کلینیک تخصصی زیبایی بیمارستان عرفان نیایش

لوگو کلنیک زیبایی عرفان نیایش
  • خانه
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
خدمات اصلی
خدمات دیگر
ارتباط با ما

لیست پزشکان کشور

لیست داروخانه های استان تهران

لیست داروخانه های استان البرز

ارتباط با ما
مدرن ترین کلینیک پوست و مو در کشور

عوارض بلفاروپلاستی چیست؟ 

پوست اطراف چشم دارای حساسیت بالایی می‌باشد و بدلیل این‌که نسبت‌ به سایر قسمت‌های صورت، دارای ظرافت و حساسیت بیشتری می‌باشد، سریع‌تر دچار چین‌ و چروک و افتادگی می‌شود. به دلیل این‌ که چشم تاثیر زیادی بر زیبایی صورت دارد، افتادگی پلک و ایجاد چین‌ و چروک بر روی آن باعث ایجاد استرس و نگرانی در افراد مختلف می شود. افتادگی پلک، علاوه‌بر تأثیری که بر زیبایی فرد دارد، ممکن است باعث مشکلاتی در بینایی فرد شود. بنابراین درمان آن بسیار مهم می باشد. یکی از روش‌هایی که برای از بین بردن افتادگی پلک و چین‌ و چروک آن استفاده می‌شود، بلفارو پلاستی یا جراحی پلک می‌باشد که استفاده از این روش درمانی، تاثیر بسزایی در رفع افتادگی پلک و چین‌ و چروک دارد. این روش جراحی نیز مانند سایر روش‌ها دارای خطرات و عوارضی می‌باشد که این عوارض به‌صورت موقت می‌باشد و در صورتی‌که با گذشت زمان از بین نرود، باید پزشک مورد نظر را در جریان قرار دهید.

عوارض بلفاروپلاستی چیست؟

 باید توجه داشته باشید، درصورتی‌که مراقبت‌های بعد از جراحی به‌خوبی رعایت شود، میزان عوارض بلفاروپلاستی کاهش پیدا می‌کند و بهبودی سریع‌تر انجام می‌شود و همچنین میزان مهارت جراح، بر روی کاهش این عوارض تاثیر گذار است. این عوارض عبارتند از:

۱- تورم و کبودی اطراف چشم

یکی از عوارضی که ممکن است بعد از جراحی پلک به‌خصوص در چند روز اول بعد از جراحی به وجود بیاید، ایجاد تورم و کبودی در ناحیه چشم می‌باشد که ممکن است پلک زدن را برای فرد دشوار کند، برای کاهش این تورم می‌توانید از کمپرس یخ استفاده کنید، تا به‌ مرور تورم کاهش پیدا کند.  تورم به دلیل تجمع مایع چشمی ایجاد می‌شود، اما در صورت تداوم این عارضه حتماً پزشک را در جریان بگذارید.

۲- سخت پلک زدن

 در روزهای اولیه بعد از عمل جراحی بلفاروپلاستی، پلک زدن برای فرد، به دلیل وجود تورم و کبودی سخت می‌باشد، اما به‌مرور زمان با کم شدن تورم، پلک زدن نیز، به‌راحتی انجام می‌شود.

۳- خشکی چشم

به دلیل سخت بودن پلک زدن ممکن است چشم دچار قرمزی و خشکی شود، که پزشک متخصص با تجویز قطره‌های اشک مصنوعی به مرطوب نگه‌داشتن چشم کمک می‌کند و باید از مالش و خاراندن چشم‌ها، خودداری شود.

۴- مشکل در بینایی

 برخی افراد تا زمان بهبودی کامل، ممکن است مشکلات بینایی و تاری دید داشته باشند، که این عارضه نیز موقت بوده و بعد از چند روز کاملاً از بین می‌رود. برای کاهش این عارضه بهتر است کمتر از موبایل و تلویزیون استفاده کنید و به چشمان خود استراحت دهید.

۵- حساسیت به نور

 بعضی افراد بعد از جراحی نسبت‌ به نور حساسیت دارند و قرار گرفتن در معرض نور باعث ایجاد اشک ریزی در این افراد می‌شود. بنابراین بهتر است زمانی‌که در معرض نور قرار می‌گیرید، از عینک آفتابی استفاده کنید.

