کلینیک تخصصی زیبایی بیمارستان عرفان نیایش

لوگو کلنیک زیبایی عرفان نیایش
  • خانه
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
خدمات اصلی
خدمات دیگر
ارتباط با ما

لیست پزشکان کشور

لیست داروخانه های استان تهران

لیست داروخانه های استان البرز

ارتباط با ما
مدرن ترین کلینیک پوست و مو در کشور

علت ریزش ابرو و راه های درمان آن

ابرو یکی از مواردی است که تاثیر بسیار زیادی بر روی ظاهر افراد دارد، اما گاهی بر اثر عوامل مختلف رشد ابرو ها متوقف می شود، دچار ریزش می‌شوند و موجب نگرانی افراد می‌شود. افراد از راهکارهای مختلفی برای درمان ریزش مو و افزایش رشد ابروها استفاده می‌کنند.
اما بعضی از بیماریها نیز منجر به ریزش ابرو می شود که در ادامه در مورد انواع دلایل ریزش ابرو مواردی را ذکر خواهیم کرد.

باید بدانید که ریزش ابرو عصبی، ریزش ابرو در بارداری و ریزش ابرو در نوجوانی به دلیل اختلال‌های دوره‌ای ذهنی و جسمی رخ می‌دهند و پاتولوژی کاملا متفاوت با یکدیگر دارند.
استفاده از راهکارهای خانگی و همچنین درمان های زیبایی تاثیر زیادی در توقف ریزش ابروها دارد.

۱- ریزش ابرو بعد از هاشور

استفاده از هاشور برای زیبایی ابروها می باشد. این روش، به گونه ای است که باعث انتقال رنگدانه به ابروها می‌شود. استفاده از این شیوه، ممکن است باعث عوارضی در خانم ها به خصوص خانم های باردار شود. بنابراین توصیه می‌شود خانم ها در زمان بارداری از این روش برای زیبایی استفاده نکنند.علت ریزش ابرو و راه های درمان آن
استفاده از هاشور عوارض مختلفی برای خانم ها ایجاد می کند که ریزش ابرو یکی از این عوارض می باشد و به دلیل بی کیفیتی مواد اتفاق می افتد.
همچنین امکان دارد استفاده از این روش موجب ایجاد عفونت، بر روی ابروها شود و منجر به تشدید ریزش ابرو شود.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

۲- آلوپسی آرئاتا

این بیماری یک بیماری خود ایمنی می باشد که در این بیماری سیستم ایمنی به سلولهای بدن خود شخص حمله می کند و باعث ایجاد آسیب بر روی سلول ها می شود.
در این بیماری رشد فولیکول های مو متوقف می شود.
انواع آلوپسی آرئاتا وجود دارد که هرنوع آن داری علائم مختلفی می باشد، که باعث ایجاد ریزش مو به صورت تکه ای، همچنین ناپدید شدن کلی مو در یک ناحیه و گاهی باعث ریزش ابروها و ایجاد زخم بر روی پوست سر می شود.

۳- درماتیت تماسی

 درماتیت تماسی در اثر تماس با مواد آلرژی زا و همچنین مواد سمی ایجاد می شود، این نوع عارضه ممکن است باعث متوقف کردن رشد موها و گاهی منجر به ریزش ابرو شود.

۴- قارچ

قارچ هایی که بیشتر ناحیه ابرو را درگیر می کند، کرم حلقوی می باشد، که این قارچ باعث ایجاد خارش بر روی ابروها می‌شود و پوست این ناحیه را دچار التهاب کند و در آخر باعث ریزش ابرو یا طاسی می شود.

۵- مشکلات تیروئید

یکی از دلایل ریزش ابروها بیماری تیروئید می باشد، غده تیروئید باعث تنظیم سوخت و ساز بدن می شود. چنانچه این غده دچار اختلال شود و از تعادل خارج شود، باعث ایجاد مشکلاتی برای فرد می شود چنانچه غده تیروئید دچار کم کاری یا پرکاری شود، ممکن است از عوارض آن ریزش ابروها باشد.

