کلینیک تخصصی زیبایی بیمارستان عرفان نیایش

لوگو کلنیک زیبایی عرفان نیایش
  • خانه
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
خدمات اصلی
خدمات دیگر
ارتباط با ما

لیست پزشکان کشور

لیست داروخانه های استان تهران

لیست داروخانه های استان البرز

ارتباط با ما
مدرن ترین کلینیک پوست و مو در کشور

هایفوتراپی افتادگی پلک

با افزایش سن کاهش میزان کلاژن والاستین پوست به مرور باعث ایجاد آسیب هایی مانند چین و چروک پوست می شود و در اطراف چشم کاهش کلاژن منجر به افتادگی پلک می‌شود که مشکلات زیادی از نظر زیبایی و بینایی برای فرد ایجاد می‌شود.
بنابراین افراد به دنبال راهکارهایی برای از بین بردن افتادگی پلک می باشند، تا بتوانند زیبایی را به چهره باز گردانده و اختلالاتی که برای بینایی پیش می آید، را از بین ببرند.

هایفوتراپی افتادگی پلک
یکی از راهکارهای درمانی برای رفع افتادگی پلک هایفوتراپی می باشد، که این روش نیازی به جراحی ندارد و روشی ایمن می باشد که در آن از امواج فراصوت برای رفع افتادگی استفاده می شود، این امواج شبیه امواجی است که در دستگاه‌های سونوگرافی استفاده می‌شود با این تفاوت که به صورت متمرکز بر روی ناحیه خاصی وارد شده و با تحریک کلاژن سازی موجب استحکام بافت های پوستی و رفع چین و چروک و افتادگی آن می شود.

دلایل افتادگی پلک

دلایل مختلفی باعث افتادگی پلک می شود که از این دلایل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- حوادث

گاهی افراد به دلیل آسیب های ناشی از حوادثی مانند تصادف دچار افتادگی پلگ می شوند، زیرا ممکن است این آسیب ها بر عصب تاثیر گذاشته و باعث فلج شدن اعصاب آن به صورت موقت و یا دائمی شود، که برای رفع افتادگی نیاز به روش های درمانی مختلف می باشد.

۲- جراحی چشم

گاهی افراد بعد از انجام عمل آب مروارید، قرنیه، عضله چشم آنها آسیب دیده و باعث افتادگی پلک می شود، در صورتی که عمل به خوبی انجام نشود  ممکن است این مشکل برای فرد به وجود می آید، در واقع مهارت پزشک برای عمل جراحی چشم در بروز این مشکل تاثیر گذار می باشد.

۳- سکته

زمانی که عملکرد برخی اندام ها دچار اختلال شود، ممکن است بعد از سکته، افتادگی پلک ایجاد شود، اغلب اختلالات عصبی در تومورهای مغزی و سرطان باعث ایجاد افتادگی پلک می شود.

۴- دیستروفی عضلانی

ژن این بیماری ممکن است از بدو تولد در بدن وجود داشته باشد، اما معمولا در سنین ۴۰ تا۶۰ سالگی ظاهر می‌شود، در صورتی که علائم بیماری پیشرونده باشد، باعث ضعف در عضلات اطراف چشم می شود، بنابراین می‌توان یکی از علائم بیماری دیستروفی عضلانی را افتادگی پلک عنوان کرد.

دلایل افتادگی پلک

۵- میاستنی گراویس

میاستنی گراویس یک بیماری می باشد که در اثر ضعف سیستم عصبی ایجاد می‌شود و فرد به بیماری خود ایمنی مبتلا شده و این بیماری بر روی اعصاب و ماهیچه های بیمار تاثیر گذاشته و منجر به افتادگی پلک در سنین جوانی می شود، ممکن است این افتادگی باعث اختلالاتی در بینایی فرد شود و سایر قسمت های بدن را نیز تحت تأثیر قرار دهد، گاهی برای این افراد از داروهای خاصی استفاده می شود، اما در صورت لزوم برای رفع افتادگی پلک باید اقدام شود.

