کلینیک تخصصی زیبایی بیمارستان عرفان نیایش

لوگو کلنیک زیبایی عرفان نیایش
  • خانه
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
خدمات اصلی
خدمات دیگر
ارتباط با ما

لیست پزشکان کشور

لیست داروخانه های استان تهران

لیست داروخانه های استان البرز

ارتباط با ما
مدرن ترین کلینیک پوست و مو در کشور

جلوگیری از ریزش مو در ماه رمضان

تراکم و پرپشتی موها از اهمیت بالایی برخوردار می باشد، اما عوامل مختلفی مانند کمبود آهن، ویتامین، تغییرات هورمونی در ماه رمضان باعث ریزش مو می شود، به صورت طبیعی عواملی مانند خواب نامنظم، کمبود آهن و ویتامین ها، عوامل محیطی و ژنتیکی بر ریزش موها تاثیر گذار می باشد، اما در ماه رمضان ممکن است برخی از این شرایط تشدید شده و منجر به ریزش موی بیشتری در افراد شود.
در ماه رمضان غذا و خواب افراد، دچار اختلالاتی می‌شود و این عوامل موجب استرس در بدن می‌شود، که یکی از عوامل اصلی ریزش مو استرس می باشد، همچنین کمبود ویتامین ها و مواد معدنی باعث اختلالاتی در تغذیه فولیکول مو شده و در صورتی که در هنگام افطار و سحری، فرد رژیم غذایی نادرستی داشته باشد، باعث کمبود مواد مغذی و ریزش موها در ماه رمضان می شود، از دیگر عوامل تاثیرگذار بر ریزش مو، رطوبت موی سر می باشد، در ماه رمضان به دلیل تشنگی در طول روز رطوبت بدن کاهش پیدا می کند و در صورتی که در فاصله افطار تا سحر به میزان کافی آب و مایعات ننوشید، بدن دچار کم آبی شده و منجر به از بین رفتن رطوبت موی سر و درنهایت ریزش موها خواهد شد.

جلوگیری از ریزش مو در ماه رمضان
پس با مصرف مایعاتی مانند آب میوه های طبیعی و میوه هایی مانند هندوانه و همچنین دمنوش های گیاهی، کم آبی بدن، در طول روز را جبران نمایید، همچنین در وعده سحری و افطار، از غذاهایی حاوی پروتئین ها، اسیدهای چرب، امگا۳ و ویتامین c استفاده کنید،غذاهایی مانند مرغ، ماهی، گوشت و تخم مرغ گزینه های مناسبی برای افطار می باشند.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

به طورکلی بهتر است در ماه رمضان به موارد زیر توجه کنید.

۱- باعث حفظ آب بدن شوید.

آب مورد نیاز بدن را در فاصله افطار تا سحر تامین کنید، می توانید با مصرف دمنوش های گیاهی، مایعات و میوه‌های آبدار، تاثیر بسزایی در حفظ مایعات بدن داشته باشید، همچنین از مصرف نوشیدنی های کافئین دار مانند چای و قهوه دوری  کنید، زیرا این عوامل باعث دفع ادرار بیشتر و کم آبی بدن می شود.

۲- استفاده از آب نارگیل

یکی از مواردی که باعث جبران یون های دست رفته بدن می شود، آب نارگیل می باشد زیرا آب نارگیل سرشار از مواد معدنی و الکترولیت بوده و بهترین گزینه برای ورزشکاران حرفه ای می باشد، بنابراین یکی از گزینه هایی که بهتر است در ماه رمضان مورد استفاده قرار گیرد، آب نارگیل است.

۳- استفاده از مواد غذایی سالم

در وعده های سحری و افطار از غذاهای سالم و مقوی استفاده کنید، غذاهای شور و سرخ شده گزینه مناسبی برای افطار و سحری نمی باشد و موجب از دست رفتن مایعات بدن می شود، همچنین از روغن زیتون در غذاها استفاده کنید، زیرا روغن زیتون سرشار از اسید های چرب ضروری می باشد و بهتر است در هنگام افطار از خرما و یک فنجان آب ولرم مخلوط با لیمو و زنجبیل استفاده شود تا باعث پاکسازی بدن از عناصر مضر شود.

