کلینیک تخصصی زیبایی بیمارستان عرفان نیایش

لوگو کلنیک زیبایی عرفان نیایش
  • خانه
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
خدمات اصلی
خدمات دیگر
ارتباط با ما

لیست پزشکان کشور

لیست داروخانه های استان تهران

لیست داروخانه های استان البرز

ارتباط با ما
مدرن ترین کلینیک پوست و مو در کشور

سابسیژن خط خنده به چه صورت انجام می شود؟

با افزایش سن میزان انعطاف پذیری پوست کاهش پیدا کرده و انجام حرکات تکراری، باعث ایجاد خطوط می شود که این خطوط باعث کاهش شادابی و طراوت پوست شده و چهره افراد پیر به نظر می رسد.

سابسیژن خط خنده به چه صورت انجام می شود؟
بنابراین به دنبال راهکاری برای از بین بردن خطوط خنده می باشند تا با استفاده از این شیوه، خطوط رفع شده و باعث جوانسازی صورت شود، یکی از این روش های درمانی سابسیژن می‌باشد، که بر از بین بردن خطوط خنده موثر بوده و میزان عوارضی که ممکن است برای فرد ایجاد شود، بسیار کم می باشد.

سابسیژن چیست؟

یکی از روش های درمانی زیبایی که باعث جوانسازی پوست می شود، سابسیژن است که در حوزه زیبایی بسیار کاربردی می باشد و تاثیر بسزایی در از بین بردن خطوط خنده، چین و چروک و جای زخم دارد، در این روش درمانی از ابزارهای مخصوص استفاده می‌شود که این ابزار باعث جداسازی قسمت های آسیب دیده پوست و ترمیم آن می شود، زیرا این جداسازی، موجب کلاژن سازی در ناحیه آسیب دیده شده و افزایش کلاژن سازی موجب ترمیم پوست و جوانسازی آن می شود، در نتیجه خطوط خنده و جای زخم که بر روی پوست ایجاد شده، به مرور زمان ترمیم پیدا می کند.

سابسیژن چیست؟
زمانی که بر روی پوست خطوط و یا آکنه ایجاد شود، این آسیب های پوستی با پوست سالم ارتباط برقرار کرده و این اتصال باید به گونه‌ای از بین برود و در روش سابسیژن ابزاری استفاده می شود که باعث از بین بردن اتصال پوست سالم به پوست با بافت آسیب دیده شده و لخته خون در زیر پوست ایجاد می‌شود که ایجاد این لخته باعث تحریک کلاژن سازی و بازسازی بافت های آسیب دیده پوست می شود، به همین دلیل سابسیژن می تواند تاثیر بسزایی در رفع خط خنده، آکنه و جای زخم داشته باشد.
به دلیل این که انجام آن در کمترین زمان ممکن می باشد، افراد زیادی از این شیوه درمانی استقبال می‌کند و نتایجی که از آن کسب می شود بسیار رضایت‌بخش بوده و عوارض کمی برای افراد ایجاد شده است.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

عوامل به وجود آورنده خط خنده چیست؟

۱- افزایش سن

با افزایش سن میزان کلاژن و الاستین موجود در پوست کاهش پیدا کرده و این موضوع باعث به وجود آمدن چین و چروک هایی در ناحیه اطراف دهان خواهد شد و این مشکل بیشتر برای خانم ها ایجاد می شود، زیرا پوست آنها نسبت به پوست مردان ظریف تر می باشد.

۲- استعمال دخانیات

یکی از مواردی که باعث کاهش کلاژن موجود در پوست می شود، استعمال دخانیات است و این عامل باعث ایجاد خطوطی در اطراف دهان خواهد شد.

۳- نور خورشید

افرادی که به مدت طولانی در معرض نور مستقیم خورشید قرار می‌گیرند و از کرم های ضدآفتاب استفاده نمی کنند، بیشتر در معرض ایجاد خطوط در اطراف دهان هستند، زیرا اشعه خورشید باعث تاثیرات مخرب بر پوست می شود.

