریکا می باشد و برای از بین بردن چین و چروک در نواحی گردن، سینه و صورت از این شیوه درمانی استفاده می شود.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

هایفوتراپی پیشانی چیست؟

یکی از شیوه های درمانی که موجب لیفت پوست پیشانی می شود هایفوتراپی می باشد که علاوه بر لیفت پوست پیشانی، موجب بالا بردن پلک ها و ابروها نیز می شود، به همین دلیل بعضی از افراد به همراه هایفوتراپی پیشانی، هایفوتراپی ابرو و پلک ها را نیز انجام می دهند، تا تاثیر این شیوه درمانی بر روی پوست بیشتر باشد و این روش درمانی می‌تواند جایگزین مناسبی برای بوتاکس باشد و عوارضی که برای فرد بعد از انجام هایفوتراپی به وجود می آید به اندازه بوتاکس نیست و نیازی به تزریق و جراحی بر روی پوست نمی باشد، اما گاهی به منظور تاثیرگذاری بیشتر هایفوتراپی، بعد از انجام هایفوتراپی تزریق بوتاکس و چربی نیز در پیشانی انجام می گیرد، اما به یاد داشته باشید که بعد از بوتاکس و تزریق چربی نمی توان هایفوتراپی پیشانی انجام داد، زیرا امواج هایفوتراپی بر نتایج بوتاکس و تزریق چربی تاثیر منفی دارد و باعث ذوب این مواد خواهد شد.

هایفوتراپی پیشانی چیست؟زمانی که هایفوتراپی پیشانی انجام می شود، این امواج باعث افزایش استحکام و انقباض پوست پیشانی شده، به همین دلیل لیفت پیشانی صورت گرفته و موجب از بین رفتن چین و چروک می شود و قابل استفاده برای افراد جوان و مسن می باشد.

دلایل ایجاد چین و چروک در ناحیه پیشانی

عوامل مختلفی باعث ایجاد چین و چروک درناحیه پیشانی می شود، که از این عوامل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱افزایش سن

با افزایش سن، میزان تولید کلاژن در بدن کاهش پیدا کرده و کاهش این پروتئین ساختاری باعث کاهش خاصیت ارتجاعی پوست، در نتیجه ایجاد چین و چروک و خطوط ریزی در ناحیه پیشانی می شود، که با افزایش سن این چین و چروک ها افزایش پیدا می کند.

۲قرار گرفتن در معرض نور خورشید

یکی از عوامل بسیار تاثیرگذار در ایجاد چین و چروک های پوستی، اشعه مضر ماورا بنفش می باشد، بنابراین از قرار گرفتن به مدت طولانی در معرض نور خورشید خودداری شود و در صورت لزوم حتما از کرم های محافظت کننده پوست استفاده شود.

۳استعمال دخانیات

دخانیات حاوی نیکوتین می باشد، که این ماده موجب کوچک شدن رگ های خونی و کاهش خون رسانی به پوست شده و در نتیجه باعث می‌شود مواد مغذی کافی به پوست نرسد و باعث پیری زودرس و ایجاد چین و چروک های در ناحیه پیشانی شود، همچنین استعمال دخانیات باعث کاهش کلاژن و الاستین پوست شده و در نتیجه موجب کاهش انعطاف پذیری و ایجاد چین و چروک می شود.

۴حرکات تکراری صورت

حرکت های تکراری صورت و انقباضات مکرر عضلات زیرین باعث چین خوردگی هایی در ناحیه پیشانی می‌شود، در صورتی که انقباضات به صورت مکرر تکرار شود، باعث دائمی شدن چین و چروک های پیشانی می شود.

دلایل ایجاد چین و چروک در ناحیه پیشانی

۵مصرف ناکافی آب

در صورتی که روزانه به میزان کافی آب ننوشید،  باعث کاهش آب رسانی بدن، خشکی و تیرگی پوست می شود و هر چه خشکی پوست بیشتر باشد، چین و چروک بیشتری بر روی آن ایجاد می شود.