۴- در معرض آفتاب به مدت طولانی قرار نگیرید.

به منظور جلوگیری از کم آبی بدن، فعالیت های روزانه خود را در برابر آفتاب انجام ندهید و بهتر است، انجام این فعالیت ها را در مکانی با آب و هوای معتدل سپری کنید، همچنین از انجام تمرینات شدید خودداری کنید.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

علت ریزش مو در ماه رمضان

یکی از مشکلاتی که ممکن است در ماه رمضان برای افراد به وجود آید، ریزش مو می باشد که عوامل مختلفی باعث ریزش مو در ماه رمضان می شود که از این عوامل می توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- خواب

 در صورتی که خواب نظم مشخصی داشته باشد باعث کنترل استرس خواهد شد، اما با ایجاد اختلال در خواب ممکن است، استرس بدن افزایش پیدا کرده و باعث ریزش مو شود، بنابراین باید برنامه ریزی مناسبی برای خواب خوب در ماه رمضان داشته باشید، تا تغییرات سیکل خواب شبانه باعث نامتعادلی هورمونی و افزایش استرس بدن نشود و خواب در ماه رمضان به ساعت خواب همیشگی نزدیکی داشته باشد، تا باعث جلوگیری از اختلال شود.

۲- کمبود مواد مغذی و ویتامین ها

فولیکول های مو جهت رشد و تقویت نیاز به مواد مغذی، ویتامین ها دارد ودر صورتی که در ماه رمضان از غذاهای مناسبی استفاده نشود، بدن با کمبود مواد مغذی مواجه شده و در نهایت منجر به ریزش موی شما خواهد شد.

علت ریزش مو در ماه رمضان

۳- کمبود رطوبت بدن

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در ریزش موها کم آبی بدن می باشد و با توجه به اینکه در ماه رمضان کم آبی بدن تشدید می شود، امکان ریزش مو در ماه رمضان تشدید می شود و برای جلوگیری از این عارضه باید در فاصله افطار تا سحر، آب و غذاهای آبکی ومیوه مصرف کنید.

چند نکته مهم در زمینه سالم نگه داشتن مو و جلوگیری از ریزش مو

مو تاثیر بسزایی در جذابیت و زیبایی افراد دارد، به منظور جلوگیری از ریزش مو و حفظ سلامت آن، باید رژیم غذایی مناسبی داشته باشید، همچنین عوامل دیگری نیز باعث ریزش می شود که برای داشتن موهای زیبا و پرتراکم باید به نکات زیر توجه کنید.

۱- رژیم غذایی

مو جهت تقویت و رشد نیاز به مواد غذایی مغذی و مکمل های غذایی دارد و در صورتی که در ماه رمضان بدن با کمبود این مواد مواجه شود، موجب کاهش سلامت و زیبایی موها خواهد شد، همچنین میزان کالری که در ماه رمضان دریافت می شود، نیز بر زیبایی و سلامت موها تاثیر گذار می باشد و در صورتی که به صورت ناگهانی بدن دچار کاهش کالری شود، این مسئله بر زیبایی و سلامت موها تاثیر گذاشته و ممکن است باعث ریزش موها شود، بنابراین در زمان افطار و سحر از غذاهایی که حاوی اسیدهای چرب و انواع ویتامین ها می باشند، استفاده کنید، از مواد مغذی بسیار مهم برای موها پروتئین می باشد، زیرا جنس تارهای مو از پروتئین می‌باشد، بنابراین مصرف غذاهایی مانند ماهی، مرغ، تخم مرغ، گوشت قرمز، باید در رژیم غذایی ماه رمضان مورد استفاده قرار گیرد، همچنین وجود کلسیم و منیزیم در غذاها باعث سلامت مو می شود، بهتر است مصرف لبنیات را در برنامه غذایی خود داشته باشید و با مصرف غذاهایی حاوی آهن مانند گوشت قرمز، از کمبود آهن و کم خونی در ماه رمضان پیشگیری کنید.
اسیدهای چرب امگا ۳ و امگا۶ نیز باعث حفظ سلامت موها می شود و در صورتی که رژیم غذایی شما حاوی این اسیدها باشد، ممکن است در ماه رمضان، موها دچار ریزش شود، از مواد غذایی حاوی اسیدهای چرب می توان به روغن ماهی و روغن زیتون اشاره کرد.
به منظور تامین ویتامین ها در بدن در فاصله بین افطار وسحر به میزان کافی میوه مصرف کنید تا باعث استحکام و تقویت فولیکول های مو شود و همچنین آنتی اکسیدان های موجود در این میوه ها باعث حفاظت از موها خواهد شد.