عوامل به وجود آورنده خط خنده چیست؟

۴- حرکات تکراری عضلات صورت

چنان چه عاملی باعث تحریک بیش از اندازه عضلات صورت شود، در صورت تکرار این عادت  خطوطی در اطراف دهان ایجاد می شود.

۵- ژنتیک

اگر یکی از خویشاوندان درجه یک شما دچار خطوط خنده باشد، احتمال ایجاد خطوط خنده بر روی پوست شما نیز وجود دارد.

انواع خط خنده

۱- خطوط عمودی اطراف دهان

به دلیل کاهش حجم بافت پوست اطراف دهان، خطوطی عمودی از قسمت بالای لب بالایی به صورت عمودی به طرف دهان کشیده شده‌اند، ایجاد می‌شود که این خطوط معمولاً به صورت کم عمق و باریک می باشد و در هنگام لبخند زدن افراد نمایان تر می شود.

۲- گوشه های دهان

زمانی که گوشه های دهان در اثر کاهش حجم بافت پوست دچار چین و چروک های شود و باعث شود چهره شما غمگین به نظر برسد، این خطوط به خطوط گوشه های دهان معروف می باشد و افزایش سن تاثیر زیادی در افزایش این خطوط خنده دارد و زمانی که خطوط ماریونت عمیق‌تر شوند و یا برسطح پوست به وجود آیند، تاثیر زیادی در افزایش خطوط خنده در این ناحیه دارد.

انواع خط خنده

۳- خطوط ماریونت

خطوط ماریونت چروک هایی هستند که در ناحیه پایین دهان امتداد پیدا کرده و باعث می شود چهره فرد غمگین به نظر برسد، با افزایش سن حجم بیشتری از پوست از بین می‌رود و این خطوط عمیق تر شده و به صورت هلالی شکل نمایان می شوند.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

سابسیژن خط خنده چیست؟

یکی از درمان های پرکاربرد برای از بین بردن خطوط خنده سابسیژن می باشد، زیرا این شیوه درمانی موجب کاهش کلاژن سازی در پوست شده و کلاژن تاثیر بسزایی در افزایش حجم پوست و از بین بردن چین و چروک دارد، با افزایش سن از خاصیت انعطاف پذیری پوست کاسته شده و همچنین میزان کلاژنی که توسط پوست تولید می شود، کاهش پیدا کرده و کلاژن آن از بین می‌رود، بنابراین با تحریک کلاژن سازی می توان به صورت چشمگیری خطوط خنده ایجاد شده را از بین برد.

بروز خطوط خنده باعث کاهش شادابی و جوانی چهره شده و ممکن است وجود این خطوط مشکلاتی را برای افراد ایجاد کند و می توانند با استفاده از روش سابسیژن تاثیر موثری در رفع خط خنده داشته باشید، اما برای انجام سابسیژن مهارت پزشک متخصص بسیار اهمیت دارد، بنابراین برای اولین قدم باید به دنبال یک متخصص با تجربه و حرفه ای باشید.
خطوط خنده به دلایل مختلف ایجاد می شوند که پزشک متخصص با بررسی دلایل ایجاد خنده، مناسب ترین روش درمان را برای رفع خطوط انتخاب می کند، چنانچه خطوط خنده عمیق نباشد.
ترجیحاً پزشکی از روش‌های غیرتهاجمی برای رفع خطوط استفاده می‌کند، اما با عمیق شدن خطوط خنده، از روش های لیفت و جراحی صورت استفاده می شود، چنانچه با بررسی پوست پزشک به این نتیجه برسد، که سابسیژن تاثیر زیاد در رفع خط خنده داشته باشد، اقدام به استفاده از این شیوه درمانی می کند. برای انجام سابسیژن به روش زیر عمل می شود

۱- پاکسازی پوست

در ابتدا باید بافت پوست از هر نوع آلودگی و مواد آرایشی پاکسازی شود، زیرا وجود این مواد باعث می شود، جایگاه انجام عمل به خوبی تشخیص داده نشود و نتایج قابل قبولی دریافت نشود، به همین علت ابتدا ناحیه مورد نظر پاکسازی شده و سپس نشانه گذاری می شود، تا سابسیژن در نواحی معینی انجام گیرد و برای انجام سابسیژن، ابتدا نواحی درمانی را با استفاده از بی حس کننده های موضعی بی حس می کنند.