۶رژیم غذایی نامناسب

در صورتی که رژیم غذایی فرد سالم و متعادل نباشد، باعث می‌شود مواد مغذی لازم به پوست نرسد و ویتامین ها و مواد معدنی که تاثیر بسزایی در افزایش شادابی و جوانسازی پوست دارد، به میزان کافی تامین نشده و چین و چروک های بر سطح پیشانی ایجاد شود، بنابراین چنانچه خواهان کاهش و جلوگیری از ایجاد چین و چروک هستید، حتما برای رژیم غذایی خود از انواع ویتامین ها استفاده کنید.

۷استرس

با افزایش استرس، هورمون کورتیزول بیشتری در بدن تولید شده که این هورمون موجب تخریب کلاژن پوست شده، بنابراین افرادی که در زندگی روزمره با استرس های بیشتری مواجه هستند، بیشتر در معرض ایجاد چین و چروک در ناحیه پیشانی می باشند.

۸نحوه خوابیدن

افرادی که برحسب عادت، بیشتر به پهلو یا شکم می خوابند بیشتر در معرض ایجاد چین و چروک، در ناحیه پیشانی می باشند، زیرا خوابیدن به یک طرف باعث کاهش خونرسانی و در نتیجه افزایش چین و چروک می شود، شاید این مسئله در افراد جوان به دلیل اینکه میزان کلاژن سازی پوست آنها بیشتر است به چشم نیاید، اما با افزایش سن میزان کلاژن و الاستین پوست کمتر شده و این موضوع باعث می شود، نحوه خوابیدن بیشتر بر روی ایجاد چروک ها تاثیر گذار باشد.

نحوه انجام هایفوتراپی پیشانی چگونه است؟

برای انجام هایفوتراپی پیشانی ابتدا ناحیه درمانی توسط پزشک مورد نظر از هر گونه آلودگی پاکسازی می شود، تا امواج فراصوت به خوبی از پوست عبور کرده، به همین منظور از ژل های مخصوص بر روی پوست استفاده می شود، سپس امواج فراصوت توسط دستگاه های مخصوص به ناحیه مورد نظر تابانده می شود، که فرکانس این امواج با توجه به میزان چین و چروک ها تنظیم شده و مدت هر جلسه ی درمان حدود ۶۰ تا ۹۰ دقیقه می باشد، ممکن است این درمان نیاز به زمان کمتری نیز داشته باشد. بعد از انجام هایفوتراپی ممکن است پوست کمی دچار خارش و یا گرما شود که این حالت طبیعی بوده و بعد از مدتی از بین خواهد رفت.

نحوه انجام هایفوتراپی پیشانی چگونه است؟
در صورتی که فرد در مورد درد ناشی از انجام هایفوتراپی نگرانی داشته باشد، پزشک از داروهای بی حسی استفاده می کند، هرچند دردی که در اثر هایفوتراپی برای بیمار ایجاد می شود، قابل تحمل است
. با توجه به اینکه در این شیوه درمان عوارض بسیار کم می‌باشد بنابراین نیازی به استراحت و ریکاوری نیست و فرد می‌تواند بعد از انجام آن به فعالیتهای عادی بپردازد.
اما نتایج این شیوه درمانی بعد از چند هفته بر روی پوست قابل مشاهده خواهد بود و تعداد جلسات درمانی با توجه به میزان و چین و چروک پوست پیشانی، متفاوت می باشد و گاهی بعضی از افراد بعد از انجام یک جلسه درمان، نتایج قابل قبولی دریافت می‌کنند و افراد دیگر نیاز به انجام جلسات درمانی بیشتری دارند
.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مراقبت های بعد از انجام هایفوتراپی پیشانی

بهتر است بعد از انجام هایفوتراپی پیشانی مراقبت هایی انجام گیرد تا از میزان عوارض جانبی کاسته شده و همچنین نتایج بهتری در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت شود، از این مراقبت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱اجتناب از قرار گرفتن در معرض نور خورشید

با توجه به اینکه بعد از انجام هایفوتراپی پوست حساس می‌باشد و قرار گرفتن در معرض نور خورشید باعث هیپرپیگمانتاسیون و آفتاب سوختگی خواهد شد، بنابراین به مدت چند هفته بعد از انجام هایفوتراپی از قرار گرفتن در معرض نور خورشید اجتناب کنید و در صورت لزوم از کرم ضدآفتاب با spf مناسب استفاده کنید.

