کلینیک تخصصی زیبایی بیمارستان عرفان نیایش

لوگو کلنیک زیبایی عرفان نیایش
  • خانه
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
خدمات اصلی
خدمات دیگر
ارتباط با ما

لیست پزشکان کشور

لیست داروخانه های استان تهران

لیست داروخانه های استان البرز

ارتباط با ما
مدرن ترین کلینیک پوست و مو در کشور

تفاوت بوتاکس مصپورت و دیسپورت

همه افراد خواهان چهره زیبا و جوان می باشند، اما با افزایش سن از طراوت و زیبایی چهره کاسته می شود، ممکن است این موضوع باعث نگرانی افراد شود، به همین دلیل افراد به دنبال راهکارهایی برای جوان سازی و افزایش شادابی چهره می باشند، یکی از روش هایی که بسیار در زیباسازی پوست تاثیر گذار می باشد، بوتاکس می باشد که استفاده از این شیوه درمانی باعث رفع چین و چروک های ایجاد شده بر روی پوست می شود، که در برندهای مختلفی در بازار به فروش می رسند که این برندها ممکن است ایرانی و خارجی باشد و هر کدام از شرکت های سازنده  فرمولاسیون خاصی برای ساخت بوتاکس به کار می‌برند، که این فرمولاسیون بر ماندگاری و تاثیرگذاری بوتاکس اثر دارد، از این بوتاکس ها می توان بوتاکس مصپورت و دیسپورت را نام برد، که این روزها از با کیفیت ترین برند های بوتاکس می باشند، بنابراین افرادی که تزریق را انجام می‌دهند، باید از مهارت و دانش کافی در این زمینه برخوردار باشند، اما بوتاکس مصپورت و دیسپورت از نظرسرعت عملکرد با یکدیگر متفاوت بوده و همچنین میزان ماندگاری آنها نیز متفاوت است.

از تفاوت های بوتاکس مصپورت و دیسپورت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- میزان ماندگاری

نتایج تزریق بوتاکس مصپورت نسبت به دیسپورت بیشتر می باشد، به طوری که نتایج مصپورت در مدت زمان ۳ الی ۶ ماه بر روی پوست ماندگار است و گاهی در صورتی که مراقبت‌های لازم به خوبی انجام شود، بیشتر از ۶ ماه ماندگاری دارد، اما میزان ماندگاری بوتاکس دیسپورت از مصپورت کمتر می باشد و گاهی به کمتر از پنج ماه نیز می رسد.

۲- کشور سازنده بوتاکس مصپورت و دیسپورت

کشورهای مختلفی به ساخت بوتاکس می پردازند و سازنده بوتاکس دیسپورت، کشور انگلیس می باشد و مصپورت ساخت کشور ایران است، اما بوتاکس مصپورت دارای کیفیتی مشابه دیسپورت بوده و به همین دلیل در بازارهای جهانی نیز صادر می شود.

۳- شکل بوتاکس مصپورت و دیسپورت

بوتاکس دیسپورت به صورت پودری شکل می باشد و باید در دمای زیر ۲ تا ۸ درجه نگهداری شود اما مصپورت در دمای بین ۰درجه سانتیگراد، نگهداری شود و در صورتی که در این دما نگهداری نشود احتمال فاسد شدن این محصول وجود دارد.
لازم به ذکر است که ماده اصلی تشکیل دهنده دیسپورت لبنیات می باشند و افرادی که نسبت به این مواد حساسیت دارند، نباید تزریق دیسپورت را انجام دهند، زیرا ممکن است باعث ایجاد آلرژی در آنها شود.

تفاوت بوتاکس مصپورت و دیسپورت

۴- نوع تزریق

چگونگی تزریق بوتاکس مصپورت و دیسپورت تفاوتی با هم ندارد، اما میزان بوتاکس تزریقی متفاوت می باشد و به دلیل اینکه مصپورت ماندگاری بیشتری نسبت به بوتاکس دیسپورت دارد به میزان کمتری در ناحیه درمانی تزریق می شود و این میزان حدود ۳ برابر کمتر است.

