کلینیک تخصصی زیبایی بیمارستان عرفان نیایش

لوگو کلنیک زیبایی عرفان نیایش
  • خانه
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
خدمات اصلی
خدمات دیگر
ارتباط با ما

لیست پزشکان کشور

لیست داروخانه های استان تهران

لیست داروخانه های استان البرز

ارتباط با ما
مدرن ترین کلینیک پوست و مو در کشور

چگونه پوستی جوان داشته باشیم؟

همه افراد خواهان پوستی زیبا و شاداب هستند، اما با افزایش سن و کاهش کلاژن پوست، کم‌کم از زیبایی پوست و شادابی آن کاسته می‌شود و همین موضوع باعث می‌شود که چین و چروک های روی پوست ظاهر شود، گاهی وجود این علائم بر اعتماد به نفس افراد تاثیرات منفی دارد و به احتمال زیاد یکی از دغدغه های افراد داشتن پوستی سالم و شاداب می باشد، که به منظور دستیابی به پوستی شاداب و یکدست، از راهکارهای مختلفی استفاده می‌شود.

چگونه پوستی جوان داشته باشیم؟
همچنین یک سری روش‌های مراقبتی  می نیاز می باشد، از علائم پوستی شاداب، بدون لک و تیرگی و کدر بودن، حجم مناسب، بدون افتادگی و چین و چروک می باشد، اما زمانی که از طراوت و شادابی آن کاسته می شود، پوست از انعطاف پذیری لازم برخوردار نبوده و در برابر عوامل مختلف آسیب پذیرتر می باشد.

چگونه پوستی جوان وشاداب داشته باشیم؟

به منظور حفظ شادابی و جوانی پوست بهتر است اقدامات زیر انجام گیرد.

۱- به میزان کافی آب بنوشید.

یکی از تاثیرگذارترین عوامل بر زیبایی پوست، آب کافی بدن می باشد، به همین منظور روزانه ۸ تا ۱۰ لیوان آب بنوشید، تا باعث حفظ رطوبت پوست و انعطاف‌پذیری آن شود و زمانی که رطوبت لازم به پوست بدن برسد، تاثیر بسزایی در روشن سازی و افزایش درخشندگی آن دارد و باعث می شود چین و چروک های کمتری بر روی صورت ظاهر شود.

۲- رژیم غذایی مناسب

برای داشتن پوستی شاداب و سالم، رژیم غذایی شما باید شامل انواع ویتامین ها و پروتئین باشد و همچنین وجود اسیدهای چرب امگا۳ و آنتی اکسیدان‌ها، بسیار ضروری می باشد، بنابراین مصرف میوه‌های تازه مانند هندوانه و پرتقال را در رژیم غذایی قرار دهید و همچنین مصرف سبزیجاتی با برگ تیره نیز تاثیر بسزایی در افزایش درخشندگی پوست دارد.

۳- داشتن روتین مراقبتی مناسب

به منظور مراقبت از پوست، یک روتین مراقبتی با توجه به نوع پوست خود داشته باشید و به دلیل اینکه پوست های خشک در برابر عوامل مختلف، آسیب پذیرتر می باشد، مراقبت از این گونه پوست ها از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و پوست های چرب نیز به دلیل انسداد منافذ پوستی، توسط چربی های اضافه، احتمال ایجاد آکنه و جوش بر روی آن زیاد می باشد، بنابراین با داشتن روتین مراقبتی لازم از پوست خود به خوبی مراقبت کنید، تا کمتر دچار آسیب شود.

۴- لایه برداری پوست

لایه برداری پوست باعث حذف سلول های مرده از سطخ آن و جلوگیری از تجمع چربی ها بر روی پوست می شود، بنابراین تاثیر زیادی در افزایش شادابی و درخشندگی آن دارد و بهتر است هفته یک بار، از لایه بردار های منظم استفاده شود، اما به منظور لایه برداری از مواد شیمیایی با ترکیبات غلیظ استفاده نشود.

