کلینیک تخصصی زیبایی بیمارستان عرفان نیایش

لوگو کلنیک زیبایی عرفان نیایش
  • خانه
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
خدمات اصلی
خدمات دیگر
ارتباط با ما

لیست پزشکان کشور

لیست داروخانه های استان تهران

لیست داروخانه های استان البرز

ارتباط با ما
مدرن ترین کلینیک پوست و مو در کشور

عوارض تزریق ژل لب

یکی از روش های زیبایی که امروزه بسیاری از افراد از آن برای افزایش حجم لب ها و فرم دهی آنها استفاده می‌کنند، تزریق ژل لب می باشد که ژل های تزریقی دارای برندهای متنوع می باشند که با توجه به انتظارات افراد، میزان تزریق آن ها متفاوت می باشد.
یکی از ترکیبات ژل های تزریقی هیالورونیک اسید می باشد که این ماده به صورت طبیعی در بدن نیز یافت می‌شود و شرکت‌های جدید امروز از این ماده در ژل ها استفاده می کنند، زیرا این ماده با بدن سازگاری بالاتری دارد، اما این شیوه مانند سایر روش ها دارای عوارضی می باشد که برای کاهش این عوارض، تزریق ژل لب باید توسط پزشکان متخصص انجام گیرد.

عوارض تزریق ژل لب
زیرا با توجه به استقبال زیادی که از این شیوه درمانی صورت گرفته است، افراد زیادی اقدام به تزریق ژل لب می کنند، که در این زمینه از مهارت کافی برخوردار نبوده و باعث آسیب به بافت لب و عوارض جبران ناپذیری می شوند، ژل از طریق سوزن های بسیار کوچکی در اطراف لب و درون لب تزریق می شود، بنابراین باید این کار با مهارت و حساسیت بالایی انجام شود.

رایج ترین عوارض جانبی تزریق ژل لب

از عوارض جانبی که ممکن است در تزریق ژل لب برای افراد ایجاد شود، می توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- آسیب به بافت لب

ورود هر ماده خارجی به بدن با واکنش بدن همراه می باشد و یکی از عوارض طبیعی که ممکن است بعد از تزریق ژل لب ایجاد شود واکنش بدن نسبت به این ماده خارجی بوده که باعث خرابی بافت لب می شود و با توجه به میزان مصرف ژل این آسیب ها متغیر است و با افزایش میزان ژل مصرف شده، آسیب ها نیز بیشتر می شود.

۲- تورم و کبودی بعد از تزریق ژل لب

همان‌گونه که در بالا ذکر کردیم، مهارت پزشک متخصص در کاهش عوارض تاثیر زیادی دارد و در صورتی که ژل های تزریقی با زاویه اشتباهی وارد لب شود، باعث ایجاد خونریزی و تورم در ناحیه لب خواهد شد، که این اتفاق از عوارض شایع تزریق ژل لب می باشد و به مدت دو تا سه هفته بعد از تزریق این تورم ها بهبود پیدا می کنند.

رایج ترین عوارض جانبی تزریق ژل لب

۳- ایجاد زخم در ناحیه تزریق

با توجه به وجود هیالورونیک اسید در ترکیبات ژل تزریقی، در صورتی که این ماده به میزان زیادی در لب تزریق شود و یا جای تزریق مناسب نباشد، منجر به خشکی پوست می شود که این خشکی پوست باعث ایجاد زخم هایی در ناحیه درمان می‌شود و همچنین با افزایش تزریق ژل، میزان کلاژن سازی برای مدت زمان زیادی متوقف خواهد شد، در نتیجه باعث بیشتر شدن زخم ها و عمیق تر شدن زخم های ناحیه لب خواهد شد.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

۴- واکنش آلرژیک

گاهی افراد نسبت به مواد تزریقی آلرژی داشته و ممکن است تزریق یک ژل برای آن ها به نتایج خوبی به همراه نداشته باشد، به همین دلیل قبل از تزریق ژل، پزشک متخصص از شما تست آلرژی می گیرد و در صورتی که نسبت به تزریق ژل واکنش آلرژیک نشان دهید، این روش انجام نمی گیرد.

۵- ایجاد عفونت

با توجه به نوع پوست لب، ژل های تزریقی متفاوت می باشد و باید ژل لب با نوع پوست شما سازگار باشد و در صورتی که ژل لب مناسب شما نباشد، منجر به عفونت بعد از تزریق خواهد شد، البته این اتفاق بسیار کم می‌باشد اما بهتر است قبل از تزریق از لب شما نمونه برداری شود، تا بهترین برند برای لب شما استفاده شود.