۶- عفونت و خون‌ریزی

 بعد از عمل جراحی ممکن است در محل بخیه به دلیل استریل نبودن لوازم استفاده‌ شده در عمل جراحی، پوست دچار عفونت و خون‌ریزی شود یا این‌که کیست‌های سفیدرنگی بر روی محل جراحی ایجاد شود، که پزشک طی عمل ساده این کیست ها را خارج می‌کند. اما درصورتی‌که این خون‌ریزی ادامه داشته باشد، حتماً این‌ موضوع را با پزشک در جریان بگذارید زیرا ممکن است خطرات جبران‌ناپذیری برای شما داشته باشد .

۷- گاهی بعد از کشیدن بخیه‌ها ممکن است زخم‌ها به‌خوبی ترمیم نشده باشد و با باز و بسته شدن پلک‌ها زخم‌ها مجدداً باز شود، این موضوع را حتما با پزشک در میان بگذارید، تا با استفاده از چسب‌های مخصوص و یا بخیه زدن، این زخم‌ها را درمان کند.

۸- عدم تقارن چشم‌ها

 چون در زمان عمل جراحی پلک، مقداری از بافت پلک برداشته می‌شود، امکان ایجاد عدم تقارن چشم‌ها وجود دارد. همچنین درصورتی‌که این بافت بیش‌ از اندازه برداشته شود، ممکن است شیارهایی در پلک به وجود آید.

۹- درصورتی‌که مقدار زیادی از پوست پلک برداشته شود، ممکن است پلک به‌ طور کامل، چشم را پوشش ندهد و باعث مشکلاتی مانند خشکی چشم شود. برداشته شدن زیاد پوست پلک پایین نیز باعث افزایش اشک ریزی به دلیل فشار به حفره چشمی می‌شود.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

۱۰- ایجاد خون‌ریزی داخلی

 به دلیل این‌که پلک به کره چشم بسیار نزدیک می‌باشد، احتمال آسیب رسیدن به کره چشم وجود دارد، که ممکن است باعث خون‌ریزی داخلی شده و سپس به اعصاب بینایی آسیب برساند و باعث نابینایی شود. البته درصورتی‌که این عمل جراحی توسط جراح متخصص و حرفه‌ای صورت بگیرد ایجاد این عارضه غیرممکن است.

۱۱- درصورتی‌که عمل جراحی پلک به‌خوبی انجام نشود ممکن است افتادگی پلک، مجدداً برای فرد به وجود بیاید.

۱۲- تیرگی پوست اطراف چشم

 ممکن است بعد از عمل جراحی پوست اطراف چشم دچار رفع تیرگی چشم شود، که این تیرگی‌ها با کرم‌های موضعی و لیزر قابل‌درمان می‌باشد.

۱۳- بافت مردگی

 ممکن است در حین عمل جراحی بلفارپلاستی، سلول‌های بافت چربی زیر پوست دچار آسیب شده  و به بافتی سخت و توده‌ای تبدیل شوند، که این عارضه موقتی بوده و به‌ مرور زمان از بین می‌رود.

۱۴- ایجاد مشکل در پلک زدن

چنانچه در هنگام عمل جراحی به بافت‌های عضله‌ای آسیب وارد شود، ممکن است فرد در روزهای اولیه بعد از عمل جراحی در پلک زدن با مشکل مواجه شود که این عارضه نیز بعد از چند روز از بین می‌رود. درصورتی‌که این عارضه تداوم داشته باشد حتما پزشک را در جریان بگذارید، زیرا ممکن است نیاز به جراحی مجدد باشد.

بلفاروپلاستی چیست؟

بلفاروپلاستی یک روش جراحی زیبایی است که برای بهبود شکل و اندازه پلک ها به کار می رود. در این روش، پوست اطراف چشم که اغلب به علت پیری، خستگی و یا علل دیگری مانند بیماری های پوستی و ناراحت کننده است، تغییر داده می شود.
در بلفاروپلاستی، جراحی انجام می شود تا پوست بالا و پایین پلک ها را از هم جدا کرده و سپس با برش و برداشتن پوست اضافی و تنظیم بافت پلک، شکل ظاهری پلک ها بهبود می یابد.
این روش می تواند به کاهش چشمان خسته و پف شده، کاهش چین و چروک در اطراف چشم، بهبود دید و حتی رفع مشکلات بینایی کمک کند.
بلفاروپلاستی معمولاً تحت بیهوشی موضعی یا کلی انجام می شود و پس از عمل، بیمار نیاز به استراحت و بهبودی دارد.

