کلینیک تخصصی زیبایی بیمارستان عرفان نیایش

لوگو کلنیک زیبایی عرفان نیایش
  • خانه
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
خدمات اصلی
خدمات دیگر
ارتباط با ما

لیست پزشکان کشور

لیست داروخانه های استان تهران

لیست داروخانه های استان البرز

ارتباط با ما
مدرن ترین کلینیک پوست و مو در کشور

عمل جراحی بوکال فت چیست؟

داشتن صورت زیبا دغدغه هر فردی می باشد، زیرا در هر برخورد، اولین چیزی که به چشم می‌آید صورت فرد است. به همین دلیل افراد به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش جذابیت صورت می باشند. اما گاهی به دلایل مختلف فرم صورت به گونه ای می باشد که گونه ها و اطراف لب دچار چاقی هستند و باعث می شود از جذابیت چهره کاسته شود. چاقی صورت به دلایل مختلفی به وجود می‌آید که در ادامه در مورد آن توضیح خواهیم داد.

عمل جراحی بوکال فت چیست؟

اما باید بدانید که راه حل های زیادی برای از بین بردن چاقی صورت وجود دارد که باعث می شود، چربی های انباشته شده زیر پوست، خارج شده و زاویه فک به گونه‌ای باشد که باعث متناسب کردن فرم صورت با سایر اندام ها شود. یکی از راهکارهایی که برای تخلیه چربی های تجمع یافته صورت می گیرد، عمل جراحی بوکال فت می باشد. که در این جراحی با استفاده از برش هایی که در داخل دهان انجام می گیرد، چربی های اضافه را از که در امتداد پیشانی تا اطراف گونه ها می باشد،  از طریق این برش تخلیه کنند. انجام این روش درمانی نیاز به بیهوشی ندارد و با بی حسی موضعی انجام می گیرد و باعث زاویه سازی فک و همچنین برجستگی گونه ها می شود.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

دلایل چاقی صورت

با قرار گرفتن بافت های نرم بر روی اسکلت صورت باعث می شود فک و گونه ها حالت خاصی به خود بگیرد، اما گاهی انباشت چربی ها در قسمت های مختلف صورت باعث می شود، چهره از فرم اصلی خود خارج شود و با سایر اندام ها تناسب نداشته باشد. موارد مختلفی باعث انباشت چربی در صورت می شود که از این موارد می‌توان گزینه های زیر را نام برد.

۱-‌کم آبی بدن

 زمانی که آب موجود در بدن کم باشد، باعث می شود بدن در برابر این کم آبی واکنش دهد و به ذخیره سازی آب در بافت های مختلف بپردازد. زمانی که آب در بافت های مختلف تجمع پیدا می کند، باعث ایجاد پف در آن قسمت ها می شود. آب بیشتر در قسمت گونه ها و غبغب تجمع پیدا می کند.

۲- نداشتن رژیم غذایی سالم

کمبود ویتامین و مواد مغذی در بدن باعث می شود صورت دچار پف شود. یکی از دلایل چاقی مصرف قند و نوشابه های گازدار و همچنین فست فود می باشد که باعث ایجاد چاقی های موضعی می شود.

۳- نوشیدن الکل

مصرف الکل باعث ایجاد چاقی گونه ها و صورت می‌شود، همچنین موجب کم آبی بدن شود که کم آبی بدن، نیز منجر به ایجاد چاقی در صورت می شود.

۴- وجود بعضی از بیماری ها

گاهی بعضی از بیماری ها باعث ایجاد عوارضی بر روی قسمت های مختلف می شود، که بیماری هایی مانند کم کاری تیروئید، بیماری های کلیوی، منجر به ایجاد چاقی در صورت می شود.

