کلینیک تخصصی زیبایی بیمارستان عرفان نیایش

لوگو کلنیک زیبایی عرفان نیایش
  • خانه
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
خدمات اصلی
خدمات دیگر
ارتباط با ما

لیست پزشکان کشور

لیست داروخانه های استان تهران

لیست داروخانه های استان البرز

ارتباط با ما
مدرن ترین کلینیک پوست و مو در کشور

تفاوت لیزر دایود و الکساندرایت

امروزه برای حذف موهای زائد از لیزر استفاده می کنند و به دلیل اینکه استفاده از لیزر دارای عوارض بسیار کمی بوده و نتایج رضایت بخشی به همراه دارد، استقبال زیادی از آن شده است و هر روزه دستگاه های جدیدی برای لیزر مو، وارد بازار می شود.
دستگاهی که برای لیزر انتخاب می‌شود بر اساس رنگ پوست و مو می باشد، اما پزشکان کلینیک برای دریافت نتایج بهتر، از چند لیزر استفاده می کنند، از لیزرهای مورد استفاده برای حذف موهای زائد، می توان لیزر دایود و الکساندرایت را نام برد، که پرتوهای نوری مورد استفاده در آنها با هم متفاوت بوده به گونه‌ای که لیزر دایود دارای طول موج های حدود ۸۰۰ تا ۸۱۰ نانومتر استفاده می‌کند و پرتوهای نور به صورت مرئی و مادون قرمز هستند، لیزر دایود در عمق بیشتری از پوست نفوذ می‌کند و باعث جذب ملانین بیشتری می‌شود و می‌توان میزان پالس و انرژی آن را تنظیم کرد، به همین دلیل افراد زیادی از این لیزر نتایج رضایت بخش دریافت می کنند، این لیزر بر روی فولیکول های مو تابانده می‌شود و با متمرکز شدن بر روی ملانین ها، انرژی آن به گرما تبدیل می کند و این گرما باعث از بین رفتن فولیکول های مو می شود و بدون اینکه آسیبی به بافت پوست برسد، بر فولیکول های مو به صورت مستقیم تاثیر گذار است.

تفاوت لیزر دایود و الکساندرایت
اما لیزر الکساندرایت اشعه‌های با طول موج ۷۵۵ نانومتر ساتع می‌کند، که طول موج آنها نسبت به لیزر دایود کمتر است و از نظر علمی هر چه طول موج اشعه تابانده شده کمتر باشد، تاثیر بیشتری بر درمان موهای زائد پوست های روشن دارد، همچنین اشعه الکساندرایت می‌تواند نواحی گسترده تری را در زمان کمتری پوشش دهد و از یکی از بهترین گزینه ها برای حذف موهای زائد لیزر الکساندرایت می باشد.

فرق دستگاه لیزر دایود و الکساندرایت بر اساس آمار

بر اساس آمارهای به دست آمده و گزارش‌هایی که از کلینیک های مختلف ارائه شده است نتایج زیر حاصل شده است.

۱- افرادی که از لیزر دایود استفاده کرده اند، درد بیشتری را نسبت به لیزر الکس احساس کرده اند.

۲- با اینکه در لیزر دایود از طول موج های بلندتری استفاده می‌شود، اما این لیزر بیشتر برای افرادی که پوست آن ها تیره است، باعث سوختگی سطحی شده، اما طول موج هایی به کاربرده در لیزر الکساندرایت کوتاه تر بوده و برای افرادی که پوست آن ها روشن است، بسیار تاثیر گذار است.

۳- ممکن است هر دو لیزر دارای عوارضی باشند، اما میزان عوارض و مشکلاتی که در لیزر دایود، برای بیماران به وجود می‌آید، نسبت به لیزر الکساندرایت بیشتر است.