۲- استرس

از دیگر عوامل تاثیرگذار بر ریزش موها، استرس می باشد و با توجه به اینکه در ماه رمضان خواب دچار اختلالات می شود ودرصورتی که رژیم غذایی مناسب نباشد، بدن دچار کمبود مواد مغذی شود این مسئله بر میزان استرس بدن تاثیر گذار می باشد، بنابراین چنانچه خواهان سلامت موها در ماه رمضان هستید، میزان استرس را کنترل کنید و با انجام فعالیت های مختلف تاثیر بسزایی در کاهش استرس داشته باشید، به منظور کاهش استرس می توانید با انجام فعالیت هایی که نیاز به انرژی زیادی ندارد، استرس را از خود دور کنید و انجام ورزش نیز باعث کاهش استرس می شود، اما با توجه به اینکه انجام تمرینات ورزشی، نیاز به کالری بیشتری دارد، بنابراین انجام این فعالیت ها را به بعد از افطار بسپارید.

۳- با لطافت با موهای خود برخورد کنید.

به منظور جلوگیری از آسیب دیدن پیاز مو و فولیکول های مو از آسیب رساندن به تارهای مو جلوگیری شود و نحوه بستن موها باید به گونه ای باشد که از کشیدن بیش از اندازه موها جلوگیری شود، همچنین استفاده از ابزار حرارتی مانند سشوار و اتو مو در ماه رمضان و سایر مواقع نیز بسیار با اهمیت می باشد.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

۴- روزانه موهای خود را شانه بزنید.

به منظور افزایش خونرسانی فولیکول های مو، هر روز موهای خود را شانه بزنید، زیرا افزایش خونرسانی به فولیکول های مو، باعث رساندن مواد مغذی به فولیکول ها شده و در نهایت موجب سلامت موهای شما خواهد شد.

۵- شامپو و ماسک های مناسب استفاده کنید.

در صورتی که از موها به خوبی مراقبت نشود، منجر به نازکی مو و در نهایت ریزش آن ها می‌شود، بنابراین با استفاده از شامپوهای مناسب و همچنین ماسک مو باعث مراقبت بهتر از موهای خود شوید تا از آسیب رساندن و شکننده شدن موها جلوگیری شود، همچنین استفاده از ماسک مو، از موها در برابر آلودگی ها و چربی های اضافه حفاظت می کند، این مواد باعث از بین بردن اسید های چرب اضافه و در نهایت زیبایی مو خواهد شد.

چند نکته مهم در زمینه سالم نگه داشتن مو و جلوگیری از ریزش مو

۶-عدم استفاده از ابزارهای حرارتی

 برای خشک کردن موها از ابزارهای حرارتی استفاده نکنید و اجازه دهید خودش خشک شود.

۷- از وسایل شخصی خود استفاده کنید.

۸- یکی از عواملی که باعث ریزش موها می شود، عفونت های قارچی می باشد، برای جلوگیری از عفونت های قارچی، از حوله و کلاه شخصی خود استفاده کنید.

۹- استفاده از روغن های گیاهی مانند روغن نارگیل و ماساژ شبانه موها با این روغن باعث افزایش سلامت و زیبایی موها خواهد شد.

۱۰- به منظور جلوگیری از ریزش مو در ماه رمضان از آجیل  در وعده های غذایی استفاده کنید.

۱۱- آمپول نوروبین تاثیر بسزایی در تقویت و رشد مو دارد، بنابراین در ماه رمضان به مدت سه هفته این آمپول را تزریق کنید‌.