سابسیژن خط خنده چیست؟

۲- انجام عمل

در مرحله بعد سوزن در نواحی مشخص شده وارد می شود تا باعث جداسازی بافت های آسیب دیده پوست از بافت های سالم شود که اندازه این سوزن ها متناسب با خطوط خنده می باشد، هرچه خطوط خنده عمیق تر باشد نیاز به سوزن های بلندتری می باشد، برای جداسازی لایه های سالم از لایه های آسیب دیده، صورت سوزن به صورت بادبزنی در پوست وارد شده و تا لایه میانی پوست پیش می رود.
حرکت سوزن به گونه ای می باشد که صدای جدا شدن بافت ها به گوش می رسد، بعد از جداسازی همچنان سوزن وارد شده به پوست با زاویه ۹۰ درجه شروع به چرخش کرده، تا پزشک اطمینان حاصل کند، تمامی بافت های آسیب دیده از بافت های سالم جداسازی شده است، به هنگام خروج سوزن از پوست، پزشک آن را محکم فشار می‌دهد تا از لخته شدن خون در آن ناحیه جلوگیری شود.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

انواع روش های سابسیژن

با توجه به رضایتی که افراد از این شیوه درمانی دارند، بنابراین پیشرفت های زیادی در این زمینه اتفاق افتاده است و همین امر باعث شده که روش ها و تکنیک های مختلفی استفاده شود و امروزه پزشکان برای انجام سابسیژن از سوزن های نوکور کانولا استفاده می کنند که هر کدام از این روش ها به شرح زیر عمل می شود:

۱- استفاده از سوزن نوکور

سوزن نوکور یک ابزار تیز و برنده می باشد و تاثیر زیادی در آزاد سازی بافت های آسیب دیده و بافت سالم پوست دارد، و هنگامی که به ناحیه درمانی وارد می شود، باعث رفع اتصال پوست و ناحیه زیر آن می شود، اما به دلیل اینکه این وسیله تیز می باشد، درد زیادی برای بیمار ایجاد شده و به همین منظور قبل از انجام آن بی حسی موضعی تزریق می شود.
از معایب دیگر این شیوه ایجاد سوراخ هایی بر سطح پوست می باشد که این مورد برای افراد خوشایند نبوده، همچنین استفاده از این سوزن ها ممکن است باعث خونریزی، کبودی و تورم در ناحیه درمانی شود، به همین منظور برای رفع عوارض، چند روز بعد از انجام سابسیژن، فرد باید در منزل استراحت کند و در صورتی که در ناحیه درمان خونریزی ایجاد شود، پزشک کرم های آنتی بیوتیک برای پیشگیری از عفونت تجویز می کند.

انواع روش های سابسیژن

۲- استفاده از کانولا

در این روش برخلاف استفاده از سوزن نوکور نیاز به ایجاد سوراخ های زیادی بر سطح پوست نیست و تنها یک سوراخ در سطح پوست ایجاد شده و کانولا به زیر پوست وارد می شود و استفاده از کانولا باعث جداسازی بافت های زیرین پوست می شود و به دلیل اینکه روش ساده و بی خطری می باشد و تورم و کبودی کمتری برای فرد ایجاد می‌شود، بنابراین بسیاری از افراد از این شیوه استفاده می کند.
در واقع تفاوت این دو شیوه درمانی نتایج و عوارضی است که برای شخص ایجاد می شود، به دلیل اینکه کانولا نسبت به سوزن های نوکور کندتر بوده و نیازی به ایجاد سوراخ های زیادی در سطح پوست نیست، خونریزی کمتری برای فرد ایجاد می شود به طور کلی استفاده از کانولا نسبت به سوزن های نوکور باعث نتایج بهتر و کاهش عوارض می شود.