۶- ژنتیک

گاهی افراد به دلایل ژنتیکی مشکل افتادگی پلک برایشان ایجاد می‌شود، که می‌توان با روش‌های مختلف این مشکل را برطرف کرد هرچه در سنین پایین تر افتادگی پلک درمان شود، برای شخص بهتر است و در صورتی که برای افتادگی پلک دیر اقدام شود، ممکن است باعث آسیب هایی از قبیل تنبلی چشم و تاری دید شود.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مزایای لیفت پلک با هایفوتراپی

۱- روش ایمن و بی خطری می باشد.

هایفوتراپی به صورت غیر تهاجمی انجام می گیرد و به دلیل اینکه نیاز به هیچگونه برش و جراحتی بر روی پوست نمی باشد، بسیاری افراد از این روش استفاده می‌کنند و هیچ نگرانی در مورد استفاده از این شیوه درمانی وجود ندارد.

۲- دوره نقاهت ندارد و نیاز به بستری شدن نیست.

با توجه به اینکه در این روش از امواج فراصوت برای درمان استفاده می شود، بنابراین بعد از انجام آن فرد می تواند، به فعالیت های روزمره بپردازد و نیاز به بستری شدن نیست.

مزایای لیفت پلک با هایفوتراپی

۳- ماندگاری نتایج آن طولانی می باشد.

نتایج این شیوه درمانی نسبت به سایر روش‌های غیر تهاجمی ماندگارتر و طولانی تر می باشد.

لیفت پلک با هایفوتراپی برای چه کسانی مناسب است؟

قبل از انجام هایفوتراپی پوست توسط پزشک متخصص بررسی می شود و در صورتی که فرد گزینه مناسبی برای انجام هایفوتراپی باشد این روش درمانی انجام می گیرد و افراد زیر می تواند از هایفوتراپی استفاده کنند.

۱- افرادی که اطراف چشم آن ها دچار چین خوردگی، تیرگی، کبودی و افتادگی می باشد، می‌توانند با استفاده از این شیوه درمانی، این مشکل ها را برطرف کنند.

۲- افرادی که به دلیل افتادگی پلک، بینایی آن ها دچار شده است‌

۳- افرادی که در مورد افتادگی پلک، چین و چروک های احتمالی نگرانی دارند، می توانند از این روش برای پیشگیری از افتادگی استفاده کنند.

لیفت پلک با هایفوتراپی برای چه کسانی مناسب است؟

۴- افرادی که جراحی پلک انجام داده اند برای دریافت نتایج بهتر می‌توانند، بعد از جراحی از هایفوتراپی استفاده کنند. با توجه به اینکه هایفوتراپی روش بی خطری می باشد اما گاهی افراد به دلیل شرایطی که دارند نمی توانند از این روش درمانی استفاده کنند، این افراد عبارتند است.

۱- افرادی که در بدن آنها ایمپلنت فلزی استفاده شده است؛ نمی توانند از هایفوتراپی استفاده کنند.

۲- افراد زیر ۱۸ سال گزینه مناسبی برای این روش درمانی نیستند.

۳- افرادی که داروهای رقیق کننده خون مصرف می کنند و امکان قطعی داروها وجود ندارد، بهتر است از انجام این شیوه درمانی صرف نظر کنند.

۴- افرادی که قبلا از سیلیکون به پلک تزریق کرده اند، نباید هایفوتراپی انجام دهند.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مراحل لیفت پلک با هایفوتراپی

۱- برای انجام هایفوتراپی ابتدایی ناحیه مورد نظر کاملا پاکسازی می شود.

۲- برای انتقال بهتر امواج فراصوت از ژل التراسوند بر روی پوست استفاده می شود.

۳- امواج فراصوت توسط دستگاه خاصی به پوست ناحیه مورد نظر تابانده می شود و به صورت متمرکز به بافت های زیرین پوست انتقال پیدا می کند. این روش درمانی هیچگونه آسیبی به بافت های اطراف وارد نمی کند و نیازی به جراحی و برش بر روی پوست نیست و با ایجاد کمی گرما در ناحیه درمانی موجب تحریک سلول ها و تولید کلاژن می شود افزایش کلاژن در ناحیه درمانی منجر به لیفت و سفت شدن پوست می شود.

