کلینیک تخصصی زیبایی بیمارستان عرفان نیایش

لوگو کلنیک زیبایی عرفان نیایش
  • خانه
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
خدمات اصلی
خدمات دیگر
ارتباط با ما

لیست پزشکان کشور

لیست داروخانه های استان تهران

لیست داروخانه های استان البرز

ارتباط با ما
مدرن ترین کلینیک پوست و مو در کشور

تاثیر هیر فیلر بر ریزش مو

مو یکی از مواردی می باشد که بر زیبایی افراد بسیار تاثیر گذار می باشد و در صورتی که موها دچار ریزش شود، این موضوع از جذابیت چهره کاسته، همچنین موجب کاهش اعتماد به نفس افراد می‌شود، به همین دلیل افرادی که موهای آنها دچار ریزش می شود، به دنبال راه هایی برای افزایش تراکم موها و در نتیجه افزایش اعتماد به نفس هستند، مو ها به دلایل مختلفی دچار ریزش می‌شود که با افزایش سن میزان ریزش بیشتر می باشد و یکی از روش های بسیار موثر در درمان ریزش مو هیر فیلر می باشد که تاثیر زیادی بر کاهش ریزش موها داشته و افراد زیادی می‌تواند از این شیوه درمانی استفاده کنند.

تاثیر هیر فیلر بر ریزش مو
فیلر مو با استفاده از تزریق به زیر پوست وارد می شود و با تاثیر بر فولیکول های مو، موجب تقویت آنها و کاهش ریزش موها می شود و این خصوصیت به دلیل ترکیباتی است که در این فیلر به کار برده شده است.

نحوه درمان ریزش مو با Hair Filler

زمانی که فیلر مو به پوست سر تزریق می شود، موادی که در این فیلر وجود دارد به آرامی در پوست سر انتشار پیدا کرده و به فولیکول‌های مو می رسد و باعث رساندن مواد مغذی به فولیکول های مو شده و تاثیر زیادی در تقویت آنها دارد، برای دریافت نتایج مثبت از تزریق فیلر، باید این فیلر در مدت زمان مناسب در زیر پوست تزریق شود و هر بار با تزریق فیلر به مدت زمان دو هفته نیاز دارد تا نتایج آن قابل مشاهده باشد.

نحوه درمان ریزش مو با Hair Filler
تزریق این فیلرها باعث درمان ضعف و شکنندگی موها می شود و از آسیب رسیدن به فولیکول‌های مو، جلوگیری می‌کند همچنین این فیلر بر رشد موها تاثیر گذار می باشد.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

هیر فیلر چیست و چه کاربردی دارد؟

عوامل مختلفی باعث ریزش موها و شکنندگی آن‌ها می‌شود و فیلر مو به دلیل اینکه حاوی مواد مغذی برای رشد مجدد موها و تقویت فولیکول ها می باشد، تاثیر بسزائی در رشد موها و کاهش ریزش آنها دارد و زمانی که ضخامت موها افزایش پیدا می‌کند، بر تراکم آنها نیز افزوده می‌شود و باعث جذاب تر و جوان تر شدن چهره می شود.
فیلر ماده ای می باشد که به صورت ژل بوده و حاوی انواع ویتامین‌ها، آنزیم‌ها و مواد معدنی می باشد که این مواد باعث تقویت ریشه موها شده و از ریزش آن ها به دلایل مختلف، پیشگیری می کند و افرادی که خواهان داشتن موهای پرپشت و زیبا هستند، می توانند با استفاده از این روش درمانی تاثیر بسیار زیادی در تقویت موها داشته باشد.
استفاده از فیلر مو باعث محافظت بیشتر فولیکول های مو شده و از آن ها در برابر عوامل بیرونی محافظت می کند. این ماده به روش میکرو به سر تزریق می شود و زمانی که در پوست سر تزریق شد، به آرامی به اطراف فولیکول ها انتشار پیدا کرده و موجب تقویت فولیکول ها و رشد مجدد موها می شود.
فیلر مو علاوه بر تاثیر مستقیمی که بر تقویت موها دارد، باعث افزایش خونرسانی در پوست سر شده و خاصیت ارتجاعی این ناحیه را افزایش می‌دهد و تمامی این موارد، موجب کاهش ریزش مو و افزایش تراکم آنها خواهد شد.

 از ترکیبات تشکیل دهنده فیلر مو می توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- هیالورونیک اسید

یکی از موادی که باعث حفظ رطوبت موها شده و از شکنندگی آن ها در برابر عوامل مختلف پیشگیری می‌کند، هیالورونیک اسید می باشد همچنین این ماده باعث تحریک فیبروبلاست ها شده و موجب نرمی و ابریشمی شدن موها می شود.