در جراحی بلفاروپلاستی، پزشک ابتدا نقاطی در زیر پوست که چربی اضافی وجود دارد را مشخص می‌کند و سپس، اقدام به انجام جراحی می‌نماید. فردی که به دلیل وجود چین و چروک و چربی اضافی، از ظاهر پلک خود ناراضی است، با در نظر گرفتن عوارض و مشکلات بلفاروپلاستی، اقدام به انجام جراحی می‌کند.

جراحی پلک یا بلفاروپلاستی چیست؟

یکی از روش‌ها، برای زیبایی پوست جراحی پلک یا بلفاروپلاستی می‌باشد، که این روش به دلیل عوارض کمی که دارد، دارای طرف‌داران زیادی می‌باشد و هدف از انجام این عمل رفع افتادگی و پف پلک می‌باشد. در این عمل جراحی، پزشک قسمتی از پلک را که دارای افتادگی می‌باشد را برش زده و پوست اضافه آن را برداشته و سپس ناحیه موردنظر را بخیه می‌زند.
با افزایش سن، پلک ها کشیده می شوند و عضلات حمایت کننده آنها ضعیف می شوند. در نتیجه، پوست و چربی اضافی می تواند در بالا و زیر پلک جمع شود. این می تواند باعث افتادگی ابروها، افتادگی پلک های فوقانی و زیر چشم شود.

جراحی پلک یا بلفاروپلاستی چیست؟

دوره نقاهت این عمل جراحی ممکن است چند هفته طول بکشد، اما تأثیرات این عمل جراحی بعد از چند هفته به‌خوبی بر روی پوست مشخص است. این نوع جراحی برای دو  پلک قابل‌ استفاده می باشد، اما میزان عوارض جراحی پلک بالا، نسبت‌ به پلک پایین بیشتر است.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

جراحی بلفاروپلاستی یا جراحی پلک بالا و عوارض ناشی از آن

پلک بالا نسبت به پلک پایین سریع‌تر دچار پف و افتادگی می‌شود، اما بیشتر عمل‌های جراحی بر روی پلک بالا انجام می‌شود. استفاده از این شیوه درمانی برای پلک بالا، باعث می‌شود مشکلات افتادگی پلک برطرف شود و درصورتی‌که افتادگی پلک، باعث اختلالات بینایی و یا اختلال در پلک زدن شده باشد در رفع این مشکلات کمک شایانی می‌کند. آثار جراحی ممکن است بعد از چند ماه  از بین برود و برای بهبودی سریع تر، نیاز به مراقبت‌های ویژه‌ای می باشد، اما آثار جراحی بر روی پلک مشخص نمی‌باشد، زیرا هنگام پلک زدن دربین چین وچروک پلک مخفی می شود. انتخاب جراح متخصص در این زمینه بسیار حساس می‌باشد و باید پزشک موردنظر حرفه‌ای باشد، تا بتواند قرینه بودن دو پلک و موارد بهداشتی را به‌خوبی رعایت کند، در این صورت میزان عوارض جراحی کاهش پیدا می‌کند. بعضی از عوارضی که ممکن است بعد از انجام جراحی پلک بالا به وجود بیاید،  عبارت‌اند از

۱- احساس سوزش در ناحیه عمل

۲- اختلال در بینایی که به طور موقت می باشد.

۳- در صورت قرار گرفتن در معرض نور شدید، چشم‌ها دچار سوزش می‌شود.جراحی بلفاروپلاستی یا جراحی پلک بالا و عوارض ناشی از آن

۴- خشک شدن پوست پلک

۵- ایجاد خارش در چشم

۶- درصورتی‌که عمل جراحی برداشت پلک، بیش‌ از اندازه باشد، ممکن است چشم‌ها در هنگام خواب باز بماند.

۷- ایجاد کبودی و تورم

۸- ایجاد عفونت

۹- در حین جراحی، درصورتی‌که انجام برش با دقت و تمرکز انجام نشود،  امکان دارد باعث آسیب به عضلات شود.

