کلینیک تخصصی زیبایی بیمارستان عرفان نیایش

لوگو کلنیک زیبایی عرفان نیایش
  • خانه
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
خدمات اصلی
خدمات دیگر
ارتباط با ما

لیست پزشکان کشور

لیست داروخانه های استان تهران

لیست داروخانه های استان البرز

ارتباط با ما
مدرن ترین کلینیک پوست و مو در کشور

آر اف بهتر است یا هایفو؟

با افزایش سن میزان کلاژن سازی پوست کاهش پیدا می‌کند و کاهش کلاژن سازی باعث بروز چین و چروک‌های سطح پوست و همچنین کاهش انعطاف پذیری آن می‌شود و از جذابیت چهره کاسته می‌شود به همین دلیل افراد به دنبال راهکارهایی برای جوانسازی پوست می باشند و روش‌های مختلفی برای جوانسازی پوست وجود دارد که می توان با آن روش ها علائم پیری را به صورت قابل ملاحظه ای کاهش داد، اما روش هایی که امروزه بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند روش‌های غیرتهاجمی می باشد و نیاز به بیهوشی کامل فرد نیست و به صورت سرپایی انجام می گیرد.
از این روش های جوانسازی می توان هایفوتراپی و آر اف را نام برد، که از پرطرفدارترین روش های جوانسازی پوست می باشند.

آر اف بهتر است یا هایفو؟
انتخاب بهترین روش جوانسازی پوست با توجه به عوامل مانند شرایط فرد، اهداف، هزینه ها و نوع مشکل پوستی و مدت دوره نقاهت متفاوت می باشد و زمانی که فرد به متخصص پوست مراجعه می‌کند، پزشک متخصص با بررسی و معاینه پوست و ناحیه‌ای که قصد درمان آن را دارید، بهترین روش برای جوانسازی پوست را به شما پیشنهاد می‌دهد.
در روش هایفو از امواج متمرکز فراصوت برای جوانسازی پوست استفاده می شود، اما در آر اف برای جوانسازی پوست از امواج رادیویی استفاده می شود و هر دو روش تاثیر بسزایی در کاهش چین و چروک های پوست دارد.

هایفوتراپی چیست؟

یکی از روش های زیباسازی پوست که موجب سفت کردن و لیفت پوست می‌شود و به صورت غیر تهاجمی انجام می شود، هایفوتراپی می باشد که در این روش از امواج فراصوت استفاده می شود و امواج آن مانند امواجی است که در دستگاه سونوگرافی استفاده می شود، اما در این روش از امواج فراصوت لایه خاصی از پوست را تحت تاثیر قرار داده و موجب تحریک کلاژن سازی می شود، کلاژن ها تاثیر زیادی در استحکام بافت های بدن دارد و با افزایش استحکام پوست، چین و چروک آن از بین می رود، هایفوتراپی علاوه بر درمان های زیبایی برای درمان تومورهای سرطانی نیز مورد استفاده قرار می گیرد و این روش درمانی مورد تایید سازمان غذا و داروی ایالات امریکا می باشد.

هایفوتراپی چیست؟
هایفوتراپی علاوه بر تأثیری که در از بین بردن چین و چروک صورت دارد، در نواحی گردن و بالای سینه نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد و روشی بسیار ایمن در درمان زیبایی می باشد و بعد از چند ماه می توان نتایج مثبت این شیوه درمانی را دریافت کرد. زمانی که امواج فراصوت به لایه مورد نظر تابانده می شود با افزایش حرارت در آن ناحیه باعث تحریک کلاژن سازی می شود، زیرا افزایش حرارت باعث آسیب سلولی می‌شود در نتیجه آسیب دیدن سلول ها منجر به کلاژن سازی می شود، به دلیل اینکه در هایفوتراپی، امواج فراصوت تنها لایه خاصی را مورد هدف قرار می‌دهند، بنابراین به لایه های اطراف ناحیه تحت درمان آسیب وارد نمی شود، بنابراین میزان عوارض آن بسیار کم می باشد.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

کاربردهای هایفوتراپی

هایفوتراپی در اولین بار برای درمان تومورهای سرطانی مورد استفاده قرار گرفت اما بعدها استفاده از این روش درمانی به منظور جوانسازی پوست مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا قرار گرفته و یکی از محبوب ترین روش های جوانسازی پوست می‌باشد. از مهمترین کاربردهای هایفوتراپی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- استفاده از هایفوتراپی باعث کاهش چین و چروک های صورت می شود.

