کلینیک تخصصی زیبایی بیمارستان عرفان نیایش

لوگو کلنیک زیبایی عرفان نیایش
  • خانه
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
خدمات اصلی
خدمات دیگر
ارتباط با ما

لیست پزشکان کشور

لیست داروخانه های استان تهران

لیست داروخانه های استان البرز

ارتباط با ما
مدرن ترین کلینیک پوست و مو در کشور

مزونیدلینگ لک صورت

داشتن پوستی شاداب و باطراوت باعث می شود، سن افراد نسبت به سن واقعی کمتر نشان داده شود و جلوه بهتری داشته باشد، اما با افزایش سن از طراوت و زیبایی پوست به دلایل مختلف کاسته می شود و باعث ایجاد چین و چروک هایی برروی پوست می شود، افراد به دنبال راهکاری برای رفع چین و چروک های پوست می باشند.
یکی از روش هایی که برای درمان چین و چروک و جوانسازی پوست استفاده می شود، مزونیدلینگ است که این روش درمانی علاوه بر تاثیری که بر جوانسازی پوست دارد، بر روی موها نیز تاثیرگذار بوده و باعث رشد بهتر موها و کاهش ریزش آنها می‌شود، زیرا مزونیدلینگ باعث تولید الاستین بیشتر شده و تاثیر زیادی در استحکام و زیبایی پوست و مو دارد.

مزونیدلینگ لک صورت
بسیاری از افراد، از چگونگی انجام این روش درمانی آگاهی کامل ندارند، بنابراین برای جوانسازی پوست و زیبایی آن از روش هایی که با آن آشنایی بیشتری دارند، استفاده می کنند، در اینجا اطلاعاتی برای شما جمع آوری شده است، که شما می توانید با آگاهی اقدام به استفاده از این شیوه درمانی کنید.
گاهی برای از بین بردن لکه های صورت از این روش درمانی استفاده می‌شود، که با توجه به شرایط افراد، نوع پوست، جنس و میزان لکه های پوستی نوع کوکتل و داروهای تزریقی انتخاب می شود.
مزونیدلینگ به گونه ای می باشد که با تولید سلول های جدید، این سلول ها جایگزین سلول های آسیب دیده شده و خون رسانی بیشتری در ناحیه درمانی صورت می گیرد و باعث رفع لکه های صورت می‌شود، تعداد جلسات درمانی، میزان ماندگاری نتایج آن با توجه به شرایط پوست و مهارت پزشک متخصص متفاوت می باشد.

مزونیدلینگ چیست؟

مزونیدلینگ روش درمانی برای جوانسازی و زیبایی پوست و مو می باشد، که از دو روش دیگر به صورت ترکیبی در این روش استفاده می‌شود، روش هایی که در مزونیدلینگ استفاده می‌شوند، مزو تراپی و میکرونیدلینگ است، که هر دو این روش ها در حوزه پوست و مو مورد استفاده قرار می گیرد.
در این شیوه درمانی ماده‌ای به نام کوکتل از طریق سوزن های بسیار ظریف به پوست انتقال پیدا کرده  و باعث ترمیم بافت های آسیب دیده پوست می شود.

مزونیدلینگ چیست؟
زیرا این ماده باعث تولید کلاژن بیشتر و افزایش خاصیت ارتجاعی و انعطاف پذیری آن می شود و تأثیر بسزایی در کاهش چین و چروک و جوان سازی آن دارد، اما از این شیوه درمانی برای رفع لکه های صورت نیز استفاده می شود، برای مزونیدلینگ مو، داروهای مخصوص مورد استفاده قرار می‌گیرد که این داروها بر روی فولیکول های مو تاثیر گذار بوده و باعث تحریک رشد موها و کاهش ریزش آن ها می‌شود.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مزایای مزونیدلینگ صورت برای لک