۲- الیگوپپتید ۵۴

از مواد تشکیل دهنده فیلر مو، می توان الیگوپپتید ۵۴ را نام برد که این ماده تاثیر بسزایی در حفاظت موها در برابر عوامل بیرونی دارد و ریزش موها را متوقف می کند، وجود این ترکیب باعث تقویت موها شده و از شکنندگی آنها پیشگیری می کند و تمامی این موارد از ریزش بیشتر موها و سرعت کم پشتی آنها می کاهد.

۳- دکاپپتید ۱۰

این ماده مغذی باعث پیشگیری از خشکی پوست سر می شود، همچنین خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش داده و موجب تقویت ریشه مو می شود و تمامی این موارد باعث می‌شود، موها حالت پذیری بهتری داشته باشد.

هیر فیلر چیست و چه کاربردی دارد؟

۴- دکاپپتید ۱۸

از ترکیباتی که موجب افزایش ضخامت موهای نازک می شود، دکاپپتید ۱۸ است که این ماده باعث تولید سلول های بنیادی بیشتری شده و موجب رشد موهای جدید در پوست سر می شود.

۵- اکتا پپتید ۲

از مواد محافظت کننده موها در برابر عواملی مانند اشعه مضر خورشید، استرس می‌توان اکتاپپتید ۲ را نام برد، که این ماده در اطراف فولیکول ها ایجاد شده و باعث جلوگیری از آسیب بیشتر به موها می شود.

۶- اکتا پپتید ۱۱

این ماده باعث تحریک کلاژن سازی می شود و به لطافت و نرمی موها می‌افزاید، همچنین وجود کلاژن، باعث افزایش ضخامت موها می شود و به رشد بیشتر موها کمک می کند.

۷- الیگوپپتید ۷۱

این ماده ترکیبی از سفید شدن موها پیشگیری می کند و موجب حفاظت رنگدانه های مو می شود و استفاده از این ماده در فیلر مو باعث کاهش ریزش موها نیز می شود.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

تفاوت هیر فیلر با مزوتراپی معمول جهت کاهش ریزش مو در چیست؟

برای آشنایی با تفاوت های حرفه ای و مزوتراپی مو بهتر است آنها را به صورت جداگانه بررسی کنیم.

مزوتراپی مو

یکی از روش های درمانی برای تقویت رشد مو و کاهش ریزش مو مزوتراپی می باشد که در این روش درمانی، عصاره های گیاهی طبیعی، ماینوکسیدل، ویتامین و دیگر مواد از طریق تزریق به پوست انتقال پیدا می کند، که ویتامین هایی به کار برده در آن متفاوت بوده و با توجه به شرایط فرد، از این ویتامین ها استفاده می شود.
مواد به کار برده در هیر فیلر علاوه بر ویتامین ها و اسید آمینه ها شامل هیالورونیک اسید می باشد که تأثیر زیادی در تقویت موها و کلاژن سازی دارد.

تفاوت هیر فیلر با مزوتراپی معمول جهت کاهش ریزش مو در چیست؟
دو هفته بعد از تزریق هیر فیلر رطوبت موها افزایش پیدا کرده و باعث کاهش ریزش موها می شود و تاثیر زیادی در سلامت مو دارد و این مورد به دلیل تاثیر هیالورونیک اسید و رطوبت‌رسانی فیلر می باشد، به همین دلیل نتایج فیلر مو سریعتر از مزوتراپی بر روی موها قابل مشاهده می باشد و با توجه به این موارد، اختلاف قیمتی بین این دو روش وجود دارد و قیمت فیلر مو نسبت به مزوتراپی بیشتر می باشد.
تعداد جلسات درمانی در این روش های درمانی با توجه به شرایط فرد متفاوت می باشد و برای هر دو روش نمی توان جلسات ثابتی در نظر گرفت.
همچنین مراقبت هایی که باید قبل از عمل و بعد از آن انجام گیرد در مزوتراپی و فیلر مو با یکدیگر متفاوت می باشد و در نتیجه دوره درمان این دو روش نیز با هم متفاوت است.

قاعده تکنیک پیوسته رهش در هیر فیلر چیست؟

رشد موها در سه مرحله انجام می شود که عبارتند از:

۱- مرحله آناژن یا رشد فولیکول های مو

۲- مرحله کاتاژن یا توقف رشد مو

۳- مرحله تلوژن یا ریزش مو

هر کدام از مراحل رشد موها دارای دوره مشخصی می باشد، که مواد به کار برده در فیلر تاثیر زیادی بر روی انجام این مراحل دارد، زمانی که ماده به پوست تزریق می‌شود، به آرامی در پوست سر هم منتشر شده و تاثیر زیادی در انجام مراحل متفاوت موها دارد.