۲- هایفوتراپی تاثیر به سزایی در رفع افتادگی و شل شدگی ناحیه گردن و همچنین صورت دارد.

۳- موجب درمان افتادگی پلک ها می شود.

۴- تاثیر بسزایی در رفع افتادگی غبغب و از بین بردن آن دارد.

۵- هایفوتراپی باعث لیفت ابرو و درمان افتادگی آن می شود.

۶- استفاده از این شیوه درمانی باعث رفع تیرگی های دور چشم، همچنین کاهش چین و چروک های آن می شود.

کاربردهای هایفوتراپی

۷- هایفوتراپی تاثیر بسزایی در از بین بردن خطوط خنده دارد.

۸- این شیوه درمانی باعث زاویه سازی فک و بهبود وضعیت چانه می شود.

۹- موجب لیفت گونه ها و چانه می شود‌.

۱۰- هایفوتراپی علاوه بر جوانسازی پوست صورت، باعث لاغری موضعی و لیفت شکم و پهلو ها می شود.

۱۰- این شیوه درمانی تاثیر بسزایی در رفع منافذ باز پوست دارد.

مراقبت های هایفوتراپی

هر شیوه درمانی به منظور کاهش عوارض و دریافت نتایج بهتر نیاز به مراقبت های قبل و بعد از آن می باشد و باید به خوبی این مراقبت ها انجام گیرد، از این مراقبت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

مراقبت های قبل از هایفوتراپی

۱- در صورتی که از داروی خاص استفاده می کنید حتماً پزشک را در جریان قرار دهید، زیرا مصرف بعضی از داروها باعث تاثیر منفی بر نتایج هایفوتراپی می شود و همچنین خانم‌هایی که باردار هستند، نباید از این شیوه درمانی استفاده کنند.

۲- قبل از هایفوتراپی با آب گرم دوش بگیرید، زیرا آب گرم تاثیر بسزایی در رفع آلودگی های پوست دارد و موجب بازتر شدن منافذ پوست می شود.

۳- در جلسه مشاوره ای که برای فرد تعیین می شود باید تمامی موارد مربوط به سلامت عمومی را به پزشک اطلاع دهید و در صورتی که قبلا تزریق ژل یا بوتاکس انجام داده اید باید بین آن با هایفوتراپی فاصله باشد.

۴- قبل از اقدام به انجام هایفوتراپی در انتخاب کلینیک و پزشک حساسیت زیادی به خرج دهید تا نتایجی که از این شیوه دریافت می کنید رضایت بخش باشد.

مراقبت های هایفوتراپی

۵- به مدت دو روز قبل از انجام هایفوتراپی از داروهای تنظیم کننده فشار خون و همچنین مشروبات الکلی استفاده نکنید.

۶- در روز انجام هایفوتراپی نباید هیچ گونه آرایشی بر سطح پوست باشد و تمامی آرایش ها را از سطح پوست کاملا پاکسازی کنید.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مراقبت های بعد از هایفوتراپی

۱- پرهیز از قرار گرفتن در معرض نور خورشید

بعد از انجام هایفوتراپی پوست از حساسیت بالایی برخوردار می باشد، بنابراین به منظور پیشگیری از بروز هایپرپیگمنتیشن یا تیرگی پوست در اثرهایفوتراپی، به مدت چند هفته بعد از هایفوتراپی از قرار گرفتن در معرض نور خورشید پرهیز شود، همچنین در صورت لزوم از کلاه و کرم ضد آفتاب مناسب استفاده کنید، کرم هایی که برای پوست استفاده می شود باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا موجب خشک شدن پوست نشود،  از دستگاه‌های سولاریوم که باعث برنزه سازی پوست می شود، باید به مدت چند هفته استفاده نشود.

