کلینیک تخصصی زیبایی بیمارستان عرفان نیایش

لوگو کلنیک زیبایی عرفان نیایش
  • خانه
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
خدمات اصلی
خدمات دیگر
ارتباط با ما

لیست پزشکان کشور

لیست داروخانه های استان تهران

لیست داروخانه های استان البرز

ارتباط با ما
مدرن ترین کلینیک پوست و مو در کشور

زاویه سازی فک

نوع زاویه فک تاثیر زیادی بر زیبایی چهره دارد به همین دلیل افراد از روش هایی برای تغییر زاویه فک استفاده می کنند تا آن، ظریف تر نشان داده شود و با سایر اعضای صورت تناسب داشته باشد، همچنین گاهی افراد برای پوشش دادن غبغب و افتادگی چانه، از زاویه سازی فک استفاده می کنند، روش‌های مختلفی برای زاویه سازی فک وجود دارد که این روش ها به صورت تهاجمی و غیر تهاجمی انجام می شوند که روش های تهاجمی، پرهزینه بوده و تاثیر بلند مدت تری نسبت به روش‌های غیرتهاجمی دارد، اما میزان عوارض این روش ها نسبت به روش‌های غیرتهاجمی بیشتر می باشد.

زاویه سازی فک
از روش‌های غیرتهاجمی و کم تهاجمی می توان تزریق ژل و چربی را نام برد که تاثیر بسزایی در زاویه سازی فک دارند، با فرایند هایی که در این روش ها انجام می شود، باعث کاهش چین و چروک ها و برطرف کردن شکاف های پوستی و افزایش حجم در نواحی که دچار کاهش حجم دراثر افزایش سن شده اند، می شوند‌.

زاویه سازی فک چیست؟

مجموعه فرایند هایی که باعث ایجاد تناسب در صورت شده و آن را با سایر اعضای صورت متناسب می سازد، زاویه سازی فک نامیده می شود که به دلیل کمبود حجم صورت، کوتاه بودن اندازه هندسی فک و گردی صورت ممکن است، فک زاویه مناسبی نداشته باشد یا اینکه با افزایش سن، حجم زیادی از صورت از بین رفته و یا وجود اختلالات مادرزادی باعث ایجاد فرم نازیبایی در فک شده است.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مزایا و معایب زاویه سازی فک با تزریق ژل و چربی چیست؟

1- این روش ها به صورت غیر تهاجمی انجام می شوند، بنابراین میزان عوارض آنها بسیار کم می باشد و نیازی به استراحت ندارد و دوره نقاهت آنها کوتاه می باشد.

2- میزان تزریق چربی و ژل با توجه به انتظاراتی که شما دارید، انجام می شود و می توان با تزریق ژل و چربی تغییرات ظریفی را در چهره ایجاد کرد یا میزان این تغییرات به صورت عمده باشد.

3- روش هایی که به صورت تزریقی انجام می شوند نتایج آن ها به صورت دائمی یا موقت می باشد، بنابراین حق انتخاب شما گسترده تر می باشد اما روش‌های جراحی دارای نتایج دائمی می باشند و در صورتی که خواهان تغییر در آنها باشید، باید مجدداً جراحی انجام شود.

مزایا و معایب زاویه سازی فک با تزریق ژل و چربی چیست؟

4- در صورتی که از نتایج تزریق ژل راضی نباشید می توان با تزریق آنزیم این نتایج را تغییر داد و به حالت اولیه بازگرداند.

5- میزان هزینه روش های غیر تهاجمی نسبت به روش های تهاجمی کمتر می باشد و نیاز به مراقبت زیادی ندارد.

معایب زاویه سازی فک با تزریق ژل و چربی

۱- نتایجی که از این روش های درمانی حاصل می شود به صورت موقت می باشد و به طور معمول حدود دو سال ماندگاری دارد، اما در صورتی که بخواهید این نتایج ماندگاری داشته باشند، باید مجددا تزریق انجام شود، لازم به ذکر است ژل هایی در بازار وجود دارد که میزان ماندگاری آنها بیشتر می باشد و تا ۱۰ سال نیز ماندگار می باشد.