۶- عدم تقارن در لب ها

در صورتی که پزشک متخصص از مهارت کافی در این زمینه برخوردار نباشد، ممکن است تزریق ژل به اندازه کافی انجام گیرد و میزان تزریق در دو طرف لب باعث عدم تقارن شود و فرم لب، از حالت طبیعی خارج شود، بنابراین تنها راه پیشگیری از ایجاد این عارضه، انتخاب پزشک متخصص با مهارت می باشد.

۷- ایجاد جوش

ممکن است تزریق ژل لب باعث ایجاد جوش های ریز و درشتی در صورت شود، که پزشک متخصص برای درمان این جوش ها، کرم ها و محلول هایی تجویز می کند و مصرف این کرم ها باید زیر نظر پزشک باشد و بدون مشورت با پزشک از هیچ کرم و محلولی استفاده نکنید، زیرا ممکن است باعث ایجاد عفونت و یا افزایش جوش ها در صورت شود.

۸- جابجایی ژل در بدن

در صورتی که ژل تزریقی بیش از اندازه باشد و یا در زاویه مناسبی تزریق انجام نگیرد، ممکن است باعث جابجایی ژل در بدن شود و با توجه به این که ممکن است باعث فلجی در برخی از نواحی صورت شود، برای پیشگیری از این عارضه باید پزشک متخصص با مهارت کامل تزریق ژل را انجام دهد تا از ایجاد فلجی و مشکلات دیگر پیشگیری شود.

۹- التهابات پوستی

ممکن است تزریق ژل باعث ایجاد التهابات در اطراف لب و بر روی لب شود، در صورت ایجاد این التهابات حتماً به پزشک متخصص مراجعه کنید، زیرا در صورتی که این التهابات درمان نشود باعث ایجاد مشکلات جدی برای فرد خواهد شد. همچنین ممکن است بعد از تزریق ژل لب، پوست صورت قرمز شود که این عارضه نیز کاملاً طبیعی می باشد و بعد از چند روز از بین خواهد رفت.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

نکات مهم درباره مراقبت های بعد از تزریق ژل لب

تزریق ژل لب یکی از روش های کم تهاجمی بوده و روش ایمنی می باشد و بدون دردسر باعث باعث افزایش حجم در ناحیه لب خواهد شد و نیاز به بیهوشی عمومی ندارد، تنها با استفاده از بی حس کننده های موضعی باعث کاهش درد می شوند، اما بهتر است مراقبت هایی بعد از تزریق ژل لب انجام گیرد، تا از میزان عوارض ایجاد شده کاسته شود و نتایج آن سریع تر قابل مشاهده باشد، از مراقبت های بعد از تزریق ژل می توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- بعد از تزریق ژل لب از عوارض احتمالی می توان به حساسیت، تورم، کبودی، خارش در ناحیه تزریق اشاره کرد، بنابراین از خاراندن و ماساژ دادن ناحیه تزریق خودداری شود، با رفع اثر بی حس کننده های موضعی ممکن است کمی درد در ناحیه تزریق ایجاد شود، برای کاهش این درد ها از مسکن استفاده کنید اما داروهای مسکن نباید از داروهایی مانند آسپرین یا داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی مانند ایبوپروفن یا ژلوفن باشد، زیرا این داروها باعث افزایش خونریزی و کبودی در ناحیه تورم خواهد شد، اما استفاده از استامینوفن موردی ندارد.

۲- استفاده از کمپرس آب سرد برای رفع کبودی

یکی از رایج‌ترین عوارض تزریق ژل ایجاد کبودی در ناحیه لب می باشد که برای کاهش این کبودی می توان از کمپرس سرد استفاده کرد، همچنین کرم ها و پمادهایی مانند عصاره گیاه آرنیکا یا مکمل هایی وجود دارد که تاثیر زیادی در کاهش کبودی دارد و می توان این کرم ها را بدون نسخه پزشک از داروخانه ها تهیه کرد، همچنین گاهی پزشک متخصص برای کاهش عوارض داروهایی تجویز می‌کند که این داروها باید با دقت و به صورت منظم مصرف شود.

