کلینیک تخصصی زیبایی بیمارستان عرفان نیایش

لوگو کلنیک زیبایی عرفان نیایش
  • خانه
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
خدمات اصلی
خدمات دیگر
ارتباط با ما

لیست پزشکان کشور

لیست داروخانه های استان تهران

لیست داروخانه های استان البرز

ارتباط با ما
مدرن ترین کلینیک پوست و مو در کشور
  • خانه
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
مقایسه قبل و بعد از کاشت مو
تبلیغ کاشت مو و ابرو
تبلیغ کاشت مو و ابرو
کاشت مو
برای آشنایی دقیق تر با مراحل کاشت مو لطفا ویدیو زیر را مشاهد فرمایید:
لطفا شماره تلفن خود را در باکس زیر وارد نمایید تا در اولین فرصت مشاورین کلینیک با شما تماس بگیرند:
روش های مختلف کاشت مو
کاشت مو به روش FUT

کاشت مو به روش FUT آغاز تحول در روش‌ های کاشت مو بود و در واقع کاشت موی مدرن با این روش آغاز شد. بیش از دو دهه از ابداع این روش موثر و پر کاربرد می‌گذرد و هنوز هم روش FUT خوش می‌درخشد و نتایج رضایت بخشی را برای متقاضیان کاشت مو به ارمغان می‌آورد.

در روش FUT برداشت گرافت‌ها یا فولیکول‌ های مو به صورت «فلاپ» یا برداشت نواری انجام می‌شود. به این معنی که پوست سر در ناحیه بانک مو به شکل نواری برش داده و جدا می شود و محل بانک مو بخیه زده می‌شود. در مرحله ی بعدی فولیکول‌ های مو در زیر میکروسکوپ از نوار پوستی استخراج شده و آماده کاشت می‌شوند.

کاشت مو
کاشت مو به روش SUT

ویژگی بارز این تکنیک استفاده از ابزارهای مدرن و میکروموتور های اتوماتیک بجای هولدرهای دستی که در روش های قدیمی استفاده می کردند می باشد. از آنجایی که این روش توسط دستگاه های پیشرفته انجام می شود، لذا عملکرد سریع تری نیز در پوشاندن طاسی سر نسبت به روش های قبلی دارد. همچنین تراکم مو و کیفیت فولیکول ها در این روش بالاتر می باشد.در این روش هیچ گونه خط برش و جراحی در منطقه ی بانک مو وجود ندارد.

امروزه استفاده از تکنیک SUT به عنوان یکی از جدیدترین روش های کاشت مو با استقبال قابل ملاحظه ای در میان متقاضیان و متخصصین مواجه شده است، چرا که در مقایسه با سایر تکنیک ها دوره بهبودی کوتاه تری نیز دارد.

کاشت مو
کاشت مو به روش Super SUT

رو‌ش کاشت مو Super SUT یا روش میکروگرافت یکی از جدیدترین تکنیک های کاشت مو است که با دستگاه های بسیار پیشرفته که با دارا بودن سوزن های ظریف تر از SUT، براحتی و بدون اسیب زدن به بانک مو برداشت انجام می شود. در نتیجه برداشت گرافت ها با سرعت و دقت بالاتری انجام می شود. همچنین کیفیت کاشت مو بسیار افزايش می یابد.

تفاوت روش های کاشت مو در برداشت گرافت ها است. هرچه در مرحله برداشت از دستگاه ها و میکرو ابزارهای پیشرفته تری استفاده شود، درصد موفقیت کاشت مو بالاتر است. در روش Super SUT نیز از دستگاه های بسیار پیشرفته با میکرو موتورهای قوی استفاده می شود.

با استفاده از دستگاه های پیشرفته برداشت تعداد زیادی گرافت در زمان بسیار کمی انجام می شود. درنتیجه سرعت کاشت مو در روش Super SUT بسیار بالا است. علاوه بر این فولیکول های برداشت شده آسیبی نخواهند دید و به طور کامل حفظ می شوند.