۲- نتایجی که از تزریق چربی حاصل می شود، برگشت ناپذیر است و به دلیل اینکه از ناحیه شکم با لیپو ساکشن چربی برداشته می شود، این روش به صورت تهاجمی می باشد.

۳- با توجه به اینکه هدف درمان های زیبایی داشتن حالت طبیعی می باشد و ممکن است زاویه سازی فک با تزریق چربی و ژل به اندازه‌ی زیادی چشمگیر نباشد و در صورتی که خواهان تغییرات زیادی باشید، باید میزان زیادی در ناحیه درمانی، ژل تزریق شود و این مورد باعث افزایش هزینه می شود.

۴- ژل ها خاصیت انعطاف پذیری بالایی دارند و بنابراین شکل دهی آنها راحت‌تر انجام می‌شود، اما در هر صورت نمی توان برجستگی های مانند استخوان چانه را با تزریق ژل ایجاد کنیم.

زاویه سازی فک و صورت برای کدام نوع صورت مناسب است؟

۱- افرادی که پیشانی آنها بلند باشد و دارای موهای با تراکم زیاد هستند، در صورتی که فک آنها کوچک باشد، باعث می شود صورت ظاهر جذابی نداشته باشد، با استفاده از تزریق می‌توان فک را تغییر داد، و بر زیبایی صورت افزوده شود.

۲- افرادی که صورت های آنها دارای چربی اضافه می باشد و به صورت چاق جلوه می نماید.

زاویه سازی فک و صورت برای کدام نوع صورت مناسب است؟

۳-  افرادی که صورت آنها به صورت گرد و یا اینکه لاغر می باشد، می تواند از زاویه سازی فک استفاده کنند.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مراحل زاویه سازی صورت

۱- در اولین مرحله به منظور کاهش درد ناشی از تزریق چربی یا ژل، ناحیه مورد نظر با استفاده از کرم های بی حس کننده ای که حاوی لیدوکائین می باشند، بی حس می شود.

۲- با توجه به تشخیص پزشکی میزان ژل و چربی مشخص می شود.

مراحل زاویه سازی صورت

۳- صورت فرد به طور کامل بررسی می شود و زاویه سازی به گونه ای انجام می شود که با سایر اعضای صورت متناسب باشد و عیوب را به صورت قابل ملاحظه‌ای پوشش دهد.

۴- سپس تزریق در نواحی مشخص شده، انجام می شود.

روش های زاویه سازی فک و صورت

در واقع  زاویه سازی فک با استفاده از فیلرها انجام می‌شود که آنها با استفاده از ژل های تزریقی و یا چربی هایی که از بدن خود فرد استخراج می شود، پر می شود که با توجه به انتظارات فرد، از ژل یا چربی استفاده می‌شود، این روش های درمانی به صورت ایمن می باشد و خطری برای سلامت فرد ندارد و همچنین ممکن است عوارض بسیار کمی بعد از این شیوه های درمانی برای فرد ایجاد شود، که این عوارض به صورت موقت بوده و بعد از چند روز از بین می رود و فرد می تواند به فعالیت های روزمره خود، بعد از انجام این شیوه های درمانی بپردازد.

۱- زاویه سازی فک با ژل

در این روش با توجه به زاویه فک، ژل تزریق می شود، ژل باید با دقت و حساسیت لازم در نواحی مشخصی تزریق شود.

۲- زاویه سازی فک با تزریق چربی

 باعث ایجاد برجستگی و پر شدن نواحی مختلف فک می شود و نتایج آن به صورت طبیعی جلوه می‌نماید، استفاده از این روش به گونه ای می باشد که با بدن کاملاً سازگار می‌باشد، زیرا از چربی‌های بدن فرد استخراج می شود و بدن در برابر آن واکنش نشان نمی‌دهد و بیشتر چربی از نواحی ران و شکم برداشت می شود، گاهی افراد نسبت به ژل های مصنوعی که برای زاویه سازی فک استفاده می شود، آلرژی دارند و تزریق چربی برای این افراد مناسب تر می باشد.