مراحل لیفت پلک با هایفوتراپی
مدت جلسه درمانی در افراد مختلف متفاوت می باشد، اما به طور معمول حدود ۶۰ تا ۹۰ دقیقه زمان نیاز می باشد، ممکن است بعد از انجام هایفوتراپی ناحیه درمان دچار تورم شود که این عارضه به صورت موقت می باشد و بعد از مدتی کاملا از بین می رود، گاهی افراد در مورد دردی که ممکن است برای آنها ایجاد شود، نگرانی دارند که پزشک متخصص برای کاهش نگرانی از داروی بی حسی استفاده می کند.
تعداد جلسات درمانی با هایفوتراپی در افراد مختلف با توجه به میزان افتادگی پوست و شرایط جسمانی آنها متفاوت می باشد.

هایفوتراپی کدام قسمت های پوست را تحت تاثیر قرار می دهد؟

پوست از سه لایه تشکیل شده است، امواج اولتراسوندی که استفاده می شود، هر سه لایه را هدف قرار می دهد، بدون اینکه آسیبی به اعصاب و عروق خونی وارد شود.

۱- اپیدرم

درعمل جراحی پزشکان با کشیدن لایه سطحی پوست باعث از بین رفتن چین و چروک می‌شوند، در هایفوتراپی نیز با انرژی امواج فراصوت، موجب گرم شدن ناحیه درمانی و تحریک کلاژن و الاستین سازی در آن ناحیه شده و در نهایت موجب سفت شدن پوست می‌شود، این عمل تاثیر زیادی در لیفت فوری پوست دارد، زیرا میزان کلاژن سازی تا سه ماه بعد از هایفوتراپی ادامه دارد.

۲-‏ لایه درم

لایه درم در زیر اپیدرم وجود دارد، که هایفو تراپی با کلاژن و الاستین سازی در این ناحیه باعث بهبود چین و چروک و جوانسازی پوست می شود.

۳- لایه درم فوقانی

با رسیدن امواج التراسوند به این لایه، کلاژن سازی و الاستین سازی باعث رفع چین و چروک و افتادگی پلک می شود و تاثیر زیادی در بستن منافذ پوست دارد، بنابراین هایفوتراپی علاوه بر تأثیری که در رفع افتادگی پلک دارد، بر زیبایی آن نیز تاثیر گذار می باشد.

تعداد جلسات هایفو تراپی برای لیفت پلک

تعداد جلسات هایفوتراپی با توجه به نوع پوست افراد و میزان افتادگی پلک مشخص می شود، اما بعد از انجام یک جلسه هایفوتراپی نتایج قابل قبولی دریافت خواهید کرد، که این نتایج حدود ۸ تا ۱۲ ماه بر روی پوست ماندگار می باشد و بعد از این مدت، برای دریافت نتایج بهتر نیاز به درمان ترمیمی می باشد، ممکن است پزشک متخصص برای دریافت نتایج بهتر و ماندگاری بالاتر محصولاتی را برای شما تجویز کند، که این محصولات باید به طور منظم و مرتب استفاده شود، تا نتایج بهتری از هایفوتراپی دریافت شود.

تعداد جلسات هایفو تراپی برای لیفت پلک

دوران نقاهت بعد از هایفوتراپی پلک

همانگونه که در بالا ذکر کردیم، هایفوتراپی روش ایمن و بی خطری می باشد، که به صورت غیر تهاجمی انجام می‌شود، بنابراین دوره نقاهتی ندارد و فرد بعد از انجام هایفوتراپی می‌تواند به فعالیت‌های روزمره بپردازد، اما به منظور کاهش عوارض جانبی و نتایج بهتر درمان، باید به نکاتی توجه شود که ازاین نکات می توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- بعد از انجام هایفوتراپی ناحیه درمانی دچار تورم کمی می شود، که این تورم باعث می‌شود پوسته های ریزی بر روی پوست شما ایجاد شود و این پوسته ها به گونه ای هستند که بعد از حدود یک هفته، کاملاً از پوست جدا می‌شود، اما از دستکاری ناحیه درمانی باید خودداری شود.

۲- ناحیه درمانی باید همیشه تمیز و خشک نگه داشته شود و برای شستشوی آن از آب گرم استفاده شود.

۳- به منظور کاهش تورم ناحیه درمان می توان از کمپرس سرد استفاده کرد تا این عارضه سریعتر از بین برود.

۴- بهتر است به مدت یک هفته بعد از انجام هایفوتراپی از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری شود و در صورت لزوم از کرم ضدآفتاب با spf مناسب استفاده شود.