نحوه انجام عمل جراحی بوکال فت

عمل جراحی بوکال فت باعث می شود صورت از حالت گردی خارج شود و گونه ها به صورت برجسته در آید و به صورت زیبا بر روی صورت متناسب شود. در واقع بوکال همان سلول های چربی ذخیره شده در زیر ناحیه گونه می باشد که پزشک متخصص با استخراج این چربی ها باعث خوش فرم شدن گونه ها و فک می شود برای انجام عمل جراحی بوکال فت به شیوه زیر عمل می شود:

۱- ابتدا پزشک مورد نظر برای کاهش نگرانی فرد و اینکه عمل با آرامش بیشتری انجام شود، آرام بخش به بیمار تزریق می‌کند تا مراحل عمل به خوبی پیش رود.

۲- در اکثر موارد، عمل جراحی بوکال فت به صورت سرپایی انجام می‌شود، یعنی نیازی به بیهوشی عمومی نیست و تنها با بیهوشی بی موضعی عمل جراحی صورت می‌گیرد، اما گاهی با توجه به شرایط بیمار، پزشکی ترجیح می دهد از بیهوشی عمومی استفاده کند.

۳- در مرحله بعد برش هایی به اندازه ۲ تا ۳ سانتی متری از داخل دهان در ناحیه گونه ها ایجاد می شود که از طریق این برش، پزشک به راحتی به چربی های زیر گونه دسترسی پیدا می کند و می تواند این چربی ها را خارج کند. میزان خروج چربی ها با توجه به فرم صورت و انتظاراتی که فرد دارد متفاوت می باشد و گاهی اندازه برش ها تا ۵ سانتیمتر نیز می باشد. تخلیه چربی توسط ابزار خاصی انجام می شود.

۴- بعد از تخلیه چربی، ناحیه مورد نظر توسط نخ های قابل جذب بخیه می شود.

مدت زمان عمل جراحی با توجه به میزان چربی های زیر پوست و همچنین گستردگی ناحیه تحت درمان متفاوت می باشد، اما به طور معمول حدود نیم تا یک ساعت، زمان لازم می باشد و فرد بعد از انجام عمل جراحی می تواند به خانه بازگردد.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

جراحی بوکال فت مناسب چه کسانی است؟

بوکال در واقع چربی های اضافه در ناحیه زیر گونه می باشد و زمانی که این چربی ها زیاد باشد، باعث می شود چهره به صورت گرد به نظر برسد اما افرادی که طرفدار تغییر چاقی صورت هستند و دوست دارند صورت آنها دارای گونه های برجسته باشد، می‌توانند از جراحی بوکال فت استفاده کنند. در کل افراد زیر کاندید مناسبی برای انجام جراحی بوکال فت هستند.

۱- افرادی که زیر گونه آنها دارای چربی می باشد و صورت آنها گرد به نظر می‌رسد.

۲- افرادی که صورتشان با چربی پر شده و همچنین زاویه فک آنها به گونه ای نامتناسب می باشد که درعمل جراحی بوکال فت این چربی ها خارج می شود.

جراحی بوکال فت مناسب چه کسانی است؟

۳- افرادی که اعتیاد به قلیان و سیگار ندارند.

۴- افرادی که به دلیل انباشت چربی، استخوان فک و گونه های آن ها دیده نمی شود.

۵- گاهی آقایان برای متناسب سازی صورت ترجیح می دهند، فک آنها به صورت مربعی شکل باشد بنابراین استفاده از جراحی بوکال فت، گزینه مناسبی برای آنها می باشد.

۶- افرادی که بیماری زمینه‌ای نداشته باشند.

باید این مسئله را خاطرنشان کرد که عمل جراحی بوکال فت دارای حساسیت بالایی می باشد و باید توسط پزشک متبحر و باتجربه انجام بگیرد تا چربی های اضافه در دو طرف صورت به یک اندازه تخلیه شود و باعث ایجاد عدم تقارن در صورت نشود. پس چنانچه شرایط لازم برای انجام جراحی بوکال فت را دارید، در انتخاب پزشک دقت و حساسیت زیادی به خرج دهید، ممکن است هزینه جراحی پزشکان با سابقه بیشتر باشد، اما این پزشکان با تجربه ای که  در این زمینه دارند، باعث می شوند نتایج رضایت بخشی از جراحی بوکال فت دریافت کنید.