نکات مهم درباره مراقبت های بعد از تزریق ژل لب

۳- شست وشوی ناحیه تزریق با شوینده های ملایم تاثیر زیادی در جلوگیری از عفونت دارد، بنابراین این ناحیه را با شوینده های ملایم به آرامی شست و شو دهید، تا میزان التهاب و تحریکات پوستی کاهش پیدا کند، نوع شوینده تاثیر زیادی در کاهش التهابات دارد و در صورتی که شوینده دارای ترکیبات قوی باشد، باعث افزایش التهابات خواهد شد.

۴- پزشک متخصص به منظور جلوگیری از خون مردگی و گلوله شدن ژل لب، انجام ماساژ را توصیه می‌کند که نحوه انجام این ماساژ ها بسیار اهمیت دارد و باید طبق دستورالعمل پزشک انجام گیرد.

۵- تا زمان از بین رفتن کامل بی حسی لب از خوردن و آشامیدن اجتناب کنید، زیرا با توجه به اینکه به مدت ۴۵ دقیقه بعد از تزریق ژل، لب بی حس است، ممکن است خوردن و آشامیدن باعث گاز گرفتگی لب شده و اثرات نامطلوبی بر نتایج تزریق داشته باشد.

۶- بعد از تزریق ژل لب به میزان کافی آب بنوشید زیرا هیالورونیک اسید که یکی از ترکیبات ژل ها می باشد بعد از جذب آب، افزایش حجم پیدا می کند و در صورتی که بدن با کمبود آب مواجه شود بر عملکرد ژل تاثیر گذار است.

۷- رژیم غذایی مناسب

بعد از تزریق ژل لب رژیم غذایی شما باید حاوی غذاهایی با کربوهیدرات های بالا باشد از این مواد غذایی می توان لوبیا، سیب زمینی و جو دوسر را نام برد و همچنین به مدت یک هفته بعد از تزریق ژل، از مصرف نوشیدنی های داغ و همچنین غذاهای داغ خودداری شود، زیرا باعث کاهش ماندگاری اثرات ژل خواهد شد.

۸- برای دریافت نتایج صبور باشید.

با توجه به ایجاد عارضه ها بعد از تزریق ژل لب، بهتر است برای دریافت اثرات درمان، کمی صبر داشته باشید و بعد از رفع این عوارض، اثرات تزریق ژل لب به صورت واضح قابل مشاهده خواهد بود و بین دو تا چهار هفته بعد از تزریق ژل لب تاثیرات آن قابل مشاهده است.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

بعد از تزریق ژل لب از چه کارهایی باید اجتناب کرد؟

۱- با توجه به این که مصرف الکل و استعمال دخانیات باعث افزایش التهاب و تورم در ناحیه لب می شود، بنابراین به مدت یک هفته بعد از تزریق ژل لب از مصرف این مواد خودداری شود.

۲- از خوابیدن بر روی صورت بعد از تزریق ژل لب خودداری شود، بعد از تزریق ژل لب نحوه خوابیدن باید به گونه‌ای باشد که فشار زیادی به نواحی تزریق وارد نشود، زیرا منجر به کاهش کیفیت درمان خواهد شد و بهتر است صاف و رو به بالا بخوابید.

۳- از انجام تمرینات ورزشی و فعالیت های سنگین خودداری کنید، زیرا انجام این فعالیت ها باعث افزایش شدت کبودی و تورم می شود و در صورتی که به صورت حرفه ای این فعالیت ها را انجام می دهید، به مدت دو هفته از انجام این فعالیت ها خودداری کنید.

بعد از تزریق ژل لب از چه کارهایی باید اجتناب کرد؟

۴- از قرار گرفتن در محیط های گرم بعد از تزریق ژل لب خودداری شود، زیرا باعث افزایش قرمزی، تورم و کبودی در ناحیه لب خواهد شد، رفتن به سونا، سولاریوم، جکوزی و استحمام با آب داغ نیز ممنوع می باشد، علاوه بر این سرمای شدید نیز باعث تاثیرات منفی بر نتایج تزریق خواهد شد، بنابراین از رفتن به اسکی و شنا در آب سرد نیز اجتناب کنید.

آیا به طور کلی تزریق ژل لب بی خطر است؟

تزریق ژل لب یکی از شیوه های درمانی مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا می باشد و در صورتی که توسط یک پزشک متخصص با مهارت انجام گیرد، هیچ گونه خطری نخواهد داشت.