۲- پرهیز از مصرف نوشیدنی های کافئین دار و الکلی

بعد از انجام هایفوتراپی کبد مسئول حذف سلول های چربی غیر فعال می باشد و در صورتی که فرد الکل و کافئین مصرف کند، کبد درگیر سم زدایی و دفع این مواد می شود و تاثیر هایفوتراپی کاهش پیدا می‌کند، بنابراین به مدت دو روز بعد از هایفوتراپی از مصرف این نوشیدنی ها خودداری کنید.

۳- از دستکاری و خاراندن پوست ناحیه مورد نظر خودداری شود.

به دلیل حساسیت پوست بعد از انجام هایفوتراپی ممکن است پوست دچار خارش و کشیدگی شود و خاراندن آن موجب زخم شدن و کاهش اثرات درمانی می شود.

۴- روزانه آب زیادی بنوشید.

آب تاثیر زیادی در افزایش سرعت روند بهبودی دارد و ساخت کلاژن را افزایش می‌دهد، بنابراین روزانه به میزان کافی آب و مایعات سالم بنوشید و همچنین مصرف میوه و سبزیجات را در رژیم غذایی روزانه قرار دهید، اما مصرف چای و قهوه به دلیل این که این مایعات حاوی کافئین می باشند، موجب کم آبی بدن می شود.

۵- با آب گرم دوش نگیرید.

بعد از هایفوتراپی پوست حساس می‌باشد، بنابراین شستشوی آن با آب گرم، باعث افزایش خشکی آن و از بین رفتن چربی های طبیعی می شود، برای دوش گرفتن از آب ولرم استفاده کنید، زیرا باعث افزایش سرعت بهبودی و همچنین جلوگیری از ایجاد آسیب های پوستی می شود.

۶- از کمپرس سرد برای کاهش التهابات استفاده نکنید، زیرا باعث تأثیر منفی بر نتایج هایفوتراپی می شود.

۷- بهتر است به مدت دو روز بعد از هایفوتراپی از محصولات آرایشی استفاده نکنید، زیرا موجب تحریک پوست می شود، برای انجام مراقبت های پوست می توانید از پاک کننده و کرم های مرطوب کننده ملایم استفاده کنید.

۸- در صورتی که می‌خواهید از سایر روش های درمان زیبایی استفاده کنید، بهتر است به مدت چند هفته بین آن با هایفوتراپی فاصله باشد.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

چه کسانی نمی توانند هایفوتراپی انجام دهند؟

۱- افرادی که ایمپلنت دندان انجام داده اند در هنگام استفاده از هایفو درد زیادی را احساس می‌کنند، بنابراین برای انجام هایفوتراپی باید از یک پد بر روی ایمپلنت استفاده کنند.

۲- افرادی که به بیماری سرطان مبتلا هستند.

افرادی که تحت شیمی درمانی هستند امواج هایفوتراپی برای سلامت آنها خطرناک است.

۳- افرادی که پوست آنها خشک می باشد، استفاده از هایفوتراپی باعث افزایش خشکی پوست می شود، بنابراین چند روز قبل از هایفوتراپی باید از کرم های مرطوب کننده استفاده کنند.

۴- بیماران مبتلا به دیابت

استفاده از این شیوه درمانی برای بیماران دیابتی، باعث کبودی پوست می شود.

چه کسانی نمی توانند هایفوتراپی انجام دهند؟

۵- افرادی که داروهای ضد انعقاد خون مصرف می کنند، در صورتی که قطع مصرف این داروها باعث آسیب به سلامت آنها شود، نمی توانند هایفوتراپی انجام دهند.