دوره نقاهت عمل بوکال فت

دوره نقاهت عمل بوکال فت به عوامل مختلفی بستگی دارد. بسته به شرایط افراد، طول دوره بهبودی متفاوت می باشد. گاهی افراد بعد از انجام عمل به مدت سه روز نیاز به استراحت دارند و بعد از سه روز می توانند به فعالیت های روزانه خود بپردازند. اما بعضی از افراد، سیستم ایمنی آن ها ضعیف می باشد و نیاز به مراقبت بیشتری دارند.

دوره نقاهت عمل بوکال فت

میزان عوارض جراحی بوکال فت بسیار کم می‌باشد و در موارد نادر ممکن است بعضی از عوارض برای افراد به وجود بیاید و معمولا بعد از انجام بوکال فت، کبودی و تورم زیادی در ناحیه تحت درمان به وجود نمی آید و فرد بعد از انجام عمل می تواند به خانه بازگردد. از مزایای عمل بوکال فت داشتن بخیه های قابل جذب می باشد که دیگر نیازی به کشیدن بخیه ها نمی‌باشد و ممکن است تا چند روز بعد از انجام عمل بوکال فت در محل بخیه ها، فرد احساس درد داشته باشد اما با مصرف داروهای مسکن می‌تواند این درد را تسکین دهد و بعد از چند روز هیچ اثری از جای بخیه در داخل دهان باقی نمی ماند.

عوارض احتمالی جراحی بوکال فت

جراحی بوکال فت نیز مانند سایر روش های درمانی ممکن است عوارضی داشته باشد و اینکه میزان این عوارض در افراد مختلف، متفاوت می باشد. اما چنانچه پزشک مورد نظر از تجربه و سابقه کافی برخوردار باشد، تاثیر زیادی در کاهش این عوارض دارد و همچنین مراقبت هایی باید قبل و بعد از انجام عمل جراحی بوکال فت انجام بگیرد تا میزان این عوارض کاهش پیدا کند. عوارضی که ممکن است بعد از جراحی بوکال فت به وجود بیاید عبارتند از

۱- ایجاد درد

به دلیل اینکه در جراحی بوکال فت چربی های اضافه داخل دهان برداشته می‌شود و این چربی ها جزئی از بافت های نرم محسوب می شود، ممکن است بعد از عمل ناحیه مورد نظر دچار التهاب و درد شود که این فرآیند طبیعی می باشد و به مرور زمان از بین خواهد رفت و استفاده از قرص های مسکن تاثیر بسیاری در تسکین درد دارد.

۲- خونریزی

به دلیل اینکه در جراحی بوکال فت، بخیه ها در داخل دهان زده می‌شود، بنابراین بعد از عمل جراحی باید در خوردن غذا ها بسیار دقت کرد و از خوردن غذاهایی که باعث ایجاد فشار به بخیه ها می شود، خودداری کنید. زیرا در صورتی که به بخیه فشار وارد شود، منجر به خونریزی آن می‌شود. همچنین انجام فعالیت های ورزشی سنگین نیز ممکن است باعث خونریزی در ناحیه بخیه ها شود.

عوارض احتمالی جراحی بوکال فت

۳- عفونت

داخل دهان محیط مرطوبی می باشد و بخیه ها نیز در این قسمت واقع شده است، به همین دلیل احتمال ایجاد عفونت زیاد می باشد. پس چنانچه از دهان شویه استفاده نشود و همچنین استعمال دخانیات منجر به عفونت می شود.

۴- افتادگی گونه ها

ممکن است بعد از انجام عمل جراحی فرد به انجام فعالیت‌های سنگین بپردازد. باید بدانید که انجام فعالیت های سنگین، باعث افتادگی گونه ها می شود و این عوارض با افزایش سن بیشتر بروز می کند.