۵- زمان دریافت نتایج

نتایج درمانی تزریق بوتاکس دیسپورت نسبت به مصپورت کوتاه تر می باشد، به طوری که بعد از تزریق بوتاکس دیسپورت، نتایج آن پس از ۲۴ ساعت بر روی پوست قابل مشاهده می باشد و نهایتاً یک هفته بعد نتیجه دلخواه حاصل می شود اما در مورد بوتاکس مصپورت، بعد از دو روز بر روی پوست قابل مشاهده بوده و نیاز به دو هفته زمان می باشد تا به نتیجه دلخواه برسد.

۶- عوارض احتمالی

از عوارضی که ممکن است بعد از تزریق بوتاکس در ناحیه درمانی ایجاد شود، تورم و درد می باشد که میزان این عوارض در هنگام تزریق بوتاکس دیسپورت، نسبت به بوتاکس مصپورت کمتر است.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

تفاوت ها و شباهت های بوتاکس و دیسپورت

۱- نواحی درمانی

از بوتاکس دیسپورت برای ترمیم خطوط چشم و خط اخم بین ابروها استفاده می شود در صورتی که بوتاکس دیسپورت یک گزینه عالی برای افرادی می باشد که خط اخم آنها به صورت عمیق می باشد، افرادی که چین و چروک های پوست آنها از جمله چین و چروک پنجه کلاغی و یا چین و چروک هایی در ناحیه پیشانی و خطوط باشند، می توانند با استفاده از بوتاکس، چین و چروک ها را از بین ببرند و تزریق بوتاکس نسبت به دیسپورت در این موارد بهتر است.

تفاوت ها و شباهت های بوتاکس و دیسپورت

۲- سرعت دریافت نتایج درمانی

نتایج تزریق دیسپورت به سرعت و بعد از دو روز بر روی پوست قابل مشاهده می باشد، اما برای دریافت نتایج مثبت از بوتاکس حدود یک هفته زمان نیاز به باشد، اما در هر دو روش درمانی، نتایج حداکثر در طول دو هفته بر روی پوست قابل مشاهده می باشد.ممکن است تاثیرات بوتاکس و دیسپورت بر روی پوست یکسان باشد.اما برای دریافت نتایج مشابه میزان دیسپورت بیشتری نسبت به بوتاکس نیاز میدباشد و مقدار حدود ۳ برابر است.

همانگونه که در بالا ذکر کردیم، ترکیبات به کار برده در انواع بوتاکس با هم متفاوت می باشد و در صورتی که قبلا بوتاکس انجام داده اید و می خواهید تغییراتی ایجاد کنید، می توانید از تزریق دیسپورت بهره‌مند شود.

شباهت های بوتاکس و دیسپورت

بوتاکس و دیسپورت هر دو دارای سم بوتولینیوم می باشند، در صورتی که از این سم به میزان کمی استفاده شود، خطری برای سلامت افراد ندارد.
تزریق بوتاکس و دیسپورت به صورت غیر تهاجمی می باشد و هر دو نوع تاثیرات زیادی در کاهش چین و چروک دارد و باعث شل کردن موقت عضلات می شود، در واقع این شل شدن عضلات باعث پیشگیری از ایجاد چین و چروک های بیشتر  شده و تاثیر بسزایی در رفع چین و چروک ها دارد.

دیگر شباهت های دیسپورت و بوتاکس مصپورت

۱- در هر دو روش درمانی تزریق در ناحیه درمانی انجام شود و تاثیر به سزایی در رفع چین و چروک ها دارد.

۲- نتایج تزریق بوتاکس مصپورت و دیسپورت به صورت کاملا طبیعی بر روی پوست قابل مشاهده می باشد.

۳- هر دو روش درمانی به صورت موقتی می باشد و برای تاثیرگذاری بیشتر باید بعد از چند ماه پوست مجددا ترمیم شود، به همین دلیل باید بوتاکس های مربوطه مجدداً تزریق شود.

دیگر شباهت های دیسپورت و بوتاکس مصپورت

۴- بوتاکس نسبت به دیسپورت از هزینه بیشتری برخوردار می‌باشد، اما به به دلیل اینکه به میزان کمتری بوتاکس برای تزریق نیاز می باشد، قیمت نهایی یکسان است.