۵- استفاده از کرم ضد آفتاب

نور خورشید دارای اشعه های مخرب و مضر می باشد که تاثیرات نامطلوبی بر روی پوست داشته و باعث ایجاد لکه های قهوه ای و خطوط ریزی بر سطح پوست می شود، به همین منظور حتی الامکان از قرارگیری در معرض نور خورشید خودداری شود و در صورت لزوم از کرم های ضدآفتاب با spf مناسب استفاده شود.

چگونه پوستی جوان وشاداب داشته باشیم؟

۶- شستشوی روبالشتی

باکتری ها به راحتی جذب پوست می شوند و با توجه به اینکه روبالشی منبعی از سلول‌های مرده پوست، آب دهان و ذرات لوازم آرایشی می باشد، ممکن است این مواد از طریق روبالشتی جذب پوست شده و باعث کاهش شادابی و زیبایی آن شود، به همین منظور، هر دو هفته یکبار روبالشتی های خود را بشویید.

۷- عدم استعمال دخانیات

استعمال دخانیات باعث انسداد رگ های خونی و کاهش گردش خون رسانی به پوست می شود، بنابراین مواد مغذی به خوبی جذب پوست نشده و باعث کاهش سلامت بدن و افزایش آسیب‌هایی مانند چین و چروک و پیری زودرس می شود، بنابراین چنان چه خواهان پوستی شاداب و سالم هستید، از مصرف دخانیات دوری کنید.

۸- برنزه کردن پوست

‏گاهی افراد با استفاده از دستگاه‌های سولاریوم اقدام به برنز کردن پوست می کنند، که این اقدام باعث افزایش احتمال ابتلا به سرطان پوست می شود و چین و چروک هایی را بر روی پوست ایجاد می کند، پس اگر خواهان پوست شاداب و سالم هستید، از برنزه کردن آن خودداری کنید.

۹- استفاده از مرطوب کننده مناسب

بهتر است به منظور جلوگیری از ایجاد چین و چروک بر روی صورت قبل از آرایش از لوسیون های مخصوص استفاده شود، که این لوسیون ها باعث می‌شود مواد آرایشی به خوبی روی صورت بنشیند و حالت بدی بر روی پوست ایجاد نکند، همچنین این لوسیون ها تاثیر زیادی در محو کردن خط ها و چین و چروک های ظریف پوست دارد.

۱۰- استفاده از شوینده مناسب

به منظور شستشوی صورت از شوینده های ملایم استفاده کنید، زیرا شوینده های معطر دارای ترکیبات خشن و خشک می باشد، که باعث آسیب به نرمی و لطافت پوست و افزایش خشکی آن می شود و خشکی پوست باعث می شود در برابر عوامل مختلف آسیب پذیر تر باشد.

۱۱- داشتن خواب کافی

در هنگام استراحت، بدن به بازسازی بافت های سلولی می پردازد، بنابراین به منظور ترمیم پوست روزانه به میزان ۷ تا ۹ ساعت بخوابید.

۱۲- کنترل استرس

استرس باعث ایجاد هورمون هایی در بدن شود که این هورمون ها بر میزان کلاژن و زیبایی پوست تاثیر گذار می باشد، بنابراین با انجام تمرینات یوگا و تمریناتی که نیاز به تنفس های عمیق دارند، استرس را کنترل کنید.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

بهترین روغن برای جوان ماندن پوست چیست؟

روغن های مختلفی به منظور جوانسازی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد، که از این روغن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

 ۱- روغن گل محمدی

اسانس گل محمدی یکی از گران ترین روغن ها می باشد و تأثیر بسزایی در جوانسازی پوست دارد، زیرا  این روغن خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد باکتریایی دارد و تاثیر بسزایی در رفع خشکی پوست و حفظ سلامت پوست دارد.