۵- عدم قرینگی گونه ها

ممکن است فرد بعد از انجام عمل جراحی، ناحیه تحت درمان را دستکاری کند و همچنین امکان دارد در صورت عدم تجربه پزشک مورد نظر، گونه ها از تقارن برخوردار نباشد و باعث ایجاد جلوه نازیبا در صورت شود.

۶- ایجاد آسیب به عضلات صورت

 در صورتی که عمل جراحی بوکال فت توسط پزشک حاذق انجام نشود، ممکن است به دلیل اینکه عصب های فراوانی در صورت وجود دارد، عمل جراحی باعث آسیب به این عصب ها شود.

۷- احتمال آسیب مجاری بزاقی

این مورد نیز در اثر عدم حرفه‌ای بودن پزشک به وجود می آید.

۸- تخلیه بیش از اندازه چربی ها

در صورتیکه تخلیه چربی بیش از اندازه باشد، باعث می‌شود صورت بیش از اندازه لاغر شده و از فرم طبیعی خارج شود.

۹- بخیه نامناسب

گاهی پزشک بخیه ها را به گونه‌ای در داخل دهان می زند که فرد در باز کردن دهان با مشکل مواجه می شود.

مراقبت های قبل و بعد از جراحی

هر روش درمانی برای اینکه تاثیر گذاری بیشتری داشته باشد، نیاز به مراقبت هایی دارد که مراقبت های قبل و بعد از انجام عمل جراحی باید به خوبی رعایت شود تا روند بهبودی سریعتر انجام بگیرد و میزان عوارض عمل جراحی، کاهش پیدا کند.

مراقبت های قبل و بعد از جراحی

در واقع رعایت این موارد تاثیر زیادی در نتایج عمل جراحی دارد.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مراقبت های قبل از عمل

۱- قبل از عمل جراحی بوکال فت یک جلسه مشاوره برای فرد تعیین می شود و در این جلسه تمامی آزمایشات و عکس های فرد مورد نظر بررسی می‌شود و میزان چربی که باید تخلیه شود، تعیین می شود همچنین در این جلسه چنانچه فرد انتظاراتی از نتایج عمل دارد، آن را با پزشک در میان می‌گذارد و در صورتی که انتظارات فرد واقع گرایانه باشد پزشک اقدام به عمل جراحی میکند.

۲- خوردن داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین و وارفارین و همچنین ویتامین E باعث افزایش کبودی و تورم در ناحیه مورد نظر می شود. بنابراین یک هفته قبل از عمل جراحی از خوردن این داروها خودداری کنید.

مراقبت های قبل از عمل

۳- به مدت یک هفته قبل از عمل جراحی از نوشیدن الکل و مصرف دخانیات خودداری شود.

۴- چنانچه به بیماری خاصی مبتلا هستید و یا به داروهای خاصی حساسیت دارید، حتما این موضوع را با پزشک در میان بگذارید.

۵- در اکثر مواقع عمل جراحی بوکال فت با بیهوشی موضعی انجام می‌شود، اما گاهی با توجه به شرایط بیمار پزشک ترجیح می‌دهد، از بیهوشی عمومی استفاده کند، که در این مورد فرد باید به مدت ۲۴ ساعت قبل از عمل چیزی نخورد و در صورت بی حسی موضعی نیز به مدت ۱۲ ساعت قبل از عمل جراحی، از خوردن و آشامیدن خودداری کنند.

۶- به دلیل اینکه عمل جراحی بوکال فت از طریق دهان صورت می گیرد، بنابراین باید بهداشت دهان به خوبی مراعات شود و قبل از عمل جراحی از دهان شویه استفاده شود.

مراقبت های بعد از عمل

انجام مراقبت های بعد از عمل تاثیر زیادی در کوتاهی دوره نقاهت دارد و باعث می شود، روند بهبودی سریعتر انجام شود. بنابراین در انجام این مراقبت ها نهایت دقت و حساسیت را به خرج دهید،  آنها را به صورت اصولی انجام دهید

۱- به دلیل اینکه بخیه ها در داخل دهان می باشد، باید از مصرف غذاهایی که سفت و خشک هستند خودداری شود و بیشتر  غذاهای نرم و آبکی مصرف کنید.