معرفی بوتاکس دیسپورت

یکی از رایج ترین بوتاکس هایی که در کشور ایران، بسیار استفاده می شود، بوتاکس دیسپورت می باشد که این نوع بوتاکس در دمای تا ۲ درجه سانتیگراد نگهداری می شود و به صورت پودر سفید رنگ تهیه می‌شود و ماده اصلی تشکیل دهنده آن سم بوتولونیوم می باشد و این ماده در ناحیه درمانی تزریق می شود و با شل شدن عضلات اطراف آن ناحیه، میزان حرکات آن عضلات را محدود کرده و باعث کاهش چین و چروک می شود.

معرفی بوتاکس دیسپورت
این بوتاکس از کیفیت بالایی برخوردار می باشد، به همین دلیل میزان ماندگاری آن زیاد می باشد و در بسیاری از افراد باعث ایجاد حساسیت نخواهد شد و همچنین نتایجی که از این شیوه درمانی دریافت می شود به صورت طبیعی بر روی پوست قابل مشاهده می باشد و میزان عوارض جانبی آن بسیار کم می باشد.
برای دریافت نتایج دائمی باید تزریق بوتاکس دیسپورت بعد از مدت زمان خاصی که حدود ۵ ماه می باشد، تکرار شود که میزان ماندگاری بوتاکس بستگی به عوامل مختلفی از جمله سبک زندگی افراد، دارد و در صورتی که افراد به دخانیات اعتیاد داشته باشند، میزان ماندگاری کاهش پیدا می‌کند، همچنین قرار گرفتن در برابر اشعه مضر آفتاب نیز تاثیرات منفی بر نتایج درمانی دارد.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

معرفی بوتاکس مصپورت

بوتاکس مصپورت ساخت کشور ایران می باشد و شباهت های زیادی با بوتاکس دیسپورت دارد و به دلیل اینکه میزان عوارض تزریق این نوع بوتاکس کم و ماندگاری آن بالاتر می باشد، به همین دلیل بیشتر از پزشکان از این نوع بوتاکس برای تزریق استفاده می کنند و تاثیر بر روی پوست به گونه ای می باشد که قابل رقابت با سایر بوتاکس های خارجی می باشد، با این که قیمت آن نیز کم است از نظر کیفیت و عملکرد تمامی استانداردها در این نوع بوتاکس رعایت شده است و تاثیرات مثبتی بر کاهش میزان چین و چروک های پوستی دارد، بازسازی و جوانسازی پوست دارد، اما ممکن است در درمان بعضی از بیماری‌ها مانند میگرن مزمن نیز کاربرد داشته باشد، بعد از تزریق نتایج آن به مدت ۱۵ روز دریافت می شود، همچنین باعث رفع مشکلات چشمی مانند تنبلی چشم و انحراف چشم می شود.

معرفی بوتاکس مصپورت
اما زمان ماندگاری آن موقت می باشد و حدود ۳ تا ۶ ماه بر روی پوست ماندگار است.

تفاوت بوتاکس مصپورت و دیسپورت چیست؟

۱- دیسپورت به صورت پودر تهیه می شود و نیازی به نگهداری آن در دمای خاصی نمی باشد، اما مصپورت در دمای صفر درجه نگهداری می شود.

۲- ماده اصلی دیسپورت لاکتوز می باشد که قند شیر بوده و ممکن است بعضی از افراد نسبت به این ماده حساسیت نشان دهند.

۳- به دلیل اینکه غلظت مصپورت نسبت به دیسپورت بیشتر می باشد، برای تزریق بوتاکس دیسپورت، نیاز به میزان بیشتری بوتاکس می باشد تا نتایج رضایت‌بخشی دریافت شود.

۴- نتایج درمانی بعد از تزریق دیسپورت نهایتا دو روز بعد بر روی پوست قابل مشاهده می باشد، اما در هنگام تزریق مصپورت نیاز به زمان بیشتری می باشد، همچنین میزان دردی که در تزریق دیسپورت متوجه فرد می‌شود، نسبت به مصپورت کمتر است.