۶- ریزش مو در دوران بارداری

 یکی از دلایلی که باعث ریزش مو می شود، این است که در زمان بارداری خانم ها دچار اختلالاتی در بدن می شوند و این اختلالات باعث ریزش مو می‌شود. بعضی از این اختلالات مانند تغییرات هورمونی، ایجاد تغییر در خلق و خوی خانم ها، استرس و سوء تغذیه در دوران بارداری می باشد. 
پزشک متخصص با استفاده از داروهایی ریزش ابروها را کنترل می‌کند اما این فرآیند طبیعی می باشد و بعد از زایمان به حالت اولیه باز می گردد.

۷- استفاده بیش از حد از محصولات آرایشی 

یکی دیگر از عواملی که باعث ریزش ابروها می‌شود، استفاده بیش از اندازه از محصولات آرایشی می باشد که گاهی این مواد دارای کیفیت پایینی هستند و موجب ریزش ابروها می شود

شناخت عوامل ریزش ابرو

همانگونه که در بالا نیز بیان کردیم دلایل مختلفی برای ریزش ابروها وجود دارد، که برای درمان ریزش ابرو باید ابتدا علت آن مشخص شود و سپس به برطرف کردن دلیل آن اقدام شود.اگر یک یا هر دو ابرو نازک هستند، ممکن است به دلیل عفونت، بیماری های پوستی، تغییرات هورمونی یا بیش فعال بودن سیستم ایمنی باشد. کمبودهای تغذیه‌ای، آسیب‌های فیزیکی یا استرس عاطفی نیز می‌تواند باعث ریزش ابرو شود.

بیماری های پوستی

یکی از عوامل ریزش مو بیماری های پوستی مانند آتوپیک سبورئیک، بیماری پسوریازیس و بیماری هایی از این قبیل می باشد که دلیل بیشتر این بیماری ها استرس می باشد و باعث  آسیب ساقه مو شده و به دنبال آن ریزش ابروها اتفاق می‌افتد .بیماری های پوستی
همچنین در صورتی که بر روی ابروها زائده هایی مانند خال های بدخیم وجود داشته باشد موجب ریزش ابرو می شود.

 بیماری های داخلی

در صورتیکه بدن از سلامت کامل برخوردار باشد و تمامی هورمون ها در تعادل باشند و هیچ گونه مشکلی برای فرد به وجود نیاید. بیماری های داخلی
اما وجود بیماری های مختلف، ممکن است باعث بروز علائمی شود، یکی از این علائم می تواند ریزش ابرو باشد که این ریزش در نواحی مختلف ابرو اتفاق می افتد.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

 تغذیه

یکی از مواردی که برای استحکام و مقاومت موهای ابرو تاثیر بسزایی دارد، رژیم غذایی فرد می باشد که یک رژیم باید شامل انواع مواد معدنی و ویتامین ها باشد تا بتواند ابروها را به خوبی تقویت کند. بیماری های داخلی
یک رژیم غذایی خوب شامل موارد زیر می باشد:

اسیدهای چرب امگا ۳ و امگا ۶

که این اسیدها در کاهش ریزش ابرو بسیار تاثیر گذار می باشند و در خوراکی هایی مانند ساردین، قزل‌آلا، روغن کتان، روغن ذرت، روغن سویا، روغن بادام زمینی و روغن آفتاب گردان یافت می شوند، شما می توانید با مصرف روزانه این مواد از ریزش ابرو ها جلوگیری کنید.

آهن

حبوبات از مواردی می باشند که شامل آهن هستند. حبوباتی مانند لوبیا و عدس که سرشار از آهن بوده و همچنین پروتئین مورد نیاز برای ابروها را فراهم می‌کنند. همچنین این دسته از حبوبات شامل موادی از قبیل بیوتین و روی هستند و تاثیر زیادی بر روی زیبایی ابروها و عدم ریزش آنها دارد.
غذاهایی مانند تخم مرغ نیز از موادی مانند بیوتین و ویتامین ب۱۲ سرشار است و برای ریزش ابروها بسیار تاثیر گذار می باشد.
همچنین گوشت مرغ نیز حاوی پروتئین می باشد که تاثیر بسزایی در تقویت ابروها دارد هم چنین گوشت مرغ، سرشار از آهن نیز می باشد و آهن یکی از مواردی می باشد که بر روی پرپشتی ابرو ها بسیار تاثیر گذار می باشد.
استفاده روزانه از غلات نیز در تقویت ابرو ها موثر است و باعث افزایش پرپشتی آنها می‌شود. ویتامین هایی از قبیل ویتامین e که در تقویت پیازچه مو بسیار تاثیر گذار است و در موادی مانند بادام زمینی، فندق، و انبه یافت می‌شود.