۲- برای پیشگیری از عفونت به مدت یک هفته بعد از عمل جراحی بوکال فت، از آنتی بیوتیک ها استفاده کنید.

مراقبت های بعد از عمل

۳- به مدت یک هفته بعد از عمل جراحی، سر باید بالاتر از سایر قسمت ها قرار بگیرد تا از ایجاد کبودی و تورم در ناحیه تحت درمان پیشگیری شود و به بخیه ها فشار وارد نشود.

۴- تا زمان بهبودی کامل زخم ها، از مصرف دخانیات صرف نظر کنید.

۵- به هیچ عنوان محل بخیه را با زبانتان لمس نکنید.

۶- از انجام فعالیت های ورزشی سنگین که باعث ایجاد فشار بر روی بخیه ها می شود، خودداری شود همچنین انجام فعالیت های ورزشی سنگین ممکن است، باعث افتادگی گونه ها شود.

۷- استفاده از حفاظ صورت یا گن مخصوص صورت، تاثیر زیادی در روند بهبودی دارد و مانع از تورم می شود، بنابراین بهتر است به مدت یک هفته بعد از عمل جراحی از حفاظ یا گن استفاده کنید.

۸- چنانچه پزشک مورد نظر برای شما دارویی تجویز کرده است که با توجه به شرایط شما این داروها متفاوت می باشد، داروها باید به موقع مصرف شود.

۹- برای پیشگیری از عفونت بعد از هر وعده غذایی دهان خود را با دهانشویه شستشو دهید.

۱۰- برای پیشگیری از تورم و کبودی از مصرف قرص های رقیق کننده خون، مانند آسپرین و وارفارین به مدت یک هفته بعد از عمل جراحی خودداری شود.

مزایای بوکال فت

۱- انجام جراحی بوکال فت، به دلیل اینکه به صورت بی حسی موضعی انجام می‌شود و نیاز به بیهوشی عمومی ندارد، میزان عوارض آن کم می باشد.

۲- عمل جراحی بوکال فت به دلیل اینکه، زخم و برشی بر روی صورت ایجاد نمی شود و برش ایجاد شده در داخل دهان می باشد، بنابراین هیچ تغییر و خراشی بر روی صورت، ایجاد نمی شود.

۳- تاثیری که عمل جراحی بوکال فت بر روی چهره دارد، آنقدر زیاد می باشد که باعث ایجاد تغییرات محسوسی بر روی صورت می شود و هر کسی که قبلا شما را دیده باشد، متوجه تغییرات در چهره شما خواهد شد.

۴- دوره نقاهت این عمل جراحی بسیار کوتاه می باشد و به طور معمول پس از سه روز فرد می تواند به حالت عادی بازگردد و به فعالیت های روزمره بپردازد.

تمامی این مزایا در صورتی حاصل می شود که پزشک مورد نظر به صورت حرفه‌ای این کار را انجام دهد. بسیاری از افراد از نتایج این عمل جراحی راضی می باشند، تنها درصد کمی از نتایج آن رضایت ندارند، که آن هم به خاطر عدم حرفه‌ای بودن پزشک جراح می باشد.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

ماندگاری عمل بوکال فت

عوامل مختلفی بر روی ماندگاری بوکال فت تاثیر گذار می باشد که از این عوامل می توان موارد زیر را نام برد

۱- میزان مهارت و تجربه پزشک

مهارت پزشک جراح، تاثیر زیادی در ماندگاری نتایج عمل بوکال فت دارد. هر چه پزشک از مهارت بیشتری برخوردار باشد. دقت و حساسیت بیشتری برای تخلیه چربی انجام می دهد و همچنین شرایط دیگر را نیز بررسی می کند، بنابراین امکان ماندگاری طولانی تر، نتایج عمل جراحی بوکال فت بیشتر است.