یکی از دلایل اصلی ریزش مو کمبود آهن می باشد و خانم ها به دلیل اینکه میزان قابل توجهی از آهن بدنشان در دوره قاعدگی از دست می‌رود، بنابراین بهتر است در ماه رمضان با مصرف غذاهایی مانند گوشت گوساله، غلات و سبزیجات با برگ سبز، این کمبود آهن را جبران کنید، همچنین مصرف غذاهایی که حاوی ویتامین c می باشد، باعث جذب بیشتر آهن می شود، خرما حاوی ویتامینc می باشد.

درمان های گیاهی ریزش مو در ماه رمضان

به منظور درمان ریزش مو در ماه رمضان می توان از موارد زیر استفاده کرد.

۱- شیره نارگیل

از مواردی که باعث تقویت ریشه مو می شود، آهن و پتاسیم می باشد و شیره نارگیل سرشار از این موارد می باشد، بنابراین می‌توان با مصرف موضعی این ماده تاثیر بسزایی در درمان ریزش مو داشت، بدین منظور آب نارگیل را بگیرید و با کمی آب مخلوط کرده و به مدت نیم ساعت این ترکیب را بر روی سرتان قرار دهید، سپس با آب ولرم آن را شستشو دهید.

۲- استفاده از روغن زیتون

برای از بین بردن باکتری های موجود در فولیکول های مو می توان از روغن زیتون استفاده کرد، بدین منظور قبل از خواب به آرامی روغن زیتون را به کف سر بمالید و تا صبح صبر کنید و سپس با شامپوی ملایم مو ها را شستشو دهید.

درمان های گیاهی ریزش مو در ماه رمضان

۳- ژل آلوئه ورا

یکی از عواملی که باعث ریزش موها می شود، عدم تعادل در pH پوست سر می باشد و برای تعدیل PH  پوست سر می توان از آلوئه ورا استفاده کرد و به صورت موضعی ژل آلوئه ورا را بر روی کف سر بمالید و بعد از چند دقیقه آبکش کنید.

۴- ماءالشعیر

کمبود ویتامین B باعث ریزش موها می شود و یکی از مواردی که سرشار از ویتامینB می‌باشد، به منظور از بین بردن چربی های اضافه دور مو و تنفس بیشتر ریشه مو می توانید، از ماءالشعیر استفاده کنید و آن را به صورت موضعی بر روی پوست سر بمالید.

۵- گل پنیرک

به منظور باکتری زدایی فولیکول‌های مو، می توان از گل پنیرک استفاده کرد، کافیست گل پنیرک را به صورت پودر در آورید و سپس با روغن نارگیل و روغن کنجد ترکیب کنید و ترکیب حاصله را به مدت چند ساعت بر روی پوست سر بمالید و سپس با شامپو و آب ولرم موها را شستشو دهید.

راهکارهای خانگی جلوگیری از ریزش

۱- ماسک تخم مرغ

تخم مرغ به دلیل این که سرشار از پروتئین و ویتامین Dمی باشد، تاثیر بسزایی در تقویت موها دارد،برای استفاده از تخم مرغ می توانید به شیوه زیر عمل کنید، یک عدد تخم مرغ خام را با یک قاشق غذاخوری خردل و یک قاشق غذاخوری چای سبز دم کرده مخلوط نمایید و سپس ترکیب حاصله را به آرامی ماساژ دهید و به مدت ۳۰ دقیقه صبر کنید، سپس موها را با آب ولرم شستشو دهید.

۲- ماسک آلوئه ورا

به‌منظور آبرسانی موها و تغذیه آنها، می توانید از ژل آلوئه ورا استفاده کنید، آبرسانی موها باعث کاهش ریزش مو و التهابات کف سر می شود، برای استفاده از آلوئه ورا کافیست ژل برگ آلوئه ورا را از آن خارج کرده و کاملا له کنید تا به صورت یکدست درآید، سپس آن را به مدت یک ساعت بر روی موهای تان قرار دهید و بعد با آب ولرم موها را آبکشی نمایید.