داروها

گاهی مصرف بعضی از داروها باعث تغییراتی در بدن فرد می‌شود و این فرایند منجر به ریزش ابروها می‌شود. داروهایی مانند داروهای اعصاب، داروهای تشنج، داروهای ضد التهاب، داروهای استروئیدی، داروهای ضدبارداری، از این قبیل داروها می باشند که بسیار بر روی تغییرات هورمونی تاثیر گذار می باشند و این عدم تعادل هورمون ها منجر به ریزش ابرو و مو می شود.

داروها
از این داروها می‌توان داروهای ناپروکسن، سولینداک، ایندومتاسین، فنوباربیتال، اسید والپروئیک ،فنی توئین، پرامیلاتید، لیتیوم، هالدول را نام برد.

 یکی از بیماری هایی می باشد که تاثیر بسیار زیادی بر روی ریزش ابروها دارد و داروهایی که در این بیماری استفاده می شود باعث به هم ریختگی هورمون های بدن شده و نقاط مختلف بدن را هدف قرار می دهد. همچنین در طی درمان سرطان، شیمی درمانی انجام می شود که یکی از عوامل بسیار تاثیرگذار بر روی ریزش ابروها می‌باشد و به دلیل عدم استحکام ابروها موهای این نواحی دچار ریزش می‌شود.
اما با پایان رسیدن دوره درمان، مجدد ابروها رشد می کند.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

 عفونت ها

 یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر روی ریزش ابرو، وجود انواع عفونت ها می باشد که این عفونت ها بر روی ساقه مو و همچنین فولیکول ها تأثیر گذاشته و باعث ریزش ابرو می شود. برخی از این عفونت ها عبارتند از :

بیماری هانسن، که این بیماری تاثیر بسیار زیادی بر روی ساقه مو داشته و باعث کاهش ضخامت آن می شود و منجر به ریزش ابرو می شود.

عفونت ها

وجود شپش، از مواردی می باشد که باعث تحریک پوست در ناحیه سر و ابروها می شود و منجر به خارش شدید می شود و گاهی این خارش شدید به دلیل دستکاری زیاد موجب کنده شدن ابروها می شود.

 اختلالات رفتاری

 گاهی وجود بعضی از بیماریها در فرد، باعث ایجاد اختلالات رفتاری می‌شود و موجب می‌شود عملکردهای نشان دهد، که در نتیجه آن، منجر به ریزش مو و ابرو می شود.

 اختلالات رفتارییکی از این بیماری ها بیماری تریکوتیلومانیا، می باشد که در این بیماری فرد مدام با موهای سر و ابروی خود درگیر می باشد و در حال کندن ابرو و موهای سر می باشد. این بیماری در صورتی که درمان پیدا نکند، باعث آسیب شدید به فولیکول‌های مو می‌شود و ممکن است فولیکول های مو به صورت دائمی از بین برود.

 عوامل فیزیکی

گاهی عوامل فیزیکی مانند حرارت، سوختگی، برداشتن ابرو ها، استفاده از مواد شیمیایی و الکتریکی، همچنین عدم استفاده صحیح از ابزارهای آرایشی، منجر به تضعیف ساقه مو می شود و در نتیجه آن ریزش ابرو به وجود می‌آید.

 عوامل فیزیکی
همچنین یکی از مواردی که می‌تواند بر روی ریزش ابروها تاثیرگذار باشد، خالکوبی می باشد که این خالکوبی منجر به ضعیف شدن ساقه مو شده و در نهایت ریزش ابرو را در پی دارد.

 افزایش سن

یکی دیگر از مواردی که باعث افزایش ریزش ابروها می‌شود، افزایش سن می باشد، که با افزایش سن فولیکول‌های مو ضعیف می‌شود و موها دچار ریزش می‌شود.
اما چنانچه مراقبت های صحیح انجام بگیرد، این ریزش کمتر اتفاق می افتد و همیشه ابروهایی با تراکم بالا خواهید داشت.

