کلینیک تخصصی زیبایی بیمارستان عرفان نیایش

لوگو کلنیک زیبایی عرفان نیایش
  • خانه
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
خدمات اصلی
خدمات دیگر
ارتباط با ما

لیست پزشکان کشور

لیست داروخانه های استان تهران

لیست داروخانه های استان البرز

ارتباط با ما
مدرن ترین کلینیک پوست و مو در کشور

تزریق بوتاکس در مردان

زنان نسبت به مردان بیشتر تمایل به زیبا شدن دارند به همین دلیل جز پرطرفدار ترین قشر عمل زیبایی می باشند اما امروزه مردانی هستند که برای از بین بردن چین و چروک صورت و جذاب به نظر رسیدن، از این روش درمانی استفاده می‌کنند و شاید دلیل آن وجود رقابت با همکاران خود در محل کار باشد و در تلاش هستند که زیباتر و آراسته تر از همکاران خود در محل کار ظاهر شوند و همچنین وجود شبکه های اجتماعی نیز در تمایل مردان به تزریق بوتاکس بی‌تأثیر نیست.
در واقع بوتاکس یکی از روش های غیر تهاجمی می باشد که با استفاده از سم بوتولینیوم باعث فلج کردن بعضی از عضلات شده و در کل تاثیر زیادی در از بین بردن چین و چروک صورت دارد، این روش کاملا بی خطر بوده و افراد زیادی برای انجام دادن بوتاکس به کلینیک مراجعه می‌کنند.

تزریق بوتاکس در مردان
بوتاکس به روش تزریق انجام می شود و برای دریافت نتایج عالی از بوتاکس، باید تزریق توسط افراد حرفه ای صورت گیرد تا عدم مهارت آنها باعث ایجاد آسیب های عصبی و عدم تقارن در چهره نشود.
بوتاکس علاوه بر تاثیری که بر شادابی و جوانسازی پوست دارد جنبه درمانی نیز دارد و در مواردی باعث رفع تنبلی چشم، اسپاسم می شود. با اینکه این روش درمانی برای مردان و زنان قابل استفاده می باشد اما نوع بوتاکس مورد استفاده و همچنین روش بوتاکس در خانم ها و آقایان با یکدیگر متفاوت بوده و به دلیل اینکه قدرت عضلانی مردان نسبت به زنان بیشتر می باشد، برای انجام بوتاکس باید از قبل برنامه‌ریزی شود.

آیا مردان می توانند بوتاکس تزریق کنند؟

پوست مردان در اثر عواملی مانند عدم مراقبت مناسب از پوست و شرایط جوی و همچنین تغذیه ناسالم دچار آسیب هایی می شود، به همین دلیل مردان نیز به دنبال راهکاری برای از بین بردن آسیب های پوستی و حفظ شادابی و جوانی آن می باشند، زیرا این مورد تاثیر بسزایی در اعتماد به نفس آنها دارد.

آیا مردان می توانند بوتاکس تزریق کنند؟

نتایجی که از بوتاکس دریافت می شود در خانم ها و آقایان یکسان بوده و تنها مراقبت هایی که قبل و بعد از بوتاکس صورت می گیرد در نتایج آن تاثیرگذار می‌باشد، از این عوامل می توان سبک زندگی افراد را نام برد که تاثیر آن در برخی افراد کمتر می باشد و در بعضی افراد دیگر ممکن است تاثیرات شدیدتری داشته باشد.
در واقع تأثیری که تزریق بوتاکس بر جوانسازی دارد بین خانم ها و آقایان هیچ تفاوتی ندارد و باعث جوانسازی و رفع نواقص پوست در زنان و مردان می شود به همین علت امروزه مردان نیز از این روش درمانی استقبال زیادی دارند.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

بوتاکس مردان با بوتاکس زنان چه تفاوتی دارد؟

با توجه به اینکه ساختار ماهیچه های آقایان دارای استحکام و قدرت بیشتری می باشد به خصوص در نواحی مانند پیشانی و ابرو، بنابراین برای تاثیرگذاری بوتاکس و کاهش میزان چین و چروک ،  نیاز به بوتاکس بیشتر می باشد، همچنین به دلیل اینکه ابرو های مردان نسبت به زنان به صورت ساده تر می باشد و ابرو ها تأثیر زیادی در طبیعی نشان دادن بوتاکس دارند، بنابراین دریافت نتایج ایده آل در تزریق بوتاکس مردان سخت تر می باشد.