۲- انجام مراقبت های بعد از عمل جراحی بوکال فت

یکی از موارد دیگری که بر روی ماندگاری عمل بوکال فت تاثیر گذار می باشد، انجام مراقبت های بعد از عمل جراحی می باشد در صورتی که مراقبت های بعد از عمل به صورت اصولی رعایت شود، باعث می شود نتایج عمل ماندگاری بیشتری داشته باشد.

ماندگاری عمل بوکال فت

۳- داشتن رژیم غذایی سالم

در صورتی که، بعد از انجام عمل جراحی رژیم غذایی فرد سالم و سرشار از سبزیجات و میوه ها باشد، باعث می شود ویتامین های لازم به پوست برسد و از تجمع چربی در نواحی صورت پیشگیری شود. همچنین حفظ وزن بر میزان ماندگاری نتایج عمل جراحی تاثیر گذار می باشد، در صورتی که فرد بعد از انجام عمل جراحی دچار کاهش وزن و افزایش وزن شود، میزان ماندگاری نتایج کاهش پیدا می کند.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

هزینه عمل جراحی بوکال فت

عوامل مختلفی بر روی هزینه انجام جراحی بوکال فت تاثیر گذار می باشد، که با توجه به انتظارات افراد، این هزینه ها متغیر می باشد. اما قبل از هر چیز باید بدانید که انجام این عمل زیبایی به صورت خصوصی می باشد و بیمه هیچ حمایتی در این زمینه ندارد. از عوامل تاثیر گذار بر روی هزینه عمل جراحی بوکال فت می توان موارد زیر را نام برد

۱- میزان چربی استخراجی

هرچه میزان تخلیه چربی بیشتر باشد، به دلیل اینکه زمان بیشتری باید صرف شود و نیاز به دقت بیشتری دارد، بنابراین هزینه عمل جراحی بوکال فت نیز افزایش پیدا می کند.

۲- وسعت ناحیه تحت درمان

هرچه ناحیه تحت درمان از گستردگی بیشتری برخوردار باشد، هزینه دریافتی عمل جراحی نیز بیشتر است.

هزینه عمل جراحی بوکال فت

۳- مکان کلینیک زیبایی

یکی از موارد تاثیر گذار بر هزینه دریافتی عمل جراحی بوکال فت مکان کلینیک زیبایی می باشد. کلینیک های زیبایی دارای موقعیت های جغرافیایی متفاوت هستند که با توجه به موقعیت، میزان هزینه متفاوت می باشد. هر چه کلینیک زیبایی صورت از موقعیت بهتری برخوردار باشد، میزان هزینه دریافتی نیز افزایش پیدا می کند. چه بسا کلینیک های زیبایی واقع در یک شهر که دارای هزینه های متفاوتی هستند و این موضوع در مورد کلینیک های شهرهای مختلف نیز صدق می کند.

۴- میزان مهارت و سابقه پزشک

 از عوامل بسیار مهم برای انجام عمل جراحی بوکال فت، تجربه و سابقه پزشک متخصص می باشد. زیرا در صورتی که پزشک از تجربه کافی برخوردار نباشد، تخلیه چربی به خوبی انجام نمی‌گیرد و باعث ایجاد عدم تناسب در چهره افراد می شود. بنابراین در انتخاب پزشک باید دقت و حساسیت  زیادی داشته باشید. هر چه پزشک سابقه بیشتری داشته باشد ممکن است، هزینه دریافتی نیز افزایش پیدا کند.

۵- استفاده از داروهای تکمیلی

گاهی پزشک متخصص با توجه به شرایط بیمار،  داروهایی تجویز می کند تا روند بهبودی سریعتر انجام شود و تاثیرات این عمل جراحی زودتر بر روی صورت نمایان شود، میزان هزینه این داروها بر روی برآورد کلی هزینه تاثیرگذار است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به متن
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات نوشته شده
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x