آیا به طور کلی تزریق ژل لب بی خطر است؟
بنابراین برای تزریق ژل در انتخاب پزشک متخصص و کلینیک دقت و حساسیت زیادی به خرج دهید تا از ایمن بودن درمان، نگرانی نداشته باشید. زیرا پزشک باید به خوبی از آناتومی صورت شما اطلاع داشته باشد و افزایش حجم باید متناسب با آناتومی صورت باشد و تزریق باید در نواحی مناسبی انجام گیرد که باعث انسداد عروق نشود.

مواد تزریقی ژل لب

ژل لب های مختلف برای تزریق وجود دارد که از آن هامی توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- یکی از معروف ترین ژل های تزریقی، ژل های حاوی هیالورونیک اسید می باشد که این ماده به صورت طبیعی در بدن یافت می‌شود و باعث هیدراته کردن پوست خواهد شد و با توجه به اینکه این ماده به صورت طبیعی در بدن وجود دارد، واکنش بدن نسبت به آن کمتر بوده و میزان ماندگاری آن بین ۹ تا ۱۲ ماه می باشد.

۲- فیلر های لب کلاژنی که ماندگاری آنها از ژل لب های هیالورونیک اسیدی کمتر بوده و حدود ۳ تا ۴ ماه دوام خواهد داشت، به همین دلیل کمتر افراد از این ژل ها استقبال می کنند.

مواد تزریقی ژل لب

ژل های دیگری نیز وجود دارد که دارای مواد تزریقی متفاوت می باشند، اما ماندگاری آن ها نسبت به این ژل ها بیشتر بوده و گاهی دائمی نیز می باشد، اما ممکن است عوارض جانبی آن بیشتر بوده به همین دلیل پزشکان کمتر از این ژل ها استفاده می کنند.

از بهترین برندهای ژل لب می توان به ژل لب های زیر اشاره کرد.

۱- ژل لب بلترو

یکی از بهترین برند های ژل لب، ژل لب بلترو می باشد که تولید کشور آلمان است و تأثیر بسزایی در افزایش حجم لب و رفع چروک دارد و از ترکیبات آن لیدوکائین هیدروکلراید می باشد، که تاثیر زیادی در کاهش درد دارد، ماندگاری این ژل در حدود ۶ تا ۱۲ ماه می باشد و مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا می باشد.

۲- ژل لب رستیلن

این نوع ژل لب حاوی هیالورونیک اسید است، ساخت کشور سوئد می باشد و ماندگاری آن از ۶ ماه تا چند سال نیز می باشد و با توجه به فرمول که این ژل دارد، تاثیر زیادی در افزایش لطافت و طبیعی تر نشان دادن نتایج دارد.

۳- ژل لب استایلج

ژل لب استایلج حاوی ترکیباتی مانند هیالورونیک اسید، آنتی اکسیدان مانیتول و بی حس کننده های موضعی می باشد، که وجود آنتی اکسیدان ها در این ژل باعث بهبود اثرات ناخوشایندپوست می شود و از التهابات بعد از تزریق جلوگیری می‌کند و نتایجی که بعد از تزریق ایجاد می‌شود به صورت طبیعی می باشد، میزان ماندگاری این ژل حدود ۶ تا ۲۴ ماه می باشد و تاثیر بسزایی در رفع چین و چروک های اطراف لب دارد.

۴- ژل نیوویا

این ژل با بهره گیری تکنولوژی های روز دنیا در کشورهای ایتالیا، سوئیس، آلمان و لهستان تولید می شود و تاثیر بسزایی در رفع چین و چروک های سطحی پوست، برجسته سازی لب ها و فرم دهی به آن ها دارد، میزان هیالورونیک اسید در این ژل بالا می باشد و نتایج تزریق ژل کاملاً طبیعی مشاهده می شود، از خصوصیات این ژل مقاومت بالای آن نسبت به گرما می باشد، بنابراین بعد از تزریق آن فرد می تواند با آب داغ استحمام کند و مصرف نوشیدنی‌های گرم هیچ ممانعتی ندارد.

۵- ژل ژوویدرم

ژل ژوویدرم ساخت کشور فرانسه بوده، ترکیبات آن هیالورونیک اسید و لیدوکائین می باشد که تاثیر بسزایی در کاهش درد دارد، ماندگاری نتایج آن حدود ۱۰ تا ۱۲ می باشد و با توجه به اینکه دارای قند طبیعی و کلاژن می باشد، تاثیر بسزایی در افزایش درخشندگی و صافی پوست دارد و هیچ حساسیتی برای افراد ایجاد نمی کند.