۲- روغن چوب صندل

روغن چوب صندل نیز خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد التهابی دارد، بنابراین با رادیکال‌های آزاد مقابله کرده و باعث حفظ سلامت پوست و کاهش استرس اکسیداتیو می شود، همچنین از این روغن به منظور بهبود زگیل، پسوریازیس، آکنه و اگزما استفاده می شود.

۳- روغن شمعدانی

روغن گل شمعدانی خاصیت ضدعفونی کننده دارد و باعث بهبود زخم های شما به صورت موثر می شود، همچنین استفاده از این روغن باعث ایجاد عوارض جانبی بر روی پوست می‌شود و تاثیر بسزایی در از بین بردن چین و چروک صورت دارد، گاهی افراد از این روغن برای درمان مشکلات پوستی، از قبیل اگزما و درماتیت استفاده می کنند، همچنین روغن شمعدانی تاثیر بسزایی در کاهش روغن و چربی بیش از حد پوست دارد، بنابراین باعث حفظ شادابی و جوانی پوست می شود.

۴- روغن کندر

روغن کندر دارای خاصیت ضد التهابی بوده و ایجاد التهابات بر روی پوست جلوگیری می کند و پوست را در برابر باکتری های مضر مقاوم می سازد، همچنین روغن کندر تاثیر بسزایی در افزایش انعطاف پذیری پوست و بهبود جای زخم دارد و یکی از بهترین روغن ها برای درمان چین و چروک پوست می باشد.

بهترین روغن برای جوان ماندن پوست چیست؟

۵- روغن مریم گلی

روغن مریم گلی دارای خاصیت آنتی اکسیدانی می باشد و از پوست در برابر رادیکالهای آزاد مراقبت می کند و همچنین تاثیر بسزایی در از بین بردن چروک صورت دارد، در واقع وجود رادیکال های آزاد محیطی باعث آسیب به پوست و تسریع روند پیری پوست می شود، اما استفاده از روغن مریم گلی این آسیب ها را به حداقل رسانده و باعث جوان سازی پوست به مدت طولانی می شود.

۶- روغن گل سرخ

روغن گل سرخ نیز دارای خاصیت ضدالتهابی بوده و به دلیل دارا بودن ترکیبات مانند ویتامین E لینولئیک اسید و کاراتنوئید ها باعث اثرات ضد پیری بر روی پوست می‌شود، همچنین روغن گل سرخ حاوی میزان زیادی فنولیک اسید می باشد و باعث جلوگیری از استرس اکسیداتیو می شود، همچنین تأثیر بسزایی در جلوگیری از چین و چروک بر روی صورت داشته و روند پیری پوست را کاهش می دهد.

۷- روغن لیمو

روغن لیمو نیز دارای خاصیت آنتی اکسیدانی می باشد و باعث مقاومت پوست در برابر رادیکالهای آزاد می شود و این روغن دارای ترکیبات آسکوربیک اسید و گلوتاتیون می باشد که باعث افزایش مقاومت پوست در برابر آسیب های محیطی می شود، بنابراین از پیری زودرس پوست جلوگیری کرده و تاثیر بسزایی در درمان چروک صورت دارد.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

چه مواد غذایی باعث جوانی پوست می شود؟

۱- ماهی

ماهی سرشار از اسیدهای چرب امگا ۳ می باشد و تاثیر بسزایی در کاهش التهابات پوست و مقاومت آن در برابر اشعه های مضر ماوراء بنفش دارد، همچنین از تخریب کلاژن پوست جلوگیری می کند  و با توجه به اینکه تجزیه کلاژن باعث ایجاد چین و چروک می شود، بنابراین مصرف ماهی تأثیر بسزایی در جلوگیری از ایجاد چین و چروک بر روی پوست دارد.

۲- بادام

بادام سرشار از چربی‌های سالم، ویتامین های Bو E می‌باشد و تأثیر بسزایی در کاهش التهابات پوستی و آبرسانی آن دارد و باعث افزایش انعطاف پذیری پوست و ترمیم سلولی می‌شود و از آن در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند.