قاعده تکنیک پیوسته رهش در هیر فیلر چیست؟

  •  زمانی که فیلر تزریق می شود باید تاثیر زیادی در درمان مشکلات زمینه ای داشته باشد.
  • یه فیلر علاوه بر تاثیری که به صورت مستقیم بر فولیکول های مو دارد، باعث افزایش خونرسانی و تحریک کلاژن سازی در ناحیه درمان شده و منجر به کاهش ریزش موها می شود.

تعداد جلسات مورد نیاز برای درمان با فیلرمو

تعداد جلسات مورد نیاز برای انجام فیلر مو، بستگی به عوامل مختلفی از قبیل شرایط فرد، کیفیت موها و میزان ریزش موها دارد، اما به طور معمول سه جلسه درمان برای فیلر مو در نظر گرفته می شود که فاصله بین جلسات حدود ۱۵ روز می باشد که با توجه به تراکم مو های مورد نیاز، این جلسات ۲ تا ۴ ماه طول می کشد، اما به طور معمول بعد از دوماه افزایش تراکم موها به وضوح قابل مشاهده می باشد، همچنین ضخامت آنها نسبت به شرایط قبلی افزوده می شود.

چرا از فیلر مو استفاده کنیم؟

زمانی که فیلر مو استفاده می شود از طریق فاز های زیر موجب رفع مشکل مو و افزایش زیبایی چهره خواهد شد که این فازها عبارتند است:

۱- فیلر موجب تقویت ریشه موها و محافظت از آنها می شود.

عوامل مختلفی مانند افزایش سن و تغییرات هورمونی باعث کاهش ضخامت موها و شکنندگی آن‌ها می‌شود، استفاده از فیلر مو تاثیر بسزایی در تقویت موها دارد، زیرا این ماده حاوی ترکیبات مغذی زیادی می باشد و منجر به بازسازی موها می شود و این موارد باعث می شود ضخامت موها افزوده شود و موها نسبت به قبل پرپشت تر نشان داده شود، همچنین موادی که در فیلر مو به کار برده می شود، باعث رفع رادیکال های آزاد و افزایش مقاومت موها در برابر عوامل بیرونی مانند نور خورشید و آلودگی‌های محیط می شود.

۲- تاثیر در رشد موها

نتایجی که از این شیوه درمانی شیوه درمانی دریافت می شود به صورت طبیعی بر روی پوست قابل مشاهده می باشد، زیرا این شیوه درمانی موجب رساندن مواد مغذی به ریشه مو شده و منجر به رشد مجدد موهای تازه می شود و قسمت هایی از پوست سر که خالی از مو می باشد، با استفاده از این شیوه درمانی ترمیم شده و موهای جدید در نواحی خالی، مجدد رشد می کند.

چرا از فیلر مو استفاده کنیم؟

۳- پیشگیری از ریزش دوباره موها و ماندگاری بیشتر نتایج

زمانی که تزریق فیلر مو به طور کامل انجام شود، ماندگاری مواد مغذی در ریشه موها باعث تقویت آنها در طولانی مدت شده و باعث می‌شود موها از جذابیت و زیبایی بیشتری در مدت زمان طولانی تر برخوردار باشد و نگرانی برای ریزش مجدد مو وجود ندارد.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

چه کسانی کاندید مناسب برای تزریق فیلر می باشند؟

تزریق فیلر برای افرادی که دارای موهای ضعیف و شکننده می باشند، تاثیر زیادی دارد بنابراین چنانچه افراد به بیماری آلوپسی مبتلا باشند، می توانند با استفاده از این شیوه درمانی تاثیر زیادی در تقویت موها داشته باشند، که هزینه آن نسبت به هزینه کاشت مو بسیار کمتر می باشد.

۱- خانم هایی که موهای آنها دچار الگوی ریزش شده است می‌توانند با استفاده از این راهکار درمانی تاثیر زیادی در درمان ریزش مو داشته باشد، زیرا روش های کاشت مو، زیاد برای خانم ها پاسخگو نمی باشد، اما این نکته را مد نظر داشته باشید که استفاده از این شیوه درمانی برای افرادی که میزان ریزش موهای آنها زیاد می باشد، روش مناسبی نیست و تنها برای تقویت فولیکول های مو و افزایش رشد آنها استفاده می شود.