بوتاکس مردان با بوتاکس زنان چه تفاوتی دارد؟
همانگونه که می دانید با افزایش سن، پوست دچار تغییرات زیادی می‌شود و میزان چین و چروکی که بر روی پوست آقایان ایجاد می‌شود بیشتر از خانم ها بوده و از بین بردن این چین و چروک به طور کامل غیر ممکن است، اما می‌توان با تزریق بوتاکس چین و چروک را تا حد نسبتاً قابل قبولی کاهش داد، با توجه به اینکه تزریق بوتاکس باید به گونه‌ای باشد که خصوصیات مردان نیز به خوبی حفظ شود، بنابراین تزریق بوتاکس در آقایان از حساسیت بیشتری برخوردار بوده و سخت تر می باشد.

نحوه تزریق بوتاکس چگونه است؟

برای دریافت نتایج مثبت از تزریق بوتاکس باید این روش درمانی توسط پزشکان با مهارت و در کلینیک های معتبر انجام گیرد.
برای تزریق بوتاکس به منظور کاهش درد ناحیه مورد نظر با بی حس کننده ها، بی حس می شود سپس سم بوتولونیوم به وسیله سوزن های ظریفی به ناحیه مورد نظر تزریق می شود، ممکن است تزریق باعث درد شود که این درد قابل تحمل است، زمانی که سم بوتولینیوم به ناحیه مورد نظر تزریق می شود، نوروتوکسین مانع ترشح پیام رسان عصبی شده و سیستم عصبی بدن که باعث انقباض عضلات بدن می‌شود، را مهار می‌کند و به همین دلیل شل شدن ماهیچه ها باعث از بین رفتن چین و چروک می شود.

نحوه تزریق بوتاکس چگونه است؟
ممکن است بعد از تزریق بوتاکس عوارضی بر روی پوست مشاهده شود که این عوارض به صورت موقت بوده و معمولاً پس از سه روز کاملا از بین می رود، هزینه عوارض می توان کبودی ناحیه درمان را نام برد و در صورتی که فرد از انجام فعالیت های ورزشی سنگین و نوشیدنی های الکلی خودداری کند، میزان این عوارض به حداقل رسیده و نتایج بوتاکس حدود دو هفته بعد به صورت کامل قابل مشاهده می باشد.
باید بدانید که تاثیر بوتاکس به صورت دائمی بر روی پوست ماندگار نمی باشد و حداکثر به مدت ۴ ماه بعد از تزریق چروک ها بر روی پوست ظاهر می شود، برای ماندگاری تاثیر این روش درمانی باید تزریق بوتاکس تکرار شود.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

فواید بوتاکس برای صورت آقایان

۱- یک روش غیر تهاجمی برای از بین بردن چین و چروک و خطوط ریز صورت می باشد.

با توجه به اینکه روش‌هایی مانند لیفت صورت و لیفت ابرو برای از بین بردن چین و چروک صورت وجود دارد اما این روش های درمانی دارای عوارض زیادی می باشد و تحت بیهوشی کامل انجام می‌شود، اما تزریق بوتاکس یک روش غیر تهاجمی بوده که نیاز به بیهوشی کامل دارد و با بی حسی موضعی قابل انجام می‌باشد و تزریق بوتاکس چند دقیقه بیشتر زمان لازم ندارد و تاثیر زیادی در رفع چین و چروک دارد.

۲- دوره نقاهت ندارد.