تفاوت بوتاکس مصپورت و دیسپورت چیست؟

۵- کشور سازنده بوتاکس مصپورت و دیسپورت با هم متفاوت می باشد، اما از نظر عملکرد این دو تفاوت زیادی با هم ندارند و با اینکه بوتاکس مصپورت در کشور ایران تولید می شود و بوتاکس دیسپورت در کشور انگلیس، اما مصپورت ایرانی با نمونه خارجی قابل رقابت است.

۶- میزان عوارض جانبی

میزان عوارضی که در تزریق بوتاکس مصپورت به وجود می‌آید، نسبت به دیسپورت بیشتر می باشد که میزان این عوارض بستگی به مهارت پزشک متخصص و همچنین شرایط خود بیمار دارد و نمی توان عوارض ثابتی را در نظر گرفت.

کمترین عوارض در بوتاکس مصپورت

یکی از کم عارضه ترین بوتاکس ها مصپورت می باشد که این بوتاکس به صورت پودر لیوفیلیز تهیه می‌شود و میزان آن در واحدهای ۵۰۰‌ تا ۱۵۰ در دسترس می‌باشد و برای دریافت نتایج درمان حدود ۳ تا ۱۰ روز زمان نیاز می باشد، اما تفاوت عمده مصپورت و دیسپورت در سرعت عملکرد و میزان تاثیرگذاری آنها می باشد. از عوارض احتمالی بوتاکس مصپورت می توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- ممکن است در هنگام تزریق بوتاکس مصپورت با درد کمی متوجه فرد شود، که برای کاهش درد از بی حس کننده موضعی استفاده می شود.

۲- در ناحیه درمان ممکن است میزان کمی کبودی و تورم و خونریزی ایجاد شود، که این عارضه به صورت موقت می باشد و بعد از چند روز کاملا از بین می رود.

۳- ممکن است بعضی از افراد نسبت به ترکیبات تزریقی حساسیت داشته باشند و این حساسیت باعث ایجاد خارش و کهیر در ناحیه درمان شود.

۴- ممکن است تزریق بوتاکس باعث ایجاد سردرد شود.

۵- افراد زیادی ممکن است بعد از تزریق بوتاکس احساس خشکی در دهان داشته باشند.

در صورتی که از پزشک متخصص از مهارت کافی برخوردار نباشد ممکن است عوارض زیر برای فرد به وجود می آید.

کمترین عوارض در بوتاکس مصپورت

۱- در صورتیکه تزریق به خوبی انجام نشود، ممکن است فرد در ناحیه ابرو و پلک دچارافتادگی شدید شود.

۲- عدم تزریق در نواحی مشخص ممکن است باعث آسیب به عضلات اطراف شده و ضعف عضلانی به همراه داشته باشد.

۳- باعث ایجاد مشکل در تنفس افراد شود.

۴- گاهی بعضی از افراد بعد از انجام تزریق دچار حالت تهوع می شوند و یا اینکه در صحبت کردن و در غذا خوردن با مشکل مواجه می شوند.

۵- در صورتی که تزریق در نواحی اطراف چشم انجام گیرد و این تزریق با دقت صورت نگیرد، ممکن است باعث تاری دید و اختلالات بینایی شود.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مدت زمان مشاهده تاثیر بوتاکس مصپورت

همان‌گونه که در بالا ذکر کردیم، بیشتر تفاوت بوتاکس دیسپورت و مصپورت در سرعت تاثیر گذاری، نتایج درمانی می باشد به طوری که نتایج بوتاکس دیسپورت بعد از دو روز بر روی پوست قابل مشاهده می باشد و میزان ماندگاری آن حدود ۴ تا ۵ برابر باشد.