۴- نتایجی که از لیزر الکساندرایت دریافت می شود، نسبت به لیزر دایود بیشتر است و درصد کاهش مو در لیزر الکساندرایت نسبت به دایود بیشتر است،

به طوری که در یک جراحی درماتولوژیک در سال ۲۰۰۴، حذف موهای زائد با استفاده از این دو لیزر را با یکدیگر مقایسه کرده و نتایج آن به گونه ای بود که لیزر الکساندرایت ۶۵.۶ درصد و لیزر دایود۵۹.۹ درصد در حذف موهای زائد تاثیر گذار بودند.

فرق دستگاه لیزر دایود و الکساندرایت بر اساس آمار

۵- لیزر الکساندرایت قابل کنترل بر روی پوست می باشد، اما لیزر دایود در صورتی که به طور مستمر بر روی پوست قرار گیرد ارتباط آن سخت تر می باشد، و ممکن است بر نتایج درمان تاثیر منفی داشته باشد.

۶- دریافت نتایج درمانی لیزر الکساندرایت در زمان کمتر و بهتر حاصل می‌شود، اما نتایجی که از لیزر دایود حاصل می شود، حدود دو برابر نسبت به لیزر الکساندرایت تاخیر دارد.

۷- با توجه به بررسی هایی که انجام شده است، افرادی که چهار جلسه لیزر درمانی انجام داده اند، با لیزر الکساندرایت بعد از ۴ جلسه درمان حدود ۹۰ درصد کاهش مو داشته اند اما با استفاده از لیزر دایود، این کاهش مو کمتر از ۸۰ درصد بوده است.

۸- برای درمان پوست های روشن و سفید، لیزر الکساندرایت نسبت به لیزر دایود موثرتر است.

بهترین دستگاه لیزر بدون درد

دستگاه های مختلفی برای لیزر موهای زائد وجود دارد که تمامی آنها رشد مو را به میزان قابل توجهی کاهش می دهند، اما یکی از نکات مهم برای بسیاری از افراد میزان دردیست که استفاده از این دستگاه ها برای فرد ایجاد می‌کند و امروزه با توجه به پیشرفت هایی که در دستگاه های لیزر اتفاق افتاده است.
دستگاه های با عملکردهای مختلف ایجاد شده است و ممکن است بعضی از دستگاه ها دردناک تر باشد و بعضی دیگر درد کمتری را متوجه فرد کند. لیزر دایود با استفاده از امواجی با طول موج ۸۱۰ نانومتر باعث حذف موهای زائد می شود و این دستگاه به گونه ای بر روی پوست نفوذ می کند که آسیبی به آن وارد نمی کند و با افزایش حرارت در ناحیه مورد نظر باعث حذف موهای زائد و پیشگیری از رشد مو جدید خواهد شد.

بهترین دستگاه لیزر بدون درد
این دستگاه  دردی کمی را متوجه افراد خواهد کرد و شاید در بعضی از افراد بدون درد نیز باشد، بنابراین می‌توان گفت لیزر دایود یکی از بهترین دستگاه های لیزر بدون درد می باشد، لیزر دایود بیشتر برای پوست های متوسط تا روشن استفاده می شود، اما برای حذف موهای زائد از پوست های تیره از لیزر ان دی یاگ استفاده می‌شود.
لیزر الکساندرایت یکی از بهترین لیزر ها برای از بین بردن موهای زائد در افرادی که پوست آنها روشن می باشد، است و در این لیزر درد زیادی متوجه فرد نمی شود، زیرا این دستگاه ها به سیستم خنک کننده مجهز هستند و باعث کاهش درد و سوزش روی پوست خواهد شد، اگر بخواهیم به یک نتیجه کلی دست پیدا کنیم، می توان گفت دو لیزر الکساندرایت و دایود تفاوت زیادی با هم ندارند و از بهترین دستگاه های لیزر بدون درد می باشند.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

بهترین لیزر برای موهای نازک

لیزر الکساندرایت یکی از بهترین لیزر ها برای حذف موهای کرکی و نازک است، که در آن انرژی های ساتع شده بر روی یک ناحیه از پوست متمرکز شده که طول این موج‌ها ۷۵۵ نانومتر می باشد و به آرامی در پوست نفوذ می‌کند، این روش درمانی بیشتر برای افرادی که پوست آن ها روشن است، کاربرد دارد و تاثیر بسزایی در حذف موهای زائد دارد، اما چنانچه پوست تیره باشد، نیز از این لیزر استفاده می شود، زیرا سیستم خنک کننده ای که در آن تعبیه شده است، باعث کاهش درد و سوزش روی پوست خواهد شد.