۳- استفاده از پیاز قرمز

افزایش گردش خون رسانی در کف سر، باعث تغذیه بهتر فولیکول های مو و رشد بیشتر موها می شود، یکی از مواردی که باعث افزایش گردش خون می شود آب پیاز می باشد و به دلیل خاصیت ضد التهابی و ضد عفونی کننده بالایی که دارد، باعث از بین بردن شوره های سر نیز می شود، برای استفاده،  به مدت نیم ساعت آب پیاز را بر روی موهایتان به خوبی ماساژ دهید و سپس با آب ولرم شستشو دهید.

۴- استفاده از دارچین

یکی دیگر از مواردی که می توان برای جلوگیری از ریزش مو، مورد استفاده قرار داد، دارچین می باشد، به دلیل افزایش گردش خون کف سر، دارچین از ریزش موها جلوگیری می کند و همچنین باعث پاکسازی موها از تمام آلودگی ها می شود، برای استفاده از دارچین کافیست دارچین را با عسل ترکیب کرده و به مدت نیم ساعت روی کف سر قرار دهید و سپس موها را با آب ولرم شستشو دهید.

راهکارهای خانگی جلوگیری از ریزش

۵- استفاده از ماست

از ویتامین هایی که تاثیر بسزایی در جلوگیری از ریزش مو دارد، ویتامین های گروه Bمی باشد و ماست سرشار از ویتامین های گروهB می باشد و می‌توان ماست را بر روی ساقه و ریشه های مو مورد استفاده قرار داد، ماست علاوه بر تاثیری که در جلوگیری از ریزش موها دارد، از خشکی و شکنندگی موها نیز جلوگیری کرده و باعث درخشان تر شدن و نرم کردن موها می شود.

۶- استفاده از شیرین بیان

شیرین بیان، حاوی مواد مغذی فراوان می باشد و تاثیر بسزایی در درمان ریزش مو و جلوگیری از ریزش مو دارد، برای استفاده از شیرین بیان، ریشه آن را به مدت ۱۲ ساعت در آب بخیسانید و بعد آن را به خوبی له کنید تا به صورت خمیری شکل در آید، سپس خمیر به دست آمده را در هنگام خواب بر روی ساقه و ریشه موها قرار دهید و کاملا با کلاه بپوشانید و در هنگام صبح موها را با آب ولرم شستشو دهید.

۷- استفاده از شنبلیله

گیاه شنبلیله دارای هورمون های اختصاصی می باشد به همین دلیل در درمان ریزش مو تاثیر بسزایی دارد و باعث تحریک فولیکول های مو و افزایش رشد آنها خواهد شد، برای استفاده از دانه شنبلیله کافیست، دانه آن را به مدت ۲۴ ساعت در آب بخیسانید و سپس دانه های خیس خورده را کاملا له کرده تا به صورت خمیری شکل شود وخمیر به دست آمده را بر روی ساقه مو و ریشه آن ها بمالید و اجازه دهید خشک شود و بعد موها را با آب ولرم شستشو دهید.

روزه گرفتن بعد از کاشت مو

بعد از کاشت مو، روزه گرفتن می‌تواند بهبود سریع‌تر و بهتری را به ایجاد کند. در این مقاله به بررسی مهمترین نکات و راهکارهای روزه گرفتن پس از کاشت مو می‌پردازیم.

1- رعایت قوانین و محدودیت‌های پزشکی: پزشک شما پس از کاشت مو، ممکن است چندین روزی را به شما توصیه کند که برای رعایت قوانین پزشکی، به روزه گرفتن پیوسته‌ای داشته باشید. بهتر است پیش از کاشت مو، با پزشک خود در مورد این محدودیت‌ها و قوانین بحث کنید.

2- استفاده از داروهای تجویز شده: پزشک شما ممکن است داروهایی را به شما تجویز کند تا به شما کمک کند درمان بهتری داشته باشید. در این صورت، برای بهبود سریع‌تر و بهتری، باید دقیقاً به توصیه‌های پزشک خود عمل کنید و داروها را با دقت مصرف کنید.