مدت زمان مشاهده تاثیر بوتاکس مصپورت
اما مصپورت دارای ماندگاری بیشتری می باشد و ماندگاری بین ۴ تا ۶ ماه بوده، اما نتایج درمانی پس از ۳ تا ۱۰ روز بر روی پوست قابل مشاهده می باشد. باید به این نکته توجه کنید که میزان دریافت نتایج مثبت از تزریق بوتاکس مصپورت با توجه به شرایط افراد متفاوت می‌باشد و ممکن است در بعضی از افراد نتایج زودتر بر روی پوست قابل مشاهده باشد و در بعضی دیگر نتایج با تاخیر بر روی پوست مشاهده شود، اما تزریق بوتاکس مصپورت هزینه کمتری در بر دارد و بسیاری از افراد می توانند از این روش استفاده کنند.

ماندگاری تزریقات بوتاکس چقدر است؟

عوامل متعددی بر ماندگاری تزریقات بوتاکس تاثیر گذار می باشد که از این عوامل می توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- سن افراد

با توجه به اینکه با افزایش زمان میزان عضلات پوست کاهش پیدا می‌کند، بنابراین ممکن است مدت ماندگاری تزریق بوتاکس نیز کاهش پیدا کند و ماندگاری تزریق بوتاکس در افرادی که سن کمتری دارند و حجم عضله آنها بیشتر بوده و این عضله ها از قدرت بیشتری برخوردار باشند، تاثیر و ماندگاری بیشتری داشته باشد و افرادی که سن بالاتری دارند برای دریافت نتایج بهتر، تزریقات بوتاکس را در فاصله کمتری باید تکرار کنند، چرا که با افزایش سن میزان انعطاف پذیری پوست کاهش پیدا می کند و چین و چروک های بیشتری بر روی پوست قابل مشاهده می باشد.

۲- سبک زندگی افراد

در صورتی که رژیم غذایی افراد سرشار از سبزیجات و میوه ها باشد، تاثیر زیادی در افزایش سلامت پوست و پیشگیری از بروز چین و چروک دارد، اما مصرف غذاهای چرب، فست فود همچنین عدم انجام فعالیت های ورزشی، باعث کاهش میزان ماندگاری بوتاکس می شود.

۳- ژنتیک

بعضی از افراد به صورت ژنتیکی چین و چروک های زیادی بر سطح پوست آنها آشکار می شود، بنابراین برای دریافت نتایج رضایت بخش از تزریق بوتاکس، باید تعداد دفعات تزریق بیشتر شود، زیرا بوتاکس با ژنتیک مبارزه نمی کند.

۴- سلامت افراد

در صورتی که افراد به بیماری خاصی مبتلا باشند و یا اینکه داروی خاصی استفاده کنند، ممکن است مصرف این داروها یا وجود بیماری برنتایج بوتاکس تاثیر گذار باشد و باعث کاهش ماندگاری اثرات آن شود.

۵- ساختار صورت

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر ایجاد چین و چروک نوع ساختار صورت می باشد و افرادی که صورت آنها به صورت استخوانی می باشد، کمتر  مستعد ایجاد چین و چروک می باشند و افرادی با صورت های چاق، چین و چروک بیشتری بر روی پوست آنها ایجاد می‌شود و با تزریق بوتاکس می توان میزان این چین و چروک ها را تا حد قابل توجهی کاهش داد.

ماندگاری تزریقات بوتاکس چقدر است؟

۶- حالت چهره افراد

در صورتی که حالت چهره افراد به گونه‌ای باشد که در طول روز زیاد اخم کنند یا زیاد بخندند باعث می شود خط اخم آنها عمیق‌تر شود و نیاز به تمدید بوتاکس در فاصله زمانی کمتری داشته باشند.

۷- انجام مراقبت های پوستی

افرادی که مراقبت های پوستی را به خوبی انجام دهند و در هنگام خروج از منزل، کرم های ضدآفتاب استفاده می کنند، میزان چین و چروک های ایجاد شده بر روی پوست آنها کمتر می باشد و نیاز به تمدید بوتاکس در فاصله زمانی بیشتری دارند، اما چنانچه افراد از کرم های نامرغوب استفاده کنند و مراقبت های پوستی را انجام ندهند، آسیب‌های زیادی به عضلات صورت آنها وارد شده و میزان چین و چروک های ایجاد شده، افزایش پیدا می‌کند همچنین افرادی که در طول روز به مدت طولانی در مقابل اشعه نور خورشید قرار دارند، بیشتر در معرض آسیب‌های پوستی بوده و نیاز به تمدید بوتاکس درفاصله زمانی کمتر دارند.