بهترین لیزر برای موهای نازک
اما لیزر دایود نیز به اندازه لیزر الکساندرایت، دارای نتایجی برای حذف موهای زائد می باشد و تاثیرات مثبتی از این روش درمانی، حاصل می شود.

حال چگونه تشخیص دهیم لیزر دایود بهتر است یا الکساندرایت

انتخاب نوع لیزر توسط پزشک متخصص انجام می گیرد، که پزشک متخصص با توجه به رنگ مو و پوست افراد تشخیص می‌دهد، کدام طول موج  تاثیر بیشتری بر روی حذف موهای زائد دارد، بنابراین بهترین کاری که شما انجام می دهید این است که در انتخاب کلینیک و پزشک متخصص دقت و حساسیت زیادی به خرج دهید، تا بهترین لیزر برای حذف موهای زائد انتخاب شود.

حال چگونه تشخیص دهیم لیزر دایود بهتر است یا الکساندرایت
اگر پوست شما به رنگ تیره است، لیزر دایود تاثیر بیشتری در حذف موهای زائد دارد، اما افرادی که پوست آنها روشن می باشد، استفاده از لیزر الکساندرایت برای آنها نتایج بهتری به همراه دارد، چنانچه آستانه تحمل درد شما پایین می باشد، لیزر الکساندرایت برای پوست شما مناسب تر می باشد و همچنین افرادی که قصد حذف موهای ضخیم پوست را دارند، بهتر است از لیزر دایود استفاده کنند و افرادی که موهای آنها به رنگ روشن است لیزر الکساندرایت تاثیر بیشتری برای آنها به همراه دارد، چنانچه قصد دارید نواحی بیشتری را تحت درمان قرار دهید، استفاده از لیزر الکس با سرعت بیشتر باعث نتایج بیشتری خواهد شد.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

از نظر عملکرد لیزر الکس بهتر است یا لیزر دایود؟

از جدیدترین دستگاه های لیزر موهای زائد می توان دستگاه لیزر دایود و لیزر الکساندرایت را نام برد، که این دستگاه ها با استفاده از اشعه هایی که تقریباً طول موج آنها یکسان است، پوست را تحت درمان قرار می دهند، اما میزان طول موج لیزر الکساندرایت نسبت به دایود کوتاه تر می باشد و باعث نتایج بهتری بر روی پوست و مو می شود.

از نظر عملکرد لیزر الکس بهتر است یا لیزر دایود؟
طول موج های به کار برده در لیزر دایود حدود ۸۰۰ تا ۸۱۰ نانومتر می باشد که این طول موج‌ها عمق پوست را تحت نفوذ قرار داده و با تاثیری که بر ملانین های پوست دارد و افزایش حرارت در فولیکول های مو، باعث حذف فولیکول های مو و کاهش رشد موی جدید خواهد شد، این لیزر باعث تغییر رنگ پوست و آسیب دیدگی آن می شود و تاثیر بسزایی در حذف موهای ضخیم و تیره در ناحیه کمر و بیکینی دارد، اما لیزر الکساندرایت الکساندرایت با طول موج حدود ۷۵۵ نانومتر باعث حذف موهای زائد می شود، که نتایج آن بر روی پوست های روشن بهتر بوده و نواحی وسیع تری از بدن را درمان می‌کند، بنابراین یکی از بهترین گزینه ها برای حذف موهای زائد کمر و سینه لیزر الکساندرایت می باشد، با تحقیقاتی که انجام شده است نتایج بر این قرار است که لیزر دایود و الکساندرایت تاثیر بسزایی در درمان موهای زائد دارد، اما لیزر الکس نسبت به لیزر دایود دارای تاثیر بیشتری بوده و تعداد جلسات درمانی آن کمتر می باشد.