دوران نقاهت بعد از هایفوتراپی پلک

۵- بر روی ناحیه درمان از چسب زخم استفاده نکنید.

۶- گفتیم که بعد از انجام هایفوتراپی پوست به صورت پوسته پوسته می شود، قبل از اینکه پوسته ها از سطح پوست جدا شود، بهتر است از هیچگونه محصول آرایشی استفاده نشود.

۷- از رفتن به سونا و یا استخر به مدت یک هفته خودداری شود، زیرا انجام این فعالیت ها ممکن است باعث عفونی شدن ناحیه درمان شود.

۸- از انجام فعالیت های بدنی سنگین به مدت یک هفته بعد از هایفوتراپی خودداری شود، زیرا انجام این فعالیت ها بر نتیجه هایفوتراپی تاثیر منفی دارد.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

خطرات و عوارض جانبی لیفت با هایفوتراپی

هایفوتراپی به گونه ای می باشد که بعد از انجام آن فرد می‌تواند به فعالیت‌های عادی بازگردد و هیچ گونه آسیب به لایه‌های سطحی پوست وارد نمی شود، اما بعضی مواقع ممکن است.

۱-  ناحیه درمان دچار التهاب و قرمزی شود، که این عارضه ها به صورت موقت می باشد و در عرض حداکثر ۳ روز کاملا برطرف می شود.

۲- ممکن است ناحیه درمان دچار کبودی و بی حسی شود که این عارضه نیز موقت می باشد و بعد از چند روز کاملا برطرف می شود.

۳- در صورتی که پزشک متخصص از مهارت کافی در این زمینه برخوردار نباشد، ممکن است امواج فراصوت با شدت معینی به ناحیه درمانی تابانده نشود و منجر به آسیب عصبی می شود.

خطرات و عوارض جانبی لیفت با هایفوتراپی

۴- در صورتی که مراقبت ها بعد از انجام هایفوتراپی به خوبی انجام نگیرد، ممکن است منجر به عفونت پوستی شود.

۵- چنانچه امواج لیزر با شدت بالا بر ناحیه درمان تابانده شود، ممکن است باعث هایپر پیگمانتاسیون شود.

هزینه های لیفت پلک با هایفوتراپی

با توجه به این که لیفت پلک در گروه درمان های زیبایی قرار می‌گیرد، بنابراین تحت حمایت  شرکت‌های بیمه نیست و این هزینه باید به صورت شخصی پرداخت شود، عوامل مختلفی بر روی هزینه هایفوتراپی تاثیر دارد که ازاین عوامل می توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- موقعیت جغرافیایی کلینیک

یکی از مهمترین عوامل در تعیین هزینه پرداختی هایفوتراپی، موقعیت جغرافیایی کلینیک می باشد. کلینیک های جغرافیایی دارای موقعیت های جغرافیایی متعددی می باشند، که هر کدام از آن ها با توجه به شرایطی که دارند، باید هزینه هایی پرداخت کنند و هر چه هزینه های پرداختی کلینیک بیشتر باشد، این هزینه بر روی هایفوتراپی تاثیر گذار می باشد، چه بسا کلینیک های زیبایی که در یک شهر واقع هستند، اما به دلیل موقعیت مکانی، هزینه‌ هایفوتراپی آنها متفاوت می باشد و این هزینه در مورد شهرهای مختلف نیز متفاوت است.

۲- شدت افتادگی پلک

هرچه افتادگی پلک بیشتر باشد، نیاز به زمان بیشتری برای رفع افتادگی پلک می باشد، بنابراین ممکن است تعداد جلسات درمانی نیز افزایش پیدا کند، بنابراین هر چه شدت افتادگی پلک ها بیشتر باشد، هزینه هایفوتراپی نیز افزایش پیدا میکند.

۳- استفاده از داروهای تکمیلی

گاهی بعد از انجام هایفوتراپی، پزشک متخصص داروهایی برای فرد تجویز می کند، که هر کدام از این داروها دارای قیمت متفاوتی می باشد و هزینه این داروها بر روی هزینه نهایی هایفوتراپی تاثیر گذار است.