بعد از تزریق بوتاکس به دلیل اینکه تنها با استفاده از بی حسی موضعی انجام می‌شود و در مدت زمان بسیار کوتاه تزریق انجام می شود، فرد بعد از انجام تزریق بوتاکس می تواند به فعالیت های روزمره بپردازد و نیازی به استراحت نیست، تنها باید مراقبت هایی انجام گیرد تا از ایجاد تورم و کبودی پیشگیری شود، در صورتی که این عوارض بر روی پوست ایجاد شد، فرد می تواند کمی استراحت کند.

۳- تزریق بوتاکس یک روش درمانی مورد تایید سازمان جهانی دارو می باشد.

با توجه به اینکه تزریق بوتاکس خطری برای سلامتی افراد ندارد، مورد تایید سازمان جهانی دارو بوده و تاثیر زیادی در درمان چین و چروک و خطوط ریز در خانمها و آقایان دارد.

فواید تزریق بوتاکس برای صورت آقایان

۴- به طور قابل ملاحظه‌ای باعث جوان سازی پوست می شود.

تزریق بوتاکس یکی از بهترین روش های زیبایی پوست می باشد که در کمترین زمان ممکن باعث از بین رفتن چین و چروک های پوست و جوانسازی و شادابی پوست می شود و نتایج آن در کوتاه ترین زمان ممکن بر روی پوست قابل مشاهده می باشد.

۵- افزایش اعتماد به نفس

ایجاد چین و چروک بر روی صورت باعث می شود سن افراد نسبت به سن واقعی بالاتر نشان داده شود و این چین و چروک ها در اثر عواملی مانند نور خورشید و ژنتیک بر روی پوست ایجاد می‌شود و این عامل ممکن است باعث کاهش اعتماد به نفس بعضی از مردان شود، تزریق بوتاکس می تواند چین و چروک ها را رفع کند و باعث کاهش سن افراد و در نتیجه افزایش اعتماد به نفس آنها شود.

عوارض بوتاکس برای مردان

با توجه به اینکه بوتاکس به صورت غیر تهاجمی انجام می شود میزان عوارض آن بسیار کم می باشد و در صورتی که اپراتور تزریق بوتاکس از مهارت کافی برخوردار نباشد، میزان این عوارض افزایش پیدا می‌کند، بنابراین اولین قدم برای تزریق بوتاکس، انتخاب یک کلینیک معتبر پوست و مو و پزشک متخصص می باشد، از عوارضی که ممکن است بعد از تزریق بوتاکس ایجاد شود می توان به موارد زیر اشاره کرد

۱- ایجاد قرمزی و تورم در ناحیه مورد نظر

ممکن است در ناحیه مورد نظر میزان کمی قرمزی و تورم ایجاد شود که این عوارض به صورت موقت بوده و بعد از چند ساعت کاملا از بین می رود، شدت این قرمزی بستگی به ضخامت سوزن و میزان بوتاکس تزریق شده دارد و همچنین مهارت پزشک نیز بر میزان این موارد تاثیر گذار می باشد، در صورتی که از سوزن های با کیفیت برای تزریق استفاده شود و بعد از تزریق از کمپرس سرد استفاده شود، از میزان این قرمزی و تورم کاسته می شود.

۲- ایجاد درد

میزان دردی که از تزریق بوتاکس ایجاد می شود قابل تحمل بوده اما بعضی از افراد نسبت به این درد حساسیت بالایی نشان می دهند، بنابراین برای کاهش درد حدود یک ساعت قبل از انجام تزریق با مشورت پزشک از قرص های مسکن استفاده کنید، همچنین استفاده از کرم های بی حس کننده و کمپرس سرد نیز تاثیر زیادی در کاهش درد دارد.

۳- ایجاد سردرد و تهوع

درصد کمی از افراد پس از تزریق بوتاکس دچار سردرد و تهوع می‌شوند که این عوارض ممکن است تا چند ساعت بعد ادامه داشته باشد، برای درمان سردرد می توان از داروهای مسکن استفاده کرد همچنین عواملی مانند استرس و سابقه فرد در سردردهای میگرنی در ایجاد این عارضه تاثیر گذار است.