مزایای سابسیژن خط خنده

همان‌گونه که در بالا ذکر کردیم، سابسیژن یک روش ساده می باشد که تاثیر بسیاری در از بین بردن خط خنده دارد و عوارضی که برای فرد پیش می آید، بسیار کم بوده و به همین دلیل افراد زیادی از این شیوه درمانی استفاده می کنند، از مزایای سابسیژن می توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- این روش درمانی قابل انجام برای انواع پوست می باشد و محدودیتی از این نظر وجود ندارد.

۲- دوره نقاهت این شیوه درمان بسیار کوتاه بوده و بعد از ۲ تا ۳ روز استراحت، فرد می تواند به فعالیت‌های روزانه ادامه دهد و نیاز به مراقبت های خاصی ندارد.

مزایای سابسیژن خط خنده

۳- به همراه این شیوه درمانی می توان از سایر روش های جوان سازی پوست به صورت ترکیبی استفاده کرد و تاثیر این شیوه درمانی را افزایش داده و موجب افزایش جذابیت و شادابی چهره فرد شد.

۴- سابسیژن در همه فصول قابل انجام می باشد و هیچگونه محدودیت زمانی ندارد، بنابراین افرادی که پوست آن ها دچار خطوط خنده شده است، می‌توانند، بدون نگرانی در همه فصول سال از این شیوه درمانی استفاده کنند.

معایب سابسیژن خط خنده

با اینکه سابسیژن دارای مزایای زیادی می‌باشد، اما مانند هر روش درمانی دیگر ممکن است برای افرادی عوارضی پیش آید که این عوارض بسیار موقتی بوده و با گذشت مدت زمان کمی کاملا از بین می روند، از این عوارض می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- ممکن است کمی درد، تورم و کبودی در ناحیه درمانی ایجاد شود، که این عارضه به صورت موقت می باشد و با مراقبت و استفاده از کمپرس سرد می توان، میزان این عوارض را کاهش داد.

۲- در صورتی که از ابزار استریل و بهداشتی، برای انجام سابسیژن استفاده نشود و مراقبت‌های لازم انجام نگیرد، ممکن است ناحیه ی درمانی دچار عفونت شود.

۳- در صورتی که پزشک از مهارت کافی در این زمینه برخوردار نباشد، در هنگام انجام سابسیژن رگ های خونی و اعصاب اطراف محل دچار آسیب می شود.

معایب سابسیژن خط خنده

۴- امکان دارد ناحیه درمانی دچار تغییر رنگ شود.

به منظور کاهش عوارض ایجاد شده مراقبت هایی باید صورت گیرد که در ادامه در مورد این مراقبت ها توضیح خواهیم داد.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

هزینه سابسیژن خط خنده

هزینه سابسیژن خط خنده هزینه ثابت نیست و با توجه به عوامل مختلفی متغیر می‌باشد از عوامل تاثیر گذار بر هزینه سابسیژن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- تعداد جلسات درمانی

با توجه به عمق خطوط خنده، تعداد جلسات درمانی متفاوت می باشد و هرچه تعداد جلسات درمانی افزایش پیدا کند، هزینه دریافتی نیز افزایش پیدا می کند.

۲- تعداد خطوط خنده

گاهی پزشکان بر اساس تعداد خطوط خنده، هزینه سابسیژن را محاسبه می کنند و هرچه تعداد خطوط خنده بیشتر باشد، هزینه سابسیژن نیز افزایش پیدا می کند.

۳- نوع شیوه درمانی

همانگونه که ذکرکردیم، سابسیژن به روش های مختلفی انجام می شود و هر کدام از این روش ها دارای هزینه متفاوت می باشد.