هزینه های لیفت پلک با هایفوتراپی

۴- میزان مهارت و سابقه پزشک متخصص

همان‌گونه که در بالا ذکر کردیم، مهارت پزشک متخصص در کاهش عوارض و دریافت نتایج بهتر تاثیرگذار می باشد و در صورتی که پزشک از مهارت کافی در این زمینه برخوردار نباشد، ممکن است آسیب هایی برای فرد ایجاد شود، هرچه پزشک از تجربه و مهارت بیشتری در این زمینه برخوردار باشد، میزان هزینه انجام هایفوتراپی نیز افزایش پیدا می کند.

هایفوتراپی پلک چقدر طول میکشد؟

تعداد جلسات درمانی در افراد مختلف متفاوت می باشد، اما هر جلسه درمانی بین ۳ تا ۸ هفته یکبار انجام می گیرد، که فاصله جلسات با توجه به پوست شما متفاوت می باشد، گاهی پزشک متخصص فاصله بین جلسات را افزایش می دهد تا  فرصت به پوست داده شود تا بهبود پیدا کند و نتایج تا حدود یک سال می باشد، که برای دریافت نتایج دائمی از این شیوه درمانی باید بعد از یک سال این روش درمانی تکرار شود.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

روش های جایگزین برای هایفوتراپی پلک

۱- تزریق بوتاکس

یکی از راه های ارزان برای درمان افتادگی پلک بوتاکس می باشد، در این ماده از سم بوتولونیوم استفاده شده که موجب فلج شدن عضلات و بهبود عملکرد پلک می شود، اما بعد از درمان افتادگی پلک با بوتاکس باید تزریق دوباره انجام شود، تا نتایج رضایت بخشی از این شیوه درمانی دریافت شود و تزریق بوتاکس باید توسط افراد حرفه ای صورت گیرد، زیرا پلک ناحیه حساسی می باشد و در صورت عدم مهارت پزشک متخصص، عوارض جبران ناپذیری برای فرد به وجود می آید.

۲- میکرونیدلینگ

یکی دیگر از روش های درمانی افتادگی پلک  میکرونیدلینگ می باشد، که این روش نیز با افزایش کلاژن سازی در ناحیه درمانی منجر به رفع افتادگی می شود. در این روش از سوزن های ظریفی برای سوراخ کردن پوست استفاده می‌شود که این سوزن ها تا عمق مشخصی از پوست نفوذ پیدا کرده و باعث جوانسازی و رفع افتادگی پلک می شود، برای دریافت نتایج مثبت از این شیوه درمانی، به طور معمول ۶ جلسه میکرونیدلینگ انجام می شود.

۳- تزریق ژل

این روش درمانی با افزایش حجم در ناحیه مورد نظر منجر به رفع افتادگی پلک می شود و باعث بالا کشیدن پوست ناحیه اطراف چشم می شود و تاثیر زیادی در جوانسازی و زیبایی چهره دارد، برای تزریق، چندین بار این کار تکرار می شود و ناحیه درمانی ماساژ داده می‌شود، تا فرم مناسب بر روی پوست ایجاد شود، هر جلسه تزریق حدود ۱۰ دقیقه می باشد که نتایج آن حدود ۱۲ ماه ماندگار می باشد.

۴- لیزر co۲ فرکشنال

یکی از روش های رفع افتادگی پلک لیزر فرکشنال می باشد، که استفاده از این لیزر باعث لیفت ابرو ها و رفع افتادگی پلک می شود در این روش از اشعه هایی با طول موج مشخص استفاده می‌شود؛ که این اشعه ها موجب تخریب کلاژن های فرسوده و مرده پوست می شود و کلاژن های جدید در ناحیه درمانی ایجاد می‌شود و این فرآیند موجب سفت و صاف شدن پوست می شود.

روش های جایگزین برای هایفوتراپی پلک

۵- لیفت با نخ

گاهی برای لیفت پلک از نخ لیفت استفاده می‌شود، که استفاده از این نخ ها با بالا کشیدن پلک ها باعث رفع افتادگی آن می‌شود، همچنین منجر به تولید کلاژن جدید در ناحیه درمان شده و تاثیر زیادی در رفع چین و چروک و افتادگی پلک دارد، در این روش درمانی نیاز به ایجاد برش های بسیار کوچکی بر روی پوست می باشد، که به منظور کاهش درد از بی حسی موضعی استفاده می شود و هر جلسه ی درمان حدود یک ساعت طول می کشد.