جراحی بلفاروپلاستی پلک پایین و عوارض ناشی از آن

 یکی از تأثیرگذارترین روش‌های درمانی پف پلک پایین استفاده از جراحی پلک می‌باشد، که این روش نسبت‌ به سایر روش‌های درمانی، دارای تاثیرگذاری بیشتر می‌باشد.

جراحی بلفاروپلاستی پلک پایین و عوارض ناشی از آن

 انجام جراحی بر روی پلک پایین نسبت‌ به پلک بالا به دلیل این‌که بیشتر در دید می‌باشد، نیاز به‌دقت و مهارت بیشتری دارد. زیرا در صورت عدم دقت ممکن است آثار جراحی بر روی این ناحیه به‌طور کامل قابل‌ مشاهده باشد. بنابراین در انتخاب پزشک متخصص باید حساسیت زیادی به خرج دهید همچنین مراقبت‌های بعد از انجام بلفاروپلاستی پلک پائین باید به‌خوبی رعایت شود، تا زخم‌های آن سریع‌تر بهبود پیدا کند. عوارضی که ممکن است بعد از انجام عمل جراحی پلک پایین به وجود بیاید عبارت‌اند از:

۱- دوبینی و اختلال در بینایی

۲-کبودی و تورم در ناحیه اطراف چشم

۳- درصورتی‌که موارد بهداشتی رعایت نشود، ممکن است باعث ایجاد عفونت در پلک شود .

۴- احساس درد، در هنگام پلک زدن

۵- عدم تقارن پلک‌ها که ایجاد تقارن، به‌مهارت متخصص بستگی دارد.

۸ راهکار اصلی برای کاهش عوارض جراحی پلک 

همه جراحی‌ها دارای عوارض می‌باشند اما به‌منظور کاهش این عوارض مواردی باید توسط فرد رعایت شود تا سریع‌تر این عوارض از بین برود و میزان عوارض کاهش پیدا کند. این مراقبت‌ها عبارت‌اند از :

۱- استراحت کردن

دو هفته بعد از انجام عمل جراحی پلک، بهتر است از انجام فعالیت‌های سنگین خودداری کنید و استراحت کنید، هنگام استراحت باید سر را بالاتر از سایر قسمت‌های بدن نگه دارید.

۲- استفاده از کمپرس سرد بعد از عمل، باعث کاهش تورم اطراف چشم می‌شود و بهبودی را تسریع می‌کند.

۳- استفاده از قطره و پماد تجویزی توسط پزشک

 امکان خشکی چشم بعد از عمل جراحی زیاد می‌باشد، بنابراین پزشک متخصص، قطره‌های چشمی را برای بیمار تجویز می‌کند که این قطره‌ها باید به‌طور منظم استفاده شود.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

۴- استفاده از گاز استریل

 برای جلوگیری از آسیب به بخیه‌ها پزشک از گاز استریل بر روی محل بخیه استفاده می‌کند. استفاده از گاز استریل، بر روی ناحیه موردنظر، مانع از دست‌کاری بخیه‌ها و همچنین جلوگیری از رسیدن آلودگی به سطح بخیه می‌شود.

۵-  پرهیز از قرار گرفتن در برابر نور خورشید

قرار گرفتن در معرض نور خورشید باعث می‌شود دوران نقاهت این بیماری بیشتر زمان ببرد. پس در صورت لزوم حتما از کرم‌های ضدآفتاب و عینک آفتابی استفاده کنید.

۸ راهکار اصلی برای کاهش عوارض جراحی پلک 

۶- استراحت دادن به چشم

 بعد از انجام جراحی بلفاروپلاستی امکان دارد چشم‌ها دچار دوبینی و یا تاری دید شود. بنابراین بهتر است چشم‌ها چند روز بعد از انجام عمل استراحت کنند. بدین‌منظور از گوشی و تلویزیون کمتر استفاده کنید.

۷- استرس

استرس باعث ضعیف شدن سیستم ایمنی بدن می‌شود و فرایند بهبودی را به تعویق می‌اندازد، بنابراین از عوامل استرس‌زا دوری کنید.