۳- اسفناج

اسفناج سرشار از اسید فولیک، ویتامین E می باشد و باعث مقابله با سرطان پوست می شود، همچنین وجود ویتامین های K و آهن در اسفناج باعث افزایش گردش خون و اکسیژن رسانی به پوست می شود و تاثیر بسزایی در جلوگیری از ایجاد چین و چروک بر روی آن دارد.

چه مواد غذایی باعث جوانی پوست می شود؟

۴- گوجه فرنگی

گوجه فرنگی سرشار از ویتامین c و لیکوپن می باشد، لیکوپن باعث خاصیت آنتی اکسیدانی در گوجه فرنگی شده و از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می کند، همچنین تأثیر بسزایی در افزایش گردش خون و مبارزه با سرطان پوست دارد.

۵- توت فرنگی

توت فرنگی دارای ویتامین c می باشد و این ویتامین باعث جلوگیری از ایجاد چین و چروک و ایجاد خشکی پوست می شود، همچنین وجود ویتامین c در توت فرنگی باعث مقابله پوست با رادیکال‌های آزاد و جلوگیری از تخریب کلاژن و ایجاد چین و چروک بر روی پوست می شود، همچنین می توان از توت فرنگی در تهیه ماسک های طبیعی به منظور آبرسانی و لطافت بیشتر پوست استفاده کرد.

۶- روغن زیتون

روغن زیتون دارای خاصیت ضد التهابی بوده و تاثیر بسزایی در سلامت ارگان های داخلی بدن دارد، در نتیجه باعث نرمی و لطافت پوست می شود و در صورتی که از آن در تهیه مواد غذایی و همچنین به صورت موضعی مورد استفاده قرار گیرد، باعث کاهش التهابات پوست و مقابله آن با رادیکال های آزاد می شود.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

استفاده از ماسک خانگی برای جوانسازی پوست صورت

۱- ماسک برگ ختمی

به منظور جوانسازی و آبرسانی پوست می توان از ماسک برگ ختمی استفاده کرد، برای تهیه ماسک کافیست برگ گیاه ختمی را در آب جوش بریزید و به مدت ۵ دقیقه صبر کنید و سپس آن را از صافی رد کرده و با استفاده از یک پد پنبه ای بر روی پوست خود بمالید و اجازه دهید این ترکیب به مدت ۴۰ دقیقه بر روی پوست بماند، سپس صورت خود را با آب ولرم شستشو داده و بعد از آن از کرم آبرسان استفاده کنید.

۲- ماسک روغن درخت چای و جوجوبا

به منظور جوانسازی و زیبایی پوست می توان از ماسک روغن درخت چای و جوجوبا استفاده کرد، بدین منظور روغن جوجوبا را با روغن درخت چای به نسبت مساوی ترکیب کرده و این ماسک را به مدت پنج ساعت بر روی پوست خود قرار دهید و سپس صورت را با آب ولرم شستشو دهید، اما قبل  استفاده از این ترکیب مطمئن شوید که باعث ایجاد حساسیت پوستی نمی‌شود، بنابراین کمی از این روغن را بر روی پوست بازو امتحان کرده و در صورتی که دچار حساسیت نشدید، از آن بر روی پوست استفاده کنید.

استفاده از ماسک خانگی برای جوانسازی پوست صورت

۳- ماسک روغن نارگیل

به منظور رفع چین و چروک های پوستی می توان از ماسک روغن نارگیل استفاده کرد، اما استفاده از این محصول برای افرادی که پوست چربی دارند توصیه نمی شود، زیرا باعث افزایش چربی پوست و ایجاد آکنه های پوستی می شود، اما برای افرادی که پوست خشک و نرمالی دارند،تاثیر بسزایی در رفع خشکی پوست و همچنین درمان چین و چروک های پوستی دارد، بدین منظور روغن نارگیل را به مدت ۶ تا ۸ ساعت بر روی پوست خود بمالید.