افزایش سن
رعایت چند نکته در مراقبت ابروها، از ریزش آنها در سنین بالا جلوگیری می کند، که این موارد عبارتند از عدم استفاده از لوازم آرایشی بی کیفیت، قرار نگرفتن در شرایط استرس زا و همچنین داشتن تغذیه سالم مواردی از این قبیل می باشند.

حساسیت ها

گاهی حساسیت به بعضی از مواد آرایشی، باعث بروز مشکلاتی از قبیل ریزش ابروها می‌شود که  استفاده از این لوازم آرایشی باید محدود شود و تنها برای موارد ضروری از این لوازم آرایشی استفاده کنید، تا ریزش ابروها متوقف شود.حساسیت ها
همچنین رنگ کردن ابرو ها منجر به ریزش آنها می‌شود، بنابراین از این مواد برای ابروها استفاده نکنید.

طاسی منطقه‌ای

این عارضه در اثر بیماری خود ایمنی به وجود می‌آید که در این بیماری، سیستم ایمنی بدن، سلول های خودی را بیگانه فرض کرده و به آنها حمله می‌کند و گاهی منجر به طاسی منطقه‌ای در میان ابروها می شود.

طاسی منطقه‌ای
البته این نوع مشکل برای درصد کمی از افراد به وجود می‌آید و چنانچه ابروهای شما دچار ریزش سکه ای مو و منطقه ای شده است، ممکن است عوامل دیگری باعث بروز چنین مشکلاتی شده باشد.

عوامل ریزش ابرو

عوامل بسیار زیاد دیگری هستند که موجب ریزش ابروها می شوند، گاهی افراد در بدو تولد با این مشکل روبرو هستند، که این مشکل ژنتیکی می باشد و تنها می توان با کاشت ابرو، این مشکل را برطرف کرد.

 همچنین وجود عوامل دیگری باعث ریزش ابروها می‌شود که این عوامل عبارتند از:

مصرف بیش از اندازه ویتامین ها

همانگونه که کمبود بعضی از ویتامین ها منجر به ریزش ابروها می‌شود، مصرف بیش از اندازه آنها نیز ممکن است باعث ایجاد اختلالاتی در بدن شود و منجر به ریزش مو شود یکی از این ویتامین ها ویتامین B و ویتامین آ می باشد که این ویتامین ها در صورتی که بیش از اندازه مصرف شوند، باعث التهاب بر روی پوست شده و منجر به ریزش ابروها می شود.

ریزش ابرو بعد از کاشت گاهی ابروها با اینکه کاشته شده اند اما به دلایل مختلف دچار ریزش می شوند که این دلایل عبارتند از استفاده از بانک موی ضعیف که این موها قدرت روشن دارند و بنابراین بعد از کاشت مو ممکن است دچار ریزش شوند و نتایج رضایت بخشی از کاشت دریافت نشود یا اینکه در مراقبت از ابروهای کاشته شده دقت نشود و باعث ایجاد آسیب هایی به ابرو شود و دوره نقاهت آن طولانی شود.
پس در صورتی که ابروهای کاشت ابرو انجام داده‌اید تمامی مراقبت های تجویزی توسط پزشک را به خوبی انجام دهید گاهی کلینیک های نامعتبر اقدام به انجام کاشت ابرو می کند و به دلیل اینکه افراد از مهارت کافی در این زمینه برخوردار نیستند کاشت ابرو به خوبی انجام نمی شود و منجر به ریزش ابرو می شود.

چه زمانی باید برای ریزش ابروها به پزشک مراجعه کرد؟

زمانی که ریزش ابروها محدود به دوره خاصی نمی باشد و علائم آن ها با گذشت زمان تشدید می شود. ممکن است این عارضه به دلیل بیماری‌های زمینه‌ای باشد و وجود این بیماری ها منجر به بروز ریزش ابرو می شود.

چه زمانی باید برای ریزش ابروها به پزشک مراجعه کرد؟
بنابراین در صورتی که ریزش ابروها تداوم داشته باشد، باید به پزشک مراجعه کرد و دلیل آن مشخص شود و به رفع مشکلات پرداخت.