معایب لیزر دایود

۱- با اینکه لیزر دایود دارای تأثیر زیادی در رنگ پوست های مختلف می باشد، اما ممکن است در از بین بردن برخی از موها تاثیر زیادی نداشته باشد و بیشتر در درمان پوست های روشن تا متوسط و همچنین حذف موهای تیره و ضخیم استفاده از لیزر دایود تاثیر گذار می باشد، اما لیزر الکساندرایت تاثیر بیشتری در حذف موهای زائد با جنس های مختلف دارد.

۲- با توجه به اینکه اپلیکاتور دستگاه لیزر دایود در اندازه کوچک می باشد، استفاده از این نوع لیزر نیاز به زمان بیشتر و تعداد جلسات زیادتری دارد.

۳- بر اساس آمار به دست آمده افرادی که از لیزر دایود برای از بین بردن موهای زائد استفاده کرده اند، نسبت به لیزر الکساندرایت درد بیشتری احساس کرده اند.

معایب لیزر دایود

۴- با توجه به اینکه در لیزر دایود نمی نوان به صورت مستمر اشعه های لازم را به پوست تاباند، بنابراین باعث افزایش زمان درمان خواهد شد، همچنین تعداد جلسات درمانی نیز افزایش پیدا می‌کند و هرچه تعداد جلسات درمانی بیشتر شود هزینه هایی که بیمار باید پرداخت کند، نیز افزایش پیدا می‌کند، اما لیزر الکساندرایت بهترین نتایج را در مدت زمان کوتاهی بر روی پوست ایجاد می‌کند، و به همین دلیل نسبت به لیزر دایود بهتر است‌.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

چرا لیزر کندلا الکس بهتر از دایود است؟

۱- تاثیر بیشتر حذف موهای زائد با استفاده از لیزر الکس

با توجه به اینکه لیزر الکس دارای طول موج ۷۵۵ نانومتر می‌باشد، بنابراین جذب این انرژی توسط ملانین های پوست بالاتر بوده و عملکرد بهتری بر روی پوست به خصوص پوست های روشن دارد و  همین موضوع باعث می شود، حذف موهای زائد روی پوست توسط لیزر الکس نسبت به لیزر دایود، بهتر باشد.

۲- عملکرد بهتر برحسب موهای زائد نازک

لیزر الکس نسبت به لیزر دایود بر حذف موهای نازک و کرکی تاثیر بیشتری دارد و همچنین افرادی که پوست آن ها به صورت روشن می باشد و موهای کرک مانند بر روی پوست زیاد دارند، می توانند با استفاده از لیزر الکس نتایج قابل توجهی دریافت کنند، اما لیزر دایود بر روی پوست هایی که رنگ آنها کمی تیره تر است و دارای موهای ضخیم و زمخت می باشد، تاثیر بیشتری دارد.

۳- مجهز بودن به سیستم خنک کننده

با توجه به اینکه لیزر الکس به سیستم خنک کننده مجهز می باشد و طراحی آن به گونه ای می باشد که می توان به صورت دستی نیز آن را تنظیم کرد این سیستم خنک کننده باعث کاهش میزان درد و سوزش، در هنگام لیزر خواهد شد.

چرا لیزر کندلا الکس بهتر از دایود است؟

۴- مدت زمان جلسات درمانی

با توجه به این که قطر لیزر الکساندرایت نسبت به لیزر دایود بیشتر است، بنابراین ناحیه گسترده‌تری را تحت درمان قرار می‌دهد و بسیار سریعتر از لیزر دایود لیزر انجام می شود و به همین علت مدت زمان جلسات درمانی الکس نسبت به لیزر دایود کوتاه تر بوده و تعداد جلسات کمتری برای درمان نیاز است

۵- هزینه کمتر

با توجه به اینکه لیزر الکس نسبت به لیزر دایود سریعتر انجام می گیرد، بنابراین تعداد جلسات مورد نیاز برای حذف موهای زائد کمتر بوده و این مورد باعث می شود، هزینه کمتری برای استفاده از لیزر الکس پرداخت شود و مقرون به صرفه تر می باشد.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مکانیزم لیزر الکساندرایت چیست؟

یکی از پیشرفته ترین دستگاه ها برای حذف موهای زائد، لیزر الکساندرایت می باشد که در این دستگاه از طول موج های ۷۵۵ نانومتر استفاده می‌شود و تاثیرگذاری آن به دلیل وجود عنصر به نامchrysobery1 می باشد که این عنصر نوعی سنگ گران قیمت می باشد و بسیار نادر است.