۶- افرادی که به تازگی بوتاکس انجام دادند

سم بوتولونیوم بوتاکس باعث فلج شدن عضلات می‌شود، اما هایفوتراپی باعث تحریک عضلات و پر شدن نواحی مورد نظر می شود، بنابراین افرادی که بوتاکس انجام داده اند، به مدت چند ماه بعد باید از هایفوتراپی استفاده کنند.

نتایج و ماندگاری هایفوتراپی

هایفوتراپی نسبت به سایر روش های درمانی دارای ماندگاری بالاتری می باشد و عوارضی که بعد از هایفوتراپی ایجاد می شود، بسیار کم بوده و میزان ماندگاری آن بستگی به سن فرد، ژنتیک و مراقبت های انجام شده دارد و تاثیر زیادی در بهبود مشکلات پوستی و چین و چروک دارد.

نتایج و ماندگاری هایفوتراپی

نتایج هایفوتراپی پس از سه ماه قابل مشاهده خواهد بود  و کلاژن های جدید جایگزین کلاژن های قدیمی و سلول های آسیب دیده پوست می شود و فرآیند بازسازی کلاژن به مدت شش ماه ادامه خواهد داشت و به همین دلیل نیز نتایج های هایفوتراپی به زودی محقق نخواهد شد.

آر اف چیست؟

یکی از جدیدترین روش‌های جوان‌سازی پوست لیزر rf می باشد که این روش به صورت کم تهاجمی انجام شده و روش ایمن بوده و نتایج رضایت بخشی را برای افراد به همراه دارد، در این روش از امواج رادیویی استفاده می شود، که امواج رادیویی به لایه میانی پوست نفوذ کرده و موجب کلاژن سازی در پوست شده و تاثیر بسزایی در بازسازی پوست دارد، استفاده از این روش درمانی باعث کاهش چین و چروک های پوستی، از بین بردن جای زخم و شفافیت پوست صورت، گردن و همچنین کاهش منافذ باز پوست می شود. از انواع لیزر rf می توان میکرونیدل و کونتراج را نام برد

۱- آر اف میکرونیدل

در این نوع از آراف از سوزن های ظریفی که تا عمق ۲ میلیمتری پوست نفوذ می‌کند، استفاده می شود و امواج رادیو فرکانسی از این طریق وارد پوست می شود، در واقع این نوع از آر اف، ترکیبی از آر اف و میکرونیدلینگ می باشد.

آر اف چیست؟

۲-‏ آر اف کونتراج

این نوع از آر اف باعث رفع مشکلات پوست در لایه های سطحی و عمقی می شود و دارای اثربخشی بالایی می باشد.

نحوه عملکرد rf به شرح زیر می باشد.

آر اف فرکشنال با تاثیر بر لایه های سطحی و عمقی پوست باعث جوان سازی آن می شود که از طریق فرآیندهای زیر باعث جوانسازی می شود.

۱- افزایش کلاژن سازی

زمانی که امواج رادیوفرکانسی به ناحیه مورد نظر تابانده می‌شود، افزایش دما در آن ناحیه باعث تحریک کلاژن سازی شده و این کلاژن ها تاثیر زیادی در شادابی و افزایش استحکام پوست دارد.

۲- فعال کردن فیبرو پلازی

زمانی که بدن بافت های فیبروزی می سازد به این فرآیند فیبروپلازی گفته می‌شود که ایجاد بافت های فیبروزی باعث تحریک کلاژن سازی می شود، بافت فیبروز مانند زمانی می باشد که زخم های پوست ترمیم شود و بافت ضخیم روی آنها را پوشش می دهد، بنابراین درآراف فرکشنال، زمانی که سلول های ناحیه مورد نظر دچار آسیب شده و باعث ایجاد بافت فیبروز می شود، با ایجاد بافت فیبروزی، میزان کلاژن سازی افزایش پیدا می‌کند و موجب افزایش ضخامت لایه درم می شود. تا زمانی که بافت فیبروزی بر سطح پوست می باشد، چین و چروکی بر آن ایجاد نمی شود، اما با از بین رفتن این بافت ها نیاز به استفاده مجدد از rf  می باشد.