۴- ایجاد کبودی در ناحیه تزریق

در صورتی که در هنگام تزریق محل عروق خونی به خوبی تشخیص داده نشود و تزریق بوتاکس باعث آسیب به عروق خونی شود، این فرآیند باعث کبودی ناحیه مورد نظر می شود، بنابراین در کاهش این عارضه نیز مهارت پزشک تاثیر گذار است، همچنین قبل از تزریق بوتاکس باید از مصرف داروهای ضد التهابی و رقیق کننده خون خودداری شود و استفاده از کرم هایی مانند ویتامین k  تاثیر زیادی در رفع کبودی دارد.

عوارض بوتاکس برای مردان

۵- واکنش های کولینرژیک

در صورتی که نوع بوتاکس استفاده شده از سم بوتولونیوم نوع B  باشد ممکن است عوارضی مانند خشک شدن دهان و یا چشم ها برای فرد ایجاد شود، بهترین نوع سم بوتولونیوم نوعA می باشد.

۶- افزایش خطوط مجاور بینی

چنانچه بوتاکس در ناحیه بین ابرو ها تزریق شود فلج شدن عضلات این ناحیه باعث می شود عضلات اطراف بینی فعالیت بیشتری داشته باشند و افزایش فعالیت این عضلات باعث افزایش خطوط مجاور بینی می‌شود و این خطوط در زمان خندیدن و اخم کردن بیشتر قابل مشاهده می باشد.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

چه قسمت هایی از صورت آقایان نیاز به بوتاکس دارد؟

بوتاکس صورت در مردان نیز مانند زنان برای از بین بردن چین و چروک استفاده می‌شود و بنابراین تزریق بوتاکس باعث از بین رفتن خط اخم و خطوط اطراف چشم می شود، اما برای اینکه نتایج این شیوه درمانی رضایت بخش باشد، باید پزشک متخصص از تبحر زیادی برخوردار باشد و در صورتی که پزشک از مهارت کافی برخوردار نباشد باعث می‌شود لب‌ها و گونه‌ها به گونه‌ای پر شود که صورت مردان از حالت طبیعی خارج شده و ظاهر زیبایی نداشته باشد، بنابراین تزریق باید با توجه به مدل و فرم صورت مردان در نواحی خاص انجام شود، همچنین اگر بوتاکس در ناحیه مناسبی تزریق نشود باعث می شود بوتاکس در سطح صورت حرکت کرده و عوارض جبران ناپذیری را به وجود آورد.

 از قسمت هایی که می توان تزریق بوتاکس در صورت مردان انجام داد می توان موارد زیر را نام برد.

۱- به منظور از بین بردن چین و چروک اطراف چشم ها می توان تزریق را در گوشه چشم انجام داد.

چه قسمت هایی از صورت آقایان نیاز به بوتاکس دارد؟

۲- برای کاهش و حذف خطوط اخم در بین ابروها های مردان انجام پذیر است.

۳- به منظور حذف و کاهش خطوط خنده در مردان می توان تزریق بوتاکس را در اطراف دهان انجام داد.

۴- تزریق بوتاکس تاثیر به سزایی در رفع خطوط عرضی و طولی ایجاد شده در ناحیه پیشانی و گردن مردان دارد.

۵- در صورتی که بوتاکس در ناحیه بینی تزریق شود باعث فرم دهی نوک بینی به سمت بالا می شود.

چه کسانی نباید بوتاکس تزریق کنند؟

۱- افرادی که پوست آنها چین و چروک ندارد.

با توجه به اینکه تزریق بوتاکس یکی از شیوه های درمانی و زیبایی پوست می باشد که افراد زیادی از این روش استفاده میکنند اما گاهی بعضی از افراد تمایل به تزریق بوتاکس دارند، بدون اینکه پوست آنها چین و چروک داشته باشد، اما باید بدانید که بوتاکس یک نوع ماده سمی می باشد و استفاده از آن در طولانی مدت باعث آسیب های زیادی به بدن می شود، بنابراین تا زمانی که چین و چروک بر پوست شما ایجاد نشده، بهتر است از بوتاکس استفاده نکنید.

۲- افرادی که نسبت به ترکیبات بوتاکس حساسیت نشان می دهند.