راهکار های درمان ریزش ابرو

 راه‌های زیادی برای درمان ریزش ابرو وجود دارد که این راه ها به صورت خانگی نیز قابل اجرا می باشد.

۱- یکی از داروهایی که تاثیر بسیار زیادی بر روی رشد ابروها دارد، داروی ماینوکسیدیل می باشد، که این دارو در صورتی که چند ماه استفاده شود، باعث رویش مجدد موهای ابروی شما می‌شود.
همچنین داروهای موضعی مانند کورتیکواستروئیدها برای درمان بعضی از بیماریهای پوستی به کار می‌رود که تاثیر بسزایی در درمان ریزش ابرو دارد.

۲- طب سوزنی که برای درمان بعضی از بیماری‌ها به کار برده می‌شود، ممکن است باعث کاهش فشار به فولیکول‌های مو شده و همچنین خون رسانی را به این نواحی افزایش دهد، که این عوامل باعث کاهش ریزش ابروها می شود.

مصرف آنترالین این دارو بیشتر برای بیماریهای پوستی تجویز می شود، اما به عنوان یک ضدالتهاب می تواند برای ریزش ابروها استفاده شود و تاثیر بسزایی در درمان ریزش مو دارد.
همچنین مکمل ها نیز باید به طور منظم و با تجویز پزشک مصرف شود، تا تاثیر بسزایی در کاهش ریزش ابروها داشته باشد.

اگر ابروهای شما دچار ریزش شده است و این ریزش بیشتر به دلیل دستکاری آنها می باشد، برای تمیز کردن آن ها از موچین استفاده نکرده و برای اصلاح آنها از تیغ کمک بگیرید.
همچنین استفاده از مواد شیمیایی مانند رنگ، تاثیر زیادی بر روی ریزش موها دارد و بنابراین از این مواد برای رنگ کردن ابروها کمتر استفاده کنید و می توانید قبل استفاده از رنگ از وازلین استفاده کنید تا تاثیر رنگ بر روی ابروها کمتر باشد.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

درمان های خانگی برای ریزش ابرو

راهکارهای زیادی برای تقویت ابرو ها وجود دارند که افراد می‌توانند در منزل با انجام این راهکارها از ریزش مو جلوگیری کنند.

۱- روغن کرچک

 یکی از مواردی که باعث تقویت ساقه های مو می شود، روغن کرچک می باشد.
برای این کار کافیست یک تکه پنبه را به روغن مورد نظر آغشته کنید و بر روی ابروها بمالید. پس از ۴۵ دقیقه آن را کاملا با یک دستمال خیس پاک کنید.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

۲- روغن بادام

روغن بادام نیز اثری بسیار تقویت کننده برای موها دارد و باعث کاهش ریزش ابروها می‌شود. برای این کار روغن بادام را کمی گرم کرده و بر روی ابروها قرار دهید و به آرامی ماساژ دهید.
می توان این روغن را به مدت چند ساعت بر روی ابروها قرار داد و این کار را به مدت ۳۰ روز انجام دهید، تا نتایج آن را بر روی ابروها مشاهده کنید.
وازلین یکی دیگر از مواردی که باعث تقویت ابروها و رشد ابرو می شود، وازلین می باشد.
همچنین باعث افزایش ضخامت ابروها می شود، کافیست آن را به مدت یک ساعت با استفاده از فرچه بر روی ابروها بکشید.

درمان های خانگی برای ریزش ابرو

۳- روغن زیتون

روغن زیتون از قدیم به عنوان یک تقویت کننده مو در بین مردم رواج داشته است و برای بسیاری از مشکلات مربوط به مو از این روغن استفاده می کردند.
استفاده از این روغن برای ابروها نیز تاثیرگذار می باشد. کافیست حدود ۴۵ دقیقه این روغن را بر روی ابروها بمالید و بعد از چند هفته شاهد نتایج آن باشید.

۴- آب پیاز 

پیاز نیز خاصیت ضدعفونی کننده دارد و همچنین باعث تحریک رشد ابروها می شود برای این کار آب پیاز را به مدت ۲۰ دقیقه بر روی ابروها بمالید و سپس محل مورد نظر را شستشو دهید بهتر است این کار در هفته چند بار تکرار شود.