یکی از درمان هایی که با استفاده از مزونیدلینگ انجام می‌شود، لکه های صورت می باشد که در این روش از سیستم دیجیتال سوزنی استفاده می‌شود، که داروهای مخصوص با استفاده از سوزن های نازک به پوست تزریق می‌شود، به همین دلیل میزان درد کمی متوجه فرد می‌شود، اما گاهی برای کاهش نگرانی و استرس پزشک متخصص، از داروهای بی حسی استفاده می کند.
استفاده از شیوه درمانی صحیح باعث کاهش منافذ پوست، افزایش انعطاف‌پذیری و رفع چین و چروک و لکه های آن می شود.
برای از بین بردن لکه های صورت با توجه به میزان لکه ها، جنس پوست، نوع کوکتل و داروهایی که به پوست تزریق می‌شود، متفاوت می باشد، که  روش با قرار دادن  کوکتل در دستگاه مراحل درمان آن آغاز می شود و داروها به آرامی در ناحیه درمانی تزریق می شود.

مزایای مزونیدلینگ صورت برای لک
کنترل سوزن های میکروسکوپی با استفاده از یک موتور می باشد که این سوزن ها تا عمق لایه میانی پوست نفوذ کرده و با تاثیری که بر کلاژن سازی و الاستین های موجود در این لایه دارد، باعث افزایش شادابی و سلامت پوست می‌شود، همچنین تکثیر سلولی در ناحیه درمانی ایجاد می شود که باعث افزایش الیاف کلاژن و بهبود خون رسانی در ناحیه درمان می شود.

از مزایای مزونیدلینگ می توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- استفاده از این شیوه درمانی منجر به صافی پوست و جوانسازی آن می شود.

۲- تاثیر بسزایی در روشن سازی پوست و از بین بردن هیپرپیگمانتاسیون دارد.

۳- از پیری زودرس پوست پیشگیری می کند.

چه کسانی کاندید مزونیدلینگ برای لک صورت هستند؟

با توجه به اینکه این روش درمانی روش ایمن و کم خطری می‌باشد بنابراین تمامی افراد که از سلامت عمومی برخوردار هستند با انواع پوست مختلف می توانند از این روش برای رفع آکنه، لک های پوستی و همچنین جای زخم استفاده کنند اما چنانچه یکی از مشکلات زیر را دارید، قبل از اقدام به مزونیدلینگ باید پزشک متخصص را در جریان قرار دهید.

۱- چنانچه به داروهای موجود در مزوتراپی حساسیت دارید، حتماً پزشک را در جریان قرار دهید.

۲- افرادی که پوست آنها دچار عفونت های پوستی شده، باید از انجام این شیوه درمانی خودداری کنند، از این عفونت ها می توان تبخال را نام برد.

۳- افرادی که داروهای رقیق کننده خون مصرف می کنند و نمی توانند مصرف این داروها را قطع کنند.

چه کسانی کاندید مزونیدلینگ برای لک صورت هستند؟

۴- افرادی که به بیماری دیابت مبتلا هستند.

۵- افرادی که سیستم ایمنی آنها دچار اختلال می باشد و زخم های آنها دیرتر التیام پیدا می کند،  نباید از روش درمانی استفاده کنند.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

آماده سازی برای مزونیدلینگ لک های صورت

همان‌گونه که در بالا ذکر شد، ممکن است مصرف بعضی از داروها باعث تاثیرات منفی بر نتایج مزونیدلینگ شود، بنابراین چنانچه داروی خاصی مصرف می شود، باید قبل از انجام مزونیدلینگ پزشک را در جریان قرار دهید و در صورتی که مصرف این داروها، باعث تغییر در نتایج مزونیدلینگ شود، باید مصرف بعضی از داروها قطع شود.

آماده سازی برای مزونیدلینگ لک های صورت
همچنین افرادی که پوست آنها دچار آکنه فعال می باشد، باید قبل از انجام مزونیدلینگ برای درمان آکنه اقدام کنند، زیرا ممکن است باعث پخش باکتری ها شده و میزان آکنه ها را تشدید کند و افرادی که به بیماری های پوستی مانند تبخال مبتلا هستند، باید تا التیام کامل تبخال صبر نمایند و سپس مزونیدلینگ انجام شود، همچنین افرادی که سیستم ایمنی آنها دچار اختلال می باشد، باید قبل از هر اقدامی پزشک را در جریان قرار دهند.