۴- میزان مهارت پزشک متخصص

به منظور کاهش عوارض سابسیژن و دریافت نتایج بهتر، مهارت پزشک بسیار تاثیر گذار می باشد و هرچه پزشک از مهارت بیشتری در این زمینه برخوردار باشد، نتایج بهتری دریافت خواهد شد و امکان دارد هزینه دریافتی نیز افزایش پیدا کند.

هزینه سابسیژن خط خنده

۵- مکان انجام سابسیژن

امروزه با توجه به استقبالی که از این شیوه درمانی صورت گرفته است، بسیاری از کلینیک ها در این زمینه خدماتی را ارائه می دهند، اما باید دقت کنید که یک کلینیک معتبر را برای انجام سابسیژن انتخاب کنید، تا به صورت اصولی این شیوه درمانی صورت گیرد و عوارض زیادی برای شخص به وجود نیاید، کلینیک های زیبایی دارای موقعیت های جغرافیایی متفاوتی هستند، بنابر موقعیت باید هزینه های مختلفی را پرداخت کنند و این هزینه ها بر هزینه دریافتی سابسیژن نیز تاثیر گذار می باشد، و چه بسا کلینیک های واقع در یک شهر که هزینه های متفاوتی را برای انجام سابسیژن دریافت میکنند.

سابسیژن برای چه افرادی مناسب است؟

به دلیل اینکه سابسیژن به صورت کم تهاجمی انجام می‌گیرد، بنابراین عوارضی که ممکن است برای افراد ایجاد شود، حداقل بوده و به همین دلیل افراد زیادی می‌توانند، از این شیوه درمانی برای رفع چین و چروک های عمیق، لک های ناشی از آفتاب و آکنه های پوستی و همچنین رفع جای جوش استفاده کنند، اما ممکن است بعضی از افراد به دلیل شرایطی که دارند نتوانند از این روش درمانی استفاده کنند، که این افراد عبارتند از:

۱- افرادی که به بیماری های قلبی مبتلا هستند.

۲- افرادی که در ناحیه درمانی دچار بیماری های عفونی و ویروسی می باشند، بهتر است تا درمان این بیماری ها از انجام عمل سابسیژن خوداری کنند.

۳- خانم هایی که در زمان بارداری یا شیردهی هستند، بهتر است پزشک را در جریان قرار دهند و در صورتی که پزشک صلاح دید از این شیوه درمانی استفاده کنند.

سابسیژن برای چه افرادی مناسب است؟

۴- افرادی که در انعقاد خون دچار اختلالاتی هستند، و داروهای خاصی مصرف می کنند بهتر است پزشک را در جریان قرار دارند و در صورت صلاح دید پزشک از این شیوه درمانی استفاده کنند.

با اینکه تمامی رده های سنی می توانند از این شیوه درمانی استفاده کنند، اما نتایج آن در دوران  سی سالگی بیشتر بر روی پوست قابل مشاهده می باشد، اما در سن بالا نتایج کمتری دریافت خواهد شد.

اقدامات قبل از سابسیژن خط خنده

۱- در روز انجام سابسیژن فرد باید غذا بخورد و ناشتا نباشد.

۲- هیچگونه آلودگی نباید در هنگام سابسیژن بر روی پوست باشد، بنابراین روز قبل از انجام سابسیژن استحمام کنید.

۳- چنانچه سابقه ابتلا به بیماری جوش فعال دارید، حتما پزشک را در جریان قرار داده و قبل از انجام سابسیژن به درمان آن اقدام کنید.

۴- در صورتی که به بیماری های خاصی مانند بیماری های عفونی و هپاتیت مبتلا هستید، حتماً پزشک را در جریان قرار دهید.

اقدامات قبل از سابسیژن خط خنده

۵- در صورتی که داروهای رقیق کننده خون مانند وارفارین، هپارین مصرف می‌کنید، حتماً پزشک را در جریان قرار دهید تا با صلاح دید پزشک دارو را قطع کنید.