روش های زاویه سازی فک و صورت

۳- زاویه سازی فک با نخ

در این روش ابتدا نواحی که باید نخ مورد استفاده قرار گیرد، مشخص می‌شود و سپس با استفاده از سوزن هایی، نخ به این نواحی وارد می شود، سپس این نخ ها را به گونه ای در زیر پوست مخفی می‌کنند، تا بر روی پوست قابل مشاهده نباشد، این روش درمانی باعث ایجاد زخم بر روی صورت نمی شود.

۴- زاویه سازی فک با بوتاکس

این روش درمانی بیشتر برای افرادی کاربرد دارد که تمایل دارند، پایین صورت آنها به صورت صاف و کشیده باشد و تزریق بوتاکس باعث کوچک شدن چانه می شود.
نحوه استخراج چربی از بدن چگونه است؟
تخلیه چربی ها با استفاده از دستگاهی به نام  لیپوساکشن انجام می‌شود که با استفاده از این دستگاه چربی های غیر اشباع شده بدن تخلیه می شود و سپس در دستگاهی به نام سانتریفیوژ قرار داده می شود. توسط این دستگاه میزان ناخالصی های چربی ها جدا شده و چربی خالصی تهیه شود که این چربی ها باید در محفظه نگهداری شود تا آسیب نبیند، سپس این چربی ها با استفاده از سرنگ به ناحیه مورد نظر تزریق می شود، اما برای کاهش درد، قبل از تزریق ناحیه درمانی توسط بی حس کننده های موضعی بی‌حس می‌شود.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

زاویه سازی فک با تزریق چربی چگونه است؟

با افزایش سن، میزان چربی های پوست کاهش پیدا می کند و باعث می شود از حجم صورت کاسته شود و چهره به صورت استخوانی نمایان شده و چربی ها بیشتر در ناحیه شکم تجمع پیدا می کند، به همین دلیل به منظور تزریق چربی، برداشت چربی از ناحیه شکم، ران ها و باسن انجام می شود تا به بخش‌هایی مانند صورت و چانه انتقال داده شود، در این فرایند چربی ها توسط یک لیپوساکشن تا حدود ۲۰۰ میلی لیتر برداشته می‌شود و سپس با انجام فرآیندهایی، خالص سازی شده و در ناحیه فک، تزریق می شود. از ویژگی های تزریق چربی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- اثرات تزریق چربی در ناحیه صورت برگشت پذیر نمی باشد.

۲- زمانی که تزریق چربی در ناحیه فک برای زاویه سازی و حجم سازی استفاده می شود، دیگر نمی توان نتایج آن را تغییر داد و به صورت دائمی می باشد، اما میزان دوام آنها مشخص نمی باشد، در صورتی که تزریق ژل برگشت پذیر می باشد و می توان با تزریق آنزیم، ژل تزریق شده را تجزیه کرد، در صورتی که ژل تزریق شده، از نوع کلسیم هیدروکسی آپاتیت باشد، نمی‌توان آن را تجزیه کرد اما به مرور زمان جذب پوست می شود.

۳- چربی نسبت به ژل دارای بافت نرم تری است‌

بافت چربی قابلیت انعطاف و روان بودن زیادی دارد، اما ژل ها به صورت ژلاتینی می باشند، تنها کلسیم هیدروکسی آپاتیت به صورت نیمه جامد است به همین دلیل قوام چربی ها از ژل بیشتر است.

زاویه سازی فک با تزریق چربی چگونه است؟

۴- تزریق چربی باید به صورت صاف و یکدست باشد.