۲- افرادی که کاشت مو انجام داده اند با استفاده از فیلر مو می توانند، مواد مغذی بیشتری به فولیکول های که تازه در نواحی مورد نظر کاشت شده است، برسانند و تاثیر زیادی در رشد موهای جدید داشته باشند، زیرا مواد معدنی به کار برده در فیلر باعث شرایط بهتر فولیکول‌های تازه می شود و سرعت رشد آن ها را افزایش می دهد، همچنین استفاده از فیلر مو باعث نتایج بهتر مو می شود.

۳- افرادی که موهای آنها از تراکم کمی برخوردار می باشد، می توانند برای افزایش تراکم موها، از فیلر مو استفاده کنند و با استفاده از این شیوه درمانی بر جذابیت چهره بیافزایند.

چه کسانی کاندید مناسب برای تزریق فیلر می باشند؟

۴- افرادی که موهای آنها در قسمت شقیقه و وسط سر دچار ریزش شده است، می توانند با استفاده از فیلر مو،  ریزش موهای این ناحیه را متوقف کرده و منجر به رشد مجدد موها شوند.

۵- افرادی که موهای آنها در اثر عوامل مختلفی دچار شکنندگی شده است، می توانند با تزریق فیلر بر ضخامت موها افزوده و از شکنندگی آنها بکاهند.

افرادی که موهای آنها در اثر عواملی مانند کاهش وزن ناگهانی و استرس دچار ریزش شده است، می توانند با استفاده از این شیوه درمانی، باعث تقویت ریشه موها و رشد مجدد آن ها شوند.

مزایای تزریق فیلر مو

تزریق فیلر نتایج موثری برای کاهش ریزش موها و افزایش رشد مجدد آنها دارد و این نتایج برای مدت طولانی بر روی موها ماندگار می باشد و می توان از این شیوه درمانی به همراه سایر روش های درمانی استفاده کرد از مزایای فیلر مو می توان به موارد زیر اشاره کرد

۱- این روش درمانی تاثیر زیادی در افزایش تراکم و ضخامت موها دارد و می‌توان با استفاده از این شیوه درمانی شکنندگی و نازکی مو ها را درمان کرد.

۲- زمانی که ضخامت موها افزایش پیدا می‌کند، استفاده از ترکیبات مختلف در فیلر مو باعث تقویت ریشه و ساقه مو می شود و موها در برابر عوامل مختلف مانند آلودگی، گرد و غبار و نور خورشید مقاومت بیشتری دارد.

۳- با استفاده از فیلر مو، سلول های بنیادی پوست سر افزایش پیدا می‌کند و منجر به افزایش تراکم موها و کیفیت مو های جدیدی که بر روی پوست سر رشد می کنند، می شود.

۴- این روش درمانی تاثیر بسزایی در کاهش ریزش موهای سر دارد و میزان عوارض جانبی آن بسیار کم می باشد.

مزایای تزریق فیلر مو

۵- تنها با انجام چند جلسه درمانی، می توان نتایج رضایت بخشی از تزریق دریافت کرد و این نتایج طولانی مدت است.

۶- افرادی که می خواهند موهای بلندی داشته باشند می‌توانند با استفاده از فیلر مو رشد موها را افزایش دهند.

۷- استفاده از این شیوه درمانی منجر به موجب برطرف کردن خشکی پوست سر می شود.

کاندیدای نامناسب برای تزریق فیلر

با اینکه تزریق فیلر روش کاملا ایمن و بی خطر می باشد و تمامی افرادی که از سلامت عمومی برخوردار می باشند، می توانند از این روش استفاده کنند، اما ممکن است برای عده ای از افراد نامناسب باشد و نکاتی در هنگام استفاده از این شیوه درمانی رعایت شود، از این افراد می توان به موارد زیر اشاره کرد

۱- خانم هایی که در زمان بارداری هستند، بهتر است تا زایمان، از انجام این شیوه درمان خودداری کنند.

۲- افرادی که سیستم ایمنی آنها دچار اختلال می باشد و به بیماری خود ایمنی مبتلا هستند.

کاندیدای نامناسب برای تزریق فیلر

۳- افرادی که پوست سر آنها دچار عفونت می باشد.

۴- افرادی که داروهای ضد انعقاد خون مصرف می کنند و نمی توانند مصرف این داروها را قطع کند.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

نحوه تزریق فیلر مو چگونه است؟

فیلر مو با استفاده از سوزن های بسیار ظریفی توسط پزشک متخصص به زیر پوست تزریق می‌شود، که بعد از تزریق، ترکیبات موجود در فیلر مو آزاد شده و باعث تقویت سلول های پوست و مو می شود.