کاربرد های RF

آر اف تاثیرات زیادی بر پوست دارد که از این تاثیرات می توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- موجب جوان سازی پوست می شود

این شیوه درمانی با افزایش حجمی که در ناحیه مورد نظر ایجاد می کند، باعث سفت شدن و صاف کردن ناحیه مورد نظر می شود و تاثیر بسزایی در از بین بردن خطوط و چین و چروک های صورت و همچنین رنگ سطحی پوست دارد.

۲- باعث از بین رفتن جای زخم، اسکار و ترک های بدن می شود.

در این روش درمانی سلول های جدید جایگزین سلول های قدیمی و آسیب دیده می‌شود، که این فرآیند با تحریک کلاژن سازی انجام می شود و باعث می‌شود پوست ظاهری زیبا تر و جوان تر داشته باشد، همچنین استفاده از این روش تاثیر بسزایی در رفع ترک های ناشی از چاقی و لاغری افراطی دارد‌.

۳- تاثیر بسزایی در کاهش منافذ باز پوستی دارد.

در صورتی که میزان منافذ باز پوست زیاد باشد با انجام ۲ تا ۵ جلسه درمان می‌توان میزان این منافذ را تا حد قابل ملاحظه‌ای کاهش داد.

۴- باعث لاغری موضعی میشود.

‏RF تاثیر بسزایی در حذف چربی های اضافه بدن دارد و برای تمامی نواحی بدن قابل استفاده می باشد از نواحی که می توان از این روش درمانی استفاده کرد ناحیه گردن و غبغب می باشد که افتادگی در این نواحی باعث می‌شود که سن نسبت به سن واقعی زیادتر نشان داده شود.

کاربرد های RF

۵- درمان تعریق

استفاده از RF باعث کنترل فعالیت غدد تعرق می‌شود، بنابراین تاثیر بسزایی در کاهش تعرق در ناحیه زیر بغل و دست ها دارد.

۶- موجب رفع لکه های پوستی می شود

آراف باعث افزایش خون رسانی در ناحیه درمانی می شود و همچنین موجب بازسازی پوست می شود با افزایش خون رسانی و کلاژن سازی در ناحیه مورد نظر، ملانین های پوستی کاهش پیدا کرده و پوست روشن تر می شود.

مزایا و معایب آر اف

۱-‏ آر اف یک روش کم تهاجمی می باشد که بدون درد بوده و نیازی به جراحی پوست ندارد و تاثیر بسزایی در کاهش خطوط سطحی پوست دارد.

۲- این روش درمانی دوره نقاهتی ندارد و میزان عوارض جانبی در آن بسیار کم می باشد.

۳- آر اف برای تمامی انواع پوست ها قابل استفاده می باشد و موجب رفع آسیب های سطحی می شود، بنابراین به دلیل کاهش محدودیت‌های آن افراد زیادی از این روش استفاده می کنند.

مزایا و معایب آر اف

۴-‏ RF تاثیر بسزایی در افزایش خاصیت ارتجاعی پوست دارد.

۵- موجب تحریک کلاژن سازی و افزایش خونرسانی در ناحیه مورد نظر می شود. مراقبت های RF

مراقبت های پیش از آر اف

۱- بهتر است به مدت دو هفته قبل از انجام آر اف از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید و انجام سولاریوم خودداری شود.

۲- اگر قبلاً برای جوانسازی پوست از لیزر استفاده کرده‌اید، بهتر است به مدت سه ماه با آر اف بین آن فاصله باشد.

۳- چنانچه پوست خود را لایه برداری کرده اید به مدت چند هفته بین آن فاصله باشد.

مراقبت های پیش از آر اف

۴- چند روز قبل از انجام آر اف از مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند وارفارین، ژلوفن و ویتامین E خودداری کنید.

۵- زمانی که به کلینیک مراجعه می‌کنید، هیچگونه آرایشی بر سطح پوست شما نباشد و کاملاً پاکسازی شود.