گاهی بعضی از افراد نسبت به ترکیبات بوتاکس حساسیت نشان می دهند و در صورتی که برای اولین بار تزریق بوتاکس را انجام می دهید، بهتر است مقداری از آن را تست کنید تا مطمئن شوید که بدن در برابر آن حساسیت نشان نمی دهد، بوتاکس دارای برند های مختلفی می باشد و ممکن است بدن در برابر یک برند خاص واکنش نشان دهد، بنابراین قبل از انجام هر تزریق بهتر است ابتدا تست حساسیت انجام دهید.

۳- افرادی که داروهای ضد انعقاد مصرف می کنند نباید تزریق بوتاکس انجام دهند.

افرادی که در انعقاد خون با مشکل مواجه هستند و داروهای ضد انعقاد خون مصرف می کنند در صورتی که قصد تزریق بوتاکس دارند باید این موضوع را با پزشک در میان بگذارند و در صورتی که پزشک تشخیص دهد می توانند تزریق بوتاکس را انجام دهند، اما با مصرف دوز بالای داروهای ضد انعقاد خون، تزریق بوتاکس نباید انجام گیرد.

چه کسانی نباید بوتاکس تزریق کنند؟

۴- افرادی که به بیماری های خاصی مبتلا هستند.

چنانچه افراد به بیماری هایی از قبیل ام اس، سرطان و نارسایی کلیه مبتلا باشند، تزریق بوتاکس برای آنها نباید انجام گیرد، زیرا این بیماران داروهایی مصرف می کنند که ممکن است با ترکیبات بوتاکس تداخل دارویی داشته باشد.

۵- افرادی که به بیماری های پوستی و تبخال مبتلا هستند.

افرادی که در ناحیه تحت درمان حساسیت پوستی دارند و یا در آن ناحیه تبخال ایجاد شده است، بهتر است تا بهبودی کامل این مشکلات از تزریق بوتاکس خودداری کنند، همچنین افرادی که از کرم های لایه بردار استفاده می کنند، بهتر است تزریق بوتاکس را درزمان دیگری انجام دهند.

۶- افرادی که سیستم ایمنی آنها ضعیف می باشد

مراجعینی که به بیماری خود ایمنی مبتلا هستند یا سیستم ایمنی آنها ضعیف می باشد، نباید از تزریق بوتاکس استفاده کنند زیرا بوتاکس حاوی باکتری های ضعیف شده می باشد، که ممکن است برای سلامتی آنها مضر باشد.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

آیا تزریق بوتاکس آقایان دائمی است؟

میزان نتایجی که از روش درمانی بوتاکس دریافت می شود به صورت موقت می باشد و نتایج آن به صورت دائمی بر روی پوست ماندگار نیست، میزان ماندگاری آن بستگی به نوع بوتاکس تزریق شده و مراقبت هایی که فرد انجام می دهد، نیز دارد.

آیا تزریق بوتاکس آقایان دائمی است؟
در صورتی که از مواد با کیفیت در تزریق بوتاکس استفاده شود، میزان ماندگاری آن افزایش پیدا می‌کند، همچنین میزان دوز مصرفی نیز بر ماندگاری نتایج تاثیر گذار می باشد، هرچه میزان دوز مصرفی بیشتر باشد، تاثیر بیشتری در افزایش زیبایی و ماندگاری آن دارد، اما میزان دوز تزریق شده نباید بیش از حد استاندارد باشد، زیرا باعث ایجاد عوارض جبران‌ناپذیری شده و فلج شدن عضلات را به همراه دارد.

مراقبت های لازم بعد از تزریق بوتاکس به صورت مردان

در صورتی که مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس به خوبی رعایت شود تاثیر بسزایی در دریافت نتایج رضایت بخش و کاهش عوارض دارد.

 از این مراقبت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- به منظور کاهش تورم و کبودی در ناحیه مورد نظر بهتر است به مدت چند ساعت اول بعد از تزریق بوتاکس سر به گونه‌ای بالاتر از سایر قسمت های بدن قرار گیرد و بهتر است به صورت نشسته استراحت کنید.