زمانی که چربی در ناحیه مورد نظر تزریق می شود، نیاز به خون رسانی برای زنده ماندن دارد، به همین دلیل باید به گونه‌ای در پوست تزریق شود که خونرسانی به خوبی انجام شود، اما در مورد ژل اینگونه نیست و می توان حجم زیادی را در ناحیه خاصی تزریق کرد، اما چنانچه میزان زیادی چربی در ناحیه هدف، تزریق شود باعث مرگ سلول های چربی می شود، در مورد تزریق چربی محدودیتی برای حجم تزریقی وجود ندارد.

۵- نتایج تزریق چربی کمتر، قابل پیش بینی می باشد.

چنانچه مراجعه کننده قصد دارد زاویه فک او به گونه‌ای باشد که دقیقاً شبیه به یک الگوی خاص باشد، تزریق ژل برای آن مناسب تر می باشد، زیرا در تزریق ژل، نتایج قابل پیش بینی می باشد، اما به دلیل اینکه عوامل مختلف بر روی نتایج تزریق چربی تاثیر گذار می باشد، نمی توان نتایج تزریق چربی را پیش بینی کرد.
به عنوان مثال وضعیت سلامتی عمومی فرد، بر روی تکنیک تزریق تاثیر گذار می باشد و به دلیل اینکه نتایج تزریق چربی به صورت دائمی باشد و نمی توان نتایج را تغییر داد، پس از تزریق چربی، تزریق ژل برای اینگونه افراد مناسب می باشد و گاهی متخصصان برای اینکه تزریق چربی، از میزان نتایج پیش بینی بهتری داشته باشند، تزریق را در چند جلسه با فاصله چند ماه انجام می دهند و به همراه تزریق چربی از تزریق ژل نیز استفاده می کنند تا زاویه سازی بهتر انجام شود.

زاویه فک و صورت با استفاده از تزریق ژل

۱- برای تزریق ژل، جلسه مشاوره ای قبل از انجام زاویه سازی، برای مراجعه کننده تعیین می شود تا در این جلسه، انتظارات فرد از نتایج تزریق ژل در جلسه بیان شود، همچنین پزشک در این زمینه اطلاعاتی در اختیار مراجعان قرار می دهد تا با اطلاعات بیشتری اقدام به استفاده از این شیوه درمانی کنند و نسبت به نتایج آن کاملاً آگاه باشند.

۲- ترکیباتی که در فیلرهای ژل استفاده می شود به صورت طبیعی می باشند و باعث آبرسانی به پوست می شود، یکی از این عناصر کلاژن می باشد و این ماده به صورت طبیعی در بدن تولید می شود، همچنین این ژل حاوی هیالورونیک اسید می باشد که این ماده نیز به صورت طبیعی در بدن وجود دارد، به همین دلیل تزریق ژل مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا می باشد.

۳- تزریق ژل در ناحیه چانه و فک انجام میگیرد.

با توجه به انتظارات فرد و نوع زاویه ای که خواهان آن می باشد، حجم مورد نیاز به صورت تزریق می شود که برای نتیجه گیری بهتر این تزریقات در چند جلسه انجام می شود.

زاویه فک و صورت با استفاده از تزریق ژل

۴- ماندگاری نتایج تزریق ژل حدود ۹ تا ۱۲ ماه می باشد و بعد از این مدت ژل تزریقی جذب پوست می شود، اما چنانچه خواهان نتایج دائمی تزریق ژل هستید، بهتر است بعد از شش ماه، تزریق ژل تمدید شود، اما عوامل مختلفی بر روی زمان تجدید، تاثیر گذار می باشد.