3- رعایت دستورالعمل‌های پزشک: پس از کاشت مو، پزشک شما ممکن است برخی از دستورالعمل‌های خاص را برای شما تعیین کند. این دستورالعمل‌ها ممکن است شامل توصیه‌هایی در مورد رژیم غذایی، محدودیت فعالیت و استراحت و … باشد. برای بهبود سریع‌تر و بهتری باید به این دستورالعمل‌ها عمل کنید.

4- مراقبت از محل کاشت: بعد از کاشت مو، محل کاشت باید مورد مراقبت خاصی قرار گیرد. بهتر است از شستشوی محل کاشت خودداری کنید و از اعمال فشار و کشیدگی به محل کاشت جلوگیری کنید.

5- استراحت کافی: برای بهبود سریع‌تر و بهتری، باید استراحت کافی داشته باشید و از فعالیت‌های سنگین خودداری کنید. همچنین، بهتر است از فعالیت‌هایی که نیاز به خم شدن و جمع شدن دارند خودداری کنید.

جلوگیری از ریزش مو با تغذیه مناسب

مصرف بعضی مواد غذایی تاثیر بسزایی در جلوگیری از ریزش مو و تقویت آن ها دارد و در صورتی که از مواد غذایی سالم در رژیم غذایی استفاده شود، باعث رسیدن ویتامین های لازم به بدن و جلوگیری از ریزش مو خواهد شد، از مواد غذایی مناسب برای جلوگیری از ریزش مو می توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- اسفناج

بیشتر، خانم ها در ماه رمضان دچار ریزش مو می‌شوند و باید برای رفع و درمان ریزش مو بدانید که بدن شما چه کمبودی دارد، اما یکی از مواردی که تاثیر بسزایی در درمان ریزش مو و جلوگیری از ریزش آن دارد آهن می باشد، اسفناج سرشار از آهن می باشد و به دلیل وجود سبوم در آن، باعث افزایش لطافت و نرمی موها می‌شود، همچنین اسفناج حاوی امگا ۳، منیزیم و پتاسیم نیز می باشد، که این موارد تاثیر بسزایی در افزایش درخشندگی و زیبایی موها دارد.

۲- تخم آفتابگردان

به منظور درمان ریزش مو و تقویت آن ها از تخم آفتابگردان استفاده کنید، زیرا تخم آفتابگردان حاوی ویتامین B باشد و باعث بهبود گردش خون رسانی در کف سر و رساندن مواد مغذی به موهای شما می شود و در صورتی که از تخم افتابگردان در رژیم غذایی خود استفاده کنید، ۲۰ درصد نیاز بدن به این ویتامین را تامین می کنید.

جلوگیری از ریزش مو با تغذیه مناسب

۳- ماهی سالمون

ماهی سالمون حاوی امگا ۳ فراوان می باشد، بنابراین در جلوگیری از ریزش مو و افزایش درخشندگی آنها تاثیر گذار می باشد و همچنین وجود امگا۳ در ماهی سالمون، باعث افزایش خاصیت ضد التهابی آن می شود.

۴- مرغ

اسیدهای چرب اشباع نشده، باعث رشد موها خواهد شد و مرغ نیز حاوی اسیدهای چرب اشباع نشده می باشد و مصرف آن در وعده سحری و افطاری، باعث تامین نیاز بدن به این اسید چرب شده، همچنین مرغ حاوی پروتئین می باشد و مصرف آن در وعده سحر یا افطار ضروری است و از ریزش موها جلوگیری خواهد کرد.

۵- فلفل دلمه ای قرمز

از ویتامین هایی که باعث حفاظت موها و جلوگیری از شکستگی آنها می شود، ویتامین c می باشد و این ویتامین در فلفل دلمه ای قرمز وجود دارد و بهتر است در برنامه تغذیه افراد گنجانده شود، میزان ویتامین c فلفل دلمه قرمز به گونه ای می باشد که میزان آن نسبت به ویتامین c موجود در پرتقال بیشتر است و چنان چه خواهان موهای زیبا و پرپشت هستید، حتما از استفاده کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به متن
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات نوشته شده
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x