۶- افرادی که سابقه تبخال دارند، این موضوع را به پزشک اطلاع دهند، تا با تجویز پزشک از قرص های پیشگیرانه مصرف کنند.

۷- در صورتی که در مورد انجام سابسیژن نگرانی دارید، قبل از انجام آن آرامبخش مصرف کنید.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

اقدامات بعد از سابسیژن خط خنده

۱- پوست ناحیه درمانی باید تمیز و مرطوب نگه داشته شود، زیرا بعد از انجام سابسیژن، پوست در برابر باکتریها آسیب پذیر می باشد و باید مراقبت‌های لازم انجام گیرد، بنابراین پوست را با استفاده از یک پاک کننده ملایم، روزانه شستشو دهید و به منظور پیشگیری از خشکی پوست از مرطوب کننده استفاده کنید.

۲- از مصرف قرص های مسکن، چند روز بعد از درمان خودداری شود، همچنین مصرف نوشیدنی های الکلی نیز ممنوع می باشد، زیرا مصرف این مواد باعث افزایش دوره نقاهت خواهد شد.

۳- از خم شدن و برداشتن وسایل سنگین به مدت دو روز بعد از عمل سابسیژن خودداری شود، زیرا انجام این کارها موجب افزایش فشار خون و تورم بیشتر در ناحیه درمان خواهد شد.

۴- به مدت دو روز بعد از انجام سابسیژن، استراحت کنید و در هنگام استراحت سر را بالاتر از سایر قسمت های بدن قرار دهید.

اقدامات بعد از سابسیژن خط خنده

۵- چنانچه پزشک متخصص داروهایی برای شما تجویز کرده است، این داروها باید به طور منظم استفاده شود، تا موجب تسریع روند بهبود شود.

۶- با توجه به آسیب پذیر بودن پوست بعد از انجام سابسیژن، بنابراین از قرار گرفتن در معرض نور خورشید به مدت طولانی پرهیز شود و در صورت لزوم از کرم ضدآفتاب استفاده شود، البته لازم به ذکر است که به مدت ۲۴ ساعت بعد از انجام سابسیژن نباید از کرم ضدآفتاب استفاده شود.

۷- به مدت یک روز بعد از انجام سابسیژن از لوازم آرایشی استفاده نکنید، زیرا استفاده از این لوازم ارایشی ممکن است باعث ایجاد عفونت شده و روند بهبودی را با اختلال مواجه کند، بهتر است بعد از سه روز از آرایش سبک استفاده شود و تا بهبودی کامل صبر کنید.

۸- چنانچه بعد از انجام سابسیژن بر روی پوست دلمه، ایجاد شده از دستکاری این دلمه ها خودداری کنید،زیرا هرگونه دستکاری، باعث ایجاد عفونت و تشکیل اسکار خواهد شد.

۹- به منظور کاهش درد و تورم از کمپرس سرد استفاده کنید و به آرامی آن را بر روی ناحیه درمانی به مدت ۱۰ دقیقه قرار دهید.

کلام آخر

با اینکه سابسیژن روش کم خطر می باشد اما انتخاب بهترین شیوه درمان خطوط خنده بر عهده پزشک متخصص می باشد، تا با توجه به نوع پوست و عمق خطوط خنده، بهترین روش برای شما انتخاب شود و عوارضی که برای شما به وجود می آید به حداقل برسد، بنابراین اولین مورد برای انجام سابسیژن انتخاب یک پزشک با مهارت می باشد تا نتایجی که حاصل می شود رضایت بخش بوده و عوارض کمی برای فرد ایجاد شود، بهترین کار این است که برای انجام سابسیژن به کلینیک های معتبر که متخصصین حرفه ای برای ارائه خدمات به کار گرفته شده است، مراجعه کنید.

2.5 2 رای ها
امتیازدهی به متن
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات نوشته شده
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x