ازچه فیلر هایی برای زاویه سازی فک با تزریق ژل استفاده می شود؟

۱- یکی از ترکیباتی که در ژل ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، هیالورونیک اسید می باشد که این ماده به صورت طبیعی در پوست وجود دارد و باعث افزایش حجم در ناحیه مورد نظر می شود، زیرا هیالورونیک اسید قابلیت جذب آب تا ۱۰۰۰ برابر وزن خود را دارد و این ویژگی باعث می شود، حجم زیادی در ناحیه درمان ایجاد شود، ژل های زیادی وجود دارد که حاوی هیالورونیک اسید می باشند و برای زاویه سازی فک مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما تنها ژل ژوویدرم ولوما مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا می باشد، که میزان ماندگاری این ژل حدود دو سال می باشد و بعد از این مدت جذب پوست می شود، از دیگر ژل هایی که برای زاویه سازی فک مورد استفاده قرار می گیرد می توان رستیلین، بلوتر را نام برده که میزان ماندگاری این ژل ها نسبت به ژوویدرم ولوما کمتر می باشد و هزینه تزریق آنها نیز پایین‌تر است.

ازچه فیلر هایی برای زاویه سازی فک با تزریق ژل استفاده می شود؟

بهترین راهکارها برای زاویه سازی فک با تزریق ژل

۱- ژل ها خاصیت انعطاف پذیری بالایی دارند به همین دلیل سریعتر نسبت به تزریق چربی، تغییر شکل می دهند و خاصیت تعییر بالایی دارند، اما به دلیل اینکه، فک ظاهری استخوانی دارد، باید ماده در این ناحیه مورد استفاده قرار گیرد، که در جای خود محکم بماند، ژل های هیالورنیک اسید خاصیت ژله ای بیشتری نسبت به کلسیم هیدروکسی آپاتیت دارند، به همین دلیل در ناحیه فک از کلسیم هیدروکسی آپاتیت استفاده می‌شود که این ماده به طور طبیعی در استخوان ها نیز وجود دارد، یکی از زل هایی که حاوی کلسیم هیدروکسی آپاتیت می باشد، ژل رادیسه است و حالت نیمه جامد دارد و به همین دلیل گزینه مناسبی برای زاویه سازی فک می باشد، اما میزان ماندگاری آن در حد یک سال می باشد، استفاده از کلسیم هیدروکسی آپاتیت ممکن است باعث مشکلاتی شود که این مشکلات عبارتند از:

۱- همان‌گونه که در بالا ذکر کردیم نتایج تزریق ژل قابل بازگشت می باشد، اما در مورد ژل های هیدروکسی آپاتیت این مورد صدق نمی کند و برای تغییر نتایج باید منتظر ماند تا هیدروکسی آپاتیت توسط پوست جذب شود، تا صورت به حالت اولیه بازگردد.

۲- عوارضی که ممکن است در اثر تزریق ژل هیدروکسی آپاتیت ایجاد شود، نسبت به ژل های هیالورونیک اسیدی بیشتر می باشد، به همین دلیل اکثر متخصصان از ژل های هیالورونیک اسید استفاده می کنند.

گاهی متخصصان برای تاثیر بیشتر زاویه سازی فک از ژل های هیالورونیک اسید و کلسیم هیدروکسی آپاتیت به طور همزمان استفاده می‌کنند، به گونه‌ای که کلسیم هیدروکسی آپاتیت را در عمق پوست و روی استخوان تزریق کرده، زیرا ساختار محکم تری دارد و ژل هیالورونیک اسید را که در نواحی سطحی پوست تزریق می کنند، تا باعث حجم دهی شود.
باید مد نظر داشته باشید که سازمان غذا و دارو تزریق ژل های دائمی را تایید نمی‌کند، زیرا این ژل ها دارای عوارض زیادی می باشد و تخلیه آنها از زیر پوست دشوار است.

بهترین راهکارها برای زاویه سازی فک با تزریق ژل

علاوه بر نکات ذکر شده عوامل دیگری نیز بر زاویه سازی فک موثر است که این عوامل عبارتند از:

۱- میزان مهارت و تجربه پزشکان متخصص

هرچه پزشک متخصص از مهارت بیشتری برخوردار باشد، باعث می‌شود میزان ژل تزریقی در نواحی مشخصی انجام گیرد و زاویه سازی فک به گونه ای باشد که با سایر اعضای صورت متناسب باشد.