۸- دخانیات و مشروبات الکلی

دخانیات موجب رقیق شدن خون می‌شود و روند بهبودی را به تعویق می‌اندازد، بنابراین تا سه هفته بعد از انجام عمل جراحی پلک که ازاین موارد استفاده نکنید و یک رژیم غذایی سرشار از مواد مغذی و ویتامین‌ها داشته باشید تا آثار جراحی زودتر از بین رفته و نتایج درمانی، سریعتر حاصل شود.

علل اصلی افتادگی پلک چشم

دلایل مختلفی برای به وجود آمدن افتادگی پلک وجود دارد که این عوامل عبارت‌اند از

۱- افزایش سن

یکی از عواملی که باعث افتادگی پلک چشم می‌شود، افزایش سن می‌باشد، زیرا با افزایش سن، میزان کلاژن پوست از بین می‌رود و به اندازه‌ی کافی کلاژن تولید نمی‌شود، درنتیجه، پوست ناحیه اطراف چشم شل شده و بر اثر جاذبه زمین دچار افتادگی می‌شود.

۲- تاثیر ژنتیک

 ژنتیک یکی از عواملی می‌باشد، که تاثیر زیادی در افتادگی پلک دارد و ممکن است این مشکل در سنین پایین و یا کودکی به وجود بیاید. در صورتی‌ که این مشکل، در سنین کودکی به وجود آید، باید سریع  درمان صورت بگیرد، زیرا ممکن است باعث ایجاد تنبلی چشم یا تاری دید شود.

۳- سکته یا تومور مغزی

ممکن است در اثر ایجاد سکته فرد دچار افتادگی پلک شود و یا همچنین وجود تومور مغزی، بر روی اعصاب تاثیر گذاشته و منجر به افتادگی پلک شود.

علل اصلی افتادگی پلک چشم

۴- بیماری میاستنی گراویس

 این بیماری به دلیل یک نوع بیماری خود ایمنی است، که بر روی اعصاب و ماهیچه‌ها اثر می‌گذارد و ممکن است، باعث افتادگی پلک در سنین جوانی شود و امکان دارد، سایر قسمت‌های بدن را نیز تحت تاثیر قرار دهد، اما با استفاده از برخی داروها و تغییر سبک زندگی می‌توان علائم این بیماری را کاهش داد 

۵- بیماری عضلانی

 این بیماری باعث می‌شود بعضی از عضلات اطراف چشم و گلو دچار ضعف شوند و تضعیف شدن این عضلات باعث افتادگی پلک می‌شود.

۶- آسیب‌ دیدگی پلک

ممکن است بر اثر تصادف و یا حوادث شدید آسیب‌هایی بر اعصاب پلک اثر گذاشته و آن‌ها را دچار فلج کند.

آیا جراحی پلک بلفاروپلاستی زیبایی با بلفاروپلاستی درمانی متفاوت است؟

انجام بلفاروپلاستی زیبایی هیچ اجباری ندارد و فرد تنها برای زیباتر شدن چهره و رفع افتادگی پلک و پف آن، اقدام به انجام عمل جراحی می‌کند و تنها هدف استفاده از جراحی پلک زیبایی وجوانسازی پوست می باشد و درصورتی‌که این عمل انجام نگیرد، مشکلی برای فرد به وجود نمی‌آید، تنها ممکن است از نظر ظاهری مشکل داشته باشد. اما بلفاروپلاستی درمانی باید حتماً انجام بگیرد و در صورت انجام نگرفتن باعث مشکلاتی در بینایی فرد می‌شود و همچنین ممکن است در اثر آسیب دیدن سلول‌های عصبی فرد، ناحیه چشم دچار خشکی و سوزش دائمی شود بنابراین تفاوت این دو شیوه در هدف آن می باشد.

بلفاروپلاستی در کلینیک

 بلفاروپلاستی باید توسط پزشکان حاذق و با سابقه انجام گیرد. اکثر کلینیک‌های زیبائی از پزشکان حرفه‌ای استفاده می‌کنند، زیرا این پزشکان با انجام جراحی پلک، روی تعداد زیادی از مراجعین از شرایط و مراقبت‌های لازم در این زمینه، آگاهی کامل دارند.