۴- ماسک آلوئه ورا

آلوئه ورا حاوی اسید سالیسیلیک، اسید آمینه، ویتامین های E و c می باشد و تاثیر بسزایی در جوانسازی پوست و روشن کردن آن دارد، همچنین موجب آبرسانی پوست شده و از ایجاد چین و چروک بر روی آن جلوگیری می کند، برای استفاده از این ماسک کافیست ژل آلوئه ورا را به مدت یک شب تا صبح روی پوست خود قرار دهید و سپس آن را با آب ملایم شستشو دهید.

۵- ماسک صورت زردچوبه و شیر

یکی از بهترین ماسک ها به منظور جوانسازی پوست و افزایش سلامت آن ماسک زردچوبه با شیر می باشد که بدین منظور برای تهیه ماسک دوقاشق  غذاخوری شیر را با دو قاشق چای خوری زردچوبه ترکیب کرده تا به صورت خمیری شکل درآید و سپس این ترکیب را به مدت ۳۰ دقیقه بر روی پوست خود قرار دهید و بعد با آب ولرم شستشو دهید.

برای جوان نگه داشتن پوست دست خود چه اقداماتی انجام دهیم؟

با افزایش سن، حجم پوست دست نیز کاهش پیدا کرده و باعث ایجاد چین و چروک و لکه های تیره بر روی آن می‌شود و برای جوانسازی پوست دست ها نیز می‌توان از روش‌های مختلفی استفاده کرد

۱- استفاده از دستکش

مواد شوینده دارای ترکیبات می باشند که باعث آسیب به دست ها می شود، بنابراین در هنگام شستشوی ظرف و همچنین انجام کارهایی مانند باغبانی حتما از دستکش استفاده کنید، همچنین هوای سرد باعث از بین بردن رطوبت دست های شما خواهد شد و استفاده از دستکش در فصل زمستان در محیط بیرون توصیه می شود.

۲- استفاده از کرم مرطوب کننده

شستشوی دست ها باعث افزایش خشکی پوست می شود، به منظور کاهش خشکی پوست از کرم مرطوب کننده استفاده کنید، همچنین لوسیون های مرطوب کننده که دارای ترکیبات سبک می باشند گزینه مناسبی برای افزایش آبرسانی پوست و داشتن دست های مرطوب و نرم می باشد.

۳- ماساژ دست

بعداستفاده از کرم مرطوب کننده، به سادگی می توانید با ماساژ تاثیر بسزایی در مراقبت از آنها داشته باشید، بهتر است، ماساژ را از قسمت پایین انگشت ها به بالا شروع کنید.

برای جوان نگه داشتن پوست دست خود چه اقداماتی انجام دهیم؟

۴- استفاده از کرم ضد آفتاب

قرار گرفتن افراد در معرض نور آفتاب باعث افزایش احتمال ایجاد لکه های قهوه ای و چروک بر دست ها می شود، بدین منظور از قرار گرفتن در معرض نور خورشید دور می شود و در صورت لزوم از کرم ضدآفتاب با spf مناسب استفاده شود.

۵- استفاده از لایه بردار های مناسب

به منظور افزایش طراوت و درخشانی پوست  دست می توان از لایه بردار های مناسب استفاده کرد، از این لایه بردار ها می توانند شکرو نمک را نام برد، که برای استفاده از آن کافیست دست خود را مرطوب کرده و با شکر و یا نمک آنها را مالش دهید و سپس با آب ولرم دست ها را شستشو دهید، این کار باعث از بین بردن سلول های مرده پوست و افزایش گردش خون می شود.

۶- شستشوی دست ها

برای شستشوی دائمی و روزانه دست ها از آب ولرم استفاده کنید، این نکته تاثیر بسزایی در مراقبت از پوست دست دارد، زیر آب خیلی سرد و یا آب با دمای بالا، باعث آسیب به پوست دست می شود، همچنین برای شستشوی دست از مایع ظرفشویی استفاده نکنید، زیرا دارای ترکیبات قوی بوده و به راحتی باعث خشکی پوست دست می شود.