۲- تشخیص نواحی مناسب تزریق

در صورتی که نواحی تزریق به خوبی مشخص شود، باعث می شود اثرات تزریق ژل بیشتر بر روی صورت نمایان شود و میزان عوارض کمتری برای فرد ایجاد شود، همچنین ماندگاری نتایج آن بیشتر است.

۳- روشی که ابزار در پوست وارد می شود تا تزریق انجام شود.

۴- چنانچه روش مناسبی برای تزریق انتخاب شود باعث می شود میزان آسیب های وارده به پوست کمتر شود و همچنین عوارض کمتری برای شخص ایجاد شود.

۵- میزان ژل تزریقی

هر فردی برای اینکه زاویه فک آن با سایر اعضای صورت متناسب باشد، نیاز به مقدار معینی ندارد و در صورتی که این حجم از حالت نرمال کمتر یا بیشتر باشد، باعث ایجاد حالت غیر عادی در صورت می شود.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

برای زاویه سازی فک و صورت تزریق ژل یا چربی؟ کدام بهتر است؟

انتخاب روش صحیح برای زاویه سازی فک بر عهده پزشک متخصص می باشد که پزشک با توجه به نوع زاویه فک، شرایط عمومی فرد، بهترین روش را برای زاویه سازی فک انتخاب می کند. از مزایای تزریق چربی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- در این روش درمانی از چربی های بدن خود فرد استفاده می شود، بنابراین بدن در برابر آن واکنش نشان نداده و روشی کاملا ایمن می باشد.

۲- تزریق چربی باعث می شود، حجم از دست رفته در صورت به حالت طبیعی بازگردد.

۳- این روش درمانی تاثیر بسزایی در جوانسازی پوست دارد.

برای زاویه سازی فک و صورت تزریق ژل یا چربی؟ کدام بهتر است؟

۴- ماندگاری نتایج حاصل از تزریق چربی به مدت طولانی تری بر روی صورت ماندگار است.

۵- به دلیل اینکه از چربی های بدن خود فرد استفاده می شود، این روش مورد مناسبی برای ایجاد لاغری موضعی می باشد.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مزایای تزریق ژل

۱- ژل هایی که حاوی هیالورونیک اسید می باشد، نتایج طبیعی بر روی پوست ایجاد می‌کند و روش های کاملا بی خطر و ایمن می باشد.

۲- در این روش درمانی به منظور کاهش درد، از بیحسی موضعی استفاده می شود.

۳- مدت زمان تزریق ژل کوتاه می باشد و حدود ۳۰ دقیقه زمان نیاز دارد.

۴- تزریق ژل نسبت به تزریق چربی دارای دوره نقاهت کوتاه تری می باشد در واقع نمی توان گفت کدام روش مناسب تر می باشد، زیرا هر کدام از روش ها دارای مزایا و ویژگی های خاص خودش می باشد، که پزشک با توجه به شرایط افراد و میزان انتظاراتی که از این روش‌های درمانی دارند، بهترین روش را برای آنها انتخاب می کند، در واقع تزریق ژل برجستگی زیادتری را بر روی پوست ایجاد می‌کند، اما تزریق چربی باعث ایجاد حجم عمومی در صورت می شود.
گاهی پزشک متخصص برای اینکه میزان نتایج درمانی بهتری حاصل شود، از هر دو روش استفاده می کند. برای این کار ابتدا با تزریق چربی باعث جوان سازی و افزایش حجم صورت می شود، سپس بخش هایی از صورت که نیاز به حجم دارند، با تزریق ژل باعث ایجاد حجم در این نواحی می شود.
در واقع زمانی بهترین نتایج در صورت ایجاد می شود که از هر دو روش استفاده شود.
افرادی که خواهان برجستگی های زیادی در ناحیه فک می باشند، بهتر است از تزریق ژل استفاده کنند و تزریق چربی بیشتر برای افرادی مناسب می باشد که در صورت خود دچار کاهش حجم شده اند، مانند ورزشکاران و اشخاصی که کاهش وزن داشته اند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به متن
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات نوشته شده
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x