طرز کار این روش چگونه است؟

مزونیدلینگ یکی از روش‌های درمانی می باشد که باعث افزایش ساخت کلاژن و جوانسازی پوست می شود، این روش درمانی باعث انتقال کوکتل های مزوتراپی به عمق لایه پوست می شود و منجر به افزایش انعطاف پذیری و کشسانی پوست می شود.
مزونیدلینگ با استفاده از دستگاه مزوگان یا درماپن انجام می‌شود، که با استفاده از سوزن های این دستگاه ها، سوراخ هایی در سطح پوست ایجاد شده و مواد کوکتل به لایه میانی پوست تزریق می‌شود، قبل استفاده از این دستگاه ناحیه مورد نظر با استفاده از مواد ضد عفونی کننده کاملاً پاک سازی می شود و سپس آنها به عمق مشخصی از پوست وارد می شود، موادی که در ترکیبات مزونیدلینگ وجود دارد عبارتند از

۱- انواع ویتامین ها مانند ویتامین A،B،C،D

 که این ویتامین ها باعث تقویت پوست می شود.

۲- اسید آمینه

که این ماده تاثیر زیادی در ساخت کلاژن و الاستین دارد.

طرز کار این روش چگونه است؟

۳- مواد معدنی

مواد معدنی موجود در کوکتل مزونیدلینگ باعث جبران کمبود های پوستی می شود.

۴- کوآنزیم

که این ماده تاثیر زیادی در بهبود بافت های آسیب دیده دارد.

مزونیدلینگ توسط یک دستگاه دیجیتال انجام می‌شود و این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که عمق ورود سوزن ها و همچنین زمان بافت را کنترل می کند، سوزن هایی که در این دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد به صورت سری هستند و کانال های میکروسکوپی زیادی در ناحیه میانی و لایه سطحی پوست ایجاد می کند، که به این کانال ها میکروپانچ گفته می‌شود و ایجاد این میکرو پانچ ها نیز تاثیر زیادی در کلاژن سازی پوست دارد، در واقع این روش درمانی با ایجاد سوراخ ها و همچنین تزریق ماده کوکتل، باعث جوانسازی و زیبایی پوست و همچنین رفع آسیب‌های پوستی می شود، مدت زمان درمان با توجه به میزان لک های پوستی متفاوت می باشد.

بیمار در طول درمان چه احساس خواهد داشت؟

گاهی افراد قبل از انجام این شیوه درمانی نگرانی‌هایی در مورد نتایج درمان و همچنین دردی که متوجه آنها می شود، دارند که قبل از شروع درمان پزشک متخصص از بی حسی موضعی استفاده می کند، تا در حین درمان هیچگونه دردی را فرد احساس نکند و گاهی درد هایی که فرد حس می کند مانند سوزن سوزن شدن است.

بیمار در طول درمان چه احساس خواهد داشت؟
دستگاهی که برای مزونیدلینگ مورد استفاده قرار می گیرد به صورت ضربدری بر روی پوست استفاده می شود و همراه این دستگاه از سرم مزو نیز استفاده می‌شود که این سرم حاوی هیالورونیک اسید است که موجب آبرسانی پوست می شود، همچنین دارای ترکیبات دیگری مانند ایدبنون، تائورین و ویتامین c می باشد که این مواد تاثیر زیادی در حفاظت از سلول های DNA و تحریک کلاژن سازی دارد، زمانی که درمان به اتمام رسید، برای کاهش التهابات از ژل خنک کننده و یا محلول های دیگر استفاده می شود.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

فاصله زمانی درمان مزونیدلینگ چگونه است؟

تعداد جلسات درمانی و زمان انجام آنها با توجه به نوع پوست افراد و همچنین میزان لک های پوستی متفاوت می باشد، اما به طور معمول بین ۴ تا ۶ هفته زمان نیاز می باشد، تا نتایج این شیوه درمانی قابل ملاحظه باشد، احتمالا هر فرد نیاز به ۳ تا ۶ جلسه درمان داشته باشد و استفاده از این شیوه درمانی، تاثیر زیادی بر انواع پوست و مشکلات پوستی دارد.