۷- به منظور رفع خشکی پوست دست از راهکارهای زیر استفاده کنید.

۱- یک قاشق چای خوری گلیسیرین را با یک قاشق چای خوری آب لیمو و چند قطره گلاب ترکیب کرده و این ترکیب را به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بر روی دست و کوتیکول ناخن ماساژ دهید.

۲- می‌توان از ترکیب خیار رنده شده و گلیسیرین به منظور افزایش نرمی و لطافت دست ها استفاده کرد.

۳- به منظور افزایش استحکام پوست دست از ماسک سفیده تخم مرغ استفاده کنید، زیرا این ماسک باعث جلوگیری از ایجاد چین و چروک بر روی دست ها و همچنین افزایش سفتی پشت دست می شود.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

از چه روش هایی برای جوان نگه داشتن پوست صورت استفاده کنیم؟

به منظور جوانسازی پوست می توان از روشهای کلینیکی و خانگی استفاده کرد از روش های کلینیکی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- کربوکسی تراپی

در کربوکسی تراپی با تزریق دی اکسید کربن در زیر پوست باعث افزایش گردش خون و اکسیژن به این ناحیه شده و با افزایش گردش خون، مواد مغذی بیشتری به ناحیه مورد نظر می رسد، در نتیجه باعث افزایش شادابی و لطافت پوست خواهد شد.

۲- هایفوتراپی

یکی از روش های درمانی به منظور افزایش سفتی پوست و لیفت آن هایفوتراپی می باشد که این روش به صورت غیر تهاجمی انجام گرفته و هیچ گونه دردی متوجه فرد نمی شود، در هایفوتراپی از امواج فراصوت به منظور جوانسازی پوست استفاده می‌شود، که این امواج شبیه امواجی می باشد که در دستگاه‌های سونوگرافی مورد استفاده قرار می گیرد، امواج تابانده شده بر روی ناحیه خاصی متمرکز شده و موجب تحریک کلاژن سازی و افزایش شادابی پوست می شود.

از چه روش هایی برای جوان نگه داشتن پوست صورت استفاده کنیم؟

۳- میکرونیدلینگ پوست

روش دیگری که به منظور جوانسازی پوست می توان مورد استفاده قرار داد، میکرونیدلینگ می باشد که در این روش با استفاده از دستگاهی به نام درماپن، سوراخ های متعددی بر روی پوست ایجاد می‌شود و منجر به لایه برداری سطحی پوست و تحریک کلاژن سازی در لایه میانی پوست می شود؛ و با افزایش کلاژن سازی در پوست، میزان شادابی و لطافت آن افزایش پیدا می کند.

۴- تزریق بوتاکس

به منظور رفع چین و چروک های پوستی و جلوگیری از ایجاد چین و چروک های بیشتر می‌توان تزریق بوتاکس انجام داد و بوتاکس نوعی سم به نام بوتولونیوم می‌باشد که باعث فلج اعصاب به صورت موقت شده و تاثیر بسزایی در افزایش زیبایی و جوانسازی آن دارد.

۵- تزریق فیلر و چربی

یکی دیگر از روش هایی که به منظور جوانسازی پوست مورد استفاده قرار می گیرد، تزریق چربی می باشد که در این روش از چربی های اضافه در نواحی مانند ران، شکم و پهلو استفاده می شود و با قرار دادن چربی های برداشت شده در دستگاه سانتریفیوژ، اقدام به خالص سازی آن می کنند، سپس چربی ها در ناحیه مورد نظر تزریق می‌شود، با توجه به اینکه از چربی های بدن خود فرد استفاده می شود، میزان ماندگاری نتایج آن طولانی می باشد و بدن در برابر تزریق چربی واکنش نشان نمی دهد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به متن
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات نوشته شده
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x