مکانیزم لیزر الکساندرایت چیست؟
خصوصیات این عنصر به گونه ای می باشد که قابلیت تغییر رنگ در طول روز و شب را دارد و معمولا به رنگ های آبی مایل به سبز و یاقوتی وجود دارد و تفاوت لیزر الکس و دایود، به خاطر خصوصیات این عنصر است، وجود این عنصر در دستگاه الکس باعث شده تا قیمت این لیزر نسبت به سایر لیزر ها بالاتر باشد، اما لیزر دایود دارای قیمت پایین می باشد، امواج به کار برده در لیزر دایود به صورت مرئی می باشد.

تفاوت دستگاه لیزر دایود و الکس از نظر نوع نگهداری

طرز کار لیزر الکساندرایت با استفاده از فلش لامپ می باشد که این فلش لامپ ها بعد از هر ۵۰ میلیون شات باید تعویض شود و تعویض آنها باید توسط افراد متخصص انجام گیرد که تعویض این لامپ ها با توجه به اینکه قیمت آنها بر حسب دلار متفاوت است، این قیمت نیز متغیر است، اما باید بدانید که اجزای دستگاه لیزر الکساندرایت، طول عمر کوتاهی دارند و در مدت کوتاهی باید آنها را تعویض کرد، به همین دلیل افرادی که دستگاه لیزر الکساندرایت را وارد می‌کنند، دستگاه های کم کیفیت هستند و نیاز به تعمیر دارند را به فروش می رسانند.

تفاوت دستگاه لیزر دایود و الکس از نظر نوع نگهداری
بنابراین چنانچه قصد دارید از این دستگاه ها استفاده کنید بهتر است با افراد متخصص مشورت نمایید اما لیزرهای دایود دارای قیمت پایین تری می باشند و طول عمر آنها نیز بیشتر است و قیمت آنها بیشتر به دلیل هندپیس به کار برده در آن می باشد و برای تعویض نیاز به تخصص خاصی ندارند.

نحوه از بین رفتن موهای زائد با دستگاه الکس

همان‌گونه که در بالا ذکر کردیم دستگاه الکس نسبت به دستگاه دایود باعث حذف موهای زائد بیشتری می شود به دلیل اینکه اشعه های لیزرالکس توسط ملانین های پوست بهتر جذب می شود، در واقع لیزر الکس از قدرت بسیار بالایی بهره مند است و این قدرت بالا، باعث تمایز آن شده است.

نحوه از بین رفتن موهای زائد با دستگاه الکس
افراد زیادی بین دستگاه لیزر الکس و دایود، لیزر الکس را انتخاب می کند، زیرا این دستگاه ها قدرت بالایی در حذف موهای نازک و کرکی دارند، در صورتی که تمامی دستگاه های لیزر قابلیت حذف موهای تیره و ضخیم را دارند، اگر بخواهیم عمق نفوذ اشعه های لیزر الکس و دایود را باهم بررسی کنیم، باید بگوییم که عمق نفوذ اشعه های لیزر، در لیزر دایود نسبت به لیزر الکس بیشتر می باشد، اما به دلیل اینکه جذباشعه ها الکس نسبت به دایود بیشتر است، این دستگاه بالاترین بازدهی را دارد.

نتایج لیزر موهای زائد

۱- ممکن است حدود یک هفته تا دو هفته بعد از لیزر درمانی موهای ناحیه درمان شروع به رشد کند که در واقع این مورد، ریزش فولیکول‌های مو های زائد است و رشد مو نیست.