فاصله زمانی درمان مزونیدلینگ چگونه است؟
در صورتی که فرد پس از درمان مراقبت های لازم را انجام دهد و رژیم غذایی مناسبی داشته باشد می‌تواند نتایج دائمی از این شیوه درمانی دریافت کند، زیرا این روش تاثیر زیادی در تحریک کلاژن سازی دارد و بسیاری از مشکلات پوستی را برطرف می‌کند، اما در صورتی که فرد رژیم غذایی نامناسبی داشته باشد، با افزایش سن، مواد غذایی لازم به پوست نمی رسد و باعث کاهش اثرات درمان می شود و بر روی ماندگاری نتایج تاثیر گذار می باشد، بنابراین برای داشتن نتایج درمانی طولانی تر باید سبک زندگی اصلاح شود.

دوران نقاهت مزونیدلینگ برای لک صورت چقدر است؟

با توجه به اینکه این روش درمانی با استفاده از تزریق و سوزن های ظریف انجام می شود، بنابراین دوره نقاهت آن کوتاه بوده و عوارض کمی متوجه فرد می‌شود، گاهی افراد بعد از انجام این درمان پوستشان دچار کمی تورم می‌شود و حسی شبیه به آفتاب سوختگی دارند، اما باید مراقبت هایی بعد از انجام مزونیدلینگ انجام گیرد، که انجام این مراقبت ها تاثیر زیادی در کاهش عوارض و کوتاهی دوران نقاهت دارد.

دوران نقاهت مزونیدلینگ برای لک صورت چقدر است؟
از توصیه هایی که پزشک به بیماران دارد این است که از لوازم آرایشی و اسیدهای حساسیت زا بر روی پوست به مدت سه روز بعد از انجام مزونیدلینگ استفاده نکنند، تا پوست زمان کافی برای درمان داشته باشد و پوست به آرامی بعد از چند روز کاملاً به حالت طبیعی باز می گردد.
همچنین بعد از انواع مزونیدلینگ باید از ورود باکتری ها و آلودگی ها به سطح پوست خودداری شود و هر روز به صورت روزانه پاکسازی شده و از کرم ضدآفتاب استفاده کنید تا موجب تسریع بهبودی و بهتر شدن نتایج درمان شود، اما قبل استفاده از هر نوع مواد آرایشی، از حساسیت زا نبودن آن مطمئن شوید، زیرا ممکن است بعد از انجام مزونیدلینگ پوست دچار خشکی و سفتی شود، که این احساس بعد از یک هفته کاملا از بین خواهد رفت.

چقدر طول میکشد تا نقاط تیره رنگ بعد از مزونیدلینگ رفع شود؟

بعد از انجام مزونیدلینگ، بافت‌های سالم به‌آرامی جایگزین بافت های آسیب دیده پوست می شود و حدود یک هفته بعد از انجام مزونیدلینگ لایه های پوستی آسیب دیده خشک شده و سلول های جدید جایگزین آنها خواهد شد و حدود دو هفته بعد از انجام مزونیدلینگ شاهد تغییرات رنگ پوست خواهید بود، اما برای دریافت بهترین نتیجه نیاز به زمان ۶ تا ۱۲ تا هفته می باشد، که تقریباً ۶-۳ ماه طول درمان می باشد، اما بعد از اتمام دوره درمان، پوست شما شفاف و درخشان خواهد شد.