معایب آر اف

با اینکه آر اف تاثیر زیادی بر کاهش مشکلات پوستی دارد، اما این روش دارای معایبی نیز می باشد و ممکن است عوارضی برای بعضی از افراد ایجاد کند از این عوارض می توان موارد زیر را نام برد

۱- ایجاد درد

در گذشته برای استفاده از این شیوه درمانی از بیهوش کننده استفاده می کردند اما امروزه با پیشرفت هایی که در دستگاه ها ایجاد شده است نیازی به استفاده از بیهوشی نیست و میزان دردی که فرد احساس می کند به حداقل رسیده و حتی نیازی به استفاده از داروهای بی حس کننده نیز نمی باشد، تنها در صورتی که آستانه تحمل درد برای فردی کم باشد؛ پزشک از بی حس کننده موضعی استفاده می کند.

۲- قرمزی

گاهی بعضی از افراد بعد از انجام آر اف پوست آنها دچار قرمزی می شود که این عارضه به صورت موقت می باشد و بعد از یک روز کاملا از بین می رود.

۳- تورم

افراد کمی بعد از انجام آر اف پوست آن‌ها دچار تورم می‌شود که این عارضه نیز بعد از یک روز کاملا رفع می شود، اما ممکن است در بعضی از افراد تا یک هفته نیز ادامه داشته باشد.

۴- میزان عوارض استفاده از این شیوه درمانی برای افرادی که پوست آنها تیره می باشد، بیشتر است و در صورتی که اپراتور از مهارت کافی برخوردار نباشد، ممکن است باعث ایجاد لکه های تیره پوستی شود.

تمامی عوارض عنوان شده به صورت موقت می باشد و در صورتی که پزشک متخصص از مهارت کافی برخوردار باشد، میزان این عوارض کاهش پیدا کرده و در مدت زمان کوتاهی از بین خواهد رفت.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مراقبت های بعد از آر اف

۱- این شیوه درمانی نیاز به استراحت ندارد و فرد می تواند بلافاصله به کارهای روزمره بپردازد، اما بهتر است به مدت یک روز بعد از درمان از مواد آرایشی استفاده نکنید.

۲- از شستشوی صورت با آب داغ و شوینده هایی که دارای ترکیبات قوی می باشد، خودداری کنید.

۳- به مدت یک هفته بعد از انجام آر اف، از رفتن به سونا و استخر خودداری شود.

۴- ممکن است بعد از انجام آر اف عوارضی مانند تورم و قرمزی در ناحیه درمان ایجاد شود، که این موارد به صورت موقت بوده و حداکثر تا سه روز بعد از بین می رود، اما برای کاهش التهاب می توانید از پماد زینک هر هشت ساعت یک بار استفاده کنید.

۵- استفاده از کرم های مرطوب کننده بعد از درمان تأثیر بسزایی در کاهش التهابات پوستی و حساسیت آن دارد.

نتایج و ماندگاری آر اف

نتایج آر اف بعد از ۶ تا ۸ هفته بر روی پوست قابل مشاهده می باشد، اما به طور کلی بعد از انجام یک جلسه درمانی تغییراتی در پوست ایجاد می شود که میزان این تغییرات با تکمیل جلسات درمانی افزایش پیدا می کند و حدود ۳ تا ۶ ما نتایج مطلوب بر روی پوست ظاهر خواهد شد، زمانی که از آر اف فرکشنال برای جوانسازی پوست استفاده می شود.

نتایج و ماندگاری آر اف
نتایجی شیوه درمانی تا دو سال بر روی پوست ماندگار می‌باشد، اما با بالا رفتن سن خاصیت انعطاف پذیری پوست کاهش پیدا کرده و پوست شروع به پیر شدن می‌کند و برای ماندگار شدن جوانی و شادابی پوست نیاز به تکرار این شیوه درمانی می باشد، همچنین انجام مراقبت ها و سبک زندگی، افراد در ماندگاری نتایج تاثیر گذار می باشد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به متن
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات نوشته شده
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x