نحوه تزریق فیلر مو چگونه است؟
در این شیوه درمانی برای کاهش درد از بی حسی موضعی استفاده می شود و نیاز به بیهوش کردن بیمار نیست و قبل از انجام تزریق، پوست سر توسط الکل، کاملا ضدعفونی می‌شود تا هرگونه آلودگی و میکروب  برسطح پوست نباشد و تزریق به فاصله دو تا چهار سانتی متر از هم بر روی پوست سر انجام می گیرد. بعد از انجام تزریق برای پخش بهترین ژل تزریقی، ناحیه درمانی ماساژ ملایم داده می‌شود، همچنین ماساژ باعث کاهش میزان درد می شود.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

عوارض فیلر مو

با اینکه تزریق فیلر روش کاملا ایمن و بی خطری می باشد، اما ممکن است با توجه به شرایط افراد عوارضی برای آنها ایجاد شود، که از این عوارض می توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- در هنگام تزریق فیلر ممکن است درد هایی در ناحیه درمان ایجاد شود که این زخم ها در کوتاه  مدت بهبود پیدا کرده و هیچ اثری از آن ها بر روی پوست سر باقی نمیماند.

۲- ممکن است تزریق در ناحیه درمانی موجب تورم، خارش، قرمزی و کمی درد شود، که این موارد به صورت موقت بوده و بعد از سه روز کاملا از بین می رود.

۳- گاهی بعضی از افراد نسبت به مواد تزریقی حساسیت نشان می دهند.

همان‌گونه که در بالا ذکر شد این روش درمانی ایمن می باشد و میزان مهارت پزشک متخصص در کاهش این عوارض بسیار تاثیر گذار می باشد همچنین قبل از انجام تزریق جلسه مشاوره ای برای بیمار  تعیین می شود که در این جلسه چگونگی انجام تزریق و میزان عوارضی که ممکن است برای شخص به وجود آید، شرح داده می شود.

مراقبت های بعد از فیلر مو

برای کاهش عوارض جانبی و همچنین دریافت نتایج بهتر از فیلر مو و ماندگاری بیشتر نتایج باید مراقبت های بعد از تزریق فیلر انجام گیرد، که این مراقبت ها به صورت روزانه می باشد، از این مراقبت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- به مدت یک روز بعد از انجام تزریق از دستکاری و ماساژ دادن ناحیه درمانی خودداری شود، زیرا ممکن است باعث ایجاد عفونت در سر و کاهش نتایج درمان شود، که این مورد بسیار کم اتفاق می افتد.

۲- به مدت یک روز بعد از انجام تزریق از انجام  فعالیت های ورزشی سنگین خودداری شود، زیرا انجام این فعالیت ها موجب افزایش خون رسانی و کاهش نتایج درمان خواهد شد.

۳- رفتن به سونا و استخر باعث ایجاد عفونت‌های احتمالی خواهد شد، بنابراین به مدت سه روز بعد از تزریق فیلر از رفتن به استخر و سونا خودداری شود.

۴- استفاده از ابزار های حرارتی باعث کاهش نتایج تزریق فیلر می شود، بنابراین به مدت یک روز بعد از تزریق فیلر مو ها را با سشوار خشک نکنید.

مراقبت های بعد از فیلر مو

۵- ممکن است تزریق فیلر باعث ایجاد التهاباتی بر روی پوست سر شود، بنابراین تا التیام کامل این التهابات از رنگ زدن موها به مدت یک هفته خودداری شود.

۶- در صورتی که به همراه فیلر از روش درمانی دیگری به صورت ترکیبی استفاده کرده اید، حتماً مراقبت‌های آن را به صورت جداگانه انجام دهید.

۷- ممکن است تزریق فیلر باعث تاری دید، اختلالات بینایی و ضعف عضلات چشم شود، که این عارضه به صورت موقت می باشد پس به مدت یک روز بعد از تزریق، از انجام فعالیت های حساس خودداری شود.

۸- به مدت دو روز بعد از تزریق فیلر از مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند ایبوپروفن و ویتامین E خودداری شود.

۹- به مدت یک هفته بعد از انجام تزریق فیلر به منظور رفع کبودی و قرمزی ایجاد شده از قرار گرفتن در معرض نور خورشید به مدت طولانی و همچنین انجام سولاریوم خودداری شود.

۱۰- برای افزایش روند بهبودی روزانه به میزان کافی آب بنوشید تا موجب آبرسانی پوست شود.

۱۱- به مدت یک هفته بعد از اتزریق از پوشیدن کلاه و روسری خودداری شود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به متن
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات نوشته شده
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x