هزینه مزونیدلینگ برای از بین بردن لک صورت

هزینه انجام مزونیدلینگ در کلینیک های مختلف متفاوت می باشد و نمی‌توان قیمت ثابتی برای آن در نظر گرفت، عوامل مختلفی بر روی هزینه انجام مزونیدلینگ تاثیر گذار می باشد، که از این عوامل می توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- تعداد جلسات درمانی

با توجه به شرایط پوستی نوع پوست و لکه های پوستی، تعداد جلسات درمانی متفاوت می باشد، هرچه طول درمان بیشتر باشد، نیاز به تعداد جلسات درمانی بیشتر می باشد، هزینه مزونیدلینگ نیز افزایش پیدا می کند.

۲- میزان مهارت و سابقه اپراتور

با توجه به اینکه امروزه اکثر سالن های آرایشی نیز این خدمات را ارائه می‌دهند، هزینه مزونیدلینگ متفاوت است و هر چه اپراتور از مهارت و سابقه بیشتری در این زمینه برخوردار باشد، میزان عوارضی که برای فرد ایجاد می شود، کمتر بوده و نتایج بهتری دریافت می شود، بنابراین هزینه انجام مزونیدلینگ افزایش پیدا می کند.

۳- موقعیت جغرافیایی کلینیک

کلینیک های زیبایی، دارای موقعیت های جغرافیایی متفاوتی می باشند، که هر کدام از آنها با توجه به موقعیت که دارند، باید هزینه های مختلفی را پرداخت کند، این هزینه‌ها بر روی هزینه انجام مزونیدلینگ نیز تاثیر گذار می باشد، هرچه کلینیک زیبایی از موقعیت بهتری برخوردار باشد، هزینه دریافتی نیز افزایش پیدا می کند.

هزینه مزونیدلینگ برای از بین بردن لک صورت

۴- ترکیبات بکار برده در کوکتل مزونیدلینگ

همان‌گونه که در بالا ذکر کردیم، نوع موادی که در کوکتل به کار می رود با توجه به آسیب متفاوت می باشد، بنابراین داروهایی که برای کوکتل استفاده می شود، بر روی هزینه مزونیدلینگ تاثیر گذار می باشد و هر چه این داروها از قیمت بالاتری برخوردار باشد، هزینه مزونیدلینگ نیز افزایش پیدا می کند.

مراقبت های قبل از انجام مزونیدلینگ

۱- چنان چه قبل از انجام مزونیدلینگ تزریق بوتاکس، ژل یا چربی انجام داده اید، بهتر است با فاصله دو هفته مزونیدلینگ را انجام دهید.

۲- چند روز قبل از انجام مزونیدلینگ از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید و انجام سولاریوم خودداری شود.

۳- پوست شما باید عاری از هرگونه مواد آرایشی باشد، بنابراین آن را کاملا پاکسازی کنید.

۴- به مدت یک هفته قبل از انجام مزونیدلینگ از مصرف داروها و مواد غذایی که باعث روان سازی خون می شود، خودداری کنید.

مراقبت های قبل از انجام مزونیدلینگ

۵- قبل از انجام مزونیدلینگ، جلسه مشاوره برای شما تعیین می شود، در این جلسه انتظارات خود را از نتایج مزونیدلینگ به صورت واضح بیان کنید و در صورتی که نگرانی‌هایی در این مورد دارید با پزشک در میان بگذارید، تا با آشنایی کامل از نتایج و عوارض این شیوه درمانی اقدام به انجام آن کنید.

۶- چنانچه به بیماری خاصی مبتلا هستید یا داروی خاصی مصرف می کنید، حتما پزشک متخصص را در جریان قرار دهید.

مراقبت های بعد از انجام مزونیدلینگ

به منظور کاهش عوارض جانبی و بهبود سریع تر پوست نیاز می باشد و مراقبت های بعد از انجام مزونیدلینگ رعایت شود که این مراقبت ها عبارتند از:

۱- بهتر است به مدت ۳ تا ۵ روز بعد از مزونیدلینگ استراحت کنید تا پوست شرایط کافی برای التیام داشته باشد.