۸- عدم اعتیاد به دخانیات و الکل

مصرف دخانیات و الکل باعث آسیب به عضلات صورت می شود و موجب تضعیف آنها می شود و افرادی که به این مواد اعتیاد دارند، نتایج رضایت بخشی از تزریق بوتاکس دریافت نخواهند کرد.

نحوه تزریق بوتاکس مصپورت

۱- اولین قدم برای تزریق بوتاکس مصپورت پوست شما، توسط متخصص بررسی می شود و در صورتی که استفاده از این شیوه درمانی نتایج مثبتی به همراه داشته باشد، فرم به شما تحویل داده می‌شود و پس از پر کردن فرم، شما برای تزریق آماده می شوید.

۲- قبل از تزریق بوتاکس باید پوست شما کاملا پاکسازی شود.

۳- برای اینکه تزریق به خوبی در نواحی درمانی انجام شود، پزشک متخصص از بیمار می خواهد که حالات صورت که به صورت طبیعی انجام  می دهد را در هنگام تزریق مجدداً تکرار کند و زمانی که بیمار این حالات را انجام می دهد، این نواحی به خوبی مشخص می شود و توسط پزشک متخصص نشان می شود.

۴- زمانی که ناحیه درمان علامت گذاری شد با استفاده از سوزن های ظریف در این نواحی تزریق می شود.

نحوه تزریق بوتاکس مصپورت

۵- تزریق باید به گونه ای انجام شود تا درد کمتری متوجه مراجعه‌کننده شود، به همین دلیل از مواد بی حس کننده بر روی پوست استفاده می‌شود، زمانی که پوست بی حس شد، تزریق انجام می گیرد، مدت زمان انجام تزریق بوتاکس حدود ۱۵ الی ۳۰ دقیقه می باشد.

به طور معمول میزان جلسات درمانی تزریق بوتاکس در افراد مختلف متفاوت می باشد، زیرا عمق چین و چروک و شرایط پوستی افراد با هم متفاوت است، اما حدود ۲ تا ۴ جلسه نیاز می باشد، تا چین و چروک های پوست به صورت قابل ملاحظه‌ای از بین برود.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

کاربرد بوتاکس در زیبایی

تزریق بوتاکس در نواحی مختلف صورت به منظور زیبایی اعضای آن استفاده می شود، که از آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- تزریق بوتاکس برای رفع انحراف چشم

در صورتی که عملکرد ماهیچه های چشم به خوبی انجام نشود، این عملکرد ضعیف باعث انحراف چشم میشود، با تزریق بوتاکس در عضلات چشم می توان انحراف چشم را درمان کرد، زیرا تزریق بوتاکس باعث می شود، عضلات چشمی که دارای قدرت بیشتری می باشد، ضعیف شده و چشمی که ماهیچه های آن ضعیف می باشد، فعالیت بیشتری داشته باشد و این ایجاد تعادل باعث رفع انحراف چشم می شود.

۲- فرم دهی به بینی، لب و ابرو

با افزایش سن ممکن است ابروهای افراد و همچنین گوشه لب آنها دچار افتادگی شود و تزریق بوتاکس میتواند با بالا بردن ابرو ها وگوشه لب تاثیر بسزایی در رفع افتادگی آنها داشته باشد و باعث جوان سازی چهره افراد شود.

کاربرد بوتاکس در زیبایی

۳- رفع شل شدگی پوست گردن

با کاهش چربی های زیر پوست و افزایش سن و همچنین افزایش نیروی جاذبه بر پوست افراد، باعث می‌شود میزان افتادگی و شل شدگی پوست گردن افزایش پیدا کند و با تزریق بوتاکس می توان این مشکل را برطرف کرده و میزان چین و چروک ها و افتادگی پوست گردن را به صورت قابل ملاحظه‌ای کاهش داد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به متن
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات نوشته شده
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x