کاشت ابرو

گاهی افراد برای زیبایی ابروها از روش‌هایی مانند هاشور و تاتو استفاده می‌کنند که استفاده از این روش ها موقت می باشد و نیاز به تمدید مداوم دارد تا تاثیر آن بر روی ابروها ماندگار باشد.
اما در صورتی که روش های درمان خانگی برای ریزش ابروها تأثیرگذار نباشد می‌توانید از کاشت ابرو استفاده کنید، استفاده از این روش تاثیر بسیار زیادی در روی توقف ریزش ابروها و رشد آن ها دارد.

کاشت ابرو
اما باید قبل از انجام کاشت ابرو ها در انتخاب کلینیک زیبایی و پزشک متخصص بسیار دقت کنید.
چون انجام کاشت ابرو دارای حساسیت بالایی می باشد زیرا باید از بانک موی خود فرد استفاده شود و امکان استفاده از بانک موی دیگری نیست و به دلیل اینکه موهای ابرو نسبت به موهای سر دارای ظرافت بیشتری می باشد، بنابراین در کاشت ابرو باید نهایت دقت و تمرکز را داشته باشد تا مو ها دارای ضخامت یکسان باشد.

کاشت ابرو به روش های مختلفی انجام می گیرد که از این روش ها می توان:

۱- کاشت ابرو به روش نواری

قدیمی ترین و پرطرفدارترین روش های کاشت ابرو می باشد که برای کاشت ابرو از موهای پشت سر یا کناره های گوش به صورت نواری برداشته می‌شود و سپس نواحی مورد نظر بخیه می شود. استفاده از این روش باعث می شود ابرو حالت طبیعی داشته باشند و همچنین در جهت مناسب رشد داشته باشد. در این روش موهای برداشته شده توسط سوزن های مخصوص در ناحیه مورد نظر کاشت می شود.
در این روش ابروهایی رشد می کند که کاملا طبیعی می باشند و به رشد خود ادامه می دهند.

 ۲- روش غیر جراحی

 یکی دیگر از روش های کاشت ابرو روش غیر جراحی می باشد که می تواند یکی از بهترین روش های کاشت ابرو دانست.
استفاده از این روش برای کاشت ابرو نسبت به روش نواری دارای عوارض کمتری می باشد، همچنین دوره نقاهت آن کوتاه تر می باشد.
زیرا در این روش فولیکول ها به صورت دانه ای برداشت می شوند و در محل مورد نظر کاشت انجام می گیرد و نیاز به هیچگونه برش و جراحتی بر روی پوست سر نمی باشد.
از روش های دیگر کاشت ابرو SUTوSuperFUE می باشند که در این روش ها نیز برداشت فولیکول ها متفاوت می باشد و کاشت آنها نیز با سایرین متفاوت است و نتایج آن بسیار طبیعی می باشد.

چه افرادی کاندید مناسبی برای کاشت ابرو هستند؟

۱- کسانی که ابروهای آنها به صورت ژنتیکی کم پشت می باشد و می خواهند که ابروهای با تراکم بالا داشته باشند، استفاده از کاشت ابرو برای آنها مناسب میباشد.

۲-کسانی که از حالت ابروهای خود راضی نمی باشند می توانند از این روش برای فرم دهی به ابرو استفاده کنند.

۳- اگر آسیب های فیزیکی باعث از بین رفتن قسمتی از ابروی افراد شده است، این افراد می توانند از کاشت ابرو برای ترمیم ابرو استفاده کنند.

۴- افرادی که دچار بیماری‌های زمینه‌ای یا بیماری‌های پوستی شده‌اند و ابروهای آنها دچار توقف رشد، یا ریزش شده است، می توانند از کاشت ابرو برای ترمیم مشکلات ریزش مو استفاده کنند.

۵- ابروها به دلیل برداشتن بیش از اندازه دچار ضخامت کم و کم پشتی می‌شوند، خانم هایی که با این مشکل مواجه هستند می توانند از کاشت مو استفاده کنند.

۶- افرادی که می‌خواهند ابرو‌های آن‌ها حالت طبیعی داشته باشد، استفاده از کاشت مو بهترین گزینه برای آنها می باشد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به متن
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات نوشته شده
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x