۲اجتناب از مصرف مشروبات الکلی

مشروبات الکلی موجب رقیق شدن خون و در صورت آسیب به بافت ها، افزایش احتمال خونریزی در ناحیه درمان می شود، بنابراین بهتر است بعد از انجام هایفوتراپی از مصرف مشروبات الکلی خودداری شود.

۳از خاراندن و دستکاری پوست اجتناب کنید.

در صورتی که بعد از انجام هایفوتراپی بر روی پوست شما زخم ایجاد شده است، از دستکاری کردن و خاراندن این این زخم ها خودداری کنید، زیرا هرگونه دستکاری به دلیل حساسیت بالای پوست بعد از انجام هایفوتراپی، موجب آسیب به آن شده، پس اجازه دهید پوست به صورت طبیعی ترمیم شود، همچنین دستکاری زخم، باعث بزرگتر شدن آن و ایجاد عفونت در پوست خواهد شد.

 مراقبت های بعد از انجام هایفوتراپی پیشانی

۴به میزان کافی آب بنوشید

مصرف آب باعث تحریک کلاژن سازی بیشتر و بهبودی سریع تر پوست می شود، بنابراین بعد از انجام هایفوتراپی روزانه به میزان کافی آب بنوشید، تا باعث هیدراته شدن بدن شود.

۵اجتناب از استحمام با آب داغ

استحمام با آب داغ باعث تحریک پوست و از بین بردن چربی های طبیعی پوست می شود، بنابراین تا بهبودی کامل از دوش گرفتن با آب گرم خودداری شود.

مزایای هایفوتراپی پیشانی

یکی از بهترین روش ها برای لیفت و جوانسازی پوست پیشانی، روش هایفوتراپی می باشد که این شیوه درمانی دارای مزایای زیادی می باشد که از این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱به طور معمول با انجام یک تا سه جلسه درمان نتایج قابل قبولی بر روی پوست قابل مشاهده می باشد.

۲ماندگاری نتایج هایفوتراپی حدود ۱ تا ۲ سال می باشد.

۳جلسات درمانی نیاز به زمان زیادی نیست و حدود ۳۰ تا ۹۰ دقیقه برای هر جلسه درمان به طور معمول نیاز می باشد.

۴این روش درمانی به صورت آسان انجام می شود و دوره نقاهت نداشته و فرد میتواند بعد از انجام آن به فعالیت های روزمره بپردازد.

مزایای هایفوتراپی پیشانی

۵نیازی به ایجاد برش و زخم بر روی پوست نیست، بنابراین هیچ گونه درد و پانسمان نیاز ندارد.

۶در صورتی که فرد جراحی زیبایی انجام داده باشد، می تواند با استفاده از این شیوه درمانی موجب افزایش ماندگاری نتایج جراحی شود.

۷به همراه انجام هایفوتراپی می توان از روش های درمانی دیگر مانند تزریق بوتاکس، تزریق چربی و یا میکرونیدلینگ استفاده کرد.

۸هزینه انجام هایفوتراپی نسبت به عملهای جراحی کمتر می باشد.

عوارض هایفوتراپی پیشانی

با اینکه روش هایفوتراپی پیشانی روش ایمن و کم خطری می باشد اما مانند سایر روش های درمانی ممکن است در بعضی افراد، باعث ایجاد عوارض شود که این عوارض عبارتند از:

۱ایجاد درد

با اینکه هایفوتراپی باعث درد زیادی نمی شود و درد آن قابل تحمل می باشد، اما گاهی بعضی افراد بعد از انجام هایفوتراپی پوست آنها دچار حالت سوزن‌سوزن شده و یا گرمی خفیفی را بر روی پوست احساس می‌کنند، که این عوارض تنها در حین درمان ایجاد شده و پس از آن از بین خواهد رفت، به همین منظور پزشک از کرم های بی حس کننده و یا داروهای مسکن برای انجام بهتر هایفوتراپی استفاده می کند.