علائم عفونت ژل لب

از علائم عفونت بعد از تزریق می توان قرمزی پوست، ورم، گرمی، درد، حساسیت به لمس را نام برده که این علائم به مدت ۲ تا ۲۴ ساعت بعد از تزریق ژل در نواحی مختلف صورت ایجاد می‌شود، و از اولین علائم واضح عفونت خارش و قرمزی بعد از تزریق می باشد.

علائم عفونت ژل لب
که این خارش ها به همراه درد می باشد، ممکن است این علائم به مدت یک هفته بعد از تزریق نیز وجود داشته باشد و بعد از آن در ناحیه درمانی آبسه ایجاد شود، تمامی عوارض ایجاد شده بعد از تزریق ژل لب بعد از یک هفته از بین خواهد رفت، اما چنانچه این علائم بیشتر از این زمان ادامه داشته باشد و شدیدتر شود باید برای درمان اقدام شود.

ورم بعد از تزریق ژل لب چند روز طول می کشد؟

با بالا رفتن سن از حجم لب ها کاسته می شود، تزریق ژل لب باعث افزایش حجم لب خواهد شد. تزریق ژل لب باعث برجسته شدن حاشیه های لب و حجیم کردن آن ها می‌شود، اما ممکن است ورم هایی بعد از تزریق ایجاد شود که میزان ورم ها به نوع ژل بستگی دارد و معمولاً به مدت دو روز بعد از تزریق ژل، میزان ورم به حداکثر رسیده و سپس کاهش پیدا می‌کند و نهایتا بعد از دو هفته کاملا از بین می رود.

ورم بعد از تزریق ژل لب چند روز طول می کشد؟
اما برای کاهش ورم ایجاد شده بعد از تزریق بهتر است، مراقبت های بعد از تزریق ژل لب انجام گیرد و ژل هایی که با بدن سازگاری بالاتری دارد، برای تزریق انتخاب شود تا عوارض کمتری متوجه فرد شود، انتخاب این ژل ها بر عهده پزشک متخصص می باشد.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

بعد از تزریق ژل لب در چه شرایطی در لب عفونت ایجاد می شود؟

با توجه به نزدیکی لب ها به دهان امکان ایجاد عفونت در این ناحیه وجود دارد، زیرا باکتری زیادی در دهان وجود دارد که با انجام تزریق امکان ایجاد عفونت در آن وجود دارد، که به صورت برآمدگی های قرمز رنگی بر روی لب ایجاد می شود و افرادی که سابقه ایجاد تبخال و یا استافیلوکوک اورئوس دارند.
بیشتر زمینه ابتلا به عفونت را خواهند داشت، بنابراین قبل از تزریق ژل، چنانچه سابقه تبخال دارید،پزشک متخصص را در جریان قرار دهید تا داروهای ضد ویروس برای شما تجویز کند و قبل از تزریق ژل آنها را مصرف کنید، برای درمان عفونت لب بعد از تزریق ژل نیز می تواند از روش های زیر استفاده کرد.

۱- مصرف آنتی بیوتیک

آنتی بیوتیک ها به دلیل خاصیت ضد التهابی که دارند، تاثیر زیادی در درمان عفونت بعد از تزریق دارند و بهتر است به مدت ۶ هفته بعد از تزریق ژل از این آنتی بیوتیک ها استفاده شود و در صورتی که عفونت شدید باشد در ناحیه مورد نظر تزریق آنتی بیوتیک انجام می شود، برای دریافت نتایج مثبت سه بار تزریق نیاز می باشد و فاصله بین هر تزریق بین یک تا دو هفته می باشد.

۲- خارج کردن ژل از ناحیه عفونی

گاهی عفونت به میزان شدیدی می باشد که درمان آن تنها با خارج کردن ژل امکان پذیر بوده و حتماً باید ژل از ناحیه درمان خارج شود، تا موجب تسریع روند بهبودی شود و این کار باید توسط پزشک انجام گیرد.