۲- در هر جلسه درمانی حدود ۳۰ درصد موهای زائد کاهش پیدا می کند، به همین دلیل تعداد جلسات درمانی متفاوتی برای افراد مختلف با توجه به نوع پوست آنها و شرایطشان انجام می گیرد، هرچه میزان موهای زائد و ناحیه درمانی گسترده تر باشد، نیاز به تعداد جلسات درمانی بیشتری می باشد.

نتایج لیزر موهای زائد

۳- برای دریافت نتایج مثبت از لیزر درمانی باید لیزر چند بار تکرار شود و فاصله بین جلسات درمانی بین چهار هفته تا شش هفته می باشد، که این فاصله به دلیل حساسیت پوست در نواحی مختلف است که این فاصله توسط پزشک متخصص، مشخص می شود.

۴- برای دریافت بهترین نتیجه از لیزر درمانی، باید جلسات لیزر به صورت منظم و سر موعد انجام شود.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مراقبت های بعد از انجام لیزر موهای زائد

چنانچه مراقبت های بعد از لیزر به خوبی انجام گیرد تاثیر بسزایی در نتایج لیزر دارد از این مراقبت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- جلوگیری از آسیب رساندن احتمالی به پوست

با توجه به اینکه لیزر درمانی با آسیب زدن به فولیکول های مو، باعث متوقف کردن رشد مو می شود و به بافت های مجاور آن هیچ آسیبی وارد نمی شود، پس در صورتی که افراد با کارهایی مانند لایه برداری و یا تاتو باعث آسیب رساندن به فولیکول های مو شوند، ممکن است در نتایج لیزر تاثیر منفی داشته باشد، بنابراین انجام این کارها را به مدت یک هفته بعد از لیزر درمانی متوقف کنید.

۲- از قرار گرفتن در محیط های گرم خودداری کنید.

لیزر درمانی با افزایش حرارت باعث حذف موهای فولیکول‌های مو می‌شود، پس از انجام لیزر ناحیه درمان نسبت به سایر قسمت ها گرم تر می باشد و گرمای زیاد باعث بروز عوارض جانبی خواهد شد، حتی ممکن است در طول جلسه درمان از روش های خنک سازی استفاده شود، تا آسیب های کمتری برای پوست ایجاد شود، بنابراین از انجام فعالیت های ورزشی سنگین و رفتن به سونا به مدت دو رو بعد از لیزر دوری کنید.

۳- با توجه به حساسیت پوست بعد از انجام لیزر درمانی بهتر است از محصولات آرایشی که باعث تحریک پوست می شود استفاده نکنید. زیرا بعضی از این لوازم آرایشی حاوی عطر یا الکل است، که باعث سوزش پوست و درد می‌شود، بنابراین از مصرف این گونه مواد به مدت ۵ روز بعد از لیزر خودداری شود.

مراقبت های بعد از انجام لیزر موهای زائد

۴- به میزان کافی آب بنوشید.

هیدراته شدن پوست باعث کاهش خشکی آن و تاثیر بیشتر لیزر بر روی پوست می شود، چنانچه پوست شما دچار کم آبی شود، اثرات لیزر موهای زائد کاهش پیدا می کند، بنابراین در طول روز به میزان کافی آب بنوشید و از لوسیون های مناسب بعد از لیزر استفاده کنید.

۵- از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری شود.

زیرا نور خورشید دارای اشعه مضر میباشد و رنگدانه های پوست را تحت تاثیر قرار می دهد، زمانی که فرد لیزر درمانی انجام می دهد، ملانین های زیادی از بین می رود بنابراین خطرات اشعه مضر خورشید بر روی پوست بیشتر می باشد و در صورت لزوم و هنگام خروج از منزل حتما از کرم های ضد آفتاب مناسب استفاده کنید. علاوه بر خطرات اشعه خورشید برای سرطان زا بودن آن، اشعه های خورشید باعث ایجاد لکه های تیره بر روی پوست می شود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به متن
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات نوشته شده
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x