۲ایجاد لکه بر روی پوست

ممکن است بعد از انجام هایفوتراپی لکه هایی بر روی پوست ایجاد شود، که این لکه ها به صورت دائمی نمی باشد و بعد از چند ساعت از بین خواهد رفت و به همین دلیل پزشک ممکن است بعد از انجام هایفوتراپی کرم هایی برای رفع این عوارض استفاده کند.

۳ایجاد تورم

ممکن است بعضی از افراد بعد از انجام هایفوتراپی  پیشانی آنها دچار ورم شود که امکان وجود این عارضه بسیار نادر می باشد، اما در صورت بروز بعد از چند روز رفع خواهد شد.

عوارض هایفوتراپی پیشانی

۴ایجاد بی حسی

با توجه به اینکه امواج به کار برده در روش هایفوتراپی لایه های عمیق پوست را تحت تاثیر قرار می دهد، بنابراین ممکن است باعث آسیب به بافت های این ناحیه شده و باعث بی حسی موقت شود، که این عارضه پس از چند هفته از بین خواهد رفت و نیازی به مصرف دارو نیست، البته لازم به ذکر است مهارت پزشک بسیار در کاهش این عارضه بسیار تاثیر گذار می باشد.

۵تیرگی پوست

در صورتی که پزشک متخصص از مهارت کافی در این زمینه برخوردار نباشد، ممکن است امواج اولتراسوند موجب تغییر رنگ پوست و تیرگی آن شود، که در صورت بروز، اثر آن دائمی بوده و به همین منظور پزشکان قبل از انجام هایفوتراپی تست پوستی انجام می دهند.

۶عدم تاثیر درمان

گاهی بر روی پوست بعد از انجام هایفوتراپی عارضه ای ایجاد نمی شود، اما تغییر مثبتی نیز بر روی پوست مشاهده نخواهد شد، این موضوع نشان‌دهنده این است که دریافت نتایج مثبت از این شیوه درمانی بستگی به میزان کلاژنی که در پوست تولید می شود، دارد.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

قیمت هایفوتراپی پیشانی

عوامل مختلف بر قیمت انجام هایفوتراپی پیشانی تاثیر گذار باشد که از این عوامل می توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱تعداد جلسات درمانی

با توجه به میزان چین و چروک های پیشانی تعداد جلسات درمانی متفاوت می باشد و برای از بین بردن چین و چروک های عمیق نیاز به تعداد جلسات درمانی بیشتری می باشد، به همین دلیل هزینه انجام هایفوتراپی با توجه به میزان چین و چروک متفاوت می باشد، گاهی افراد با انجام یک جلسه درمان نتایج قابل قبولی دریافت می‌کنند و افراد دیگری نیاز به تعداد جلسات درمانی بیشتری دارند.

۲میزان تجربه و مهارت پزشک

 یکی از نکات بسیار مهم در انجام هایفوتراپی، میزان مهارت پزشک متخصص می باشد، در صورتی که پزشک از مهارت کافی در این زمینه برخوردار باشد، ممکن است امواج فراصوت به خوبی تنظیم نشده و باعث آسیبهای زیادی بر روی پوست شود، هرچه پزشک متخصص از مهارت بیشتری در این زمینه برخوردار باشد، هزینه انجام هایفوتراپی نیز افزایش پیدا می کند.

قیمت هایفوتراپی پیشانی

۳نوع دستگاه هایفوتراپی

دستگاه هایی که برای انجام هایفوتراپی استفاده می شود، دارای برندهای متفاوتی هستند که از اجزای این دستگاه‌ها کاتریج می‌باشد و این کارتریج ها قابل تعویض هستند وبعد از مدتی، باید تعویض شوند، بنابراین هزینه ای که برای تعویض این کارتریج ها صرف می‌شود، نیز بر روی هزینه دریافتی هایفوتراپی تاثیر گذار می باشد.