بعد از تزریق ژل لب در چه شرایطی در لب عفونت ایجاد می شود؟

۳- تمیز نگه داشتن ناحیه درمان

در برخی مواقع ایجاد عفونت باعث ظاهر شدن زخم هایی در ناحیه درمان خواهد شد، که به منظور پیشگیری از گسترش عفونت باید زخم های ایجاد شده سریعتر درمان شود و هر روز زخم، با آب گرم شستشو داده شود تا از تجمع آلودگی ها پیشگیری نماید و همچنین استفاده از صابون های ضد باکتری نیز تاثیر زیادی در درمان عفونت دارد، برای درمان زخم های بزرگ نیاز به گاز استریل و پانسمان زخم می باشد و برای این منظور کافی است گاز را بر روی ناحیه درمان قرار داده و با نوار چسب کاغذی آن را ثابت نگه دارید تا زخم بهبود پیدا کند.
همچنین استفاده از وازلین تاثیر زیادی در تسریع روند بهبودی و کاهش مشکلات پوستی دارد، برای استفاده از وازلین از گوش پاک کن استفاده کرده و آن را بر روی ناحیه درمانی قرار دهید.

همه چیز در مورد تزریق ژل لب

تزریق ژل لب یک روش زیبایی است که برای افزایش حجم لب‌ها و بهبود ظاهر آن‌ها استفاده می‌شود. این روش با استفاده از یک تزریق ژل حاوی موادی مانند اسید هیالورونیک در لب ها انجام می‌شود.

در ادامه به جزئیات بیشتری در مورد تزریق ژل لب محتوا خواهیم پرداخت:

  1. روش انجام تزریق ژل لب:

تزریق ژل لب با استفاده از یک سوزن روی لب انجام می‌شود. پس از تزریق ژل، لب ها نرم و پر شده به نظر می‌رسند. این روش به صورت خارج از بیمارستان و با بی‌دردسر است و در مدت زمان کمتر از یک ساعت انجام می‌شود.

  1. نحوه عملکرد ژل لب:

ژل لب‌ها با افزایش حجم به لب‌ها حجم و ظاهری بیشتری می‌دهد. همچنین، با محافظت از آن‌ها در برابر اثرات آفتاب، آسیب‌های ناشی از مواد شیمیایی و ترمیم آسیب‌های برخوردی، بهبود می‌یابد.
همه چیز در مورد تزریق ژل لب

  1. مواد مورد استفاده در ژل لب:

موادی که در ژل لب‌ها استفاده می‌شوند، اغلب شامل اسید هیالورونیک هستند. این اسید یک پلی‌ساکارید است که در بدن انسان وجود دارد. این ماده در بسیاری از محصولات تزریقی به کار می‌رود.

  1. پس از تزریق ژل لب:

پس از تزریق ژل لب، شاید لب‌های شما چند روز احساس درد و تورم کنند. این عوارض عادی هستند و معمولاً در عرض چند روز بهبود می‌یابند.

  1. مدت اثر ژل لب:

اثر ژل لب معمولاً بین ۶ تا ۱۲ ماه طول می‌کشد، با این حال این مدت ممکن است با توجه به نوع ژل و روش استفاده شده متفاوت باشد. برای حفظ ظاهر لب‌های خود، ممکن است نیاز داشته باشید تا بعد از گذشت مدت زمان مشخص، مراجعه مجدد به متخصص زیبایی کنید.

تزریق ژل لب طبیعی

اگر می خواهید لب های خود را با ژل لب طبیعی تزریق کنید، بهتر است با یک پزشک تخصصی مشورت کنید.
پزشک شما می تواند به شما راهنمایی کند که چگونه می توانید لب هایی با حجم و شکل دلخواه خود را با استفاده از ژل لب طبیعی به دست آورید. همچنین او می تواند شما را در مورد عوارض جانبی و ریسک های مربوط به این فرایند آگاه کند.

تزریق ژل لب طبیعی
معمولاً در این فرایند، پزشک ابتدا لب ها را با یک مواد بی حس کننده محلی مانند لیدوکائین بی حس می کند. سپس ژل لب طبیعی را به صورت تزریق درون لب ها تزریق می کند. این فرایند عموماً در مدت ۱۰ تا ۳۰ دقیقه انجام می شود و ممکن است به دلیل تورم و التهاب، نیاز به مراقبت ویژه از لب ها بعد از فرایند داشته باشید.
ژل لب طبیعی معمولاً برای بهبود حجم و شکل لب ها و پر کردن خطوط ریز و چروک در اطراف لب ها استفاده می شود. همچنین می تواند به عنوان یک درمان موقت برای کاهش ظاهر خطوط لب برای افرادی که با پیری زودرس روبرو هستند، استفاده شود.

2.5 2 رای ها
امتیازدهی به متن
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات نوشته شده
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x