۲-به منظور کاهش تورم و خونریزی به مدت دو هفته بعد از انجام مزونیدلینگ از مصرف داروها و مواد غذایی رقیق کننده خون خودداری کنید.

۳- گاهی پزشک با توجه به شرایط شما داروهای خاصی برای شما تجویزمی کند، به منظور بهبودی سریعتر، این داروها باید به موقع و به طور کامل مصرف شود.

مراقبت های بعد از انجام مزونیدلینگ

۴- گاهی پزشک متخصص برای پاکسازی پوست صابون و شوینده مخصوص، برای شما تجویز می کند، بنابراین برای شستشوی پوست حتما از این شوینده ها استفاده کنید.

۵- از رفتن به استخر و سونا تا زمانی که پزشک به شما اجازه نداده است، خودداری کنید.

۶- از پاشیدن آب پرفشار و دوش گرفتن با آب گرم به مدت یک هفته خودداری شود.

۷- به مدت یک روز بعد از انجام مزونیدلینگ از گرفتن در معرض نور خورشید دوری کنید و در صورت لزوم از کرم های ضدآفتاب استفاده کنید.

۸-  یک هفته بعد از انجام مزونیدلینگ از قرار گرفتن در معرض گرد و غبار و آلودگی های محیط خودداری شود.

۹- به مدت ۷۲ ساعت بعد از انجام مزونیدلینگ از مواد آرایشی استفاده نکنید، زیرا این مواد ممکن است باعث تحریک پوست و ایجاد حساسیت پوستی شود.

۱۰- با توجه به اینکه عرق کردن باعث رشد باکتری ها می شود و التهابات را افزایش می دهد، بنابراین از انجام فعالیت هایی که باعث تعریق می شود، خودداری کنید.

۱۱- از داروهای ضد التهاب و مسکن استفاده نکنید.

۱۲- به منظور کاهش التهاب و تورم از کمپرس سرد استفاده کنید.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مزونیدلینگ برای درمان چه آسیب هایی استفاده می شود؟

با توجه به اینکه ترکیبات مختلفی در کوکتل تزریقی استفاده می شود، این روش درمانی تاثیر بسزایی در رفع جای زخم و جوش و آکنه دارد و باعث برطرف کردن لکه های پوستی می شود و با توجه به مشکل پوستی نوع مواد مورد استفاده متفاوت می باشد، که نوع مواد توسط پزشک متخصص تعیین می شود، همچنین استفاده از این ماده باعث تقویت خونرسانی و کوچک کردن منافذ پوست می شود و تاثیر زیادی در پیشگیری از ایجاد جوش‌های سرسیاه دارد.

مزونیدلینگ برای درمان چه آسیب هایی استفاده می شود؟
در واقع این شیوه درمانی برای همه آسیب‌های پوستی مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما نتایجی که از آن دریافت می شود، با توجه به شرایط افراد متفاوت می باشد، همچنین گاهی افراد از این شیوه درمانی برای برطرف کردن چین و چروک اطراف چشم و نواحی حساس استفاده می‌کنند و گاهی برای ریزش موها و تقویت فولیکول های مو از مزونیدلینگ استفاده می شود، که مواد به کار برده در آن باعث تقویت، استحکام، رشد بیشتر موها می شود.

کلام آخر

نوع موادی که در مزونیدلینگ استفاده می شود، متفاوت می باشد، بنابراین قبل انجام مزونیدلینگ، انتظاراتی که از نتایج این درمان دارید با پزشک در میان بگذارید و در صورتی که میزان انتظارات شما با نتایج درمان همخوانی داشته باشد، پزشک از این شیوه درمانی استفاده می‌کند و بهتر است برای انجام مزونیدلینگ به کلینیک های معتبر مراجعه کنید تا نتایجی که از آن دریافت می‌کنید رضایت بخش باشد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به متن
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات نوشته شده
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x