۴مکان کلینیک

کلینیک های زیبایی دارای موقعیت های جغرافیایی متعددی هستند، که بسته به موقعیت جغرافیایی باید هزینه های متفاوتی پرداخت کنند، هرچه کلینیک زیبایی از موقعیت بهتری برخوردار باشد، هزینه دریافتی نیز افزایش پیدا می کند.

ماندگاری هایفوتراپی پیشانی

ماندگاری نتایج هایفوتراپی در افراد مختلف متفاوت می باشد و نمی‌توان مدت زمان ثابتی برای ماندگاری آن در نظر گرفت، عوامل مختلفی بر ماندگاری نتایج تاثیر گذار می باشد که از این عوامل می‌تواند به نوع زندگی افراد، میزان چروک‌ها، میزان افتادگی پوست و شرایط محیطی را نام برد و همچنین نوع دستگاهی که برای انجام هایفوتراپی استفاده می شود، بر میزان ماندگاری نتایج تاثیرگذار می‌باشد، اما این نتایج حدود یک تا دو ماه بعد از انجام هایفوتراپی بر روی پوست قابل مشاهده می باشد و ماندگاری آن تا چند سال ادامه پیدا می‌کند و برای دریافت نتایج دائمی باید مجدداً هایفوتراپی انجام شود.

چه کسانی نمی توانند هایفوتراپی پیشانی انجام دهند؟

۱افرادی که در بدن یا صورت آنها استنت فلزی وجود دارد، نباید از این شیوه درمانی استفاده کنند، زیرا انجام هایفوتراپی باعث درد شدید خواهد شد.

۲این شیوه درمانی برای افرادی که میزان چین و چروک آنها در حد خفیف یا متوسط باشد، نتایج رضایت بخش به همراه دارد، اما برای افرادی که میزان چین و چروک پیشانی آنها عمیق باشد به همراه هایفوتراپی باید از درمان های دیگر نیز استفاده کرد تا نتایج مطلوبی کسب شود.

۳افرادی که به بیماری سرطان مبتلا هستند و تحت شیمی درمانی می باشند، بهتر است از انجام هایفوتراپی صرف نظر کنند.

۴افرادی که داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی مصرف میکنند، باید قبل از انجام هایفوتراپی مصرف این داروها را قطع کنند.

۵افرادی که به بیماری دیابت مبتلا هستند، بهتر است این شیوه درمانی را انجام ندهند، زیرا در صورتی که رگ های آن ها آسیب ببیند باعث کبودی پوست خواهد شد.

چه کسانی نمی توانند هایفوتراپی پیشانی انجام دهند؟

۶افرادی که قبلاً تزریق بوتاکس انجام داده اند نمی توانند از این شیوه ی درمانی استفاده کنند، زیرا تزریق بوتاکس باعث پاره شدن عضلات شده و با انجام هایفوتراپی نتایج دلخواه کسب نخواهد شد.

۷خانم هایی که در زمان بارداری یا شیردهی هستند بهتر است، از انجام این شیوه درمانی صرف نظر کنند با اینکه مدرکی بر تأثیرات منفی هایفوتراپی  بر مادر باردار اثبات نشده است اما بنابر احتیاط بهتر است این افراد از این شیوه استفاده نکنند.

۸افرادی که داروهای رقیق کننده خون مصرف می کنند، بهتر است از انجام این روش درمان صرف نظر کنند، زیرا در صورتی که انجام هایفوتراپی باعث آسیب به بدن شود، باعث تشدید خونریزی خواهد شد.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

چه کسانی می توانند هایفوتراپی پیشانی انجام دهند؟

۱تمام افرادی که از سلامت عمومی برخوردارهستند، می توانند از این شیوه درمانی استفاده کنند.

۲افرادی که میزان چین و چروک که از ناحیه پیشانی آن ها به صورت متوسط و خفیف باشد.

چه کسانی می توانند هایفوتراپی پیشانی انجام دهند؟

۳افرادی که در محدوده سنی ۳۰ تا ۶۰ سال می باشند، نتایج بهتری از این شیوه درمانی دریافت خواهند کرد.

۴افرادی که قبلا تزریق بوتاکس یا تزریق چربی انجام نداده باشند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به متن
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات نوشته شده
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x