بلفاروپلاستی در کلینیک

این کلینیک‌ها باید تمامی موارد بهداشتی را رعایت کنند و  تا کوچک‌ترین عفونتی برای فرد مراجعه‌ کننده به وجود نیاید و میزان عوارض جراحی پلک در کمترین میزان ممکن باشد. این کلینیک‌های زیبائی رضایت مشتریان را در اولویت قرار می‌دهند و سعی بر این دارند تمامی خدمات را به‌صورت حرفه‌ای انجام داده تا رضایت مراجعین، باعث جذب مشتریان بیشتری شود.

مراقبت‌های قبل‌از انجام جراحی پلک

۱- به مدت دو هفته قبل‌ از انجام جراحی پلک از داروهای رقیق‌کننده خون مانند آسپیرین و بروفن استفاده نشود، زیرا استفاده از این داروها باعث افزایش کبودی و خون‌ریزی در ناحیه عمل می‌شود و درصورتی‌که بیمار قبلاً از این داروها استفاده می‌کرده‌است، باید مصرف آن‌ها را قطع کند.

۲- قبل‌ از انجام عمل باید عکس‌برداری از صورت انجام شود، تا پزشک متخصص تمام جزئیات را بررسی کرده و با انجام معاینات، عمل فرد به‌صورت تخصصی انجام شود.

۳- هیچ‌گونه مواد آرایشی نباید بر روی صورت باشد و پاک‌سازی صورت باید به‌طور کامل انجام شود .

۴- فرد باید بداند که چه عملی انجام می‌دهد و توقع و انتظار نابجا از تأثیرات این جراحی نداشته باشد، گاهی افراد، انتظارات غیر واقع‌ گرایانه نسبت‌ به این جراحی دارند، درصورتی‌که آن نتیجه را از جراحی دریافت نکنند، ممکن است دچار افسردگی شوند.

مراقبت‌های قبل‌از انجام جراحی پلک

۵- به مدت دو هفته قبل‌از انجام عمل جراحی پلک، حتماً رژیم غذایی شما باید سرشار از انواع ویتامین‌ها به‌خصوص ویتامین سی باشد تا باعث شده روند بهبودی سریع‌تر انجام شود.

۶- به مدت دو هفته قبل‌ از انجام عمل جراحی پلک، مصرف دخانیات و مشروبات الکلی متوقف شود.

۷- نوشیدن آب فراوان باعث افزایش رطوبت رسانی و گردش خون به ناحیه موردنظر می‌شود، پس سعی کنید، به مدت دو هفته قبل‌ از انجام عمل جراحی روزانه هشت لیوان آب بنوشید

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

چه افرادی کاندید مناسب برای انجام جراحی پلک می‌باشند؟

۱- کسانی که پوست پلک آن‌ها حالت افتادگی دارد و باعث می‌شود، سن آن‌ها نسبت‌ به سن واقعی بیشتر نشان داده شود.

۲- افرادی که زیر چشم آن‌ها گود شده‌ است و گودی چشم باعث می‌شود ظاهر آن‌ها به‌صورت خسته و عبوس نشان داده شود.

۳- کسانی که زیر چشم آن‌ها دارای پوست‌های اضافه می‌باشد.

۴- افرادی که در ناحیه فوقانی پلک،  چربی‌های آویزان دارند.

۵- گاهی میزان سلول‌های چربی در پلک بالایی به گونه‌ای می‌باشد که باعث ایجاد مشکلات در بینایی شما می‌شود. پس افرادی که این مشکل را دارند انجام عمل جراحی پلک برای آنها بهترین گزینه است.

۶- افرادی که انتظارات واقع‌ گرایانه از نتایج عمل جراحی دارند.

۷- کسانی که افتادگی پلک و پف پلک آن‌ها در اثر عواملی مانند ژنتیک و افزایش سن باشد اما در صورتی‌که افتادگی ناشی از آلرژی باشد، این افراد گزینه مناسبی برای انجام عمل جراحی نمی‌باشند.

مزایای جراحی پلک

۱- جراحی پلک، باعث می‌شود چهره زیباتر و جوان‌تر به‌ نظر برسد و جوان شدن پوست و زیبایی آن باعث می‌شود فرد دارای اعتماد به‌ نفس بیشتری باشد و شادتر زندگی کند.

۲- استفاده از عمل جراحی به گونه‌ای می‌باشد که زخم‌های عمل بر روی پوست قابل‌ مشاهده نمی‌باشد و جراح این برش‌ها را به گونه‌ای قرار می‌دهد که در زیر خط مژه پنهان شود.