۲- دستکاری و ماساژ دادن ناحیه تزریق باعث حرکت ژل تزریقی می شود، بنابراین از هرگونه ماساژ دادن و ایجاد فشار بر ناحیه مورد نظر خودداری کنید.

۳- به مدت یک روز بعد از تزریق بوتاکس از دوش گرفتن خودداری کنید و بعد از یک روز آبی که استفاده می کنید نباید زیاد داغ باشد، زیرا تاثیر منفی بر نتایج تزریق دارد.

مراقبت های لازم بعد از تزریق بوتاکس به صورت مردان

۴- مصرف قرص های رقیق کننده خون باعث افزایش کبودی و تورم در ناحیه تزریق می شود، به همین منظور به مدت یک هفته بعد از تزریق، از مصرف قرص های رقیق کننده خون و همچنین مکمل هایی مانند ویتامین E و چای سبز خودداری کنید.

۵- به مدت یک هفته بعد از تزریق بوتاکس از انجام فعالیت های ورزشی سنگین و فعالیت هایی که باعث ایجاد تعرق می شود، خودداری کنید.

۶- به مدت یک هفته بعد از تزریق بوتاکس از مصرف دخانیات و نوشیدنی های الکلی خودداری شود.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

هزینه بوتاکس آقایان

عوامل مختلفی بر تعیین هزینه تاثیر گذار می باشد که از این عوامل می توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- گستردگی نواحی تحت درمان

هرچه تعداد نواحی درمانی بیشتر باشد، میزان بوتاکسی که برای تزریق نیاز می باشد، افزایش پیدا می‌کند و به میزان افزایش دوز مصرفی، میزان هزینه آن نیز افزایش پیدا می کند، هم چنین هزینه‌ای که برای تزریق نواحی مختلف صورت دریافت می شود متفاوت می‌باشد، زیرا میزان دوز مصرفی بوتاکس متفاوت است.

۲- نوع برند بوتاکس

بوتاکس دارای برند های مختلفی می باشند که هر کدام از این برندها دارای کیفیت های متفاوتی می باشد و هر چه برند دارای کیفیت بالاتری باشد نتایج آن بهتر و میزان ماندگاری آن نیز افزایش می یابد،  بنابراین نوع برند نیز بر هزینه تزریق تاثیر گذار می باشد، همچنین نوسانات ارز نیز بر روی قیمت برندها تاثیر گذار است.

۳- میزان چین و چروک پوست

هرچه چین و چروک پوست به صورت سطحی تر باشد، نیاز به ژل کمتری برای تزریق دارد اما با افزایش عمق چین و چروک، نیاز به بوتاکس بیشتر می باشد و هزینه تزریق نیز افزایش پیدا می کند.

هزینه بوتاکس آقایان

۴- تعداد جلسات درمانی

با توجه به گستردگی چین و چروک ها و نواحی درمانی، تعداد جلسات درمانی نیز متفاوت می باشد و هر چه تعداد جلسات درمانی افزایش پیدا کند، هزینه دریافتی نیز افزوده می شود.

۵- موقعیت جغرافیایی کلینیک و  سابقه پزشک

کلینیک های زیبایی دارای موقعیت های جغرافیایی مختلف می باشند که هر کدام از آنها هزینه های مختلفی را در بر دارد، هر چه کلینیک از موقعیت بهتری برخوردار باشد، هزینه دریافتی نیز افزایش پیدا می‌کند، همچنین میزان مهارت و سابقه پزشک بر روی هزینه بوتاکس تاثیر گذار می باشد.
با توجه به اینکه خدمات زیبایی تحت پوشش بیمه درمانی قرار نمی‌گیرد، بنابراین تزریق بوتاکس به صورت مردان نیز تحت حمایت بیمه نبوده و باید هزینه آن به صورت شخصی پرداخت شود، اما دارو هایی که پس از تزریق، مورد استفاده قرار می گیرد مورد تایید وزارت بهداشت می باشد و می توان از حمایت بیمه درمانی استفاده کرد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به متن
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات نوشته شده
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x