کاشت مو به روش ترکیبی

کاشت مو به روش ترکیبی (combined method)، همان طور که از نامش پیداست، ترکیب روش های کاشت مو به روش FIT و کاشت مو به روش FUT است.

اصولا روش کاشت موی ترکیبی برای افرادی که حجم طاسی آن ها بسیار بالاست استفاده می شود. یعنی اگر میزان ریزش موی شما بالا باشد و در یک جلسه امکان کاشت به طور کامل وجود نداشته باشد از این روش استفاده میشود.

لازم به ذکر است در این روش از چندین روش کاشت مو به طور  همزمان استفاده می شود ، در نتیجه تراکم کاشت مو در این روش بسیار بالاست.

کاشت مو
برای مشاوره رایگان لطفا فرم هوشمند زیر را تکمیل نمایید:
شاید سئوال بپرسید...
هزینه کاشت مو چقدر است؟

هزینه کاشت مو باتوجه به روش کاشت مو و میزان وسعت طاسی سر مشخص می شود. برای تعیین هزینه دقیق کاشت مو خود می توانید از طریق شبکه های اجتماعی عکس سر خود را برای ما ارسال کنید یا برای ویزیت حضوری رایگان به بیمارستان عرفان نیایش مراجعه فرمایید.

مراقبت های بعد از کاشت مو چگونه است؟

پس از کاشت مو نحوه ی مراقب های بعد از کاشت شامل نحوه ی شستشوی محل کاشت و مراقبت از بانک مو را به طور کامل به شما توضیح خواهیم داد. 

دوره ی نقاحت چقدر است؟

اصولا به دو سه2 الی 3  روز استراحت در منزل نیاز دارید و امکان اندکی تورم هم هست که کاملا طبیعی می باشد.

آیا کاشت مو درد دارد؟

به دلیل استفاده از داروهای بی حسی هیچ دردی را تجربه نخواهید کرد.

بهترین روش کاشت مو کدام است؟

بهترین روش  کاشت مو برای هر فردی با توجه به بانک مو متفاوت است که باید با توجه به نظر پزشک، اثر بخش ترین روش انتخاب شود.

مدت زمان اثر بخشی کاشت مو چقدر است؟

اصولا طی 9 ماه تا یک سال بعد از فرایند کاشت مو می توان نتایج کاشت را به خوبی مشاهده کرد.

محل مناسب برای بانک مو کجاست؟

موهای پشت سر ، ریش و همچنین روی قفسه ی سینه قابل استفاده است.

آیا آثار برداشت مو از بانک مو باقی می ماند؟

 بسته به روش کاشت متفاوت می باشد ولی چون در بیشتر مواقع از روش Super SUT استفاده می شود آثار برداشت از بانک مو مشاهده نخواهد شد .

البته در روش FUT یا فلت برداری به دلیل برداشت فلت و سپس بخیه محل بانک مو توسط پزشک متخصص، خطی بسیار کم رنگ قابل مشاهده است که به راحتی با رویش موهای قابل پوشش است .

مراجعین غیر تهرانی چند بار باید مراجعه کنند؟

برای مراجعینی که در شهر تهران ساکن نیستند، می توانند مشاوره انلاین با پزشک کلینیک از طریق شبکه های اجتماعی داشته باشند و بعد از انجام آزمایشات و بررسی نتایج ،فقط برای روز کاشت مو به کلینیک مراجعه کنندکه بعد از کاشت در همان روز میتوانند به شهر خود بازگردند.

تفاوت کلینیک زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با سایر مجموعه ها

کلینیک تخصصی پوست، مو و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش، یکی از بزرگ ترین مراکز تخصصی در کشور بوده و نیز دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان میباشد.

این کلینیک در داخل بیمارستان و در محیطی کاملا استریل  فعالیت می کند.

کلینیک تخصصی بیمارستان عرفان نیایش مفتخر میباشد، با همکاری مجموعه پزشکان مجرب متخصص پوست و مو ضمن بهره گیری از مدرن ترین تجهیزات و جدید ترین روش های روز دنیا، بهترین خدمات را به متقاضیان محترم ارائه دهد.

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x