مزایای جراحی پلک

۳- افراد بر اثر افتادگی پوست پلک ممکن است دچار اختلالات بینایی شوند و زمانی‌که دید آن‌ها کم شود، در انجام فعالیت‌های روزمره با مشکل مواجه می‌شوند. استفاده از عمل بلفاروپلاستی، باعث می‌شود این‌گونه مشکلات برای فرد به وجود نیاید.

۴- گاهی افتادگی پوست در حدی می‌باشد که پلک دوتایی به‌نظر می‌رسد و لایه‌ای پوست اضافه بر روی  پلک طبیعی قرار گرفته می‌شود و فرد دو پلکی می‌شود. جراح با استفاده از این روش پلک را به حالت طبیعی برمی‌گرداند.

۵- زمانی‌که فرد دارای اختلال بینایی می‌باشد برای این‌که دید بهتری داشته باشد، ابروهایش را بالا می‌برد و انقباضات مکرر این عضلات باعث می‌شود، چین‌ و چروک های عمیقی بر روی پیشانی فرد بروز کند.

۷- چین‌های زیر چشم و ایجاد پف در پلک پایین باعث می‌شود که فرد عبوس و خسته به‌نظر برسد، استفاده از این شیوه درمانی باعث می‌شود که این مشکل از بین برود و تنها به‌صورت خط ظریفی در زیر پوست نشان داده شود .

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

هزینه انجام عمل بلگراد بلفاروپلاستی

عوامل مختلفی بر روی هزینه‌ی انجام عمل جراحی پلک تاثیرگذار می‌باشد که این عوامل عبارت‌اند از

۱- مکان کلینیک

کلینیک‌های زیبایی دارای موقعیت‌های متفاوتی هستند، و چه‌بسا کلینیک‌های زیبایی مستقر در یک شهر، دارای هزینه‌های متفاوتی باشد که بنابر موقعیت جغرافیایی مطب، این هزینه‌ها برآورد می‌شود. همچنین میزان هزینه انجام عمل جراحی در شهرهای مختلف با هم متفاوت است.

۲- نوع مشکل پلک

 در صورتی‌که مراجعین دارای چند نوع مشکل باهم باشند هزینه نهایی برای درمان این مشکلات نیز افزایش پیدا می‌کند.

۳- میزان سابقه و مهارت پزشک متخصص

هرچه جراح پلک دارای سابقه و مهارت بیشتری در زمینه جراحی باشد، امکان دارد هزینه جراحی برای انجام عمل بیشتر شود. اما به دلیل حساسیت بالای عمل جراحی باید سابقه و مهارت پزشک را در اولویت قرار داده، زیرا نتایج درمانی آن بیشتر بر روی پوست مشاهده می‌شود و میزان عوارض آن کمتر است .

هزینه انجام عمل بلگراد بلفاروپلاستی

۴- داروهای تکمیلی

گاهی پزشک متخصص علاوه‌ بر عمل جراحی برای سریع‌تر شدن روند بهبودی و کاهش عوارض، داروهایی برای بیمار تجویز می‌کند که این داروها، دارای هزینه‌های متفاوتی هستند و بر روی براورد کلی هزینه تاثیرگذار می‌باشد .

۵- نوع خدمات

هر چه میزان خدماتی که یک کلینیک ارائه می‌دهد مجهز تر باشد و تمامی موارد بهداشتی را رعایت کند، میزان هزینه‌ای که مراجعه‌کننده باید بپردازد، نیز بیشتر است .

0 0 رای ها
امتیازدهی به متن
اشتراک در
اطلاع از
2 نظرات نوشته شده
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سلام ، من جراحی پلک داشتم و الان احساس میکنم به رینه نیست، کاریش میشه کرد؟ حدودا یک ماهه جراحی کردم😭

سلام. ممنون از سایت خوبتون. من سی ودوسالمه چشمام مادرزادی پف داره پف چشم راستم ازچشم چپم خیلی بیشتره وچشم راستم ازچشم چپم بازتره میخواستم بدونم بعدازجراحی پلک این تفاوتهای دوچشم بیشتربه چشم نمیاد/اصلاقابل اصلاح هست/ممنون ازلطف شما

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x