۶- عصای پتوز

این روش درمانی نیز به صورت غیر جراحی می باشد، که با اضافه کردن یک ضمیمه به فریم عینک از افتادگی پلک جلوگیری می شود، که این نوع عصاها به دو صورت می باشند که یک نوع آن قابلیت تنظیم دارد و به یک طرف قاب ها وصل می شود، اما عصاهای  تقویت کننده در دو طرف قاب ها وصل می شود، این عصا قابلیت نصب بر تمام فرم ها را دارد، اما عملکرد آنها بر روی فرم های فلزی بیشتر می باشد.

۷- روش های طبیعی

در صورتی که میزان افتادگی پلک بسیار کم باشد، پزشک ترجیح می‌دهد از روش‌های درمانی استفاده کند که هزینه آنها کمتر باشد و عوارض زیادی برای شخص ایجاد نشود، یکی از این روش ها انجام ورزش های خاص می باشد، که اثرات آن به صورت موقت می باشد، اما در صورتی که فرد جهت زیبایی از روش‌های درمانی استفاده می کند این روش به آنها توصیه نمی شود.

آیا هایفوتراپی درد دارد؟

زمانی که هایفو تراپی انجام می شود، امواج تابانده شده به ناحیه درمان ممکن است باعث ایجاد انرژی گرمایی شود و این گرما ممکن است باعث ناراحتی فرد شود و پوست حالت سوزن سوزن داشته باشد، اما این حالت به صورت موقت می باشد و نشان دهنده تولید کلاژن در ناحیه درمانی می باشد اما گاهی افراد در مورد دردهایی که ایجاد می شود ناراحتی دارند، که پزشک متخصص برای رفع نگرانی آنها توصیه می کند.

آیا هایفوتراپی درد دارد؟
قبل اقدام به هایفوتراپی، قرص استامینوفن یا داروی ضد التهاب غیر استروئیدی استفاده کنند، همچنین در ناحیه درمانی از بی حسی موضعی استفاده می شود، اما ممکن است بعد از درمان با رفع اثر بی حس کننده کمی درد فرد شود که این درد نیز طی چند ساعت کاملا برمتوجه طرف می شود.

هایفوتراپی برای پف پلک

پف پلک یکی از مشکلات زیبایی پوست صورت است که بسیاری از افراد با آن مواجهند.
این مشکل ممکن است به دلیل خستگی، خواب کم، استرس و یا علائم دیگری ایجاد شود.
اما به خوشبختی، هایفوتراپی می‌تواند به عنوان یک راه حل طبیعی و بدون عوارض برای درمان پف پلک بسیار مفید باشد.
هایفوتراپی یک روش است که با استفاده از فرکانس‌های بالا، به دور از استفاده از داروهای شیمیایی، درمان مشکلات پوستی از جمله پف پلک را انجام می‌دهد. برای انجام هایفوتراپی، یک دستگاه با قابلیت تنظیم شدت و فرکانس از پوست شما عبور می‌کند و با محدود کردن خونرسانی به محل مورد نظر، پف پلک شما را درمان می‌کند.
استفاده از هایفوتراپی برای درمان پف پلک، همراه با مزایای بسیاری مانند عدم نیاز به جراحی، عدم نیاز به زمان بازیابی و عدم تاثیرات جانبی است.
به طور کلی، هایفوتراپی به عنوان یک روش طبیعی و بدون عوارض، برای درمان پف پلک مفید است. با این حال، قبل از استفاده از این روش، بهتر است با پزشک مشورت کرده تا بهترین روش درمانی تعیین گردد.

کلام آخر

با توجه به این که پلک ناحیه اطراف چشم می باشد و از حساسیت زیادی برخوردار می باشد، انجام هر شیوه درمانی نیاز به حساسیت و دقت بالایی دارد و در صورتی که پزشک متخصص از مهارت کافی در این زمینه برخوردار نباشد عوارض زیادی برای فرد ایجاد می شود، بنابراین در انتخاب پزشک متخصص برای انجام هایفوتراپی دقت و ظرافت زیادی بخرج دهید تا میزان عوارضی که برای شما ایجاد می‌شود به حداقل رسیده و بهترین نتایج را از آن دریافت نمایید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به متن
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات نوشته شده
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x